Ja, tonijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:04 schreef CrunchySelf het volgende:
Als ik een lijstje maak als dit:
O: Brood met ei, 1 stuk;
T: 250gr magere kwark, 250 ml magere optimal vanille yoghurt, 2 mandarijnen
L: 2 volkoren met 2 eieren, 2 volkoren met kipfilet
T: 250gr magere kwark, 250 ml magere optimal vanille yoghurt
D: 618 kcal
T: 2 scoops B&F Whey Isolaat. a
Dan zit op 2000 kcal.
Zonder de D zijn de macro's:
133 KH, 26 Vet, 158 Eiwit.
Dan zit ik dus op 1,7 g eiwit p kg lichaamsgewicht. Is dat een ramp?
Op deze manier heb ik wat meer variatie, maar zit ik nog op 1000 gr kwark mix zeg maar. Is er een product wat dezelfde kcal/eiwitten heeft wat ik kan gebruiken om mee af te wisselen?
Kwark kun je ook vervangen door yoghurt, is ook lekker.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind die yoghurt echt lekker erdoor. Ook veel lekkerder dan aardbeien kwark. Die 0% vet kwark van optimel (appel kaneel) is ook echt lekker IMHO. Haal een blikje tonijn morgen, doe in een bakje, doe er 1 dessertlepel (ongeveer 15g) kwark door, beetje peper, beetje bieslook gedroogd klein beetje sambal. Goed mengen. Op brood smeren. En dan als je het lekker vindt augurk erop doen nog. Dit is ook lekker op toast!
Ja maar qua eiwitpercentage scheelt het nogal. En daar zat ie juist meequote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Kwark kun je ook vervangen door yoghurt, is ook lekker.
Maar hij haalt al een hoop uit de tonijn dan. Maar klopt wel ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar qua eiwitpercentage scheelt het nogal. En daar zat ie juist mee![]()
Maar crunch, anders probeer je het gewoon eerst eens. Wat die 1.7g doet voor je. Is het niks verhoog je gewoon weer.
Mits hij die tonijn lust.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar hij haalt al een hoop uit de tonijn dan. Maar klopt wel ja.
Ik lees trouwens net dat vlees het meest eiwitrijke product is.
Pocheren? Captain?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:06 schreef sanger het volgende:
Een ei kun je ook opdelen in alleen eiwit en dooier. Als je het eiwit pocheert is het volgens mij meer dan kwark. Voor de rest durf ik het niet te zeggen.
Ik ga dit proberenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind die yoghurt echt lekker erdoor. Ook veel lekkerder dan aardbeien kwark. Die 0% vet kwark van optimel (appel kaneel) is ook echt lekker IMHO. Haal een blikje tonijn morgen, doe in een bakje, doe er 1 dessertlepel (ongeveer 15g) kwark door, beetje peper, beetje bieslook gedroogd klein beetje sambal. Goed mengen. Op brood smeren. En dan als je het lekker vindt augurk erop doen nog. Dit is ook lekker op toast!
Nope. Wel keuken, maar afzuigkap is niet aangesloten en mogelijkheid totquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan die ei ook bakken op je werk als je wilt?
D varieert altijd, extra stuk kipfilet past denk ik niet in de kcal. Maar ik moet mijn D nog even gaan wegen, weet het nu eigenlijk niet zeker.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, tonijnVoor de rest heb je niet heel veel wat eiwitten bevat. Of bij je D een extra stuk kipfilet nemen.
Zelfde verhaal als tonijn. Paar keer gehad en toen dacht ik meh, maar nooit goede kans gegevenquote:
Dat ga ik ook doen. Die 2 g is niet echt haalbaar zonder drastische wijzigingen. Maar afwisseling van die kwark is wel fijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar qua eiwitpercentage scheelt het nogal. En daar zat ie juist mee![]()
Maar crunch, anders probeer je het gewoon eerst eens. Wat die 1.7g doet voor je. Is het niks verhoog je gewoon weer.
Was ik ook nog eens van planquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:14 schreef Qwea het volgende:
Ey crucnh, waarom maak je die kwarktaart niet ook? Heb je wel de eiwitten maag toch ff wat anders,
Uhuh:quote:
Tering. Double quote volgens mij, maar dat had ik serieus niet door.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:14 schreef Qwea het volgende:
Ja klopt. Vlees en vis. +- 22g per 100g.
En ik vind het ook erg lekker zelfsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hey das gaaf. Dat moet ik dus ook nog even onthouden
Van wat had je in gedachten?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:20 schreef sanger het volgende:
En waarom geen smoothies maken Crunch?
In principe gewoon een gekookt ei toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:20 schreef sanger het volgende:
[..]
En ik vind het ook erg lekker zelfs
Ik pak yoghurt, banaan en kiwi ofzo. Effe in de blender en binnen 3 minuten klaar. Kan ook met kwark en beetje water. Je hebt ook zakken diepvries fruit. Als je beetje zoekt naar lekkere combi heb je veel eiwit met relatief weinig kcal als tussendoortje.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Van wat had je in gedachten?
Ik ontbeet altijd met havermout en spul in shake, maar duurt me te lang in de ochtend en kcal technisch krijg ik dat denk ik nergens tussen.
De structuur is anders. Smaak is vrijwel zelfdequote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
In principe gewoon een gekookt ei toch?
Check. Thx.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik pak yoghurt, banaan en kiwi ofzo. Effe in de blender en binnen 3 minuten klaar. Kan ook met kwark en beetje water. Je hebt ook zakken diepvries fruit. Als je beetje zoekt naar lekkere combi heb je veel eiwit met relatief weinig kcal als tussendoortje.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:22 schreef sanger het volgende:
[..]
De structuur is anders. Smaak is vrijwel zelfde
Zowel zalm als tonijn kun je op verschillende manieren bereidenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:24 schreef CrunchySelf het volgende:
Mensen jullie maken mij gelukkigIk kan weer eens variëren
Samenvatting:
Ik moet tonijn en zalm eens goed gaan proberen en een eerlijke kans geven. Dan heb ik daar een mooie afwisseling.
Ik moet eens eieren gaan pocheren om te kijken als dat lekker is en ter vervanging van gekookt/gebakken/roer ei.
Ik kan mijn kwark in de middag ook wel eens vervangen voor een stuk gebakken kipfilet met nog iets ofzo. Qua eiwitten/kcal perfect dus.
Dat yoghurt/kwark verhaal ga ik ook proberen om die smaken wat te veranderen.
De smoothies verdienen ook weer eens wat aandacht en krijgen binnenkort ook eens extra kans.
Kwarktaart is awesome, moet ook gewoon gedaan worden
Ga ik doen. Thxquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Zowel zalm als tonijn kun je op verschillende manieren bereidenTonijnsteak, rauw, blikjes van john West. Zalm kan gerookt, gegrild, in de over, gebakken op de huid en ook rauw.
Kijk daarnaast ook naar andere vissoort als kabeljauw, tong, makreel, forel, haring, paling. Ook erg eiwitrijk.
Tja wat is erg.. je zal niet je hele leven geen chips gaan nemen.. Dus als het erin past en je hebt er zin in, neem het en voel je er niet schuldig over. Het is jouw leven, jouw doelen. Als je het het niet waard vindt, doe je het niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:32 schreef sanger het volgende:
Het erge is dat hij in mijn kcal past vandaag............ Dus is het erg? Wel veel zout en vet natuurlijk.
Persoonlijk zou ik niet de zak pakken. Maar een portie afmeten en zak weg.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:32 schreef sanger het volgende:
Het erge is dat hij in mijn kcal past vandaag............ Dus is het erg? Wel veel zout en vet natuurlijk.
En what she saidquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja wat is erg.. je zal niet je hele leven geen chips gaan nemen.. Dus als het erin past en je hebt er zin in, neem het en voel je er niet schuldig over. Het is jouw leven, jouw doelen. Als je het het niet waard vindt, doe je het niet.
Dat hoort er toch bij. Maar het is voor een keer heus geen ramp en vooral niet als het in de kcal pastquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:39 schreef sanger het volgende:
Dit is serieus de eerste keer sinds ik hiermee begonnen ben dat ik echt zin heb ik chips/snoep....
Goedzo. Ik weiger de m&m's te pakken. Maar ze branden welquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:58 schreef sanger het volgende:
Heb een portie afgewogen. Geen hele zak
En zoals verwacht smaakte het totaal nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goedzo. Ik weiger de m&m's te pakken. Maar ze branden wel
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:12 schreef sanger het volgende:
[..]
En zoals verwacht smaakte het totaal niet
Ja.....quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Hoppa. 1,8 kg verloren in twee weken. Nu officieel niet meer obese, maar in de categorie overgewicht.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Hoppa. 1,8 kg verloren in twee weken. Nu officieel niet meer obese, maar in de categorie overgewicht.
Sportieve ochtend, fijn zo! Sport jij iedere dag?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Zooo dat was een sportieve ochtend. Op nuchtere maag met een omwegje naar het krachthonk hardgelopen, daar 20 min KT gedaan en weer hardlopend terug. Wel een laagterecord qua kcal verbranding.. 192 kcal in 4.6 km hardlopen.. dat schiet toch ook niet op..
KT was wel leuk, heb echt vanalles en nog wat gedaan. Bij beenoefeningen kon ik nog wel veel gewicht aan, bij arm/triceps etc. totaal nietBedacht me later wel dat ik het beter bij 2 of 3 oefeningen had kunnen houden en die setjes vaker herhalen, maar ach, dit was leuker.
Meestal 5x per week, soms nog een keer yoga daarbij maar dat noem ik niet echt sporten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:00 schreef Nammie het volgende:
[..]
Sportieve ochtend, fijn zo! Sport jij iedere dag?
Ik had speculoos. Die was ook kei zoet. Ze zijn allemaal achterlijk zoet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb de eiwitshake 'choco' en hij smaakt naar kokos en vanille. En heul zoet.
Ik liep 4,70km op 416kcal. Wel lekker bezig, freek!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Zooo dat was een sportieve ochtend. Op nuchtere maag met een omwegje naar het krachthonk hardgelopen, daar 20 min KT gedaan en weer hardlopend terug. Wel een laagterecord qua kcal verbranding.. 192 kcal in 4.6 km hardlopen.. dat schiet toch ook niet op..
KT was wel leuk, heb echt vanalles en nog wat gedaan. Bij beenoefeningen kon ik nog wel veel gewicht aan, bij arm/triceps etc. totaal nietBedacht me later wel dat ik het beter bij 2 of 3 oefeningen had kunnen houden en die setjes vaker herhalen, maar ach, dit was leuker.
Mja ik denk dat het wel ietsjes hoger is dan wat mijn horloge aangeeft want de eerste km wordt mijn hartslag soms nog niet helemaal goed gemeten. Maar terug was het 170 kcal voor 2.9 kmquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik liep 4,70km op 416kcal. Wel lekker bezig, freek!
Daar ga ik echt een probleem mee krijgen wat ik hou niet van achterlijk zoet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had speculoos. Die was ook kei zoet. Ze zijn allemaal achterlijk zoet.
Dan heb je met de rest exact hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar ga ik echt een probleem mee krijgen wat ik hou niet van achterlijk zoet.
Ik heb de helft opgedronken, toen zat k soort van te nekken en heb k het weggegooid. Daag.
Daar was ik al bang voor.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan heb je met de rest exact hetzelfde probleem
Heb er nu 3 gehad en alle 3 achterlijk zoet.quote:
Vind ik ook. Daarom heb ik nog dat proefpakket staan waarvan de helft over datum is. Al heb ik nu die Egg protein chocosmaak, en die is heel goed te doen (doe altijd met water). Schuimt wel heul hard.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:21 schreef Qwea het volgende:
Eiwitshakes zijn imho ook niet echt lekker![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik gebruik hem daar eigenlijk nooit voor, wist wel dat je het kon invoeren.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met MFP, je kunt krachtoefeningen invoeren maar hij doet daar verder niets mee of zo?
Dat is mij ook al eens opgevallen. Geen idee hoe dat zit, helaas...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met MFP, je kunt krachtoefeningen invoeren maar hij doet daar verder niets mee of zo?
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn eten.. groente overload! Maar was heerlijk en hopelijk een goede booster voor mijn weerstand, nog steeds een beetje buikgerommel af en toe. Voor een linzenstoofschotel met kabeljauw en chorizo, achter duizend sla met kiemgroenten. Niet veel calorieen maar ik zit me toch vol
Morgen ga ik high tea-en, hopelijk kan ik dat de rest van de dag een beetje compenseren
quote:Op zondag 22 februari 2015 10:04 schreef Lonaa het volgende:
Is iedereen zich aan het volproppen ofzo?
Integendeel, 20km hardgelopen vóór het ontbijt!quote:Op zondag 22 februari 2015 10:04 schreef Lonaa het volgende:
Is iedereen zich aan het volproppen ofzo?
Goed bezigquote:Op zondag 22 februari 2015 10:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Integendeel, 20km hardgelopen vóór het ontbijt!
Als er 1 schaap over de dam isquote:Op zondag 22 februari 2015 10:10 schreef Lonaa het volgende:
Ah, kijk, daar is iedereen wle.
Ik zit aan een shake. Perzik & Mango. Zoet, maar wel te behappen.
Vóór het ontbijt?! Ik heb ook 20km op het programma staan vandaag, maar ik zit nu wel echt eerst aan een bak muesli.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Integendeel, 20km hardgelopen vóór het ontbijt!
Goede workout op een zondagquote:Op zondag 22 februari 2015 11:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net 4 km met hond gedaan. En ik ga zo 26 km fietsenWaarvan 20 km met Artoo
Hier ook, af en aan. Zon! Yes! Eigenlijk zouden we gisteren gaan, maar het weer was echt niet ok. Blij dat we het verplaatst hebben, dit ziet er veel beter uit!quote:Op zondag 22 februari 2015 12:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Weet niet hoe het weer bij jullie is, maar hier schijnt de zon
Gisteren was gewoon kut weerquote:Op zondag 22 februari 2015 12:17 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hier ook, af en aan. Zon! Yes! Eigenlijk zouden we gisteren gaan, maar het weer was echt niet ok. Blij dat we het verplaatst hebben, dit ziet er veel beter uit!
Alhoewel, gisteren heb ik een kort rondje op de nieuwe schoenen gedaan. Toen was het wel droog, dus acceptabel.
Één half banaantje van tevoren op. Ik moest om 10u terug zijn en eten moet bij mij altijd echt goed zakken om lekker te lopen, dus anders had ik om 6u op moeten staan. Gaat op zich prima hoor, op duurlooptempo.. Nog genoeg vetreserves!quote:Op zondag 22 februari 2015 11:06 schreef Artoo het volgende:
[..]
Vóór het ontbijt?! Ik heb ook 20km op het programma staan vandaag, maar ik zit nu wel echt eerst aan een bak muesli.
quote:Op zondag 22 februari 2015 15:22 schreef Artoo het volgende:
Hoe dan ook, bots! Lonaa en ik hebben een ronde van 21 km gemaakt Tijd voor een bak kwark met peer en honing!
Goed bezigquote:Op zondag 22 februari 2015 15:42 schreef Lonaa het volgende:
En ook wel klaar voor vandaag. Opwarmen met thee want 26 km gefietst en 4 km gelopen.
Waarom z'n lange rit?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:29 schreef Maraca het volgende:
Viel je maar af van autorijden.. eindelijk na een rit van 2 uur weer thuis. Nu mijn vriezer maar eens leeghalen .. morgen komt een nieuwe koelkast en oneetbaar was alles in de vriezer toch al (lekkage koelvloeistof
).
Maaarrrr.. daarna weer
* vlees inkopen en invriezen
* maaltijden voorbereiden en... jawel invriezen
Na volgende week komt gewoon nog een weekquote:Op zondag 22 februari 2015 16:13 schreef Lonaa het volgende:
Teveel kookideeën voor volgende week. *kras
Mijn ouders wonen aan de andere kant van het land en was daar even voor een verjaardagquote:Op zondag 22 februari 2015 16:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[..]
Goed bezig!
[..]
Waarom z'n lange rit?
Kut van die koelkast/vriezer
Maar ik wil het allemaal NU eten! *stampvoetquote:Op zondag 22 februari 2015 16:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Na volgende week komt gewoon nog een week
A zo jaquote:Op zondag 22 februari 2015 16:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen aan de andere kant van het land en was daar even voor een verjaardagEn ja ach, de koelkast was gratis en heb er toch nog 4 jaar gebruik van kunnen maken (koelkast is 11 jaar oud). Vind het stiekem niet eens zo erg, want als het goed is is de nieuwe koelkast zuiniger en stiller
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar ik wil het allemaal NU eten! *stampvoet
Allemaal kleine gerechtjes maken?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar ik wil het allemaal NU eten! *stampvoet
Hij is zo mooiquote:Op zondag 22 februari 2015 16:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
A zo ja
Gratis en dan 4 jaar gebruik is netjesNieuw spul
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij is zo mooiBen alleen een beetje bang voor de rotzooi onder de koelkast.. dat ligt er nog van de vorige bewoner
"Had ik een kat?"quote:Op zondag 22 februari 2015 16:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Daar kan heel veel horror onder vandaan komen
Ja.quote:
Zitten lekkere dingen tussenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Weekmenu:
Zondag: Gehakt met salade, kaas, kwark en mais
Maandag: Garnalensoep met garnalen.
Dinsdag: Stamppot andijvie met spekjes
Woensdag: Boekweitpannenkoeken met eiwitpoeder, spek en stroop
Donderdag: Kippenpoten uit de oven met aardappels en peultjes
Vrijdag: Quinoachampignonsburgers want de waren awesome x 1000
Zaterdag: Visdag, even kijken op de markt
Zondag: Uit eten.Indiaans. Daarna maximaal bier drinken.
Maandag: Brak.Banh mi
Zo zit ik ook. Heb nog 1300 kcal over zonder m'n D.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:02 schreef sanger het volgende:
Lijstje vandaag:
[ afbeelding ]
Nog even wat kcal toevoegen, maar weet nog niet met wat
Doe je goedquote:Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef Lonaa het volgende:
Verder braaf iedere ochtend een smoothie met kwark en eiwit (en soms fruit). Lunch en tussendoortjes zijn het geijkte. Gekookte eieren, fruit, boterham, vlees, groente, iets anders met ei, tonijn, het riedeltje.
Volgende keer fiets in de trein en laatste 30km fietsen? Er is altijd een creatieve oplossing!quote:Op zondag 22 februari 2015 15:29 schreef Maraca het volgende:
Viel je maar af van autorijden.. eindelijk na een rit van 2 uur weer thuis. Nu mijn vriezer maar eens leeghalen .. morgen komt een nieuwe koelkast en oneetbaar was alles in de vriezer toch al (lekkage koelvloeistof
).
Maaarrrr.. daarna weer
* vlees inkopen en invriezen
* maaltijden voorbereiden en... jawel invriezen
Ik heb een afspraak staan om 100km te gaan fietsen in Zeelandquote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgende keer fiets in de trein en laatste 30km fietsen? Er is altijd een creatieve oplossing!
Moet dan 3x overstappen en dat vind ik al een drama en al helemaal met een fietsquote:Op zondag 22 februari 2015 18:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat is er zo erg aan de trein?Maar 100km fietsen in zeeland is ook vet natuurlijk, wanneer gaat dat gebeuren?
Fiets dan ff door en kom een biertje halen:Pquote:Op zondag 22 februari 2015 19:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Which reminds me, ik wil dit jaar de afsluitdijk over fietsen en weer terug naar huis
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fiets dan ff door en kom een biertje halen:P
Awesome! Het mijne ook. Zoete aardappelfriet met zelfgemaakte knoflookmayo, groentemix van courgette, 2 paprika's en een ui en homemade kipnuggets van kipfilet. Ik zit nu vol en ik ben gelukkigquote:Op zondag 22 februari 2015 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Bohhh. Mijn eten was awesome.
Gehakt, mais, geraspte kaas, kwark (ipv zure room), sla, puntpaprika, komkommer, bosui. Mixen, en heel de schaal leegvreten met een lepel.
Dat is wel geinig inderdaad. Ik zal eerst mijn fiets een goede onderhoudsbeurt moeten geven, is nu een kroegfiets. Remmen doen het niet enzoquote:Op zondag 22 februari 2015 19:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Which reminds me, ik wil dit jaar de afsluitdijk over fietsen en weer terug naar huis
Wel verstandig, moet goed spul zijn. Maar kroegfiets zonder remmen? That could be funquote:Op zondag 22 februari 2015 20:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is wel geinig inderdaad. Ik zal eerst mijn fiets een goede onderhoudsbeurt moeten geven, is nu een kroegfiets. Remmen doen het niet enzo
Hoe maak je die kip nuggets?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:38 schreef Artoo het volgende:
[..]
Awesome! Het mijne ook. Zoete aardappelfriet met zelfgemaakte knoflookmayo, groentemix van courgette, 2 paprika's en een ui en homemade kipnuggets van kipfilet. Ik zit nu vol en ik ben gelukkig
Is het ook wel hoor. Maar ben ook weleens vanaf gereden door een auto toen ik geen voorrang kreeg. Kon niet meer op tijd stoppenquote:Op zondag 22 februari 2015 20:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wel verstandig, moet goed spul zijn. Maar kroegfiets zonder remmen? That could be fun
Ah, je hebt een echte racefiets dus. Ik niet, heb een mountainbike. Wil van het voorjaar ook een beetje in de duinen gaan fietsen. In Egmond heb je een parcous als het goed is. Eerst heen fietsen 20 km, dan daar crossen, en weer terugquote:Ik moet even met mijn racefiets naar de winkel, opnieuw afstellen enzo. Paar honderd km op gefietst toen, gloednieuw dus nog
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:17 schreef sanger het volgende:
Is het ook wel hoor. Maar ben ook weleens vanaf gereden door een auto toen ik geen voorrang kreeg. Kon niet meer op tijd stoppen
Uhu. Met volledige uitrusting toen gekocht. Kleding, helm, schoenen, GPS hartslag ding.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:17 schreef sanger het volgende:
Ah, je hebt een echte racefiets dus. Ik niet, heb een mountainbike. Wil van het voorjaar ook een beetje in de duinen gaan fietsen. In Egmond heb je een parcous als het goed is. Eerst heen fietsen 20 km, dan daar crossen, en weer terug
Kipfilet in blokjes snijden, blokjes in bakje met losgeklopt ei mikken, zorgen dat overal ei aan de kip zit. Dan de kip door een mengsel van paneermeel en kruiden halen (ik gebruikte paneermeel, paprikapoeder, knoflookpoeder, chilipoeder, kurkuma en peper en zout) en dan 20 minuten in de oven op 200 graden.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:25 schreef Artoo het volgende:
[..]
Kipfilet in blokjes snijden, blokjes in bakje met losgeklopt ei mikken, zorgen dat overal ei aan de kip zit. Dan de kip door een mengsel van paneermeel en kruiden halen (ik gebruikte paneermeel, paprikapoeder, knoflookpoeder, chilipoeder, kurkuma en peper en zout) en dan 20 minuten in de oven op 200 graden.
Je hebt nooit geld teveelquote:Op zondag 22 februari 2015 20:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
[..]
Uhu. Met volledige uitrusting toen gekocht. Kleding, helm, schoenen, GPS hartslag ding.Soms had ik geld te veel
Fiets gaat eigenlijk ook altijd mee op vakanbtie. Drie jaar terug zaten we in mooie omgeving en heb ik best veel gemountainbiked. Wel tricky soms hoor, dat wel. Kan behoorlijke klappers makenquote:Maar van het zomer ga ik hem goed gebruiken, this is the year!
Mountainbike is ook gaaf, paar gedaan in Appelscha. Kon het conditietechnisch alleen niet zo goed bijhouden toen
Het lijkt zo simpel, maar dat valt vies tegen ja.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Je hebt nooit geld teveel
[..]
Fiets gaat eigenlijk ook altijd mee op vakanbtie. Drie jaar terug zaten we in mooie omgeving en heb ik best veel gemountainbiked. Wel tricky soms hoor, dat wel. Kan behoorlijke klappers maken
Goed voor jequote:Op zondag 22 februari 2015 19:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Meer dan 1, want dan heb ik een flinke pauze nodig
Edit: Dat is gewoon 50km extra
Ik ga het wel serieus doenquote:
Uhu klikpedalen en alles. Het hele gebeuren.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:45 schreef Qwea het volgende:
Crunch, heb je klikpedalen? Ik wil ook zo'n fiets! Welke heb je?
Ik vind fietsen heerlijk. Deed afgelopen zomer 35km op de gewone fiets. Dat is in de duinen zwaar kutquote:Op zondag 22 februari 2015 21:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ga het wel serieus doenmaar dan maar ff kijken.
Zodra het in de avond weer licht is ga ik fietsen weer oppakken, vind ik leuker dan kt.
Het waait altijd op de eilandenquote:Op zondag 22 februari 2015 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik neem mijn fiets altijd mee naar Texel.. En daarna gaat het fietsen hier altijd zo lekker.. Die wind echt....
Vooral lekker doorstampen, tempo pakken. Ik vind het leuker dan bijv hardlopen want je komt zoveel verderquote:Op zondag 22 februari 2015 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind fietsen heerlijk. Deed afgelopen zomer 35km op de gewone fiets. Dat is in de duinen zwaar kut
ja graag. Hoe heb je de keuze gemaakt? Er is zoooooooooooveel keuze.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uhu klikpedalen en alles. Het hele gebeuren.
Zal morgen ff opzoeken wat ik heb, wel leuk dingetje.
Ja kloptquote:Op zondag 22 februari 2015 21:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vooral lekker doorstampen, tempo pakken. Ik vind het leuker dan bijv hardlopen want je komt zoveel verder
Ja weet ik kom er genoeg. Is goed voor me. Maar dan gaat het thuis altijd weer zo heerlijk makkelijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het waait altijd op de eilanden
Maar word je sterk van
Vooraf met wat klasgenoten erover geluld die er verstand van hadden. Toen goed aangeschreven winkel binnen gelopen, laten adviseren en op hun advies alles daar gekocht.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja graag. Hoe heb je de keuze gemaakt? Er is zoooooooooooveel keuze.
Wat was je kwijt?
Uhuquote:Op zondag 22 februari 2015 21:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja weet ik kom er genoeg. Is goed voor me. Maar dan gaat het thuis altijd weer zo heerlijk makkelijk.
Maar dan nogTexel
Ik zal me er dan eens in verdiepen. Ik.wil.hebben.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vooraf met wat klasgenoten erover geluld die er verstand van hadden. Toen goed aangeschreven winkel binnen gelopen, laten adviseren en op hun advies alles daar gekocht.
Volgens was het ongeveer dit. Fiets was 1000 ofzo. Moesten andere wielen onder ivm gewicht () was Iers van ¤200, helm en kleding schoenen is ook zo 200/250.
Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt
Moet je wel doen ja, kost al genoegquote:Op zondag 22 februari 2015 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal me er dan eens in verdiepen. Ik.wil.hebben.
Knap ding! En idd, 999 zie ik. Carbon of alu? Neem aan carbon?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Moet je wel doen ja, kost al genoeg
Maar zie je whatsapp. Had hier factuur nog ergens liggen
Nee das Alu. En zover ik weet is Carbon nogal wat duurder.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Knap ding! En idd, 999 zie ik. Carbon of alu? Neem aan carbon?
Texel.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja weet ik kom er genoeg. Is goed voor me. Maar dan gaat het thuis altijd weer zo heerlijk makkelijk.
Maar dan nogTexel
Oohquote:Op zondag 22 februari 2015 22:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee das Alu. En zover ik weet is Carbon nogal wat duurder.
City run by nightquote:
Is die al open voor inschrijving dan? Nee toch?quote:
Wtf. Carbon zit wat mee in het gewicht en volgens mij stijfheid. Maar dat scheelde maar een paar kilo met alu.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oohik stond bij halfords bij een carbon voor 800 en alu voor 500. Sowieso zie ik de carbon meerwaarde niet echt...
*kwijl* dat ziet er heerlijk uit, hoor graag of het ook zo lekker smaakt!quote:Op zondag 22 februari 2015 22:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga morgen dit eten: http://www.melangery.com/2015/01/tuna-potato-fishcakes.htmlals lunch
Geeeeen racefiets bij halfords kopen! Alu of carbon maakt idd niet veel uit als je net begint (carbon gaat Zelfs sneller stuk) maar je moet vooral een fiets hebben die precies op jouw maten afgesteld is.. Dus ga naar een echte specialist! Wat je ook kan doen is een frame opmarktplaats kopen (zorg dan wel dat iemand met ervarkng je helpt uitzoeken) en die laten afstellen door de specialist. Frame maakt toch geen drol uit voorlopig en dan kun je hem zelf pimpen met een nieuwe set en wielen en zo.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oohik stond bij halfords bij een carbon voor 800 en alu voor 500. Sowieso zie ik de carbon meerwaarde niet echt...
Dat afstellen is inderdaad ook heel belangrijk. Er worden verschillende lichaamsmaten genomen en de fiets wordt daarop helemaal afgesteld voor je (zadel, stuur, trapper). Zit dat niet goed, dan fietst het ook niet lekker.quote:Op maandag 23 februari 2015 06:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Geeeeen racefiets bij halfords kopen! Alu of carbon maakt idd niet veel uit als je net begint (carbon gaat Zelfs sneller stuk) maar je moet vooral een fiets hebben die precies op jouw maten afgesteld is.. Dus ga naar een echte specialist! Wat je ook kan doen is een frame opmarktplaats kopen (zorg dan wel dat iemand met ervarkng je helpt uitzoeken) en die laten afstellen door de specialist. Frame maakt toch geen drol uit voorlopig en dan kun je hem zelf pimpen met een nieuwe set en wielen en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb maar even een foto van mijn beauty gemaakt n.a.v. de discussie over racefietsen
En ook een progressiepic, was vanmorgen best blij met mijn bijna-zichtbare abs (in het juiste licht.. jaja). Zijkant pic was helaas nog wat minder naar tevredenheid dus die komt nog laterZiet er goed uit!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook een 'before' foto? (van jou dan hé, niet de fiets).
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Nee, ik ben ook niet op een bepaalde datum begonnen met streng afvallen of zo. Het is de laatste paar jaar meer een afwisseling van meer en minder afgetraindheidquote:Op maandag 23 februari 2015 08:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!!
Heb je ook een 'before' foto? (van jou dan hé, niet de fiets).
Heb maar even een foto van mijn beauty gemaakt n.a.v. de discussie over racefietsen
En ook een progressiepic, was vanmorgen best blij met mijn bijna-zichtbare abs (in het juiste licht.. jaja). Zijkant pic was helaas nog wat minder naar tevredenheid dus die komt nog laterSow, goedemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fear is the path to the Dark Side.
maaaaaaaaarrrr welke versnellingen heb ik nodig dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 06:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Een nieuwe racefiets voor 500 zou ik sowieso niet echt vertrouwen, goede versnellingsset kost al 2-300. Als dat je budget is kun je beter voor tweedehands gaan.
En ook een progressiepic, was vanmorgen best blij met mijn bijna-zichtbare abs (in het juiste licht.. jaja). Zijkant pic was helaas nog wat minder naar tevredenheid dus die komt nog laterAight! Boks voor zichtbare abs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Minimaal shimano 105 zou ik zeggen. Tiagra kan eventueel ook nog wel maar is wel minder in kwaliteit. Ultegra is nog beter maar daar betaal je ook flink wat voor. Maar het beste is om met iemand samen naar de fietsenwinkel te gaan die er veel verstand van heeft, of dus naar een specialist te gaan die je kan adviseren. Nieuw begint een goede racefiets toch wel vanaf 900 euro.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
maaaaaaaaarrrr welke versnellingen heb ik nodig dan?
Wanneer heb je tijd?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Minimaal shimano 105 zou ik zeggen. Tiagra kan eventueel ook nog wel maar is wel minder in kwaliteit. Ultegra is nog beter maar daar betaal je ook flink wat voor. Maar het beste is om met iemand samen naar de fietsenwinkel te gaan die er veel verstand van heeft, of dus naar een specialist te gaan die je kan adviseren. Nieuw begint een goede racefiets toch wel vanaf 900 euro.
Het voordeel van de specialist is ook dat je niet aan standaard fabrieksdingen vastzit.. bij mij heeft hij bijvoorbeeld een aparte stuurpen, frame en pedalen en zo bij elkaar gezocht zodat het precies goed was voor mijn maten.
De laatste keer dat ik bij Halfords was snapte die medewerker niet eens mijn simpele vraag over een binnenband die ik daar kocht dus daar zou ik echt geen vertrouwen in hebben.
Ja dat was sowieso de bedoelingquote:Op maandag 23 februari 2015 09:21 schreef CrunchySelf het volgende:
O en Qwea probeer anders een verjaard model te vinden, bijvoorbeeld van 2014/2013. Gewoon nieuw en met de juiste versnellingsgroepen.
Er verandert in die jaren niet echt veel en scheelt toch in de prijs
Ik beschouw mezelf zeker niet als expert hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 09:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd?![]()
GarpjeMaar will do
thnx iig.
Hey, wat doe ik moeilijk! Mijn zwager is fietsenmakerquote:Op maandag 23 februari 2015 09:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf zeker niet als expert hoorOver die groepssetten wist ik wel wat maar over stuurpennen en wielen niets. Dus heb me gewoon laten adviseren.
Ik gok dat het met jouw lengte ook best wel lastig is om de goede maat fiets te vinden..
Ik had het niet gedaan en voor zn budget tweedehands gezochtquote:Op maandag 23 februari 2015 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat was sowieso de bedoeling![]()
https://www.fietsenwinkel.nl/gitane-gtn-400-tp-2015-heren dit is dus troepZo ver ben ik nu dankzij jullie
Jezusquote:Op maandag 23 februari 2015 09:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, wat doe ik moeilijk! Mijn zwager is fietsenmaker
Ja maar.. 70 euro korting!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat was sowieso de bedoeling![]()
https://www.fietsenwinkel.nl/gitane-gtn-400-tp-2015-heren dit is dus troepZo ver ben ik nu dankzij jullie
quote:
Heb ik toch weer even mooi 500 euro bespaard! [/vrouwenlogica]quote:Op maandag 23 februari 2015 09:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb hier een mooie lepel liggen, kost ¤1000 maar ik geef jou wel ¤500 korting!!!
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb ik toch weer even mooi 500 euro bespaard! [/vrouwenlogica]
Ja dat las ik al jaquote:Op maandag 23 februari 2015 09:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
JezusInderdaad
En weet je Q, je gaat gegarandeerd vallenVooral de eerste paar keren is het stoppen met klikpedalen leuk. Je staat dan bijna stil, wil je voet uitklikken en denkt kut en valt om
OOH MEN GELIJK DOENquote:
Er zijn serieus mensen die daar intrappen hequote:Op maandag 23 februari 2015 09:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb ik toch weer even mooi 500 euro bespaard! [/vrouwenlogica]
Nee, dat had ik ook niet gedaan. Het hoeft absoluut niet duur, maar goed/nieuw spul begint niet bij ¤600. Dan moet je echt tweedehands kijken. Of bij hem of marktplaats waar echt leuk spul zit.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat las ik al jaMaar ik wil wel echt echt echt graag een fiets. En die klikpedalen en schoenen hoeven ook niet zo duur te zijn. Ik zal eens korting hosselen
Hij had er poos gelee 1 staan maar daar wilde hij 600 voor hebben... dat ding had tegen een muur aangezeten en al. Was wel weer gemaakt, maar leek me niet een geweldig idee.
[..]
Gegevens?quote:Er zijn serieus mensen die daar intrappen heMijn moeder bv.
Ik zit rond de 58 qua framemaat volgens mijn zwanger, dus ik keek maar alvast bij de mannenfietsenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:34 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.fietsenwinkel(...)rt-ultegra-3x10-2015
Deze ziet er dan veel beter uit. Maar ik gok dat een vrouwenframe voor jou te klein is.
https://www.fietsenwinkel(...)2-ultegra-2015-heren
Of deze dan. Maarja het blijft dan toch lastig zeggen of dat ook voor jou de beste fiets is.
Mja, ik ben bijvoorbeeld 1.74 maar doordat ik relatief benen heb val ik onder maat 56 en niet 52. Dus ik heb ook een mannenfiets, maar die kunnen vaak ook in leuke kleurtjes hoor!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit rond de 58 qua framemaat volgens mijn zwanger, dus ik keek maar alvast bij de mannenfietsen
Ja dat lijkt mij ook een goede prijs-kwaliteit verhouding! Wel even een vrouwenzadel opzettenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:37 schreef Qwea het volgende:
Cube Peloton Sl Black & white D22 Ultegra 2015 Heren ziet er nice uitik ga 2 mei toch naar drenthe zal mijn zwager dan eens aan zijn oren rukken.
Weet je dat de kleur me geen ene fuck kan boeien?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, ik ben bijvoorbeeld 1.74 maar doordat ik relatief benen heb val ik onder maat 56 en niet 52. Dus ik heb ook een mannenfiets, maar die kunnen vaak ook in leuke kleurtjes hoor!
ooh daar heb je ook nog verschil in? En een broek met zeem kopen ook zeker?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook een goede prijs-kwaliteit verhouding! Wel even een vrouwenzadel opzetten
Ja absoluut. Ik ging dood zonder, maar ik ben man.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh daar heb je ook nog verschil in? En een broek met zeem kopen ook zeker?
Ja, die zijn gevormd voor vrouwenbillen. Broek met zeem is ook wel fijn maar die heb je al voor 15 euro bij de decathlon om mee te beginnen.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh daar heb je ook nog verschil in? En een broek met zeem kopen ook zeker?
Dat laatste, (onder de 12-13 graden bevriezen mijn voeten en handen op de racefiets) +ik had besloten mijn fietsspullen niet mee te verhuizen naar mijn tijdelijke woning dus kan daar pas na 7 maart weer bij. Ik heb 14 maart een verjaardag in Maastricht, lijkt me wel leuk om daar 's ochtends te gaan fietsen! Ik weet alleen niet of dat logistiek handig is, moet ik bij die vriendin douchen en de fiets in haar huis zetten en zo. Anders zijn er in dat weekend en het weekend erna ook roeiwedstrijden op de Amstel, ook altijd leuk om heen te fietsen!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef CrunchySelf het volgende:
Wacht jij ook weer op dagen met meer daglicht of wacht je op beter weer?
Heh, eigenlijk wel. Maar ik heb een verjaardag die dag en Haarlemmermeer is niet bepaald om de hoekquote:Op maandag 23 februari 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
Hey Artoo, mudmasters op 7 maart niks voor jou?
A zo jaquote:Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat laatste, (onder de 12-13 graden bevriezen mijn voeten en handen op de racefiets) +ik had besloten mijn fietsspullen niet mee te verhuizen naar mijn tijdelijke woning dus kan daar pas na 7 maart weer bij. Ik heb 14 maart een verjaardag in Maastricht, lijkt me wel leuk om daar 's ochtends te gaan fietsen! Ik weet alleen niet of dat logistiek handig is, moet ik bij die vriendin douchen en de fiets in haar huis zetten en zo. Anders zijn er in dat weekend en het weekend erna ook roeiwedstrijden op de Amstel, ook altijd leuk om heen te fietsen!
Ja fietsen! Ik heb een oud barrel, een Peugeot fietsje uit 1983quote:Op maandag 23 februari 2015 09:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
A zo jaDouchen is wel een must
Ik heb helemaal zin gekregen in fietsen door dit geblaatI want it now!
Oud betekent niet meteen slecht. Buurman van mij heeft nieuwe fiets van ¤3000+ maar fietst liever op zn oude barrelquote:Op maandag 23 februari 2015 09:57 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja fietsen! Ik heb een oud barrel, een Peugeot fietsje uit 1983Hoewel ik daar nooit echt ver op heb gefietst vind ik het wel heerlijk om zo nu en dan een tochtje te maken van 2 uur o.i.d. Ik wacht ook op beter weer. Kom dan, lente!
Ik heb ook versnellingenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vorig weekend ook nog 60km op de gewone fiets gedaan hoor! Terugweg zelfs 24.5 gemiddeld.
Dat ding heeft wel versnellingen, dat wel. Maar ook veringen waardoor hij 28 kg weegt en het echt onmogelijk is om hard te fietsen op dat ding
Ja nou ik die niet aan kleuren hypesquote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, die zijn gevormd voor vrouwenbillen. Broek met zeem is ook wel fijn maar die heb je al voor 15 euro bij de decathlon om mee te beginnen.
En fietskleur is in tegenstelling tot hardloopschoenen wel belangrijk!In de fietswereld moet je zoveel mogelijk matchende kleren, helm, stuurlint etc. hebben. Ik doe daar ook niet altijd mee hoor
Maar ben wel blij met mijn rood-witte racemonster! Nog een paar weekjes en dan gaat hij weer los.
Troll. Lekker laten gaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja wat zal ik daar eens op zeggen..
http://www.velominati.com/the-rules/quote:Op maandag 23 februari 2015 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou ik die niet aan kleuren hypes
En een belquote:Op maandag 23 februari 2015 10:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.velominati.com/the-rules/
Je moet ook altijd precies dezelfde hoogte sokken aan, zodat je tanlines scherp zijnKeilelijk maar dat maakt blijkbaar niet uit..
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.velominati.com/the-rules/
Je moet ook altijd precies dezelfde hoogte sokken aan, zodat je tanlines scherp zijnKeilelijk maar dat maakt blijkbaar niet uit..
Ik gil altijdquote:Op maandag 23 februari 2015 10:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
En een belDan laat je die zondagfietsers even weten dat ze aan de kant moeten
Het is ironisch, een bel is juist uit den bozequote:
Ik moet nog veel lerenquote:Op maandag 23 februari 2015 10:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is ironisch, een bel is juist uit den boze
Uiteraard, anders is het zonde om zoveel geld aan een racefiets uit te geven. Met klikpedalen kun je ook trekken ipv alleen maar duwen dus ga je automatisch harder.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet nog veel lerenheb jij ook klikpedalen?
Ja dat zei de fysio dus ook idd.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Uiteraard, anders is het zonde om zoveel geld aan een racefiets uit te geven. Met klikpedalen kun je ook trekken ipv alleen maar duwen dus ga je automatisch harder.
Ja nee, ik wil eckte klikpedalen met klikschoenenquote:Vroeger hadden ze van die gekke schoenbandjes, sommige hebben dat nog maar dat lijkt mij alleen maar eng, als je valt en je voet zit nog vast in zo'n ding.
Iemand hier nog een idee over?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:01 schreef CrunchySelf het volgende:
Misschien ga ik vanavond meedoen aan de groepsles spinning
Maar dan moet ik morgen ook mijn KT oppakken is dat verstandig? Kan geen echt kwaad toch?
Kan wel lijkt me, ik zou dan geen KT benen doen want die zijn misschien een beetje leeg als je dit normaal niet gewend bent?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Iemand hier nog een idee over?
En ik ben het niet gewend, maar 1 keer per week spinning lijkt mij een goede training icm mijn racefiets planquote:Op maandag 23 februari 2015 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan wel lijkt me, ik zou dan geen KT benen doen want die zijn misschien een beetje leeg als je dit normaal niet gewend bent?
Hangt een beetje van het type spintraining af. Als het alleen lage hartslag is, moet 24 uur gewend zijn om te herstellen. Maar meestal is spinning wel een intensieve training, dus dan staat er langer voor. Gewoon een beetje mee uitproberen zou ik zeggen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En ik ben het niet gewend, maar 1 keer per week spinning lijkt mij een goede training icm mijn racefiets plan
Maar geldt dit de dag daarna ook nog?
Ok, wat ze daar doen is redelijk intensief. Heb het wel eerder meegedaan daar (2 jaar terug ofzo), maar nooit in combi met KT.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hangt een beetje van het type spintraining af. Als het alleen lage hartslag is, moet 24 uur gewend zijn om te herstellen. Maar meestal is spinning wel een intensieve training, dus dan staat er langer voor. Gewoon een beetje mee uitproberen zou ik zeggen.
Je begint wel rijkelijk laat met spinnen dan, het is al bijna weer buiten-fiets-weer
Die bandjes heb ik op mijn Peugeot. Op zich werkt dat prima, totdat je valt. Ik heb daar nog een trofee van op mijn elleboog prijkenquote:Op maandag 23 februari 2015 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Uiteraard, anders is het zonde om zoveel geld aan een racefiets uit te geven. Met klikpedalen kun je ook trekken ipv alleen maar duwen dus ga je automatisch harder.
Vroeger hadden ze van die gekke schoenbandjes, sommige hebben dat nog maar dat lijkt mij alleen maar eng, als je valt en je voet zit nog vast in zo'n ding.
Die hier in Maart. Rondje oudorp is inschrijving wel al voor open. Ik beslis ergens de dag voor inschrijving wel of ik ga dit jaar....quote:Op zondag 22 februari 2015 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is die al open voor inschrijving dan? Nee toch?
Holy, wat allemaal?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:14 schreef sandertjuh het volgende:
Zo.. weer voor ¤110,- aan supplementen besteld.. mag wat kosten allemaal
Het valt nog wel mee wat ik heb besteldquote:
Als je alles in het geheel bekijkt is het best wel prijzig ja. Hier doe ik denk een maandje of 2 mee. Dan nog de kosten voor de sportschool erbij.. en dan hebben we het nog niet eens over het eten zelfquote:
Holy fuck zeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:14 schreef sandertjuh het volgende:
Zo.. weer voor ¤110,- aan supplementen besteld.. mag wat kosten allemaal
Iets langer, mijn laatste bestelling was 8 december. Sinds dit weekend is de whey op, ik heb lichtelijk overdreven dusquote:Op maandag 23 februari 2015 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
2 maanden?Ik dacht echt dat het voor een halfjaar was of zo..Voor dat geld kun je ook 200 bakken kwark kopen he
Of 300 eieren.. Nouja het zal wel nodig zijn
IJsthee!quote:Op maandag 23 februari 2015 11:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik pak een glas water en een mok met gekookt water. Drie keer raden waar ik mijn theezakje in hang?Zo'n dag dus..
Ik ga dit jaar met zusje en haar schoonzusje de vijf doen. Kijken of er progressie in zit.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die hier in Maart. Rondje oudorp is inschrijving wel al voor open. Ik beslis ergens de dag voor inschrijving wel of ik ga dit jaar....eigenlijk moet ik t wel doen als stok achter de deur en zulks
Ja en dit jaar wil ik gewoon niet meer door jou ingehaald worden natuurlijkquote:Op maandag 23 februari 2015 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar met zusje en haar schoonzusje de vijf doen. Kijken of er progressie in zit.Aangenomen dat het een beetje te doen is met inschrijven, anders lopen we 'm geen van drieën.
(ik ben aangewezen als inschrijvert)
En als je het hardlopen er weer bij wil pakken is het inderdaad een mooie stok, nog ver zat om weer goed op te bouwen ook.
Dat eerste stuk ben ik echt klemgelopen ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja en dit jaar wil ik gewoon niet meer door jou ingehaald worden natuurlijkmaar vond de city run niet zo'n succes vorig jaar, vooral het stuk van de kerk naar de molen was veeeeeeel te druk en te smal. Als het parcours andersom zou gaan zou het stukken relaxter starten, de langestraat is een stuk breder
![]()
Ben nu weerbegonnen met evy. Liep eergisteren les 9 dus het moet te halen zijn.
Maar tof dat jullie ook gaan iig!
Nou als je rond de 114 zit dan zit je in de fatburn zone. Mijn hartslag zit tussen de 130 en 160. En dus niet in die fucking fatburn zonequote:
gerookte kipfilet van appiequote:Op maandag 23 februari 2015 11:04 schreef CrunchySelf het volgende:
KUT!
Ik ben mijn kipfilet vergeten voor mijn lunchHeb alleen de kwark en yoghurt meegenomen bij appie zonet, non de ju.
Droog brood vreten is kut dus kan ik straks weer naar de ah
geen last van die nasmaak hiero.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:19 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het valt nog wel mee wat ik heb besteld
- Whey
- Pre workout
- Post workout
- Omega 3 + Vitame D3
- Extra shakebaker
- Multi vitamine pillen voor vrouwen
De whey en de pre workout zijn het duurst van alles. Wilde eigenlijk ook nog fish oil pillen bestellen maar las in de recensies dat er nog wel eens een nasmaak van vis aan zit.. dus die heb ik maar even over geslagen
Heb je PWO op ofzo? POSTEN POSTEN POSTEN ALLESquote:Op maandag 23 februari 2015 13:08 schreef Qwea het volgende:
https://fitgirl.nl/food/voeding/dieten-vergelijken/
Afgezien van dat ik het met het artikel eens ben is het wel een schammel kutartikel hoor
Ja weet best wat ik op hebquote:Op maandag 23 februari 2015 13:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb je PWO op ofzo? POSTEN POSTEN POSTEN ALLES
Dat was toch al lang een achterhaald iets?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou als je rond de 114 zit dan zit je in de fatburn zone. Mijn hartslag zit tussen de 130 en 160. En dus niet in die fucking fatburn zone
Tunaquote:Op maandag 23 februari 2015 12:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
gerookte kipfilet van appie100g 105kcal. Lekker
Herkenbaarquote:
Paars/geel doenquote:Op maandag 23 februari 2015 12:59 schreef Qwea het volgende:
http://reus.jouwsportzaak(...)p-sweat-15088369-990 wat vinden we hiervan?
http://reus.jouwsportzaak(...)p-sweat-15088369-540
Gelukkig gaat bijna alles met incasso, anders zou ik dat constant vergetenquote:
Paars/geel is zo lastig te combinerenquote:
Kut niet bij nagedachtquote:Op maandag 23 februari 2015 13:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Paars/geel is zo lastig te combineren
Hier kan ik nog wel een aantal dagen wachten op m'n geld.. ze is nooit zo snel met het betalen van salarissen.quote:
Als je toch bezig bentquote:Op maandag 23 februari 2015 13:27 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik betaal mijn salaris
+ die van een paar anderen
Ach, een dead (wo)man on the payroll meer of minderquote:
Je weet je max hartslag toch niet? 114 lijkt me absurd laag. Bovendien is die hele fatburn zone een beetje een fabeltje, op hogere hartslag verbrand je meer en dus ookmeer vet. En tenslotte; je loopt bijna nooit dus niet zo gek dat het nog niet echt op lage hartslag gaat toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou als je rond de 114 zit dan zit je in de fatburn zone. Mijn hartslag zit tussen de 130 en 160. En dus niet in die fucking fatburn zone
Valt nogal op met maar een 20 man op de loonlijstquote:Op maandag 23 februari 2015 13:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, een dead (wo)man on the payroll meer of minder
Oh ja en nog als laatste toevoeging; als je echt de vetverbrandingszone wilt trainen moet je wel minstens 70-80 minuten bezig zijn. Na een halfuur zijn je koolhydraten echt nog niet opverbruikt dus ga je sowieso weinig vet verbrandenquote:Op maandag 23 februari 2015 13:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je weet je max hartslag toch niet? 114 lijkt me absurd laag. Bovendien is die hele fatburn zone een beetje een fabeltje, op hogere hartslag verbrand je meer en dus ookmeer vet. En tenslotte; je loopt bijna nooit dus niet zo gek dat het nog niet echt op lage hartslag gaat toch?
Ja, 114 lijkt mij ook debiel laag. Ik kom nooit boven de 175 uit eigenlijk. Maar ik moest in de vetverbrandingszone gaan lopen volgens mijn coach om vet te verbrandenquote:Op maandag 23 februari 2015 13:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je weet je max hartslag toch niet? 114 lijkt me absurd laag. Bovendien is die hele fatburn zone een beetje een fabeltje, op hogere hartslag verbrand je meer en dus ookmeer vet. En tenslotte; je loopt bijna nooit dus niet zo gek dat het nog niet echt op lage hartslag gaat toch?
Really? Waarom de neuk loop ik dan 30 min op nuchtere maag?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja en nog als laatste toevoeging; als je echt de vetverbrandingszone wilt trainen moet je wel minstens 70-80 minuten bezig zijn. Na een halfuur zijn je koolhydraten echt nog niet opverbruikt dus ga je sowieso weinig vet verbranden
Omdat je dan nog geen KH ophebt gegeten, en dus sneller aan het vetverbranden gaat is de theorie volgens mij.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Really? Waarom de neuk loop ik dan 30 min op nuchtere maag?
Geen idee, maar je hebt ook 's ochtends op nuchtere maag nog best wel wat glycogeen in je spieren zitten hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Really? Waarom de neuk loop ik dan 30 min op nuchtere maag?
Interessant artikel.quote:During moderate-to-high intensity levels, the body continues to break down significantly more fat when fasted compared to after you've eaten.
So far, so good. Unfortunately, the rate of breakdown exceeds your body's ability to use the extra fatty acids for fuel. In other words, you have a lot of extra fatty acids floating around in the blood that can't be used by working muscles.
Ultimately, these fatty acids are repackaged into triglycerides post-workout, and then shuttled back into fat cells. So you've gone to excessive lengths…only to wind up at the same place.
Ja, daar doelde ik op. En meer dan 30 min mag niet want dat tast de spieren weer aanquote:Op maandag 23 februari 2015 14:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Geen idee, maar je hebt ook 's ochtends op nuchtere maag nog best wel wat glycogeen in je spieren zitten hoor.
quote:Horowitz and colleagues (2) found that when trained subjects exercised at 50 percent of their max heart rate, an intensity that equates to a slow walk, there was no difference in the amount of fat burned--regardless of whether the subjects had eaten.
These results held true for the first 90 minutes of exercise; only after this period did fasted cardio begin producing a favorable shift in the amount of fat burned.
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:49 schreef CrunchySelf het volgende:
http://www.bodybuilding.c(...)akfast-debunked.html
[..]
Interessant artikel.
Ja. Dus eigenlijk doe ik het voor jan lul. Nu vind ik het ook wel lekker om nuchter te trainen want dan hoef ik niet te kotsen iig.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.mudsweattrails.nl/trainen_op_een_nuchtere_maag
Lees ook even de reactie eronder; je hebt voor 60-90 minuten koolhydraten in je spieren zitten.
Ik vind het persoonlijk vrij lekker om nuchter te trainen, maar vetverbranding komt toch nog steeds neer op meer verbranden dan je inneemt.
Het is in ieder geval niet bewezen effectief. Of het totale bullshit is weet ik niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Dus eigenlijk doe ik het voor jan lul. Nu vind ik het ook wel lekker om nuchter te trainen want dan hoef ik niet te kotsen iig.Maar het is dus eigenlijk totale bullshit.
Ja nee, dank je enzo. *krasquote:Op maandag 23 februari 2015 14:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Sorry voor het laten instorten van je wereld
Dat is hetzelfde bij mijquote:Op maandag 23 februari 2015 14:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet bewezen effectief. Of het totale bullshit is weet ik niet.
Dan zou je geen goede wetenschapper zijnquote:
Kloptquote:Op maandag 23 februari 2015 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dan zou je geen goede wetenschapper zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |