Body en shit. Ik neem de hele doos voor je mee. Er zijn 2 repen uit dus nog 8 of 10 over.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Body en shit. Ik neem de hele doos voor je mee. Er zijn 2 repen uit dus nog 8 of 10 over.
Die smoothie mix wilde je nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Heb je nog meer waar je van af moet of wat?
Dat is dus niks? Zat er ook naar te kijken, maar het leek me zo vaagquote:
Ik sta overal voor open.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:50 schreef Qwea het volgende:
oh hey Lonaa, bijna volle bus cooking spray heb ik ook nog
Ik vind het niet lekker. Zitten pure cacao nibs in en die vind ik niet zo lekker.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is dus niks? Zat er ook naar te kijken, maar het leek me zo vaag
geen kokos, raspberry-kiwi en vanille-kaneel. In plaats daarvan choco, speculaas en watermeloen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:51 schreef Qwea het volgende:
Welke smaken had jij nou in je xxl whey pakket Lonaa?
Ik wil ze wel eens proberenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker. Zitten pure cacao nibs in en die vind ik niet zo lekker.
Had ik ook. Speculoos klinkt als speculaas maar dat is het vast niet he?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
geen kokos, raspberry-kiwi en vanille-kaneel. In plaats daarvan choco, speculaas en watermeloen.
Er staat speculoos op het zakje en speculaas op de website...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had ik ook. Speculoos klinkt als speculaas maar dat is het vast niet he?
Ja, daarom. Ik weets niet meerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er staat speculoos op het zakje en speculaas op de website...
haha. Dat lijkt me primaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik weets niet meer
Ik ga hem morgen proberen. Jij ook?Als jij nou als laatste de pistasch en caramel chocolade doet, dan plaatsen we vanaf morgen reviews van dezelfde smaken?
Aightquote:
ik wilde veilig voor chocolade kiezen, maar dit is primaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
AightMorgen dus speculoos/laas? Of liever een andere?
Aight! Ik plaats hem morgenvroeg op tijd want ik heb fasted cardioquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik wilde veilig voor chocolade kiezen, maar dit is prima
ik plaats hem later want ik ga zo weg.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aight! Ik plaats hem morgenvroeg op tijd want ik heb fasted cardio![]()
Kaaaaaaaaaterquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik plaats hem later want ik ga zo weg.
Ik niet meer hoor. De tering. Dat bord heb ik net de rest (kwart) van opgegeten en fucking 500g kwark. Ik zit pleuris stampes vol. En ik heb nog kcal overquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik niet meer hoor. De tering. Dat bord heb ik net de rest (kwart) van opgegeten en fucking 500g kwark. Ik zit pleuris stampes vol. En ik heb nog kcal over
Ik heb geen voedsel binnen handbereik, want dat gaat sterven als ik daar in buurt kom.quote:
Ik heb een kast vol met lekkere zooi. Chocolate chip cookies, M&M's, Kinder chocolade, paprika chips, popcorn, milka chocolade, allesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb geen voedsel binnen handbereik, want dat gaat sterven als ik daar in buurt kom.
Ja johquote:
Ja, dat staat hier ook wel zn beetje. Maar niet binnen hand bereik, want ik ben bovenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een kast vol met lekkere zooi. Chocolate chip cookies, M&M's, Kinder chocolade, paprika chips, popcorn, milka chocolade, alles
Ze weet wie het zegt, hoop ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja johPush dr ff naar ongezonde troep.
Ik hoef alleen maar op te staanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, dat staat hier ook wel zn beetje. Maar niet binnen hand bereik, want ik ben boven![]()
Moet mn eiwit shake nog, maar weet niet als mn maag dat gaat tof vinden
Ja, das altijd zo tering gevaarlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar op te staanDan sla je je eiwit ff over
De laatste tijd zat je er regelmatig boven dus die 1700 is geen probleemquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, das altijd zo tering gevaarlijk![]()
Uhu, was ik van plan![]()
Kom vandaag wel onder de kcal, totaal op 1700 ofzo. Ach voor een keertje.
Alleen die vrijdag en zaterdag. zondag niet eroverheen, maar was niet 100% gezond.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
De laatste tijd zat je er regelmatig boven dus die 1700 is geen probleem
Tonijn lust je niet he? Is het echt de naturel kwark wat je de strot uitkomt? Mij ook heb nu optimel 0% vanille yoghurt gehaald en dat doe ik er doorheen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Alleen die vrijdag en zaterdag. zondag niet eroverheen, maar was niet 100% gezond.
Wo en do zat ik 150 kcal ofzo onder de 2000. Vandaag dus meer. Die eieren komen me de strot uit en die kwark ook. Dus moet binnenkort even wijzigen
Nee. al moet ik zeggen dat ik het ook nog nooit echt een kans heb gegeven. Dus dat moet nog evenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tonijn lust je niet he? Is het echt de naturel kwark wat je de strot uitkomt? Mij ook heb nu optimel 0% vanille yoghurt gehaald en dat doe ik er doorheen.
Ik vind die yoghurt echt lekker erdoor. Ook veel lekkerder dan aardbeien kwark. Die 0% vet kwark van optimel (appel kaneel) is ook echt lekker IMHO. Haal een blikje tonijn morgen, doe in een bakje, doe er 1 dessertlepel (ongeveer 15g) kwark door, beetje peper, beetje bieslook gedroogd klein beetje sambal. Goed mengen. Op brood smeren. En dan als je het lekker vindt augurk erop doen nog. Dit is ook lekker op toast!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee. al moet ik zeggen dat ik het ook nog nooit echt een kans heb gegeven. Dus dat moet nog even
Ja, gewoon zn bak kwark met slimpie is niet vies, maar het is ook niet dat ik zeg wauw. Geeft die yoghurt echt ff ander smaakje?
Je kan die ei ook bakken op je werk als je wilt?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Die eieren gaan voortaan gewoon op brood. Die kipfilet beleg voegt weinig toe aan mijn eiwittentotaal. en dan bij de T ietsjes extra om de kcal verschuiving van die eieren op te vangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |