Wat een seksdromen hier de laatste tijd.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kneeltje. twi ging vreemd in mijn droom, we waren in een hotel en hij ging naar een andere kamer waar één of andere orgie was. En ik bleef in onze hotelkamer liggen met de katten.![]()
Wat betekend deze droom denk je?
Bij gebrek aan the real deal denk ik danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een seksdromen hier de laatste tijd.
Als ik vertel dat ik geen seks heb en ook geen seksdromen, is die theorie dan ontkracht?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij gebrek aan the real deal denk ik dan.
Ben blij dat ik daar dan nooit last van heb.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is lente.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een seksdromen hier de laatste tijd.
Neuh, statistieken enzoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik vertel dat ik geen seks heb en ook geen seksdromen, is die theorie dan ontkracht?
Ik heb meer seksdromen wanneer ik seks heb.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Smeerlap.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:50 schreef aeque het volgende:
Ik dagdroom alleen over seks. Oh nee wacht dat is gewoon mijn vieze geest
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook vaak. En als ik dan door heb dat ik droom, vreet ik me helemaal stuk.
Ik raak alles beu als het teveel isquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
Met welk soort eten zouden jullie jezelf volproppen als het consequentieloos zou kunnen en je zelf mocht kiezen?
Ik weet het niet zo goed, ik denk dat ik voor heel veel kleine oosterse hapjes met lekkere sausjes zou gaan.
Tiramisu.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
Met welk soort eten zouden jullie jezelf volproppen als het consequentieloos zou kunnen en je zelf mocht kiezen?
Ik weet het niet zo goed, ik denk dat ik voor heel veel kleine oosterse hapjes met lekkere sausjes zou gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |