Afvallen en mooi afgetraind worden. Mooi als in: niet te erg, maar toch zichtbaar. Meer niet, maar dat heb ik al vaker gezegd. Op dit moment weeg ik 59,4 en ik wil (denk ik) rond de 55 gaan zitten. Maar ik kijk vooral naar hoe mijn lichaam eruitziet.quote:
Woh, dat ziet er lekker uit!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:41 schreef Artoo het volgende:
Heh, wat had je allemaal gedaan dan, Q?
Ik ga dit eten strakshttp://www.howsweeteats.c(...)ffed-sweet-potatoes/
Kan je niet ff wat langs komen brengen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:41 schreef Artoo het volgende:
Credits gaan naar Lonaa, zij tipte dit. Hooboy, can't wait! Zoete aardappel is nu in de oven!quote:
Neh, kom maar langs, ik heb een tight schedule vandaagquote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Kan je niet ff wat langs komen brengen?
Als ontbijt?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:41 schreef Artoo het volgende:
Neh niet helemaal. Ik heb een lichte smoothie genomen als ontbijt omdat ik nu een half uurtje ga sporten (weinig tijd vanochtend), en dat niet wil doen met een baksteen in de maag. Dus dit eet ik na het sporten, zodat ik ook weer later kan lunchen. Ik werk een techniekshift in het poppodium vandaag dus (van 14 tot middernacht ongeveer) dan komt het 'normale' eetpatroon altijd wat op de schop, helaas.quote:
Dan lijkt het me zeker een lekker voedzaam maal in de ochtend! Sportze!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:49 schreef Artoo het volgende:
[..]
Neh niet helemaal. Ik heb een lichte smoothie genomen als ontbijt omdat ik nu een half uurtje ga sporten (weinig tijd vanochtend), en dat niet wil doen met een baksteen in de maag. Dus dit eet ik na het sporten, zodat ik ook weer later kan lunchen. Ik werk een techniekshift in het poppodium vandaag dus (van 14 tot middernacht ongeveer) dan komt het 'normale' eetpatroon altijd wat op de schop, helaas.
Vorige week had ik zulke spierpijn in m'n benen dat ik de 2e dag amper nog van de wc pot af kwam. als ik eenmaal door m'n benen was gezaktquote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:50 schreef -Peach het volgende:
Gisteren flink benen getraind, voelen nu nog steeds goed leeg. Vandaag niet op de fiets naar het werk, regent hard!
O: overnight oats
T: collega trakteert
L: 4 sneeën spelt, kipfilet, mosterd, soep
T: banaan, 180 gr. gepocheerde kip
D: broccoli en kipfilet
S: KT armen
T: eiwitshake
Rond de 1500 zonder 1e T. Even kijken of het de kcal waard is, anders eet ik nog wat speltbeschuit met pindakaas.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:41 schreef Artoo het volgende:
HIT trainingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:41 schreef Artoo het volgende:
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:52 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Vorige week had ik zulke spierpijn in m'n benen dat ik de 2e dag amper nog van de wc pot af kwam. als ik eenmaal door m'n benen was gezakt
Voor mijn doen was het kei pittig want ik had al pleuris last van mijn handen, knietjes en rugquote:
O MIJN GOD WAT IS DIT LEKKERquote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:41 schreef Artoo het volgende:
Nee, je hebt er echt whey voor nodig.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm je hebt whey poeder nodig voor die kwarktaart.. zou je dat ook voor iets anders kunnen vervangen wat gewoon bij de winkel te halen is? Of wacht.. misschien heeft mijn vriend het wel.
Ohhh nee ik bedenk me net dat al onze taartvormen niet meeverhuisd zijn naar onze tijdelijke woningZal dus toch nog 3 weken moeten wachten
Heeft je vriend whey? Of no whey?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm je hebt whey poeder nodig voor die kwarktaart.. zou je dat ook voor iets anders kunnen vervangen wat gewoon bij de winkel te halen is? Of wacht.. misschien heeft mijn vriend het wel.
Ohhh nee ik bedenk me net dat al onze taartvormen niet meeverhuisd zijn naar onze tijdelijke woningZal dus toch nog 3 weken moeten wachten
Ja dat heeft hij geloof ik wel, als hij het mee verhuisd heeft. Maar sowieso geen taartvorm dus dat schiet alsnog niet opquote:
Lijkt me wel erg weinig eten met 2x bewegen op een dag?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:37 schreef Lonaa het volgende:
Zal ik eens een lijstje doen?
O: 200 gram kwark met 1 banaan.
S: 1 uur zwemmen
L: 125 gram zalm met 1 hele venkel.
B: Wandelen met hond, denk een km of 5.
D: 2 boterham, 400 gram champignons, 25 gram parmazaanse kaas, 70 gram ontbijtspek.
Tussendoortjes zijn nader te bepalen. Eventueel probeer ik nog een proteinbar of shake.
Exclusief tussendoortjes is dit he?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lijkt me wel erg weinig eten met 2x bewegen op een dag?
Hmmja vind ik nog steeds wel weinig, met een uur zwemmen verbruik je 400-500 kcal of zo? En dan met een uur wandelen ook nog wel 200-300 lijkt me? Ik weet niet hoeveel je onderhoud is natuurlijk..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Exclusief tussendoortjes is dit he?![]()
Dit lijstje komt uit op zo'n 1200 kcal. Proteinbar is 200, dus 1400. Dan zal er denk ik nog iets van fruit en ei of tonijn (eventueel met brood) ingaan. Volgens mij valt het dan wel mee.
Laat ik het zo zeggen, die 3 maaltijden staan vast, en die zijn aan te vullen met meer en/of tussendoortjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmmja vind ik nog steeds wel weinig, met een uur zwemmen verbruik je 400-500 kcal of zo? En dan met een uur wandelen ook nog wel 200-300 lijkt me? Ik weet niet hoeveel je onderhoud is natuurlijk..
Feestje bij jou dit weekend?!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:44 schreef sanger het volgende:
Lijstje vandaag:"
O: 3 WASA met klein beetje jam + 225 gram kwark
L: 4 volkoren met runderrookvlees
T: Mandarijn, wel een grote
D: geen idee nog
T: kwark
is weer het hele weekend de hort op met de kids en slaapt niet thuis. Dus drie dagen lekker voor mezelf koken enzo. Dus straks maar even naar de winkel
Hoe laat schuiven we aan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:05 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]Amandelmuffin met blauwe bessen
Ik sta morgen in de keuken... met cupcakemaker of oven, dat boeit me niet
Mwah, zelfde als met mensen die zich strikt aan SB dieet houden. Werkt ook lang niet altijd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:07 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het kan niet niet-werken, tenzij je het fout doet/je je er niet aan houdt. Het werkt alleen bij iedereen anders en bij de een beter dan bij de ander uiteraard.
Ik weet dus gewoon dat het sowieso wel gaat werken.
Dat hoeft ook niet om te weten/voorspelen dat er ook mensen zullen zijn met een minder succesvolle ervaring. Dat is nu eenmaal met alles zo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ghehe. Je weet niet eens wat het inhoud. Jullie praten elkaar een beetje na.
Staafmixer.... right.....quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Reminds me, mijn staafmixer is stuk gegaan en moet nog terug.
quote:
Huh, ik zie hem niet :’)quote:
Altijdquote:
Eiwittenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij geloof ik wel, als hij het mee verhuisd heeft. Maar sowieso geen taartvorm dus dat schiet alsnog niet op
Waarvoor is het nodig dan? Opstijven of alleen om de dosis eiwitten te verhogen?
Mja, maar mij boeit het dus geen drol of die taart 15g eiwitten per 100g of 19g eiwitten per 100g bevat dus dan is het blijkbaar niet echt nodigquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
EiwittenEn ook deels stevigheid. Je zou er meer kwark in kunnen mikken, maar dan heb je ook meer suiker e.d
Nu ben ik weleens benieuwd, heb je iets van zo een schema enzo? Eens kijken wat het is dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:46 schreef Nammie het volgende:
Ik ben vanochtend vroeg begonnen aan mijn eerste dag van Kayla Itsines. Best zwaar en intensief, maar gelukkig niet vervelend om te doen. Morgen zwemmen of hardlopen en daarna weer zo'n sessie!
Ik kan het je wel e-mailen als je wil. Ik zit op mijn werk en ik heb geen idee hoe ik het je anders kan laten zien.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Nu ben ik weleens benieuwd, heb je iets van zo een schema enzo? Eens kijken wat het is dan.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, die 3 maaltijden staan vast, en die zijn aan te vullen met meer en/of tussendoortjes.![]()
En ik eet als mijn lijf vraagt om eten.![]()
Vanavond post ik het complete lijstje nog wel een keer, incl kcal, dan zul je zien dat het meevalt.
Ja dat snap ik, maar als je het er niet doorheen mikt moet je wel meer kwark gebruiken denk ik. Anders heb je volgens mij geen echte stevige taart?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, maar mij boeit het dus geen drol of die taart 15g eiwitten per 100g of 19g eiwitten per 100g bevat dus dan is het blijkbaar niet echt nodigMaar goed, als we het hebben zal ik het er wel doorheen mikken.. Over een paar weken dan
Kwark maakt het toch juist slapper? Gelatine en die roomkaas maken het stevig.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar als je het er niet doorheen mikt moet je wel meer kwark gebruiken denk ik. Anders heb je volgens mij geen echte stevige taart?
Ik weet het niet hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kwark maakt het toch juist slapper? Gelatine en die roomkaas maken het stevig.
Omdat groentequote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Qwea, waarom neem je eigenlijk een kg bonen? Moet je als je meer eet ook veel meer groenten eten? Lijkt me dat de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid qua vitaminen etc. toch niet hoger wordt als je meer eet of wel?
Zie mailadres in DMquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik kan het je wel e-mailen als je wil. Ik zit op mijn werk en ik heb geen idee hoe ik het je anders kan laten zien.
Oke, nou succes met het doppen en opeten dan alvastquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat groentelekker
Al jaren
Nomnom. Plus crohn dus ik neem veel moeilijke voedingsstoffen op ook. Dus extra is meegenomen
Dat doppen is het kutstequote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, nou succes met het doppen en opeten dan alvastIk houd ook van groenten maar een kg is me toch echt te gek
Iets onder de comments krijg je de optie om je in te schrijvenquote:
Like what?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Waarom eindigen de mooie dingen altijd zo snel
Gevonden indd. Je moet eerst een artikel in, niet op de homepagequote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Iets onder de comments krijg je de optie om je in te schrijven
Het weekend moet nog beginnen hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Waarom eindigen de mooie dingen altijd zo snel
Is bijna hetzelfde als dronken zijn, en toch niet leuk?quote:
Thanksquote:
Nah, dronken dan draait alles, maar nu ben ik duizelig. Dus zolang ik blijf liggen, is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Is bijna hetzelfde als dronken zijn, en toch niet leuk?
Ja klopt, dat moet nog. Dus ik moet eerst nog werkenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Het weekend moet nog beginnen hoor
Oh dat is wel zondequote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke een klein huilmomentje, mijn prachtige grote broodtrommel, waar 4 boterhammen, een ei, een peer, een babybel, een sultana en een danoontje inpassen werd net per ongeluk door mijn collega uit mijn handen getikt en nu is hij stukEn mijn brood heeft heel even de grond geraakt maar dat kan nog wel hoop ik
Morgen maar kijken of ik net zo'n mooie kan vinden! Dit was echt de perfecte broodtrommel!
Hypotheekrentes staan laag momenteelquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:40 schreef La_Tramposa het volgende:
1.80 bij de action volgens mijn vriend.. dat is te overzienMaar toch stom!
Zou het toch bij je verzekering claimenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:40 schreef La_Tramposa het volgende:
1.80 bij de action volgens mijn vriend.. dat is te overzienMaar toch stom!
Bij haar verzekering dan.. WA!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou het toch bij je verzekering claimen
Nou, toen mijn bovenbuurman mijn woonkamer om zeep had geholpen met een waterlekkage moest ik het bij mijn verzekering claimenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij haar verzekering dan.. WA!
Gecondoleerd! En 5 seconden regel! What doesn't kill you only makes you stronger enzoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke een klein huilmomentje, mijn prachtige grote broodtrommel, waar 4 boterhammen, een ei, een peer, een babybel, een sultana en een danoontje inpassen werd net per ongeluk door mijn collega uit mijn handen getikt en nu is hij stukEn mijn brood heeft heel even de grond geraakt maar dat kan nog wel hoop ik
Morgen maar kijken of ik net zo'n mooie kan vinden! Dit was echt de perfecte broodtrommel!
Aanrader? De vanille whey is op bij XXL namelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:20 schreef Qwea het volgende:
Boh, lunch whey chocolade-caramel is goed te doen!
Ik ben de grootste zeikerd ever mbt whey smaakjes... Deze was goed te doen! Beter dan de pistaschquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:32 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Aanrader? De vanille whey is op bij XXL namelijk
Anders verkoop ik m'n pot wel weer door aan jouquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben de grootste zeikerd ever mbt whey smaakjes... Deze was goed te doen! Beter dan de pistasch
Pech voor je, ik hoef geen chocolade. Zitten de minste eiwitten in.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Anders verkoop ik m'n pot wel weer door aan jou![]()
Uhuquote:
gefeliciteerd nu je echte nogquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben trouwens net geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd voor mijn oefenexamen
quote:
"HOU JE BEK IK HEB DEZE TOCH?! DOE NIET ZO MOELIJK MAN!"quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Komt Lonaa aan bij het praktijkexamen met een printje van haar behaalde proefexamen![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
"HOU JE BEK IK HEB DEZE TOCH?! DOE NIET ZO MOELIJK MAN!"
Fuck, ik nu ook.....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:43 schreef Lonaa het volgende:
En chips. Ik heb ook nog steeds zin in chips.
Nou ja, dat was mijn gedachte dus ook. 2 weken geleden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Gewoon even afwachten of je er morgen zin in hebt danAls ik iets 'uitstel' qua eten waar ik zin in heb, heb ik er later meestal helemaal niet zo'n craving naar en kan ik het prima laten staan.
Oh meh. En je hebt echt niet genoeg om wat in elkaar te bouwen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:06 schreef Maraca het volgende:
* Maraca trekt koelkast open en ziet mot wegvliegen..
het regent buiten.. wil helemaal geen boodschappen doen
Hahaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, dat was mijn gedachte dus ook. 2 weken geleden.
So far, not working.
Heb voor morgen wel m'n cheatmeal ingevuld. Flinke eendenborst, witlof, aardappels, wijnsaus, wijn. 1100 kcal.
Als die chips er komen, komen ze er niet morgen.
Oh dat welquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh meh. En je hebt echt niet genoeg om wat in elkaar te bouwen?
Ja, op die manier werkt het prima.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
HahaNouja, ik zou op zich zeggen dat het wel werkt dan, je hebt nu 2 weken geen chips gegeten terwijl je daar al steeds zin in had
Dan is vanaf nu zaterdag boodschappendag.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh dat welhet is meer dat vrijdag mijn boodschappendag is .. dus heel lang vooruit kan ik niet
Ga inderdaad morgen even boodschappen doenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan is vanaf nu zaterdag boodschappendag.
Opgelostquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga inderdaad morgen even boodschappen doendoe ik de zaterdagtaken vandaag wel
Ja, dat is ook waarom ik het eigenlijk niet wil.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:13 schreef CrunchySelf het volgende:
Het kutte aan die dwang naar chips of iets anders, is dat het als het op is eigenlijk flink tegenvalt
Heb serieus een weekplanning voor het huishoudenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een planning en taken in jullie leven toch allemaal
Anders heeft deze ADD'er een leven met alleen maar chaos waarin ik niks gedaan krijg.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een planning en taken in jullie leven toch allemaal
Strugglesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waarom ik het eigenlijk niet wil.
Ik maak schoon als ik tijd over heb en als ik duidelijk zie dat het nodig isquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb serieus een weekplanning voor het huishouden
Dat geldt voor veel 'verkeerd' eten. Je hebt er zo'n zin in maar achteraf valt het tegen en was het vaak nog enorm prijzig ookquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:13 schreef CrunchySelf het volgende:
Het kutte aan die dwang naar chips of iets anders, is dat het als het op is eigenlijk flink tegenvalt
Pizza.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat geldt voor veel 'verkeerd' eten. Je hebt er zo'n zin in maar achteraf valt het tegen en was het vaak nog enorm prijzig ook
Ik noem een McDonalds
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat geldt voor veel 'verkeerd' eten. Je hebt er zo'n zin in maar achteraf valt het tegen en was het vaak nog enorm prijzig ook
Ik noem een McDonalds
Döner van de afhaal.. 10-15 euro ppquote:
Dat je thuis zit en denkt OMFG ik wil shoarma eten!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Döner van de afhaal.. 10-15 euro pp
Dan bak jij hem niet goed af. Dr Oetker casa di mama, hawai en dan met streaky bacon eropquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Afbakpizza is altijd een teleurstelling.
Sowieso als je laat bezorgen. Dat vind ik echt altijd zo zonde.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat je thuis zit en denkt OMFG ik wil shoarma eten!
Shoarma toko bellen, 20 euro afrekenen, 3 happen nemen. Meh.
Why? Ze komen gratis.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso als je laat bezorgen. Dat vind ik echt altijd zo zonde.
Mensen die ananas op een pizza doen hebben sowieso geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dan bak jij hem niet goed af. Dr Oetker casa di mama, hawai en dan met streaky bacon erop
Pizza hawai is zoals slechte seks.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dan bak jij hem niet goed af. Dr Oetker casa di mama, hawai en dan met streaky bacon erop
Mwua, zoveel scheelt dat niet hoor. En vaak zitten die toko's ook nog eens in het centrum waar je fors voor moet betalen. Althans, in mijn omgevingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die ananas niet op een pizza kunnen waarderenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die ananas op een pizza doen hebben sowieso geen recht van spreken.
Ja, ze komen gratis veel te dure vette hap bezorgen. Het klinkt altijd makkelijk en snel, maar in de tijd dat ik zit te wachten had ik iets beters op tafel kunnen zetten.quote:
quote:
Ja, we zijn het er ook over eens dat het achteraf altijd tegenvaltquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ze komen gratis veel te dure vette hap bezorgen. Het klinkt altijd makkelijk en snel, maar in de tijd dat ik zit te wachten had ik iets beters op tafel kunnen zetten.
2 dozen. Ik bestel alleen pizza als de 2e gratis isquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ik vind bezorgen wel tof, voor heel af en toe. Vooral pizza inderdaad, dat je door die doos heen al zo de geur ruikt.. hmmm!
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
2 dozen. Ik bestel alleen pizza als de 2e gratis is
Ook alleen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga voor hetzelfde geld dan liever gewoon bij de pizzeria zelf zitten.
Maar pizza bestellen doe je dan ook alleen op dagen dat het echt teveel moeite is om je pyjamabroek uit te trekken en het huis uit te gaanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga voor hetzelfde geld dan liever gewoon bij de pizzeria zelf zitten.
Serieus? Ik zou nooit alleen naar een pizzeria gaan in mijn eentje. Eet wel eens buitenshuis alleen (vaak lunch) maar als ik het kan voorkomen eet ik die vette hap het liefst in de privacy van mijn eigen huisquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nooit alleen. Maar in mijn eentje zou ik ook nooit bestellen.
In je Roy Donders huispakquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar pizza bestellen doe je dan ook alleen op dagen dat het echt teveel moeite is om je pyjamabroek uit te trekken en het huis uit te gaan![]()
Nee, ik zou dus ook niet in mijn eentje daar gaan zitten. Maar ik zou ook niet bestellen. Vind het beide alleen tof om samen te doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou nooit alleen naar een pizzeria gaan in mijn eentje. Eet wel eens buitenshuis alleen (vaak lunch) maar als ik het kan voorkomen eet ik die vette hap het liefst in de privacy van mijn eigen huis
Dat dus. En ik eet 360 dagen per jaar ofzo alleenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:29 schreef sanger het volgende:
Ik juist alleen. Gemak, snel want vaak omdat ik laat uit werk thuis ben.
Ach, als je de rest van de dag niks eetquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:30 schreef CrunchySelf het volgende:
Als lurker zou je niet verwachten dat dit een afvaltopic is
Dan heb je nog ruimte zelfsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, als je de rest van de dag niks eet
En dat combineren met z'n actie van 2 halen, 1 betalenquote:
Das best vaakquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dus. En ik eet 360 dagen per jaar ofzo alleen
Cinnamon sticksquote:
Dat heb je als vrijgezelquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Das best vaak
Ik alleen in deze periode van het jaar. Dan is vrouw regelmatig naar haar vader het weekend om haar spullen voor haar hobby in orde te maken.
Brood met kaneelsuiker en glazuur.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als ik dat google krijg ik gewoon pure kaneel
Boh!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brood met kaneelsuiker en glazuur.
Ze gieten het er gewoon bij je in he, geen stoppen aanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:41 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik wilde weer niet drinken vanavond. 2 feestjes. Narigheid.
Hebben ze op jouw feestjes geen spa?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:41 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik wilde weer niet drinken vanavond. 2 feestjes. Narigheid.
Mwah, ik noem vriendinnen/vrienden/familie/FB's/etcquote:
Nou ja, zonder dollen heb ik wel een dusdanig leven dat ik vaak in de gelegenheid ben waar gedronken wordt. En stiekem vind ik dat heel erg gezellig en leuk, maar ik probeer wel te schiften, sommige dingen niet, sommige dingen wel. Maar dat 'wel maar zonder alcohol' vind ik nog niet zo'n succes.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:42 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ze gieten het er gewoon bij je in he, geen stoppen aan
Jawel, ik heb alleen geen ruggengraat.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hebben ze op jouw feestjes geen spa?
Ja, dat zijn dus die 5 dagenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Mwah, ik noem vriendinnen/vrienden/familie/FB's/etc
Zonder dollen. Blijft het wel een eigen keusquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, zonder dollen heb ik wel een dusdanig leven dat ik vaak in de gelegenheid ben waar gedronken wordt. En stiekem vind ik dat heel erg gezellig en leuk, maar ik probeer wel te schiften, sommige dingen niet, sommige dingen wel. Maar dat 'wel maar zonder alcohol' vind ik nog niet zo'n succes.
T was wel al een overwinning dat ik vorige week maar 2 wijntjes heb gedronken in plaats van een sloot
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:45 schreef sanger het volgende:
[..]
http://www.dominos.nl/en/product/specials/SCINNA
FB's is meervoudquote:
Daar ben ik me ook wel bewust van. Ik vind het ook een toffe keuze, om wel te drinken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zonder dollen. Blijft het wel een eigen keus
Maar dat je constant in die gelegenheid komt maakt het niet makkelijker, dat ben ik met je eens. Niet te veel drinken is dan een mooie tussenweg
Bij gebrek aan echte pizzeria hier in dorpquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zit je te miepen op mijn pizza hawai, maar vervolgens wel domino's als pizza accepteren![]()
Wat is FB eigenlijk?quote:
quote:
True, keuzes die lastig zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar ben ik me ook wel bewust van. Ik vind het ook een toffe keuze, om wel te drinken.Alleen gewicht-gezond-proberen-te-zijn-technisch is het een vrij slechte keus. En dat vind ik heeeeeeeeel lastig.
Er liep toch iemand met je te flirten in deze topicreeks?quote:
tja, dan eet je dus alleenquote:
Does not compute. Dorp zijn, wel domino's hebben maar geen echte pizzeriaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Bij gebrek aan echte pizzeria hier in dorp
Ja, maar die is geFOK!Friendzonedquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Er liep toch iemand met je te flirten in deze topicreeks?
DM box overstroomt straks met verzoekjes van de duizenden lurkers die dit topic heeftquote:
Ik heb/had deze week 6 gelegenheden/uitnodigingen/you name it om te komen drinken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
True, keuzes die lastig zijnAltijd kiezen tussen twee kwaden.
Ja, of niet.. die denken mwua.. ze post in een afvaltopic, kan niet veel zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
DM box overstroomt straks met verzoekjes van de duizenden lurkers die dit topic heeft
So true.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Does not compute. Dorp zijn, wel domino's hebben maar geen echte pizzeria
quote:
Ze lurken hier zelf ook niet voor niets wsl.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, of niet.. die denken mwua.. ze post in een afvaltopic, kan niet veel zijn
Goed bezigquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb/had deze week 6 gelegenheden/uitnodigingen/you name it om te komen drinken.![]()
Daarvan nam ik maandag alleen een borrel, sloeg ik woensdag af, donderdag ook en morgen ook. Vandaag 2 feestjes op dezelfde avond, ik ga bij beide even langswippen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, of niet.. die denken mwua.. ze post in een afvaltopic, kan niet veel zijn
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze lurken hier zelf ook niet voor niets wsl.
Ik zie het welquote:
Wij hebben er tig van die dingen in de buurt, zelfs op 1 a 2 km ofzo. Maar de pizza's zijn het lekkerst 10km verderopquote:
Cola/Spa feestjesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik drink meestal liever niets dan 1 of 2 drankjesTenzij ik speciaalbiertjes ga drinken of uit eten ga en er een wijntje bij neem of zo
Maar de meeste feestjes van mij zijn cola/spa feestjes en dan zo'n 2-3x per jaar word ik echt dronken
Why not? Het ergste dat kan gebeuren is dat het tegenvalt, maar dan is het ook meteen eens maar nooit weer.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zie het welzou er alleen toch nooit op ingaan
Nee is ook zo.. alleen is dat voor mij een enorme drempel. Kan daarom ook niet op een datingsite staan ofzoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Why not? Het ergste dat kan gebeuren is dat het tegenvalt, maar dan is het ook meteen eens maar nooit weer.
Of denk ik nu teveel als man
Face 2 Face lijkt me wel fijner jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zie het welzou er alleen toch nooit op ingaan
Het nadeel van cola (light) feestjes is wel dat je nog ligt te stuiteren in je bed van de cafeinequote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Cola/Spa feestjes![]()
Heb bij een BYOB feestje laatst chocolademelk meegenomen. 's avonds aan de warme choco
Zonder DM wordt het nooit f2f contactquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Face 2 Face lijkt me wel fijner ja
* CrunchySelf houdt op met typen van DM![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Face 2 Face lijkt me wel fijner ja
* CrunchySelf houdt op met typen van DM![]()
Drempels zijn er om overheen te stappenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee is ook zo.. alleen is dat voor mij een enorme drempel. Kan daarom ook niet op een datingsite staan ofzo
Meetquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Zonder DM wordt het nooit f2f contact
Abbo bij duracell?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef Maraca het volgende:
[..]als iemand mij op straat zou aanspreken zou ik daar veel minder moeite mee hebben. Behalve jongens die direct je nummer willen en heel opdringerig zijn. Dan woon ik ineens samen met een heel jaloers vriendje
Njah, heb me voorgenomen om eerst te herstellen van een burn-out. Die datingstress kan ik nu niet echt gebruikenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Drempels zijn er om overheen te stappen
Handig z'n excuusquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef Maraca het volgende:
[..]als iemand mij op straat zou aanspreken zou ik daar veel minder moeite mee hebben. Behalve jongens die direct je nummer willen en heel opdringerig zijn. Dan woon ik ineens samen met een heel jaloers vriendje
Ligt eraan wat je wilt. Relatie zou ik ook niet doen via zo een site. Alleen vluchtig wat contact met een specifiek doel, mwah waarom ook niet. Voordeel is dat je beiden weet waar je aan toe bent en waarom je met elkaar in contact bent.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Meet![]()
Maar snap het principe wel, datingsite lijkt mij ook zo apartWeet niet wat het is.
daar heb je serieus apps voorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Handig z'n excuusToevallig dat ie ook altijd net op dat moment belt
Ach ja, vrouwquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Njah, heb me voorgenomen om eerst te herstellen van een burn-out. Die datingstress kan ik nu niet echt gebruiken
Ik ben een enorm onzeker kipje dus voor mij is dat stressquote:
Als je een bepaalde menu entry maakt wordt je ineens gebeld ofzo. Mijn zoontje heeft er 1 op zijn telefoon staan (nou ja, een oude telefoon van ons dan).quote:
Relatie gaat dan ook niet zozeer via de site, maar de eerste stap wel. De rest gaat via 'traditioneel' daten. Lijkt mij alleen wat lastig inschatten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wilt. Relatie zou ik ook niet doen via zo een site. Alleen vluchtig wat contact met een specifiek doel, mwah waarom ook niet. Voordeel is dat je beiden weet waar je aan toe bent en waarom je met elkaar in contact bent.
maar waar heb ik het over, in de tijd dat ik nog vrijgezel was was dat allemaal nog veel meer in de kinderschoenen
Dat zeg ik, vrouwquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben een enorm onzeker kipje dus voor mij is dat stress
Gewoon lol maken johquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben er ook geen wereldwonder in, zou voor mij dus ook stress zijn
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:04 schreef Maraca het volgende:
De lurkers snappen het nu helemaal niet meer.. "het ging toch over afhaaleten?"
Ik heb net pizza laten bezorgen. Althans, het is onderwegquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
*proest*quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Er liep toch iemand met je te flirten in deze topicreeks?
Straks vindt ie je niet meer liefquote:
LMAO ik heb ook nog eiwit repen. 30g eiwit per reep. Witte choco smaak. 150kcalquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:15 schreef Lonaa het volgende:
Dude. Ik heb een questbar. Wat een taaie bende is dat zeg.
Welk merk? Ik wil wel proberen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
LMAO ik heb ook nog eiwit repen. 30g eiwit per reep. Witte choco smaak. 150kcal
Body en shit. Ik neem de hele doos voor je mee. Er zijn 2 repen uit dus nog 8 of 10 over.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Body en shit. Ik neem de hele doos voor je mee. Er zijn 2 repen uit dus nog 8 of 10 over.
Die smoothie mix wilde je nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Heb je nog meer waar je van af moet of wat?
Dat is dus niks? Zat er ook naar te kijken, maar het leek me zo vaagquote:
Ik sta overal voor open.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:50 schreef Qwea het volgende:
oh hey Lonaa, bijna volle bus cooking spray heb ik ook nog
Ik vind het niet lekker. Zitten pure cacao nibs in en die vind ik niet zo lekker.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is dus niks? Zat er ook naar te kijken, maar het leek me zo vaag
geen kokos, raspberry-kiwi en vanille-kaneel. In plaats daarvan choco, speculaas en watermeloen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:51 schreef Qwea het volgende:
Welke smaken had jij nou in je xxl whey pakket Lonaa?
Ik wil ze wel eens proberenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker. Zitten pure cacao nibs in en die vind ik niet zo lekker.
Had ik ook. Speculoos klinkt als speculaas maar dat is het vast niet he?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
geen kokos, raspberry-kiwi en vanille-kaneel. In plaats daarvan choco, speculaas en watermeloen.
Er staat speculoos op het zakje en speculaas op de website...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had ik ook. Speculoos klinkt als speculaas maar dat is het vast niet he?
Ja, daarom. Ik weets niet meerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er staat speculoos op het zakje en speculaas op de website...
haha. Dat lijkt me primaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik weets niet meer
Ik ga hem morgen proberen. Jij ook?Als jij nou als laatste de pistasch en caramel chocolade doet, dan plaatsen we vanaf morgen reviews van dezelfde smaken?
Aightquote:
ik wilde veilig voor chocolade kiezen, maar dit is primaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
AightMorgen dus speculoos/laas? Of liever een andere?
Aight! Ik plaats hem morgenvroeg op tijd want ik heb fasted cardioquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik wilde veilig voor chocolade kiezen, maar dit is prima
ik plaats hem later want ik ga zo weg.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aight! Ik plaats hem morgenvroeg op tijd want ik heb fasted cardio![]()
Kaaaaaaaaaterquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik plaats hem later want ik ga zo weg.
Ik niet meer hoor. De tering. Dat bord heb ik net de rest (kwart) van opgegeten en fucking 500g kwark. Ik zit pleuris stampes vol. En ik heb nog kcal overquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik niet meer hoor. De tering. Dat bord heb ik net de rest (kwart) van opgegeten en fucking 500g kwark. Ik zit pleuris stampes vol. En ik heb nog kcal over
Ik heb geen voedsel binnen handbereik, want dat gaat sterven als ik daar in buurt kom.quote:
Ik heb een kast vol met lekkere zooi. Chocolate chip cookies, M&M's, Kinder chocolade, paprika chips, popcorn, milka chocolade, allesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb geen voedsel binnen handbereik, want dat gaat sterven als ik daar in buurt kom.
Ja johquote:
Ja, dat staat hier ook wel zn beetje. Maar niet binnen hand bereik, want ik ben bovenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een kast vol met lekkere zooi. Chocolate chip cookies, M&M's, Kinder chocolade, paprika chips, popcorn, milka chocolade, alles
Ze weet wie het zegt, hoop ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja johPush dr ff naar ongezonde troep.
Ik hoef alleen maar op te staanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, dat staat hier ook wel zn beetje. Maar niet binnen hand bereik, want ik ben boven![]()
Moet mn eiwit shake nog, maar weet niet als mn maag dat gaat tof vinden
Ja, das altijd zo tering gevaarlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar op te staanDan sla je je eiwit ff over
De laatste tijd zat je er regelmatig boven dus die 1700 is geen probleemquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, das altijd zo tering gevaarlijk![]()
Uhu, was ik van plan![]()
Kom vandaag wel onder de kcal, totaal op 1700 ofzo. Ach voor een keertje.
Alleen die vrijdag en zaterdag. zondag niet eroverheen, maar was niet 100% gezond.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
De laatste tijd zat je er regelmatig boven dus die 1700 is geen probleem
Tonijn lust je niet he? Is het echt de naturel kwark wat je de strot uitkomt? Mij ook heb nu optimel 0% vanille yoghurt gehaald en dat doe ik er doorheen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Alleen die vrijdag en zaterdag. zondag niet eroverheen, maar was niet 100% gezond.
Wo en do zat ik 150 kcal ofzo onder de 2000. Vandaag dus meer. Die eieren komen me de strot uit en die kwark ook. Dus moet binnenkort even wijzigen
Nee. al moet ik zeggen dat ik het ook nog nooit echt een kans heb gegeven. Dus dat moet nog evenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tonijn lust je niet he? Is het echt de naturel kwark wat je de strot uitkomt? Mij ook heb nu optimel 0% vanille yoghurt gehaald en dat doe ik er doorheen.
Ik vind die yoghurt echt lekker erdoor. Ook veel lekkerder dan aardbeien kwark. Die 0% vet kwark van optimel (appel kaneel) is ook echt lekker IMHO. Haal een blikje tonijn morgen, doe in een bakje, doe er 1 dessertlepel (ongeveer 15g) kwark door, beetje peper, beetje bieslook gedroogd klein beetje sambal. Goed mengen. Op brood smeren. En dan als je het lekker vindt augurk erop doen nog. Dit is ook lekker op toast!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee. al moet ik zeggen dat ik het ook nog nooit echt een kans heb gegeven. Dus dat moet nog even
Ja, gewoon zn bak kwark met slimpie is niet vies, maar het is ook niet dat ik zeg wauw. Geeft die yoghurt echt ff ander smaakje?
Je kan die ei ook bakken op je werk als je wilt?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Die eieren gaan voortaan gewoon op brood. Die kipfilet beleg voegt weinig toe aan mijn eiwittentotaal. en dan bij de T ietsjes extra om de kcal verschuiving van die eieren op te vangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |