ik hoop echt dat jij vandaag of morgen getroffen wordt door een israelisch bombardement, win win zeg ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 06:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er vandaag of morgen bij jou ook een half dozijn palestijnse pubers door je voorruit klappen, win win zeg ik.

Sorry, ik snap niet waar je heen wilt gaan.quote:

Israël wil er blijkbaar zelf wel voor zorgen dat het terroristen worden door ze al zo jong vast te zetten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:19 schreef Twiitch het volgende:
Boeien. Dat worden later toch allemaal terroristen.

Hou je zelf nou niet voor de gek, dat zouden ze toch wel worden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Israël wil er blijkbaar zelf wel voor zorgen dat het terroristen worden door ze al zo jong vast te zetten.

Dat klopt ook. De Israëli's hebben namelijk zat andere manieren om ze te motiveren.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hou je zelf nou niet voor de gek, dat zouden ze toch wel worden.

quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat klopt ook. De Israëli's hebben Iedere niet-moslim heeft namelijk zat andere manieren om ze te motiveren.

Wie houdt zichzelf nu eigenlijk voor de gek?quote:

Daar gaat het niet om, bij bijna elk conflict zijn beide partijen fout, dat is nogal een open deur hèquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wie houdt zichzelf nu eigenlijk voor de gek?
Het zou een begin zijn om te erkennen dat beide partijen fout zitten. Maar daar ben jij duidelijk nog lang niet aan toe.

Een lang verhaal kort gemaakt: er waren daar dus al Joden voordat nazaten van Arabieren (Palestijnen) daar ook heen kwamen.quote:

"Hanzi Khan" was een frequent beller naar de Howard Stern radioshow.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sorry, ik snap niet waar je heen wilt gaan.
Probeer het nog eens.

Oke leuk verhaal, maar dat doet niet weg aan het feit dat israel een smerige terreurstaat is, waar je op reageerde.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:11 schreef Szikha het volgende:
[..]
"Hanzi Khan" was een frequent beller naar de Howard Stern radioshow.
Door zijn gestoorde (hilarische) uitspraken en gedrag wordt hij een'wack packer' genoemd.
Velen bellers worden wack packers genoemd vanwege hun rare stem of gedachtengoed , racistisch zijn of drugverslaafd ect.
Zij maken eigenlijk de show
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Wack_Pack
https://stern69.wordpress.com/wack-pack/
Ik vind jou een wack packer op dit forum
Door je opvallend gedrag en bepaalde uitspraken ben je herkenbaar op dit forum
Dus vandaar dat ik je een wack packer noem. Een term uit de Howard stern show

Ach, er zijn zoveel landen waar terreur plaatsvindt of die terreur faciliteren. Het is trouwens Hamas dat voortdurend raketten afvuurt op Israël, of was je dat - met je selectieve geheugen - ook alweer vergeten?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Oke leuk verhaal, maar dat doet niet weg aan het feit dat israel een smerige terreurstaat is, waar je op reageerde.

Dit soort opmerkingen en dan de andere betichten van een selectieve geheugenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, er zijn zoveel landen waar terreur plaatsvindt of die terreur faciliteren. Het is trouwens Hamas dat voortdurend raketten afvuurt op Israël, of was je dat - met je selectieve geheugen - ook alweer vergeten?

Omdat het hun expliciete doel is om de staat Israël te vernietigen. Dat hoef ik jou toch niet uit te leggen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen en dan de andere betichten van een selectieve geheugen
misschien moet je je eens afvragen waarom ze raketten afvuren, of is dat te lastig voor je?

En wat is er mis met dat doel? Israel is land dat gestolen is van de Palestijnen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat het hun expliciete doel is om de staat Israël te vernietigen. Dat hoef ik jou toch niet uit te leggen?

Niet zozeer de Palestijnen maar de zo call 'leiders' van de Palestijnen (veelal niet geboren in dat gebied)quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een lang verhaal kort gemaakt: er waren daar dus al Joden voordat nazaten van Arabieren (Palestijnen) daar ook heen kwamen.
En anno 2015 is de situatie zo dat Israël een vreedzame verhouding met de Palestijnen nastreeft, terwijl Palestijnen uit zijn op de vernietiging van Israël. Welke groep is dan het probleem? Juist.

Nou nee, dat is dus niet het geval.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:52 schreef reza1 het volgende:
[..]
En wat is er mis met dat doel? Israel is land dat gestolen is van de Palestijnen.

DUS heeft Israël het volste recht om zich tegen die terreur te verdedigen en terug te slaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:53 schreef Szikha het volgende:
[..]
Niet zozeer de Palestijnen maar de zo call 'leiders' van de Palestijnen (veelal niet geboren in dat gebied)
"We are awaiting aggression by Israel and any supporters of Israel. We will make it a decisive battle and get rid of Israel once and for all? This is the dream of every Arab."
"We plan to eliminate the state of Israel and establish a purely Palestinian state. We will make life unbearable for Jews by psychological warfare and population explosion. We Palestinians will take over everything, including all of Jerusalem"
De boodschap is duidelijk
Zolang Israel bestaat, en Joden daar wonen komt er geen vrede.
Tenzij de bevolking (in Palestina) in opstand komen tegen de terreur
Maar ik zie dat niet zo gauw gebeuren.
Ze zijn teveel geindoctrineerd en angstig.

Want?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou nee, dat is dus niet het geval.

Dat noem je verzet tegen de bezetter en is in verhouding niet te vergelijken met de terreur van israel.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat het hun expliciete doel is om de staat Israël te vernietigen. Dat hoef ik jou toch niet uit te leggen?

Mooie retoriek gebruik je hier, goed overgenomen van je lokale haatimam.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat noem je verzet tegen de bezetter en is in verhouding niet te vergelijken met de terreur van israel.

Dit. Er zijn meer van dit soort figuren op FOK!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mooie retoriek gebruik je hier, goed overgenomen van je lokale haatimam.

Ja en nee dat maakt het zo ingewikkeld.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
DUS heeft Israël het volste recht om zich tegen die terreur te verdedigen en terug te slaan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |