2 dozen. Ik bestel alleen pizza als de 2e gratis isquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ik vind bezorgen wel tof, voor heel af en toe. Vooral pizza inderdaad, dat je door die doos heen al zo de geur ruikt.. hmmm!
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
2 dozen. Ik bestel alleen pizza als de 2e gratis is
Ook alleen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga voor hetzelfde geld dan liever gewoon bij de pizzeria zelf zitten.
Maar pizza bestellen doe je dan ook alleen op dagen dat het echt teveel moeite is om je pyjamabroek uit te trekken en het huis uit te gaanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga voor hetzelfde geld dan liever gewoon bij de pizzeria zelf zitten.
Serieus? Ik zou nooit alleen naar een pizzeria gaan in mijn eentje. Eet wel eens buitenshuis alleen (vaak lunch) maar als ik het kan voorkomen eet ik die vette hap het liefst in de privacy van mijn eigen huisquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nooit alleen. Maar in mijn eentje zou ik ook nooit bestellen.
In je Roy Donders huispakquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar pizza bestellen doe je dan ook alleen op dagen dat het echt teveel moeite is om je pyjamabroek uit te trekken en het huis uit te gaan![]()
Nee, ik zou dus ook niet in mijn eentje daar gaan zitten. Maar ik zou ook niet bestellen. Vind het beide alleen tof om samen te doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou nooit alleen naar een pizzeria gaan in mijn eentje. Eet wel eens buitenshuis alleen (vaak lunch) maar als ik het kan voorkomen eet ik die vette hap het liefst in de privacy van mijn eigen huis
Dat dus. En ik eet 360 dagen per jaar ofzo alleenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:29 schreef sanger het volgende:
Ik juist alleen. Gemak, snel want vaak omdat ik laat uit werk thuis ben.
Ach, als je de rest van de dag niks eetquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:30 schreef CrunchySelf het volgende:
Als lurker zou je niet verwachten dat dit een afvaltopic is
Dan heb je nog ruimte zelfsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, als je de rest van de dag niks eet
En dat combineren met z'n actie van 2 halen, 1 betalenquote:
Das best vaakquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dus. En ik eet 360 dagen per jaar ofzo alleen
Cinnamon sticksquote:
Dat heb je als vrijgezelquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Das best vaak
Ik alleen in deze periode van het jaar. Dan is vrouw regelmatig naar haar vader het weekend om haar spullen voor haar hobby in orde te maken.
Brood met kaneelsuiker en glazuur.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als ik dat google krijg ik gewoon pure kaneel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |