Ok :$quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:18 schreef perro. het volgende:
[..]
shake it. wordt het wat losser van.
nee ik ook niet maar schoot me te binnen omdat het over drugs ging.
quote:
haha. uitjebol.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok :$
Zal jou eens over drugs
[..]![]()
EN TT
Ik ga best hard ja. Weet alleen niet zo goed wat ik nou wil. Muziek luisteren, serie kijken. WEENIE MAN :$quote:
So so veel eerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:22 schreef perro. het volgende:
als ik een sig zou hebben zou dqodje hem gevuld hebben in elk geval.
Je kunt m ergens naar buiten doen, maar dikke kans dat ie heel snel terug is. Dat kunnen ze, die krengenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb een emmer staan en ineens zit er een muis in.
even afgedekt, wat nu?
npo1.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga best hard ja. Weet alleen niet zo goed wat ik nou wil. Muziek luisteren, serie kijken. WEENIE MAN :$
Nu hopen dat ik er lang in blijf staanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok :$
Zal jou eens over drugs
[..]![]()
EN TT
Buffyquote:
Vast wel matequote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu hopen dat ik er lang in blijf staan![]()
hmmm, moeilijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je kunt m ergens naar buiten doen, maar dikke kans dat ie heel snel terug is. Dat kunnen ze, die krengen
ja niet doen man. tenzij kat in huis. anders uitzetten buiten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik vind het toch zielig zo'n beessie de das om te doen
Maar even doen danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:24 schreef perro. het volgende:
[..]
ja niet doen man. tenzij kat in huis. anders uitzetten buiten.
Buiten vrijlaten denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
even afgedekt, wat nu?
Geef em aan de kadquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
even afgedekt, wat nu?
Zet m wel een aardig stuk verderop dan, want nogmaals; ze vinden hun weg zo terugquote:
tsk. geef ik es een goede tip.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Buffy
Maar eerst nog even tekno
[..]
Vast wel mate
Ik waardeer het ook hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |