Ok :$quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:18 schreef perro. het volgende:
[..]
shake it. wordt het wat losser van.
nee ik ook niet maar schoot me te binnen omdat het over drugs ging.
quote:
haha. uitjebol.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok :$
Zal jou eens over drugs
[..]![]()
EN TT
Ik ga best hard ja. Weet alleen niet zo goed wat ik nou wil. Muziek luisteren, serie kijken. WEENIE MAN :$quote:
So so veel eerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:22 schreef perro. het volgende:
als ik een sig zou hebben zou dqodje hem gevuld hebben in elk geval.
Je kunt m ergens naar buiten doen, maar dikke kans dat ie heel snel terug is. Dat kunnen ze, die krengenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb een emmer staan en ineens zit er een muis in.
even afgedekt, wat nu?
npo1.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga best hard ja. Weet alleen niet zo goed wat ik nou wil. Muziek luisteren, serie kijken. WEENIE MAN :$
Nu hopen dat ik er lang in blijf staanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok :$
Zal jou eens over drugs
[..]![]()
EN TT
Buffyquote:
Vast wel matequote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu hopen dat ik er lang in blijf staan![]()
hmmm, moeilijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je kunt m ergens naar buiten doen, maar dikke kans dat ie heel snel terug is. Dat kunnen ze, die krengen
ja niet doen man. tenzij kat in huis. anders uitzetten buiten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik vind het toch zielig zo'n beessie de das om te doen
Maar even doen danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:24 schreef perro. het volgende:
[..]
ja niet doen man. tenzij kat in huis. anders uitzetten buiten.
Buiten vrijlaten denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
even afgedekt, wat nu?
Geef em aan de kadquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
even afgedekt, wat nu?
Zet m wel een aardig stuk verderop dan, want nogmaals; ze vinden hun weg zo terugquote:
tsk. geef ik es een goede tip.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Buffy
Maar eerst nog even tekno
[..]
Vast wel mate
Ik waardeer het ook hoorquote:
kutkinderen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:27 schreef Dqod het volgende:
Ik moest altijd het vuile werk opknappen tijdens mijn dierverzorging-opleiding
Hadden van die achterlijke eersteklassers met hun achterlijke poten aan jonge muisjes gezeten waardoor de moeder ze ging aanvreten. Moest ik ze de nek omdraaien omdat niemand het kon
Sowieso kinderenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:28 schreef perro. het volgende:
[..]
kutkinderen.
dierverzorging. ik mag jou wel.
nacht v filmmuziek met orkest. nu game of thrones-theme. is wel nice al die muziek. hoor je nu toch anders dan in de serie of film zelf.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik waardeer het ook hoor
Is dat er nu op dan? Of via uitzending gemist
dat wordt dan toch later denk ik. Ik hou van orkest en/of klassiek, maar ik ga daar te hard voor nuquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:29 schreef perro. het volgende:
[..]
nacht v filmmuziek met orkest. nu game of thrones-theme. is wel nice al die muziek. hoor je nu toch anders dan in de serie of film zelf.
oh ja tuurlijk. is best dromerig en zweverig enzo. dus idd mss beter wat anders nu.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
dat wordt dan toch later denk ik. Ik hou van orkest en/of klassiek, maar ik ga daar te hard voor nu
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:26 schreef perro. het volgende:
[..]
even wat verder van je huis om wat dqodje zei. dat ie niet weer naar binnen rent.
straat verderop, gaat ie daar maar mensen pesten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zet m wel een aardig stuk verderop dan, want nogmaals; ze vinden hun weg zo terug
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:31 schreef perro. het volgende:
[..]
oh ja tuurlijk. is best dromerig en zweverig enzo. dus idd mss beter wat anders nu.
pep?
They kinda are, but they're also a nuisancequote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
straat verderop, gaat ie daar maar mensen pesten.
was kinda cute tho, vrij klein
goedzo. 14.gifquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
straat verderop, gaat ie daar maar mensen pesten.
was kinda cute tho, vrij klein
Toch maar baapje, voor een zachte landing (en zodat ik hopelijk IETS eerder slaap dan 4/5 uur)quote:
het zijn arrogante motherfuckers hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
They kinda are, but they're also a nuisance
Ze moeten hun grootte toch met IETS compenseren eh. Dan maar egoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het zijn arrogante motherfuckers hoor
rokertje is altijd relax.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toch maar baapje, voor een zachte landing (en zodat ik hopelijk IETS eerder slaap dan 4/5 uur)
ken jij katten nog niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het zijn arrogante motherfuckers hoor
Swsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:38 schreef perro. het volgende:
[..]
rokertje is altijd relax.
vriend van me deed vroeger altijd een dikke draaien voor het slapen, half oproken en als ie dan 's nachts moest pissen nam ie nog een paar hijsen.
Hij heeft die van mij ontmoetquote:
als jij het zegt. gebruik alleen weed (1x lsd long long time ago).quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws
Altijd fijn voor een mellow coming-down
Die vriend, die snapt het
die van mij is bij onbekenden ook wel een angsthaas.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij heeft die van mij ontmoet
Al was ze toen te druk met schijterig zijn, maar die kan er ook wat van
Nog geen hallucinogenen gedaan hier.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:41 schreef perro. het volgende:
[..]
als jij het zegt. gebruik alleen weed (1x lsd long long time ago).wel veel om me heen gezien, alles wel ook.
uhu. i know
Yupquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:42 schreef perro. het volgende:
[..]
die van mij is bij onbekenden ook wel een angsthaas.
maar zin doordrijven? tot in den treure soms? you betcha.
Lekker danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:45 schreef artelligence het volgende:
Hoerennachtbus. Nergens de lijn die ik moet hebben te bekennen. Taxi gepakt. Bijna 4x zoveel kwijt. Kut gvb. Zo
Maar happen en stappen van het werk was supergezellig. Dat is ook wat waardquote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar happen en stappen van het werk was supergezellig. Dat is ook wat waarden ik mis een certain someone
ik heb wel een keer paddo's gerookt in iets wat op een mixjoint van weed en paddo moest lijken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nog geen hallucinogenen gedaan hier.
Wel eens (voor zover ik er dus mee bekend ben en bij gebrek aan een evt betere term) getript van heeeeeeel veel jointjes de hele dag door na een avond (daarvoor) aan de x en pep.
Dat was heel weird. Niet bad, maar wel heel desorienterend omdat ik daar dus niet op had gerekend
En wel eens CEV's door een combi van x, wiet en slaapgebrek
Binnenkort 2cb dus voor het eerst, we shall see
Klinkt wel goed iddquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:48 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb wel een keer paddo's gerookt in iets wat op een mixjoint van weed en paddo moest lijken.![]()
waren we midden in de nacht bij schiphol ergens en lampjes waren nog nooit zo fascinerend.
met lsd is het wat ik al zei, dat het soort van je mind volgt. en dat zie je dan. teminste zo vond ik het.
cev?
als dat zo plotseling komt geloof ik wel dat dat niet relax is.
ah. dan heb ik ook wel soort van cev's gehad. lag ik in bed, headphones op en muziek aan. dream theater of zo, van die vet wazige solo's etc.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klinkt wel goed idd
Ja, ik heb er hele verhalen met m'n ex over gehad. Zij heeft dat wel veel gedaan.
Wat ze ervaarde vond ik wel heel interessant. Enigszins heel herkenbaar, alleen hoe ze dat dan waarnam. Prikkelt m'n nieuwsgierigheid
Closed eyed visuals. Ik zag echt hele scenario's en uitgesproken landschappen etc etc. Awesome wel
Misschien heb ik het geluk dat mijn lichaam mdma omzet in mda![]()
Nja dat dusquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:53 schreef perro. het volgende:
[..]
ah. dan heb ik ook wel soort van cev's gehad. lag ik in bed, headphones op en muziek aan. dream theater of zo, van die vet wazige solo's etc.trippen was dat soms met je ogen dicht, dat je vanalles zag en leek te zweven enzo.
hier. bij gebrek aan knuffels een bruine papieren zak.
jaa van die bewust-van-alles momenten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja dat dus
Zat een stukje tussen dat ik met ex (toen nog vriendin) in een auto zat, vrij Thelma & Louise achtig en dat ik gewoon de wind door m'n haren voelde. Het was fantastischHehehehe
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:56 schreef perro. het volgende:
[..]
jaa van die bewust-van-alles momenten.
iemand die ik destijds kende had een keer tijdens lsd dat ie de hele kamer weg zag smelten. muren vloeren alles. en heet dat ie het had joh.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:56 schreef Dqod het volgende:
En een horrorscenario met heel veel bloed en shit (fucked up mind eh :$ ), maar ik vond het op geen enkel moment eng of wat dan ook, slechts fascinerend
zwitsal is da bombquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit nog steeds aan m'n eigen haar te snuffelen
Bewust-van-haargeur
Dat gaat nog wel iets verder, zo te horen :$. Vraag me echt af of ik dat ook gewoonweg fascinerend zou vinden of dat ik het toch wel eng zou gaan beginnen te vinden doordat ik het warm hebquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:58 schreef perro. het volgende:
[..]
iemand die ik destijds kende had een keer tijdens lsd dat ie de hele kamer weg zag smelten. muren vloeren alles. en heet dat ie het had joh.
Ik wil op zich best nog wel ff hoorquote:
Heb Syoss, maar zwitsal is iddquote:
hij vond het niet cool. kan ik me wel voorstellen. ik heb een vliegtuig zien landen op een kanaal. met lawaai en alles. levensecht. ging nergens over.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel iets verder, zo te horen :$. Vraag me echt af of ik dat ook gewoonweg fascinerend zou vinden of dat ik het toch wel eng zou gaan beginnen te vinden doordat ik het warm heb
Hou t binnen ehquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nah ga maar pitten. Zit te hikken en te boeren. Ook bloedirritant.
wasgelquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb Syoss, maar zwitsal is idd![]()
Zwitsal wasverzachter
Dat tikt er wel ff tegenaan ja, I guessquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:02 schreef perro. het volgende:
[..]
hij vond het niet cool. kan ik me wel voorstellen. ik heb een vliegtuig zien landen op een kanaal. met lawaai en alles. levensecht. ging nergens over.![]()
was wel een dubbele zegel, mss scheelt dat.
achteraf dom hoor. zoveel. maar toen gaf ik nergens nog een fuck om, was toen zo gek als een deur. veel gespijbeld ook toen. had aan het einde van dat schooljaar 1 cijfer op het rapport. te weinig aanwezig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat tikt er wel ff tegenaan ja, I guess
Wat acid betreft zou ik echt met een, wsl zelfs, te lage dosering en dan gewoon rustig opbouwen ofzo
Ga niet kotsenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou t binnen eh
Slaap lekker dan maar, art, ouwe rukkert :$![]()
Oh damnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:04 schreef perro. het volgende:
[..]
achteraf dom hoor. zoveel. maar toen gaf ik nergens nog een fuck om, was toen zo gek als een deur. veel gespijbeld ook toen. had aan het einde van dat schooljaar 1 cijfer op het rapport. te weinig aanwezig.
Hehehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga niet kotsenook niet misselijk. Ben weggegaan toen het serieus begon te draaien. Kwam door de peuk.
en rukken doe ik niet aan. Geheelonthouding
Trusten!
Dat is dan wel weer goed. It's all about experiencequote:
you get it.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer goed. It's all about experience
jawel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:13 schreef Dqod het volgende:
Het leven leren.
Nuchter trouwens evengoed
Hahaha neequote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:15 schreef perro. het volgende:
[..]
jawel.
eerste keer dat ik echt goed blowde heb ik iig geleerd dat je niet anderhalve liter cola in een kwartier op moet zuipen omdat je een kleffe bek hebt.
jup.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha nee
Dat is iig wel een wijze les waar je wat aan hebt
Darn tootin' :$quote:
rij ze de stront in de ogen heh.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Darn tootin' :$
Ff bietje freeroamen tho. Misschien tot zo, misschien tot morgen ofzo![]()
Wel voor een zaterdag.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De supermarkt is al bijna open, het is helemaal niet vroeg. :$
Zo voelde ik mij vannacht ook. Daarom snap ik niet dat ik nu al wakker ben. Straks nog maar even terug.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:09 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, er is een dier dat zo'n beetje leeft op alcohol.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pen-tailed_treeshrew
Ik ben op een vrijdagavond om half 11 al in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo voelde ik mij vannacht ook. Daarom snap ik niet dat ik nu al wakker ben. Straks nog maar even terug.
Zo vaak ben ik ook niet om half 4 thuis op vrijdag hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben op een vrijdagavond om half 11 al in slaap gevallen.
Next level kluizenaars- en bejaardenleven. Vooral omdat ik al een halfuur met mijn krant aan tafel zit.
Ik voel me alsof ik iets had moeten doen, zoals iedereen. :$quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo vaak ben ik ook niet om half 4 thuis op vrijdag hoor.En lekker boeiend als jij je er prima bij voelt.
Ach welnee, zoals ik zeg 8/10 vrijdagen zit ik ook gewoon thuis hoor, hetzelfde geldt voor het weekend. Beetje opruimen en boodschappen doen maar veel meer ook niet. Het enige andere wat ik wel eens doe is random de trein pakken ergens heen, niet dat dat zo heel boeiend is.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me alsof ik iets had moeten doen, zoals iedereen. :$
Net als vandaag eigenlijk. Ik doe helemaal niets, terwijl iedereen druk is met allerlei leuke of nuttige dingen. Het is niet dat ik zin heb om ook dat soort dingen te doen, maar meer het uitzicht op de vragen wat je allemaal gedaan hebt dit weekend.
Ergens had ik gewoon liever gehad dat het vandaag weer maandag was geweest.
Maar jij bent geen 21, mensen lijken nog dingen te verwachten dan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach welnee, zoals ik zeg 8/10 vrijdagen zit ik ook gewoon thuis hoor, hetzelfde geldt voor het weekend. Beetje opruimen en boodschappen doen maar veel meer ook niet. Het enige andere wat ik wel eens doe is random de trein pakken ergens heen, niet dat dat zo heel boeiend is.
Noem je mij nu oud?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar jij bent geen 21, mensen lijken nog dingen te verwachten dan.
Vooral als je dingen afzegt waar ze je naartoe vragen lijk je een goed excuus te moeten hebben.
5 jaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is toch een significant verschil in onze leeftijden?
Ach welnee, gewoon doen wat jij fijn vindt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind je niet oud hoor.
Ik vind het gewoon irritant dat ik geacht wordt jong te doen.
Lol hoezo dat?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al 30 was eigenlijk
Dat dus, ik weet niet waarom.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al 30 was eigenlijk
Ik weet het niet, eigenlijk. Dacht dat je zoiets een keer had gezegd.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat dus, ik weet niet waarom.
Sorry aeque.
Ja ok, daar was ik iets te vroeg bij ja. Maar 30 duurt nog een paar jaar. Al voel ik mij momenteel 55, vanmiddag nog maar een dutje doen dan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, eigenlijk. Dacht dat je zoiets een keer had gezegd.
Het speelt ook mee dat je al een paar relaties hebt gehad, waarin je onder andere een soort van stiefvader was.
Wat is jouw leeftijd dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:06 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ja ok, daar was ik iets te vroeg bij ja. Maar 30 duurt nog een paar jaar. Al voel ik mij momenteel 55, vanmiddag nog maar een dutje doen dan.
Nog een paar dagen 26.quote:
Jeetje. Ik dacht ook dat je begin 30 zou zijn.quote:
Even lezen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
http://www.scientificamer(...)illed-the-dinosaurs/
Zo'n gekke theorie dit. Zou wel spannend zijn als er iets van waar zou blijken te zijn.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje. Ik dacht ook dat je begin 30 zou zijn.
Nou, hier om de reden die Kaneel aangafquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie zijn niet de enige hoor, wordt wel vaker gezegd. Alleen nooit echt duidelijk waarom.
Ook jonge mensen maken domme beslissingen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, hier om de reden die Kaneel aangaf.
De domheidsdichtheid lijkt dan zelfs het hoogste te zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook jonge mensen maken domme beslissingen.
Het is gewoon meer iets dat je verwacht bij een ouder iemand. No offence.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook jonge mensen maken domme beslissingen.
Ik woonde op dat moment ook in Limburg, dat heeft ook bijgedragen aan de domheid denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De domheidsdichtheid lijkt dan zelfs het hoogste te zijn.
Dat doet een mens ook geen goed.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik woonde op dat moment ook in Limburg, dat heeft ook bijgedragen aan de domheid denk ik.
Waarom die kat wel en ik niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, de kat krijgt dolfijnenkusjes.
Non taken, dacht alleen dat mijn gedrag hier wel een jongere leeftijd deed vermoeden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon meer iets dat je verwacht bij een ouder iemand. No offence.
Zelfs ouwe kerels gedragen zich op FOK! als pubers. Dus nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom die kat wel en ik niet?![]()
[..]
Non taken, dacht alleen dat mijn gedrag hier wel een jongere leeftijd deed vermoeden.
Dat is ook wel weer waar ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs ouwe kerels gedragen zich op FOK! als pubers. Dus nee.
Je weet dat het zaterdag is?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Is het nationale vroeg-opstaan-dag ofzo?.
Half 10 vroeg?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Is het nationale vroeg-opstaan-dag ofzo?.
Ja, ik moet toch wat doen ipv slapen nu?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk meer... Wat doe je op FOK!:P?
Omdat je dik was in je droom?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik om half 7, ontwaakte een beetje in paniek met veel adrenaline. :$
Fair point. Ik ga eens wat doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch wat doen ipv slapen nu?.
Kneeltje. twi ging vreemd in mijn droom, we waren in een hotel en hij ging naar een andere kamer waar één of andere orgie was. En ik bleef in onze hotelkamer liggen met de katten.quote:
Dat je een eenzaam kattenvrouwtje wordt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kneeltje. twi ging vreemd in mijn droom, we waren in een hotel en hij ging naar een andere kamer waar één of andere orgie was. En ik bleef in onze hotelkamer liggen met de katten.![]()
Wat betekend deze droom denk je?
Wowquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kneeltje. twi ging vreemd in mijn droom, we waren in een hotel en hij ging naar een andere kamer waar één of andere orgie was. En ik bleef in onze hotelkamer liggen met de katten.![]()
Deprimerend.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat het een waarschuwing zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verloor mijn evenwicht en viel omdat ik niet kon omgaan met mijn dikke lichaam. :$
Dat je bang bent twi kwijt te raken maar er tegelijk denkt niks aan te kunnen doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb elke week wel een keer een fattydroom, ik ben wel gewaarschuwd genoeg inmiddels denk ik. :$quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat het een waarschuwing zijn.
Wat een seksdromen hier de laatste tijd.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij gebrek aan the real deal denk ik danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een seksdromen hier de laatste tijd.
Als ik vertel dat ik geen seks heb en ook geen seksdromen, is die theorie dan ontkracht?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij gebrek aan the real deal denk ik dan.
Ben blij dat ik daar dan nooit last van heb.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is lente.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een seksdromen hier de laatste tijd.
Neuh, statistieken enzoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik vertel dat ik geen seks heb en ook geen seksdromen, is die theorie dan ontkracht?
Ik heb meer seksdromen wanneer ik seks heb.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Smeerlap.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:50 schreef aeque het volgende:
Ik dagdroom alleen over seks. Oh nee wacht dat is gewoon mijn vieze geest
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook vaak. En als ik dan door heb dat ik droom, vreet ik me helemaal stuk.
Ik raak alles beu als het teveel isquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
Met welk soort eten zouden jullie jezelf volproppen als het consequentieloos zou kunnen en je zelf mocht kiezen?
Ik weet het niet zo goed, ik denk dat ik voor heel veel kleine oosterse hapjes met lekkere sausjes zou gaan.
Tiramisu.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
Met welk soort eten zouden jullie jezelf volproppen als het consequentieloos zou kunnen en je zelf mocht kiezen?
Ik weet het niet zo goed, ik denk dat ik voor heel veel kleine oosterse hapjes met lekkere sausjes zou gaan.
Ik heb dit gifje van jou gevonden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik over het algemeen ook. Toen ik regelmatig turkse pizza's bestelde bewaarde ik de tweede helft meestal voor het ontbijt de volgende dag omdat ik er dan twee keer volop van kon genieten omdat het eten me na ongeveer de helft altijd tegen begon te staan.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik over het algemeen ook. Toen ik regelmatig turkse pizza's bestelde bewaarde ik de tweede helft meestal voor het ontbijt de volgende dag omdat ik er dan twee keer volop van kon genieten omdat het eten me na ongeveer de helft altijd tegen begon te staan.
koekjes of italiaans schepijs met slagroomquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja, ijs.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koekjes of italiaans schepijs met slagroom
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb dit gifje van jou gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zou me volstouwen aan heerlijke hartige dingen. Turkse pizza's met döner, patat speciaal, broodjes kroket (), pizza... Nu heb ik trek
Vlees. Sowieso.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, dat lijkt me niet echt wat, ik hou niet eens echt van vlees.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb dit gifje van jou gevonden:Bij nader inzien vind ik dit helemaal niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is een hint naar het ontbreken van mijn nek. Mijn hoofd gaat over in m'n romp, zo dik ben ik.
of niet soms?
![]()
Ah gossiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik dit helemaal niet leukdit is een hint naar het ontbreken van mijn nek. Mijn hoofd gaat over in m'n romp, zo dik ben ik.
of niet soms?
True, voedselquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:14 schreef Californium het volgende:
OP de vroege zaterdagochtend praten over lekker eten
Nom
Ik ben me wel aan het afvragen waarom ik ook alweer een afspraak met de kapper had gemaakt om 11 uur want vroeg!
Yep. Maar da's nu wel weg hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dempt wat je vannacht had gebruikt de eetlust niet dan?
:$ :$ :$ :$quote:
Nee. Gewoon kaasquote:
En wat voor kaas vind je het lekkerst? Jong/oud ertussenin? Of van die blauwschimmel kaasjes brie geitenkaas ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Gewoon kaas![]()
Ik vind mosterd vies
I did.quote:
Ik heb ook TE bizar gedroomd...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:19 schreef Californium het volgende:
Ik heb trouwens vannacht weer bizar gedroomd, iets met oefenen o een soort van klein stepje op 1 wiel met motor te leren rijden in een soort van waterval achting setting en daarna was ik mijn zwarte kleding kwijt die ik aan wil trekken want kon ik alleen rode en roze kleding vinden om te combineren….
Why? Really, why?
Sorry, deze lijkt beter:quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik dit helemaal niet leukdit is een hint naar het ontbreken van mijn nek. Mijn hoofd gaat over in m'n romp, zo dik ben ik.
of niet soms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jong belegenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat voor kaas vind je het lekkerst? Jong/oud ertussenin? Of van die blauwschimmel kaasjes brie geitenkaas ?
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jong belegen
Brie, Port Salut
Blauwe kaas
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, deze lijkt beter:Wtf is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha
Dat weet jij heul niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:04 schreef Faxie het volgende:
Hoewel, van aarbei kan ik nooit genoeg krijgen
Jaaaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:21 schreef Dqod het volgende:
Zin in shoarma wel, nu. En dan lekker stinken van de knoflooksaus OMG
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:22 schreef Lokasenna het volgende:
Blokjes oude kaas onder het genot van goede rode wijn.
Ik heb nu de meest smerige flatulentie onder de dekens. Bierquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:21 schreef Dqod het volgende:
Zin in shoarma wel, nu. En dan lekker stinken van de knoflooksaus OMG
Kom langs dan, gaan we halenquote:
Hehehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb nu de meest smerige flatulentie onder de dekens. BierShoarma met knoflooksaus kan er wel bij.
Pizza.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
En dit ben ik:quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dit ben ik:Daar ging m'n koffie, bedankt ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
[..]
En dit ben ik:Dan zijn we wel fucking lekker samen. Mooi koppeltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:25 schreef Myraela het volgende:
Wat ik trouwens ook onbeperkt kan eten is bloemkool/broccoli/witlof met kaassaus.
[..]
En dit ben ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No-neck awkward fatty couplequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan zijn we wel fucking lekker samen. Mooi koppeltje.
Jong belegenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat voor kaas vind je het lekkerst? Jong/oud ertussenin? Of van die blauwschimmel kaasjes brie geitenkaas ?
Burpquote:
Hoi :$quote:
hebben jullie gisteren nog veel dicks weg moeten klikken?quote:
Waar was jij ineens?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hebben jullie gisteren nog veel dicks weg moeten klikken?
ik had even het idee dat het scherm na me toe kwam dus ik ben even gaan liggenquote:
Okee. Ik was je ineens kwijtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik had even het idee dat het scherm na me toe kwam dus ik ben even gaan liggen
Ik wil zo graag eens dat soort dingen doen in een erg.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht tijdens het kijken: "Hey dat is best wel co....oh shit!"
maar je had dkutje, cali en straw nog hequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee. Ik was je ineens kwijt
Ohmyquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hebben jullie gisteren nog veel dicks weg moeten klikken?
Hehehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht tijdens het kijken: "Hey dat is best wel co....oh shit!"
En barbquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar je had dkutje, cali en straw nog he
Zie. I knew itquote:
Leek het wel opquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
Stonden jullie op de tc frontpage ofzo?![]()
Misschien waren we wel het nieuws van de dag. 3 verschillende rooms geprobeerd, telkens weirde rukkertjes ertussendoor ditdat allesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
Nou, je zou het bijna denken met al die ongenode gasten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
NIKSquote:
Jij als silver star moet dat toch waarderen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien waren we wel het nieuws van de dag. 3 verschillende rooms geprobeerd, telkens weirde rukkertjes ertussendoor ditdat alles
Het was een half slappe piemel. Die ik heb gezien, dan. Geen mooi exemplaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij als silver star moet dat toch waarderen?
Gigantisch. Ik swaffelde zelf ook heerlijk mee op de beatquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij als silver star moet dat toch waarderen?
Ik zou 'm doen. Meerdere keren.quote:
Aan jullie de uitdaging om er een goede stramme van te makenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was een half slappe piemel. Die ik heb gezien, dan. Geen mooi exemplaar.
Niet zulke dingen zeggen, anders ga ik weer over je dromen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Aan jullie de uitdaging om er een goede stramme van te maken
de baard van kaneel en de snor van barbusse?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaneel en Barb kunnen baardbuddies worden.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb ergens een afslag gemist denk ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet zulke dingen zeggen, anders ga ik weer over je dromen.
Ah, dus jij was hetquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jajaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:56 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zat toen in de darkroom dus helaas
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik daar ook hoorde. Mijn skills
[..]
Eet smakelijk harmanquote:
[..]
Feels.quote:I asked my dad if I have ever made him cry in front of me before, because I don’t remember ever seeing him cry. He said, “Once.” He told me that when I was 3 years old, he laid out a pen, a dollar, and a toy of some sort in front of me. He wanted to see which one I would pick. I think that a lot of Chinese people do that… It represents what you’ll value most when you grow up. Like the pen is intelligence, money, is well, money, and the toy is fun. He was just doing it out of curiosity and boredom. It was interesting for him to see which one I’d pick anyway. He said that I just sat there and stared at the items. He sat across from me and waited patiently. According to him, I crawled towards them, he held his breath, and I pushed everything aside and went right into his arms. He didn’t realize that he was one of the choices. And that was the first, and the only time I made him cry.
De grote vraag: WAT IS HET??????quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn moeder was zo trots op het verjaardagscadeau dat ze voor me had gekocht dat ze 'm nu maar alvast heeft laten zien![]()
![]()
En dan te bedenken dat ik pas 6 April jarig ben
Complete Karperset, twee hengels met dikke molens, waarmee ik ook nog op meerval kan vissen en steur, een rodpod, dat is zo'n houder waar ik ze in kan leggen, met beetmelders, een tas om ze in te doen en wat kleine toebehorenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De grote vraag: WAT IS HET??????
Doet me niets.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Complete Karperset, twee hengels met dikke molens, waarmee ik ook nog op meerval kan vissen en steur, een rodpod, dat is zo'n houder waar ik ze in kan leggen, met beetmelders, een tas om ze in te doen en wat kleine toebehoren
quote:
Haha ja echt heel vet, nou wordt mijn vishengelcollectie steeds groter en diverserquote:
*Zetje geeft*quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha ja echt heel vet, nou wordt mijn vishengelcollectie steeds groter en diverserDat gaan veel nachten langs de waterkant worden
Lijkt me leuk. Voel me recalcitrant vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Voel me recalcitrant vandaag.
Misschien straks even wat random mensen ergens in een vijvertje/meertje duwen :$
Bwehehequote:
Moet zo werkenquote:
Nohhquote:
Is goedquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nohh![]()
Bewaren we wel voor wanneer we elkander weer zien dan![]()
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |