abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:07:20 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149869666

Welkom!
Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!

Verschillende soorten diëten
Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet”. Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.

Kilocalorieën bijhouden
De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.

Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten :?
Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.

Fabels
Er zijn ontzettend veel fabels voor wat betreft afvallen. Hieronder kun je er een aantal vinden:

Het is goed om zo min mogelijk vet te eten
-Neen. Vetten zijn juist goed voor je en je hebt vetten nodig. Het verstandig op te letten welke soorten vet je tot je neemt. onverzadigde vetten hebben de voorkeur.

Een vitamine pil volstaat om een portie groente te vervangen
-Neen. Groentes bevatten niet alleen vitamines maar nog veel meer andere stoffen die je lichaam nodig heeft. Je kan een vitamine pil wel bij supplementeren maar nooit gebruiken als vervanging voor je groentes!

Koolhydraten zijn dikmakers!
-Neen. Teveel kcal’s maken dik. Een bepaalde voedingsstof maakt niet dik. Wel is het zo dat de enkelvoudige koolhydraten (snoep, koek, gebak, ect) schommelingen veroorzaken in je bloedsuikerspiegel waardoor je honger krijgt.

Fruit mag je onbeperkt eten
-Neen. Ook fruit bevat kilocalorieën. De ene fruitsoort wat meer dan de ander. Een grote banaan heeft bijvoorbeeld ongeveer 150 kcal terwijl een mandarijn er 25 heeft. Bottom line, fruit bevat ook kilocalorieën en van een teveel aan kilocalorieën kom je aan. Fruit is overigens wel een ontzettende goede keuze bij zoete trek!

Superfoods zijn gezonder!
-Neen.Omdat bepaalde fruitsoorten veel antioxidanten bevatten zouden ze veel gezonder zijn. Dit is onzin. Wetenschappers zeggen dat de gezonde werking van fruit komt door de combinatie van stoffen die in fruit zitten, niet alleen door antioxidanten.

Elke soort fruit heeft een eigen combinatie van gezonde stoffen. Juist door te variëren zorg je dat je al die stoffen binnen krijgt.

Daarnaast betaal je je compleet scheel voor de “superfoods” en “superfruits”. Zonde van je geld dus.

Eiwitten
Eiwitten zijn belangrijk als je spieren wilt opbouwen! Eiwitten zijn de bouwstenen van je spieren. Online is er veel discussie over hoeveel eiwitten je nou wel of niet moet hebben. Een teveel aan eiwitten zou slecht zijn voor je nieren. Dit is niet bewezen. Als je aan krachttraining doet en spieren wilt aanzetten dan is 2g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht een mooi uitgangspunt.

Haal je eiwitten het liefst uit voedsel. Red je dat niet supplementeer dan bij met whey. Maar leef niet alleen op poeders! Als je whey gebruikt neem deze dan het liefst voor en/of na de training

Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.

Doe je niet aan krachttraining en/of sport dan is de semi vuistregel 0.8g á 1g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.

Er wordt beweerd dat je lichaam maar 25 a 30g eiwit per keer kan opnemen. Dit is onzin. Dit zou betekenen dat je maar een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd zou kunnen nemen omdat je lichaam dan de “grens” heeft bereikt. Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.

De OP van Topicreeks: Bodybuilding topic heeft veel informatie die interessant is voor de krachtsporters onder ons.

Macronutriënten
Het verdiepen in macronutriënten is voor de (kracht)sporters onder ons ook geen overbodige luxe. Macronutriënten zijn voedingsstoffen die in grote hoeveelheden voorkomen:

• Koolhydraten
• Eiwitten
• Vetten

Informatie over macronutriënten kun je hier, hier en hier (hier wordt ook ingegaan op meal timing) vinden.

Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag :Y.

Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom! O+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:08:37 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149869707
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:04 schreef CrunchySelf het volgende:
Als ik een lijstje maak als dit:

O: Brood met ei, 1 stuk;
T: 250gr magere kwark, 250 ml magere optimal vanille yoghurt, 2 mandarijnen
L: 2 volkoren met 2 eieren, 2 volkoren met kipfilet
T: 250gr magere kwark, 250 ml magere optimal vanille yoghurt
D: 618 kcal
T: 2 scoops B&F Whey Isolaat. a

Dan zit op 2000 kcal.

Zonder de D zijn de macro's:
133 KH, 26 Vet, 158 Eiwit.

Dan zit ik dus op 1,7 g eiwit p kg lichaamsgewicht. Is dat een ramp?

Op deze manier heb ik wat meer variatie, maar zit ik nog op 1000 gr kwark mix zeg maar. Is er een product wat dezelfde kcal/eiwitten heeft wat ik kan gebruiken om mee af te wisselen?
Ja, tonijn :') Voor de rest heb je niet heel veel wat eiwitten bevat. Of bij je D een extra stuk kipfilet nemen.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:09:34 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149869745
Crunch, lust je zalm?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:10:03 #4
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_149869762
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind die yoghurt echt lekker erdoor. Ook veel lekkerder dan aardbeien kwark. Die 0% vet kwark van optimel (appel kaneel) is ook echt lekker IMHO. Haal een blikje tonijn morgen, doe in een bakje, doe er 1 dessertlepel (ongeveer 15g) kwark door, beetje peper, beetje bieslook gedroogd klein beetje sambal. Goed mengen. Op brood smeren. En dan als je het lekker vindt augurk erop doen nog. Dit is ook lekker op toast! :9
Kwark kun je ook vervangen door yoghurt, is ook lekker.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:11:21 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149869806
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:10 schreef sanger het volgende:

[..]

Kwark kun je ook vervangen door yoghurt, is ook lekker.
Ja maar qua eiwitpercentage scheelt het nogal. En daar zat ie juist mee :)

Maar crunch, anders probeer je het gewoon eerst eens. Wat die 1.7g doet voor je. Is het niks verhoog je gewoon weer.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:13:15 #6
65960 sanger
pi_149869870
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar crunch, anders probeer je het gewoon eerst eens. Wat die 1.7g doet voor je. Is het niks verhoog je gewoon weer.
Maar hij haalt al een hoop uit de tonijn dan. Maar klopt wel ja.

Ik lees trouwens net dat vlees het meest eiwitrijke product is.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:14:27 #7
65960 sanger
pi_149869903
Ow, en paardenbiefstuk zie ik hier. Goed nieuws :Y
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:14:42 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149869912
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:13 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar hij haalt al een hoop uit de tonijn dan. Maar klopt wel ja.

Ik lees trouwens net dat vlees het meest eiwitrijke product is.
Mits hij die tonijn lust.

Ja klopt. Vlees en vis. +- 22g per 100g.

Ey crucnh, waarom maak je die kwarktaart niet ook? Heb je wel de eiwitten maag toch ff wat anders,
pi_149869942
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:06 schreef sanger het volgende:
Een ei kun je ook opdelen in alleen eiwit en dooier. Als je het eiwit pocheert is het volgens mij meer dan kwark. Voor de rest durf ik het niet te zeggen.
Pocheren? Captain?

quote:

[..]

Ik vind die yoghurt echt lekker erdoor. Ook veel lekkerder dan aardbeien kwark. Die 0% vet kwark van optimel (appel kaneel) is ook echt lekker IMHO. Haal een blikje tonijn morgen, doe in een bakje, doe er 1 dessertlepel (ongeveer 15g) kwark door, beetje peper, beetje bieslook gedroogd klein beetje sambal. Goed mengen. Op brood smeren. En dan als je het lekker vindt augurk erop doen nog. Dit is ook lekker op toast! :9
Ik ga dit proberen :Y, misschien niet morgen. Maar ik ga het wel doen :Y

quote:

[..]

Je kan die ei ook bakken op je werk als je wilt?
Nope. Wel keuken, maar afzuigkap is niet aangesloten en mogelijkheid tot :') Dat kan dus niet :P

quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, tonijn :') Voor de rest heb je niet heel veel wat eiwitten bevat. Of bij je D een extra stuk kipfilet nemen.
D varieert altijd, extra stuk kipfilet past denk ik niet in de kcal. Maar ik moet mijn D nog even gaan wegen, weet het nu eigenlijk niet zeker.

quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:09 schreef Qwea het volgende:
Crunch, lust je zalm?
Zelfde verhaal als tonijn. Paar keer gehad en toen dacht ik meh, maar nooit goede kans gegeven :P

quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat ga ik ook doen. Die 2 g is niet echt haalbaar zonder drastische wijzigingen. Maar afwisseling van die kwark is wel fijn :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:15:52 #10
65960 sanger
pi_149869946
Lees ook quinoa, avocado, amandelen en linzen.
pi_149869981
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:14 schreef Qwea het volgende:
Ey crucnh, waarom maak je die kwarktaart niet ook? Heb je wel de eiwitten maag toch ff wat anders,
Was ik ook nog eens van plan :P Staat op het todo lijstje :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:17:24 #12
65960 sanger
pi_149869992
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:15 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Pocheren? Captain?

Uhuh:
pi_149870020
Ik had linzen vandaag :) Superlekker. Wel ook wat stokbrood met kipkerriesalade en wat olijven en chippies, dus zit ook wel over mijn dagtotaal ;) Maar dat mag wel vandaag.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_149870022
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:14 schreef Qwea het volgende:
Ja klopt. Vlees en vis. +- 22g per 100g.
Tering. Double quote volgens mij, maar dat had ik serieus niet door.

Mijn D bevat dus gewoon een bak eiwitten die ik nog niet meereken, ik moet dat echt serieus gaan wegen.

En als ik ergens misschien af en toe wat kipfilet meeneem in plaats van kwark, dan is dat ook een goede afwisseling :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149870069
quote:
Hey das gaaf. Dat moet ik dus ook nog even onthouden :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:20:01 #16
65960 sanger
pi_149870083
En waarom geen smoothies maken Crunch?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:20:16 #17
65960 sanger
pi_149870092
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:19 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hey das gaaf. Dat moet ik dus ook nog even onthouden :D
En ik vind het ook erg lekker zelfs :Y
pi_149870106
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:20 schreef sanger het volgende:
En waarom geen smoothies maken Crunch?
Van wat had je in gedachten?

Ik ontbeet altijd met havermout en spul in shake, maar duurt me te lang in de ochtend en kcal technisch krijg ik dat denk ik nergens tussen.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149870118
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:20 schreef sanger het volgende:

[..]

En ik vind het ook erg lekker zelfs :Y
In principe gewoon een gekookt ei toch?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:22:33 #20
65960 sanger
pi_149870181
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:20 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Van wat had je in gedachten?

Ik ontbeet altijd met havermout en spul in shake, maar duurt me te lang in de ochtend en kcal technisch krijg ik dat denk ik nergens tussen.
Ik pak yoghurt, banaan en kiwi ofzo. Effe in de blender en binnen 3 minuten klaar. Kan ook met kwark en beetje water. Je hebt ook zakken diepvries fruit. Als je beetje zoekt naar lekkere combi heb je veel eiwit met relatief weinig kcal als tussendoortje.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:22:53 #21
65960 sanger
pi_149870185
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:21 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

In principe gewoon een gekookt ei toch?
De structuur is anders. Smaak is vrijwel zelfde :Y
pi_149870227
Mensen jullie maken mij gelukkig :Y Ik kan weer eens variëren :D

Samenvatting:
Ik moet tonijn en zalm eens goed gaan proberen en een eerlijke kans geven. Dan heb ik daar een mooie afwisseling.

Ik moet eens eieren gaan pocheren om te kijken als dat lekker is en ter vervanging van gekookt/gebakken/roer ei.

Ik kan mijn kwark in de middag ook wel eens vervangen voor een stuk gebakken kipfilet met nog iets ofzo. Qua eiwitten/kcal perfect dus.

Dat yoghurt/kwark verhaal ga ik ook proberen om die smaken wat te veranderen.

De smoothies verdienen ook weer eens wat aandacht en krijgen binnenkort ook eens extra kans.

Kwarktaart is awesome, moet ook gewoon gedaan worden :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149870235
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:22 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik pak yoghurt, banaan en kiwi ofzo. Effe in de blender en binnen 3 minuten klaar. Kan ook met kwark en beetje water. Je hebt ook zakken diepvries fruit. Als je beetje zoekt naar lekkere combi heb je veel eiwit met relatief weinig kcal als tussendoortje.
Check. Thx.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:22 schreef sanger het volgende:

[..]

De structuur is anders. Smaak is vrijwel zelfde :Y
:D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:30:32 #24
65960 sanger
pi_149870467
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:24 schreef CrunchySelf het volgende:
Mensen jullie maken mij gelukkig :Y Ik kan weer eens variëren :D

Samenvatting:
Ik moet tonijn en zalm eens goed gaan proberen en een eerlijke kans geven. Dan heb ik daar een mooie afwisseling.

Ik moet eens eieren gaan pocheren om te kijken als dat lekker is en ter vervanging van gekookt/gebakken/roer ei.

Ik kan mijn kwark in de middag ook wel eens vervangen voor een stuk gebakken kipfilet met nog iets ofzo. Qua eiwitten/kcal perfect dus.

Dat yoghurt/kwark verhaal ga ik ook proberen om die smaken wat te veranderen.

De smoothies verdienen ook weer eens wat aandacht en krijgen binnenkort ook eens extra kans.

Kwarktaart is awesome, moet ook gewoon gedaan worden :)
Zowel zalm als tonijn kun je op verschillende manieren bereiden :) Tonijnsteak, rauw, blikjes van john West. Zalm kan gerookt, gegrild, in de over, gebakken op de huid en ook rauw.

Kijk daarnaast ook naar andere vissoort als kabeljauw, tong, makreel, forel, haring, paling. Ook erg eiwitrijk.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:31:41 #25
65960 sanger
pi_149870502
Fuck, ik heb nu zelfs die zak chip sook gepakt en naast me liggen.....
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:32:11 #26
65960 sanger
pi_149870518
Het erge is dat hij in mijn kcal past vandaag............ Dus is het erg? Wel veel zout en vet natuurlijk.
pi_149870620
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:30 schreef sanger het volgende:

[..]

Zowel zalm als tonijn kun je op verschillende manieren bereiden :) Tonijnsteak, rauw, blikjes van john West. Zalm kan gerookt, gegrild, in de over, gebakken op de huid en ook rauw.

Kijk daarnaast ook naar andere vissoort als kabeljauw, tong, makreel, forel, haring, paling. Ook erg eiwitrijk.
Ga ik doen. Thx :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149870648
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:32 schreef sanger het volgende:
Het erge is dat hij in mijn kcal past vandaag............ Dus is het erg? Wel veel zout en vet natuurlijk.
Tja wat is erg.. je zal niet je hele leven geen chips gaan nemen.. Dus als het erin past en je hebt er zin in, neem het en voel je er niet schuldig over. Het is jouw leven, jouw doelen. Als je het het niet waard vindt, doe je het niet.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_149870665
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:32 schreef sanger het volgende:
Persoonlijk zou ik niet de zak pakken. Maar een portie afmeten en zak weg.

Van de zout ga je vocht vasthouden en dus ietsjes zwaarder worden komende dag/dagen.

Vet is niet gezond, maar in gemeten portie geen ramp.

Maar maak een bewuste beslissing. Dat is belangrijk :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149870686
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tja wat is erg.. je zal niet je hele leven geen chips gaan nemen.. Dus als het erin past en je hebt er zin in, neem het en voel je er niet schuldig over. Het is jouw leven, jouw doelen. Als je het het niet waard vindt, doe je het niet.
En what she said :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:39:55 #31
65960 sanger
pi_149870768
Dit is serieus de eerste keer sinds ik hiermee begonnen ben dat ik echt zin heb ik chips/snoep....
pi_149870785
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:39 schreef sanger het volgende:
Dit is serieus de eerste keer sinds ik hiermee begonnen ben dat ik echt zin heb ik chips/snoep....
Dat hoort er toch bij. Maar het is voor een keer heus geen ramp en vooral niet als het in de kcal past :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:58:28 #33
65960 sanger
pi_149871462
Heb een portie afgewogen. Geen hele zak :N
  vrijdag 20 februari 2015 @ 22:02:41 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149871606
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:58 schreef sanger het volgende:
Heb een portie afgewogen. Geen hele zak :N
Goedzo. Ik weiger de m&m's te pakken. Maar ze branden wel :D
  vrijdag 20 februari 2015 @ 22:12:28 #35
65960 sanger
pi_149871956
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Goedzo. Ik weiger de m&m's te pakken. Maar ze branden wel :D
En zoals verwacht smaakte het totaal niet :')
  vrijdag 20 februari 2015 @ 22:16:02 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149872076
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:12 schreef sanger het volgende:

[..]

En zoals verwacht smaakte het totaal niet :')
_O-

Wel opgegeten?
  vrijdag 20 februari 2015 @ 22:16:59 #37
65960 sanger
pi_149872110
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O-

Wel opgegeten?
Ja..... :')
pi_149872152
Jammer dat het waar was :{

Toch blijft het apart :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 20 februari 2015 @ 23:03:44 #39
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149873719
quote:
18s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 22:16 schreef sanger het volgende:

[..]

Ja..... :')
_O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149880393
Hoppa. 1,8 kg verloren in twee weken. Nu officieel niet meer obese, maar in de categorie overgewicht. *O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 21 februari 2015 @ 09:05:00 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149880671
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 08:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Hoppa. 1,8 kg verloren in twee weken. Nu officieel niet meer obese, maar in de categorie overgewicht. *O*
Gefeliciteerd!
  zaterdag 21 februari 2015 @ 11:12:44 #42
65960 sanger
pi_149882310
quote:
*O* goed bezig *O*
pi_149883140
Ik heb de eiwitshake 'choco' en hij smaakt naar kokos en vanille. En heul zoet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_149883293
Zooo dat was een sportieve ochtend. Op nuchtere maag met een omwegje naar het krachthonk hardgelopen, daar 20 min KT gedaan en weer hardlopend terug. Wel een laagterecord qua kcal verbranding.. 192 kcal in 4.6 km hardlopen.. dat schiet toch ook niet op..

KT was wel leuk, heb echt vanalles en nog wat gedaan. Bij beenoefeningen kon ik nog wel veel gewicht aan, bij arm/triceps etc. totaal niet :P Bedacht me later wel dat ik het beter bij 2 of 3 oefeningen had kunnen houden en die setjes vaker herhalen, maar ach, dit was leuker.
pi_149883326
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Zooo dat was een sportieve ochtend. Op nuchtere maag met een omwegje naar het krachthonk hardgelopen, daar 20 min KT gedaan en weer hardlopend terug. Wel een laagterecord qua kcal verbranding.. 192 kcal in 4.6 km hardlopen.. dat schiet toch ook niet op..

KT was wel leuk, heb echt vanalles en nog wat gedaan. Bij beenoefeningen kon ik nog wel veel gewicht aan, bij arm/triceps etc. totaal niet :P Bedacht me later wel dat ik het beter bij 2 of 3 oefeningen had kunnen houden en die setjes vaker herhalen, maar ach, dit was leuker.
Sportieve ochtend, fijn zo! Sport jij iedere dag?
pi_149883540
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:00 schreef Nammie het volgende:

[..]

Sportieve ochtend, fijn zo! Sport jij iedere dag?
Meestal 5x per week, soms nog een keer yoga daarbij maar dat noem ik niet echt sporten.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 12:15:52 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149883684
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb de eiwitshake 'choco' en hij smaakt naar kokos en vanille. En heul zoet.
Ik had speculoos. Die was ook kei zoet. Ze zijn allemaal achterlijk zoet.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 12:16:58 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149883719
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:

Ik liep 4,70km op 416kcal. Wel lekker bezig, freek!
pi_149883768
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik liep 4,70km op 416kcal. Wel lekker bezig, freek!
Mja ik denk dat het wel ietsjes hoger is dan wat mijn horloge aangeeft want de eerste km wordt mijn hartslag soms nog niet helemaal goed gemeten. Maar terug was het 170 kcal voor 2.9 km :P
Dat is wel het nadeel met hardlopen, hoe sneller je wordt, hoe meer kms je moet maken om een beetje te verbranden! Maar ik hoop nu op enorme naverbranding van mijn superheftige krachttraining ;)
pi_149883783
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik had speculoos. Die was ook kei zoet. Ze zijn allemaal achterlijk zoet.
Daar ga ik echt een probleem mee krijgen wat ik hou niet van achterlijk zoet. :r

Ik heb de helft opgedronken, toen zat k soort van te nekken en heb k het weggegooid. Daag.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 12:20:52 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149883827
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Daar ga ik echt een probleem mee krijgen wat ik hou niet van achterlijk zoet. :r

Ik heb de helft opgedronken, toen zat k soort van te nekken en heb k het weggegooid. Daag.
Dan heb je met de rest exact hetzelfde probleem :Y
  zaterdag 21 februari 2015 @ 12:21:48 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149883856
Eiwitshakes zijn imho ook niet echt lekker :') :P
pi_149883872
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dan heb je met de rest exact hetzelfde probleem :Y
Daar was ik al bang voor. ;(
  zaterdag 21 februari 2015 @ 12:27:33 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149884007
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor. ;(
Heb er nu 3 gehad en alle 3 achterlijk zoet.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 13:36:48 #55
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149885594
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 13:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Welk?
Saucony Ride 7 :)
Fear is the path to the Dark Side.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 13:37:54 #56
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149885626
Ze hadden gisteren brownies op werk als toetje. Toen at ik brownies. I ain't even mad :9
  zaterdag 21 februari 2015 @ 14:02:38 #57
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149886245
Ben de Starbucks voorbij gereden *O* zit nu bij La Place te genieten van een smoothie O+ nog 45 min rijden ;(
  zaterdag 21 februari 2015 @ 14:22:02 #58
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149886739
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:21 schreef Qwea het volgende:
Eiwitshakes zijn imho ook niet echt lekker :') :P
Vind ik ook. Daarom heb ik nog dat proefpakket staan waarvan de helft over datum is. Al heb ik nu die Egg protein chocosmaak, en die is heel goed te doen (doe altijd met water). Schuimt wel heul hard.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_149887575
quote:
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_149888926
Hoe werkt het eigenlijk met MFP, je kunt krachtoefeningen invoeren maar hij doet daar verder niets mee of zo?
pi_149890330
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

*O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:12 schreef sanger het volgende:

[..]

*O* goed bezig *O*
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 09:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
:Y *O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149890357
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met MFP, je kunt krachtoefeningen invoeren maar hij doet daar verder niets mee of zo?
Ik gebruik hem daar eigenlijk nooit voor, wist wel dat je het kon invoeren.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:28:28 #63
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149890669
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat is mij ook al eens opgevallen. Geen idee hoe dat zit, helaas...
pi_149896902

Mijn eten.. groente overload! Maar was heerlijk en hopelijk een goede booster voor mijn weerstand, nog steeds een beetje buikgerommel af en toe. Voor een linzenstoofschotel met kabeljauw en chorizo, achter duizend sla met kiemgroenten. Niet veel calorieen maar ik zit me toch vol :o

Morgen ga ik high tea-en, hopelijk kan ik dat de rest van de dag een beetje compenseren :P
pi_149897271
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]

Mijn eten.. groente overload! Maar was heerlijk en hopelijk een goede booster voor mijn weerstand, nog steeds een beetje buikgerommel af en toe. Voor een linzenstoofschotel met kabeljauw en chorizo, achter duizend sla met kiemgroenten. Niet veel calorieen maar ik zit me toch vol :o

Morgen ga ik high tea-en, hopelijk kan ik dat de rest van de dag een beetje compenseren :P
Ziet er goed uit :Y :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149912281
Is iedereen zich aan het volproppen ofzo?
pi_149912312
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:04 schreef Lonaa het volgende:
:Y

Net mijn ontbijt op :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149912348
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:04 schreef Lonaa het volgende:
Integendeel, 20km hardgelopen vóór het ontbijt!
pi_149912361
Ah, kijk, daar is iedereen wle.

Ik zit aan een shake. Perzik & Mango. Zoet, maar wel te behappen.
pi_149912414
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Goed bezig :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149912419
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:10 schreef Lonaa het volgende:
Ah, kijk, daar is iedereen wle.

Ik zit aan een shake. Perzik & Mango. Zoet, maar wel te behappen.
Als er 1 schaap over de dam is :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 22 februari 2015 @ 11:06:35 #72
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149913054
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Vóór het ontbijt?! Ik heb ook 20km op het programma staan vandaag, maar ik zit nu wel echt eerst aan een bak muesli. :P
pi_149913774
Ik heb net 4 km met hond gedaan. En ik ga zo 26 km fietsen :P Waarvan 20 km met Artoo :D
pi_149914178
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net 4 km met hond gedaan. En ik ga zo 26 km fietsen :P Waarvan 20 km met Artoo :D
Goede workout op een zondag ^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 22 februari 2015 @ 12:13:11 #75
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149914219
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:11 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Goede workout op een zondag ^O^
Sunday Runday :D
pi_149914270
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:13 schreef Artoo het volgende:

[..]

Sunday Runday :D

Weet niet hoe het weer bij jullie is, maar hier schijnt de zon :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 22 februari 2015 @ 12:17:32 #77
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149914303
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:15 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Weet niet hoe het weer bij jullie is, maar hier schijnt de zon :D
Hier ook, af en aan. Zon! Yes! Eigenlijk zouden we gisteren gaan, maar het weer was echt niet ok. Blij dat we het verplaatst hebben, dit ziet er veel beter uit!
Alhoewel, gisteren heb ik een kort rondje op de nieuwe schoenen gedaan. Toen was het wel droog, dus acceptabel.
pi_149914422
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:17 schreef Artoo het volgende:

[..]

Hier ook, af en aan. Zon! Yes! Eigenlijk zouden we gisteren gaan, maar het weer was echt niet ok. Blij dat we het verplaatst hebben, dit ziet er veel beter uit!
Alhoewel, gisteren heb ik een kort rondje op de nieuwe schoenen gedaan. Toen was het wel droog, dus acceptabel.
Gisteren was gewoon kut weer :(

Succes :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149914714
Gisteren fietste ik in sneeuw, hagel en ijsregen.
pi_149915703
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:06 schreef Artoo het volgende:

[..]

Vóór het ontbijt?! Ik heb ook 20km op het programma staan vandaag, maar ik zit nu wel echt eerst aan een bak muesli. :P
Één half banaantje van tevoren op. Ik moest om 10u terug zijn en eten moet bij mij altijd echt goed zakken om lekker te lopen, dus anders had ik om 6u op moeten staan. Gaat op zich prima hoor, op duurlooptempo.. Nog genoeg vetreserves!

Net ook nog even iemand gecoacht dus alweer 20 fietskilometers gemaakt. En nu ga ikal die verbrande calorieen weer aanvullen met een high tea :P
  zondag 22 februari 2015 @ 15:22:55 #81
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149919298
Heh, alright! Welja, het is ook niet onmogelijk, maar ik vind een duurloop wel echt fijn met een stevig ontbijt achter de kiezen. Maar ik weet ook niet hoe het zou gaan zonder ontbijt, dat heb ik nooit geprobeerd.

Hoe dan ook, bots! Lonaa en ik hebben een ronde van 21 km gemaakt :D Tijd voor een bak kwark met peer en honing! :P
  zondag 22 februari 2015 @ 15:29:04 #82
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149919468
Viel je maar af van autorijden.. eindelijk na een rit van 2 uur weer thuis O+. Nu mijn vriezer maar eens leeghalen .. morgen komt een nieuwe koelkast en oneetbaar was alles in de vriezer toch al (lekkage koelvloeistof :r).

Maaarrrr.. daarna weer
* vlees inkopen en invriezen
* maaltijden voorbereiden en... jawel invriezen _O_
pi_149919981
Lekkere eiwitreep!

En ook wel klaar voor vandaag. Opwarmen met thee want 26 km gefietst en 4 km gelopen. :D
pi_149921292
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:22 schreef Artoo het volgende:
Hoe dan ook, bots! Lonaa en ik hebben een ronde van 21 km gemaakt Tijd voor een bak kwark met peer en honing!
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:42 schreef Lonaa het volgende:
En ook wel klaar voor vandaag. Opwarmen met thee want 26 km gefietst en 4 km gelopen.
Goed bezig :D!

quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:29 schreef Maraca het volgende:
Viel je maar af van autorijden.. eindelijk na een rit van 2 uur weer thuis O+. Nu mijn vriezer maar eens leeghalen .. morgen komt een nieuwe koelkast en oneetbaar was alles in de vriezer toch al (lekkage koelvloeistof :r).

Maaarrrr.. daarna weer
Waarom z'n lange rit? :o

Kut van die koelkast/vriezer :(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149921439
Teveel kookideeën voor volgende week. *kras
pi_149921460
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:13 schreef Lonaa het volgende:
Teveel kookideeën voor volgende week. *kras
Na volgende week komt gewoon nog een week :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 22 februari 2015 @ 16:14:41 #87
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149921502
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:09 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

[..]

Goed bezig :D!

[..]

Waarom z'n lange rit? :o

Kut van die koelkast/vriezer :(
Mijn ouders wonen aan de andere kant van het land en was daar even voor een verjaardag :P En ja ach, de koelkast was gratis en heb er toch nog 4 jaar gebruik van kunnen maken (koelkast is 11 jaar oud). Vind het stiekem niet eens zo erg, want als het goed is is de nieuwe koelkast zuiniger en stiller O+
pi_149921510
quote:
10s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:13 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Na volgende week komt gewoon nog een week :Y
Maar ik wil het allemaal NU eten! *stampvoet
pi_149921551
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:14 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mijn ouders wonen aan de andere kant van het land en was daar even voor een verjaardag :P En ja ach, de koelkast was gratis en heb er toch nog 4 jaar gebruik van kunnen maken (koelkast is 11 jaar oud). Vind het stiekem niet eens zo erg, want als het goed is is de nieuwe koelkast zuiniger en stiller O+
A zo ja :)

Gratis en dan 4 jaar gebruik is netjes :Y Nieuw spul O+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149921563
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:') Dat kan niet he :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 22 februari 2015 @ 16:17:35 #91
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149921630
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Allemaal kleine gerechtjes maken? :+
pi_149921634
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:16 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

:') Dat kan niet he :P
Snap je hoe ik dik geworden ben? :')
pi_149921641
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Allemaal kleine gerechtjes maken? :+
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

zondag 22 februari 2015 @ 16:27:19 #94
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149922151
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:15 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

A zo ja :)

Gratis en dan 4 jaar gebruik is netjes :Y Nieuw spul O+
Hij is zo mooi O+ Ben alleen een beetje bang voor de rotzooi onder de koelkast.. dat ligt er nog van de vorige bewoner _O-
  zondag 22 februari 2015 @ 16:42:51 #95
65960 sanger
pi_149922768
Ach, het is een reden om eens schoon te maken daar toch? Dat zijn van die plekken waar je normaal niet snel komt :P
pi_149923068
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:')

En al keuze gemaakt :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149923091
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hij is zo mooi O+ Ben alleen een beetje bang voor de rotzooi onder de koelkast.. dat ligt er nog van de vorige bewoner _O-
_O-

Daar kan heel veel horror onder vandaan komen :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 22 februari 2015 @ 16:55:31 #98
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149923310
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:51 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O-

Daar kan heel veel horror onder vandaan komen :P
"Had ik een kat?" :o
pi_149923340
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:50 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

En al keuze gemaakt :P
Ja.

Weekmenu:
Zondag: Gehakt met salade, kaas, kwark en mais
Maandag: Garnalensoep met garnalen.
Dinsdag: Stamppot andijvie met spekjes
Woensdag: Boekweitpannenkoeken met eiwitpoeder, spek en stroop
Donderdag: Kippenpoten uit de oven met aardappels en peultjes
Vrijdag: Quinoachampignonsburgers want de waren awesome x 1000
Zaterdag: Visdag, even kijken op de markt
Zondag: Uit eten. :') Indiaans. Daarna maximaal bier drinken.
Maandag: Brak. :') Banh mi :9
pi_149923346
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:55 schreef Maraca het volgende:

[..]

_O- :')
  zondag 22 februari 2015 @ 17:02:30 #101
65960 sanger
pi_149923579
Lijstje vandaag:

Nog even wat kcal toevoegen, maar weet nog niet met wat :)
pi_149923584
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:55 schreef Maraca het volgende:

[..]

:o

_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149923632
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja.

Weekmenu:
Zondag: Gehakt met salade, kaas, kwark en mais
Maandag: Garnalensoep met garnalen.
Dinsdag: Stamppot andijvie met spekjes
Woensdag: Boekweitpannenkoeken met eiwitpoeder, spek en stroop
Donderdag: Kippenpoten uit de oven met aardappels en peultjes
Vrijdag: Quinoachampignonsburgers want de waren awesome x 1000
Zaterdag: Visdag, even kijken op de markt
Zondag: Uit eten. :') Indiaans. Daarna maximaal bier drinken.
Maandag: Brak. :') Banh mi :9
Zitten lekkere dingen tussen :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149923648
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:03 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Zitten lekkere dingen tussen :D
Ik vind het allemaal awesome. :D
pi_149923657
Maar wat wil je, het is mijn weekmenu.

pi_149923689
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:02 schreef sanger het volgende:
Lijstje vandaag:

[ afbeelding ]

Nog even wat kcal toevoegen, maar weet nog niet met wat :)
Zo zit ik ook. Heb nog 1300 kcal over zonder m'n D.

Dus vanavond nog maar wat kwark en wat nootjes. Maar denk niet dat ik het ga redden.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149923691
Verder braaf iedere ochtend een smoothie met kwark en eiwit (en soms fruit). Lunch en tussendoortjes zijn het geijkte. Gekookte eieren, fruit, boterham, vlees, groente, iets anders met ei, tonijn, het riedeltje.
pi_149923710
Ik zit op 1409 incl D, excl avond T's.
pi_149923750
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:04 schreef Lonaa het volgende:
Maar wat wil je, het is mijn weekmenu.

Donderdag wil bij jou eten :D Kippenpoten :9

Kip :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149923794
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef Lonaa het volgende:
Verder braaf iedere ochtend een smoothie met kwark en eiwit (en soms fruit). Lunch en tussendoortjes zijn het geijkte. Gekookte eieren, fruit, boterham, vlees, groente, iets anders met ei, tonijn, het riedeltje.
Doe je goed :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149925055
Mijn D wordt kip met rijst :D :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 22 februari 2015 @ 17:48:17 #112
65960 sanger
pi_149925305
Om op mijn kcal totaal te komen heb ik zojuist een T genomen. Ik heb gisteren een paar blikjes tonijn op water meegenomen en daarvan een tonijntosti c_/ :Y)

Kleine schep mayonaisse, de uitgelekte tonijn erdoor met beetje peper. Goed roeren en zo eigenlijk een tonijnsalade maken. Paar plakjes kaas op een snee brood, plakjes tomaat er op, tonijn er op, rood uitje in snippers er op, weer plakjes kaas erop, snee brood er op en in de contactgrill. Volgende keer met cheddarkaas maken, dat is denk ik nog veel lekkerder maar zeker heel erg goed te doen :Y

Wel iets meer kcal dan ik aanvankelijk dacht, met name door de mayonaisse. Dus nu 15 kcal te hoog vandaag maar goed.
pi_149926157
Suiker overload! Heb er gewoon hoofdpijn van! Maar wel heel gezellig en lekker natuurlijk..
pi_149926232
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:29 schreef Maraca het volgende:

Maaarrrr.. daarna weer
Volgende keer fiets in de trein en laatste 30km fietsen? Er is altijd een creatieve oplossing!
  zondag 22 februari 2015 @ 18:15:15 #115
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149926308
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Volgende keer fiets in de trein en laatste 30km fietsen? Er is altijd een creatieve oplossing!
Ik heb een afspraak staan om 100km te gaan fietsen in Zeeland :Y Dat doe ik 1000x liever dan met de trein gaan.. en ik wil al helemaal geen fiets meenemen in de trein _O-
pi_149926544
Wat is er zo erg aan de trein? :P Maar 100km fietsen in zeeland is ook vet natuurlijk, wanneer gaat dat gebeuren?
pi_149927914
Bohhh. Mijn eten was awesome. _O_

Gehakt, mais, geraspte kaas, kwark (ipv zure room), sla, puntpaprika, komkommer, bosui. Mixen, en heel de schaal leegvreten met een lepel. _O_
  zondag 22 februari 2015 @ 19:02:41 #118
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149927963
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat is er zo erg aan de trein? :P Maar 100km fietsen in zeeland is ook vet natuurlijk, wanneer gaat dat gebeuren?
Moet dan 3x overstappen en dat vind ik al een drama en al helemaal met een fiets :') Nee, doe mij maar de auto :P

En we hebben nog geen concrete datum afgesproken. Is een herkansing van vorige zomer.. toen haalden we de 95km _O-
pi_149928131
Which reminds me, ik wil dit jaar de afsluitdijk over fietsen en weer terug naar huis :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 22 februari 2015 @ 19:22:32 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149928609
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Which reminds me, ik wil dit jaar de afsluitdijk over fietsen en weer terug naar huis :D
Fiets dan ff door en kom een biertje halen:P
pi_149928823
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Fiets dan ff door en kom een biertje halen:P
_O- Meer dan 1, want dan heb ik een flinke pauze nodig :P

Edit: Dat is gewoon 50km extra :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 22 februari 2015 @ 19:38:19 #122
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149929103
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Bohhh. Mijn eten was awesome. _O_

Gehakt, mais, geraspte kaas, kwark (ipv zure room), sla, puntpaprika, komkommer, bosui. Mixen, en heel de schaal leegvreten met een lepel. _O_
Awesome! Het mijne ook. Zoete aardappelfriet met zelfgemaakte knoflookmayo, groentemix van courgette, 2 paprika's en een ui en homemade kipnuggets van kipfilet. Ik zit nu vol en ik ben gelukkig :P
  zondag 22 februari 2015 @ 20:12:06 #123
65960 sanger
pi_149930325
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Dat is wel geinig inderdaad. Ik zal eerst mijn fiets een goede onderhoudsbeurt moeten geven, is nu een kroegfiets. Remmen doen het niet enzo :')
pi_149930414
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:12 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat is wel geinig inderdaad. Ik zal eerst mijn fiets een goede onderhoudsbeurt moeten geven, is nu een kroegfiets. Remmen doen het niet enzo :')
Wel verstandig, moet goed spul zijn. Maar kroegfiets zonder remmen? That could be fun :D

Ik moet even met mijn racefiets naar de winkel, opnieuw afstellen enzo. Paar honderd km op gefietst toen, gloednieuw dus nog :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 22 februari 2015 @ 20:15:24 #125
65960 sanger
pi_149930474
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:38 schreef Artoo het volgende:

[..]

Awesome! Het mijne ook. Zoete aardappelfriet met zelfgemaakte knoflookmayo, groentemix van courgette, 2 paprika's en een ui en homemade kipnuggets van kipfilet. Ik zit nu vol en ik ben gelukkig :P
Hoe maak je die kip nuggets?
  zondag 22 februari 2015 @ 20:17:39 #126
65960 sanger
pi_149930599
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:14 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Wel verstandig, moet goed spul zijn. Maar kroegfiets zonder remmen? That could be fun :D
Is het ook wel hoor. Maar ben ook weleens vanaf gereden door een auto toen ik geen voorrang kreeg. Kon niet meer op tijd stoppen :')

quote:
Ik moet even met mijn racefiets naar de winkel, opnieuw afstellen enzo. Paar honderd km op gefietst toen, gloednieuw dus nog :')
Ah, je hebt een echte racefiets dus. Ik niet, heb een mountainbike. Wil van het voorjaar ook een beetje in de duinen gaan fietsen. In Egmond heb je een parcous als het goed is. Eerst heen fietsen 20 km, dan daar crossen, en weer terug :)
pi_149930916
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:17 schreef sanger het volgende:
Is het ook wel hoor. Maar ben ook weleens vanaf gereden door een auto toen ik geen voorrang kreeg. Kon niet meer op tijd stoppen
_O- _O-

quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:17 schreef sanger het volgende:
Ah, je hebt een echte racefiets dus. Ik niet, heb een mountainbike. Wil van het voorjaar ook een beetje in de duinen gaan fietsen. In Egmond heb je een parcous als het goed is. Eerst heen fietsen 20 km, dan daar crossen, en weer terug
Uhu. Met volledige uitrusting toen gekocht. Kleding, helm, schoenen, GPS hartslag ding. :') Soms had ik geld te veel :P

Maar van het zomer ga ik hem goed gebruiken, this is the year!

Mountainbike is ook gaaf, paar gedaan in Appelscha. Kon het conditietechnisch alleen niet zo goed bijhouden toen :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 22 februari 2015 @ 20:25:22 #128
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149930996
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:15 schreef sanger het volgende:

[..]

Hoe maak je die kip nuggets?
Kipfilet in blokjes snijden, blokjes in bakje met losgeklopt ei mikken, zorgen dat overal ei aan de kip zit. Dan de kip door een mengsel van paneermeel en kruiden halen (ik gebruikte paneermeel, paprikapoeder, knoflookpoeder, chilipoeder, kurkuma en peper en zout) en dan 20 minuten in de oven op 200 graden. :)
  zondag 22 februari 2015 @ 20:38:16 #129
65960 sanger
pi_149931737
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:25 schreef Artoo het volgende:

[..]

Kipfilet in blokjes snijden, blokjes in bakje met losgeklopt ei mikken, zorgen dat overal ei aan de kip zit. Dan de kip door een mengsel van paneermeel en kruiden halen (ik gebruikte paneermeel, paprikapoeder, knoflookpoeder, chilipoeder, kurkuma en peper en zout) en dan 20 minuten in de oven op 200 graden. :)
^O^

Eens een keer proberen dan, thanks :)
  zondag 22 februari 2015 @ 20:40:34 #130
65960 sanger
pi_149931873
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:23 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O- _O-

[..]

Uhu. Met volledige uitrusting toen gekocht. Kleding, helm, schoenen, GPS hartslag ding. :') Soms had ik geld te veel :P
Je hebt nooit geld teveel :P

quote:
Maar van het zomer ga ik hem goed gebruiken, this is the year!

Mountainbike is ook gaaf, paar gedaan in Appelscha. Kon het conditietechnisch alleen niet zo goed bijhouden toen :')
Fiets gaat eigenlijk ook altijd mee op vakanbtie. Drie jaar terug zaten we in mooie omgeving en heb ik best veel gemountainbiked. Wel tricky soms hoor, dat wel. Kan behoorlijke klappers maken :P
pi_149934759
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:40 schreef sanger het volgende:

[..]

Je hebt nooit geld teveel :P

[..]

Fiets gaat eigenlijk ook altijd mee op vakanbtie. Drie jaar terug zaten we in mooie omgeving en heb ik best veel gemountainbiked. Wel tricky soms hoor, dat wel. Kan behoorlijke klappers maken :P
Het lijkt zo simpel, maar dat valt vies tegen ja. :P snelheid, dingen ontwijken, bochtjes.

Maar O wat gaaf :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 22 februari 2015 @ 21:44:54 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149935652
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:28 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O- Meer dan 1, want dan heb ik een flinke pauze nodig :P

Edit: Dat is gewoon 50km extra :o
Goed voor je :D
  zondag 22 februari 2015 @ 21:45:43 #133
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149935693
Crunch, heb je klikpedalen? Ik wil ook zo'n fiets! Welke heb je?
pi_149935739
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Goed voor je :D
Ik ga het wel serieus doen :P maar dan maar ff kijken.

Zodra het in de avond weer licht is ga ik fietsen weer oppakken, vind ik leuker dan kt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149935759
Ik neem mijn fiets altijd mee naar Texel.. En daarna gaat het fietsen hier altijd zo lekker.. Die wind echt....
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149935781
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:45 schreef Qwea het volgende:
Crunch, heb je klikpedalen? Ik wil ook zo'n fiets! Welke heb je?
Uhu klikpedalen en alles. Het hele gebeuren.

Zal morgen ff opzoeken wat ik heb, wel leuk dingetje. :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 22 februari 2015 @ 21:48:07 #137
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149935810
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:46 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik ga het wel serieus doen :P maar dan maar ff kijken.

Zodra het in de avond weer licht is ga ik fietsen weer oppakken, vind ik leuker dan kt.
Ik vind fietsen heerlijk. Deed afgelopen zomer 35km op de gewone fiets. Dat is in de duinen zwaar kut :P
pi_149935813
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik neem mijn fiets altijd mee naar Texel.. En daarna gaat het fietsen hier altijd zo lekker.. Die wind echt....
Het waait altijd op de eilanden _O-

Maar word je sterk van :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149935857
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind fietsen heerlijk. Deed afgelopen zomer 35km op de gewone fiets. Dat is in de duinen zwaar kut :P
Vooral lekker doorstampen, tempo pakken. Ik vind het leuker dan bijv hardlopen want je komt zoveel verder :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 22 februari 2015 @ 21:49:05 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149935865
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:47 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Uhu klikpedalen en alles. Het hele gebeuren.

Zal morgen ff opzoeken wat ik heb, wel leuk dingetje. :)
ja graag. Hoe heb je de keuze gemaakt? Er is zoooooooooooveel keuze.

Wat was je kwijt?
  zondag 22 februari 2015 @ 21:49:39 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149935895
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:48 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Vooral lekker doorstampen, tempo pakken. Ik vind het leuker dan bijv hardlopen want je komt zoveel verder :D
Ja klopt :D ik vind fietsen echt tof.
pi_149935979
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:48 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Het waait altijd op de eilanden _O-

Maar word je sterk van :D
Ja weet ik kom er genoeg. Is goed voor me. Maar dan gaat het thuis altijd weer zo heerlijk makkelijk.

Maar dan nog O+ Texel
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149936026
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

ja graag. Hoe heb je de keuze gemaakt? Er is zoooooooooooveel keuze.

Wat was je kwijt?
Vooraf met wat klasgenoten erover geluld die er verstand van hadden. Toen goed aangeschreven winkel binnen gelopen, laten adviseren en op hun advies alles daar gekocht.

Volgens was het ongeveer dit. Fiets was 1000 ofzo. Moesten andere wielen onder ivm gewicht ( :') ) was Iers van ¤200, helm en kleding schoenen is ook zo 200/250.

Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149936078
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja weet ik kom er genoeg. Is goed voor me. Maar dan gaat het thuis altijd weer zo heerlijk makkelijk.

Maar dan nog O+ Texel
Uhu :D

Eilanden zijn tof. Texel is wel favoriet O+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 22 februari 2015 @ 21:53:12 #145
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149936106
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:51 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Vooraf met wat klasgenoten erover geluld die er verstand van hadden. Toen goed aangeschreven winkel binnen gelopen, laten adviseren en op hun advies alles daar gekocht.

Volgens was het ongeveer dit. Fiets was 1000 ofzo. Moesten andere wielen onder ivm gewicht ( :') ) was Iers van ¤200, helm en kleding schoenen is ook zo 200/250.

Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt :)
Ik zal me er dan eens in verdiepen. Ik.wil.hebben.
pi_149936328
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zal me er dan eens in verdiepen. Ik.wil.hebben.
Moet je wel doen ja, kost al genoeg :)

Maar zie je whatsapp. Had hier factuur nog ergens liggen
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 22 februari 2015 @ 22:02:01 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149936588
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:57 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Moet je wel doen ja, kost al genoeg :)

Maar zie je whatsapp. Had hier factuur nog ergens liggen
Knap ding! En idd, 999 zie ik. Carbon of alu? Neem aan carbon?
pi_149936656
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Knap ding! En idd, 999 zie ik. Carbon of alu? Neem aan carbon?
Nee das Alu. En zover ik weet is Carbon nogal wat duurder. :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 22 februari 2015 @ 22:07:32 #149
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149936867
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maar dan nog O+ Texel
Texel. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 22 februari 2015 @ 22:07:48 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149936883
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:03 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nee das Alu. En zover ik weet is Carbon nogal wat duurder. :)
Ooh :o ik stond bij halfords bij een carbon voor 800 en alu voor 500. Sowieso zie ik de carbon meerwaarde niet echt...
  zondag 22 februari 2015 @ 22:08:29 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149936914
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Texel. O+
City run by night O+ 10km ingeschreven
  zondag 22 februari 2015 @ 22:09:15 #152
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149936944
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

City run by night O+ 10km ingeschreven
Is die al open voor inschrijving dan? Nee toch?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149937118
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh :o ik stond bij halfords bij een carbon voor 800 en alu voor 500. Sowieso zie ik de carbon meerwaarde niet echt...
Wtf. Carbon zit wat mee in het gewicht en volgens mij stijfheid. Maar dat scheelde maar een paar kilo met alu.

Maar ik vind het raar, 2 jaar terug importeerde klasgenoot van mij wielen speciaal uit China voor ¤300 en moest goedkoop zijn. Carbon.

Zou goed kijken naar de versnellingen. Daar zit veel verschil tussen. :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149937178
  zondag 22 februari 2015 @ 23:47:28 #155
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149941383
quote:
*kwijl* dat ziet er heerlijk uit, hoor graag of het ook zo lekker smaakt! :9
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_149945110
Mogguh :s)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149945148
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geeeeen racefiets bij halfords kopen! Alu of carbon maakt idd niet veel uit als je net begint (carbon gaat Zelfs sneller stuk) maar je moet vooral een fiets hebben die precies op jouw maten afgesteld is.. Dus ga naar een echte specialist! Wat je ook kan doen is een frame opmarktplaats kopen (zorg dan wel dat iemand met ervarkng je helpt uitzoeken) en die laten afstellen door de specialist. Frame maakt toch geen drol uit voorlopig en dan kun je hem zelf pimpen met een nieuwe set en wielen en zo.
pi_149945216
Een nieuwe racefiets voor 500 zou ik sowieso niet echt vertrouwen, goede versnellingsset kost al 2-300. Als dat je budget is kun je beter voor tweedehands gaan.
pi_149945298
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 06:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Geeeeen racefiets bij halfords kopen! Alu of carbon maakt idd niet veel uit als je net begint (carbon gaat Zelfs sneller stuk) maar je moet vooral een fiets hebben die precies op jouw maten afgesteld is.. Dus ga naar een echte specialist! Wat je ook kan doen is een frame opmarktplaats kopen (zorg dan wel dat iemand met ervarkng je helpt uitzoeken) en die laten afstellen door de specialist. Frame maakt toch geen drol uit voorlopig en dan kun je hem zelf pimpen met een nieuwe set en wielen en zo.
Dat afstellen is inderdaad ook heel belangrijk. Er worden verschillende lichaamsmaten genomen en de fiets wordt daarop helemaal afgesteld voor je (zadel, stuur, trapper). Zit dat niet goed, dan fietst het ook niet lekker.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149945303
Wat was dit een kloterig autoritje, laatste 20 min vechten om niet in slaap te donderen achter het stuur :') Van mij mag het wel weer licht worden in de ochtend :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149945694
Heb maar even een foto van mijn beauty gemaakt n.a.v. de discussie over racefietsen :P
En ook een progressiepic, was vanmorgen best blij met mijn bijna-zichtbare abs (in het juiste licht.. jaja). Zijkant pic was helaas nog wat minder naar tevredenheid dus die komt nog later :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 februari 2015 @ 08:22:27 #162
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149945719
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb maar even een foto van mijn beauty gemaakt n.a.v. de discussie over racefietsen :P
En ook een progressiepic, was vanmorgen best blij met mijn bijna-zichtbare abs (in het juiste licht.. jaja). Zijkant pic was helaas nog wat minder naar tevredenheid dus die komt nog later :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit!!
Heb je ook een 'before' foto? (van jou dan hé, niet de fiets :+).
pi_149945746
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ziet er goed uit!!
Heb je ook een 'before' foto? (van jou dan hé, niet de fiets :+).
Nee, ik ben ook niet op een bepaalde datum begonnen met streng afvallen of zo. Het is de laatste paar jaar meer een afwisseling van meer en minder afgetraindheid :P Heb op zich ook wel oudere foto's van mijn buik maar dan heb ik geen idee meer hoeveel ik daar woog en wanneer het precies was..
  maandag 23 februari 2015 @ 08:45:57 #164
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149945963
quote:

SPOILER
Sow, goedemorgen! :D :P
  maandag 23 februari 2015 @ 08:59:35 #165
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149946187
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 06:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Een nieuwe racefiets voor 500 zou ik sowieso niet echt vertrouwen, goede versnellingsset kost al 2-300. Als dat je budget is kun je beter voor tweedehands gaan.
maaaaaaaaarrrr welke versnellingen heb ik nodig dan?
  maandag 23 februari 2015 @ 08:59:55 #166
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149946192
quote:

SPOILER
Aight! Boks voor zichtbare abs!
  maandag 23 februari 2015 @ 09:00:23 #167
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149946201
Hey Artoo, mudmasters op 7 maart niks voor jou? O-)
pi_149946273
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 08:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

maaaaaaaaarrrr welke versnellingen heb ik nodig dan?
Minimaal shimano 105 zou ik zeggen. Tiagra kan eventueel ook nog wel maar is wel minder in kwaliteit. Ultegra is nog beter maar daar betaal je ook flink wat voor. Maar het beste is om met iemand samen naar de fietsenwinkel te gaan die er veel verstand van heeft, of dus naar een specialist te gaan die je kan adviseren. Nieuw begint een goede racefiets toch wel vanaf 900 euro.
Het voordeel van de specialist is ook dat je niet aan standaard fabrieksdingen vastzit.. bij mij heeft hij bijvoorbeeld een aparte stuurpen, frame en pedalen en zo bij elkaar gezocht zodat het precies goed was voor mijn maten.
De laatste keer dat ik bij Halfords was snapte die medewerker niet eens mijn simpele vraag over een binnenband die ik daar kocht dus daar zou ik echt geen vertrouwen in hebben.
pi_149946349
pi_149946596
Shimano 105 heb ik ook, was toch het minimum wat men aanraadde. Bevalt me goed voor zover ik heb gebruikt :)

Maar je kunt het zo gek maken als je zelf wilt :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149946608
O en Qwea probeer anders een verjaard model te vinden, bijvoorbeeld van 2014/2013. Gewoon nieuw en met de juiste versnellingsgroepen.

Er verandert in die jaren niet echt veel en scheelt toch in de prijs :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149946627
O en ik kwam deze reeks tegen, als ik weer ga beginnen ga ik me daar melden :)

Topicreeks: Recreatief Wielrennen 82: Op naar de grote evenementen
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 09:23:58 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149946660
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Minimaal shimano 105 zou ik zeggen. Tiagra kan eventueel ook nog wel maar is wel minder in kwaliteit. Ultegra is nog beter maar daar betaal je ook flink wat voor. Maar het beste is om met iemand samen naar de fietsenwinkel te gaan die er veel verstand van heeft, of dus naar een specialist te gaan die je kan adviseren. Nieuw begint een goede racefiets toch wel vanaf 900 euro.
Het voordeel van de specialist is ook dat je niet aan standaard fabrieksdingen vastzit.. bij mij heeft hij bijvoorbeeld een aparte stuurpen, frame en pedalen en zo bij elkaar gezocht zodat het precies goed was voor mijn maten.
De laatste keer dat ik bij Halfords was snapte die medewerker niet eens mijn simpele vraag over een binnenband die ik daar kocht dus daar zou ik echt geen vertrouwen in hebben.
Wanneer heb je tijd? :+

Garpje :P Maar will do :Y thnx iig.
  maandag 23 februari 2015 @ 09:25:45 #174
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149946691
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:21 schreef CrunchySelf het volgende:
O en Qwea probeer anders een verjaard model te vinden, bijvoorbeeld van 2014/2013. Gewoon nieuw en met de juiste versnellingsgroepen.

Er verandert in die jaren niet echt veel en scheelt toch in de prijs :)
Ja dat was sowieso de bedoeling :)

https://www.fietsenwinkel.nl/gitane-gtn-400-tp-2015-heren dit is dus troep :Y Zo ver ben ik nu dankzij jullie :P
pi_149946693
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wanneer heb je tijd? :+

Garpje :P Maar will do :Y thnx iig.
Ik beschouw mezelf zeker niet als expert hoor :P Over die groepssetten wist ik wel wat maar over stuurpennen en wielen niets. Dus heb me gewoon laten adviseren.
Ik gok dat het met jouw lengte ook best wel lastig is om de goede maat fiets te vinden..
  maandag 23 februari 2015 @ 09:27:11 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149946721
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik beschouw mezelf zeker niet als expert hoor :P Over die groepssetten wist ik wel wat maar over stuurpennen en wielen niets. Dus heb me gewoon laten adviseren.
Ik gok dat het met jouw lengte ook best wel lastig is om de goede maat fiets te vinden..
Hey, wat doe ik moeilijk! Mijn zwager is fietsenmaker :D
pi_149946735
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

https://www.fietsenwinkel.nl/gitane-gtn-400-tp-2015-heren dit is dus troep :Y Zo ver ben ik nu dankzij jullie :P
Ik had het niet gedaan en voor zn budget tweedehands gezocht :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149946747
Ja, voor 600 euro kun je echt een topfiets tweedehands krijgen. Dat is deze fiets zeker niet waard.
pi_149946748
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hey, wat doe ik moeilijk! Mijn zwager is fietsenmaker :D
Jezus _O- Inderdaad

En weet je Q, je gaat gegarandeerd vallen _O- Vooral de eerste paar keren is het stoppen met klikpedalen leuk. Je staat dan bijna stil, wil je voet uitklikken en denkt kut en valt om :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 09:29:26 #180
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149946750
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja maar.. 70 euro korting! :o
pi_149946758
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:29 schreef Maraca het volgende:

[..]

_O-

Ik heb hier een mooie lepel liggen, kost ¤1000 maar ik geef jou wel ¤500 korting!!!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 09:30:31 #182
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149946769
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:29 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O-

Ik heb hier een mooie lepel liggen, kost ¤1000 maar ik geef jou wel ¤500 korting!!!
Heb ik toch weer even mooi 500 euro bespaard! [/vrouwenlogica]
pi_149946779
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:30 schreef Maraca het volgende:

[..]

┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 09:32:42 #184
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149946794
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:29 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Jezus _O- Inderdaad

En weet je Q, je gaat gegarandeerd vallen _O- Vooral de eerste paar keren is het stoppen met klikpedalen leuk. Je staat dan bijna stil, wil je voet uitklikken en denkt kut en valt om :P
Ja dat las ik al ja :D Maar ik wil wel echt echt echt graag een fiets. En die klikpedalen en schoenen hoeven ook niet zo duur te zijn. Ik zal eens korting hosselen :D Hij had er poos gelee 1 staan maar daar wilde hij 600 voor hebben... dat ding had tegen een muur aangezeten en al. Was wel weer gemaakt, maar leek me niet een geweldig idee.

quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:29 schreef Maraca het volgende:

[..]

OOH MEN GELIJK DOEN :o
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:30 schreef Maraca het volgende:

[..]

Er zijn serieus mensen die daar intrappen he :P Mijn moeder bv.
  maandag 23 februari 2015 @ 09:34:22 #185
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149946811

:D :'( :D

TOET
pi_149946813
https://www.fietsenwinkel(...)rt-ultegra-3x10-2015

Deze ziet er dan veel beter uit. Maar ik gok dat een vrouwenframe voor jou te klein is.

https://www.fietsenwinkel(...)2-ultegra-2015-heren

Of deze dan. Maarja het blijft dan toch lastig zeggen of dat ook voor jou de beste fiets is.
pi_149946830
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja dat las ik al ja :D Maar ik wil wel echt echt echt graag een fiets. En die klikpedalen en schoenen hoeven ook niet zo duur te zijn. Ik zal eens korting hosselen :D Hij had er poos gelee 1 staan maar daar wilde hij 600 voor hebben... dat ding had tegen een muur aangezeten en al. Was wel weer gemaakt, maar leek me niet een geweldig idee.

[..]

Nee, dat had ik ook niet gedaan. Het hoeft absoluut niet duur, maar goed/nieuw spul begint niet bij ¤600. Dan moet je echt tweedehands kijken. Of bij hem of marktplaats waar echt leuk spul zit.

Voordat je op MP kijkt moet je ongeveer even je framemaat weten, dit geeft een goede indicatie http://www.racefietsinformatie.nl/framemaat-racefiets-berekenen

quote:
Er zijn serieus mensen die daar intrappen he :P Mijn moeder bv.
Gegevens? *)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 09:36:03 #188
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149946835
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:34 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.fietsenwinkel(...)rt-ultegra-3x10-2015

Deze ziet er dan veel beter uit. Maar ik gok dat een vrouwenframe voor jou te klein is.

https://www.fietsenwinkel(...)2-ultegra-2015-heren

Of deze dan. Maarja het blijft dan toch lastig zeggen of dat ook voor jou de beste fiets is.
Ik zit rond de 58 qua framemaat volgens mijn zwanger, dus ik keek maar alvast bij de mannenfietsen :P
  maandag 23 februari 2015 @ 09:36:13 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149946840
ZWAGER! Niet zwanger :')
pi_149946845
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:34 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
:D :'( :D

TOET
:D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 09:37:08 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149946857
Cube Peloton Sl Black & white D22 Ultegra 2015 Heren ziet er nice uit :o ik ga 2 mei toch naar drenthe zal mijn zwager dan eens aan zijn oren rukken.
pi_149946873
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zit rond de 58 qua framemaat volgens mijn zwanger, dus ik keek maar alvast bij de mannenfietsen :P
Mja, ik ben bijvoorbeeld 1.74 maar doordat ik relatief benen heb val ik onder maat 56 en niet 52. Dus ik heb ook een mannenfiets, maar die kunnen vaak ook in leuke kleurtjes hoor!
pi_149946884
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:37 schreef Qwea het volgende:
Cube Peloton Sl Black & white D22 Ultegra 2015 Heren ziet er nice uit :o ik ga 2 mei toch naar drenthe zal mijn zwager dan eens aan zijn oren rukken.
Ja dat lijkt mij ook een goede prijs-kwaliteit verhouding! Wel even een vrouwenzadel opzetten ;)
  maandag 23 februari 2015 @ 09:39:17 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149946893
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja, ik ben bijvoorbeeld 1.74 maar doordat ik relatief benen heb val ik onder maat 56 en niet 52. Dus ik heb ook een mannenfiets, maar die kunnen vaak ook in leuke kleurtjes hoor!
Weet je dat de kleur me geen ene fuck kan boeien? :D Netzoals met hardloopschoenen :@ Als het maar goed loopt/fietst. Dan zal de kleur me aan mijn kont jeuken :o

Ik ga even met die kleine etter lab van me naar de AH. Wish me luck want hij gaat ws weer de winkel in _O-
pi_149946902
Fiets uitzoeken op kleur :') :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 09:39:48 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149946904
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja dat lijkt mij ook een goede prijs-kwaliteit verhouding! Wel even een vrouwenzadel opzetten ;)
ooh daar heb je ook nog verschil in? En een broek met zeem kopen ook zeker?
pi_149946911
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja absoluut. Ik ging dood zonder, maar ik ben man.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149946915
En geen ondergoed er in aan, zit vele malen beter :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149946936
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, die zijn gevormd voor vrouwenbillen. Broek met zeem is ook wel fijn maar die heb je al voor 15 euro bij de decathlon om mee te beginnen.

En fietskleur is in tegenstelling tot hardloopschoenen wel belangrijk! :P In de fietswereld moet je zoveel mogelijk matchende kleren, helm, stuurlint etc. hebben. Ik doe daar ook niet altijd mee hoor :P Maar ben wel blij met mijn rood-witte racemonster! Nog een paar weekjes en dan gaat hij weer los.
pi_149946980
Wacht jij ook weer op dagen met meer daglicht of wacht je op beter weer?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149947030
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef CrunchySelf het volgende:
Wacht jij ook weer op dagen met meer daglicht of wacht je op beter weer?
Dat laatste, (onder de 12-13 graden bevriezen mijn voeten en handen op de racefiets) +ik had besloten mijn fietsspullen niet mee te verhuizen naar mijn tijdelijke woning dus kan daar pas na 7 maart weer bij. Ik heb 14 maart een verjaardag in Maastricht, lijkt me wel leuk om daar 's ochtends te gaan fietsen! Ik weet alleen niet of dat logistiek handig is, moet ik bij die vriendin douchen en de fiets in haar huis zetten en zo. Anders zijn er in dat weekend en het weekend erna ook roeiwedstrijden op de Amstel, ook altijd leuk om heen te fietsen!
  maandag 23 februari 2015 @ 09:53:55 #202
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149947218
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
Hey Artoo, mudmasters op 7 maart niks voor jou? O-)
Heh, eigenlijk wel. Maar ik heb een verjaardag die dag en Haarlemmermeer is niet bepaald om de hoek :') Als zoiets meer in de buurt plaatsvindt zou ik best eens willen kijken of ik mee kan doen!
pi_149947247
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat laatste, (onder de 12-13 graden bevriezen mijn voeten en handen op de racefiets) +ik had besloten mijn fietsspullen niet mee te verhuizen naar mijn tijdelijke woning dus kan daar pas na 7 maart weer bij. Ik heb 14 maart een verjaardag in Maastricht, lijkt me wel leuk om daar 's ochtends te gaan fietsen! Ik weet alleen niet of dat logistiek handig is, moet ik bij die vriendin douchen en de fiets in haar huis zetten en zo. Anders zijn er in dat weekend en het weekend erna ook roeiwedstrijden op de Amstel, ook altijd leuk om heen te fietsen!
A zo ja :) Douchen is wel een must :P

Ik heb helemaal zin gekregen in fietsen door dit geblaat :P I want it now!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 09:57:23 #204
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149947288
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:55 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

A zo ja :) Douchen is wel een must :P

Ik heb helemaal zin gekregen in fietsen door dit geblaat :P I want it now!
Ja fietsen! Ik heb een oud barrel, een Peugeot fietsje uit 1983 :P Hoewel ik daar nooit echt ver op heb gefietst vind ik het wel heerlijk om zo nu en dan een tochtje te maken van 2 uur o.i.d. Ik wacht ook op beter weer. Kom dan, lente!
pi_149947308
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:57 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ja fietsen! Ik heb een oud barrel, een Peugeot fietsje uit 1983 :P Hoewel ik daar nooit echt ver op heb gefietst vind ik het wel heerlijk om zo nu en dan een tochtje te maken van 2 uur o.i.d. Ik wacht ook op beter weer. Kom dan, lente!
Oud betekent niet meteen slecht. Buurman van mij heeft nieuwe fiets van ¤3000+ maar fietst liever op zn oude barrel :P

En ja mooi weer, kom maar door. Maar vooral meer daglicht, de huidige temperatuur kan ik wel mee fietsen denk ik :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 09:58:55 #206
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149947315
Kom ik aan met m'n 10 jaar oude gewone stadsfiets _O- Denk wel dat dit z'n laatste 100km rit gaat worden :D
pi_149947333
Ik heb vorig weekend ook nog 60km op de gewone fiets gedaan hoor! Terugweg zelfs 24.5 gemiddeld.
Dat ding heeft wel versnellingen, dat wel. Maar ook veringen waardoor hij 28 kg weegt en het echt onmogelijk is om hard te fietsen op dat ding :P
pi_149947363
Misschien ga ik vanavond meedoen aan de groepsles spinning :)

Maar dan moet ik morgen ook mijn KT oppakken is dat verstandig? Kan geen echt kwaad toch?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 10:03:55 #209
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149947408
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vorig weekend ook nog 60km op de gewone fiets gedaan hoor! Terugweg zelfs 24.5 gemiddeld.
Dat ding heeft wel versnellingen, dat wel. Maar ook veringen waardoor hij 28 kg weegt en het echt onmogelijk is om hard te fietsen op dat ding :P
Ik heb ook versnellingen :Y
  maandag 23 februari 2015 @ 10:11:52 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149947558
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, die zijn gevormd voor vrouwenbillen. Broek met zeem is ook wel fijn maar die heb je al voor 15 euro bij de decathlon om mee te beginnen.

En fietskleur is in tegenstelling tot hardloopschoenen wel belangrijk! :P In de fietswereld moet je zoveel mogelijk matchende kleren, helm, stuurlint etc. hebben. Ik doe daar ook niet altijd mee hoor :P Maar ben wel blij met mijn rood-witte racemonster! Nog een paar weekjes en dan gaat hij weer los.
Ja nou ik die niet aan kleuren hypes :P
  maandag 23 februari 2015 @ 10:13:24 #211
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149947601
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tja wat zal ik daar eens op zeggen..
Troll. Lekker laten gaan.
pi_149947604
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja nou ik die niet aan kleuren hypes :P
http://www.velominati.com/the-rules/

Je moet ook altijd precies dezelfde hoogte sokken aan, zodat je tanlines scherp zijn :P Keilelijk maar dat maakt blijkbaar niet uit..
  maandag 23 februari 2015 @ 10:14:51 #213
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149947627
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je moet ook altijd precies dezelfde hoogte sokken aan, zodat je tanlines scherp zijn :P Keilelijk maar dat maakt blijkbaar niet uit..
En een bel :Y Dan laat je die zondagfietsers even weten dat ze aan de kant moeten :P
  maandag 23 februari 2015 @ 10:16:38 #214
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149947663
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

_O- wtf
  maandag 23 februari 2015 @ 10:16:55 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149947670
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:14 schreef Maraca het volgende:

[..]

En een bel :Y Dan laat je die zondagfietsers even weten dat ze aan de kant moeten :P
Ik gil altijd :') Ik heb geen bel :')
pi_149947793
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dit.
pi_149947795
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het is ironisch, een bel is juist uit den boze ;)
pi_149947806
Verder valt mijn fiets uit elkaar. ;(

Heb van de zomer al eens een nieuwe tweedehands fiets gekocht, maar die was kut, dus die heb ik weer verkocht en fiets nog steeds op m'n oude barrel.
  maandag 23 februari 2015 @ 10:27:15 #219
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149947881
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:22 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het is ironisch, een bel is juist uit den boze ;)
Ik moet nog veel leren _O- heb jij ook klikpedalen?
pi_149947915
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik moet nog veel leren _O- heb jij ook klikpedalen?
Uiteraard, anders is het zonde om zoveel geld aan een racefiets uit te geven. Met klikpedalen kun je ook trekken ipv alleen maar duwen dus ga je automatisch harder.
Vroeger hadden ze van die gekke schoenbandjes, sommige hebben dat nog maar dat lijkt mij alleen maar eng, als je valt en je voet zit nog vast in zo'n ding.
pi_149947951
Moeilijke assistente aan de telefoon. :')

Wegens een issue met m'n nieren staat me er iets van bij dat ik een probleem heb met het verwerken van eiwitten, dus nefroloog gebeld om dat eens voor me uit te zoeken.

Die assistente wilde weten waarom ik meer eiwitten wilde consumeren. :') En van wie dat dan moest. :')

Anyway, ik word terug gebeld.
  maandag 23 februari 2015 @ 10:37:39 #222
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149948106
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Uiteraard, anders is het zonde om zoveel geld aan een racefiets uit te geven. Met klikpedalen kun je ook trekken ipv alleen maar duwen dus ga je automatisch harder.
Ja dat zei de fysio dus ook idd.

quote:
Vroeger hadden ze van die gekke schoenbandjes, sommige hebben dat nog maar dat lijkt mij alleen maar eng, als je valt en je voet zit nog vast in zo'n ding.
Ja nee, ik wil eckte klikpedalen met klikschoenen
  maandag 23 februari 2015 @ 10:38:38 #223
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149948130

:') Ik loop al als een fucking slak. En ik kom echt niet in die fatburn zone :') :(
pi_149948175
Ik snap niets van die grafiek :P
pi_149948202
Die rules ja. Gaaf :D _O_
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149948211
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:01 schreef CrunchySelf het volgende:
Misschien ga ik vanavond meedoen aan de groepsles spinning :)

Maar dan moet ik morgen ook mijn KT oppakken is dat verstandig? Kan geen echt kwaad toch?
Iemand hier nog een idee over?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149948222
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:41 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Iemand hier nog een idee over?
Kan wel lijkt me, ik zou dan geen KT benen doen want die zijn misschien een beetje leeg als je dit normaal niet gewend bent?
pi_149948249
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Kan wel lijkt me, ik zou dan geen KT benen doen want die zijn misschien een beetje leeg als je dit normaal niet gewend bent?
En ik ben het niet gewend, maar 1 keer per week spinning lijkt mij een goede training icm mijn racefiets plan :P

Maar geldt dit de dag daarna ook nog?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149948314
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:43 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

En ik ben het niet gewend, maar 1 keer per week spinning lijkt mij een goede training icm mijn racefiets plan :P

Maar geldt dit de dag daarna ook nog?
Hangt een beetje van het type spintraining af. Als het alleen lage hartslag is, moet 24 uur gewend zijn om te herstellen. Maar meestal is spinning wel een intensieve training, dus dan staat er langer voor. Gewoon een beetje mee uitproberen zou ik zeggen.
Je begint wel rijkelijk laat met spinnen dan, het is al bijna weer buiten-fiets-weer :P
pi_149948362
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hangt een beetje van het type spintraining af. Als het alleen lage hartslag is, moet 24 uur gewend zijn om te herstellen. Maar meestal is spinning wel een intensieve training, dus dan staat er langer voor. Gewoon een beetje mee uitproberen zou ik zeggen.
Je begint wel rijkelijk laat met spinnen dan, het is al bijna weer buiten-fiets-weer :P
Ok, wat ze daar doen is redelijk intensief. Heb het wel eerder meegedaan daar (2 jaar terug ofzo), maar nooit in combi met KT.

En ja ik ben laat, maar het zit in mijn abonnement en kost me niks extra :P Elke keer voor KT fiets ik ook 20-30 min op interval :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 10:53:00 #231
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149948528
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Die bandjes heb ik op mijn Peugeot. Op zich werkt dat prima, totdat je valt. Ik heb daar nog een trofee van op mijn elleboog prijken :')
pi_149948817
KUT!

Ik ben mijn kipfilet vergeten voor mijn lunch :') Heb alleen de kwark en yoghurt meegenomen bij appie zonet, non de ju.

Droog brood vreten is kut dus kan ik straks weer naar de ah :(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149948933
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Is die al open voor inschrijving dan? Nee toch?
Die hier in Maart. Rondje oudorp is inschrijving wel al voor open. Ik beslis ergens de dag voor inschrijving wel of ik ga dit jaar.... :X eigenlijk moet ik t wel doen als stok achter de deur en zulks
pi_149949060
Zo.. weer voor ¤110,- aan supplementen besteld.. mag wat kosten allemaal :+
pi_149949070
Ok, ik heb mijn lunch weggemikt (4 droge stukjes brood) en mn kwark gemixed in mijn lunch bakje :')

Ik moet hier serieus wat meer spul heenslepen :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149949078
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:14 schreef sandertjuh het volgende:
Holy, wat allemaal?
pi_149949178
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Holy, wat allemaal?
Het valt nog wel mee wat ik heb besteld :P

- Whey
- Pre workout
- Post workout
- Omega 3 + Vitame D3
- Extra shakebaker
- Multi vitamine pillen voor vrouwen

De whey en de pre workout zijn het duurst van alles. Wilde eigenlijk ook nog fish oil pillen bestellen maar las in de recensies dat er nog wel eens een nasmaak van vis aan zit.. dus die heb ik maar even over geslagen :+
pi_149949195
Pff, duur zeg!
pi_149949216
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff, duur zeg!
Als je alles in het geheel bekijkt is het best wel prijzig ja. Hier doe ik denk een maandje of 2 mee. Dan nog de kosten voor de sportschool erbij.. en dan hebben we het nog niet eens over het eten zelf :o
pi_149949254
2 maanden? :{ Ik dacht echt dat het voor een halfjaar was of zo..Voor dat geld kun je ook 200 bakken kwark kopen he :P Of 300 eieren.. Nouja het zal wel nodig zijn :P
pi_149949263
Omdat je het waard bent :Y :)

©L'Oréal
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149949287
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:14 schreef sandertjuh het volgende:
Holy fuck zeg. :')
pi_149949302
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
2 maanden? :{ Ik dacht echt dat het voor een halfjaar was of zo..Voor dat geld kun je ook 200 bakken kwark kopen he :P Of 300 eieren.. Nouja het zal wel nodig zijn :P
Iets langer, mijn laatste bestelling was 8 december. Sinds dit weekend is de whey op, ik heb lichtelijk overdreven dus :P

De vitaminepillen is een verpakking voor 6 maanden, de pre workout gebruik ik maar 1 of 2 keer in de week dus die zal ook wel langer mee gaan. Enige wat echt hard gaat is whey maar neem dan ook 2 shakes per dag.
pi_149949512
Ik pak een glas water en een mok met gekookt water. Drie keer raden waar ik mijn theezakje in hang? 8)7 Zo'n dag dus..
  maandag 23 februari 2015 @ 11:33:19 #245
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149949524
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik pak een glas water en een mok met gekookt water. Drie keer raden waar ik mijn theezakje in hang? 8)7 Zo'n dag dus..
IJsthee! :+
pi_149949539
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

IJsthee! :+
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 11:41:49 #247
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149949741
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Die hier in Maart. Rondje oudorp is inschrijving wel al voor open. Ik beslis ergens de dag voor inschrijving wel of ik ga dit jaar.... :X eigenlijk moet ik t wel doen als stok achter de deur en zulks
Ik ga dit jaar met zusje en haar schoonzusje de vijf doen. Kijken of er progressie in zit. :P Aangenomen dat het een beetje te doen is met inschrijven, anders lopen we 'm geen van drieën. :+ (ik ben aangewezen als inschrijvert)

En als je het hardlopen er weer bij wil pakken is het inderdaad een mooie stok, nog ver zat om weer goed op te bouwen ook. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149949987
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ga dit jaar met zusje en haar schoonzusje de vijf doen. Kijken of er progressie in zit. :P Aangenomen dat het een beetje te doen is met inschrijven, anders lopen we 'm geen van drieën. :+ (ik ben aangewezen als inschrijvert)

En als je het hardlopen er weer bij wil pakken is het inderdaad een mooie stok, nog ver zat om weer goed op te bouwen ook. :)
Ja en dit jaar wil ik gewoon niet meer door jou ingehaald worden natuurlijk :7 maar vond de city run niet zo'n succes vorig jaar, vooral het stuk van de kerk naar de molen was veeeeeeel te druk en te smal. Als het parcours andersom zou gaan zou het stukken relaxter starten, de langestraat is een stuk breder :+
Ben nu weer :') begonnen met evy. Liep eergisteren les 9 dus het moet te halen zijn.

Maar tof dat jullie ook gaan iig!
  maandag 23 februari 2015 @ 12:21:44 #249
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149950657
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:51 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja en dit jaar wil ik gewoon niet meer door jou ingehaald worden natuurlijk :7 maar vond de city run niet zo'n succes vorig jaar, vooral het stuk van de kerk naar de molen was veeeeeeel te druk en te smal. Als het parcours andersom zou gaan zou het stukken relaxter starten, de langestraat is een stuk breder :+
Ben nu weer :') begonnen met evy. Liep eergisteren les 9 dus het moet te halen zijn.

Maar tof dat jullie ook gaan iig!
Dat eerste stuk ben ik echt klemgelopen ja. :') Naja, zie wel wat het wordt. Iets met eigen stad enzo. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 23 februari 2015 @ 12:57:19 #250
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149951807
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap niets van die grafiek :P
Nou als je rond de 114 zit dan zit je in de fatburn zone. Mijn hartslag zit tussen de 130 en 160. En dus niet in die fucking fatburn zone :(
  maandag 23 februari 2015 @ 12:58:45 #251
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149951856
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:04 schreef CrunchySelf het volgende:
KUT!

Ik ben mijn kipfilet vergeten voor mijn lunch :') Heb alleen de kwark en yoghurt meegenomen bij appie zonet, non de ju.

Droog brood vreten is kut dus kan ik straks weer naar de ah :(
gerookte kipfilet van appie _O_ 100g 105kcal. Lekker _O_
  maandag 23 februari 2015 @ 12:59:34 #252
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149951890
  maandag 23 februari 2015 @ 13:01:14 #253
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149951947
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:19 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Het valt nog wel mee wat ik heb besteld :P

- Whey
- Pre workout
- Post workout
- Omega 3 + Vitame D3
- Extra shakebaker
- Multi vitamine pillen voor vrouwen

De whey en de pre workout zijn het duurst van alles. Wilde eigenlijk ook nog fish oil pillen bestellen maar las in de recensies dat er nog wel eens een nasmaak van vis aan zit.. dus die heb ik maar even over geslagen :+
geen last van die nasmaak hiero.
pi_149952023
Ze hadden bij de turk geen kwark of normale yoghurt, dus ik heb turkse yoghurt meegenomen. Die heeft echt een apart smaakje.
  maandag 23 februari 2015 @ 13:08:13 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149952166
https://fitgirl.nl/food/voeding/dieten-vergelijken/

Afgezien van dat ik het met het artikel eens ben is het wel een schammel kutartikel hoor :')
pi_149952188
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:08 schreef Qwea het volgende:
https://fitgirl.nl/food/voeding/dieten-vergelijken/

Afgezien van dat ik het met het artikel eens ben is het wel een schammel kutartikel hoor :')
Heb je PWO op ofzo? POSTEN POSTEN POSTEN ALLES
  maandag 23 februari 2015 @ 13:09:53 #257
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149952220
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Heb je PWO op ofzo? POSTEN POSTEN POSTEN ALLES
Ja weet best wat ik op heb :{w
pi_149952241
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja weet best wat ik op heb :{w
Touche.
pi_149952384
Jeej, payday!

Meh, rekeningen betalen.
pi_149952450
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou als je rond de 114 zit dan zit je in de fatburn zone. Mijn hartslag zit tussen de 130 en 160. En dus niet in die fucking fatburn zone :(
Dat was toch al lang een achterhaald iets?

Wat kcal technisch kwam dat volgens mij niet uit. In een korte periode kon je beter explosief trainen en meer kcal/vet verbranden dan die zones. Of ben ik nou gek?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149952474
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

gerookte kipfilet van appie _O_ 100g 105kcal. Lekker _O_
Tuna :)

Review:
Op zich geen raar eten, kan het zelfs lekker noemen. Maar het moet wel ff wennen, spelen met die verhoudingen kwark/zout/peper :) Will be continued.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 13:18:54 #262
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149952480
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:15 schreef Lonaa het volgende:
Jeej, payday!

Meh, rekeningen betalen.
Herkenbaar _O- Als je dat toch eens een keertje mocht overslaan O+
pi_149952484
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149952500
quote:
Jeej, payday!

Meh, rekeningen betalen.
Gelukkig gaat bijna alles met incasso, anders zou ik dat constant vergeten :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 13:19:50 #265
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149952504
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:19 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Paars/geel doen :Y
:N Paars/zwart O+
pi_149952572
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:19 schreef Maraca het volgende:

[..]

Meh :{
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 13:22:28 #267
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149952592
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:21 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Meh :{
Paars/geel is zo lastig te combineren -O-
pi_149952677
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Paars/geel is zo lastig te combineren -O-
Kut niet bij nagedacht ;(

Maar hier is bijpassend broek ding:
klik

En ik ga ophouden, ik ga dit niet winnen :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149952687
Ok 3 pistoletjes bruin is toch meer kcal dan ik dacht :X
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149952717
quote:
Jeej, payday!

Meh, rekeningen betalen.
Hier kan ik nog wel een aantal dagen wachten op m'n geld.. ze is nooit zo snel met het betalen van salarissen.

Met kerst dacht ze nog dat de banken betalingen in het weekend verwerkten :')
pi_149952742
Ik betaal mijn salaris :D

+ die van een paar anderen :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 13:27:30 #272
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149952753
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:27 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik betaal mijn salaris :D

+ die van een paar anderen :P
Als je toch bezig bent >:)
pi_149952758
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Als je toch bezig bent >:)
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 13:29:02 #274
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149952805
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:27 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O-
Ach, een dead (wo)man on the payroll meer of minder :P
pi_149952813
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je weet je max hartslag toch niet? 114 lijkt me absurd laag. Bovendien is die hele fatburn zone een beetje een fabeltje, op hogere hartslag verbrand je meer en dus ookmeer vet. En tenslotte; je loopt bijna nooit dus niet zo gek dat het nog niet echt op lage hartslag gaat toch?
pi_149952851
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:29 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ach, een dead (wo)man on the payroll meer of minder :P
Valt nogal op met maar een 20 man op de loonlijst :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149952890
_O-

┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149952962
quote:
Hahahahahha/
  maandag 23 februari 2015 @ 14:19:19 #279
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149954302
quote:
Auch :')
pi_149954376
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je weet je max hartslag toch niet? 114 lijkt me absurd laag. Bovendien is die hele fatburn zone een beetje een fabeltje, op hogere hartslag verbrand je meer en dus ookmeer vet. En tenslotte; je loopt bijna nooit dus niet zo gek dat het nog niet echt op lage hartslag gaat toch?
Oh ja en nog als laatste toevoeging; als je echt de vetverbrandingszone wilt trainen moet je wel minstens 70-80 minuten bezig zijn. Na een halfuur zijn je koolhydraten echt nog niet opverbruikt dus ga je sowieso weinig vet verbranden :o
  maandag 23 februari 2015 @ 14:46:21 #281
65960 sanger
pi_149955119
Lijstje :)

Vandaag weer weegdag. -0,3 tov vorige week. Al was ik gisteren nog een stuk lichter.... Zag in MFP terug dat ik gisteren relatief nogal zout gegeten heb, dus zal uit vocht bestaan (hoop ik :') ).
  maandag 23 februari 2015 @ 14:46:25 #282
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149955122
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, 114 lijkt mij ook debiel laag. Ik kom nooit boven de 175 uit eigenlijk. Maar ik moest in de vetverbrandingszone gaan lopen volgens mijn coach om vet te verbranden _O-
  maandag 23 februari 2015 @ 14:46:41 #283
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149955131
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh ja en nog als laatste toevoeging; als je echt de vetverbrandingszone wilt trainen moet je wel minstens 70-80 minuten bezig zijn. Na een halfuur zijn je koolhydraten echt nog niet opverbruikt dus ga je sowieso weinig vet verbranden :o
Really? Waarom de neuk loop ik dan 30 min op nuchtere maag? :')
  maandag 23 februari 2015 @ 14:47:29 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149955152
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:19 schreef Maraca het volgende:

[..]

O+
  maandag 23 februari 2015 @ 14:47:40 #285
65960 sanger
pi_149955160
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Omdat je dan nog geen KH ophebt gegeten, en dus sneller aan het vetverbranden gaat is de theorie volgens mij.
pi_149955177
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geen idee, maar je hebt ook 's ochtends op nuchtere maag nog best wel wat glycogeen in je spieren zitten hoor.
pi_149955214
http://www.bodybuilding.c(...)akfast-debunked.html

quote:
During moderate-to-high intensity levels, the body continues to break down significantly more fat when fasted compared to after you've eaten.

So far, so good. Unfortunately, the rate of breakdown exceeds your body's ability to use the extra fatty acids for fuel. In other words, you have a lot of extra fatty acids floating around in the blood that can't be used by working muscles.

Ultimately, these fatty acids are repackaged into triglycerides post-workout, and then shuttled back into fat cells. So you've gone to excessive lengths…only to wind up at the same place.
Interessant artikel.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 14:50:07 #288
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149955225
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Geen idee, maar je hebt ook 's ochtends op nuchtere maag nog best wel wat glycogeen in je spieren zitten hoor.
Ja, daar doelde ik op. En meer dan 30 min mag niet want dat tast de spieren weer aan :') Ik moet sowieso meer gaan opbouwen want ik haal de 5 easy peasy.
pi_149955236
quote:
Horowitz and colleagues (2) found that when trained subjects exercised at 50 percent of their max heart rate, an intensity that equates to a slow walk, there was no difference in the amount of fat burned--regardless of whether the subjects had eaten.

These results held true for the first 90 minutes of exercise; only after this period did fasted cardio begin producing a favorable shift in the amount of fat burned.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 14:51:02 #290
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149955249
quote:
:') Dus eigenlijk doe ik het voor de kat zijn kut :') Goed om te weten _O- Nou ja, ik geniet er iig wel van.. so I've got that going for me...
pi_149955272
http://www.mudsweattrails.nl/trainen_op_een_nuchtere_maag

Lees ook even de reactie eronder; je hebt voor 60-90 minuten koolhydraten in je spieren zitten.

Ik vind het persoonlijk vrij lekker om nuchter te trainen, maar vetverbranding komt toch nog steeds neer op meer verbranden dan je inneemt.
  maandag 23 februari 2015 @ 14:52:21 #292
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149955281
Sowieso vind ik het een klein beetje allemaal achterhaald want ik zou geen aspartaam meer mogen want a) kankerverwekkend :') en b) je groeit er niet van :')

maandag 23 februari 2015 @ 14:53:06 #293
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149955291
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.mudsweattrails.nl/trainen_op_een_nuchtere_maag

Lees ook even de reactie eronder; je hebt voor 60-90 minuten koolhydraten in je spieren zitten.

Ik vind het persoonlijk vrij lekker om nuchter te trainen, maar vetverbranding komt toch nog steeds neer op meer verbranden dan je inneemt.
Ja. Dus eigenlijk doe ik het voor jan lul. Nu vind ik het ook wel lekker om nuchter te trainen want dan hoef ik niet te kotsen iig. :') Maar het is dus eigenlijk totale bullshit.
pi_149955299
Sorry voor het laten instorten van je wereld :*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149955322
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja. Dus eigenlijk doe ik het voor jan lul. Nu vind ik het ook wel lekker om nuchter te trainen want dan hoef ik niet te kotsen iig. :') Maar het is dus eigenlijk totale bullshit.
Het is in ieder geval niet bewezen effectief. Of het totale bullshit is weet ik niet.
  maandag 23 februari 2015 @ 14:57:01 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149955385
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Sorry voor het laten instorten van je wereld :*
Ja nee, dank je enzo. *kras
  maandag 23 februari 2015 @ 14:57:11 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149955390
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het is in ieder geval niet bewezen effectief. Of het totale bullshit is weet ik niet.
Dat is hetzelfde bij mij :P
pi_149955436
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja nee, dank je enzo. *kras
Had je nog meer vragen? :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149955437
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde bij mij :P
Dan zou je geen goede wetenschapper zijn ;)
  maandag 23 februari 2015 @ 14:59:54 #300
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149955465
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dan zou je geen goede wetenschapper zijn ;)
Klopt :P
  maandag 23 februari 2015 @ 15:00:11 #301
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149955470
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: