abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149873118
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:42 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Ik zou de bron niet al te serieus nemen. Maar de informatie in het bericht zelf is vrij bekend.
Dan had TS een bron moeten nemen die in elk geval de schijn van objectiviteit mee heeft.
Maar als je, zoals TS letterlijk aangeeft, de NOS onderdeel acht van een zionistisch complot, dan moet je niet teveel verwachten van zo iemand :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 20 februari 2015 @ 22:46:22 #27
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149873159
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan had TS een bron moeten nemen die in elk geval de schijn van objectiviteit mee heeft.
Maar als je, zoals TS letterlijk aangeeft, de NOS onderdeel acht van een zionistisch complot, dan moet je niet teveel verwachten van zo iemand :')
De NOS is inderdaad een heel objectief medium, daar heb je volkomen gelijk in.

:')
pi_149873210
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:41 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Israel bestrijdt geen terrorisme met terrorisme.
Jij noemt Hamas een vredelievende organisatie? Die Israëlische jongeren die ontvoerd en vermoord waren op de westelijke jordaanoever in juni vorig jaar, is dat niet gebeurd? Waarom pakken ze eigenlijk tieners, dat zijn onschuldige burgers die niets kunnen doen aan de besluiten van de Israëlische regering, ze hebben niet eens stemrecht.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_149873272
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja, jammer dat de TS achterlijk is. Dit had een matig topic kunnen worden.
pi_149873283
quote:
Ik zweer dat ik dit liedje toen ik op vakantie was in Turkije gehoord heb.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 22:52:22 #32
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_149873343
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:31 schreef selen het volgende:

[..]

Je bent echt een hypocriet. Enerzijds ben je tegen 'geweldadige islam' anderzijds kun jij het opsluiten van kinderen en minderjarigen rechtvaardigen.

Wat een mentaliteit...
Jij bent echt een hypocriet. Mekkeren over Israël terwijl de Arabische landen de Palestijnen veel erger hebben behandeld. Terwijl Boko Haram hele dorpen afslacht en IS hele bevolkingen. Maar nee Israël is het kwaad van de wereld.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 22:53:23 #33
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149873373
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:47 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Jij noemt Hamas een vredelievende organisatie? Die Israëlische jongeren die ontvoerd en vermoord waren op de westelijke jordaanoever in juni vorig jaar, is dat niet gebeurd? Waarom pakken ze eigenlijk tieners, dat zijn onschuldige burgers die niets kunnen doen aan de besluiten van de Israëlische regering, ze hebben niet eens stemrecht.
Daar zat Hamas helemaal niet achter, dat heeft israel o.a. zelf ook aangegeven. :')

Waar israel in tegenstelling wel achter zat, waren paar duizend dode mensen waarvan een groot deel kind was. Denk daar maar eens over na voordat je dit soort domme opmerkingen plaatst.
pi_149873416
Echt mensen hier zijn te dom om te poepen
pi_149873481
IsaacCuenca in een topic over Israel.

pi_149873502
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:52 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Maar nee Israël is het kwaad van de wereld.
Vergeet de NOS niet :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_149873607
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Daar zat Hamas helemaal niet achter, dat heeft israel o.a. zelf ook aangegeven. :')

Waar israel in tegenstelling wel achter zat, waren paar duizend dode mensen waarvan een groot deel kind was. Denk daar maar eens over na voordat je dit soort domme opmerkingen plaatst.
Hoe dan ook, je moet niet doen alsof de Palestijnen heilig zijn. Ze plegen net zo goed terroristische aanslagen op Israël, dat weet jij ook. En ja dat Israël dan 200x zo hard terugslaat kun je verwachten, ze zouden toch inmiddels moeten weten dat Israël niet met zich laat sollen :s)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_149873648
quote:

[..]

Jij bent echt een hypocriet. Mekkeren over Israël terwijl de Arabische landen de Palestijnen veel erger hebben behandeld. Terwijl Boko Haram hele dorpen afslacht en IS hele bevolkingen. Maar nee Israël is het kwaad van de wereld.
Israel hoort bij "het Westen" (ja, vraag me ook niet waarom) en dus mogen we daar een stukje strenger op zijn dan op lui die "we" sowieso al als barbaren afschilderen.

Die zionistische staat is een schandvlek voor het Westen. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149873650
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:56 schreef jamesdeen het volgende:
IsaacCuenca in een topic over Israel.

[ afbeelding ]
Zegt de fokker die alleen in israel topic te zien is
pi_149873807
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 23:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Hoe dan ook, je moet niet doen alsof de Palestijnen heilig zijn. Ze plegen net zo goed terroristische aanslagen op Israël, dat weet jij ook. En ja dat Israël dan 200x zo hard terugslaat kun je verwachten, ze zouden toch inmiddels moeten weten dat Israël niet met zich laat sollen :s)
Ja inderdaad, we houden ons ook bezig met oorzaak-gevolg relaties. Als ik jouw huis kom bezetten, moet ik dan zeker geen tegenactie verwachten

:?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 23:06:23 #41
396550 Richestorags
pi_149873817
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 23:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Israel hoort bij "het Westen" (ja, vraag me ook niet waarom) en dus mogen we daar een stukje strenger op zijn dan op lui die "we" sowieso al als barbaren afschilderen.

Die zionistische staat is een schandvlek voor het Westen. :r
Wel ik ben het niet altijd eens met de politiek van Israël maar vergeet niet dat zij sinds hun bestaan al door meerdere landen zijn aangevallen, meerdere keren.

Hun huidige politiek is er echter geen die een permanente oplossing brengt en de haat van de Palestijnen alleen maar aanwakkert. Ik ben alleen die krokodillentranen van Moslims om de Palestijnen wel zat. Waar zijn de massale tranen als Boko Haram complete dorpen afslacht? Waarom komt er een demonstratie op de Dam als er drie Moslims worden gedood bij een uit de hand gelopen parkeerruzie maar als Mohammed Merrah Franse militairen en Joden afslacht is het ijzig stil. Idem Kopenhagen. Dat hypocriete selectieve gejank altijd :r
pi_149873882
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 23:06 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Wel ik ben het niet altijd eens met de politiek van Israël maar vergeet niet dat zij sinds hun bestaan al door meerdere landen zijn aangevallen, meerdere keren.

Hun huidige politiek is er echter geen die een permanente oplossing brengt en de haat van de Palestijnen alleen maar aanwakkert. Ik ben alleen die krokodillentranen van Moslims om de Palestijnen wel zat. Waar zijn de massale tranen als Boko Haram complete dorpen afslacht? Waarom komt er een demonstratie op de Dam als er drie Moslims worden gedood bij een uit de hand gelopen parkeerruzie maar als Mohammed Merrah Franse militairen en Joden afslacht is het ijzig stil. Idem Kopenhagen. Dat hypocriete selectieve gejank altijd :r
Het gejank van anderen, doet dat jou echt wat?

Israel heeft juist meermalen andere landen bezet en gaat daar nu meer door (bezetting Westelijke Jordaanoever).

Juist een deel van "het Westen" zou beter moeten weten. Helemaal als het zelf de nabestaanden van overlevenden van die andere genocide zijn..
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149873899
quote:

[..]

Wat een rare opmerking. We moeten dus alle wreedheid tegen moslims/Palestijnen goedkeuren/ oogluikend toestaand.
pi_149873902
Elke zionist die Palastina bezet is een legitiem doelwit.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 23:08:55 #45
396550 Richestorags
pi_149873907
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 23:06 schreef selen het volgende:

[..]

Ja inderdaad, we houden ons ook bezig met oorzaak-gevolg relaties. Als ik jouw huis kom bezetten, moet ik dan zeker geen tegenactie verwachten

:?
Israël werd sinds haar prille bestaan aangevallen door Syrië, Egypte, Irak en Jordanië tegelijk. En in het begin waren er geen bezettingen, het land was zeer dunbevolkt en veelal gekocht of toegewezen door de Britten.
pi_149873933
Ofra Haza i miss u !
pi_149873953
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 23:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Israël werd sinds haar prille bestaan aangevallen door Syrië, Egypte, Irak en Jordanië tegelijk. En in het begin waren er geen bezettingen, het land was zeer dunbevolkt en veelal gekocht of toegewezen door de Britten.
De Sinai, Golan en Westelijke Jordaanoever zijn nooit actief door Israel bezet?

vrijdag 20 februari 2015 @ 23:11:04 #48
396550 Richestorags
pi_149873982
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 23:08 schreef selen het volgende:

[..]

Wat een rare opmerking. We moeten dus alle wreedheid tegen moslims/Palestijnen goedkeuren/ oogluikend toestaand.
Nee, maar wel minder selectief janken erover. Wijzen kunnen Moslims heel goed. Maar waar zijn de krokodillentranen als Moslims elkaar afmaken? Of Christenen? Arabische landen hebben voor meer dode Moslims gezorgd dan Israël en toch krijgt Israël alle ladingen over zich heen.
pi_149874007
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 23:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee, maar wel minder selectief janken erover. Wijzen kunnen Moslims heel goed. Maar waar zijn de krokodillentranen als Moslims elkaar afmaken? Of Christenen? Arabische landen hebben voor meer dode Moslims gezorgd dan Israël en toch krijgt Israël alle ladingen over zich heen.
Het blijft een vreemde gedachtegang dat 2 kwaden elkaar opheffen ofzo. :')

vrijdag 20 februari 2015 @ 23:12:21 #50
396550 Richestorags
pi_149874025
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 23:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De Sinai, Golan en Westelijke Jordaanoever zijn nooit actief door Israel bezet?
Nadat zij waren aangevallen ja. En de Sinai is notabene teruggegeven. Dat risico loop je nou eenmaal als je oorlog voert, dat je als je verliest gebied moet afstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')