Omdat groentequote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Qwea, waarom neem je eigenlijk een kg bonen? Moet je als je meer eet ook veel meer groenten eten? Lijkt me dat de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid qua vitaminen etc. toch niet hoger wordt als je meer eet of wel?
Zie mailadres in DMquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik kan het je wel e-mailen als je wil. Ik zit op mijn werk en ik heb geen idee hoe ik het je anders kan laten zien.
Oke, nou succes met het doppen en opeten dan alvastquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat groentelekker
Al jaren
Nomnom. Plus crohn dus ik neem veel moeilijke voedingsstoffen op ook. Dus extra is meegenomen
Dat doppen is het kutstequote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, nou succes met het doppen en opeten dan alvastIk houd ook van groenten maar een kg is me toch echt te gek
Iets onder de comments krijg je de optie om je in te schrijvenquote:
Like what?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Waarom eindigen de mooie dingen altijd zo snel
Gevonden indd. Je moet eerst een artikel in, niet op de homepagequote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Iets onder de comments krijg je de optie om je in te schrijven
Het weekend moet nog beginnen hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Waarom eindigen de mooie dingen altijd zo snel
Is bijna hetzelfde als dronken zijn, en toch niet leuk?quote:
Thanksquote:
Nah, dronken dan draait alles, maar nu ben ik duizelig. Dus zolang ik blijf liggen, is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Is bijna hetzelfde als dronken zijn, en toch niet leuk?
Ja klopt, dat moet nog. Dus ik moet eerst nog werkenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Het weekend moet nog beginnen hoor
Oh dat is wel zondequote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke een klein huilmomentje, mijn prachtige grote broodtrommel, waar 4 boterhammen, een ei, een peer, een babybel, een sultana en een danoontje inpassen werd net per ongeluk door mijn collega uit mijn handen getikt en nu is hij stukEn mijn brood heeft heel even de grond geraakt maar dat kan nog wel hoop ik
Morgen maar kijken of ik net zo'n mooie kan vinden! Dit was echt de perfecte broodtrommel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |