ik heb wel een keer paddo's gerookt in iets wat op een mixjoint van weed en paddo moest lijken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nog geen hallucinogenen gedaan hier.
Wel eens (voor zover ik er dus mee bekend ben en bij gebrek aan een evt betere term) getript van heeeeeeel veel jointjes de hele dag door na een avond (daarvoor) aan de x en pep.
Dat was heel weird. Niet bad, maar wel heel desorienterend omdat ik daar dus niet op had gerekend
En wel eens CEV's door een combi van x, wiet en slaapgebrek
Binnenkort 2cb dus voor het eerst, we shall see
Klinkt wel goed iddquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:48 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb wel een keer paddo's gerookt in iets wat op een mixjoint van weed en paddo moest lijken.![]()
waren we midden in de nacht bij schiphol ergens en lampjes waren nog nooit zo fascinerend.
met lsd is het wat ik al zei, dat het soort van je mind volgt. en dat zie je dan. teminste zo vond ik het.
cev?
als dat zo plotseling komt geloof ik wel dat dat niet relax is.
ah. dan heb ik ook wel soort van cev's gehad. lag ik in bed, headphones op en muziek aan. dream theater of zo, van die vet wazige solo's etc.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klinkt wel goed idd
Ja, ik heb er hele verhalen met m'n ex over gehad. Zij heeft dat wel veel gedaan.
Wat ze ervaarde vond ik wel heel interessant. Enigszins heel herkenbaar, alleen hoe ze dat dan waarnam. Prikkelt m'n nieuwsgierigheid
Closed eyed visuals. Ik zag echt hele scenario's en uitgesproken landschappen etc etc. Awesome wel
Misschien heb ik het geluk dat mijn lichaam mdma omzet in mda![]()
Nja dat dusquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:53 schreef perro. het volgende:
[..]
ah. dan heb ik ook wel soort van cev's gehad. lag ik in bed, headphones op en muziek aan. dream theater of zo, van die vet wazige solo's etc.trippen was dat soms met je ogen dicht, dat je vanalles zag en leek te zweven enzo.
hier. bij gebrek aan knuffels een bruine papieren zak.
jaa van die bewust-van-alles momenten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja dat dus
Zat een stukje tussen dat ik met ex (toen nog vriendin) in een auto zat, vrij Thelma & Louise achtig en dat ik gewoon de wind door m'n haren voelde. Het was fantastischHehehehe
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:56 schreef perro. het volgende:
[..]
jaa van die bewust-van-alles momenten.
iemand die ik destijds kende had een keer tijdens lsd dat ie de hele kamer weg zag smelten. muren vloeren alles. en heet dat ie het had joh.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:56 schreef Dqod het volgende:
En een horrorscenario met heel veel bloed en shit (fucked up mind eh :$ ), maar ik vond het op geen enkel moment eng of wat dan ook, slechts fascinerend
zwitsal is da bombquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit nog steeds aan m'n eigen haar te snuffelen
Bewust-van-haargeur
Dat gaat nog wel iets verder, zo te horen :$. Vraag me echt af of ik dat ook gewoonweg fascinerend zou vinden of dat ik het toch wel eng zou gaan beginnen te vinden doordat ik het warm hebquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:58 schreef perro. het volgende:
[..]
iemand die ik destijds kende had een keer tijdens lsd dat ie de hele kamer weg zag smelten. muren vloeren alles. en heet dat ie het had joh.
Ik wil op zich best nog wel ff hoorquote:
Heb Syoss, maar zwitsal is iddquote:
hij vond het niet cool. kan ik me wel voorstellen. ik heb een vliegtuig zien landen op een kanaal. met lawaai en alles. levensecht. ging nergens over.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel iets verder, zo te horen :$. Vraag me echt af of ik dat ook gewoonweg fascinerend zou vinden of dat ik het toch wel eng zou gaan beginnen te vinden doordat ik het warm heb
Hou t binnen ehquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nah ga maar pitten. Zit te hikken en te boeren. Ook bloedirritant.
wasgelquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb Syoss, maar zwitsal is idd![]()
Zwitsal wasverzachter
Dat tikt er wel ff tegenaan ja, I guessquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:02 schreef perro. het volgende:
[..]
hij vond het niet cool. kan ik me wel voorstellen. ik heb een vliegtuig zien landen op een kanaal. met lawaai en alles. levensecht. ging nergens over.![]()
was wel een dubbele zegel, mss scheelt dat.
achteraf dom hoor. zoveel. maar toen gaf ik nergens nog een fuck om, was toen zo gek als een deur. veel gespijbeld ook toen. had aan het einde van dat schooljaar 1 cijfer op het rapport. te weinig aanwezig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat tikt er wel ff tegenaan ja, I guess
Wat acid betreft zou ik echt met een, wsl zelfs, te lage dosering en dan gewoon rustig opbouwen ofzo
Ga niet kotsenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou t binnen eh
Slaap lekker dan maar, art, ouwe rukkert :$![]()
Oh damnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:04 schreef perro. het volgende:
[..]
achteraf dom hoor. zoveel. maar toen gaf ik nergens nog een fuck om, was toen zo gek als een deur. veel gespijbeld ook toen. had aan het einde van dat schooljaar 1 cijfer op het rapport. te weinig aanwezig.
Hehehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga niet kotsenook niet misselijk. Ben weggegaan toen het serieus begon te draaien. Kwam door de peuk.
en rukken doe ik niet aan. Geheelonthouding
Trusten!
Dat is dan wel weer goed. It's all about experiencequote:
you get it.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer goed. It's all about experience
jawel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:13 schreef Dqod het volgende:
Het leven leren.
Nuchter trouwens evengoed
Hahaha neequote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:15 schreef perro. het volgende:
[..]
jawel.
eerste keer dat ik echt goed blowde heb ik iig geleerd dat je niet anderhalve liter cola in een kwartier op moet zuipen omdat je een kleffe bek hebt.
jup.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha nee
Dat is iig wel een wijze les waar je wat aan hebt
Darn tootin' :$quote:
rij ze de stront in de ogen heh.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Darn tootin' :$
Ff bietje freeroamen tho. Misschien tot zo, misschien tot morgen ofzo![]()
Wel voor een zaterdag.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De supermarkt is al bijna open, het is helemaal niet vroeg. :$
Zo voelde ik mij vannacht ook. Daarom snap ik niet dat ik nu al wakker ben. Straks nog maar even terug.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:09 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, er is een dier dat zo'n beetje leeft op alcohol.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pen-tailed_treeshrew
Ik ben op een vrijdagavond om half 11 al in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo voelde ik mij vannacht ook. Daarom snap ik niet dat ik nu al wakker ben. Straks nog maar even terug.
Zo vaak ben ik ook niet om half 4 thuis op vrijdag hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben op een vrijdagavond om half 11 al in slaap gevallen.
Next level kluizenaars- en bejaardenleven. Vooral omdat ik al een halfuur met mijn krant aan tafel zit.
Ik voel me alsof ik iets had moeten doen, zoals iedereen. :$quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo vaak ben ik ook niet om half 4 thuis op vrijdag hoor.En lekker boeiend als jij je er prima bij voelt.
Ach welnee, zoals ik zeg 8/10 vrijdagen zit ik ook gewoon thuis hoor, hetzelfde geldt voor het weekend. Beetje opruimen en boodschappen doen maar veel meer ook niet. Het enige andere wat ik wel eens doe is random de trein pakken ergens heen, niet dat dat zo heel boeiend is.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me alsof ik iets had moeten doen, zoals iedereen. :$
Net als vandaag eigenlijk. Ik doe helemaal niets, terwijl iedereen druk is met allerlei leuke of nuttige dingen. Het is niet dat ik zin heb om ook dat soort dingen te doen, maar meer het uitzicht op de vragen wat je allemaal gedaan hebt dit weekend.
Ergens had ik gewoon liever gehad dat het vandaag weer maandag was geweest.
Maar jij bent geen 21, mensen lijken nog dingen te verwachten dan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach welnee, zoals ik zeg 8/10 vrijdagen zit ik ook gewoon thuis hoor, hetzelfde geldt voor het weekend. Beetje opruimen en boodschappen doen maar veel meer ook niet. Het enige andere wat ik wel eens doe is random de trein pakken ergens heen, niet dat dat zo heel boeiend is.
Noem je mij nu oud?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar jij bent geen 21, mensen lijken nog dingen te verwachten dan.
Vooral als je dingen afzegt waar ze je naartoe vragen lijk je een goed excuus te moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |