abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149820616

Welkom!
Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!

Verschillende soorten diëten
Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet”. Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.

Kilocalorieën bijhouden
De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.

Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten :?
Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.

Fabels
Er zijn ontzettend veel fabels voor wat betreft afvallen. Hieronder kun je er een aantal vinden:

Het is goed om zo min mogelijk vet te eten
-Neen. Vetten zijn juist goed voor je en je hebt vetten nodig. Het verstandig op te letten welke soorten vet je tot je neemt. onverzadigde vetten hebben de voorkeur.

Een vitamine pil volstaat om een portie groente te vervangen
-Neen. Groentes bevatten niet alleen vitamines maar nog veel meer andere stoffen die je lichaam nodig heeft. Je kan een vitamine pil wel bij supplementeren maar nooit gebruiken als vervanging voor je groentes!

Koolhydraten zijn dikmakers!
-Neen. Teveel kcal’s maken dik. Een bepaalde voedingsstof maakt niet dik. Wel is het zo dat de enkelvoudige koolhydraten (snoep, koek, gebak, ect) schommelingen veroorzaken in je bloedsuikerspiegel waardoor je honger krijgt.

Fruit mag je onbeperkt eten
-Neen. Ook fruit bevat kilocalorieën. De ene fruitsoort wat meer dan de ander. Een grote banaan heeft bijvoorbeeld ongeveer 150 kcal terwijl een mandarijn er 25 heeft. Bottom line, fruit bevat ook kilocalorieën en van een teveel aan kilocalorieën kom je aan. Fruit is overigens wel een ontzettende goede keuze bij zoete trek!

Superfoods zijn gezonder!
-Neen.Omdat bepaalde fruitsoorten veel antioxidanten bevatten zouden ze veel gezonder zijn. Dit is onzin. Wetenschappers zeggen dat de gezonde werking van fruit komt door de combinatie van stoffen die in fruit zitten, niet alleen door antioxidanten.

Elke soort fruit heeft een eigen combinatie van gezonde stoffen. Juist door te variëren zorg je dat je al die stoffen binnen krijgt.

Daarnaast betaal je je compleet scheel voor de “superfoods” en “superfruits”. Zonde van je geld dus.

Eiwitten
Eiwitten zijn belangrijk als je spieren wilt opbouwen! Eiwitten zijn de bouwstenen van je spieren. Online is er veel discussie over hoeveel eiwitten je nou wel of niet moet hebben. Een teveel aan eiwitten zou slecht zijn voor je nieren. Dit is niet bewezen. Als je aan krachttraining doet en spieren wilt aanzetten dan is 2g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht een mooi uitgangspunt.

Haal je eiwitten het liefst uit voedsel. Red je dat niet supplementeer dan bij met whey. Maar leef niet alleen op poeders! Als je whey gebruikt neem deze dan het liefst voor en/of na de training

Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.

Doe je niet aan krachttraining en/of sport dan is de semi vuistregel 0.8g á 1g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.

Er wordt beweerd dat je lichaam maar 25 a 30g eiwit per keer kan opnemen. Dit is onzin. Dit zou betekenen dat je maar een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd zou kunnen nemen omdat je lichaam dan de “grens” heeft bereikt. Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.

De OP van Topicreeks: Bodybuilding topic heeft veel informatie die interessant is voor de krachtsporters onder ons.

Macronutriënten
Het verdiepen in macronutriënten is voor de (kracht)sporters onder ons ook geen overbodige luxe. Macronutriënten zijn voedingsstoffen die in grote hoeveelheden voorkomen:

• Koolhydraten
• Eiwitten
• Vetten

Informatie over macronutriënten kun je hier, hier en hier (hier wordt ook ingegaan op meal timing) vinden.

Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag :Y.

Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom! O+
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 19 februari 2015 @ 10:52:15 #2
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_149820626
Die TT _O-
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 19 februari 2015 @ 10:52:48 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149820641
Koffiesnobs *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149820642
Ja, jullie mij culsnob noemen, dan krijg je dit :P
pi_149820691
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 10:52 schreef Lonaa het volgende:
Ja, jullie mij culsnob noemen, dan krijg je dit :P
Was ook gewoon geheel de waarheid
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149820704
Maar koffie is natuurlijk ook wel gewoon een mooi zwart goedje O+ :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149820726
Tot 2 jaar geleden moest ik niks van koffie weten.. maar nu? Ben verliefd op een lekkere cappuchino! O+
pi_149820771
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 10:55 schreef sandertjuh het volgende:
Tot 2 jaar geleden moest ik niks van koffie weten.. maar nu? Ben verliefd op een lekkere cappuchino! O+
Ik weet mijn eerste dag met koffie nog goed, kan hem herinneren als de dag van gisteren :D

Ging stage lopen bij de koffiefabriek Douwe Egberts in Joure. Er was geen ontkomen aan, koffiemachines overal. Het werd ook gewoon een verplichting om het te drinken :D Eerste slokje was een vies, maar elke slok werd beter :D

Koffie, jij en ik *;
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 10:59:26 #9
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149820825
Mijn ouders hebben een fantastische bonenmachine, waar ze B-kwaliteit bonen in gooien. Makes me sad :'(
Fear is the path to the Dark Side.
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:04:09 #10
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149820943
Wij hadden op het werk een tof apparaat van Jura, bazending. Nu zitten we in een nieuw gebouw en mag niemand meer een eigen apparaat meer hebben...gelukkig is het centrale apparaat met losse bonen, maar die dingen zijn niet echt gemaakt op grootverbruik lijkt wel. 2x per dag wordt ie gevuld en om de haverklap kapot :')
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_149820954
De geur van koffie O+

Mijn huis ruikt naar koffie als ik gestofzuigd heb. Heb vorige week die koffie die die kutkatten op de grond hebben geflikkerd met de stofzuiger opgezogen, nu ruikt het iedere keer naar koffie als ik gstofzuigd heb. :')
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:07:38 #12
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149821038
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:04 schreef Lonaa het volgende:
De geur van koffie O+

Mijn huis ruikt naar koffie als ik gestofzuigd heb. Heb vorige week die koffie die die kutkatten op de grond hebben geflikkerd met de stofzuiger opgezogen, nu ruikt het iedere keer naar koffie als ik gstofzuigd heb. :')
Lol! Beter dan zo'n muffe stofzuigergeur :D
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:08:24 #13
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149821056
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:07 schreef -Peach het volgende:

[..]

Ugh, en die geurzakjes zijn misschien nog wel ranziger :r
pi_149821068
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:07 schreef -Peach het volgende:

[..]

Ha, ja.

Die zit er wel een beetje doorheen. ;(
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:09:43 #15
65960 sanger
pi_149821100
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 10:59 schreef Artoo het volgende:
Mijn ouders hebben een fantastische bonenmachine, waar ze B-kwaliteit bonen in gooien. Makes me sad :'(
Heiligschennis!
pi_149821106
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 10:57 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik weet mijn eerste dag met koffie nog goed, kan hem herinneren als de dag van gisteren :D

Ging stage lopen bij de koffiefabriek Douwe Egberts in Joure. Er was geen ontkomen aan, koffiemachines overal. Het werd ook gewoon een verplichting om het te drinken :D Eerste slokje was een vies, maar elke slok werd beter :D

Koffie, jij en ik *;
Ik weet mijn eerste keer ook nog. :D Ik was 10 ofzo, het was de bruiloft van mijn tante en het werd erg laat dus kreeg ik de hele dag door koffie van mijn moeder. :D Ik dronk het als een medicijn, want ik vond er niets aan. :')
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:10:26 #17
65960 sanger
pi_149821118
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:04 schreef -Peach het volgende:
hebben...gelukkig is het centrale apparaat met losse bonen, maar die dingen zijn niet echt gemaakt op grootverbruik li
Jura _O_

Jammer van zo duur. Ik drink huis te weinig koffie om het er uit te drinken. Beetje knappe kost dik over de ¤ 1000....
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:10:29 #18
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149821121
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ha, ja.

Die zit er wel een beetje doorheen. ;(
Heb jij ook zo'n waarschuwingsbordje?
pi_149821177
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:10 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heb jij ook zo'n waarschuwingsbordje?
[ afbeelding ]
Nee, maar het is wel waar. :')

Ziva heeft soms van die relbuien. Vorige week zat ze op de schouw, springt ze omhoog, haakt haar nagels in het behang en RATS haalt zo een hele streep naar beneden. wtf. kankerbeest.
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:12:50 #20
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149821202
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ziva heeft soms van die relbuien. Vorige week zat ze op de schouw, springt ze omhoog, haakt haar nagels in het behang en RATS haalt zo een hele streep naar beneden. wtf. kankerbeest.
_O-

Ik zou zo graag een katje willen, maar dit is dus één van de redenen waarom het voor mij geen goed idee is :P
pi_149821218
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Katten.... o|O
pi_149821247
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:12 schreef Maraca het volgende:

[..]

_O-

Ik zou zo graag een katje willen, maar dit is dus één van de redenen waarom het voor mij geen goed idee is :P
Ik heb wel een Bengaal, dat is wel een ras apart hoor. Abby heeft bijvoorbeeld nog nooit wat stuk gemaakt. En als die iets doet wat niet mag, zoals aan een bos bloemen ruiken om daarna erin te bijten ofzo en je roept ABBY!! Dan schrikt ze dusdanig dat ze wegrent en het niet meer doet. Superhandig. :')
pi_149821257
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:12 schreef Maraca het volgende:

[..]

_O-

Net als honden kun je bij katten ook op ras selecteren hoor. Genoeg rassen die rustig en niet zo speels zijn. :D
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:15:02 #24
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149821275
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Net als honden kun je bij katten ook op ras selecteren hoor. Genoeg rassen die rustig en niet zo speels zijn. :D
Ja, maar meubels vernielen zit toch wel een beetje in het aard van het beestje? :P
pi_149821282
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:15 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar meubels vernielen zit toch wel een beetje in het aard van het beestje? :P
Abby heeft nog nooit wat stukgemaakt.
pi_149821283
Een bengaal. :D Supercool, die vind ik echt prachtig. Maar dat zijn wel actieve deugnieten ja. :D
pi_149821327
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:15 schreef Myraela het volgende:
Een bengaal. :D Supercool, die vind ik echt prachtig. Maar dat zijn wel actieve deugnieten ja. :D
Ja :D Ik vind ze ook echt heel gaaf. :D Wel een afdankertje hoor, ik ga geen 1000 euro voor een kat betalen. :')

Abby is een halfje, uit een oepsnestje, maar volgens mij was papabuurtkater echt achterlijk. :')

Maar goed, met een Bengaal heb je wel echt iets in huis en daar moet je ook echt je huis op inrichten. :')
pi_149821351
Ziva snuift ook neerbuigend als ze het ergens niet mee eens is _O_
pi_149821373
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:15 schreef Maraca het volgende:

[..]

Neehoor. Ik heb bijvoorbeeld een Ragdoll. Dat zijn rustige katten, wel enorme praatjesmakers en knuffelkonten. Die blijft gewoon van meubels af. Moet wel gewoon een krabpaal hebben natuurlijk. :D
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:21:27 #30
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149821462
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Neehoor. Ik heb bijvoorbeeld een Ragdoll. Dat zijn rustige katten, wel enorme praatjesmakers en knuffelkonten. Die blijft gewoon van meubels af. Moet wel gewoon een krabpaal hebben natuurlijk. :D
Heb er gelijk eentje besteld:

Maar nee, ga mij eens inlezen daarin :) Niet dat ik daarna direct naar het asiel ren, maar extra informatie is altijd handig.
pi_149821532
Ik wil ooit nog eens een hondje... :@
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:24:22 #32
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149821561
Om toch nog even ontopic te gaan.. zo'n kat adopteren is misschien ook wel handig
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:25:02 #33
65960 sanger
pi_149821572
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:23 schreef sandertjuh het volgende:
Mijn vrouw stuurde gister advertenties door van een hondje.... No way dus he :N
pi_149821578
Heeft één van jullie verstand van bloeddrukken etc.?

Heb even een fotootje gemaakt van mijn gegevens bij de bloedbank.

2009: Bloeddruk 134/071, HB 8.1
2014: - Bloeddruk 110/065, HB 8.8
- Bloeddruk 125/075, HB 8.2
- Bloeddruk 120/065, HB 8.6

HB is alle keren goed, moet tussen de 7 en 10 zijn voor donatie. Bloeddruk snap ik nooit zoveel van..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:25:26 #35
65960 sanger
pi_149821593
Lijstje vandaag, nog zonder D. En vanavond sporten, als ik me iets beter voel dan nu.

donderdag 19 februari 2015 @ 11:25:55 #36
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149821606
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:25 schreef sanger het volgende:
Lijstje vandaag:

[ afbeelding ]
Geen avondeten? :o
pi_149821607
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heb er gelijk eentje besteld:

[ afbeelding ]

Maar nee, ga mij eens inlezen daarin :) Niet dat ik daarna direct naar het asiel ren, maar extra informatie is altijd handig.
D'awww. O+

Het is altijd lastig bij katten omdat er heel veel vuilnisbakjes zijn waardoor je minder over het karakter kan zeggen. Maar in de rassen zitten echt duidelijke gedragskenmerken.

Net als met honden maken mensen overigens vaak de fout om vooral naar het uiterlijk te kijken, in plaats van te zoeken naar een kat die qua karakter goed past.
pi_149821640
Ik kom inclusief mijn chocoladereep op 2050 kcal vandaag. Hoe awesome is dat!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_149821645
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:23 schreef sandertjuh het volgende:
Brrr, honden. :D

Toen ik thuis woonde hadden wij een hond. Die was als puppy in Frankrijk langs de weg gedumpt en die hebben we meegenomen naar Nederland. Liefde voor die hond. Maar ik zou er zelf echt nooit eentje willen. Zoveel geregel als je eens een dag niet thuis bent.
pi_149821715
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kom inclusief mijn chocoladereep op 2050 kcal vandaag. Hoe awesome is dat!
Ik kom ook altijd uit rond de 2000 kcal volgens MFP, eet je net zoveel als ik? :P
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:31:15 #41
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149821743
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Toen ik thuis woonde hadden wij een hond. Die was als puppy in Frankrijk langs de weg gedumpt en die hebben we meegenomen naar Nederland. Liefde voor die hond. Maar ik zou er zelf echt nooit eentje willen. Zoveel geregel als je eens een dag niet thuis bent.
Mijn bovenburen hebben 2 gigantische honden in een relatief klein flatje :X Vind dat zo enorm zielig.. Toegegeven, ze zorgen wel goed voor die beesten en ik zie ze vaak wandelen.. maar toch. :o
pi_149821776
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:30 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Ik kom ook altijd uit rond de 2000 kcal volgens MFP, eet je net zoveel als ik? :P
Zou kunnen, hoezo? Ik kom meestal ergens uit tussen de 1750 en 2250 though, ik ben niet zo'n pietje precies. Maar jij bent een stuk kleiner en lichter volgens mij? Dus best kans dat wij hetzelfde verbruiken.
pi_149821833
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mijn bovenburen hebben 2 gigantische honden in een relatief klein flatje :X Vind dat zo enorm zielig.. Toegegeven, ze zorgen wel goed voor die beesten en ik zie ze vaak wandelen.. maar toch. :o
Aan de ene kant snap ik dat niet zo goed, maar aan de andere kant snap ik wel dat als je gek bent van honden dat je dan ook een echte hond wilt. En niet zo'n klein keffertje. :D
pi_149821994
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik wil wel een klein hondje (ooit). Een tibetaanse terrier bijvoorbeeld of een shit tzu!

*;
pi_149822037
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:39 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Ik wil wel een klein hondje (ooit). Een tibetaanse terrier bijvoorbeeld of een shit tzu!

[ afbeelding ] *;
Ik vind ze echt afschuwelijk. :D
pi_149822088
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben er helemaal verliefd op! Maar jullie zijn ook meer katten mensen natuurlijk :P
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:43:26 #47
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149822115
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ook. Net cavia's :')
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:44:48 #48
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149822147
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:43 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ik ook. Net cavia's :')
Dat dus. Vriendin van me heeft er ook 1, zo'n shitzooi :P
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:45:22 #49
65960 sanger
pi_149822161
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:25 schreef Maraca het volgende:

[..]

Geen avondeten? :o
Zie edit :P

Vast wel dat ik vanavond iets te eten krijg, weet alleen nog niet wat.
pi_149822188
Ik heb die online guide van Kayla Itsines :D wie 'm ook wil moet het aangeven!
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:47:17 #51
65960 sanger
pi_149822210
Mijn vrouw heeft haar oog laten vallen op een Westie. Ooit heeft ze er 1 gehad, maar die is een jaar of 5 geleden van ouderdom overleden.

Zoiets:

pi_149822221
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:44 schreef -Peach het volgende:

[..]

Dat dus. Vriendin van me heeft er ook 1, zo'n shitzooi :P
Shitzooi? Ik vind ze wel schattig, vooral als puppy.
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:47:32 #53
65960 sanger
pi_149822222
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:46 schreef Nammie het volgende:
Ik heb die online guide van Kayla Itsines :D wie 'm ook wil moet het aangeven!
Wasda?
pi_149822345
Oke, wacht, this just happend. :')

Ik was bij de Aldi want ik moest kwark en dingen. Er is 1 kassa open, de rij is lang.
Er komt een medewerker om een extra kassa open te doen. De oudjes voor me schuifelen die kant op, dus ik laat ze voor en ik schuif er achter, leg m'n dingen op de band en droom een beetje voor me uit. Komt er een nogal onguur, alditype meneer vor me staan, kijkt naar de sigarendozen, pakt er 2 en ploft ze zo voor me op de band. :{

Hij kijkt me aan, ik kijk hem aan, ik zeg 'Echt?'
Hij zo: 'Wat?'
'Ik meende me te herinneren dat ik achter de oudjes stond.'
En toen ging ie HE-LE-MAAL los. :')
'GODVERDOMME. WAT KINDERACHTIG. WAT MAAKT DAT NOU UIT?!'
Toen ging ie bijval zoeken bij andere mensen bij de kassa. Zo aanstoten en dan net iets te hard over me praten. :')
Toen ie zei dat het kinderachtig van me was zei ik dat voorkruipen kinderachtig is en toen zei ie 'Praat maar niet meer tegen me.':')_!!!

En de hele tijd opmerkingen maken. Toen ging ie aan de man achter me vragen of ie daarvoor mocht. :') Dus die man zo: 'Ja hoor.'
'Gelukkig zijn er ook nog beleefde mensen'
Toen heb ik maar gezegd dat vragen of ie voor me had gemogen inderdaad wel zo beleefd was geweest en dat dat dan best gemogen had, beleefd mens als ik ben'
'PRAAT MAAR NIET MEER TEGEN ME'

Oke, prima, fijne dag nog.

:') x 10000000000000.

:')_!
pi_149822366
:')
pi_149822380
Spanning en sensatie in de aldi..
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:55:47 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149822429
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Heeft één van jullie verstand van bloeddrukken etc.?

Heb even een fotootje gemaakt van mijn gegevens bij de bloedbank.

2009: Bloeddruk 134/071, HB 8.1
2014: - Bloeddruk 110/065, HB 8.8
- Bloeddruk 125/075, HB 8.2
- Bloeddruk 120/065, HB 8.6

HB is alle keren goed, moet tussen de 7 en 10 zijn voor donatie. Bloeddruk snap ik nooit zoveel van..
Netjes! Mooie onderdruk ook. Ik zelf zit ook op rond de 119/65 :D Je bloeddruk is er netjes. :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:56:07 #58
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149822439
Dit verdient een slinger!
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_149822446
Zo had ik laatst dat een oudere vrouw (oma) mijn spullen van de kassa band afgooide?!??

Ik had blijkbaar niet gezien dat er nog spullen in haar kar lagen.. dus gooide ze mijn spullen maar gewoon van de band af met de medeling: je ziet toch dat ik nog niet klaar ben?!?!? :') -O-
pi_149822448
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Netjes! Mooie onderdruk ook. Ik zelf zit ook op rond de 119/65 :D Je bloeddruk is er netjes. :Y
Oke, mooi :P Las ergens dat 60 wel al aan de lage kant is maar ben eigenlijk nooit duizelig of zo dus dit zal wel net goed zijn.
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:56:41 #61
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149822457
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Wasda?
troep :P
pi_149822476
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:56 schreef -Peach het volgende:
Dit verdient een slinger!
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ja, dat doet het. :')
pi_149822491
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Wasda?
Een boek met voedingsadviEzen en veel trainschema's waarmee je een mooi lichaam krijgt. Maar is voor vrouwen. :D
pi_149822504
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:56 schreef sandertjuh het volgende:
Zo had ik laatst dat een oudere vrouw (oma) mijn spullen van de kassa band afgooide?!??

Ik had blijkbaar niet gezien dat er nog spullen in haar kar lagen.. dus gooide ze mijn spullen maar gewoon van de band af met de medeling: je ziet toch dat ik nog niet klaar ben?!?!? :') -O-
Achja, rare mensen. Hoe meer je er op ingaat hoe meer je jezelf gaat ergeren. Zo vond een jongen op het station het vanochtend nodig om zijn keel en neus leeg te spuiten terwijl hij maar max. een meter achter me liep. Toen ik zei, hee gadver hou even afstand of zo, ging hij een soort " :') "stare contest doen..
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:58:32 #65
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149822505
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:52 schreef Lonaa het volgende:

Ik was bij de Aldi want ik moest kwark en dingen. Er is 1 kassa open, de rij is lang.
Er komt een medewerker om een extra kassa open te doen. De oudjes voor me schuifelen die kant op, dus ik laat ze voor en ik schuif er achter, leg m'n dingen op de band en droom een beetje voor me uit. Komt er een nogal onguur, alditype meneer vor me staan, kijkt naar de sigarendozen, pakt er 2 en ploft ze zo voor me op de band. :{

Toen ging ie bijval zoeken bij andere mensen bij de kassa. Zo aanstoten en dan net iets te hard over me praten. :')
Toen ie zei dat het kinderachtig van me was zei ik dat voorkruipen kinderachtig is en toen zei ie 'Praat maar niet meer tegen me.':')_!!!

En de hele tijd opmerkingen maken. Toen ging ie aan de man achter me vragen of ie daarvoor mocht. :') Dus die man zo: 'Ja hoor.'
Toen heb ik maar gezegd dat vragen of ie voor me had gemogen inderdaad wel zo beleefd was geweest en dat dat dan best gemogen had, beleefd mens als ik ben'

_O- dat soort types.. verschrikkelijk
pi_149822516
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

troep :P
Nee. Die meiden zien er bijna allemaal perfect uit.
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:59:50 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149822535
quote:

:') Takke pleuris oudjes. Ik heb 4 fucking dingen. Komt er zo'n kut oudje aan met een pak chocomelk. En die flikkert hem zo voor me op de band. Dus ik kijk hem aan, hij zo "Mag wel even toch?" dus ik pak die chocomelk en flikker dat ding op de gesloten kassa naast me (de band he :+ ). Ik zo, volgende keer flikker ik dat pak richting je ogen. Mag wel even toch?

En ja, ik heb een ontzettende kutbui dus nee, ik was niet beleefd. En dan godverdomme ook nog zo'n wijf in een scootmobiel wat me midden in het fucking winkelcentrum aanrijdt. En dan zeggen dat ik moet uitkijken. :') Toen plofte ik ook even.
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:00:13 #68
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149822547
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef Nammie het volgende:

[..]

donderdag 19 februari 2015 @ 12:01:11 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149822570
Maar mijn whey, BCAA en beker zijn wel binnen. Nu lucnh :9 Ei :9
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:01:43 #70
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149822582
quote:

[..]

Haal je nou alsjeblieft niet in je hoofd dat die guide de garantie voor succes is, ok? :P
pi_149822586
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja. De voedingsschema's zijn ook wel normaal. Maar volgens mij weet je niet eens wat het is.
pi_149822619
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:01 schreef Artoo het volgende:

[..]

Haal je nou alsjeblieft niet in je hoofd dat die guide de garantie voor succes is, ok? :P
Ja, ik zie wel. Maar als het al die andere meiden lukt, lukt het bij mij vast ook wel denk/hoop ik.
pi_149822645
quote:

[..]

Correlatie =/ causatie
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:04:08 #74
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149822652
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:02 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ja, ik zie wel. Maar als het al die andere meiden lukt, lukt het bij mij vast ook wel denk/hoop ik.
Commercie O+
pi_149822681
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

:') Takke pleuris oudjes. Ik heb 4 fucking dingen. Komt er zo'n kut oudje aan met een pak chocomelk. En die flikkert hem zo voor me op de band. Dus ik kijk hem aan, hij zo "Mag wel even toch?" dus ik pak die chocomelk en flikker dat ding op de gesloten kassa naast me (de band he :+ ). Ik zo, volgende keer flikker ik dat pak richting je ogen. Mag wel even toch?

En ja, ik heb een ontzettende kutbui dus nee, ik was niet beleefd. En dan godverdomme ook nog zo'n wijf in een scootmobiel wat me midden in het fucking winkelcentrum aanrijdt. En dan zeggen dat ik moet uitkijken. :') Toen plofte ik ook even.
Volgens mij wil ik jou niet op een slechte dag tegenkomen :o :P
pi_149822702
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee ze is levensgevaarlijk volgens mij ~O>
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:06:39 #77
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149822718
quote:

[..]

Nee _O-
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:09:33 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149822775
quote:

[..]

Dit viel nog best mee :X Ik heb ze erger gehad. Begon zo'n gast te duwen omdat ik mijn fiets parkeerde waar hij hem blijkbaar wilde zetten. En hij has hem er ook naast kunnen zetten. Nee, duwen en in mijn bek spugen (serieus). Die heb ik gewoon echt flink gehoekt hoor. Oprotten.
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:10:13 #79
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149822787
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:01 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ja. De voedingsschema's zijn ook wel normaal. Maar volgens mij weet je niet eens wat het is.
Overtuig me eens van mijn ongelijk. Post eens zo'n schema icm een oefenschema.
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:11:16 #80
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149822815
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dit viel nog best mee :X Ik heb ze erger gehad. Begon zo'n gast te duwen omdat ik mijn fiets parkeerde waar hij hem blijkbaar wilde zetten. En hij has hem er ook naast kunnen zetten. Nee, duwen en in mijn bek spugen (serieus). Die heb ik gewoon echt flink gehoekt hoor. Oprotten.
Maar dat is dan ook wel heel erg aso van die vent :o Wel stoer dat je niet over je heen laat lopen _O_
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:14:41 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149822870
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:11 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar dat is dan ook wel heel erg aso van die vent :o Wel stoer dat je niet over je heen laat lopen _O_
Ik laat nooit over mij heen lopen :P Opsodemieteren. Ik zal je niet snel op je bek hoeken.. maar zodra ja een rochel in mijn gezich kwat dan krijg je hem hoor :P
pi_149823083
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:39 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

[ afbeelding ] *;
Zijn geen honden, focking kat is nog groter :{w
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149823098
LUNCHTIJD! Opbokken met die afspraken voor lunchtijd die wat uitlopen.

ICH HEB HONGER! :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:26:26 #84
65960 sanger
pi_149823140
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:52 schreef Lonaa het volgende:

Die had bij mij echt niet voorgegaan hoor :D
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:26:44 #85
65960 sanger
pi_149823147
quote:

_O-
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:27:09 #86
65960 sanger
pi_149823156
quote:

[..]

Een boek met voedingsadviEzen en veel trainschema's waarmee je een mooi lichaam krijgt. Maar is voor vrouwen. :D
Discriminatie!!!!!!
pi_149823203
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:26 schreef sanger het volgende:

[..]

Die had bij mij echt niet voorgegaan hoor :D
Ja, nee, bij mij ook dus niet. :P Daahaag.
pi_149823209
Ok, wandelen!
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:29:54 #89
65960 sanger
pi_149823220
quote:

[..]

Dat is omdat ze alleen de succesverhalen op de foto zetten he.
pi_149823231
Dat is al tig keer gezegd, maar dat kom niet echt binnen in haar hoofd :X
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:34:13 #91
65960 sanger
pi_149823315
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:02 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ken je het principe van reclame/marketing??
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:35:59 #92
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149823358
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:34 schreef sanger het volgende:

[..]

Ken je het principe van reclame/marketing??
Als dat allemaal echt was zat ik nu op de bank afslankpillen weg te tikken met een spiermakerding op m'n buik terwijl ik een bak B&J zit te eten _O_
pi_149823367
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Als dat allemaal echt was zat ik nu op de bank afslankpillen weg te tikken met een spiermakerding op m'n buik terwijl ik een bak B&J zit te eten _O_
:D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149823432
quote:

[..]

Dit. O+

Al zou het me niet verbazen als er redelijk wat resultaat met die guides gehaald wordt, mits braaf iedere dag uitgevoerd. Ga het niet proberen, teveel extra zooi nodig en van sommige oefeningen ga ik mijn nek breken. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_149823663
Ik heb alleen de broccoli en kip uit mijn lunch gevist, de rijst laten zitten :6 Had er echt geen lust meer in. Hopelijk heb ik nu wel genoeg eten/koolhydraten om het tot mijn looptraining te redden..
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:51:14 #96
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149823735
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dit. O+

Al zou het me niet verbazen als er redelijk wat resultaat met die guides gehaald wordt, mits braaf iedere dag uitgevoerd. Ga het niet proberen, teveel extra zooi nodig en van sommige oefeningen ga ik mijn nek breken. :+
Heb zelf deze guide tot en met week 11 gedaan (daarna kwamen de feestdagen, dan slaat de klad er in blijkbaar :P). Heb er aardige vooruitgang mee geboekt, maar uiteraard niet zo spectaculair als je ziet op Instagram :P Voor die tijd sportte ik niet zo heel veel, en vanaf week 1 van de guide heb ik trouw iedere week 3 keer zo'n workout gedaan, naast nog 2-3x per week hardlopen. Logisch dus dat je lichaam er dan beter uit gaat zien :) Het voedingsplan heb ik niet gevolgd.
pi_149823765
quote:

[..]

Ja, dat is idd ook hoe het gaat bij Kayla Itsines. Lekker op de bank met een potje afslankpillen en verder lekker eten voor het leven.
pi_149823819
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:52 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ja, dat is idd ook hoe het gaat bij Kayla Itsines. Lekker op de bank met een potje afslankpillen en verder lekker eten voor het leven.
Wat we alleen proberen te zeggen is dat er geen wondermiddelen bestaan ;) Dus die meisjes zullen vast resultaat hebben geboekt o.a. met behulp van die guide, maar als je in 12 weken van een klein buikje naar enigszins zichtbare abs wilt gaan zul je toch vooral minder moeten eten dan je verbruikt. Dat sporten helpt om je energieverbruik wat te verhogen.
pi_149823961
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:51 schreef Artoo het volgende:

[..]

Heb zelf deze guide tot en met week 11 gedaan (daarna kwamen de feestdagen, dan slaat de klad er in blijkbaar :P). Heb er aardige vooruitgang mee geboekt, maar uiteraard niet zo spectaculair als je ziet op Instagram :P Voor die tijd sportte ik niet zo heel veel, en vanaf week 1 van de guide heb ik trouw iedere week 3 keer zo'n workout gedaan, naast nog 2-3x per week hardlopen. Logisch dus dat je lichaam er dan beter uit gaat zien :) Het voedingsplan heb ik niet gevolgd.
Prima bewegingsding dus, maar geen wondermiddel. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 19 februari 2015 @ 13:01:02 #100
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149824018
quote:

[..]

Zo bedoel ik het helemaal niet :* Wat hierboven terecht wordt gezegd: er zijn zoveel middelen die beloven een wonder te zijn.. maar het is allemaal marketing. Natuurlijk zal het wel iets helpen, maar staar je niet blind op foto's.
pi_149824069
Het is toch ook geen wonder als het gewoon een voedings en sport advies geeft. Ik zie het probleem niet zo. :')
  donderdag 19 februari 2015 @ 13:05:11 #102
65960 sanger
pi_149824145
quote:

[..]

donderdag 19 februari 2015 @ 13:06:24 #103
65960 sanger
pi_149824182
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:03 schreef Myraela het volgende:
Het is toch ook geen wonder als het gewoon een voedings en sport advies geeft. Ik zie het probleem niet zo. :')
Het gaat erom dat Nammie er vanuit lijkt te gaan dat ze dezelfde progressie zal boeken als die van de (ingehuurde reclame)modellen die door het merk zelf gepromoot worden.
  donderdag 19 februari 2015 @ 13:06:38 #104
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149824194
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:03 schreef Myraela het volgende:
Ging meer over de foto's als eindresultaat :+
pi_149824225
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:06 schreef sanger het volgende:

[..]

Het gaat erom dat Nammie er vanuit lijkt te gaan dat ze dezelfde progressie zal boeken als die van de (ingehuurde reclame)modellen die door het merk zelf gepromoot worden.
En ik geloof nooit dat die vrouwen/meisjes gezond leven. Die doen er alles aan om zo snel mogelijk zo dun mogelijk te worden :+
pi_149824320
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:06 schreef sanger het volgende:

[..]

Lekker boeiend, als het haar motiveert om in ieder geval iets van progressie te boeken, dan maakt dat toch helemaal niets uit. En het gaat in dit geval niet om ingehuurde modellen, het is geen tell sell. Dit is gewoon een internet hype, waarbij enorm veel meisjes goede verschillen op Instagram laten zien.
  donderdag 19 februari 2015 @ 14:15:43 #107
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149826259
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:01 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het helemaal niet :* Wat hierboven terecht wordt gezegd: er zijn zoveel middelen die beloven een wonder te zijn.. maar het is allemaal marketing. Natuurlijk zal het wel iets helpen, maar staar je niet blind op foto's.
Ik moet dan ook altijd heel hard lachen om de licht sarcastische 'marketing' van XXL voor fatburners:
pi_149826317
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:15 schreef -Peach het volgende:

[..]

Ik moet dan ook altijd heel hard lachen om de licht sarcastische 'marketing' van XXL voor fatburners:
[ afbeelding ]
Of van die before/afterpics wat overduidelijk een ander persoon is :P

pi_149826454
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wel snel klaar met je foto's maken, eerst nummer 1 langs de ene wand en meteen daarna nummer 2 langs de andere wand. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 19 februari 2015 @ 14:33:58 #110
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149826757
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Prima bewegingsding dus, maar geen wondermiddel. :)
Yup :) In het voedingsdinges heb ik me echter helemaal niet verdiept dus daar durf ik geen uitspraken over te doen. Maar wanneer je niet langer couch potato wilt zijn, zou ik dit best aanraden aan mensen.
pi_149826784
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Looks legit :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149826788
KWARK!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 14:36:42 #113
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149826817
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:35 schreef CrunchySelf het volgende:
KWARK!
De Lidl hier had alweer geen kwark ;(
pi_149826824
quote:

[..]

Looks legit :Y
Vind je echt?
pi_149826868
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:37 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Vind je echt?
Nee :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149826913
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:36 schreef Artoo het volgende:

[..]

De Lidl hier had alweer geen kwark ;(
;( Ik zal vanmiddag even kijken.

Zit nu aan die van de AH, is ook lekker maar wat duurder.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149826946
Ik vind de kwark van Jumbo ook wel echt lekkerder dan die van Lidl moet ik nu zeggen. Maar met fruit erdoorheen maakt het niet veel meer uit..
  donderdag 19 februari 2015 @ 14:42:42 #118
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149826966
Over fruit gesproken.. heb nog een mango over :9
pi_149826970
Die heb ik nog nooit gehad.

Laatst wel de magere kwark (dus niet een franse zoals ik altijd heb) van Konings, die is wat minder van smaak
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149827036
Ik heb vandaag aldi kwark ingeslagen weer. Pot of 5.

En ik liep 9.73 km in 2:03, das 4,6 per uur gemiddeld. :D Vind ik netjes :D
pi_149827072
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb vandaag aldi kwark ingeslagen weer. Pot of 5.

En ik liep 9.73 km in 2:03, das 4,6 per uur gemiddeld. :D Vind ik netjes :D
*O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149827102
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:46 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

*O*
Net even gekeken, nog 33 km en dan zit ik op 100 :)
pi_149827126
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Net even gekeken, nog 33 km en dan zit ik op 100 :)
Goed bezig :D

Dat moet te doen zijn :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149827138
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Goed bezig :D

Dat moet te doen zijn :Y
Ja, met gemak. :)
pi_149827168
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, met gemak. :)
En volgende maand?
pi_149827199
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

En volgende maand?
Meteen de zweep erover _O-

~O>
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149827267
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:49 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Meteen de zweep erover _O-

~O>
Haha nouja ik vraag me gewoon af in hoeverre zo'n challenge een eenmalige motivatie is of dat dit nu haar nieuwe beweegpatroon wordt :)
  donderdag 19 februari 2015 @ 14:56:29 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149827429
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat we alleen proberen te zeggen is dat er geen wondermiddelen bestaan ;) Dus die meisjes zullen vast resultaat hebben geboekt o.a. met behulp van die guide, maar als je in 12 weken van een klein buikje naar enigszins zichtbare abs wilt gaan zul je toch vooral minder moeten eten dan je verbruikt. Dat sporten helpt om je energieverbruik wat te verhogen.
Ehm, niet helemaal.

Want dan moet je ook nog je voeding goed tweaken zodat je geen spieren verliest. Plus uberhaupt buikspieren al hebben. Anders heb je nog geen abs o te showen
  donderdag 19 februari 2015 @ 14:59:02 #129
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149827509
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:07 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

En ik geloof nooit dat die vrouwen/meisjes gezond leven. Die doen er alles aan om zo snel mogelijk zo dun mogelijk te worden :+
Dat :Y Plus photoshop.

quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lekker boeiend, als het haar motiveert om in ieder geval iets van progressie te boeken, dan maakt dat toch helemaal niets uit. En het gaat in dit geval niet om ingehuurde modellen, het is geen tell sell. Dit is gewoon een internet hype, waarbij enorm veel meisjes goede verschillen op Instagram laten zien.
Ja, en als wij daar wat over willen zeggen is dat ons vrij recht dacht ik.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:15 schreef -Peach het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh hey, die kwam ik idd laatst tegen ja :D

quote:

[..]

[ afbeelding ]
:') !!!!!! 5 maanden ook nog. Never _O-
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:00:04 #130
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149827542
quote:
KWARK!
pi_149827569
Wow, zuiveloverload :P

Wel grappig, een foto van je koelkast. Die van mij is meestal vrij leeg, op sauzen na, maar ik zal ook eens een representatief fotootje maken..
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:02:07 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149827600
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow, zuiveloverload :P

Wel grappig, een foto van je koelkast. Die van mij is meestal vrij leeg, op sauzen na, maar ik zal ook eens een representatief fotootje maken..
Ja, iedereen pics van de koelkast plaatsen *O*
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:02:55 #133
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149827621
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat :Y Plus photoshop.

Plus ongelukkige before foto's. Ik wed dat dat meisje op de before foto van net er een stuk minder chubby uit ziet wanneer zijn een sportbroekje draagt dat wel gewoon haar maat is.
pi_149827627
Ja, na m;ln workout

*hijg
pi_149827817
Ok. stuk.
pi_149827851
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

En volgende maand?
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha nouja ik vraag me gewoon af in hoeverre zo'n challenge een eenmalige motivatie is of dat dit nu haar nieuwe beweegpatroon wordt :)
Ik merk nu dat 100 km per maand best te doen is, dus ja, dat wil ik er eigenlijk wel inhouden. :)
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:16:41 #137
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828010
Wat eet iedereen? Vanaaf dan he.

Hier bloemkool, aardappelen, kipfilet en griekse yoghurt.
pi_149828095
Kalkoen, champignons, broccoli, aardappels uit de oven, sla. Misschien een sausje van kwark.

Of ik maak shoarma van de kalkoen en champignons.
pi_149828100
En net had ik een ei. in 2 happen. :')
pi_149828121
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:16 schreef Qwea het volgende:

Brood, voor het trainen al. Misschien nog wat kwark of een ei als ik terugkom.
pi_149828122
quote:

Schnitzel en rode kool met appel of peer (weet niet welke ik nog heb).
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:20:50 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828163
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:19 schreef Lonaa het volgende:
En net had ik een ei. in 2 happen. :')
*boks* ik ook. Op brood dat wel
pi_149828174
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

*boks* ik ook. Op brood dat wel
Zonder brood. gewoon NOM NOM, zo. :')

Eerst even douchen zo en dan nog brood met tonijn.
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:22:35 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828212
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:19 schreef Lonaa het volgende:
Kalkoen, champignons, broccoli, aardappels uit de oven, sla. Misschien een sausje van kwark.

Of ik maak shoarma van de kalkoen en champignons.
Oeh, klinkt lekker. Ik ga zaterdag j bier friet maken!

quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Brood, voor het trainen al. Misschien nog wat kwark of een ei als ik terugkom.
KH load :9 Nog lekkere dingen erop?
pi_149828230
En foto van koelkast en voorraadkast:

Op de koelkast staan nog kruiden, druiven en een halve komkommer. De fruitschaal staat in de woonkamer met banaan, appel en mandarijn.
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:23:21 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828236
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zonder brood. gewoon NOM NOM, zo. :')

Eerst even douchen zo en dan nog brood met tonijn.
Ik heb tonijn bij deka gekocht. John west 1.47 (1.13 nu bij AH) en bij deka hadden ze 1 of ander ander merk, 1.05. Zelfde voedingswaarde :o Dus ik heb 12 blikken tonijn :P
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:24:50 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828273
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:23 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Op de koelkast staan nog kruiden, druiven en een halve komkommer. De fruitschaal staat in de woonkamer met banaan, appel en mandarijn.
OEH groente :9 Veul groente :9 En tonijn :9

In mijn deur staan blikjes redbull, cola, sinas, 7-up, yoghurt, vla, citroensap, waldenfarm saus, smeerkaas, leverpastei, roomboter en een kindertoetje. :P
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:25:24 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828295
Mijn voorraadkast heb ik geen foto van gemaakt die staat ook stampvol. Wacht, ff doen.
pi_149828305
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oeh, klinkt lekker. Ik ga zaterdag j bier friet maken!

[..]

KH load :9 Nog lekkere dingen erop?
Juist niet, mijn lunch was broccoli met kip en mijn D is 2-4 boterhammen. Niet echt een KH load lijkt me. Heb ook eigenlijk geen zin in boterhammen maarja donderdag is altijd rommelig met eten. Kokosbrood en bietenhummus, maar de bietenhummus is al 1.5 week open dus vertrouw ik niet helemaal. Ik heb echt een meh-dagje qua eten :P
pi_149828310
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

OEH groente :9 Veul groente :9 En tonijn :9

In mijn deur staan blikjes redbull, cola, sinas, 7-up, yoghurt, vla, citroensap, waldenfarm saus, smeerkaas, leverpastei, roomboter en een kindertoetje. :P
Ja, veul groente! Het vlees/de vis komt voornamelijk uit de vriezer. en veel vega/bijna vega deze week. :D

En wat een shitload frisdrank. :')
pi_149828322
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb tonijn bij deka gekocht. John west 1.47 (1.13 nu bij AH) en bij deka hadden ze 1 of ander ander merk, 1.05. Zelfde voedingswaarde :o Dus ik heb 12 blikken tonijn :P
Ik koop die van de aldi, 1,15 voor 150 gram.
pi_149828324
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:23 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hmm dat ziet er goed uit zeg!
pi_149828341
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm dat ziet er goed uit zeg!
Ik ben ook wel erg content :D Goede lijst gemaakt met weekmaaltijden, flink boodschappen gedaan, hoppa. Zaterdag nog een paar kleine dingetjes bijhalen en dan dinsdag weer een shitload. :D
pi_149828363
Bij mij raken de koelkast en de fruitschaal en zo wel steeds leger gedurende de werkweek.. tijd voor grote en goedkope boodschappen is er eigenlijk alleen in het weekend :P
pi_149828386
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Bij mij raken de koelkast en de fruitschaal en zo wel steeds leger gedurende de werkweek.. tijd voor grote en goedkope boodschappen is er eigenlijk alleen in het weekend :P
Ja, dat is wel herkenbaar. Maandag stond er in die koelkast nog 1 bakje kwark, broodboter, pakje beleg, en de meuk uit de deur exclusief de citroenen en kwark. :')

Heb voor deze week wel wat meer gekocht dan dat ik daadwerkelijk nodig had :')
pi_149828399
ARGH. Ik heb al bijna 2 weken ontzettend veel zin in CHIPS. En het fits m'n macro's vandaag. En en, maar ik wil niet. Maar ik wil wel. ;(

Ik blijf sterk.

denk ik
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:30:09 #157
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828407
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, veul groente! Het vlees/de vis komt voornamelijk uit de vriezer. en veel vega/bijna vega deze week. :D

En wat een shitload frisdrank. :')
Ja, O+ trekt altijd tig flessen open voor hemzelf :')

En voordat je gaat slaan, die brokken zijn al kei oud en krijgt Link niet. O+ Had een zak meegenomen en ik ben gaan elimineren met barf /braaf
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:30:40 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828423
quote:

[..]

Deze is 185g. :Y
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:30:51 #159
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149828430
quote:

Tagliatelle met kabeljauw, pesto, cherrytomaten, olijven (uit de oven) :9~
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:31:43 #160
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828463
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Juist niet, mijn lunch was broccoli met kip en mijn D is 2-4 boterhammen. Niet echt een KH load lijkt me. Heb ook eigenlijk geen zin in boterhammen maarja donderdag is altijd rommelig met eten. Kokosbrood en bietenhummus, maar de bietenhummus is al 1.5 week open dus vertrouw ik niet helemaal. Ik heb echt een meh-dagje qua eten :P
Ooh ik lees net pas dat je je rijst niet hebt gegeten :P Waarom maak je geen uitsmijter op brood dan? Of ff snel wokgroente in de pan, rijst erbij, kip erdoor, eten. Echt 15 min ist klaar.
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:32:57 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828496
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:30 schreef -Peach het volgende:

[..]

Tagliatelle met kabeljauw, pesto, cherrytomaten, olijven (uit de oven) :9~
Pesto :r Olijven :r voor de rest O+
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:33:32 #162
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828515
Ooh de rest van mijn tonijn staat verstopt zie ik :o
pi_149828552
quote:

Z'n vooraf gemaakte quiche, kant en klaar :9.

* CrunchySelf runs away
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149828555
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh ik lees net pas dat je je rijst niet hebt gegeten :P Waarom maak je geen uitsmijter op brood dan? Of ff snel wokgroente in de pan, rijst erbij, kip erdoor, eten. Echt 15 min ist klaar.
Omdat ik tussen 7 uur 's ochtends en 21.30 's avonds niet thuis kom. En als ik thuis ben na de training heb ik meestal geen zin meer om nog boodschappen te doen of eten klaar te maken.
Oeh ik bedenk me net dat mijn vriend gisteren olijven en peppadews van de turk voor me heeft gekocht, dat is nog wel een goede post-training snack!
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:36:52 #165
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828621
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:34 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Z'n vooraf gemaakte quiche, kant en klaar :9.

* CrunchySelf runs away
:r !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat je die lekker vindt man :r

100g heeft 269kcal, met 16g vet en 20.4g KH en maar 7.6g eiwitten _O- (Als je de ham prei hebt :P )
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:37:26 #166
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828639
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Omdat ik tussen 7 uur 's ochtends en 21.30 's avonds niet thuis kom. En als ik thuis ben na de training heb ik meestal geen zin meer om nog boodschappen te doen of eten klaar te maken.
Oeh ik bedenk me net dat mijn vriend gisteren olijven en peppadews van de turk voor me heeft gekocht, dat is nog wel een goede post-training snack!
Ja, nee dat snap ik dan idd :Y En mealprep kan niet want geen vriezer.
pi_149828666
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, nee dat snap ik dan idd :Y En mealprep kan niet want geen vriezer.
Soms loopt je planning gewoon een beetje in de soep :P Maar goed ik zal niet verhongeren vandaag hoor.. ;)
pi_149828736
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

:r !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat je die lekker vindt man :r

100g heeft 269kcal, met 16g vet en 20.4g KH en maar 7.6g eiwitten _O- (Als je de ham prei hebt :P )
Die ik heb is wel lekker, maar ik weet niet welke dat is. Zal even kijken naar de voedingswaarde, ik kan er namelijk zo twee van eten :9

Heb de laatste tijd z'n 'fock dit' instelling :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:40:34 #169
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149828737
quote:

[..]

Ik ook, is prima (en makkelijk te openen i.p.v. die goedkoopste van de AH).
pi_149828754
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, O+ trekt altijd tig flessen open voor hemzelf :')

[ afbeelding ]
En voordat je gaat slaan, die brokken zijn al kei oud en krijgt Link niet. O+ Had een zak meegenomen en ik ben gaan elimineren met barf /braaf
Er ligt chips in je kast!?!??!!?! ~O>
pi_149828794
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:40 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Beter in je kast dan in je buik :P
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:42:31 #172
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828805
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:40 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Jup. En bier, en redbull, en sterke drank, en koekjes.
pi_149828812
Wat moet jij met zoveel energiedrank Q?

Drink je dat vaak? :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:43:47 #174
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828842
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat moet jij met zoveel energiedrank Q?

Drink je dat vaak? :o
Niet voor mij :P is voor O+ Die drinkt nog wel eens rode wodka redbull. Was laatst in de aanbieding. Hele tree 5 euro (normaal 12) dus heb 4 tredes meegenomen. 3 staan in de schuur koelkast met bier.. deze paste er niet bij :P
pi_149828845
Ik doe weleens quiche zelf maken :9
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:44:07 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828858
First world problems. Welke whey smaak ga ik proberen?
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:44:19 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828865
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Beter in je kast dan in je buik :P
pi_149828874
Rode wodka-red bull.. Daar heb ik echt teveel van weggewerkt maar wat is dat lekker.
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:45:16 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828895
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:40 schreef -Peach het volgende:

[..]

Ik ook, is prima (en makkelijk te openen i.p.v. die goedkoopste van de AH).
Dat tering hoerenlipje breekt telkens af :') Zie wel dat deze van de deka geen lipje heeft dus :r blik opener :r Dat is ook een drama voor me :') Vorige keer was ik zo pissed dat ik het blikje de tuin heb ingesmeten :') :@
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:45:57 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828915
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:40 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Die ik heb is wel lekker, maar ik weet niet welke dat is. Zal even kijken naar de voedingswaarde, ik kan er namelijk zo twee van eten :9

Heb de laatste tijd z'n 'fock dit' instelling :')
Niet echt slim he die instelling...
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:46:20 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149828930
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Rode wodka-red bull.. Daar heb ik echt teveel van weggewerkt maar wat is dat lekker.
De laatste x dat ik dat dronk, waren het er 8 en heb ik 32u niet geslapen. Nooit meer dus :+
pi_149828960
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Niet voor mij :P is voor O+ Die drinkt nog wel eens rode wodka redbull. Was laatst in de aanbieding. Hele tree 5 euro (normaal 12) dus heb 4 tredes meegenomen. 3 staan in de schuur koelkast met bier.. deze paste er niet bij :P
A op die manier, dacht al :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149828977
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Niet echt slim he die instelling...
Nope, maar ik geef niet aan toe behalve deze quiche dan.

Deze week gaat op zich prima volgens de lijstjes / macros :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149828995
Oh jee, ik krijg ineens heel erge buikkrampen en diarree.. misschien verklaart dat waarom ik nergens zin in heb qua eten vandaag. Even kijken hoe ik me over 1.5 uur voel, ik wil de training eigenlijk echt niet overslaan :'(
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:50:22 #185
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149829031
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh jee, ik krijg ineens heel erge buikkrampen en diarree.. misschien verklaart dat waarom ik nergens zin in heb qua eten vandaag. Even kijken hoe ik me over 1.5 uur voel, ik wil de training eigenlijk echt niet overslaan :'(
:X Ik hoop het niet voor je :o :X
pi_149829044
-O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149829067
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

Deze is 185g. :Y
150 gram is uitlekgewicht he?
pi_149829127
quote:

[..]

Dat tering hoerenlipje breekt telkens af :') Zie wel dat deze van de deka geen lipje heeft dus :r blik opener :r Dat is ook een drama voor me :') Vorige keer was ik zo pissed dat ik het blikje de tuin heb ingesmeten :') :@
Die van de aldi heeft lipje en ik heb nooit probleme :P
pi_149829130
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh, bah ;(
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:54:24 #190
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149829134
quote:

Preisoep van gisteren met zalm, champignons en een broodje uit de oven :9
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:54:48 #191
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149829147
quote:

[..]

Lol :') bij de van de Aldi gaat het eigenlijk altijd wel goed!
pi_149829193
Ik vind het een irritatie als de aluminiumfolie op het kwark bakje er niet heel vanaf komt, kennelijk moet er altijd een stukje afbreken :(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149829207
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:44 schreef Qwea het volgende:
First world problems. Welke whey smaak ga ik proberen?
Laat ff weten hoe ze smaken ;) Moet ook nieuwe whey bestellen bij XXL. Wil wel eens een andere smaak proberen :)
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:57:21 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149829212
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

150 gram is uitlekgewicht he?
Ooh :')
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:58:01 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149829229
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

Preisoep van gisteren met zalm, champignons en een broodje uit de oven :9
Bohhhh :9
pi_149829232
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh :')
Helder licht :')
pi_149829242
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:56 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik vind het een irritatie als de aluminiumfolie op het kwark bakje er niet heel vanaf komt, kennelijk moet er altijd een stukje afbreken :(
Jaaaa :(
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:58:42 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149829243
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Die van de aldi heeft lipje en ik heb nooit probleme :P
Sowieso moeten ze deksel uitvinden. Handiger :P
pi_149829280
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

:X Ik hoop het niet voor je :o :X
Mja het is nogal irritant, mijn maag/darmen hebben een paar keer per jaar zo'n krampaanval. Blijkbaar is er iets qua eten wat ik niet goed verdraag of zo maar ik weet nog niet wat. Meestal gaat het wel redelijk snel weer over gelukkig, maar ik kon net dus niet rechtop naar de wc lopen, zo'n pijn deed het. Gelukkig heeft niemand me zo kreupel ineengevouwen zien lopen..
pi_149829296
Pff je kan af en toe beter gewoon slecht en ongezond eten dan actief bezig zijn met voeding en goed eten.

Alle kipfilet en supplementen kosten toch een partij centjes... :+ 2 item's in m'n winkelwagen bij XXL en kan weer 85 euro aftikken 8)7
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:01:38 #201
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149829307
Ik heb nog wel zakjes van zo'n proefpakket van XXL, zijn wel bijna over datum :') . Kan wel es kijken welke smaken ik nog heb die niet over datum zijn als iemand interesse heeft!
pi_149829310
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jaaaa :(
Zie, dacht al ben vast niet de enige :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149829318
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:01 schreef sandertjuh het volgende:
Pff je kan af en toe beter gewoon slecht en ongezond eten dan actief bezig zijn met voeding en goed eten.

Alle kipfilet en supplementen kosten toch een partij centjes... :+ 2 item's in m'n winkelwagen bij XXL en kan weer 85 euro aftikken 8)7
Elke dag mac en eten bij tankstation was ook niet goedkoop :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149829335
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:01 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Zie, dacht al ben vast niet de enige :D
Ik heb me zelfs weleens gesneden aan zo'n afgescheurd randje..
pi_149829354
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb me zelfs weleens gesneden aan zo'n afgescheurd randje..
Ja, die zijn scherp he :X
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:08:42 #206
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149829489
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja het is nogal irritant, mijn maag/darmen hebben een paar keer per jaar zo'n krampaanval. Blijkbaar is er iets qua eten wat ik niet goed verdraag of zo maar ik weet nog niet wat. Meestal gaat het wel redelijk snel weer over gelukkig, maar ik kon net dus niet rechtop naar de wc lopen, zo'n pijn deed het. Gelukkig heeft niemand me zo kreupel ineengevouwen zien lopen..
ooh dat is echt zwaar kut :o
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:09:13 #207
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149829503
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:01 schreef -Peach het volgende:
Ik heb nog wel zakjes van zo'n proefpakket van XXL, zijn wel bijna over datum :') . Kan wel es kijken welke smaken ik nog heb die niet over datum zijn als iemand interesse heeft!
hejje kokos??????? Die zat er bij mij niet in :(
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:12:40 #208
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149829605
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik kijk vanavond ff!
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:13:17 #209
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149829620
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:12 schreef -Peach het volgende:

[..]

Ik kijk vanavond ff!
Thnx alvast O+
pi_149829674
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kokos :r :r :r
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:16:48 #211
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149829737
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:14 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Kokos :r :r :r
Nomnomnom!

Cookie en cream met water :r !!!!!
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:24:24 #212
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149829925
Ik had laatst appel geprobeerd met water, huuuu ;( egg protein is met water veel beter te doen!
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:34:32 #213
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149830216
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:24 schreef -Peach het volgende:
Ik had laatst appel geprobeerd met water, huuuu ;( egg protein is met water veel beter te doen!
Ik ga mijn smaakje straks met yoghurt doen :Y
pi_149830281
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

De laatste x dat ik dat dronk, waren het er 8 en heb ik 32u niet geslapen. Nooit meer dus :+
Whaha ja daar zou ik een week later ook nog van stuiteren.
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:43:37 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149830535
Ik snap het nog steeds niet. Als ik 200g rauwe kipfilet heb en ik bak dat met wat roomboter (zeg 5g). Dan heb ik na het bakken 150g kipfilet over (bijwijze van). 50g van die kipfilet was dus water wat verdampt is. Want aan die kip is verder niks geadd. Dan voer je op mfp toch 150g rauwekipfilet in. Want water bevat geen kcal en dat is dan wat je netto hebt.
pi_149830605
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:43 schreef Qwea het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Als ik 200g rauwe kipfilet heb en ik bak dat met wat roomboter (zeg 5g). Dan heb ik na het bakken 150g kipfilet over (bijwijze van). 50g van die kipfilet was dus water wat verdampt is. Want aan die kip is verder niks geadd. Dan voer je op mfp toch 150g rauwekipfilet in. Want water bevat geen kcal en dat is dan wat je netto hebt.
Ik denk dat ze van rauwe kipfilet uitgaan.
pi_149830612
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:43 schreef Qwea het volgende:
0g rauwe kipfilet heb en ik bak dat met wat roomboter (zeg 5g). Dan heb ik na het bakken 150g kipfilet over (bijwijze van). 50g van die kipfilet was dus water wat verdampt is. Want aan die kip is verder niks geadd. Dan voer je op mfp toch 150g rauwekipfilet in. Want water bevat geen kcal en dat is dan wat je netto hebt.
Nee want die voedingswaarden op MFP gelden toch voor rauwe kipfilet en niet voor gebakken kipfilet? :P Gebakken kipfilet bevat dus meer kcal per gram..
pi_149830675
Q, laat het met rust.

En ik wil ook kokos.
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:49:35 #219
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149830705
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee want die voedingswaarden op MFP gelden toch voor rauwe kipfilet en niet voor gebakken kipfilet? :P Gebakken kipfilet bevat dus meer kcal per gram..
maar WAAROM dan. Leg me dat dan eens uit. Ik snap het echt niet. Want afgezien van de boter die ik apart in mfp bereken voeg ik toch niks toen?! Er gaat juist wat uit tijdens het bakken (water)
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:49:50 #220
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149830712
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:48 schreef Lonaa het volgende:
Q, laat het met rust.

En ik wil ook kokos.
Nee. Ik wil het snappen.
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:53:53 #221
65960 sanger
pi_149830823
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

maar WAAROM dan. Leg me dat dan eens uit. Ik snap het echt niet. Want afgezien van de boter die ik apart in mfp bereken voeg ik toch niks toen?! Er gaat juist wat uit tijdens het bakken (water)
En dat water bevat geen kcal. Dus je blijft met dezelfde hoeveelheid kcal over, met in gewicht minder kip.

Dus ongebakken: 100 kcal per 100 gram => 1 kcal per gram
En gebakken: nog steeds 100 kcal maar slechts 80 gram product => 1.25 kcal per gram.
pi_149830830
quote:

[..]

Nee. Ik wil het snappen.
ARGH.

Luister. Je hebt 200 gram rauwe kipfilet. Ja? Daarvan is 50 gram water en 150 gram massa. Ja?
Dus je hebt niet dezelfde voedingswaarde als 150 gram rauwe kipfilet, want 150 gram rauwe kipfilet heeft 30 gram water en 120 gram vaste massa.

Ja? Still there?

Je kunt wel invoeren dat je 150 gram gebakken kipfilet heb (want dati s wat je hebt, na het bakken) dan zijn de voedingswaarde daar al op aangepast (dat je dus meer dichtheid hebt want minder water)

OKE?
pi_149830831
quote:

[..]

nee je voegt niets toe, maar omdat het minder weegt is de hoeveelheid kcal per gram toch meer.. dat is toch logisch?

150 g rauwe kipfilet bevat dus de kcal van 100 gebakken kipfilet

En bovendien, als er in MFP staat: kipfilet, rauw, 100g
waarom dan de hoeveelheid veranderen? Er staat toch rauw?
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:55:47 #224
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149830873
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef sanger het volgende:

[..]

En dat water bevat geen kcal. Dus je blijft met dezelfde hoeveelheid kcal over, met in gewicht minder kip.

Dus ongebakken: 100 kcal per 100 gram => 1 kcal per gram
En gebakken: nog steeds 100 kcal maar slechts 80 gram product => 1.25 kcal per gram.
Eeeeeeeuw! Nu snap ik hem.

Dus ik eet straks 200g rauwe kipfilet. Dat voer ik ook zo op mfp in? Dan is die 130 die overblijft hetzelfde kcal als die 200 rauw, right?
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:56:36 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149830899
Stel, sneetje brood. 35 gram is 85 cal, die rooster je, heb je 10 gram over, is nog steeds 85 kcal.
Maar die dingen zijn niet zo precies en v wat 25 kcal uit?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:57:43 #226
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149830933
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Stel, sneetje brood. 35 gram is 85 cal, die rooster je, heb je 10 gram over, is nog steeds 85 kcal.
Maar die dingen zijn niet zo precies en v wat 25 kcal uit?
Ja geen flikker. Maar daarom wil ik het wel snappen :P maar ik snap het nu :Y
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:59:14 #227
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149830976
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Eeeeeeeuw! Nu snap ik hem.

Dus ik eet straks 200g rauwe kipfilet. Dat voer ik ook zo op mfp in? Dan is die 130 die overblijft hetzelfde kcal als die 200 rauw, right?
Van rauwe kipfilet val je iig wel af :+
  donderdag 19 februari 2015 @ 17:00:24 #228
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149831008
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef Maraca het volgende:

[..]

Van rauwe kipfilet val je iig wel af :+
Hahaha :D men, kan ik iig fatsoenlijk schijten ipv pijn te lijden :P
  donderdag 19 februari 2015 @ 17:45:47 #229
65960 sanger
pi_149832343
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hahaha :D men, kan ik iig fatsoenlijk schijten ipv pijn te lijden :P
Als je het niet al via de andere kant eruit gemikt hebt bedoel je :P
  donderdag 19 februari 2015 @ 17:47:16 #230
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149832385
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:45 schreef sanger het volgende:

[..]

Als je het niet al via de andere kant eruit gemikt hebt bedoel je :P
True story :D Of van 2 kanten praktisch tegelijk :X Been there. Eerst kakken (diarree :X ) en dan geweldig over je nek moeten gaan... over je kak heen :')
pi_149832403
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

True story :D Of van 2 kanten praktisch tegelijk :X Been there. Eerst kakken (diarree :X ) en dan geweldig over je nek moeten gaan... over je kak heen :')
Heerlijk dat ja. Gelukkig ben ik niet vaak zo ziek :X
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 17:53:25 #232
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149832538
Boh, dat was een heerlijke maaltijd :9
pi_149833172
Met een cola light in mijn mik om de maag wat te bedaren ga ik toch proberen om te trainen..
pi_149833262
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het een wondermiddel is, maar ik weet wel dat er prachtige resultaten zijn geboekt. En dat zijn geen betaalde modellen; dat zijn gewoon meiden/vrouwen zoals jij en ik. En dat het goed werkt zal heus niet voor iedereen gelden. Maar ik ben gewoon slank en ik heb al een platte buik, dus ik denk dat het voor mij wel gaat werken als in dat ik een mooiere afgetrainde buik krijg e.d. Maar ik ga er foto's van maken, dus dan zul je het zien.
pi_149833536
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:15 schreef Nammie het volgende:

[..]

dus dan zul je het zien.
Of niet :+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 18:31:01 #236
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149833738
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Met een cola light in mijn mik om de maag wat te bedaren ga ik toch proberen om te trainen..
Doorzetter! Succes!
  donderdag 19 februari 2015 @ 18:31:33 #237
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149833760
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:24 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

*proest*. Daar ging de yoghurt
  donderdag 19 februari 2015 @ 18:31:53 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149833775
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:53 schreef Maraca het volgende:
Boh, dat was een heerlijke maaltijd :9
Same here :9
pi_149833974
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:24 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Mja, het kan niet anders dan werken. Op zo'n manier trainen/sporten en eten kan niet anders. Maar ik ga er niet meer over discussiëren.
  donderdag 19 februari 2015 @ 18:44:06 #240
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149834186
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Thnx alvast O+
Nope.
  donderdag 19 februari 2015 @ 18:49:20 #241
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149834400
quote:
13s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef -Peach het volgende:

[..]

Nope.
Thnx antway!!
pi_149834713
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:38 schreef Nammie het volgende:

[..]

Mja, het kan niet anders dan werken. Op zo'n manier trainen/sporten en eten kan niet anders. Maar ik ga er niet meer over discussiëren.
Uiteraard is het beter dan niks doen.

Hopelijk kun je ons aan het einde van de rit keihard uitlachen dat het toch werkte :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149834945
Mijn eten is bijna klaar. :9
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:24:05 #244
65960 sanger
pi_149835661
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:38 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik denk dat je iets te rotsvast geloofd in het succes. Bij ieder dieet of afslank methode zijn er ook mensen voor wie het niet werkt. Dat zal bij dit niet anders zijn.

Het gaat niet zozeer of het jou lukt of niet, maar meer om de naïviteit die je hier toch wel een beetje laat zien.

Evengoed succes ermee, het is niet dat niemand het je gunt ofzo.
pi_149836267
Ik heb schaamteloos zitten bunkeren. :')
pi_149836569
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb schaamteloos zitten bunkeren. :')
Wat heb je gehad? :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149836713
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:47 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Wat heb je gehad? :D
Zelfgemaakte aardappel patat uit de oven, zo'n 200 gram. 150 gram klein gesneden kalkoenfilet, 100 gram klein gesneden champignons, dat gebakken met shoarma kruiden, shitload salade van sla, puntpaprika, komkommer en bosui. Sausje van kwark en knoflook. En een heel klein beetje broccoli, want dat paste niet meer. :')
pi_149836730
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zelfgemaakte aardappel patat uit de oven, zo'n 200 gram. 150 gram klein gesneden kalkoenfilet, 100 gram klein gesneden champignons, dat gebakken met shoarma kruiden, shitload salade van sla, puntpaprika, komkommer en bosui. Sausje van kwark en knoflook. En een heel klein beetje broccoli, want dat paste niet meer. :')
Dat klinkt serieus heel erg lekker :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:52:59 #249
65960 sanger
pi_149836804
Klinkt goed Lonaa
pi_149836829
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:51 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dat klinkt serieus heel erg lekker :D
Ik kan ook wel een beetje koken. :7

Het was gezonde shoarma met gezonde patat. :9
pi_149836834
En gezonde saus.
  donderdag 19 februari 2015 @ 20:20:54 #252
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149837934
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:53 schreef Lonaa het volgende:
En gezonde saus.
Maar goed dat je dat gisteren niet zei _O-
pi_149838138
quote:

[..]

pi_149838219
quote:

[..]

Dat vind ik wel vrij beschaafd voor schaamteloos bunkeren! :P
Training overleefd, ging nog best lekker! Voel me wel beetje leeg nu..
  donderdag 19 februari 2015 @ 20:47:56 #255
65960 sanger
pi_149839364
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:20 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar goed dat je dat gisteren niet zei _O-
Gallons a day _O-
  donderdag 19 februari 2015 @ 20:48:39 #256
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149839405
De pistasch whey is wel oke. Erg Zoet. Maar wel goed te doen.
  donderdag 19 februari 2015 @ 20:49:42 #257
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149839460
Weet niet hoe, maar ik zit naar cupcakemakers te kijken.. eigenlijk wel ideaal voor havermoutmuffins.. denk ik :P
pi_149839500
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef Maraca het volgende:
Weet niet hoe, maar ik zit naar cupcakemakers te kijken.. eigenlijk wel ideaal voor havermoutmuffins.. denk ik :P
Maar is z'n ding echt handig daarvoor?

Is het niet gewoon een faal?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 20:51:55 #259
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149839562
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:50 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Maar is z'n ding echt handig daarvoor?

Is het niet gewoon een faal?
Volgens de reviews niet (althans, voor gewone muffins) :o Doe ze nu steeds in de oven, maar dat is ook niet echt ideaal..
pi_149839632
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:51 schreef Maraca het volgende:

[..]

Volgens de reviews niet (althans, voor gewone muffins) :o Doe ze nu steeds in de oven, maar dat is ook niet echt ideaal..
Hmm lastig :P Is natuurlijk wel minder gedoe :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 20:54:45 #261
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149839705
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:53 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hmm lastig :P Is natuurlijk wel minder gedoe :)
Daarom! Hmm.. voor 20 euro vind ik het eigenlijk wel het proberen waard :+
pi_149839724
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

Daarom! Hmm.. voor 20 euro vind ik het eigenlijk wel het proberen waard :+
Ja dan kan er weinig mislukken :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 20:55:40 #263
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149839751
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:55 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja dan kan er weinig mislukken :P
Als het mislukt laat ik hem door Q terugbrengen.. heb ik zo m'n geld terug O+
pi_149839770
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:55 schreef Maraca het volgende:

[..]

_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 21:05:44 #265
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149840305

O+ Amandelmuffin met blauwe bessen

Ik sta morgen in de keuken... met cupcakemaker of oven, dat boeit me niet :P
pi_149840388
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:24 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik denk dat je iets te rotsvast geloofd in het succes. Bij ieder dieet of afslank methode zijn er ook mensen voor wie het niet werkt. Dat zal bij dit niet anders zijn.

Het gaat niet zozeer of het jou lukt of niet, maar meer om de naïviteit die je hier toch wel een beetje laat zien.

Evengoed succes ermee, het is niet dat niemand het je gunt ofzo.
Het kan niet niet-werken, tenzij je het fout doet/je je er niet aan houdt. Het werkt alleen bij iedereen anders en bij de een beter dan bij de ander uiteraard.

Ik weet dus gewoon dat het sowieso wel gaat werken. :)
pi_149840579
The ignorance is strong is this one, o yes it is.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149840760
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:05 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]

O+ Amandelmuffin met blauwe bessen

Ik sta morgen in de keuken... met cupcakemaker of oven, dat boeit me niet :P
Nu zin in muffins ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149840772
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:10 schreef CrunchySelf het volgende:
The ignorance is strong is this one, o yes it is.
Ghehe. Je weet niet eens wat het inhoud. Jullie praten elkaar een beetje na.
  donderdag 19 februari 2015 @ 21:15:30 #270
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149840827
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:14 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nu zin in muffins ;(
Ik ook.. maar met de ingrediënten die ik in huis heb kan ik een halve muffin maken :') dus morgen maar even naar De Tuinen :9
  donderdag 19 februari 2015 @ 21:15:54 #271
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149840849
Wacht.. ik ga helemaal niet naar De Tuinen.. ik ga een bestelling plaatsen, dan krijg ik korting O+
pi_149840950
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:14 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik kan wel engels hoor, is niet bepaald lastig.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149840980
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik ook.. maar met de ingrediënten die ik in huis heb kan ik een halve muffin maken :') dus morgen maar even naar De Tuinen :9
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef Maraca het volgende:
Wacht.. ik ga helemaal niet naar De Tuinen.. ik ga een bestelling plaatsen, dan krijg ik korting O+
:D Boh. Foto's plaatsen :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 21:20:31 #274
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149841071
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:19 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

[..]

:D Boh. Foto's plaatsen :Y
Gaat dan wel zondag op z'n vroegst worden. Even kijken of ik vanavond mijn bestelling door kan geven, dan zaterdag ophalen en zondag ben ik weer thuis. Mijn stiefmoeder werkt namelijk bij De Tuinen en zij kan dus spullen met personeelskorting kopen. En gezien amandelmeel nog best aan de prijs is, is dat mooi meegenomen O+
pi_149841113
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:20 schreef Maraca het volgende:

[..]

Gaat dan wel zondag op z'n vroegst worden. Even kijken of ik vanavond mijn bestelling door kan geven, dan zaterdag ophalen en zondag ben ik weer thuis. Mijn stiefmoeder werkt namelijk bij De Tuinen en zij kan dus spullen met personeelskorting kopen. En gezien amandelmeel nog best aan de prijs is, is dat mooi meegenomen O+
Maakt niet uit. Maar dat scheelt een lekkere korting ja :D

Muffins :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 21:23:50 #276
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149841230
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:55 schreef Maraca het volgende:

[..]

Reminds me, mijn staafmixer is stuk gegaan en moet nog terug.
pi_149841291
Ik had echt weer kapot pijnlijke handen bij het terugfietsen ;( ik mis mijn wintervetjes geloof ik..
  donderdag 19 februari 2015 @ 21:25:32 #278
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149841324
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:14 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ghehe. Ga jij nou maar eens serieus trainen lichaam ipv de barbie uit te hangen.

Kusjuh!
pi_149841500
quote:
3s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Reminds me, mijn staafmixer is stuk gegaan en moet nog terug.
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 21:35:44 #280
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149841786
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:21 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Maar dat scheelt een lekkere korting ja :D

Muffins :9
Gelukt! Bestelling voor 2 zakken amandelmeel _O_ zaterdag op te halen
pi_149841845
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Gelukt! Bestelling voor 2 zakken amandelmeel _O_ zaterdag op te halen
Awesome :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 21:37:25 #282
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149841858
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:37 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Awesome :D
25% korting hoorde ik. Was wel de moeite waard dus *O*
pi_149841877
Nammie, wat is je doel eigenlijk?
  donderdag 19 februari 2015 @ 21:45:54 #284
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149842299
Morgen ga ik chocolademousse maken aww yiiii! :9
pi_149842456
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:37 schreef Maraca het volgende:

[..]

25% korting hoorde ik. Was wel de moeite waard dus *O*
Zo :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 21:56:02 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149842723
pi_149842852
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 21:59:18 #288
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149842860
quote:
quote:
Serveren en niet direct alles opeten
Goede tip Hans :P
pi_149842962
quote:
Ken je m'n e-books al?
Alleen voor realistische mensen
_O-

En dan vervolgens zijn die boeken:

quote:
10 Redenen Waarom Je Nog Steeds Niet Afvalt (E-Book)
quote:
Nog 10 Redenen Waarom Je Nog Steeds Niet Afvalt (E-book)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:02:31 #290
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149842985
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:01 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O-

En dan vervolgens zijn die boeken:

[..]

[..]

+ dit

quote:
Sinds ik bij Personal Body Plan werk weet ik het zeker: ik ben geen expert. Niet op voedingsgebied, laat staan op trainingsgebied. Nee, die expertise laat ik liever over aan anderen.
Wáárom zou ik dan je boeken kopen? _O-
pi_149843107
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

+ dit

[..]

Wáárom zou ik dan je boeken kopen? _O-
Ja :D

Ik vind die droge teksten echt heerlijk daar _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149843320
quote:
Jaaa die had ik ook gezien, jam! Misschien dit weekend..
pi_149843394
Zijn blog is sowieso briljant trouwens, dus zijn boeken vast ook!
pi_149843496
Ja echt. Ik volgde hem eigenlijk niet zo, af en toe een linkje wat hier voorbij kwam.

Maar zn manier van bloggen is gewoon awesome :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:25:37 #295
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149844071
In de gaten houden dus.. ken zijn blog helemaal niet :o
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:26:58 #296
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149844124
quote:
Aanmelding bevestigd

Uw aanmelding voor onze lijst is bevestigd.

En nu maar afwachten he...
Vind hem nu al leuk O+
pi_149844291
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:37 schreef Lonaa het volgende:
Nammie, wat is je doel eigenlijk?
Ik heb al sinds haar eerste post in het vorige topic een heel hoog dit is een troll gevoel
pi_149844384
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

Vind hem nu al leuk O+
Heeft hij een nieuwsbrief? :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:34:03 #299
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149844441
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:32 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Heeft hij een nieuwsbrief? :D
:Y onderaan de pagina

quote:
Je aanmelding voor de Voeding & Fitness Foefjes Nieuwsbrief is bevestigd.

En waag het niet om je direct weer uit te schrijven.

Boef.

Hier is een kopie van de informatie die je gestuurd hebt...
:D O+
pi_149844553
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb al sinds haar eerste post in het vorige topic een heel hoog dit is een troll gevoel
Oh, hoezo? Ik post al vanaf het begin heel normaal mee. Behalve dat ik een verkeerde opmerking maakte over een workout dan.
pi_149844595
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

:Y onderaan de pagina

[..]

:D O+
Thx :D

_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties