Hey, wat doe ik moeilijk! Mijn zwager is fietsenmakerquote:Op maandag 23 februari 2015 09:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf zeker niet als expert hoorOver die groepssetten wist ik wel wat maar over stuurpennen en wielen niets. Dus heb me gewoon laten adviseren.
Ik gok dat het met jouw lengte ook best wel lastig is om de goede maat fiets te vinden..
Ik had het niet gedaan en voor zn budget tweedehands gezochtquote:Op maandag 23 februari 2015 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat was sowieso de bedoeling![]()
https://www.fietsenwinkel.nl/gitane-gtn-400-tp-2015-heren dit is dus troepZo ver ben ik nu dankzij jullie
Jezusquote:Op maandag 23 februari 2015 09:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, wat doe ik moeilijk! Mijn zwager is fietsenmaker
Ja maar.. 70 euro korting!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat was sowieso de bedoeling![]()
https://www.fietsenwinkel.nl/gitane-gtn-400-tp-2015-heren dit is dus troepZo ver ben ik nu dankzij jullie
quote:
Heb ik toch weer even mooi 500 euro bespaard! [/vrouwenlogica]quote:Op maandag 23 februari 2015 09:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb hier een mooie lepel liggen, kost ¤1000 maar ik geef jou wel ¤500 korting!!!
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb ik toch weer even mooi 500 euro bespaard! [/vrouwenlogica]
Ja dat las ik al jaquote:Op maandag 23 februari 2015 09:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
JezusInderdaad
En weet je Q, je gaat gegarandeerd vallenVooral de eerste paar keren is het stoppen met klikpedalen leuk. Je staat dan bijna stil, wil je voet uitklikken en denkt kut en valt om
OOH MEN GELIJK DOENquote:
Er zijn serieus mensen die daar intrappen hequote:Op maandag 23 februari 2015 09:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb ik toch weer even mooi 500 euro bespaard! [/vrouwenlogica]
Nee, dat had ik ook niet gedaan. Het hoeft absoluut niet duur, maar goed/nieuw spul begint niet bij ¤600. Dan moet je echt tweedehands kijken. Of bij hem of marktplaats waar echt leuk spul zit.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat las ik al jaMaar ik wil wel echt echt echt graag een fiets. En die klikpedalen en schoenen hoeven ook niet zo duur te zijn. Ik zal eens korting hosselen
Hij had er poos gelee 1 staan maar daar wilde hij 600 voor hebben... dat ding had tegen een muur aangezeten en al. Was wel weer gemaakt, maar leek me niet een geweldig idee.
[..]
Gegevens?quote:Er zijn serieus mensen die daar intrappen heMijn moeder bv.
Ik zit rond de 58 qua framemaat volgens mijn zwanger, dus ik keek maar alvast bij de mannenfietsenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:34 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.fietsenwinkel(...)rt-ultegra-3x10-2015
Deze ziet er dan veel beter uit. Maar ik gok dat een vrouwenframe voor jou te klein is.
https://www.fietsenwinkel(...)2-ultegra-2015-heren
Of deze dan. Maarja het blijft dan toch lastig zeggen of dat ook voor jou de beste fiets is.
Mja, ik ben bijvoorbeeld 1.74 maar doordat ik relatief benen heb val ik onder maat 56 en niet 52. Dus ik heb ook een mannenfiets, maar die kunnen vaak ook in leuke kleurtjes hoor!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit rond de 58 qua framemaat volgens mijn zwanger, dus ik keek maar alvast bij de mannenfietsen
Ja dat lijkt mij ook een goede prijs-kwaliteit verhouding! Wel even een vrouwenzadel opzettenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:37 schreef Qwea het volgende:
Cube Peloton Sl Black & white D22 Ultegra 2015 Heren ziet er nice uitik ga 2 mei toch naar drenthe zal mijn zwager dan eens aan zijn oren rukken.
Weet je dat de kleur me geen ene fuck kan boeien?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, ik ben bijvoorbeeld 1.74 maar doordat ik relatief benen heb val ik onder maat 56 en niet 52. Dus ik heb ook een mannenfiets, maar die kunnen vaak ook in leuke kleurtjes hoor!
ooh daar heb je ook nog verschil in? En een broek met zeem kopen ook zeker?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook een goede prijs-kwaliteit verhouding! Wel even een vrouwenzadel opzetten
Ja absoluut. Ik ging dood zonder, maar ik ben man.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh daar heb je ook nog verschil in? En een broek met zeem kopen ook zeker?
Ja, die zijn gevormd voor vrouwenbillen. Broek met zeem is ook wel fijn maar die heb je al voor 15 euro bij de decathlon om mee te beginnen.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh daar heb je ook nog verschil in? En een broek met zeem kopen ook zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |