Boh!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brood met kaneelsuiker en glazuur.
Ze gieten het er gewoon bij je in he, geen stoppen aanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:41 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik wilde weer niet drinken vanavond. 2 feestjes. Narigheid.
Hebben ze op jouw feestjes geen spa?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:41 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik wilde weer niet drinken vanavond. 2 feestjes. Narigheid.
Mwah, ik noem vriendinnen/vrienden/familie/FB's/etcquote:
Nou ja, zonder dollen heb ik wel een dusdanig leven dat ik vaak in de gelegenheid ben waar gedronken wordt. En stiekem vind ik dat heel erg gezellig en leuk, maar ik probeer wel te schiften, sommige dingen niet, sommige dingen wel. Maar dat 'wel maar zonder alcohol' vind ik nog niet zo'n succes.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:42 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ze gieten het er gewoon bij je in he, geen stoppen aan
Jawel, ik heb alleen geen ruggengraat.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hebben ze op jouw feestjes geen spa?
Ja, dat zijn dus die 5 dagenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Mwah, ik noem vriendinnen/vrienden/familie/FB's/etc
Zonder dollen. Blijft het wel een eigen keusquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, zonder dollen heb ik wel een dusdanig leven dat ik vaak in de gelegenheid ben waar gedronken wordt. En stiekem vind ik dat heel erg gezellig en leuk, maar ik probeer wel te schiften, sommige dingen niet, sommige dingen wel. Maar dat 'wel maar zonder alcohol' vind ik nog niet zo'n succes.
T was wel al een overwinning dat ik vorige week maar 2 wijntjes heb gedronken in plaats van een sloot
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:45 schreef sanger het volgende:
[..]
http://www.dominos.nl/en/product/specials/SCINNA
FB's is meervoudquote:
Daar ben ik me ook wel bewust van. Ik vind het ook een toffe keuze, om wel te drinken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zonder dollen. Blijft het wel een eigen keus
Maar dat je constant in die gelegenheid komt maakt het niet makkelijker, dat ben ik met je eens. Niet te veel drinken is dan een mooie tussenweg
Bij gebrek aan echte pizzeria hier in dorpquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zit je te miepen op mijn pizza hawai, maar vervolgens wel domino's als pizza accepteren![]()
Wat is FB eigenlijk?quote:
quote:
True, keuzes die lastig zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar ben ik me ook wel bewust van. Ik vind het ook een toffe keuze, om wel te drinken.Alleen gewicht-gezond-proberen-te-zijn-technisch is het een vrij slechte keus. En dat vind ik heeeeeeeeel lastig.
Er liep toch iemand met je te flirten in deze topicreeks?quote:
tja, dan eet je dus alleenquote:
Does not compute. Dorp zijn, wel domino's hebben maar geen echte pizzeriaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Bij gebrek aan echte pizzeria hier in dorp
Ja, maar die is geFOK!Friendzonedquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Er liep toch iemand met je te flirten in deze topicreeks?
DM box overstroomt straks met verzoekjes van de duizenden lurkers die dit topic heeftquote:
Ik heb/had deze week 6 gelegenheden/uitnodigingen/you name it om te komen drinken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
True, keuzes die lastig zijnAltijd kiezen tussen twee kwaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |