Dit soort opmerkingenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:25 schreef Shreyas het volgende:
Tenminste één land dat niet schroomt om keihard om te treden tegen de gewelddadige moslims en die bij de wortel stevig aan te pakken. Daar kunnen meer landen een voorbeeld aan nemen.
Israël
Het wordt tijd dat de Westerse wereld gaat inzien dat je een oorlog tegen moslimterrorisme niet wint door je te houden aan de Conventie van Genève, simpelweg omdat je tegenstander dat ook niet doet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen
te dom voor woorden
lekker relevant weerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de Westerse wereld gaat inzien dat je een oorlog tegen moslimterrorisme niet wint door je te houden aan de Conventie van Genève, simpelweg omdat je tegenstander dat ook niet doet.
Je bent echt een hypocriet. Enerzijds ben je tegen 'geweldadige islam' anderzijds kun jij het opsluiten van kinderen en minderjarigen rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de Westerse wereld gaat inzien dat je een oorlog tegen moslimterrorisme niet wint door je te houden aan de Conventie van Genève, simpelweg omdat je tegenstander dat ook niet doet.
Ah leuk dat je nu wel een mening hebt, ik dacht al, je quote een stuk in de OP en zegt er niet eens bij wat je er zelf van vindt. Maar goed zoals ik al eerder heb aangegeven, als de Palestijnen keer op keer hun boekje te buiten gaan, kun je verwachten dat Israël dat ook gaat doen. Je kan niet verwachten dat de ene partij zich aan allerlei wetten en conventies houdt terwijl de andere partij vrijuit kan knallen want er is geen enkel regeltje waar ze zich aan moeten houden. Misschien klinkt dat hypocriet, maar ja so be it.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:31 schreef selen het volgende:
[..]
Je bent echt een hypocriet. Enerzijds ben je tegen 'geweldadige islam' anderzijds kun jij het opsluiten van kinderen en minderjarigen rechtvaardigen.
Wat een mentaliteit...
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:21 schreef selen het volgende:
http://www.dewereldmorgen(...)israelische-bezetter
Meer dan 150 Palestijnse kinderen worden momenteel door Israël vastgehouden op verdenking van "veiligheidsovertredingen", meldt vrijwilligersorganisatie Military Court Watch.
Volgens de organisatie Military Court Watch gaat het in 47 procent van de gevallen om kinderen die in Israëlische gevangenissen zitten in strijd met de Conventie van Genève, omdat familie en wettelijke vertegenwoordigers uit Gaza en de Westelijke Jordaanoever beperkte mogelijkheden hebben hen te bezoeken.
De 14-jarige Malak al Khatib, een van de jongste Palestijnse gedetineerden en één van de weinige meisjes, werd op 13 februari vrijgelaten uit een Israëlische gevangenis. Ze had twee maanden vastgezeten. Details over de zaak kwamen pas naar buiten nadat Israël een spreekverbod over de zaak had opgeheven na een campagne voor haar vrijlating.
quote:DeWereldMorgen.be werd in maart 2010 opgericht. De nieuwssite ontstond vanuit de synergie tussen Indymedia.be en Pala.be
Je niet houden aan de Conventie van Geneve en het opsluiten van minderjarige kinderen in een gevangenis + spreekverbod is natuurlijk wel even andere koekquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Israël bestrijd terrorisme met terrorisme, dat mag je afkeuren maar wat doet de rest van de Westerse wereld dan? Obama die voor de 83e keer roept dat bepaalde acties barbaars en laf zijn en verder over gaat tot de orde van de dag, ja daar hebben we wat aanquote:
Tja .. Dit soort dingen krijg je niet te zien op NOS die zich voor het karretje laat spangen van het Zionismequote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En wij moeten dit bericht serieus nemen?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:38 schreef Knarf het volgende:
On December 31 Malak walked to a West Bank road used by both Israelis and Palestinians and began throwing stones at passing cars, officials told her parents.
Israeli security forces arrested her and said they found a knife in her possession.
Malak was charged with stone-throwing, attempted stone-throwing and possession of a knife.
Under a plea bargain, she was sentenced to two months in prison and a $1,500 fine.
http://www.dailymail.co.u(...)-throwing-rocks.html
Israel bestrijdt geen terrorisme met terrorisme. Israel is een terreurstaat dat een land onderdrukt, bezet en koloniseert en vervolgens doet alsof hun neus bloedt als er wat terug gedaan wordt. Dat is heel iets anders. Ik snap wel dat je je islamofobische gedachtegoed overal op wilt weerspiegelen maar dat gaat vaak niet op (helaas voor jou).quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Israël bestrijd terrorisme met terrorisme, dat mag je afkeuren maar wat doet de rest van de Westerse wereld dan? Obama die voor de 83e keer roept dat bepaalde acties barbaars en laf zijn en verder over gaat tot de orde van de dag, ja daar hebben we wat aan![]()
En Europa doet al helemaal niets
Ik zou de bron niet al te serieus nemen. Maar de informatie in het bericht zelf is vrij bekend.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dan had TS een bron moeten nemen die in elk geval de schijn van objectiviteit mee heeft.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:42 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik zou de bron niet al te serieus nemen. Maar de informatie in het bericht zelf is vrij bekend.
De NOS is inderdaad een heel objectief medium, daar heb je volkomen gelijk in.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan had TS een bron moeten nemen die in elk geval de schijn van objectiviteit mee heeft.
Maar als je, zoals TS letterlijk aangeeft, de NOS onderdeel acht van een zionistisch complot, dan moet je niet teveel verwachten van zo iemand
Jij noemt Hamas een vredelievende organisatie? Die Israëlische jongeren die ontvoerd en vermoord waren op de westelijke jordaanoever in juni vorig jaar, is dat niet gebeurd? Waarom pakken ze eigenlijk tieners, dat zijn onschuldige burgers die niets kunnen doen aan de besluiten van de Israëlische regering, ze hebben niet eens stemrecht.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Israel bestrijdt geen terrorisme met terrorisme.
Ja, jammer dat de TS achterlijk is. Dit had een matig topic kunnen worden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan had TS een bron moeten nemen die in elk geval de schijn van objectiviteit mee heeft.
Maar als je, zoals TS letterlijk aangeeft, de NOS onderdeel acht van een zionistisch complot, dan moet je niet teveel verwachten van zo iemand
Jij bent echt een hypocriet. Mekkeren over Israël terwijl de Arabische landen de Palestijnen veel erger hebben behandeld. Terwijl Boko Haram hele dorpen afslacht en IS hele bevolkingen. Maar nee Israël is het kwaad van de wereld.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:31 schreef selen het volgende:
[..]
Je bent echt een hypocriet. Enerzijds ben je tegen 'geweldadige islam' anderzijds kun jij het opsluiten van kinderen en minderjarigen rechtvaardigen.
Wat een mentaliteit...
Daar zat Hamas helemaal niet achter, dat heeft israel o.a. zelf ook aangegeven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij noemt Hamas een vredelievende organisatie? Die Israëlische jongeren die ontvoerd en vermoord waren op de westelijke jordaanoever in juni vorig jaar, is dat niet gebeurd? Waarom pakken ze eigenlijk tieners, dat zijn onschuldige burgers die niets kunnen doen aan de besluiten van de Israëlische regering, ze hebben niet eens stemrecht.
Vergeet de NOS nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar nee Israël is het kwaad van de wereld.
Hoe dan ook, je moet niet doen alsof de Palestijnen heilig zijn. Ze plegen net zo goed terroristische aanslagen op Israël, dat weet jij ook. En ja dat Israël dan 200x zo hard terugslaat kun je verwachten, ze zouden toch inmiddels moeten weten dat Israël niet met zich laat sollenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Daar zat Hamas helemaal niet achter, dat heeft israel o.a. zelf ook aangegeven.![]()
Waar israel in tegenstelling wel achter zat, waren paar duizend dode mensen waarvan een groot deel kind was. Denk daar maar eens over na voordat je dit soort domme opmerkingen plaatst.
Israel hoort bij "het Westen" (ja, vraag me ook niet waarom) en dus mogen we daar een stukje strenger op zijn dan op lui die "we" sowieso al als barbaren afschilderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij bent echt een hypocriet. Mekkeren over Israël terwijl de Arabische landen de Palestijnen veel erger hebben behandeld. Terwijl Boko Haram hele dorpen afslacht en IS hele bevolkingen. Maar nee Israël is het kwaad van de wereld.
Zegt de fokker die alleen in israel topic te zien isquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:56 schreef jamesdeen het volgende:
IsaacCuenca in een topic over Israel.
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, we houden ons ook bezig met oorzaak-gevolg relaties. Als ik jouw huis kom bezetten, moet ik dan zeker geen tegenactie verwachtenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je moet niet doen alsof de Palestijnen heilig zijn. Ze plegen net zo goed terroristische aanslagen op Israël, dat weet jij ook. En ja dat Israël dan 200x zo hard terugslaat kun je verwachten, ze zouden toch inmiddels moeten weten dat Israël niet met zich laat sollen
Wel ik ben het niet altijd eens met de politiek van Israël maar vergeet niet dat zij sinds hun bestaan al door meerdere landen zijn aangevallen, meerdere keren.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Israel hoort bij "het Westen" (ja, vraag me ook niet waarom) en dus mogen we daar een stukje strenger op zijn dan op lui die "we" sowieso al als barbaren afschilderen.
Die zionistische staat is een schandvlek voor het Westen.
Het gejank van anderen, doet dat jou echt wat?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel ik ben het niet altijd eens met de politiek van Israël maar vergeet niet dat zij sinds hun bestaan al door meerdere landen zijn aangevallen, meerdere keren.
Hun huidige politiek is er echter geen die een permanente oplossing brengt en de haat van de Palestijnen alleen maar aanwakkert. Ik ben alleen die krokodillentranen van Moslims om de Palestijnen wel zat. Waar zijn de massale tranen als Boko Haram complete dorpen afslacht? Waarom komt er een demonstratie op de Dam als er drie Moslims worden gedood bij een uit de hand gelopen parkeerruzie maar als Mohammed Merrah Franse militairen en Joden afslacht is het ijzig stil. Idem Kopenhagen. Dat hypocriete selectieve gejank altijd
Wat een rare opmerking. We moeten dus alle wreedheid tegen moslims/Palestijnen goedkeuren/ oogluikend toestaand.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij bent echt een hypocriet. Mekkeren over Israël terwijl de Arabische landen de Palestijnen veel erger hebben behandeld. Terwijl Boko Haram hele dorpen afslacht en IS hele bevolkingen. Maar nee Israël is het kwaad van de wereld.
Israël werd sinds haar prille bestaan aangevallen door Syrië, Egypte, Irak en Jordanië tegelijk. En in het begin waren er geen bezettingen, het land was zeer dunbevolkt en veelal gekocht of toegewezen door de Britten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:06 schreef selen het volgende:
[..]
Ja inderdaad, we houden ons ook bezig met oorzaak-gevolg relaties. Als ik jouw huis kom bezetten, moet ik dan zeker geen tegenactie verwachten
De Sinai, Golan en Westelijke Jordaanoever zijn nooit actief door Israel bezet?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Israël werd sinds haar prille bestaan aangevallen door Syrië, Egypte, Irak en Jordanië tegelijk. En in het begin waren er geen bezettingen, het land was zeer dunbevolkt en veelal gekocht of toegewezen door de Britten.
Nee, maar wel minder selectief janken erover. Wijzen kunnen Moslims heel goed. Maar waar zijn de krokodillentranen als Moslims elkaar afmaken? Of Christenen? Arabische landen hebben voor meer dode Moslims gezorgd dan Israël en toch krijgt Israël alle ladingen over zich heen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:08 schreef selen het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking. We moeten dus alle wreedheid tegen moslims/Palestijnen goedkeuren/ oogluikend toestaand.
Het blijft een vreemde gedachtegang dat 2 kwaden elkaar opheffen ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, maar wel minder selectief janken erover. Wijzen kunnen Moslims heel goed. Maar waar zijn de krokodillentranen als Moslims elkaar afmaken? Of Christenen? Arabische landen hebben voor meer dode Moslims gezorgd dan Israël en toch krijgt Israël alle ladingen over zich heen.
Nadat zij waren aangevallen ja. En de Sinai is notabene teruggegeven. Dat risico loop je nou eenmaal als je oorlog voert, dat je als je verliest gebied moet afstaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Sinai, Golan en Westelijke Jordaanoever zijn nooit actief door Israel bezet?
Nobel!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:12 schreef Richestorags het volgende:
En de Sinai is notabene teruggegeven.
Nee dat doen ze niet. Nogmaals, ik ben het ook niet eens met de huidige politiek van Israël. Maar Israël is niet de terreurstaat voor Moslims. De Arabische landen hebben voor meer doden gezorgd en meer terreur gezaaid onder Moslims dan Israël. Waarom maken Moslims zich dan niet drukker om Arabische landen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het blijft een vreemde gedachtegang dat 2 kwaden elkaar opheffen ofzo.
Dus jij vindt het niet logisch dat je land bezet houdt dat je veroverd hebt op landen die jou aanvielen?quote:
Goede postquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee dat doen ze niet. Nogmaals, ik ben het ook niet eens met de huidige politiek van Israël. Maar Israël is niet de terreurstaat voor Moslims. De Arabische landen hebben voor meer doden gezorgd en meer terreur gezaaid onder Moslims dan Israël. Waarom maken Moslims zich dan niet drukker om Arabische landen?
Ik ben geen moslim, wat heb ik met Arabische landen te maken?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee dat doen ze niet. Nogmaals, ik ben het ook niet eens met de huidige politiek van Israël. Maar Israël is niet de terreurstaat voor Moslims. De Arabische landen hebben voor meer doden gezorgd en meer terreur gezaaid onder Moslims dan Israël. Waarom maken Moslims zich dan niet drukker om Arabische landen?
De meeste moslims geven alleen om andere moslims.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel ik ben het niet altijd eens met de politiek van Israël maar vergeet niet dat zij sinds hun bestaan al door meerdere landen zijn aangevallen, meerdere keren.
Hun huidige politiek is er echter geen die een permanente oplossing brengt en de haat van de Palestijnen alleen maar aanwakkert. Ik ben alleen die krokodillentranen van Moslims om de Palestijnen wel zat. Waar zijn de massale tranen als Boko Haram complete dorpen afslacht? Waarom komt er een demonstratie op de Dam als er drie Moslims worden gedood bij een uit de hand gelopen parkeerruzie maar als Mohammed Merrah Franse militairen en Joden afslacht is het ijzig stil. Idem Kopenhagen. Dat hypocriete selectieve gejank altijd
Wel, daar heb je een punt maar gezien TS een Moslim is kaart ik het aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim, wat heb ik met Arabische landen te maken?
Israel is een land dat een walgelijke politiek voert, maar zoals linksen die in islamdiscussies het gristendom erin smijten als stroman, doet men dat in discussies over Israel met Arabische landen. En antilibertariers met Somalie.
Totaal niet inhoudelijk verder.
Is dat zo? Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, daar heb je een punt maar gezien TS een Moslim is kaart ik het aan.
Exact.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:18 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
De meeste moslims geven alleen om andere moslims.
Zoals jij zegt, Tsunami in Japan?, bijna iedereen die het erg vind maar veel moslims die het niks boeit.
Slachting van boko haram?, weer het zelfde..
maar wacht eens?, een moslim kind/vrouw/man word gedood en hele oproer, foto's die voorbijgaan, acties om geld en weet ik veel wat in te zamelen, aandacht.
En dat is de reden dat het mij vrij weinig boeit wat er in moslim landen gebeurd.
Hamas is in 2006 democratisch gekozen. Destijds heeft het westen zelf aangedrongen dat hamas deel zou nemen aan de verkiezingen. Alleen toen Hamas de verkiezingen won, toen heeft het westen zich tegen Hamas gekeerd en heeft zich ook verzet tegen het stichten van een gezamenlijke regering tussen Fatah en Hamas. Vervolgens heeft het westen deze mensen uit elkaar gedreven (fatah en hamas), met alle gevolgen vandienquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij noemt Hamas een vredelievende organisatie? Die Israëlische jongeren die ontvoerd en vermoord waren op de westelijke jordaanoever in juni vorig jaar, is dat niet gebeurd? Waarom pakken ze eigenlijk tieners, dat zijn onschuldige burgers die niets kunnen doen aan de besluiten van de Israëlische regering, ze hebben niet eens stemrecht.
Hamas zijn vrijheidsstrijders.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je vergeet er bij te vertellen dat het westen toen aan Hamas gevraagd heeft om Fatah kapot te schieten en een burger oorlog te beginnen en raketten in scholen te plaatsen. Heel stout dat westen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:26 schreef selen het volgende:
[..]
Hamas is in 2006 democratisch gekozen. Destijds heeft het westen zelf aangedrongen dat hamas deel zou nemen aan de verkiezingen. Alleen toen Hamas de verkiezingen won, toen heeft het westen zich tegen Hamas gekeerd en heeft zich ook verzet tegen het stichten van een gezamenlijke regering tussen Fatah en Hamas. Vervolgens heeft het westen deze mensen uit elkaar gedreven (fatah en hamas), met alle gevolgen vandien
Mogen Palestijnen die met hun steenaanslagen per ongeluk niet een joods kind verminken, maar een Palestijns kind wel opgepakt worden van jou? Want dat is ook meerdere keren gebeurd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen
te dom voor woorden
onzin, en door je eigen onzin moet je maar niet naar onrecht kijken? heel vreemd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:18 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
De meeste moslims geven alleen om andere moslims.
Zoals jij zegt, Tsunami in Japan?, bijna iedereen die het erg vind maar veel moslims die het niks boeit.
Slachting van boko haram?, weer het zelfde..
maar wacht eens?, een moslim kind/vrouw/man word gedood en hele oproer, foto's die voorbijgaan, acties om geld en weet ik veel wat in te zamelen, aandacht.
En dat is de reden dat het mij vrij weinig boeit wat er in moslim landen gebeurd.
Rare vraag. Natuurlijk niet, die kinderen gooien vaak in groepen stenen naar de bezetter dus dan kan wel eens een steen verkeerd terecht komen, het heet niet voor niks een ongeluk. Lijkt me overigens niet dat dit überhaupt vaak gebeurd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mogen Palestijnen die met hun steenaanslagen per ongeluk niet een joods kind verminken, maar een Palestijns kind wel opgepakt worden van jou? Want dat is ook meerdere keren gebeurd.
Waar is je bron?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
onzin, en door je eigen onzin moet je maar niet naar onrecht kijken? heel vreemd.
Tevens "slachting van boko haram" zaten o.a. ook moslims tussen, dus dat correleert al niet met de eerdere bewering.
Ik heb het niet over stenen gooien naar het leger of de politie, maar langsrijdende burgerauto's. Het ongeluk gedeelte is niet toevallig een afgezwaaide steen naar een burger, maar het treffen van de verkeerde burger. En ja er raken met regelmaat mensen gewond door dit soort taferelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Rare vraag. Natuurlijk niet, die kinderen gooien vaak in groepen stenen naar de bezetter dus dan kan wel eens een steen verkeerd terecht komen, het heet niet voor niks een ongeluk. Lijkt me overigens niet dat dit überhaupt vaak gebeurd.
Ik snap je punt niet. Je vroeg mij wat ik ervan vind als Palestijnse kinderen andere Palestijnse kinderen verminken per ongelukquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb het niet over stenen gooien naar het leger of de politie, maar langsrijdende burgerauto's. Het ongeluk gedeelte is niet toevallig een afgezwaaide steen naar een burger, maar het treffen van de verkeerde burger. En ja er raken met regelmaat mensen gewond door dit soort taferelen.
[ afbeelding ]
Iets wat de anti Israël mensen zelf ook onderschrijven als ze er een zielig plaatje van een vliegend kind bij kunnen zetten.
Israel die universiteiten en ijsfabrieken naar Allah bombardeert, hoor je niemand over (behalve dat veel FOK!kers dan toejuichen, de zieke sadisten), maar o wee als een verder ongewapende Palestijn een steen gooit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
Tevens is deze foto in de westbank genomen en die bestuurder is een kolonist, oftewel niet een "onschuldige burger".
Goed dat jij kan zien dat de bijrijder ook volwassen is en weet dat de bestuurder niet toevallig op bezoek was bij het zwarte schaap van de familie.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet. Je vroeg mij wat ik ervan vind als Palestijnse kinderen andere Palestijnse kinderen verminken per ongeluk
Tevens is deze foto in de westbank genomen en die bestuurder is een kolonist, oftewel niet een "onschuldige burger".
Stel je voor dat een ongewapende Israëlische soldaat er eentje overhoop schiet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Israel die universiteiten en ijsfabrieken naar Allah bombardeert, hoor je niemand over (behalve dat veel FOK!kers dan toejuichen, de zieke sadisten), maar o wee als een verder ongewapende Palestijn een steen gooit.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb het niet over stenen gooien naar het leger of de politie, maar langsrijdende burgerauto's. Het ongeluk gedeelte is niet toevallig een afgezwaaide steen naar een burger, maar het treffen van de verkeerde burger. En ja er raken met regelmaat mensen gewond door dit soort taferelen.
[ afbeelding ]
Iets wat de anti Israël mensen zelf ook onderschrijven als ze er een zielig plaatje van een vliegend kind bij kunnen zetten.
Waar denk jij dat deze foto genomen is in de westbank?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Goed dat jij kan zien dat de bijrijder ook volwassen is en weet dat de bestuurder niet toevallig op bezoek was bij het zwarte schaap van de familie.
Wat verschil je dan van de terroristen wanneer je je niet houdt aan rules of engagements, geneve, e.d.?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Merk wel op dat veel westerse moslims denken dat het midden-oosten een grote knuffelpartij is waarbij de islam (soennisme) hun bindt. Niks is minder waar. Ze haten elkaar als geen ander. Talloze oorlogen in naam van Allah die alleen hun specifieke sekte/stroming goedkeurt. Daarnaast is racisme ook heersend. Bijvoorbeeld, (Rijke) Saudi-Arabieren zijn racistisch tov Indianen, Pakistanen, Egyptenaren etc. Of zien Soedanezen niet-moslims als minderwaardig en worden ze gezien als zwarter dan de moslims.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het maakt geen ene kloot uit voor het punt dat ik maak of deze man een toerist uit SA of of de grootste palestijnenslachter van Israël is. Dagelijks worden random mensen met de dood bedreigd door kinderen die daarom vast komen te zitten. Of beweer jij hier dat deze mensen weten op wie ze gooien?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waar denk jij dat deze foto genomen is in de westbank?
Filmpje staat trouwens op youtube
onzin?, ik zie het zelf op mijn facebook feed voorbij zien komen, en ik meng mij vaak in discussies.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
onzin, en door je eigen onzin moet je maar niet naar onrecht kijken? heel vreemd.
Tevens "slachting van boko haram" zaten o.a. ook moslims tussen, dus dat correleert al niet met de eerdere bewering.
Ja, hoogstwaarschijnlijk zijn het kolonisten en dat is een legitiem doelwit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het maakt geen ene kloot uit voor het punt dat ik maak of deze man een toerist uit SA of of de grootste palestijnenslachter van Israël is. Dagelijks worden random mensen met de dood bedreigd door kinderen die daarom vast komen te zitten. Of beweer jij hier dat deze mensen weten op wie ze gooien?
Daar hoor je ze wel over dan hoor je altijd dat wat er in Palestina/Irak/Syrie gebeurd net zo erg is of eigenlijk nog erger.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:13 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Waarom hoor je ze nooit over de toestanden nu Venezuela?, waarom nooit over Ukraine?, in Afrika ook allemaal burger oorlogen en doden daar hoor je hen ook niet over.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:16 schreef Nintex het volgende:
[..]
Daar hoor je ze wel over dan hoor je altijd dat wat er in Palestina/Irak/Syrie gebeurd net zo erg is of eigenlijk nog erger.
Precies die vergelijking kan je maken als het Westen eens aangesproken wordt over het wangedrag van de zionistische staat Israel.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]je hebt nog gelijk ook!.
Dan gebeurd er iets waar moslims dan even geen aandacht van krijgen en dan is het "HIER GEVEN JULLIE WEL OM HE!! MAAR NIET OM ONS!!!![]()
![]()
!!"
Je geeft zelf geen fuck, maar zij moeten wel een fuck geven ? Lekker hypocriet weerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:13 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
onzin?, ik zie het zelf op mijn facebook feed voorbij zien komen, en ik meng mij vaak in discussies.
Ik denk maar zo, why would i give a fuck about them, if they don't give a fuck about us.
het is fucked up maar zo is het leven nou eenmaal, het boeit mij ook vrij weinig wanneer er weer bommen in Palestina of een of ander gat waar sowieso al mensen rechten worden geschonden, waar die mensen zelf in het middel eeuwen leven en alles wat niet hun zelfde ideologie/religie/levenswijze heeft als slecht zien.. tjah.
don't give two fucks about them.
Let maar eens op, de eerst volgende keer dat er een niet moslim of er weer westerse mensen om het leven komen blijft het heel stil bij de moslims, een enkeling die zich er echt in verdiept en zijn/haar mening uit.
Zodra er iets met moslims gebeurd komt de hele moslim community voor elkaar op (en dat is hun goed recht, maar verwacht dan niet dat andere mensen ook medelijden hebben).
Je kan niet ontkennen dat het zo is man.. ook het feit dat de meerderheid van de moslim jongeren puur "free Palestina" zeggen is omdat het moslims zijn, niets meer niets minder.
Waarom hoor je ze nooit over de toestanden nu Venezuela?, waarom nooit over Ukraine?, in Afrika ook allemaal burger oorlogen en doden daar hoor je hen ook niet over.
Ach weetje wat het denk ik is..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies die vergelijking kan je maken als het Westen eens aangesproken wordt over het wangedrag van de zionistische staat Israel.
De criminaliteit van joden (niet allemaal natuurlijk, deze waar het over gaat) gebeurt veel geniepiger. Niet zo lomp en opvallend als Marokkanen die op straat rotzooi trappen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ach weetje wat het denk ik is..
Het is nou eenmaal zo dat je iets niet mag wat haaks staat tegenover jou normen/waarden/idealen.
Waarom zou ik om mensen geven die het liefst zien dat de vrijheid en dingen waarvan ik geniet verboden zouden moeten worden omdat zij in hun sprookje geloven?.
+ het feit dat je niet veel last hebt van joden zal ook bij veel mensen ook zo een rol spelen.
Ik ben serieus nog nooit door een jood lastig gevallen (dat ik weet dan), daar waar ik niet eens meer kan bijhouden hoe vaak ik bijna ruzie heb gehad met Marokkaanse/Turkse jongeren (Turken wat minder maar goed).
De mentaliteit en het geloof (of het gebrek daarvan of juist het schuilen achter hun geloof) is wat zorgt voor haat/intolerantie jegens dat soort mensen... en ik ben nu denk ik vrij eerlijk en zeg gewoon wat de meeste mensen niet willen/durven te zeggen omdat ze bang zijn om voor racist uitgemaakt te worden.
(goed ingeburgerde moslims die rustig hun geloof uitoefenen heb ik totaal geen last van, maar zodra ze sharia stemmen en voor een khalifaat zijn ga ik toch wel echt twijfelen waarom ze in NL zijn)
In het begin vond ik het altijd naar als er iets in die landen gebeurde, maar hoe meer ik mij verdiepte en hoe meer ik zie hoe zij over ons denken hoe minder ik om die mensen ben gaan geven.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je geeft zelf geen fuck, maar zij moeten wel een fuck geven ? Lekker hypocriet weer.
En die generalisaties op het eind mag je wel weer voor je houden.
Tevens is de stelling dat alle moslims alleen maar om moslims geven pure onzin, maarja dat zal wel niet doordringen als je alleen drogredeneringen gebruikt voor je argumentatie.
lulz alsof Israel dat ooit wel heeft gedaan. NOgal een kip-ei verhaal dit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah leuk dat je nu wel een mening hebt, ik dacht al, je quote een stuk in de OP en zegt er niet eens bij wat je er zelf van vindt. Maar goed zoals ik al eerder heb aangegeven, als de Palestijnen keer op keer hun boekje te buiten gaan, kun je verwachten dat Israël dat ook gaat doen. Je kan niet verwachten dat de ene partij zich aan allerlei wetten en conventies houdt terwijl de andere partij vrijuit kan knallen want er is geen enkel regeltje waar ze zich aan moeten houden. Misschien klinkt dat hypocriet, maar ja so be it.
Dat is waar, ik verwachtte al dat je zoiets ging zeggen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De criminaliteit van joden (niet allemaal natuurlijk, deze waar het over gaat) gebeurt veel geniepiger. Niet zo lomp en opvallend als Marokkanen die op straat rotzooi trappen.
VSAmerikaanse christenen en joden zien trouwens Israel wel als voorfront in hun jihad tegen islamitische landen. Dat jij er geen directe last van hebt, wil natuurlijk niet zeggen dat er geen enorme wreedheden worden uitgevoerd.
Dat je al die dingen niet je humeur moet laten bepalen, ben ik trouwens helemaal met je eens. Maar in Miami heb je daar weinig last van, lijkt me zo.
Waarom zouden ze om mensen zoals jou moeten geven die alleen maar denigrerend doen dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:34 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
In het begin vond ik het altijd naar als er iets in die landen gebeurde, maar hoe meer ik mij verdiepte en hoe meer ik zie hoe zij over ons denken hoe minder ik om die mensen ben gaan geven.
Tevens verwacht ik ook niet dat zij ineens om ons geven, maar vind ik het toch wel raar dat veel van die mensen die een goed en mooi leven in Nederland genieten (iets wat mogelijk is omdat zij in het westen kunnen leven) toch zo weinig gemeen hebben met het westen.
Ach is goed met mijn "drogredenen" er is een reden dat niet alleen ik dit zeg hoor.. maar zal wel weer aan mij liggen..
veel succes met sympathie krijgen van je mede moslims in het geval dat jij geen moslim bent.
Precies exact net zo dom als alle moslims haten om het wangedrag van een klein clubje.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
En de haat in het midden oosten jegens het westen is alleen maar terecht, landen zoals irak zijn door de "interventie" van amerika de pure aids van vandaag geworden.
klopt, ik ook nietquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies exact net zo dom als alle moslims haten om het wangedrag van een klein clubje.
Ik heb geen schuld of verantwoordelijkheid voor het wanbeleid van Westerse regeringen in die landen.
Ow please, wat een onvoorstelbare generalisering. 1. Een groot deel van de westerse landen was tegen. En in de landen waar overheden wel voor waren werd er stevig geprotesteerd door honderdduizenden inwoners. 2. Die zooi die het nu is, is niet slechts te reduceren tot de Amerikaanse inval. De onrust tussen soennieten en shiieeten bestaat al veel langer. 3. Al lang voor de Amerikaanse inval, en ook in landen waar gaan Amerikaanse inval was werden er op zeer grove en structurele wijze mensenrechten geschonden in het Midden Oosten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En de haat in het midden oosten jegens het westen is alleen maar terecht, landen zoals irak zijn door de "interventie" van amerika de pure aids van vandaag geworden.
Laten we wel wezen, de inval van de VS heeft heel wat minder schade in de steden (woongebieden) veroorzaakt als het sektarische geweld tussen allerlei Irakese kliekjes die elkaar daarna gingen bevechtenf.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
klopt, ik ook niet
ik kan me wel inleven dat als het land voor een groot deel eigenlijk een soort van ruïne wordt door westerse ingrepen (maar op hetzelfde moment aankondigen om een stabiele situatie te creëren) en daarbij veel familie verloren raakt dat je zo gaat denken
dit is niet echt vergelijkbaar met waarom sommige westerlingen alle moslims haten toch?
Die onrust was destijds nog goed in bedwang gehouden en klopt, de situatie was er niet ideaal, maar pas na de inval van VS werd het een groot zooitje.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:32 schreef WJMW het volgende:
[..]
Ow please, wat een onvoorstelbare generalisering. 1. Een groot deel van de westerse landen was tegen. En in de landen waar overheden wel voor waren werd er stevig geprotesteerd door honderdduizenden inwoners. 2. Die zooi die het nu is, is niet slechts te reduceren tot de Amerikaanse inval. De onrust tussen soennieten en shiieeten bestaat al veel langer. 3. Al lang voor de Amerikaanse inval, en ook in landen waar gaan Amerikaanse inval was werden er op zeer grove en structurele wijze mensenrechten geschonden in het Midden Oosten.
Lekker met het vingertje wijzen is heel makkelijk. Begrijp me niet verkeerd. De VS en haar bondgenoten hebben er inderdaad een zooitje van gemaakt. Maar je ontkent wel heel veel verantwoordelijkheid die de mensen in het midden oosten zelf hebben om er iets van te maken. De extreem masculine intolerante en corrupte (islamitische) cultuur aldaar speelt even zozeer een grote rol.
Als de inval van de VS volgens jou een terechte oorzaak is van de haat richting het westen, dan is het wangedrag van een deel van de Marokkaanse jeugd een terechte oorzaak voor de (trieste) haat in Nederland tegen alle moslims. Dat is natuurlijk een kutredenering of niet dan?
De schade en het beleid door de VS was een beginpunt voor dat sektarische geweld tussen Irakese kliekjes dat erna alleen maar meer uitbarstte. Je doet alsof dat geen verband heeft, dat heeft wel degelijk een groot verband.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:35 schreef WJMW het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, de inval van de VS heeft heel wat minder schade in de steden (woongebieden) veroorzaakt als het sektarische geweld tussen allerlei Irakese kliekjes die elkaar daarna gingen bevechtenf.
Nooit gedacht dat ik de VS nog zou verdedigen in de casus Irak, maar mijn god wat kun jij simpel en kortzichtig redeneren zeg.
Toch is het dan net zo dom om "het Westen" of "alle westerlingen" of "de joden" de schuld te geven, wat die Arabische politici doen, als alle moslims verantwoordelijk houden voor de moslimgekkies.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
klopt, ik ook niet
ik kan me wel inleven dat als het land voor een groot deel eigenlijk een soort van ruïne wordt door westerse ingrepen (maar op hetzelfde moment aankondigen om een stabiele situatie te creëren) en daarbij veel familie verloren raakt dat je zo gaat denken
dit is niet echt vergelijkbaar met waarom sommige westerlingen alle moslims haten toch?
Uiteraard wel, maar dat moet je een tegenactie tegen jou verwachten en niet tegen je (klein)kinderen die er niets mee te maken hebben en dat is wat de Palestijnen dus wel doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:06 schreef selen het volgende:
[..]
Ja inderdaad, we houden ons ook bezig met oorzaak-gevolg relaties. Als ik jouw huis kom bezetten, moet ik dan zeker geen tegenactie verwachten
Topics met "Israëlische bezetter" in de topictitel neem ik sowieso niet al te serieus.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:08 schreef Catenaccio. het volgende:
Elke zionist die Palastina bezet is een legitiem doelwit.
Jij ookquote:
Vind ik ook, tijd dat die laatste Palestijnen eens voorgoed uitgeroeid worden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 06:38 schreef Fisherman het volgende:
Dit draagt natuurlijk bij aan de groeiende terechte jodenhaat. Tja wie haat zaait zal haat oogsten. Het wordt eens tijd dat het westen dat volk aanpakt.
Ik hoop echt dat er vandaag of morgen bij jou ook een half dozijn palestijnse pubers door je voorruit klappen, win win zeg ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet. Je vroeg mij wat ik ervan vind als Palestijnse kinderen andere Palestijnse kinderen verminken per ongeluk
Israel is prima bewust van dat Joden wereldwijd op de (mis)daden van Israel aangekenen worden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 06:38 schreef Fisherman het volgende:
Dit draagt natuurlijk bij aan de groeiende terechte jodenhaat. Tja wie haat zaait zal haat oogsten. Het wordt eens tijd dat het westen dat volk aanpakt.
Kan je dat onderbouwen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 07:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Israel is prima bewust van dat Joden wereldwijd op de (mis)daden van Israel aangekenen worden.
Ze doen er alles aan om dat aan te moedigen.
Topics van een TS die moelijke vragen in andere topics negeert en daarna een topics gaat maken om joden te bashen zegt genoeg.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 04:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Topics met "Israëlische bezetter" in de topictitel neem ik sowieso niet al te serieus.
- Ze presenteren zich als de Joodse Staat en als de stem van de Joden.quote:
Jij stelt dat het westen (bullshit, het gros van het westen was tegen) verantwoordelijk is voor de chaos in Irak, dat is natuurlijk maar deels waar. De extremisten zelf hebben daar grotendeels aan bijgedragen. Je generaliseert er maar op los, terwijl je van anderen de nuance eist dat ze dat netjes een onderscheid maken tussen de 'goede' en 'slechte' moslims.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De schade en het beleid door de VS was een beginpunt voor dat sektarische geweld tussen Irakese kliekjes dat erna alleen maar meer uitbarstte. Je doet alsof dat geen verband heeft, dat heeft wel degelijk een groot verband.
Daar is niks kortzichtig en simpel aan.
;itct=CDIQpDAYAyITCJzzquHb8sMCFUSwHAodQ3kAxlITaG93YXJkIHN0ZXJuIElzcmFlbA%3D%3D&hl=nl&client=mv-google&gl=NLquote:
Hoi.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 06:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vind ik ook, tijd dat die laatste Palestijnen eens voorgoed uitgeroeid worden.
Dat jij het verschil tussen het karakter van Israel als 'de collectieve Jood' en alle daden van Israel als daden van 'de collectieve Jood' niet ziet, is niet het probleem van Israel. Dat is jouw probleem.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:51 schreef Rica het volgende:
[..]
- Ze presenteren zich als de Joodse Staat en als de stem van de Joden.
- Ze moedigen collectief denken aan, zeker ook hoe er door Joden en over Joden wordt gedacht (als één collectief)
- Ze dwingen Joden via chantage (je bent een verrader als je anders denkt of kritisch bent) om vierkant achter Israel te staan: zich dus idd als collectief te gedragen
Het beeld dat ze willen dat bestaat is dat Israel = Joden = Israel = Joden. Identificatie.
Een van de gevolgen, nml dat oa. Joden zich vaak uit misplaatste loyaliteit gedwongen voelen Israel goed of slecht te verdedigen (Joden zich daarmee associeren met de (mis)daden van Israel) komt hun ontzettend goed uit.
Israel gebruikt de vijandige reacties die Joden daardoor over zich heen krijgen om te zeggen 'Zie, iedereen haat Joden. Kom naar Israel, hier ben je welkom en thuis'.
Israel exploiteert gevoelens bij Joden meesterlijk. Loyaliteit, gevoelens van onveiligheid en angst, de behoefte ergens bij willen horen en daar veiligheid te vinden, het altijd slachtoffer voelen enz.
Goed voor immigratie en ook goed voor de rest die zich tegen beter weten gedwongen voelt Israel blijven verdedigen.
Op rationele gronden lukt het niet via gevoel en emotie hebben ze zo een hoop in hun macht.
je legt gewoon woorden in mijn mondquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:20 schreef WJMW het volgende:
[..]
Jij stelt dat het westen (bullshit, het gros van het westen was tegen) verantwoordelijk is voor de chaos in Irak, dat is natuurlijk maar deels waar. De extremisten zelf hebben daar grotendeels aan bijgedragen. Je generaliseert er maar op los, terwijl je van anderen de nuance eist dat ze dat netjes een onderscheid maken tussen de 'goede' en 'slechte' moslims.
ik hoop echt dat jij vandaag of morgen getroffen wordt door een israelisch bombardement, win win zeg ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 06:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er vandaag of morgen bij jou ook een half dozijn palestijnse pubers door je voorruit klappen, win win zeg ik.
Sorry, ik snap niet waar je heen wilt gaan.quote:
Israël wil er blijkbaar zelf wel voor zorgen dat het terroristen worden door ze al zo jong vast te zetten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:19 schreef Twiitch het volgende:
Boeien. Dat worden later toch allemaal terroristen.
Hou je zelf nou niet voor de gek, dat zouden ze toch wel worden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Israël wil er blijkbaar zelf wel voor zorgen dat het terroristen worden door ze al zo jong vast te zetten.
Dat klopt ook. De Israëli's hebben namelijk zat andere manieren om ze te motiveren.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hou je zelf nou niet voor de gek, dat zouden ze toch wel worden.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat klopt ook. De Israëli's hebben Iedere niet-moslim heeft namelijk zat andere manieren om ze te motiveren.
Wie houdt zichzelf nu eigenlijk voor de gek?quote:
Daar gaat het niet om, bij bijna elk conflict zijn beide partijen fout, dat is nogal een open deur hèquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wie houdt zichzelf nu eigenlijk voor de gek?![]()
Het zou een begin zijn om te erkennen dat beide partijen fout zitten. Maar daar ben jij duidelijk nog lang niet aan toe.
Een lang verhaal kort gemaakt: er waren daar dus al Joden voordat nazaten van Arabieren (Palestijnen) daar ook heen kwamen.quote:
"Hanzi Khan" was een frequent beller naar de Howard Stern radioshow.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sorry, ik snap niet waar je heen wilt gaan.
Probeer het nog eens.
Oke leuk verhaal, maar dat doet niet weg aan het feit dat israel een smerige terreurstaat is, waar je op reageerde.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:11 schreef Szikha het volgende:
[..]
"Hanzi Khan" was een frequent beller naar de Howard Stern radioshow.
Door zijn gestoorde (hilarische) uitspraken en gedrag wordt hij een'wack packer' genoemd.
Velen bellers worden wack packers genoemd vanwege hun rare stem of gedachtengoed , racistisch zijn of drugverslaafd ect.
Zij maken eigenlijk de show
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Wack_Pack
https://stern69.wordpress.com/wack-pack/
Ik vind jou een wack packer op dit forum
Door je opvallend gedrag en bepaalde uitspraken ben je herkenbaar op dit forum
Dus vandaar dat ik je een wack packer noem. Een term uit de Howard stern show
Ach, er zijn zoveel landen waar terreur plaatsvindt of die terreur faciliteren. Het is trouwens Hamas dat voortdurend raketten afvuurt op Israël, of was je dat - met je selectieve geheugen - ook alweer vergeten?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Oke leuk verhaal, maar dat doet niet weg aan het feit dat israel een smerige terreurstaat is, waar je op reageerde.
Dit soort opmerkingen en dan de andere betichten van een selectieve geheugenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, er zijn zoveel landen waar terreur plaatsvindt of die terreur faciliteren. Het is trouwens Hamas dat voortdurend raketten afvuurt op Israël, of was je dat - met je selectieve geheugen - ook alweer vergeten?
Omdat het hun expliciete doel is om de staat Israël te vernietigen. Dat hoef ik jou toch niet uit te leggen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen en dan de andere betichten van een selectieve geheugen
misschien moet je je eens afvragen waarom ze raketten afvuren, of is dat te lastig voor je?
En wat is er mis met dat doel? Israel is land dat gestolen is van de Palestijnen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat het hun expliciete doel is om de staat Israël te vernietigen. Dat hoef ik jou toch niet uit te leggen?
Niet zozeer de Palestijnen maar de zo call 'leiders' van de Palestijnen (veelal niet geboren in dat gebied)quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een lang verhaal kort gemaakt: er waren daar dus al Joden voordat nazaten van Arabieren (Palestijnen) daar ook heen kwamen.
En anno 2015 is de situatie zo dat Israël een vreedzame verhouding met de Palestijnen nastreeft, terwijl Palestijnen uit zijn op de vernietiging van Israël. Welke groep is dan het probleem? Juist.
Nou nee, dat is dus niet het geval.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:52 schreef reza1 het volgende:
[..]
En wat is er mis met dat doel? Israel is land dat gestolen is van de Palestijnen.
DUS heeft Israël het volste recht om zich tegen die terreur te verdedigen en terug te slaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:53 schreef Szikha het volgende:
[..]
Niet zozeer de Palestijnen maar de zo call 'leiders' van de Palestijnen (veelal niet geboren in dat gebied)
"We are awaiting aggression by Israel and any supporters of Israel. We will make it a decisive battle and get rid of Israel once and for all? This is the dream of every Arab."
"We plan to eliminate the state of Israel and establish a purely Palestinian state. We will make life unbearable for Jews by psychological warfare and population explosion. We Palestinians will take over everything, including all of Jerusalem"
De boodschap is duidelijk
Zolang Israel bestaat, en Joden daar wonen komt er geen vrede.
Tenzij de bevolking (in Palestina) in opstand komen tegen de terreur
Maar ik zie dat niet zo gauw gebeuren.
Ze zijn teveel geindoctrineerd en angstig.
Want?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou nee, dat is dus niet het geval.
Dat noem je verzet tegen de bezetter en is in verhouding niet te vergelijken met de terreur van israel.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat het hun expliciete doel is om de staat Israël te vernietigen. Dat hoef ik jou toch niet uit te leggen?
Mooie retoriek gebruik je hier, goed overgenomen van je lokale haatimam.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat noem je verzet tegen de bezetter en is in verhouding niet te vergelijken met de terreur van israel.
Dit. Er zijn meer van dit soort figuren op FOK!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mooie retoriek gebruik je hier, goed overgenomen van je lokale haatimam.
Ja en nee dat maakt het zo ingewikkeld.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
DUS heeft Israël het volste recht om zich tegen die terreur te verdedigen en terug te slaan.
Mijn lokale haatimam? geen idee waar je het over hebt, verder ook geen idee wat dit met de islam te maken heeft.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mooie retoriek gebruik je hier, goed overgenomen van je lokale haatimam.
De ironiequote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit. Er zijn meer van dit soort figuren op FOK!
Feitelijk is er geen zinnige discussie mee te voeren.
Je gaat uit van een onjuiste veronderstelling, namelijk dat het grondgebied van het huidige Israël zou toebehoren aan Palestijnen, cq. Arabieren. Dat maakt verdere discussie totaal zinloos, net als je vergelijkingen die nergens op slaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De ironie
Ga nou eens in op mijn post dan, Nederlands verzet in de 2e wereldoorlog bijv. was dus ook verkeerd begrijp ik uit je zwakzinnige posts.
Ik ga uit van de veronderstelling dat het huidige Palestijnse grondgebied bezet en gekoloniseerd wordt en het volk onderdrukt wordt. Daar is niks onjuist aan of ga je nu ook al de muren ontkennen die om de gebieden zijn gebouwd of bijv. de nederzettingen die gebouwd blijven worden in de westbank?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je gaat uit van een onjuiste veronderstelling, namelijk dat het grondgebied van het huidige Israël zou toebehoren aan Palestijnen, cq. Arabieren. Dat maakt verdere discussie totaal zinloos, net als je vergelijkingen die nergens op slaan.
Je bent veel in Israel geweest en weet precies hoe het zit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik ga uit van de veronderstelling dat het huidige Palestijnse grondgebied bezet en gekoloniseerd wordt en het volk onderdrukt wordt. Daar is niks onjuist aan of ga je nu ook al de muren ontkennen die om de gebieden zijn gebouwd of bijv. de nederzettingen die gebouwd blijven worden in de westbank?
Verzet is dus geheel terecht.
Leuk dat je je wilt gaan verdiepen maar als je met zoveel vragen zit, kun je beter een goed boek gaan lezen over dit onderwerp of google gebruiken. Ik ben niet je persoonlijke informatiebron.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:41 schreef Szikha het volgende:
[..]
Je bent veel in Israel geweest en weet precies hoe het zit.
Dus mijn vragen aan jou zijn (gelieve serieus te reageren we zitten niet meer in de kleuterklas)
1. Wat bedoel je met kolonistatie? Voorbeeld?
2. Wat bedoel je met het volk wordt onderdrukt?
Welke volk? En waarin?
Voorbeelden?
3. Waarom staat die hek daar? Zit daar een reden achter?
4. Hoe leven de Palestijnen daar in de Westbank? Wat zag je?
5. Wat zijn deze Palestijnen in de Westbank? Nakomelingen? Of iets anders?
6. Vanwaar de naam westbank? Is dit een oude naam voor het gebied?
7. Hoe groot is die muur? Wat zijn je bevindingen?
8. Hoe is de situatie van andere religieuze groepen in oa Bethelem en omgeving? Heb je daar ook wat informatie over?
Je zal daar vast iets van gezien hebben.
In hoeverre worden zij gediscrimineerd door hun Palestijnse broeders?
Of mag daar niet over gesproken worden?
8. Hoe gaat dat uit huis zetten van Palestijnen door de agressieve Israeli's in zijn werking?
Ben je daar getuige van geweest? Kun je me wat vertellen daarover?
Waarom zijn Palestijnen daar zo stil over? Heb je daar ene verklaring voor?
9.Is er vrijheid van religie in Israel?
10. Noem eens voorbeelden van de grootste terreurstaat ter wereld?
Ok Hanzi , jouw posten vallen dus onder de categorie 'neem mij niet serieus ik lul maar wat'quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Leuk dat je je wilt gaan verdiepen maar als je met zoveel vragen zit, kun je beter een goed boek gaan lezen over dit onderwerp of google gebruiken. Ik ben niet je persoonlijke informatiebron.
Als je je wilt verdiepen steek je maar lekker zelf tijd erin, ik ben je slaafje niet. En gezien de vragen die je stelt moet je nog aardig wat tijd daarin steken, vrees ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:07 schreef Szikha het volgende:
[..]
Ok Hanzi , jouw posten vallen dus onder de categorie 'neem mij niet serieus ik lul maar wat'
OKquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als je je wilt verdiepen steek je maar lekker zelf tijd erin, ik ben je slaafje niet. En gezien de vragen die je stelt moet je nog aardig wat tijd daarin steken, vrees ik.
Israel? Israel? Was dat niet een land dat trots vermeldt de voorpost van beschaving te zijn in een zee van barbaren? Of zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:21 schreef selen het volgende:
http://www.dewereldmorgen(...)israelische-bezetter
Meer dan 150 Palestijnse kinderen worden momenteel door Israël vastgehouden op verdenking van "veiligheidsovertredingen", meldt vrijwilligersorganisatie Military Court Watch.
Volgens de organisatie Military Court Watch gaat het in 47 procent van de gevallen om kinderen die in Israëlische gevangenissen zitten in strijd met de Conventie van Genève, omdat familie en wettelijke vertegenwoordigers uit Gaza en de Westelijke Jordaanoever beperkte mogelijkheden hebben hen te bezoeken.
De 14-jarige Malak al Khatib, een van de jongste Palestijnse gedetineerden en één van de weinige meisjes, werd op 13 februari vrijgelaten uit een Israëlische gevangenis. Ze had twee maanden vastgezeten. Details over de zaak kwamen pas naar buiten nadat Israël een spreekverbod over de zaak had opgeheven na een campagne voor haar vrijlating.
Dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:04 schreef topdeck het volgende:
[..]
Merk wel op dat veel westerse moslims denken dat het midden-oosten een grote knuffelpartij is waarbij de islam (soennisme) hun bindt. Niks is minder waar. Ze haten elkaar als geen ander. Talloze oorlogen in naam van Allah die alleen hun specifieke sekte/stroming goedkeurt. Daarnaast is racisme ook heersend. Bijvoorbeeld, (Rijke) Saudi-Arabieren zijn racistisch tov Indianen, Pakistanen, Egyptenaren etc. Of zien Soedanezen niet-moslims als minderwaardig en worden ze gezien als zwarter dan de moslims.
Maar dit geloof ik niet. Het onderdrukken en inlijven van Tibet door China kan hier niet op verdediging rekenen, het onderdrukken van de Westelijke Sahara door Marokko ook niet.quote:Oh en daarnaast zou niemand een fuck geven om de Palestijnen als ze in gevecht waren met een ander land. Ze worden hier alleen verdedigd door internethelden omdat ze tegenover Israël staan, niet omdat het Palestijnen zijn
Die idiote gewoonte om het Israel aan te duiden met haar !quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Israël werd sinds haar zijn prille bestaan aangevallen door Syrië, Egypte, Irak en Jordanië tegelijk. En in het begin waren er geen bezettingen, het land was zeer dunbevolkt en veelal gekocht of toegewezen door de Britten.
Ach, het verkeer in Israel zorgt voor meer doden dan de raketten van Hamas. Dus??quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, maar wel minder selectief janken erover. Wijzen kunnen Moslims heel goed. Maar waar zijn de krokodillentranen als Moslims elkaar afmaken? Of Christenen? Arabische landen hebben voor meer dode Moslims gezorgd dan Israël en toch krijgt Israël alle ladingen over zich heen.
Wat is significant? Want in ander topic zei je dat Joden zeer gering aanwezig waren terwijl er zo'n 400.000 Joden tot de kruisvaarders hebben gewoond. Daarna veelal verdrevenquote:Op zondag 22 februari 2015 01:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Die idiote gewoonte om het Israel aan te duiden met haar !
In het begin woonden er maar enkele joden, pas vanaf 1900 begonnen de joden een significant aandeel in de bevolking te vormen
Ja ze kochten land van de Ottomanen die een flinke prijskaartje aan plaktequote:Door zeer gerichte golven
De britten is net de Russische politie: niets doen.quote:De Britten hadden een mandaat en hebben de joodse overspoeling ook deels verboden
In eerste instantie onstonden er active terreurgroepen om de Joodse gemeenschappen te beschermen tegen Arabische aanvallen.quote:Door terroristische acties tegen de Britten probeerden de joden hun zin door te drijven.
Je leeft wel in een eigen wereldquote:Toen de joden eigenmachtig hun eigen staat uitriepen (een beetje zoals IS onlangs) hadden ze maar 8 % van de oppervlakte van Palestina in eigendom
Als het om Joden gaat toch niet?quote:We moeten die argumenten en de ontzenuwing echt een keer nummeren, want steeds maar weer hetzelfde uitleggen wordt vermoeiend.
Oproep tot genocide, permaban.quote:Ik ben iig Jodenmoe en er klaar mee
Door de Romeinen al weggejaagd. En de kruisvaarders waren daar vanaf pakweg 1100.quote:Op zondag 22 februari 2015 05:18 schreef Szikha het volgende:
[..]
Wat is significant? Want in ander topic zei je dat Joden zeer gering aanwezig waren terwijl er zo'n 400.000 Joden tot de kruisvaarders hebben gewoond. Daarna veelal verdreven
Slechts 8 % van de oppervlakte in 1947.quote:[..]
Ja ze kochten land van de Ottomanen die een flinke prijskaartje aan plakte
In de Balfourverklaring staat expliciet dat de rechten van de bestaande bewoners gerespecteerd moeten worden!quote:[..]
De britten is net de Russische politie: niets doen.
Eerst stelden ze de Balfourverklaring waarin notabenen door de Majesteit wordt gepleit en GESTREEFD naar een Joods National Tehuis
Maar ze draaide daarna terug inderdaad.
Slappe houding niet
Voornamelijk gericht op immigranten. Met als sterk voorbeeld de massamoord in Hebron! Daar was men nadrukkelijk niet op zoek naar de autochtone joden maar naar de nieuwe joden.quote:[..]
In eerste instantie onstonden er active terreurgroepen om de Joodse gemeenschappen te beschermen tegen Arabische aanvallen.
Deze Joodse gemeenschappen wonen daar al sinds begin af aan.
Dat is eigenlijk de reden waarom ze zijn opgezet. Uit bescherming.
Mag ik vragen waarom je doelbewust de Arabische terroistische aanslagen tegen de Britten vezwijgt?
En de aanslagen op Joden ( let op: niet de immigranten maar in eerste instantie waren die terreuraanvallen gericht op de ancient Joodse gemeenschappen)
Ja, dat weet ik. En toen riepen de joden zelf hun eigen staat uit.quote:[..]
Je leeft wel in een eigen wereld
Engeland droeg de Palestina kwestie over aan de opvolger van het Volkenbond : de VN.
De VN besloot in november 1947 tot verdeling van het land:
- een Arabische staat
- een Joode staat
Ik negeer niks, maar de omringende landen hebben weinig te maken met de behandeling van de Palestijnen door Israel.quote:[..]
Als het om Joden gaat toch niet?
Je wijst al jaren de Joden aan als de grote terroisten.
Die onwettig land hebben gestolen van de Palestijnen.
Heel eenzijdig allemaal.
Doelbewust achterwege houden van de omringende landen en diens rollen in het conflit
Het doelbewust negeren van de belangrijkste pion: De britten en hun optreden.
Dit kan je in discussies over Palestina conflict over Palestina gewoonweg niet achterwegen houden.
Dat maakt het inderdaad allemaal zeer vermoeiend en ook een soort langspeel plaat.
Ik ben iig Jodenmoe en er klaar mee
Ha'el ye'varech et Israel
Kees,quote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Door de Romeinen al weggejaagd. En de kruisvaarders waren daar vanaf pakweg 1100.
[..]
Slechts 8 % van de oppervlakte in 1947.
[..]
In de Balfourverklaring staat expliciet dat de rechten van de bestaande bewoners gerespecteerd moeten worden!
[..]
Voornamelijk gericht op immigranten. Met als sterk voorbeeld de massamoord in Hebron! Daar was men nadrukkelijk niet op zoek naar de autochtone joden maar naar de nieuwe joden.
[..]
Ja, dat weet ik. En toen riepen de joden zelf hun eigen staat uit.
[..]
Ik negeer niks, maar de omringende landen hebben weinig te maken met de behandeling van de Palestijnen door Israel.
Ook even naar de jaartallen kijken, en de teksten lezen.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:38 schreef Szikha het volgende:
[..]
Kees,
Omdat je doelbewust Arabische opstanden verzwijgt en alleen Joodse opstanden meld:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Arabisch-Palestijnse_opstand
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Arabisch-Palestijnse_opstand
http://en.m.wikipedia.org/wiki/1929_Palestine_riots
Voor de rest over je gezever:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Balfour-verklaring
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Commissie-Peel
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/MacDonald_White_Paper
Dit wordt een 2e centraal Palestina - Israel topic.
Geen zin in.
Ja waarom niet? Iedereen weet dat de westerse media geen eerlijk beeld schetsts over het Israel-Palestina conflict maar dat neem je toch ook serieus?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ehm nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Iedereen weet dat de westerse media geen eerlijk beeld schetsts over het Israel-Palestina conflict
Ja. Jij vergelijkt nu de NOS met een Palestijnse organisatie wiens bestaansrecht het is om Israël in een slecht daglicht te zetten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
maar dat neem je toch ook serieus?
Amen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat die jongeren toch ook van de aardbodem geveegd moeten worden natuurlijk. Maakt dan niet uit wat je pakt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:47 schreef Shreyas het volgende:
Waarom pakken ze eigenlijk tieners, dat zijn onschuldige burgers die niets kunnen doen aan de besluiten van de Israëlische regering, ze hebben niet eens stemrecht.
Ja, met gifgas onder andere.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die onrust was destijds nog goed in bedwang gehouden
Het NOS journaal is net zo min objectief als die Palestijnse organisatie. Waarom is het anders zo dat gezien het feit dat de Israelische politiek niks anders is als wat de nazi's deden in WO2 dat heel normaal gevonden word door mensen? Dat komt door de kleuring van het nieuws. Het is blijkbaar heel normaal dat Israel Palestijnse gebieden bezet de de inwoners als tweede rangs burgers behandeld.....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ehm nee.
[..]
Ja. Jij vergelijkt nu de NOS met een Palestijnse organisatie wiens bestaansrecht het is om Israël in een slecht daglicht te zetten.
Of denk jij dat de NOS als enige doel heeft om Palestijnen belachelijk te maken en Israël te verheerlijken?
Een heel volk (wat zich verzet tegen een bezetting wat heel normaal is en elk volk zou doen) wegzetten als " stront" . Tis toch niet te geloven. Treurig...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef hottentot het volgende:
Palestijnen....
Het stront van de regio.
Volgens alle anderen in die regio dan. Als ze niet nodig waren om Israel te dwarsbomen waren ze allang de mond gesnoerd...
Kotsmisselijk word ik van dit soort taal. Ga je mond uitspoelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Zelva het volgende:
[..]
Omdat die jongeren toch ook van de aardbodem geveegd moeten worden natuurlijk. Maakt dan niet uit wat je pakt.
Beter vragen ze zich even af waarom ze "bezet" zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Een heel volk (wat zich verzet tegen een bezetting wat heel normaal is en elk volk zou doen) wegzetten als " stront" . Tis toch niet te geloven. Treurig...
Och ja, een beetje terreur. Maar op basis van gedachtes moeten tienduizenden mensen uitgezet worden:quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ach, er zijn zoveel landen waar terreur plaatsvindt of die terreur faciliteren.
Niet erg consequent...quote:Op maandag 23 februari 2015 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De groep van grofweg 400.000 is op te delen in fundamentalisten en radicalen/extremisten. Laatstgenoemde groep mag van mij zonder meer worden uitgezet. Dat zal om enkele tienduizenden mensen gaan. Mensen met alleen een Nederlands paspoort kun je niet uitzetten en zul je op een andere manier moeten aanpakken.
Fundamentalisme is op zich niet strafbaar, maar het is wel een probleem. Het verschijnsel als zodanig moet krachtiger worden aangepakt,
Dat lukt niet met honderdduizenden mensen die zich tegen die samenleving keren. We hoeven echt niet alles over onze kant te laten gaan.
Religieus gestoorden versus religieus gestoorden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Beter vragen ze zich even af waarom ze "bezet" zijn.
De NOS is hartstikke massamedia, dus die lopen aan de leiband van wat die mediacorporaties hen opdragen. Israel-verheerlijking is alom aanwezig. Net als Palestijnen-bashing.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja. Jij vergelijkt nu de NOS met een Palestijnse organisatie wiens bestaansrecht het is om Israël in een slecht daglicht te zetten.
Of denk jij dat de NOS als enige doel heeft om Palestijnen belachelijk te maken en Israël te verheerlijken?
Het is een complot van de joden zionisten! De reptilians zijn overal! Illuminati! Alleen Niburu is nog te vertrouwen!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De NOS is hartstikke massamedia, dus die lopen aan de leiband van wat die mediacorporaties hen opdragen. Israel-verheerlijking is alom aanwezig. Net als Palestijnen-bashing.
Inhoudelijk heb je geen verweer, dus dan maar weer trollen. What's new.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is een complot van de joden zionisten! De reptilians zijn overal! Illuminati! Alleen Niburu is nog te vertrouwen!
En Martin Vrijland natuurlijk. En Micha Kat. En alle andere 'zelfstandig denkende' complotidioten.
Gelukkig kun je altijd nog je hoogstaande ideeën bespreken met de andere genieën van BNW/TRU, dan kan NWS gewoon gedomineerd blijven worden door zionisten, MSM, reptilians, Bilderbergers en weet ik veel waar jullie allemaal in geloven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inhoudelijk heb je geen verweer, dus dan maar weer trollen. What's new.
In het begin vond ik je nog wel fris, maar je bent afgezakt tot een bedroevend niveau, Jigzoz.
Je bent niet goed op de hoogte. Voor de oorlog van 1948 waren de zionisten al bezig met ethnische zuiveringen en massamoord om zo de palestijnen van hun land te verdrijven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Beter vragen ze zich even af waarom ze "bezet" zijn.
De oorlog die zij zelf begonnen, hebben ze verloren, maar aangezien de agressie tot op de dag van vandaag voortduurt zal de partij die zij zelf aangevallen hebben deze gebieden geen dusdanige vrijheid geven dat zij hun agressie kunnen uitbouwen.
Beter beseffen ze dat zij de oorlog al lang geleden verloren hebben en houden ze op met het aanvallen van Israel. Als ze dit 20 jaar geleden al hadden gedaan had het allang een fatsoenlijk en vrij gebied kunnen zijn, maar ja Palestijnen.....
En nog een keer. Word je nooit es moe van jezelf?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gelukkig kun je altijd nog je hoogstaande ideeën bespreken met de andere genieën van BNW/TRU, dan kan NWS gewoon gedomineerd blijven worden door zionisten, MSM, reptilians, Bilderbergers en weet ik veel waar jullie allemaal in geloven.
Nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En nog een keer. Word je nooit es moe van jezelf?
Tuurlijk, het was zelfs genocide.....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je bent niet goed op de hoogte. Voor de oorlog van 1948 waren de zionisten al bezig met ethnische zuiveringen en massamoord om zo de palestijnen van hun land te verdrijven.
Inhoudelijke discussies worden zo wel onmogelijk....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik word dan 's nacht ook nooit gestoord door aliens met anal probes, dus ik heb wat reserves.
Ja, een zeer relevante en ware quote van Chomsky negeert ie om zijn getroll voort te zetten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Inhoudelijke discussies worden zo wel onmogelijk....
Dan ga je me gewoon uitlachen als ik een filmpje post van de zoon van notabene een zionistische generaal (een grotere expert is moeilijk te vinden). De hele familie van hem is nu compleet op de hand van de Palestijnen trouwens, ook de ex zionistische generaal is tot inkeer gekomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Tuurlijk, het was zelfs genocide.....
![]()
Oh en met jou hoef ik na je geraaskal omtrent geld creatie geen discussies meer in dit leven.
Hij noemde me alweer jodenhaterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan ga je me gewoon uitlachen als ik een filmpje post van de zoon van notabene een zionistische generaal (een grotere expert is moeilijk te vinden). De hele familie van hem is nu compleet op de hand van de Palestijnen trouwens, ook de ex zionistische generaal is tot inkeer gekomen.
Maar goed, voor jou geld dus ook, inhoudelijke discussie is moeilijk voor je blijkbaar.
Zo zijn er wel meer hier. Mensen met dogma's die in deze veranderende tijden niet meer mee kunnen komen en zich dan tot dooddoeners of trollen verlagen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, een zeer relevante en ware quote van Chomsky negeert ie om zijn getroll voort te zetten.
Treurig, maar goed, hij heeft alleen zichzelf ermee.
Die zijn heel goed mogelijk, maar als elk topic verzandt in complotgeneuzel, dan is er weinig verder meer te bespreken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Inhoudelijke discussies worden zo wel onmogelijk....
But because of the stupidity of the average man, he follows not reason, but faith. And this naive faith requires necessary illusion, and emotionally potent oversimplifications, which are provided by the myth-maker to keep the ordinary person on coursequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer hier. Mensen met dogma's die in deze veranderende tijden niet meer mee kunnen komen en zich dan tot dooddoeners of trollen verlagen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die zijn heel goed mogelijk, maar als elk topic verzandt in complotgeneuzel, dan is er weinig verder meer te bespreken.
Zelfverklaarde critici die in de meest idiote nonsens geloven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit dus.
Met mensen als Japie77 is geen discussie mogelijk. Helaas zien ze dit zelf nog niet in.
Mensen als hottentot die iedereen een jodenhater noemen is ook geen discussie mee mogelijk, helaas zien ze dit zelf nog niet in.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit dus.
Met mensen als Japie77 is geen discussie mogelijk. Helaas zien ze dit zelf nog niet in.
De meest vage linkjes en sites komen voorbij, mede kneuzen worden gebruikt als ondersteuning van hun waarheid, en een ieder die hun mening niet deelt is verblind door de door de Bilderbergjes overheerste mediaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zelfverklaarde critici die in de meest idiote nonsens geloven.
Dat kon sterker.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mensen als hottentot die iedereen een jodenhater noemen is ook geen discussie mee mogelijk, helaas zien ze dit zelf nog niet in.
Ja, die eeuwige inhoudsloze kramp waar ze in schieten:quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mensen als hottentot die iedereen een jodenhater noemen is ook geen discussie mee mogelijk, helaas zien ze dit zelf nog niet in.
Grappig. Complottheorieen bestaan inderdaad niet.....quote:
En al die absurde 'bronnen' moeten serieus genomen worden, maar degelijke journalistiek is massamedia en dus bestuurd door Het Complot.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
De meest vage linkjes en sites komen voorbij, mede kneuzen worden gebruikt als ondersteuning van hun waarheid, en een ieder die hun mening niet deelt is verblind door de door de Bilderbergjes overheerste media
Van Japie heb ik vaak gedacht dat zulke intense blindheid voor het leven wel een troll moet zijn, maar helaas..
Tja, iedereen die hier wel eens leest kan zien dat jij koning bent inhoudsloze postings vol met beledigingen. Dus wat jij over mij zegtzie ik maar als een compliment.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
De meest vage linkjes en sites komen voorbij, mede kneuzen worden gebruikt als ondersteuning van hun waarheid, en een ieder die hun mening niet deelt is verblind door de door de Bilderbergjes overheerste media
Van Japie heb ik vaak gedacht dat zulke intense blindheid voor het leven wel een troll moet zijn, maar helaas..
Ja, ik weet dat er vrij veel mensen zijn die dat soort dingen allemaal wél geloven, maar ik doe dat dus niet.quote:
Massamedia noem jij degelijke journalistiek? Diezelfde journalistiek die ons de laatste jaren zulke waarheden als de massavernietigingswapens in Irak hebben voorgeschoteld bedoel je? Veel massamedia nemen letterlijk het meeste over wat persbureaus van overheden en bedrijven ze toesturen. Dat noem ik geen degelijke journalistiek, dat noem ik propaganda.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En al die absurde 'bronnen' moeten serieus genomen worden, maar degelijke journalistiek is massamedia en dus bestuurd door Het Complot.
En dat noemt zichzelf dan kritisch.
Dat zijn gewoon feiten......quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat er vrij veel mensen zijn die dat soort dingen allemaal wél geloven, maar ik doe dat dus niet.
Zullen we NRC als voorbeeld nemen? Vertel maar wat ze fout doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Massamedia noem jij degelijke journalistiek?
Dat is het natuurlijk ook, maar om hun wereldbeeld niet te verstoren, willen Jigzoz en hottentot daar niet aan. Wat de massamedia brengen is waar en die complotten (ookal zijn ze gedocumenteerd) niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Massamedia noem jij degelijke journalistiek? Diezelfde journalistiek die ons de laatste jaren zulke waarheden als de massavernietigingswapens in Irak hebben voorgeschoteld bedoel je? Veel massamedia nemen letterlijk het meeste over wat persbureaus van overheden en bedrijven ze toesturen. Dat noem ik geen degelijke journalistiek, dat noem ik propaganda.
Dat heb ik net verteld.....Veel dingen letterlijk overnemen van persbureaus van overheden en grote bedrijven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zullen we NRC als voorbeeld nemen? Vertel maar wat ze fout doen.
Ho, nu draai je de boel om.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef El_Matador het volgende:
Religieuzen zijn het. Bang om van hun geloof af te vallen.
Wat dan? Kom op, concreet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat heb ik net verteld.....Veel dingen letterlijk overnemen van persbureaus van overheden en grote bedrijven.
Jullie zijn het die van alles geloven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef El_Matador het volgende:
Religieuzen zijn het. Bang om van hun geloof af te vallen.
LOL. Tja dan houdt de discussie wel op, als je hier gewoon feiten gaat zitten ontkennen als het Watergate complot.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat dat soort onzin alleen op de Niburu-sites te vinden is.
Nee, zo werkt het niet. Dat weet jij ook welquote:
Nee, want ik geloof nergens in.quote:
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamediaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Jullie zijn het die van alles geloven.
Ik was eigenlijk nog niet eens begonnen, maar dat lijkt me beter ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
LOL. Tja dan houdt de discussie wel op
Mooi man die vette letters.. moet ik je nu meer gelovenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Inhoudelijke reactie weer! Sterk, overtuigend.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Mooi man die vette letters.. moet ik je nu meer geloven
O, dan heeft iemand je undersign gehackt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want ik geloof nergens in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |