Hypotheekrentes staan laag momenteelquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:40 schreef La_Tramposa het volgende:
1.80 bij de action volgens mijn vriend.. dat is te overzienMaar toch stom!
Zou het toch bij je verzekering claimenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:40 schreef La_Tramposa het volgende:
1.80 bij de action volgens mijn vriend.. dat is te overzienMaar toch stom!
Bij haar verzekering dan.. WA!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou het toch bij je verzekering claimen
Nou, toen mijn bovenbuurman mijn woonkamer om zeep had geholpen met een waterlekkage moest ik het bij mijn verzekering claimenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij haar verzekering dan.. WA!
Gecondoleerd! En 5 seconden regel! What doesn't kill you only makes you stronger enzoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke een klein huilmomentje, mijn prachtige grote broodtrommel, waar 4 boterhammen, een ei, een peer, een babybel, een sultana en een danoontje inpassen werd net per ongeluk door mijn collega uit mijn handen getikt en nu is hij stukEn mijn brood heeft heel even de grond geraakt maar dat kan nog wel hoop ik
Morgen maar kijken of ik net zo'n mooie kan vinden! Dit was echt de perfecte broodtrommel!
Aanrader? De vanille whey is op bij XXL namelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:20 schreef Qwea het volgende:
Boh, lunch whey chocolade-caramel is goed te doen!
Ik ben de grootste zeikerd ever mbt whey smaakjes... Deze was goed te doen! Beter dan de pistaschquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:32 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Aanrader? De vanille whey is op bij XXL namelijk
Anders verkoop ik m'n pot wel weer door aan jouquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben de grootste zeikerd ever mbt whey smaakjes... Deze was goed te doen! Beter dan de pistasch
Pech voor je, ik hoef geen chocolade. Zitten de minste eiwitten in.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Anders verkoop ik m'n pot wel weer door aan jou![]()
Uhuquote:
gefeliciteerd nu je echte nogquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben trouwens net geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd voor mijn oefenexamen
quote:
"HOU JE BEK IK HEB DEZE TOCH?! DOE NIET ZO MOELIJK MAN!"quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Komt Lonaa aan bij het praktijkexamen met een printje van haar behaalde proefexamen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |