Wel ik ben het niet altijd eens met de politiek van Israël maar vergeet niet dat zij sinds hun bestaan al door meerdere landen zijn aangevallen, meerdere keren.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Israel hoort bij "het Westen" (ja, vraag me ook niet waarom) en dus mogen we daar een stukje strenger op zijn dan op lui die "we" sowieso al als barbaren afschilderen.
Die zionistische staat is een schandvlek voor het Westen.
Het gejank van anderen, doet dat jou echt wat?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel ik ben het niet altijd eens met de politiek van Israël maar vergeet niet dat zij sinds hun bestaan al door meerdere landen zijn aangevallen, meerdere keren.
Hun huidige politiek is er echter geen die een permanente oplossing brengt en de haat van de Palestijnen alleen maar aanwakkert. Ik ben alleen die krokodillentranen van Moslims om de Palestijnen wel zat. Waar zijn de massale tranen als Boko Haram complete dorpen afslacht? Waarom komt er een demonstratie op de Dam als er drie Moslims worden gedood bij een uit de hand gelopen parkeerruzie maar als Mohammed Merrah Franse militairen en Joden afslacht is het ijzig stil. Idem Kopenhagen. Dat hypocriete selectieve gejank altijd
Wat een rare opmerking. We moeten dus alle wreedheid tegen moslims/Palestijnen goedkeuren/ oogluikend toestaand.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij bent echt een hypocriet. Mekkeren over Israël terwijl de Arabische landen de Palestijnen veel erger hebben behandeld. Terwijl Boko Haram hele dorpen afslacht en IS hele bevolkingen. Maar nee Israël is het kwaad van de wereld.
Israël werd sinds haar prille bestaan aangevallen door Syrië, Egypte, Irak en Jordanië tegelijk. En in het begin waren er geen bezettingen, het land was zeer dunbevolkt en veelal gekocht of toegewezen door de Britten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:06 schreef selen het volgende:
[..]
Ja inderdaad, we houden ons ook bezig met oorzaak-gevolg relaties. Als ik jouw huis kom bezetten, moet ik dan zeker geen tegenactie verwachten
De Sinai, Golan en Westelijke Jordaanoever zijn nooit actief door Israel bezet?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Israël werd sinds haar prille bestaan aangevallen door Syrië, Egypte, Irak en Jordanië tegelijk. En in het begin waren er geen bezettingen, het land was zeer dunbevolkt en veelal gekocht of toegewezen door de Britten.
Nee, maar wel minder selectief janken erover. Wijzen kunnen Moslims heel goed. Maar waar zijn de krokodillentranen als Moslims elkaar afmaken? Of Christenen? Arabische landen hebben voor meer dode Moslims gezorgd dan Israël en toch krijgt Israël alle ladingen over zich heen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:08 schreef selen het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking. We moeten dus alle wreedheid tegen moslims/Palestijnen goedkeuren/ oogluikend toestaand.
Het blijft een vreemde gedachtegang dat 2 kwaden elkaar opheffen ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, maar wel minder selectief janken erover. Wijzen kunnen Moslims heel goed. Maar waar zijn de krokodillentranen als Moslims elkaar afmaken? Of Christenen? Arabische landen hebben voor meer dode Moslims gezorgd dan Israël en toch krijgt Israël alle ladingen over zich heen.
Nadat zij waren aangevallen ja. En de Sinai is notabene teruggegeven. Dat risico loop je nou eenmaal als je oorlog voert, dat je als je verliest gebied moet afstaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Sinai, Golan en Westelijke Jordaanoever zijn nooit actief door Israel bezet?
Nobel!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:12 schreef Richestorags het volgende:
En de Sinai is notabene teruggegeven.
Nee dat doen ze niet. Nogmaals, ik ben het ook niet eens met de huidige politiek van Israël. Maar Israël is niet de terreurstaat voor Moslims. De Arabische landen hebben voor meer doden gezorgd en meer terreur gezaaid onder Moslims dan Israël. Waarom maken Moslims zich dan niet drukker om Arabische landen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het blijft een vreemde gedachtegang dat 2 kwaden elkaar opheffen ofzo.
Dus jij vindt het niet logisch dat je land bezet houdt dat je veroverd hebt op landen die jou aanvielen?quote:
Goede postquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee dat doen ze niet. Nogmaals, ik ben het ook niet eens met de huidige politiek van Israël. Maar Israël is niet de terreurstaat voor Moslims. De Arabische landen hebben voor meer doden gezorgd en meer terreur gezaaid onder Moslims dan Israël. Waarom maken Moslims zich dan niet drukker om Arabische landen?
Ik ben geen moslim, wat heb ik met Arabische landen te maken?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee dat doen ze niet. Nogmaals, ik ben het ook niet eens met de huidige politiek van Israël. Maar Israël is niet de terreurstaat voor Moslims. De Arabische landen hebben voor meer doden gezorgd en meer terreur gezaaid onder Moslims dan Israël. Waarom maken Moslims zich dan niet drukker om Arabische landen?
De meeste moslims geven alleen om andere moslims.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel ik ben het niet altijd eens met de politiek van Israël maar vergeet niet dat zij sinds hun bestaan al door meerdere landen zijn aangevallen, meerdere keren.
Hun huidige politiek is er echter geen die een permanente oplossing brengt en de haat van de Palestijnen alleen maar aanwakkert. Ik ben alleen die krokodillentranen van Moslims om de Palestijnen wel zat. Waar zijn de massale tranen als Boko Haram complete dorpen afslacht? Waarom komt er een demonstratie op de Dam als er drie Moslims worden gedood bij een uit de hand gelopen parkeerruzie maar als Mohammed Merrah Franse militairen en Joden afslacht is het ijzig stil. Idem Kopenhagen. Dat hypocriete selectieve gejank altijd
Wel, daar heb je een punt maar gezien TS een Moslim is kaart ik het aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim, wat heb ik met Arabische landen te maken?
Israel is een land dat een walgelijke politiek voert, maar zoals linksen die in islamdiscussies het gristendom erin smijten als stroman, doet men dat in discussies over Israel met Arabische landen. En antilibertariers met Somalie.
Totaal niet inhoudelijk verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |