Misschien waren we wel het nieuws van de dag. 3 verschillende rooms geprobeerd, telkens weirde rukkertjes ertussendoor ditdat allesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
Stonden jullie op de tc frontpage ofzo?![]()
Nou, je zou het bijna denken met al die ongenode gasten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
Stonden jullie op de tc frontpage ofzo?![]()
NIKSquote:
Jij als silver star moet dat toch waarderen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien waren we wel het nieuws van de dag. 3 verschillende rooms geprobeerd, telkens weirde rukkertjes ertussendoor ditdat alles
Het was een half slappe piemel. Die ik heb gezien, dan. Geen mooi exemplaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij als silver star moet dat toch waarderen?
Gigantisch. Ik swaffelde zelf ook heerlijk mee op de beatquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij als silver star moet dat toch waarderen?
Ik zou 'm doen. Meerdere keren.quote:
Aan jullie de uitdaging om er een goede stramme van te makenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was een half slappe piemel. Die ik heb gezien, dan. Geen mooi exemplaar.
Niet zulke dingen zeggen, anders ga ik weer over je dromen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Aan jullie de uitdaging om er een goede stramme van te maken
de baard van kaneel en de snor van barbusse?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaneel en Barb kunnen baardbuddies worden.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb ergens een afslag gemist denk ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet zulke dingen zeggen, anders ga ik weer over je dromen.
Ah, dus jij was hetquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jajaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:56 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zat toen in de darkroom dus helaas
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik daar ook hoorde. Mijn skills
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik daar ook hoorde. Mijn skills
| Forum Opties | |