quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
"HOU JE BEK IK HEB DEZE TOCH?! DOE NIET ZO MOELIJK MAN!"
Fuck, ik nu ook.....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:43 schreef Lonaa het volgende:
En chips. Ik heb ook nog steeds zin in chips.
Nou ja, dat was mijn gedachte dus ook. 2 weken geleden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Gewoon even afwachten of je er morgen zin in hebt danAls ik iets 'uitstel' qua eten waar ik zin in heb, heb ik er later meestal helemaal niet zo'n craving naar en kan ik het prima laten staan.
Oh meh. En je hebt echt niet genoeg om wat in elkaar te bouwen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:06 schreef Maraca het volgende:
* Maraca trekt koelkast open en ziet mot wegvliegen..
het regent buiten.. wil helemaal geen boodschappen doen
Hahaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, dat was mijn gedachte dus ook. 2 weken geleden.
So far, not working.
Heb voor morgen wel m'n cheatmeal ingevuld. Flinke eendenborst, witlof, aardappels, wijnsaus, wijn. 1100 kcal.
Als die chips er komen, komen ze er niet morgen.
Oh dat welquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh meh. En je hebt echt niet genoeg om wat in elkaar te bouwen?
Ja, op die manier werkt het prima.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
HahaNouja, ik zou op zich zeggen dat het wel werkt dan, je hebt nu 2 weken geen chips gegeten terwijl je daar al steeds zin in had
Dan is vanaf nu zaterdag boodschappendag.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh dat welhet is meer dat vrijdag mijn boodschappendag is .. dus heel lang vooruit kan ik niet
Ga inderdaad morgen even boodschappen doenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan is vanaf nu zaterdag boodschappendag.
Opgelostquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga inderdaad morgen even boodschappen doendoe ik de zaterdagtaken vandaag wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |