Afvallen en mooi afgetraind worden. Mooi als in: niet te erg, maar toch zichtbaar. Meer niet, maar dat heb ik al vaker gezegd. Op dit moment weeg ik 59,4 en ik wil (denk ik) rond de 55 gaan zitten. Maar ik kijk vooral naar hoe mijn lichaam eruitziet.quote:
Woh, dat ziet er lekker uit!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:41 schreef Artoo het volgende:
Heh, wat had je allemaal gedaan dan, Q?
Ik ga dit eten strakshttp://www.howsweeteats.c(...)ffed-sweet-potatoes/
Kan je niet ff wat langs komen brengen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:41 schreef Artoo het volgende:
Credits gaan naar Lonaa, zij tipte dit. Hooboy, can't wait! Zoete aardappel is nu in de oven!quote:
Neh, kom maar langs, ik heb een tight schedule vandaagquote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Kan je niet ff wat langs komen brengen?
Als ontbijt?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:41 schreef Artoo het volgende:
Neh niet helemaal. Ik heb een lichte smoothie genomen als ontbijt omdat ik nu een half uurtje ga sporten (weinig tijd vanochtend), en dat niet wil doen met een baksteen in de maag. Dus dit eet ik na het sporten, zodat ik ook weer later kan lunchen. Ik werk een techniekshift in het poppodium vandaag dus (van 14 tot middernacht ongeveer) dan komt het 'normale' eetpatroon altijd wat op de schop, helaas.quote:
Dan lijkt het me zeker een lekker voedzaam maal in de ochtend! Sportze!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:49 schreef Artoo het volgende:
[..]
Neh niet helemaal. Ik heb een lichte smoothie genomen als ontbijt omdat ik nu een half uurtje ga sporten (weinig tijd vanochtend), en dat niet wil doen met een baksteen in de maag. Dus dit eet ik na het sporten, zodat ik ook weer later kan lunchen. Ik werk een techniekshift in het poppodium vandaag dus (van 14 tot middernacht ongeveer) dan komt het 'normale' eetpatroon altijd wat op de schop, helaas.
Vorige week had ik zulke spierpijn in m'n benen dat ik de 2e dag amper nog van de wc pot af kwam. als ik eenmaal door m'n benen was gezaktquote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:50 schreef -Peach het volgende:
Gisteren flink benen getraind, voelen nu nog steeds goed leeg. Vandaag niet op de fiets naar het werk, regent hard!
O: overnight oats
T: collega trakteert
L: 4 sneeën spelt, kipfilet, mosterd, soep
T: banaan, 180 gr. gepocheerde kip
D: broccoli en kipfilet
S: KT armen
T: eiwitshake
Rond de 1500 zonder 1e T. Even kijken of het de kcal waard is, anders eet ik nog wat speltbeschuit met pindakaas.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:41 schreef Artoo het volgende:
HIT trainingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:41 schreef Artoo het volgende:
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:52 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Vorige week had ik zulke spierpijn in m'n benen dat ik de 2e dag amper nog van de wc pot af kwam. als ik eenmaal door m'n benen was gezakt
Voor mijn doen was het kei pittig want ik had al pleuris last van mijn handen, knietjes en rugquote:
O MIJN GOD WAT IS DIT LEKKERquote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:41 schreef Artoo het volgende:
Nee, je hebt er echt whey voor nodig.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm je hebt whey poeder nodig voor die kwarktaart.. zou je dat ook voor iets anders kunnen vervangen wat gewoon bij de winkel te halen is? Of wacht.. misschien heeft mijn vriend het wel.
Ohhh nee ik bedenk me net dat al onze taartvormen niet meeverhuisd zijn naar onze tijdelijke woningZal dus toch nog 3 weken moeten wachten
Heeft je vriend whey? Of no whey?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm je hebt whey poeder nodig voor die kwarktaart.. zou je dat ook voor iets anders kunnen vervangen wat gewoon bij de winkel te halen is? Of wacht.. misschien heeft mijn vriend het wel.
Ohhh nee ik bedenk me net dat al onze taartvormen niet meeverhuisd zijn naar onze tijdelijke woningZal dus toch nog 3 weken moeten wachten
Ja dat heeft hij geloof ik wel, als hij het mee verhuisd heeft. Maar sowieso geen taartvorm dus dat schiet alsnog niet opquote:
Lijkt me wel erg weinig eten met 2x bewegen op een dag?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:37 schreef Lonaa het volgende:
Zal ik eens een lijstje doen?
O: 200 gram kwark met 1 banaan.
S: 1 uur zwemmen
L: 125 gram zalm met 1 hele venkel.
B: Wandelen met hond, denk een km of 5.
D: 2 boterham, 400 gram champignons, 25 gram parmazaanse kaas, 70 gram ontbijtspek.
Tussendoortjes zijn nader te bepalen. Eventueel probeer ik nog een proteinbar of shake.
Exclusief tussendoortjes is dit he?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lijkt me wel erg weinig eten met 2x bewegen op een dag?
Hmmja vind ik nog steeds wel weinig, met een uur zwemmen verbruik je 400-500 kcal of zo? En dan met een uur wandelen ook nog wel 200-300 lijkt me? Ik weet niet hoeveel je onderhoud is natuurlijk..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Exclusief tussendoortjes is dit he?![]()
Dit lijstje komt uit op zo'n 1200 kcal. Proteinbar is 200, dus 1400. Dan zal er denk ik nog iets van fruit en ei of tonijn (eventueel met brood) ingaan. Volgens mij valt het dan wel mee.
Laat ik het zo zeggen, die 3 maaltijden staan vast, en die zijn aan te vullen met meer en/of tussendoortjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmmja vind ik nog steeds wel weinig, met een uur zwemmen verbruik je 400-500 kcal of zo? En dan met een uur wandelen ook nog wel 200-300 lijkt me? Ik weet niet hoeveel je onderhoud is natuurlijk..
Feestje bij jou dit weekend?!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:44 schreef sanger het volgende:
Lijstje vandaag:"
O: 3 WASA met klein beetje jam + 225 gram kwark
L: 4 volkoren met runderrookvlees
T: Mandarijn, wel een grote
D: geen idee nog
T: kwark
is weer het hele weekend de hort op met de kids en slaapt niet thuis. Dus drie dagen lekker voor mezelf koken enzo. Dus straks maar even naar de winkel
Hoe laat schuiven we aan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:05 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]Amandelmuffin met blauwe bessen
Ik sta morgen in de keuken... met cupcakemaker of oven, dat boeit me niet
Mwah, zelfde als met mensen die zich strikt aan SB dieet houden. Werkt ook lang niet altijd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:07 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het kan niet niet-werken, tenzij je het fout doet/je je er niet aan houdt. Het werkt alleen bij iedereen anders en bij de een beter dan bij de ander uiteraard.
Ik weet dus gewoon dat het sowieso wel gaat werken.
Dat hoeft ook niet om te weten/voorspelen dat er ook mensen zullen zijn met een minder succesvolle ervaring. Dat is nu eenmaal met alles zo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ghehe. Je weet niet eens wat het inhoud. Jullie praten elkaar een beetje na.
Staafmixer.... right.....quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Reminds me, mijn staafmixer is stuk gegaan en moet nog terug.
quote:
Huh, ik zie hem niet :’)quote:
Altijdquote:
Eiwittenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij geloof ik wel, als hij het mee verhuisd heeft. Maar sowieso geen taartvorm dus dat schiet alsnog niet op
Waarvoor is het nodig dan? Opstijven of alleen om de dosis eiwitten te verhogen?
Mja, maar mij boeit het dus geen drol of die taart 15g eiwitten per 100g of 19g eiwitten per 100g bevat dus dan is het blijkbaar niet echt nodigquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
EiwittenEn ook deels stevigheid. Je zou er meer kwark in kunnen mikken, maar dan heb je ook meer suiker e.d
Nu ben ik weleens benieuwd, heb je iets van zo een schema enzo? Eens kijken wat het is dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:46 schreef Nammie het volgende:
Ik ben vanochtend vroeg begonnen aan mijn eerste dag van Kayla Itsines. Best zwaar en intensief, maar gelukkig niet vervelend om te doen. Morgen zwemmen of hardlopen en daarna weer zo'n sessie!
Ik kan het je wel e-mailen als je wil. Ik zit op mijn werk en ik heb geen idee hoe ik het je anders kan laten zien.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Nu ben ik weleens benieuwd, heb je iets van zo een schema enzo? Eens kijken wat het is dan.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, die 3 maaltijden staan vast, en die zijn aan te vullen met meer en/of tussendoortjes.![]()
En ik eet als mijn lijf vraagt om eten.![]()
Vanavond post ik het complete lijstje nog wel een keer, incl kcal, dan zul je zien dat het meevalt.
Ja dat snap ik, maar als je het er niet doorheen mikt moet je wel meer kwark gebruiken denk ik. Anders heb je volgens mij geen echte stevige taart?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, maar mij boeit het dus geen drol of die taart 15g eiwitten per 100g of 19g eiwitten per 100g bevat dus dan is het blijkbaar niet echt nodigMaar goed, als we het hebben zal ik het er wel doorheen mikken.. Over een paar weken dan
Kwark maakt het toch juist slapper? Gelatine en die roomkaas maken het stevig.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar als je het er niet doorheen mikt moet je wel meer kwark gebruiken denk ik. Anders heb je volgens mij geen echte stevige taart?
Ik weet het niet hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kwark maakt het toch juist slapper? Gelatine en die roomkaas maken het stevig.
Omdat groentequote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Qwea, waarom neem je eigenlijk een kg bonen? Moet je als je meer eet ook veel meer groenten eten? Lijkt me dat de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid qua vitaminen etc. toch niet hoger wordt als je meer eet of wel?
Zie mailadres in DMquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik kan het je wel e-mailen als je wil. Ik zit op mijn werk en ik heb geen idee hoe ik het je anders kan laten zien.
Oke, nou succes met het doppen en opeten dan alvastquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat groentelekker
Al jaren
Nomnom. Plus crohn dus ik neem veel moeilijke voedingsstoffen op ook. Dus extra is meegenomen
Dat doppen is het kutstequote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, nou succes met het doppen en opeten dan alvastIk houd ook van groenten maar een kg is me toch echt te gek
Iets onder de comments krijg je de optie om je in te schrijvenquote:
Like what?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Waarom eindigen de mooie dingen altijd zo snel
Gevonden indd. Je moet eerst een artikel in, niet op de homepagequote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Iets onder de comments krijg je de optie om je in te schrijven
Het weekend moet nog beginnen hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Waarom eindigen de mooie dingen altijd zo snel
Is bijna hetzelfde als dronken zijn, en toch niet leuk?quote:
Thanksquote:
Nah, dronken dan draait alles, maar nu ben ik duizelig. Dus zolang ik blijf liggen, is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Is bijna hetzelfde als dronken zijn, en toch niet leuk?
Ja klopt, dat moet nog. Dus ik moet eerst nog werkenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Het weekend moet nog beginnen hoor
Oh dat is wel zondequote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke een klein huilmomentje, mijn prachtige grote broodtrommel, waar 4 boterhammen, een ei, een peer, een babybel, een sultana en een danoontje inpassen werd net per ongeluk door mijn collega uit mijn handen getikt en nu is hij stukEn mijn brood heeft heel even de grond geraakt maar dat kan nog wel hoop ik
Morgen maar kijken of ik net zo'n mooie kan vinden! Dit was echt de perfecte broodtrommel!
Hypotheekrentes staan laag momenteelquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:40 schreef La_Tramposa het volgende:
1.80 bij de action volgens mijn vriend.. dat is te overzienMaar toch stom!
Zou het toch bij je verzekering claimenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:40 schreef La_Tramposa het volgende:
1.80 bij de action volgens mijn vriend.. dat is te overzienMaar toch stom!
Bij haar verzekering dan.. WA!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou het toch bij je verzekering claimen
Nou, toen mijn bovenbuurman mijn woonkamer om zeep had geholpen met een waterlekkage moest ik het bij mijn verzekering claimenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij haar verzekering dan.. WA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |