zwitsal is da bombquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit nog steeds aan m'n eigen haar te snuffelen
Bewust-van-haargeur
Dat gaat nog wel iets verder, zo te horen :$. Vraag me echt af of ik dat ook gewoonweg fascinerend zou vinden of dat ik het toch wel eng zou gaan beginnen te vinden doordat ik het warm hebquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:58 schreef perro. het volgende:
[..]
iemand die ik destijds kende had een keer tijdens lsd dat ie de hele kamer weg zag smelten. muren vloeren alles. en heet dat ie het had joh.
Ik wil op zich best nog wel ff hoorquote:
Heb Syoss, maar zwitsal is iddquote:
hij vond het niet cool. kan ik me wel voorstellen. ik heb een vliegtuig zien landen op een kanaal. met lawaai en alles. levensecht. ging nergens over.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel iets verder, zo te horen :$. Vraag me echt af of ik dat ook gewoonweg fascinerend zou vinden of dat ik het toch wel eng zou gaan beginnen te vinden doordat ik het warm heb
Hou t binnen ehquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nah ga maar pitten. Zit te hikken en te boeren. Ook bloedirritant.
wasgelquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb Syoss, maar zwitsal is idd![]()
Zwitsal wasverzachter
Dat tikt er wel ff tegenaan ja, I guessquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:02 schreef perro. het volgende:
[..]
hij vond het niet cool. kan ik me wel voorstellen. ik heb een vliegtuig zien landen op een kanaal. met lawaai en alles. levensecht. ging nergens over.![]()
was wel een dubbele zegel, mss scheelt dat.
achteraf dom hoor. zoveel. maar toen gaf ik nergens nog een fuck om, was toen zo gek als een deur. veel gespijbeld ook toen. had aan het einde van dat schooljaar 1 cijfer op het rapport. te weinig aanwezig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat tikt er wel ff tegenaan ja, I guess
Wat acid betreft zou ik echt met een, wsl zelfs, te lage dosering en dan gewoon rustig opbouwen ofzo
Ga niet kotsenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou t binnen eh
Slaap lekker dan maar, art, ouwe rukkert :$![]()
Oh damnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:04 schreef perro. het volgende:
[..]
achteraf dom hoor. zoveel. maar toen gaf ik nergens nog een fuck om, was toen zo gek als een deur. veel gespijbeld ook toen. had aan het einde van dat schooljaar 1 cijfer op het rapport. te weinig aanwezig.
Hehehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga niet kotsenook niet misselijk. Ben weggegaan toen het serieus begon te draaien. Kwam door de peuk.
en rukken doe ik niet aan. Geheelonthouding
Trusten!
Dat is dan wel weer goed. It's all about experiencequote:
you get it.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer goed. It's all about experience
jawel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:13 schreef Dqod het volgende:
Het leven leren.
Nuchter trouwens evengoed
Hahaha neequote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:15 schreef perro. het volgende:
[..]
jawel.
eerste keer dat ik echt goed blowde heb ik iig geleerd dat je niet anderhalve liter cola in een kwartier op moet zuipen omdat je een kleffe bek hebt.
jup.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha nee
Dat is iig wel een wijze les waar je wat aan hebt
Darn tootin' :$quote:
rij ze de stront in de ogen heh.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Darn tootin' :$
Ff bietje freeroamen tho. Misschien tot zo, misschien tot morgen ofzo![]()
Wel voor een zaterdag.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 07:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De supermarkt is al bijna open, het is helemaal niet vroeg. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |