Yep. Maar da's nu wel weg hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dempt wat je vannacht had gebruikt de eetlust niet dan?
:$ :$ :$ :$quote:
Nee. Gewoon kaasquote:
En wat voor kaas vind je het lekkerst? Jong/oud ertussenin? Of van die blauwschimmel kaasjes brie geitenkaas ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Gewoon kaas![]()
Ik vind mosterd vies
I did.quote:
Ik heb ook TE bizar gedroomd...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:19 schreef Californium het volgende:
Ik heb trouwens vannacht weer bizar gedroomd, iets met oefenen o een soort van klein stepje op 1 wiel met motor te leren rijden in een soort van waterval achting setting en daarna was ik mijn zwarte kleding kwijt die ik aan wil trekken want kon ik alleen rode en roze kleding vinden om te combineren….
Why? Really, why?
Sorry, deze lijkt beter:quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik dit helemaal niet leukdit is een hint naar het ontbreken van mijn nek. Mijn hoofd gaat over in m'n romp, zo dik ben ik.
of niet soms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jong belegenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat voor kaas vind je het lekkerst? Jong/oud ertussenin? Of van die blauwschimmel kaasjes brie geitenkaas ?
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jong belegen
Brie, Port Salut
Blauwe kaas
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, deze lijkt beter:Wtf is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha
Dat weet jij heul niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:04 schreef Faxie het volgende:
Hoewel, van aarbei kan ik nooit genoeg krijgen
Jaaaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:21 schreef Dqod het volgende:
Zin in shoarma wel, nu. En dan lekker stinken van de knoflooksaus OMG
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:22 schreef Lokasenna het volgende:
Blokjes oude kaas onder het genot van goede rode wijn.
Ik heb nu de meest smerige flatulentie onder de dekens. Bierquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:21 schreef Dqod het volgende:
Zin in shoarma wel, nu. En dan lekker stinken van de knoflooksaus OMG
Kom langs dan, gaan we halenquote:
Hehehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb nu de meest smerige flatulentie onder de dekens. BierShoarma met knoflooksaus kan er wel bij.
Pizza.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
Met welk soort eten zouden jullie jezelf volproppen als het consequentieloos zou kunnen en je zelf mocht kiezen?
Ik weet het niet zo goed, ik denk dat ik voor heel veel kleine oosterse hapjes met lekkere sausjes zou gaan.
En dit ben ik:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |