Yep. Maar da's nu wel weg hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dempt wat je vannacht had gebruikt de eetlust niet dan?
:$ :$ :$ :$quote:
Nee. Gewoon kaasquote:
En wat voor kaas vind je het lekkerst? Jong/oud ertussenin? Of van die blauwschimmel kaasjes brie geitenkaas ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Gewoon kaas![]()
Ik vind mosterd vies
I did.quote:
Ik heb ook TE bizar gedroomd...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:19 schreef Californium het volgende:
Ik heb trouwens vannacht weer bizar gedroomd, iets met oefenen o een soort van klein stepje op 1 wiel met motor te leren rijden in een soort van waterval achting setting en daarna was ik mijn zwarte kleding kwijt die ik aan wil trekken want kon ik alleen rode en roze kleding vinden om te combineren….
Why? Really, why?
Sorry, deze lijkt beter:quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik dit helemaal niet leukdit is een hint naar het ontbreken van mijn nek. Mijn hoofd gaat over in m'n romp, zo dik ben ik.
of niet soms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jong belegenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat voor kaas vind je het lekkerst? Jong/oud ertussenin? Of van die blauwschimmel kaasjes brie geitenkaas ?
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jong belegen
Brie, Port Salut
Blauwe kaas
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, deze lijkt beter:Wtf is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha
Dat weet jij heul niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:04 schreef Faxie het volgende:
Hoewel, van aarbei kan ik nooit genoeg krijgen
Jaaaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:21 schreef Dqod het volgende:
Zin in shoarma wel, nu. En dan lekker stinken van de knoflooksaus OMG
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:22 schreef Lokasenna het volgende:
Blokjes oude kaas onder het genot van goede rode wijn.
Ik heb nu de meest smerige flatulentie onder de dekens. Bierquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:21 schreef Dqod het volgende:
Zin in shoarma wel, nu. En dan lekker stinken van de knoflooksaus OMG
Kom langs dan, gaan we halenquote:
Hehehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb nu de meest smerige flatulentie onder de dekens. BierShoarma met knoflooksaus kan er wel bij.
Pizza.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
Met welk soort eten zouden jullie jezelf volproppen als het consequentieloos zou kunnen en je zelf mocht kiezen?
Ik weet het niet zo goed, ik denk dat ik voor heel veel kleine oosterse hapjes met lekkere sausjes zou gaan.
En dit ben ik:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dit ben ik:Daar ging m'n koffie, bedankt ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
[..]
En dit ben ik:Dan zijn we wel fucking lekker samen. Mooi koppeltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:25 schreef Myraela het volgende:
Wat ik trouwens ook onbeperkt kan eten is bloemkool/broccoli/witlof met kaassaus.
[..]
En dit ben ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No-neck awkward fatty couplequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan zijn we wel fucking lekker samen. Mooi koppeltje.
Jong belegenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat voor kaas vind je het lekkerst? Jong/oud ertussenin? Of van die blauwschimmel kaasjes brie geitenkaas ?
Burpquote:
Hoi :$quote:
hebben jullie gisteren nog veel dicks weg moeten klikken?quote:
Waar was jij ineens?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hebben jullie gisteren nog veel dicks weg moeten klikken?
ik had even het idee dat het scherm na me toe kwam dus ik ben even gaan liggenquote:
Okee. Ik was je ineens kwijtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik had even het idee dat het scherm na me toe kwam dus ik ben even gaan liggen
Ik wil zo graag eens dat soort dingen doen in een erg.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht tijdens het kijken: "Hey dat is best wel co....oh shit!"
maar je had dkutje, cali en straw nog hequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee. Ik was je ineens kwijt
Ohmyquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hebben jullie gisteren nog veel dicks weg moeten klikken?
Hehehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht tijdens het kijken: "Hey dat is best wel co....oh shit!"
En barbquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar je had dkutje, cali en straw nog he
Zie. I knew itquote:
Leek het wel opquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
Stonden jullie op de tc frontpage ofzo?![]()
Misschien waren we wel het nieuws van de dag. 3 verschillende rooms geprobeerd, telkens weirde rukkertjes ertussendoor ditdat allesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
Nou, je zou het bijna denken met al die ongenode gasten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
NIKSquote:
Jij als silver star moet dat toch waarderen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien waren we wel het nieuws van de dag. 3 verschillende rooms geprobeerd, telkens weirde rukkertjes ertussendoor ditdat alles
Het was een half slappe piemel. Die ik heb gezien, dan. Geen mooi exemplaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij als silver star moet dat toch waarderen?
Gigantisch. Ik swaffelde zelf ook heerlijk mee op de beatquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij als silver star moet dat toch waarderen?
Ik zou 'm doen. Meerdere keren.quote:
Aan jullie de uitdaging om er een goede stramme van te makenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was een half slappe piemel. Die ik heb gezien, dan. Geen mooi exemplaar.
Niet zulke dingen zeggen, anders ga ik weer over je dromen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Aan jullie de uitdaging om er een goede stramme van te maken
de baard van kaneel en de snor van barbusse?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaneel en Barb kunnen baardbuddies worden.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb ergens een afslag gemist denk ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet zulke dingen zeggen, anders ga ik weer over je dromen.
Ah, dus jij was hetquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jajaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:56 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zat toen in de darkroom dus helaas
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik daar ook hoorde. Mijn skills
[..]
Eet smakelijk harmanquote:
[..]
Feels.quote:I asked my dad if I have ever made him cry in front of me before, because I don’t remember ever seeing him cry. He said, “Once.” He told me that when I was 3 years old, he laid out a pen, a dollar, and a toy of some sort in front of me. He wanted to see which one I would pick. I think that a lot of Chinese people do that… It represents what you’ll value most when you grow up. Like the pen is intelligence, money, is well, money, and the toy is fun. He was just doing it out of curiosity and boredom. It was interesting for him to see which one I’d pick anyway. He said that I just sat there and stared at the items. He sat across from me and waited patiently. According to him, I crawled towards them, he held his breath, and I pushed everything aside and went right into his arms. He didn’t realize that he was one of the choices. And that was the first, and the only time I made him cry.
De grote vraag: WAT IS HET??????quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn moeder was zo trots op het verjaardagscadeau dat ze voor me had gekocht dat ze 'm nu maar alvast heeft laten zien![]()
![]()
En dan te bedenken dat ik pas 6 April jarig ben
Complete Karperset, twee hengels met dikke molens, waarmee ik ook nog op meerval kan vissen en steur, een rodpod, dat is zo'n houder waar ik ze in kan leggen, met beetmelders, een tas om ze in te doen en wat kleine toebehorenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De grote vraag: WAT IS HET??????
Doet me niets.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Complete Karperset, twee hengels met dikke molens, waarmee ik ook nog op meerval kan vissen en steur, een rodpod, dat is zo'n houder waar ik ze in kan leggen, met beetmelders, een tas om ze in te doen en wat kleine toebehoren
quote:
Haha ja echt heel vet, nou wordt mijn vishengelcollectie steeds groter en diverserquote:
*Zetje geeft*quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha ja echt heel vet, nou wordt mijn vishengelcollectie steeds groter en diverserDat gaan veel nachten langs de waterkant worden
Lijkt me leuk. Voel me recalcitrant vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Voel me recalcitrant vandaag.
Misschien straks even wat random mensen ergens in een vijvertje/meertje duwen :$
Bwehehequote:
Moet zo werkenquote:
Nohhquote:
Is goedquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nohh![]()
Bewaren we wel voor wanneer we elkander weer zien dan![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |