Het NOS journaal is net zo min objectief als die Palestijnse organisatie. Waarom is het anders zo dat gezien het feit dat de Israelische politiek niks anders is als wat de nazi's deden in WO2 dat heel normaal gevonden word door mensen? Dat komt door de kleuring van het nieuws. Het is blijkbaar heel normaal dat Israel Palestijnse gebieden bezet de de inwoners als tweede rangs burgers behandeld.....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ehm nee.
[..]
Ja. Jij vergelijkt nu de NOS met een Palestijnse organisatie wiens bestaansrecht het is om Israël in een slecht daglicht te zetten.
Of denk jij dat de NOS als enige doel heeft om Palestijnen belachelijk te maken en Israël te verheerlijken?
Een heel volk (wat zich verzet tegen een bezetting wat heel normaal is en elk volk zou doen) wegzetten als " stront" . Tis toch niet te geloven. Treurig...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef hottentot het volgende:
Palestijnen....
Het stront van de regio.
Volgens alle anderen in die regio dan. Als ze niet nodig waren om Israel te dwarsbomen waren ze allang de mond gesnoerd...
Kotsmisselijk word ik van dit soort taal. Ga je mond uitspoelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef Zelva het volgende:
[..]
Omdat die jongeren toch ook van de aardbodem geveegd moeten worden natuurlijk. Maakt dan niet uit wat je pakt.
Beter vragen ze zich even af waarom ze "bezet" zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Een heel volk (wat zich verzet tegen een bezetting wat heel normaal is en elk volk zou doen) wegzetten als " stront" . Tis toch niet te geloven. Treurig...
Och ja, een beetje terreur. Maar op basis van gedachtes moeten tienduizenden mensen uitgezet worden:quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ach, er zijn zoveel landen waar terreur plaatsvindt of die terreur faciliteren.
Niet erg consequent...quote:Op maandag 23 februari 2015 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De groep van grofweg 400.000 is op te delen in fundamentalisten en radicalen/extremisten. Laatstgenoemde groep mag van mij zonder meer worden uitgezet. Dat zal om enkele tienduizenden mensen gaan. Mensen met alleen een Nederlands paspoort kun je niet uitzetten en zul je op een andere manier moeten aanpakken.
Fundamentalisme is op zich niet strafbaar, maar het is wel een probleem. Het verschijnsel als zodanig moet krachtiger worden aangepakt,
Dat lukt niet met honderdduizenden mensen die zich tegen die samenleving keren. We hoeven echt niet alles over onze kant te laten gaan.
Religieus gestoorden versus religieus gestoorden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Beter vragen ze zich even af waarom ze "bezet" zijn.
De NOS is hartstikke massamedia, dus die lopen aan de leiband van wat die mediacorporaties hen opdragen. Israel-verheerlijking is alom aanwezig. Net als Palestijnen-bashing.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja. Jij vergelijkt nu de NOS met een Palestijnse organisatie wiens bestaansrecht het is om Israël in een slecht daglicht te zetten.
Of denk jij dat de NOS als enige doel heeft om Palestijnen belachelijk te maken en Israël te verheerlijken?
Het is een complot van de joden zionisten! De reptilians zijn overal! Illuminati! Alleen Niburu is nog te vertrouwen!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De NOS is hartstikke massamedia, dus die lopen aan de leiband van wat die mediacorporaties hen opdragen. Israel-verheerlijking is alom aanwezig. Net als Palestijnen-bashing.
Inhoudelijk heb je geen verweer, dus dan maar weer trollen. What's new.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is een complot van de joden zionisten! De reptilians zijn overal! Illuminati! Alleen Niburu is nog te vertrouwen!
En Martin Vrijland natuurlijk. En Micha Kat. En alle andere 'zelfstandig denkende' complotidioten.
Gelukkig kun je altijd nog je hoogstaande ideeën bespreken met de andere genieën van BNW/TRU, dan kan NWS gewoon gedomineerd blijven worden door zionisten, MSM, reptilians, Bilderbergers en weet ik veel waar jullie allemaal in geloven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inhoudelijk heb je geen verweer, dus dan maar weer trollen. What's new.
In het begin vond ik je nog wel fris, maar je bent afgezakt tot een bedroevend niveau, Jigzoz.
Je bent niet goed op de hoogte. Voor de oorlog van 1948 waren de zionisten al bezig met ethnische zuiveringen en massamoord om zo de palestijnen van hun land te verdrijven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Beter vragen ze zich even af waarom ze "bezet" zijn.
De oorlog die zij zelf begonnen, hebben ze verloren, maar aangezien de agressie tot op de dag van vandaag voortduurt zal de partij die zij zelf aangevallen hebben deze gebieden geen dusdanige vrijheid geven dat zij hun agressie kunnen uitbouwen.
Beter beseffen ze dat zij de oorlog al lang geleden verloren hebben en houden ze op met het aanvallen van Israel. Als ze dit 20 jaar geleden al hadden gedaan had het allang een fatsoenlijk en vrij gebied kunnen zijn, maar ja Palestijnen.....
En nog een keer. Word je nooit es moe van jezelf?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gelukkig kun je altijd nog je hoogstaande ideeën bespreken met de andere genieën van BNW/TRU, dan kan NWS gewoon gedomineerd blijven worden door zionisten, MSM, reptilians, Bilderbergers en weet ik veel waar jullie allemaal in geloven.
Nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En nog een keer. Word je nooit es moe van jezelf?
Tuurlijk, het was zelfs genocide.....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je bent niet goed op de hoogte. Voor de oorlog van 1948 waren de zionisten al bezig met ethnische zuiveringen en massamoord om zo de palestijnen van hun land te verdrijven.
Inhoudelijke discussies worden zo wel onmogelijk....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik word dan 's nacht ook nooit gestoord door aliens met anal probes, dus ik heb wat reserves.
Ja, een zeer relevante en ware quote van Chomsky negeert ie om zijn getroll voort te zetten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Inhoudelijke discussies worden zo wel onmogelijk....
Dan ga je me gewoon uitlachen als ik een filmpje post van de zoon van notabene een zionistische generaal (een grotere expert is moeilijk te vinden). De hele familie van hem is nu compleet op de hand van de Palestijnen trouwens, ook de ex zionistische generaal is tot inkeer gekomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Tuurlijk, het was zelfs genocide.....
![]()
Oh en met jou hoef ik na je geraaskal omtrent geld creatie geen discussies meer in dit leven.
Hij noemde me alweer jodenhaterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan ga je me gewoon uitlachen als ik een filmpje post van de zoon van notabene een zionistische generaal (een grotere expert is moeilijk te vinden). De hele familie van hem is nu compleet op de hand van de Palestijnen trouwens, ook de ex zionistische generaal is tot inkeer gekomen.
Maar goed, voor jou geld dus ook, inhoudelijke discussie is moeilijk voor je blijkbaar.
Zo zijn er wel meer hier. Mensen met dogma's die in deze veranderende tijden niet meer mee kunnen komen en zich dan tot dooddoeners of trollen verlagen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, een zeer relevante en ware quote van Chomsky negeert ie om zijn getroll voort te zetten.
Treurig, maar goed, hij heeft alleen zichzelf ermee.
Die zijn heel goed mogelijk, maar als elk topic verzandt in complotgeneuzel, dan is er weinig verder meer te bespreken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Inhoudelijke discussies worden zo wel onmogelijk....
But because of the stupidity of the average man, he follows not reason, but faith. And this naive faith requires necessary illusion, and emotionally potent oversimplifications, which are provided by the myth-maker to keep the ordinary person on coursequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer hier. Mensen met dogma's die in deze veranderende tijden niet meer mee kunnen komen en zich dan tot dooddoeners of trollen verlagen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die zijn heel goed mogelijk, maar als elk topic verzandt in complotgeneuzel, dan is er weinig verder meer te bespreken.
Zelfverklaarde critici die in de meest idiote nonsens geloven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit dus.
Met mensen als Japie77 is geen discussie mogelijk. Helaas zien ze dit zelf nog niet in.
Mensen als hottentot die iedereen een jodenhater noemen is ook geen discussie mee mogelijk, helaas zien ze dit zelf nog niet in.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit dus.
Met mensen als Japie77 is geen discussie mogelijk. Helaas zien ze dit zelf nog niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |