Ja, of niet.. die denken mwua.. ze post in een afvaltopic, kan niet veel zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
DM box overstroomt straks met verzoekjes van de duizenden lurkers die dit topic heeft
So true.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Does not compute. Dorp zijn, wel domino's hebben maar geen echte pizzeria
quote:
Ze lurken hier zelf ook niet voor niets wsl.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, of niet.. die denken mwua.. ze post in een afvaltopic, kan niet veel zijn
Goed bezigquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb/had deze week 6 gelegenheden/uitnodigingen/you name it om te komen drinken.![]()
Daarvan nam ik maandag alleen een borrel, sloeg ik woensdag af, donderdag ook en morgen ook. Vandaag 2 feestjes op dezelfde avond, ik ga bij beide even langswippen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, of niet.. die denken mwua.. ze post in een afvaltopic, kan niet veel zijn
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze lurken hier zelf ook niet voor niets wsl.
Ik zie het welquote:
Wij hebben er tig van die dingen in de buurt, zelfs op 1 a 2 km ofzo. Maar de pizza's zijn het lekkerst 10km verderopquote:
Cola/Spa feestjesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik drink meestal liever niets dan 1 of 2 drankjesTenzij ik speciaalbiertjes ga drinken of uit eten ga en er een wijntje bij neem of zo
Maar de meeste feestjes van mij zijn cola/spa feestjes en dan zo'n 2-3x per jaar word ik echt dronken
Why not? Het ergste dat kan gebeuren is dat het tegenvalt, maar dan is het ook meteen eens maar nooit weer.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zie het welzou er alleen toch nooit op ingaan
Nee is ook zo.. alleen is dat voor mij een enorme drempel. Kan daarom ook niet op een datingsite staan ofzoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Why not? Het ergste dat kan gebeuren is dat het tegenvalt, maar dan is het ook meteen eens maar nooit weer.
Of denk ik nu teveel als man
Face 2 Face lijkt me wel fijner jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zie het welzou er alleen toch nooit op ingaan
Het nadeel van cola (light) feestjes is wel dat je nog ligt te stuiteren in je bed van de cafeinequote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Cola/Spa feestjes![]()
Heb bij een BYOB feestje laatst chocolademelk meegenomen. 's avonds aan de warme choco
Zonder DM wordt het nooit f2f contactquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Face 2 Face lijkt me wel fijner ja
* CrunchySelf houdt op met typen van DM![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Face 2 Face lijkt me wel fijner ja
* CrunchySelf houdt op met typen van DM![]()
Drempels zijn er om overheen te stappenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee is ook zo.. alleen is dat voor mij een enorme drempel. Kan daarom ook niet op een datingsite staan ofzo
Meetquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Zonder DM wordt het nooit f2f contact
Abbo bij duracell?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef Maraca het volgende:
[..]als iemand mij op straat zou aanspreken zou ik daar veel minder moeite mee hebben. Behalve jongens die direct je nummer willen en heel opdringerig zijn. Dan woon ik ineens samen met een heel jaloers vriendje
Njah, heb me voorgenomen om eerst te herstellen van een burn-out. Die datingstress kan ik nu niet echt gebruikenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Drempels zijn er om overheen te stappen
Handig z'n excuusquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef Maraca het volgende:
[..]als iemand mij op straat zou aanspreken zou ik daar veel minder moeite mee hebben. Behalve jongens die direct je nummer willen en heel opdringerig zijn. Dan woon ik ineens samen met een heel jaloers vriendje
Ligt eraan wat je wilt. Relatie zou ik ook niet doen via zo een site. Alleen vluchtig wat contact met een specifiek doel, mwah waarom ook niet. Voordeel is dat je beiden weet waar je aan toe bent en waarom je met elkaar in contact bent.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Meet![]()
Maar snap het principe wel, datingsite lijkt mij ook zo apartWeet niet wat het is.
daar heb je serieus apps voorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Handig z'n excuusToevallig dat ie ook altijd net op dat moment belt
Ach ja, vrouwquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Njah, heb me voorgenomen om eerst te herstellen van een burn-out. Die datingstress kan ik nu niet echt gebruiken
Ik ben een enorm onzeker kipje dus voor mij is dat stressquote:
Als je een bepaalde menu entry maakt wordt je ineens gebeld ofzo. Mijn zoontje heeft er 1 op zijn telefoon staan (nou ja, een oude telefoon van ons dan).quote:
Relatie gaat dan ook niet zozeer via de site, maar de eerste stap wel. De rest gaat via 'traditioneel' daten. Lijkt mij alleen wat lastig inschatten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wilt. Relatie zou ik ook niet doen via zo een site. Alleen vluchtig wat contact met een specifiek doel, mwah waarom ook niet. Voordeel is dat je beiden weet waar je aan toe bent en waarom je met elkaar in contact bent.
maar waar heb ik het over, in de tijd dat ik nog vrijgezel was was dat allemaal nog veel meer in de kinderschoenen
Dat zeg ik, vrouwquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben een enorm onzeker kipje dus voor mij is dat stress
Gewoon lol maken johquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben er ook geen wereldwonder in, zou voor mij dus ook stress zijn
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:04 schreef Maraca het volgende:
De lurkers snappen het nu helemaal niet meer.. "het ging toch over afhaaleten?"
Ik heb net pizza laten bezorgen. Althans, het is onderwegquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso als je laat bezorgen. Dat vind ik echt altijd zo zonde.
*proest*quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Er liep toch iemand met je te flirten in deze topicreeks?
Straks vindt ie je niet meer liefquote:
LMAO ik heb ook nog eiwit repen. 30g eiwit per reep. Witte choco smaak. 150kcalquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:15 schreef Lonaa het volgende:
Dude. Ik heb een questbar. Wat een taaie bende is dat zeg.
Welk merk? Ik wil wel proberen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
LMAO ik heb ook nog eiwit repen. 30g eiwit per reep. Witte choco smaak. 150kcal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |