Misschien waren we wel het nieuws van de dag. 3 verschillende rooms geprobeerd, telkens weirde rukkertjes ertussendoor ditdat allesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
Stonden jullie op de tc frontpage ofzo?![]()
Nou, je zou het bijna denken met al die ongenode gasten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
Stonden jullie op de tc frontpage ofzo?![]()
NIKSquote:
Jij als silver star moet dat toch waarderen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien waren we wel het nieuws van de dag. 3 verschillende rooms geprobeerd, telkens weirde rukkertjes ertussendoor ditdat alles
Het was een half slappe piemel. Die ik heb gezien, dan. Geen mooi exemplaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij als silver star moet dat toch waarderen?
Gigantisch. Ik swaffelde zelf ook heerlijk mee op de beatquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij als silver star moet dat toch waarderen?
Ik zou 'm doen. Meerdere keren.quote:
Aan jullie de uitdaging om er een goede stramme van te makenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was een half slappe piemel. Die ik heb gezien, dan. Geen mooi exemplaar.
Niet zulke dingen zeggen, anders ga ik weer over je dromen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Aan jullie de uitdaging om er een goede stramme van te maken
de baard van kaneel en de snor van barbusse?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaneel en Barb kunnen baardbuddies worden.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb ergens een afslag gemist denk ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet zulke dingen zeggen, anders ga ik weer over je dromen.
Ah, dus jij was hetquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jajaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:56 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zat toen in de darkroom dus helaas
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik daar ook hoorde. Mijn skills
[..]
Eet smakelijk harmanquote:
[..]
Feels.quote:I asked my dad if I have ever made him cry in front of me before, because I don’t remember ever seeing him cry. He said, “Once.” He told me that when I was 3 years old, he laid out a pen, a dollar, and a toy of some sort in front of me. He wanted to see which one I would pick. I think that a lot of Chinese people do that… It represents what you’ll value most when you grow up. Like the pen is intelligence, money, is well, money, and the toy is fun. He was just doing it out of curiosity and boredom. It was interesting for him to see which one I’d pick anyway. He said that I just sat there and stared at the items. He sat across from me and waited patiently. According to him, I crawled towards them, he held his breath, and I pushed everything aside and went right into his arms. He didn’t realize that he was one of the choices. And that was the first, and the only time I made him cry.
De grote vraag: WAT IS HET??????quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn moeder was zo trots op het verjaardagscadeau dat ze voor me had gekocht dat ze 'm nu maar alvast heeft laten zien![]()
![]()
En dan te bedenken dat ik pas 6 April jarig ben
Complete Karperset, twee hengels met dikke molens, waarmee ik ook nog op meerval kan vissen en steur, een rodpod, dat is zo'n houder waar ik ze in kan leggen, met beetmelders, een tas om ze in te doen en wat kleine toebehorenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De grote vraag: WAT IS HET??????
Doet me niets.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Complete Karperset, twee hengels met dikke molens, waarmee ik ook nog op meerval kan vissen en steur, een rodpod, dat is zo'n houder waar ik ze in kan leggen, met beetmelders, een tas om ze in te doen en wat kleine toebehoren
quote:
Haha ja echt heel vet, nou wordt mijn vishengelcollectie steeds groter en diverserquote:
*Zetje geeft*quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha ja echt heel vet, nou wordt mijn vishengelcollectie steeds groter en diverserDat gaan veel nachten langs de waterkant worden
Lijkt me leuk. Voel me recalcitrant vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Voel me recalcitrant vandaag.
Misschien straks even wat random mensen ergens in een vijvertje/meertje duwen :$
Bwehehequote:
Moet zo werkenquote:
Nohhquote:
Is goedquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nohh![]()
Bewaren we wel voor wanneer we elkander weer zien dan![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |