5 jaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is toch een significant verschil in onze leeftijden?
Ach welnee, gewoon doen wat jij fijn vindt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind je niet oud hoor.
Ik vind het gewoon irritant dat ik geacht wordt jong te doen.
Lol hoezo dat?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al 30 was eigenlijk
Dat dus, ik weet niet waarom.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al 30 was eigenlijk
Ik weet het niet, eigenlijk. Dacht dat je zoiets een keer had gezegd.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat dus, ik weet niet waarom.
Sorry aeque.
Ja ok, daar was ik iets te vroeg bij ja. Maar 30 duurt nog een paar jaar. Al voel ik mij momenteel 55, vanmiddag nog maar een dutje doen dan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, eigenlijk. Dacht dat je zoiets een keer had gezegd.
Het speelt ook mee dat je al een paar relaties hebt gehad, waarin je onder andere een soort van stiefvader was.
Wat is jouw leeftijd dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:06 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ja ok, daar was ik iets te vroeg bij ja. Maar 30 duurt nog een paar jaar. Al voel ik mij momenteel 55, vanmiddag nog maar een dutje doen dan.
Nog een paar dagen 26.quote:
Jeetje. Ik dacht ook dat je begin 30 zou zijn.quote:
Even lezen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
http://www.scientificamer(...)illed-the-dinosaurs/
Zo'n gekke theorie dit. Zou wel spannend zijn als er iets van waar zou blijken te zijn.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje. Ik dacht ook dat je begin 30 zou zijn.
Nou, hier om de reden die Kaneel aangafquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie zijn niet de enige hoor, wordt wel vaker gezegd. Alleen nooit echt duidelijk waarom.
Ook jonge mensen maken domme beslissingen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, hier om de reden die Kaneel aangaf.
De domheidsdichtheid lijkt dan zelfs het hoogste te zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook jonge mensen maken domme beslissingen.
Het is gewoon meer iets dat je verwacht bij een ouder iemand. No offence.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook jonge mensen maken domme beslissingen.
Ik woonde op dat moment ook in Limburg, dat heeft ook bijgedragen aan de domheid denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De domheidsdichtheid lijkt dan zelfs het hoogste te zijn.
Dat doet een mens ook geen goed.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik woonde op dat moment ook in Limburg, dat heeft ook bijgedragen aan de domheid denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |