Ik heb dit gifje van jou gevonden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik over het algemeen ook. Toen ik regelmatig turkse pizza's bestelde bewaarde ik de tweede helft meestal voor het ontbijt de volgende dag omdat ik er dan twee keer volop van kon genieten omdat het eten me na ongeveer de helft altijd tegen begon te staan.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik over het algemeen ook. Toen ik regelmatig turkse pizza's bestelde bewaarde ik de tweede helft meestal voor het ontbijt de volgende dag omdat ik er dan twee keer volop van kon genieten omdat het eten me na ongeveer de helft altijd tegen begon te staan.
koekjes of italiaans schepijs met slagroomquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
Met welk soort eten zouden jullie jezelf volproppen als het consequentieloos zou kunnen en je zelf mocht kiezen?
Ik weet het niet zo goed, ik denk dat ik voor heel veel kleine oosterse hapjes met lekkere sausjes zou gaan.
Ohja, ijs.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koekjes of italiaans schepijs met slagroom
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb dit gifje van jou gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zou me volstouwen aan heerlijke hartige dingen. Turkse pizza's met döner, patat speciaal, broodjes kroket (), pizza... Nu heb ik trek
Vlees. Sowieso.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
Met welk soort eten zouden jullie jezelf volproppen als het consequentieloos zou kunnen en je zelf mocht kiezen?
Ik weet het niet zo goed, ik denk dat ik voor heel veel kleine oosterse hapjes met lekkere sausjes zou gaan.
Oh, dat lijkt me niet echt wat, ik hou niet eens echt van vlees.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb dit gifje van jou gevonden:Bij nader inzien vind ik dit helemaal niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is een hint naar het ontbreken van mijn nek. Mijn hoofd gaat over in m'n romp, zo dik ben ik.
of niet soms?
![]()
Ah gossiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik dit helemaal niet leukdit is een hint naar het ontbreken van mijn nek. Mijn hoofd gaat over in m'n romp, zo dik ben ik.
of niet soms?
True, voedselquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:14 schreef Californium het volgende:
OP de vroege zaterdagochtend praten over lekker eten
Nom
Ik ben me wel aan het afvragen waarom ik ook alweer een afspraak met de kapper had gemaakt om 11 uur want vroeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |