kutkinderen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:27 schreef Dqod het volgende:
Ik moest altijd het vuile werk opknappen tijdens mijn dierverzorging-opleiding
Hadden van die achterlijke eersteklassers met hun achterlijke poten aan jonge muisjes gezeten waardoor de moeder ze ging aanvreten. Moest ik ze de nek omdraaien omdat niemand het kon
Sowieso kinderenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:28 schreef perro. het volgende:
[..]
kutkinderen.
dierverzorging. ik mag jou wel.
nacht v filmmuziek met orkest. nu game of thrones-theme. is wel nice al die muziek. hoor je nu toch anders dan in de serie of film zelf.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik waardeer het ook hoor
Is dat er nu op dan? Of via uitzending gemist
dat wordt dan toch later denk ik. Ik hou van orkest en/of klassiek, maar ik ga daar te hard voor nuquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:29 schreef perro. het volgende:
[..]
nacht v filmmuziek met orkest. nu game of thrones-theme. is wel nice al die muziek. hoor je nu toch anders dan in de serie of film zelf.
oh ja tuurlijk. is best dromerig en zweverig enzo. dus idd mss beter wat anders nu.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
dat wordt dan toch later denk ik. Ik hou van orkest en/of klassiek, maar ik ga daar te hard voor nu
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:26 schreef perro. het volgende:
[..]
even wat verder van je huis om wat dqodje zei. dat ie niet weer naar binnen rent.
straat verderop, gaat ie daar maar mensen pesten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zet m wel een aardig stuk verderop dan, want nogmaals; ze vinden hun weg zo terug
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:31 schreef perro. het volgende:
[..]
oh ja tuurlijk. is best dromerig en zweverig enzo. dus idd mss beter wat anders nu.
pep?
They kinda are, but they're also a nuisancequote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
straat verderop, gaat ie daar maar mensen pesten.
was kinda cute tho, vrij klein
goedzo. 14.gifquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
straat verderop, gaat ie daar maar mensen pesten.
was kinda cute tho, vrij klein
Toch maar baapje, voor een zachte landing (en zodat ik hopelijk IETS eerder slaap dan 4/5 uur)quote:
het zijn arrogante motherfuckers hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
They kinda are, but they're also a nuisance
Ze moeten hun grootte toch met IETS compenseren eh. Dan maar egoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het zijn arrogante motherfuckers hoor
rokertje is altijd relax.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toch maar baapje, voor een zachte landing (en zodat ik hopelijk IETS eerder slaap dan 4/5 uur)
ken jij katten nog niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het zijn arrogante motherfuckers hoor
Swsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:38 schreef perro. het volgende:
[..]
rokertje is altijd relax.
vriend van me deed vroeger altijd een dikke draaien voor het slapen, half oproken en als ie dan 's nachts moest pissen nam ie nog een paar hijsen.
Hij heeft die van mij ontmoetquote:
als jij het zegt. gebruik alleen weed (1x lsd long long time ago).quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws
Altijd fijn voor een mellow coming-down
Die vriend, die snapt het
die van mij is bij onbekenden ook wel een angsthaas.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij heeft die van mij ontmoet
Al was ze toen te druk met schijterig zijn, maar die kan er ook wat van
Nog geen hallucinogenen gedaan hier.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:41 schreef perro. het volgende:
[..]
als jij het zegt. gebruik alleen weed (1x lsd long long time ago).wel veel om me heen gezien, alles wel ook.
uhu. i know
Yupquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:42 schreef perro. het volgende:
[..]
die van mij is bij onbekenden ook wel een angsthaas.
maar zin doordrijven? tot in den treure soms? you betcha.
Lekker danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:45 schreef artelligence het volgende:
Hoerennachtbus. Nergens de lijn die ik moet hebben te bekennen. Taxi gepakt. Bijna 4x zoveel kwijt. Kut gvb. Zo
Maar happen en stappen van het werk was supergezellig. Dat is ook wat waardquote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar happen en stappen van het werk was supergezellig. Dat is ook wat waarden ik mis een certain someone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |