quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dit ben ik:Daar ging m'n koffie, bedankt ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
[..]
En dit ben ik:Dan zijn we wel fucking lekker samen. Mooi koppeltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:25 schreef Myraela het volgende:
Wat ik trouwens ook onbeperkt kan eten is bloemkool/broccoli/witlof met kaassaus.
[..]
En dit ben ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No-neck awkward fatty couplequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan zijn we wel fucking lekker samen. Mooi koppeltje.
Jong belegenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat voor kaas vind je het lekkerst? Jong/oud ertussenin? Of van die blauwschimmel kaasjes brie geitenkaas ?
Burpquote:
Hoi :$quote:
hebben jullie gisteren nog veel dicks weg moeten klikken?quote:
Waar was jij ineens?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hebben jullie gisteren nog veel dicks weg moeten klikken?
ik had even het idee dat het scherm na me toe kwam dus ik ben even gaan liggenquote:
Okee. Ik was je ineens kwijtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik had even het idee dat het scherm na me toe kwam dus ik ben even gaan liggen
Ik wil zo graag eens dat soort dingen doen in een erg.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht tijdens het kijken: "Hey dat is best wel co....oh shit!"
maar je had dkutje, cali en straw nog hequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee. Ik was je ineens kwijt
Ohmyquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hebben jullie gisteren nog veel dicks weg moeten klikken?
Hehehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht tijdens het kijken: "Hey dat is best wel co....oh shit!"
En barbquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar je had dkutje, cali en straw nog he
Zie. I knew itquote:
Leek het wel opquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
Stonden jullie op de tc frontpage ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |