Zo voelde ik mij vannacht ook. Daarom snap ik niet dat ik nu al wakker ben. Straks nog maar even terug.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:09 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, er is een dier dat zo'n beetje leeft op alcohol.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pen-tailed_treeshrew
Ik ben op een vrijdagavond om half 11 al in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo voelde ik mij vannacht ook. Daarom snap ik niet dat ik nu al wakker ben. Straks nog maar even terug.
Zo vaak ben ik ook niet om half 4 thuis op vrijdag hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben op een vrijdagavond om half 11 al in slaap gevallen.
Next level kluizenaars- en bejaardenleven. Vooral omdat ik al een halfuur met mijn krant aan tafel zit.
Ik voel me alsof ik iets had moeten doen, zoals iedereen. :$quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo vaak ben ik ook niet om half 4 thuis op vrijdag hoor.En lekker boeiend als jij je er prima bij voelt.
Ach welnee, zoals ik zeg 8/10 vrijdagen zit ik ook gewoon thuis hoor, hetzelfde geldt voor het weekend. Beetje opruimen en boodschappen doen maar veel meer ook niet. Het enige andere wat ik wel eens doe is random de trein pakken ergens heen, niet dat dat zo heel boeiend is.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me alsof ik iets had moeten doen, zoals iedereen. :$
Net als vandaag eigenlijk. Ik doe helemaal niets, terwijl iedereen druk is met allerlei leuke of nuttige dingen. Het is niet dat ik zin heb om ook dat soort dingen te doen, maar meer het uitzicht op de vragen wat je allemaal gedaan hebt dit weekend.
Ergens had ik gewoon liever gehad dat het vandaag weer maandag was geweest.
Maar jij bent geen 21, mensen lijken nog dingen te verwachten dan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach welnee, zoals ik zeg 8/10 vrijdagen zit ik ook gewoon thuis hoor, hetzelfde geldt voor het weekend. Beetje opruimen en boodschappen doen maar veel meer ook niet. Het enige andere wat ik wel eens doe is random de trein pakken ergens heen, niet dat dat zo heel boeiend is.
Noem je mij nu oud?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar jij bent geen 21, mensen lijken nog dingen te verwachten dan.
Vooral als je dingen afzegt waar ze je naartoe vragen lijk je een goed excuus te moeten hebben.
5 jaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is toch een significant verschil in onze leeftijden?
Ach welnee, gewoon doen wat jij fijn vindt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind je niet oud hoor.
Ik vind het gewoon irritant dat ik geacht wordt jong te doen.
Lol hoezo dat?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al 30 was eigenlijk
Dat dus, ik weet niet waarom.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al 30 was eigenlijk
Ik weet het niet, eigenlijk. Dacht dat je zoiets een keer had gezegd.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat dus, ik weet niet waarom.
Sorry aeque.
Ja ok, daar was ik iets te vroeg bij ja. Maar 30 duurt nog een paar jaar. Al voel ik mij momenteel 55, vanmiddag nog maar een dutje doen dan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, eigenlijk. Dacht dat je zoiets een keer had gezegd.
Het speelt ook mee dat je al een paar relaties hebt gehad, waarin je onder andere een soort van stiefvader was.
Wat is jouw leeftijd dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:06 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ja ok, daar was ik iets te vroeg bij ja. Maar 30 duurt nog een paar jaar. Al voel ik mij momenteel 55, vanmiddag nog maar een dutje doen dan.
Nog een paar dagen 26.quote:
Jeetje. Ik dacht ook dat je begin 30 zou zijn.quote:
Even lezen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
http://www.scientificamer(...)illed-the-dinosaurs/
Zo'n gekke theorie dit. Zou wel spannend zijn als er iets van waar zou blijken te zijn.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje. Ik dacht ook dat je begin 30 zou zijn.
Nou, hier om de reden die Kaneel aangafquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie zijn niet de enige hoor, wordt wel vaker gezegd. Alleen nooit echt duidelijk waarom.
Ook jonge mensen maken domme beslissingen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, hier om de reden die Kaneel aangaf.
De domheidsdichtheid lijkt dan zelfs het hoogste te zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook jonge mensen maken domme beslissingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |