Het is gewoon meer iets dat je verwacht bij een ouder iemand. No offence.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook jonge mensen maken domme beslissingen.
Ik woonde op dat moment ook in Limburg, dat heeft ook bijgedragen aan de domheid denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De domheidsdichtheid lijkt dan zelfs het hoogste te zijn.
Dat doet een mens ook geen goed.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik woonde op dat moment ook in Limburg, dat heeft ook bijgedragen aan de domheid denk ik.
Waarom die kat wel en ik niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, de kat krijgt dolfijnenkusjes.
Non taken, dacht alleen dat mijn gedrag hier wel een jongere leeftijd deed vermoeden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon meer iets dat je verwacht bij een ouder iemand. No offence.
Zelfs ouwe kerels gedragen zich op FOK! als pubers. Dus nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom die kat wel en ik niet?![]()
[..]
Non taken, dacht alleen dat mijn gedrag hier wel een jongere leeftijd deed vermoeden.
Dat is ook wel weer waar ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs ouwe kerels gedragen zich op FOK! als pubers. Dus nee.
Je weet dat het zaterdag is?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Is het nationale vroeg-opstaan-dag ofzo?.
Half 10 vroeg?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Is het nationale vroeg-opstaan-dag ofzo?.
Ja, ik moet toch wat doen ipv slapen nu?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk meer... Wat doe je op FOK!:P?
Omdat je dik was in je droom?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik om half 7, ontwaakte een beetje in paniek met veel adrenaline. :$
Fair point. Ik ga eens wat doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch wat doen ipv slapen nu?.
Kneeltje. twi ging vreemd in mijn droom, we waren in een hotel en hij ging naar een andere kamer waar één of andere orgie was. En ik bleef in onze hotelkamer liggen met de katten.quote:
Dat je een eenzaam kattenvrouwtje wordt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kneeltje. twi ging vreemd in mijn droom, we waren in een hotel en hij ging naar een andere kamer waar één of andere orgie was. En ik bleef in onze hotelkamer liggen met de katten.![]()
Wat betekend deze droom denk je?
Wowquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kneeltje. twi ging vreemd in mijn droom, we waren in een hotel en hij ging naar een andere kamer waar één of andere orgie was. En ik bleef in onze hotelkamer liggen met de katten.![]()
Deprimerend.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat het een waarschuwing zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verloor mijn evenwicht en viel omdat ik niet kon omgaan met mijn dikke lichaam. :$
Dat je bang bent twi kwijt te raken maar er tegelijk denkt niks aan te kunnen doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb elke week wel een keer een fattydroom, ik ben wel gewaarschuwd genoeg inmiddels denk ik. :$quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat het een waarschuwing zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |