Was ook gewoon geheel de waarheidquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:52 schreef Lonaa het volgende:
Ja, jullie mij culsnob noemen, dan krijg je dit
Ik weet mijn eerste dag met koffie nog goed, kan hem herinneren als de dag van gisterenquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:55 schreef sandertjuh het volgende:
Tot 2 jaar geleden moest ik niks van koffie weten.. maar nu? Ben verliefd op een lekkere cappuchino!
Lol! Beter dan zo'n muffe stofzuigergeurquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:04 schreef Lonaa het volgende:
De geur van koffie
Mijn huis ruikt naar koffie als ik gestofzuigd heb. Heb vorige week die koffie die die kutkatten op de grond hebben geflikkerd met de stofzuiger opgezogen, nu ruikt het iedere keer naar koffie als ik gstofzuigd heb.
Ugh, en die geurzakjes zijn misschien nog wel ranzigerquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:07 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lol! Beter dan zo'n muffe stofzuigergeur
Ha, ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:07 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lol! Beter dan zo'n muffe stofzuigergeur
Heiligschennis!quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:59 schreef Artoo het volgende:
Mijn ouders hebben een fantastische bonenmachine, waar ze B-kwaliteit bonen in gooien. Makes me sad
Ik weet mijn eerste keer ook nog.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik weet mijn eerste dag met koffie nog goed, kan hem herinneren als de dag van gisteren
Ging stage lopen bij de koffiefabriek Douwe Egberts in Joure. Er was geen ontkomen aan, koffiemachines overal. Het werd ook gewoon een verplichting om het te drinkenEerste slokje was een vies, maar elke slok werd beter
Koffie, jij en ik
Juraquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:04 schreef -Peach het volgende:
hebben...gelukkig is het centrale apparaat met losse bonen, maar die dingen zijn niet echt gemaakt op grootverbruik li
Heb jij ook zo'n waarschuwingsbordje?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ha, ja.
Die zit er wel een beetje doorheen.![]()
Nee, maar het is wel waar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n waarschuwingsbordje?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel waar.
Ziva heeft soms van die relbuien. Vorige week zat ze op de schouw, springt ze omhoog, haakt haar nagels in het behang en RATS haalt zo een hele streep naar beneden. wtf. kankerbeest.
Katten....quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel waar.
Ziva heeft soms van die relbuien. Vorige week zat ze op de schouw, springt ze omhoog, haakt haar nagels in het behang en RATS haalt zo een hele streep naar beneden. wtf. kankerbeest.
Ik heb wel een Bengaal, dat is wel een ras apart hoor. Abby heeft bijvoorbeeld nog nooit wat stuk gemaakt. En als die iets doet wat niet mag, zoals aan een bos bloemen ruiken om daarna erin te bijten ofzo en je roept ABBY!! Dan schrikt ze dusdanig dat ze wegrent en het niet meer doet. Superhandig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een katje willen, maar dit is dus één van de redenen waarom het voor mij geen goed idee is
Net als honden kun je bij katten ook op ras selecteren hoor. Genoeg rassen die rustig en niet zo speels zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een katje willen, maar dit is dus één van de redenen waarom het voor mij geen goed idee is
Ja, maar meubels vernielen zit toch wel een beetje in het aard van het beestje?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Net als honden kun je bij katten ook op ras selecteren hoor. Genoeg rassen die rustig en niet zo speels zijn.
Abby heeft nog nooit wat stukgemaakt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar meubels vernielen zit toch wel een beetje in het aard van het beestje?
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:15 schreef Myraela het volgende:
Een bengaal.Supercool, die vind ik echt prachtig. Maar dat zijn wel actieve deugnieten ja.
Neehoor. Ik heb bijvoorbeeld een Ragdoll. Dat zijn rustige katten, wel enorme praatjesmakers en knuffelkonten. Die blijft gewoon van meubels af. Moet wel gewoon een krabpaal hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar meubels vernielen zit toch wel een beetje in het aard van het beestje?
Heb er gelijk eentje besteld:quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor. Ik heb bijvoorbeeld een Ragdoll. Dat zijn rustige katten, wel enorme praatjesmakers en knuffelkonten. Die blijft gewoon van meubels af. Moet wel gewoon een krabpaal hebben natuurlijk.
Mijn vrouw stuurde gister advertenties door van een hondje.... No way dus hequote:Op donderdag 19 februari 2015 11:23 schreef sandertjuh het volgende:
Ik wil ooit nog eens een hondje...
D'awww.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb er gelijk eentje besteld:
[ afbeelding ]
Maar nee, ga mij eens inlezen daarinNiet dat ik daarna direct naar het asiel ren, maar extra informatie is altijd handig.
Brrr, honden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:23 schreef sandertjuh het volgende:
Ik wil ooit nog eens een hondje...
Ik kom ook altijd uit rond de 2000 kcal volgens MFP, eet je net zoveel als ik?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kom inclusief mijn chocoladereep op 2050 kcal vandaag. Hoe awesome is dat!
Mijn bovenburen hebben 2 gigantische honden in een relatief klein flatjequote:Op donderdag 19 februari 2015 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brrr, honden.
Toen ik thuis woonde hadden wij een hond. Die was als puppy in Frankrijk langs de weg gedumpt en die hebben we meegenomen naar Nederland. Liefde voor die hond. Maar ik zou er zelf echt nooit eentje willen. Zoveel geregel als je eens een dag niet thuis bent.
Zou kunnen, hoezo? Ik kom meestal ergens uit tussen de 1750 en 2250 though, ik ben niet zo'n pietje precies. Maar jij bent een stuk kleiner en lichter volgens mij? Dus best kans dat wij hetzelfde verbruiken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:30 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd uit rond de 2000 kcal volgens MFP, eet je net zoveel als ik?
Aan de ene kant snap ik dat niet zo goed, maar aan de andere kant snap ik wel dat als je gek bent van honden dat je dan ook een echte hond wilt. En niet zo'n klein keffertje.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn bovenburen hebben 2 gigantische honden in een relatief klein flatjeVind dat zo enorm zielig.. Toegegeven, ze zorgen wel goed voor die beesten en ik zie ze vaak wandelen.. maar toch.
Ik wil wel een klein hondje (ooit). Een tibetaanse terrier bijvoorbeeld of een shit tzu!quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brrr, honden.
Toen ik thuis woonde hadden wij een hond. Die was als puppy in Frankrijk langs de weg gedumpt en die hebben we meegenomen naar Nederland. Liefde voor die hond. Maar ik zou er zelf echt nooit eentje willen. Zoveel geregel als je eens een dag niet thuis bent.
Ik vind ze echt afschuwelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik wil wel een klein hondje (ooit). Een tibetaanse terrier bijvoorbeeld of een shit tzu!
[ afbeelding ]
Dat dus. Vriendin van me heeft er ook 1, zo'n shitzooiquote:
Zie editquote:
Shitzooi? Ik vind ze wel schattig, vooral als puppy.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:44 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat dus. Vriendin van me heeft er ook 1, zo'n shitzooi
Wasda?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:46 schreef Nammie het volgende:
Ik heb die online guide van Kayla Itsineswie 'm ook wil moet het aangeven!
Netjes! Mooie onderdruk ook. Ik zelf zit ook op rond de 119/65quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Heeft één van jullie verstand van bloeddrukken etc.?
Heb even een fotootje gemaakt van mijn gegevens bij de bloedbank.
2009: Bloeddruk 134/071, HB 8.1
2014: - Bloeddruk 110/065, HB 8.8
- Bloeddruk 125/075, HB 8.2
- Bloeddruk 120/065, HB 8.6
HB is alle keren goed, moet tussen de 7 en 10 zijn voor donatie. Bloeddruk snap ik nooit zoveel van..
Oke, mooiquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Netjes! Mooie onderdruk ook. Ik zelf zit ook op rond de 119/65Je bloeddruk is er netjes.
Een boek met voedingsadviEzen en veel trainschema's waarmee je een mooi lichaam krijgt. Maar is voor vrouwen.quote:
Achja, rare mensen. Hoe meer je er op ingaat hoe meer je jezelf gaat ergeren. Zo vond een jongen op het station het vanochtend nodig om zijn keel en neus leeg te spuiten terwijl hij maar max. een meter achter me liep. Toen ik zei, hee gadver hou even afstand of zo, ging hij een soort "quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:56 schreef sandertjuh het volgende:
Zo had ik laatst dat een oudere vrouw (oma) mijn spullen van de kassa band afgooide?!??
Ik had blijkbaar niet gezien dat er nog spullen in haar kar lagen.. dus gooide ze mijn spullen maar gewoon van de band af met de medeling: je ziet toch dat ik nog niet klaar ben?!?!?![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:52 schreef Lonaa het volgende:
Oke, wacht, this just happend.
Ik was bij de Aldi want ik moest kwark en dingen. Er is 1 kassa open, de rij is lang.
Er komt een medewerker om een extra kassa open te doen. De oudjes voor me schuifelen die kant op, dus ik laat ze voor en ik schuif er achter, leg m'n dingen op de band en droom een beetje voor me uit. Komt er een nogal onguur, alditype meneer vor me staan, kijkt naar de sigarendozen, pakt er 2 en ploft ze zo voor me op de band.
Hij kijkt me aan, ik kijk hem aan, ik zeg 'Echt?'
Hij zo: 'Wat?'
'Ik meende me te herinneren dat ik achter de oudjes stond.'
En toen ging ie HE-LE-MAAL los.
'GODVERDOMME. WAT KINDERACHTIG. WAT MAAKT DAT NOU UIT?!'
Toen ging ie bijval zoeken bij andere mensen bij de kassa. Zo aanstoten en dan net iets te hard over me praten.![]()
Toen ie zei dat het kinderachtig van me was zei ik dat voorkruipen kinderachtig is en toen zei ie 'Praat maar niet meer tegen me.':')_!!!
En de hele tijd opmerkingen maken. Toen ging ie aan de man achter me vragen of ie daarvoor mocht.Dus die man zo: 'Ja hoor.'
'Gelukkig zijn er ook nog beleefde mensen'
Toen heb ik maar gezegd dat vragen of ie voor me had gemogen inderdaad wel zo beleefd was geweest en dat dat dan best gemogen had, beleefd mens als ik ben'
'PRAAT MAAR NIET MEER TEGEN ME'
Oke, prima, fijne dag nog.x 10000000000000.
_!
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:56 schreef sandertjuh het volgende:
Zo had ik laatst dat een oudere vrouw (oma) mijn spullen van de kassa band afgooide?!??
Ik had blijkbaar niet gezien dat er nog spullen in haar kar lagen.. dus gooide ze mijn spullen maar gewoon van de band af met de medeling: je ziet toch dat ik nog niet klaar ben?!?!?![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee. Die meiden zien er bijna allemaal perfect uit.
Haal je nou alsjeblieft niet in je hoofd dat die guide de garantie voor succes is, ok?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel. Maar als het al die andere meiden lukt, lukt het bij mij vast ook wel denk/hoop ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:01 schreef Artoo het volgende:
[..]
Haal je nou alsjeblieft niet in je hoofd dat die guide de garantie voor succes is, ok?
Correlatie =/ causatiequote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Commerciequote:Op donderdag 19 februari 2015 12:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel. Maar als het al die andere meiden lukt, lukt het bij mij vast ook wel denk/hoop ik.
Volgens mij wil ik jou niet op een slechte dag tegenkomenquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]Takke pleuris oudjes. Ik heb 4 fucking dingen. Komt er zo'n kut oudje aan met een pak chocomelk. En die flikkert hem zo voor me op de band. Dus ik kijk hem aan, hij zo "Mag wel even toch?" dus ik pak die chocomelk en flikker dat ding op de gesloten kassa naast me (de band he
). Ik zo, volgende keer flikker ik dat pak richting je ogen. Mag wel even toch?
En ja, ik heb een ontzettende kutbui dus nee, ik was niet beleefd. En dan godverdomme ook nog zo'n wijf in een scootmobiel wat me midden in het fucking winkelcentrum aanrijdt. En dan zeggen dat ik moet uitkijken.Toen plofte ik ook even.
Nee ze is levensgevaarlijk volgens mijquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik jou niet op een slechte dag tegenkomen![]()
Neequote:Op donderdag 19 februari 2015 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dit viel nog best meequote:Op donderdag 19 februari 2015 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Overtuig me eens van mijn ongelijk. Post eens zo'n schema icm een oefenschema.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:01 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja. De voedingsschema's zijn ook wel normaal. Maar volgens mij weet je niet eens wat het is.
Maar dat is dan ook wel heel erg aso van die ventquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit viel nog best meeIk heb ze erger gehad. Begon zo'n gast te duwen omdat ik mijn fiets parkeerde waar hij hem blijkbaar wilde zetten. En hij has hem er ook naast kunnen zetten. Nee, duwen en in mijn bek spugen (serieus). Die heb ik gewoon echt flink gehoekt hoor. Oprotten.
Ik laat nooit over mij heen lopenquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook wel heel erg aso van die ventWel stoer dat je niet over je heen laat lopen
Zijn geen honden, focking kat is nog groterquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik wil wel een klein hondje (ooit). Een tibetaanse terrier bijvoorbeeld of een shit tzu!
[ afbeelding ]
Die had bij mij echt niet voorgegaan hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:52 schreef Lonaa het volgende:
Oke, wacht, this just happend.
Ik was bij de Aldi want ik moest kwark en dingen. Er is 1 kassa open, de rij is lang.
Er komt een medewerker om een extra kassa open te doen. De oudjes voor me schuifelen die kant op, dus ik laat ze voor en ik schuif er achter, leg m'n dingen op de band en droom een beetje voor me uit. Komt er een nogal onguur, alditype meneer vor me staan, kijkt naar de sigarendozen, pakt er 2 en ploft ze zo voor me op de band.
Hij kijkt me aan, ik kijk hem aan, ik zeg 'Echt?'
Hij zo: 'Wat?'
'Ik meende me te herinneren dat ik achter de oudjes stond.'
En toen ging ie HE-LE-MAAL los.
'GODVERDOMME. WAT KINDERACHTIG. WAT MAAKT DAT NOU UIT?!'
Toen ging ie bijval zoeken bij andere mensen bij de kassa. Zo aanstoten en dan net iets te hard over me praten.![]()
Toen ie zei dat het kinderachtig van me was zei ik dat voorkruipen kinderachtig is en toen zei ie 'Praat maar niet meer tegen me.':')_!!!
En de hele tijd opmerkingen maken. Toen ging ie aan de man achter me vragen of ie daarvoor mocht.Dus die man zo: 'Ja hoor.'
'Gelukkig zijn er ook nog beleefde mensen'
Toen heb ik maar gezegd dat vragen of ie voor me had gemogen inderdaad wel zo beleefd was geweest en dat dat dan best gemogen had, beleefd mens als ik ben'
'PRAAT MAAR NIET MEER TEGEN ME'
Oke, prima, fijne dag nog.x 10000000000000.
_!
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:56 schreef sandertjuh het volgende:
Discriminatie!!!!!!quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Een boek met voedingsadviEzen en veel trainschema's waarmee je een mooi lichaam krijgt. Maar is voor vrouwen.
Ja, nee, bij mij ook dus niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Die had bij mij echt niet voorgegaan hoor
Dat is omdat ze alleen de succesverhalen op de foto zetten he.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ken je het principe van reclame/marketing??quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel. Maar als het al die andere meiden lukt, lukt het bij mij vast ook wel denk/hoop ik.
Als dat allemaal echt was zat ik nu op de bank afslankpillen weg te tikken met een spiermakerding op m'n buik terwijl ik een bak B&J zit te etenquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Ken je het principe van reclame/marketing??
quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als dat allemaal echt was zat ik nu op de bank afslankpillen weg te tikken met een spiermakerding op m'n buik terwijl ik een bak B&J zit te eten
Dit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als dat allemaal echt was zat ik nu op de bank afslankpillen weg te tikken met een spiermakerding op m'n buik terwijl ik een bak B&J zit te eten
Heb zelf deze guide tot en met week 11 gedaan (daarna kwamen de feestdagen, dan slaat de klad er in blijkbaarquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
Al zou het me niet verbazen als er redelijk wat resultaat met die guides gehaald wordt, mits braaf iedere dag uitgevoerd. Ga het niet proberen, teveel extra zooi nodig en van sommige oefeningen ga ik mijn nek breken.
Ja, dat is idd ook hoe het gaat bij Kayla Itsines. Lekker op de bank met een potje afslankpillen en verder lekker eten voor het leven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat we alleen proberen te zeggen is dat er geen wondermiddelen bestaanquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:52 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, dat is idd ook hoe het gaat bij Kayla Itsines. Lekker op de bank met een potje afslankpillen en verder lekker eten voor het leven.
Prima bewegingsding dus, maar geen wondermiddel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:51 schreef Artoo het volgende:
[..]
Heb zelf deze guide tot en met week 11 gedaan (daarna kwamen de feestdagen, dan slaat de klad er in blijkbaar). Heb er aardige vooruitgang mee geboekt, maar uiteraard niet zo spectaculair als je ziet op Instagram
Voor die tijd sportte ik niet zo heel veel, en vanaf week 1 van de guide heb ik trouw iedere week 3 keer zo'n workout gedaan, naast nog 2-3x per week hardlopen. Logisch dus dat je lichaam er dan beter uit gaat zien
Het voedingsplan heb ik niet gevolgd.
Zo bedoel ik het helemaal nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:52 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, dat is idd ook hoe het gaat bij Kayla Itsines. Lekker op de bank met een potje afslankpillen en verder lekker eten voor het leven.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:52 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Nammie er vanuit lijkt te gaan dat ze dezelfde progressie zal boeken als die van de (ingehuurde reclame)modellen die door het merk zelf gepromoot worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:03 schreef Myraela het volgende:
Het is toch ook geen wonder als het gewoon een voedings en sport advies geeft. Ik zie het probleem niet zo.
Ging meer over de foto's als eindresultaatquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:03 schreef Myraela het volgende:
Het is toch ook geen wonder als het gewoon een voedings en sport advies geeft. Ik zie het probleem niet zo.
En ik geloof nooit dat die vrouwen/meisjes gezond leven. Die doen er alles aan om zo snel mogelijk zo dun mogelijk te wordenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Nammie er vanuit lijkt te gaan dat ze dezelfde progressie zal boeken als die van de (ingehuurde reclame)modellen die door het merk zelf gepromoot worden.
Lekker boeiend, als het haar motiveert om in ieder geval iets van progressie te boeken, dan maakt dat toch helemaal niets uit. En het gaat in dit geval niet om ingehuurde modellen, het is geen tell sell. Dit is gewoon een internet hype, waarbij enorm veel meisjes goede verschillen op Instagram laten zien.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Nammie er vanuit lijkt te gaan dat ze dezelfde progressie zal boeken als die van de (ingehuurde reclame)modellen die door het merk zelf gepromoot worden.
Ik moet dan ook altijd heel hard lachen om de licht sarcastische 'marketing' van XXL voor fatburners:quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het helemaal nietWat hierboven terecht wordt gezegd: er zijn zoveel middelen die beloven een wonder te zijn.. maar het is allemaal marketing. Natuurlijk zal het wel iets helpen, maar staar je niet blind op foto's.
Of van die before/afterpics wat overduidelijk een ander persoon isquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:15 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik moet dan ook altijd heel hard lachen om de licht sarcastische 'marketing' van XXL voor fatburners:
[ afbeelding ]
Wel snel klaar met je foto's maken, eerst nummer 1 langs de ene wand en meteen daarna nummer 2 langs de andere wand.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of van die before/afterpics wat overduidelijk een ander persoon is
[ afbeelding ]
Yupquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima bewegingsding dus, maar geen wondermiddel.
Looks legitquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je echt?quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:36 schreef Artoo het volgende:
[..]
De Lidl hier had alweer geen kwark
quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb vandaag aldi kwark ingeslagen weer. Pot of 5.
En ik liep 9.73 km in 2:03, das 4,6 per uur gemiddeld.Vind ik netjes
Goed bezigquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Net even gekeken, nog 33 km en dan zit ik op 100
Ja, met gemak.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed bezig
Dat moet te doen zijn
En volgende maand?quote:
Haha nouja ik vraag me gewoon af in hoeverre zo'n challenge een eenmalige motivatie is of dat dit nu haar nieuwe beweegpatroon wordtquote:
Ehm, niet helemaal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat we alleen proberen te zeggen is dat er geen wondermiddelen bestaanDus die meisjes zullen vast resultaat hebben geboekt o.a. met behulp van die guide, maar als je in 12 weken van een klein buikje naar enigszins zichtbare abs wilt gaan zul je toch vooral minder moeten eten dan je verbruikt. Dat sporten helpt om je energieverbruik wat te verhogen.
Datquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:07 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
En ik geloof nooit dat die vrouwen/meisjes gezond leven. Die doen er alles aan om zo snel mogelijk zo dun mogelijk te worden
Ja, en als wij daar wat over willen zeggen is dat ons vrij recht dacht ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker boeiend, als het haar motiveert om in ieder geval iets van progressie te boeken, dan maakt dat toch helemaal niets uit. En het gaat in dit geval niet om ingehuurde modellen, het is geen tell sell. Dit is gewoon een internet hype, waarbij enorm veel meisjes goede verschillen op Instagram laten zien.
Oh hey, die kwam ik idd laatst tegen jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:15 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik moet dan ook altijd heel hard lachen om de licht sarcastische 'marketing' van XXL voor fatburners:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, iedereen pics van de koelkast plaatsenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow, zuiveloverload![]()
Wel grappig, een foto van je koelkast. Die van mij is meestal vrij leeg, op sauzen na, maar ik zal ook eens een representatief fotootje maken..
Plus ongelukkige before foto's. Ik wed dat dat meisje op de before foto van net er een stuk minder chubby uit ziet wanneer zijn een sportbroekje draagt dat wel gewoon haar maat is.quote:
quote:
Ik merk nu dat 100 km per maand best te doen is, dus ja, dat wil ik er eigenlijk wel inhouden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha nouja ik vraag me gewoon af in hoeverre zo'n challenge een eenmalige motivatie is of dat dit nu haar nieuwe beweegpatroon wordt
Brood, voor het trainen al. Misschien nog wat kwark of een ei als ik terugkom.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:16 schreef Qwea het volgende:
Wat eet iedereen? Vanaaf dan he.
Hier bloemkool, aardappelen, kipfilet en griekse yoghurt.
Schnitzel en rode kool met appel of peer (weet niet welke ik nog heb).quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:16 schreef Qwea het volgende:
*boks* ik ook. Op brood dat welquote:
Zonder brood. gewoon NOM NOM, zo.quote:
Oeh, klinkt lekker. Ik ga zaterdag j bier friet maken!quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:19 schreef Lonaa het volgende:
Kalkoen, champignons, broccoli, aardappels uit de oven, sla. Misschien een sausje van kwark.
Of ik maak shoarma van de kalkoen en champignons.
KH loadquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Brood, voor het trainen al. Misschien nog wat kwark of een ei als ik terugkom.
Ik heb tonijn bij deka gekocht. John west 1.47 (1.13 nu bij AH) en bij deka hadden ze 1 of ander ander merk, 1.05. Zelfde voedingswaardequote:Op donderdag 19 februari 2015 15:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zonder brood. gewoon NOM NOM, zo.![]()
Eerst even douchen zo en dan nog brood met tonijn.
OEH groentequote:Op donderdag 19 februari 2015 15:23 schreef Lonaa het volgende:
En foto van koelkast en voorraadkast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de koelkast staan nog kruiden, druiven en een halve komkommer. De fruitschaal staat in de woonkamer met banaan, appel en mandarijn.
Juist niet, mijn lunch was broccoli met kip en mijn D is 2-4 boterhammen. Niet echt een KH load lijkt me. Heb ook eigenlijk geen zin in boterhammen maarja donderdag is altijd rommelig met eten. Kokosbrood en bietenhummus, maar de bietenhummus is al 1.5 week open dus vertrouw ik niet helemaal. Ik heb echt een meh-dagje qua etenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh, klinkt lekker. Ik ga zaterdag j bier friet maken!
[..]
KH loadNog lekkere dingen erop?
Ja, veul groente! Het vlees/de vis komt voornamelijk uit de vriezer. en veel vega/bijna vega deze week.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
OEH groenteVeul groente
En tonijn
![]()
In mijn deur staan blikjes redbull, cola, sinas, 7-up, yoghurt, vla, citroensap, waldenfarm saus, smeerkaas, leverpastei, roomboter en een kindertoetje.
Ik koop die van de aldi, 1,15 voor 150 gram.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb tonijn bij deka gekocht. John west 1.47 (1.13 nu bij AH) en bij deka hadden ze 1 of ander ander merk, 1.05. Zelfde voedingswaardeDus ik heb 12 blikken tonijn
Hmm dat ziet er goed uit zeg!quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:23 schreef Lonaa het volgende:
En foto van koelkast en voorraadkast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de koelkast staan nog kruiden, druiven en een halve komkommer. De fruitschaal staat in de woonkamer met banaan, appel en mandarijn.
Ik ben ook wel erg contentquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm dat ziet er goed uit zeg!
Ja, dat is wel herkenbaar. Maandag stond er in die koelkast nog 1 bakje kwark, broodboter, pakje beleg, en de meuk uit de deur exclusief de citroenen en kwark.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Bij mij raken de koelkast en de fruitschaal en zo wel steeds leger gedurende de werkweek.. tijd voor grote en goedkope boodschappen is er eigenlijk alleen in het weekend
Ja,quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, veul groente! Het vlees/de vis komt voornamelijk uit de vriezer. en veel vega/bijna vega deze week.![]()
En wat een shitload frisdrank.
Deze is 185g.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik koop die van de aldi, 1,15 voor 150 gram.
Tagliatelle met kabeljauw, pesto, cherrytomaten, olijven (uit de oven)quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:16 schreef Qwea het volgende:
Ooh ik lees net pas dat je je rijst niet hebt gegetenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Juist niet, mijn lunch was broccoli met kip en mijn D is 2-4 boterhammen. Niet echt een KH load lijkt me. Heb ook eigenlijk geen zin in boterhammen maarja donderdag is altijd rommelig met eten. Kokosbrood en bietenhummus, maar de bietenhummus is al 1.5 week open dus vertrouw ik niet helemaal. Ik heb echt een meh-dagje qua eten
Pestoquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:30 schreef -Peach het volgende:
[..]
Tagliatelle met kabeljauw, pesto, cherrytomaten, olijven (uit de oven)
Z'n vooraf gemaakte quiche, kant en klaarquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:16 schreef Qwea het volgende:
Omdat ik tussen 7 uur 's ochtends en 21.30 's avonds niet thuis kom. En als ik thuis ben na de training heb ik meestal geen zin meer om nog boodschappen te doen of eten klaar te maken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ik lees net pas dat je je rijst niet hebt gegetenWaarom maak je geen uitsmijter op brood dan? Of ff snel wokgroente in de pan, rijst erbij, kip erdoor, eten. Echt 15 min ist klaar.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Z'n vooraf gemaakte quiche, kant en klaar.
* CrunchySelf runs away
Ja, nee dat snap ik dan iddquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Omdat ik tussen 7 uur 's ochtends en 21.30 's avonds niet thuis kom. En als ik thuis ben na de training heb ik meestal geen zin meer om nog boodschappen te doen of eten klaar te maken.
Oeh ik bedenk me net dat mijn vriend gisteren olijven en peppadews van de turk voor me heeft gekocht, dat is nog wel een goede post-training snack!
Soms loopt je planning gewoon een beetje in de soepquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nee dat snap ik dan iddEn mealprep kan niet want geen vriezer.
Die ik heb is wel lekker, maar ik weet niet welke dat is. Zal even kijken naar de voedingswaarde, ik kan er namelijk zo twee van etenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:36 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat je die lekker vindt man
![]()
100g heeft 269kcal, met 16g vet en 20.4g KH en maar 7.6g eiwitten(Als je de ham prei hebt
)
Ik ook, is prima (en makkelijk te openen i.p.v. die goedkoopste van de AH).quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik koop die van de aldi, 1,15 voor 150 gram.
Er ligt chips in je kast!?!??!!?!quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja,trekt altijd tig flessen open voor hemzelf
[ afbeelding ]
En voordat je gaat slaan, die brokken zijn al kei oud en krijgt Link niet.Had een zak meegenomen en ik ben gaan elimineren met barf /braaf
Beter in je kast dan in je buikquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:40 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Er ligt chips in je kast!?!??!!?!
Jup. En bier, en redbull, en sterke drank, en koekjes.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:40 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Er ligt chips in je kast!?!??!!?!
Niet voor mijquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat moet jij met zoveel energiedrank Q?
Drink je dat vaak?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Beter in je kast dan in je buik
Dat tering hoerenlipje breekt telkens afquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:40 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik ook, is prima (en makkelijk te openen i.p.v. die goedkoopste van de AH).
Niet echt slim he die instelling...quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die ik heb is wel lekker, maar ik weet niet welke dat is. Zal even kijken naar de voedingswaarde, ik kan er namelijk zo twee van eten
Heb de laatste tijd z'n 'fock dit' instelling
De laatste x dat ik dat dronk, waren het er 8 en heb ik 32u niet geslapen. Nooit meer dusquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Rode wodka-red bull.. Daar heb ik echt teveel van weggewerkt maar wat is dat lekker.
A op die manier, dacht alquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet voor mijis voor
Die drinkt nog wel eens rode wodka redbull. Was laatst in de aanbieding. Hele tree 5 euro (normaal 12) dus heb 4 tredes meegenomen. 3 staan in de schuur koelkast met bier.. deze paste er niet bij
Nope, maar ik geef niet aan toe behalve deze quiche dan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet echt slim he die instelling...
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh jee, ik krijg ineens heel erge buikkrampen en diarree.. misschien verklaart dat waarom ik nergens zin in heb qua eten vandaag. Even kijken hoe ik me over 1.5 uur voel, ik wil de training eigenlijk echt niet overslaan
Die van de aldi heeft lipje en ik heb nooit problemequote:Op donderdag 19 februari 2015 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat tering hoerenlipje breekt telkens afZie wel dat deze van de deka geen lipje heeft dus
blik opener
Dat is ook een drama voor me
Vorige keer was ik zo pissed dat ik het blikje de tuin heb ingesmeten
![]()
Oh, bahquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh jee, ik krijg ineens heel erge buikkrampen en diarree.. misschien verklaart dat waarom ik nergens zin in heb qua eten vandaag. Even kijken hoe ik me over 1.5 uur voel, ik wil de training eigenlijk echt niet overslaan
Preisoep van gisteren met zalm, champignons en een broodje uit de ovenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:16 schreef Qwea het volgende:
Lolquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat tering hoerenlipje breekt telkens afZie wel dat deze van de deka geen lipje heeft dus
blik opener
Dat is ook een drama voor me
Vorige keer was ik zo pissed dat ik het blikje de tuin heb ingesmeten
![]()
Laat ff weten hoe ze smakenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:44 schreef Qwea het volgende:
First world problems. Welke whey smaak ga ik proberen?
Bohhhhquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Preisoep van gisteren met zalm, champignons en een broodje uit de oven
Jaaaaquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:56 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik vind het een irritatie als de aluminiumfolie op het kwark bakje er niet heel vanaf komt, kennelijk moet er altijd een stukje afbreken
Sowieso moeten ze deksel uitvinden. Handigerquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die van de aldi heeft lipje en ik heb nooit probleme
Mja het is nogal irritant, mijn maag/darmen hebben een paar keer per jaar zo'n krampaanval. Blijkbaar is er iets qua eten wat ik niet goed verdraag of zo maar ik weet nog niet wat. Meestal gaat het wel redelijk snel weer over gelukkig, maar ik kon net dus niet rechtop naar de wc lopen, zo'n pijn deed het. Gelukkig heeft niemand me zo kreupel ineengevouwen zien lopen..quote:
Elke dag mac en eten bij tankstation was ook niet goedkoopquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:01 schreef sandertjuh het volgende:
Pff je kan af en toe beter gewoon slecht en ongezond eten dan actief bezig zijn met voeding en goed eten.
Alle kipfilet en supplementen kosten toch een partij centjes...2 item's in m'n winkelwagen bij XXL en kan weer 85 euro aftikken
![]()
Ik heb me zelfs weleens gesneden aan zo'n afgescheurd randje..quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zie, dacht al ben vast niet de enige
Ja, die zijn scherp hequote:Op donderdag 19 februari 2015 16:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb me zelfs weleens gesneden aan zo'n afgescheurd randje..
ooh dat is echt zwaar kutquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja het is nogal irritant, mijn maag/darmen hebben een paar keer per jaar zo'n krampaanval. Blijkbaar is er iets qua eten wat ik niet goed verdraag of zo maar ik weet nog niet wat. Meestal gaat het wel redelijk snel weer over gelukkig, maar ik kon net dus niet rechtop naar de wc lopen, zo'n pijn deed het. Gelukkig heeft niemand me zo kreupel ineengevouwen zien lopen..
hejje kokos??????? Die zat er bij mij niet inquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:01 schreef -Peach het volgende:
Ik heb nog wel zakjes van zo'n proefpakket van XXL, zijn wel bijna over datum. Kan wel es kijken welke smaken ik nog heb die niet over datum zijn als iemand interesse heeft!
Ik kijk vanavond ff!quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
hejje kokos??????? Die zat er bij mij niet in
Kokosquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
hejje kokos??????? Die zat er bij mij niet in
Nomnomnom!quote:
Ik ga mijn smaakje straks met yoghurt doenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:24 schreef -Peach het volgende:
Ik had laatst appel geprobeerd met water, huuuuegg protein is met water veel beter te doen!
Whaha ja daar zou ik een week later ook nog van stuiteren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
De laatste x dat ik dat dronk, waren het er 8 en heb ik 32u niet geslapen. Nooit meer dus
Ik denk dat ze van rauwe kipfilet uitgaan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:43 schreef Qwea het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Als ik 200g rauwe kipfilet heb en ik bak dat met wat roomboter (zeg 5g). Dan heb ik na het bakken 150g kipfilet over (bijwijze van). 50g van die kipfilet was dus water wat verdampt is. Want aan die kip is verder niks geadd. Dan voer je op mfp toch 150g rauwekipfilet in. Want water bevat geen kcal en dat is dan wat je netto hebt.
Nee want die voedingswaarden op MFP gelden toch voor rauwe kipfilet en niet voor gebakken kipfilet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:43 schreef Qwea het volgende:
0g rauwe kipfilet heb en ik bak dat met wat roomboter (zeg 5g). Dan heb ik na het bakken 150g kipfilet over (bijwijze van). 50g van die kipfilet was dus water wat verdampt is. Want aan die kip is verder niks geadd. Dan voer je op mfp toch 150g rauwekipfilet in. Want water bevat geen kcal en dat is dan wat je netto hebt.
maar WAAROM dan. Leg me dat dan eens uit. Ik snap het echt niet. Want afgezien van de boter die ik apart in mfp bereken voeg ik toch niks toen?! Er gaat juist wat uit tijdens het bakken (water)quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee want die voedingswaarden op MFP gelden toch voor rauwe kipfilet en niet voor gebakken kipfilet?Gebakken kipfilet bevat dus meer kcal per gram..
Nee. Ik wil het snappen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:48 schreef Lonaa het volgende:
Q, laat het met rust.
En ik wil ook kokos.
En dat water bevat geen kcal. Dus je blijft met dezelfde hoeveelheid kcal over, met in gewicht minder kip.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar WAAROM dan. Leg me dat dan eens uit. Ik snap het echt niet. Want afgezien van de boter die ik apart in mfp bereken voeg ik toch niks toen?! Er gaat juist wat uit tijdens het bakken (water)
ARGH.quote:
nee je voegt niets toe, maar omdat het minder weegt is de hoeveelheid kcal per gram toch meer.. dat is toch logisch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar WAAROM dan. Leg me dat dan eens uit. Ik snap het echt niet. Want afgezien van de boter die ik apart in mfp bereken voeg ik toch niks toen?! Er gaat juist wat uit tijdens het bakken (water)
Eeeeeeeuw! Nu snap ik hem.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef sanger het volgende:
[..]
En dat water bevat geen kcal. Dus je blijft met dezelfde hoeveelheid kcal over, met in gewicht minder kip.
Dus ongebakken: 100 kcal per 100 gram => 1 kcal per gram
En gebakken: nog steeds 100 kcal maar slechts 80 gram product => 1.25 kcal per gram.
Ja geen flikker. Maar daarom wil ik het wel snappenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Stel, sneetje brood. 35 gram is 85 cal, die rooster je, heb je 10 gram over, is nog steeds 85 kcal.
Maar die dingen zijn niet zo precies en v wat 25 kcal uit?
Van rauwe kipfilet val je iig wel afquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eeeeeeeuw! Nu snap ik hem.
Dus ik eet straks 200g rauwe kipfilet. Dat voer ik ook zo op mfp in? Dan is die 130 die overblijft hetzelfde kcal als die 200 rauw, right?
Hahahaquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Van rauwe kipfilet val je iig wel af
Als je het niet al via de andere kant eruit gemikt hebt bedoel jequote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hahahamen, kan ik iig fatsoenlijk schijten ipv pijn te lijden
True storyquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je het niet al via de andere kant eruit gemikt hebt bedoel je
Heerlijk dat ja. Gelukkig ben ik niet vaak zo ziekquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
True storyOf van 2 kanten praktisch tegelijk
Been there. Eerst kakken (diarree
) en dan geweldig over je nek moeten gaan... over je kak heen
Ik denk ook niet dat het een wondermiddel is, maar ik weet wel dat er prachtige resultaten zijn geboekt. En dat zijn geen betaalde modellen; dat zijn gewoon meiden/vrouwen zoals jij en ik. En dat het goed werkt zal heus niet voor iedereen gelden. Maar ik ben gewoon slank en ik heb al een platte buik, dus ik denk dat het voor mij wel gaat werken als in dat ik een mooiere afgetrainde buik krijg e.d. Maar ik ga er foto's van maken, dus dan zul je het zien.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat we alleen proberen te zeggen is dat er geen wondermiddelen bestaanDus die meisjes zullen vast resultaat hebben geboekt o.a. met behulp van die guide, maar als je in 12 weken van een klein buikje naar enigszins zichtbare abs wilt gaan zul je toch vooral minder moeten eten dan je verbruikt. Dat sporten helpt om je energieverbruik wat te verhogen.
Doorzetter! Succes!quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Met een cola light in mijn mik om de maag wat te bedaren ga ik toch proberen om te trainen..
Mja, het kan niet anders dan werken. Op zo'n manier trainen/sporten en eten kan niet anders. Maar ik ga er niet meer over discussiëren.quote:
Uiteraard is het beter dan niks doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Mja, het kan niet anders dan werken. Op zo'n manier trainen/sporten en eten kan niet anders. Maar ik ga er niet meer over discussiëren.
Ik denk dat je iets te rotsvast geloofd in het succes. Bij ieder dieet of afslank methode zijn er ook mensen voor wie het niet werkt. Dat zal bij dit niet anders zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Mja, het kan niet anders dan werken. Op zo'n manier trainen/sporten en eten kan niet anders. Maar ik ga er niet meer over discussiëren.
Zelfgemaakte aardappel patat uit de oven, zo'n 200 gram. 150 gram klein gesneden kalkoenfilet, 100 gram klein gesneden champignons, dat gebakken met shoarma kruiden, shitload salade van sla, puntpaprika, komkommer en bosui. Sausje van kwark en knoflook. En een heel klein beetje broccoli, want dat paste niet meer.quote:
Dat klinkt serieus heel erg lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zelfgemaakte aardappel patat uit de oven, zo'n 200 gram. 150 gram klein gesneden kalkoenfilet, 100 gram klein gesneden champignons, dat gebakken met shoarma kruiden, shitload salade van sla, puntpaprika, komkommer en bosui. Sausje van kwark en knoflook. En een heel klein beetje broccoli, want dat paste niet meer.
Ik kan ook wel een beetje koken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat klinkt serieus heel erg lekker
Maar goed dat je dat gisteren niet zeiquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zelfgemaakte aardappel patat uit de oven, zo'n 200 gram. 150 gram klein gesneden kalkoenfilet, 100 gram klein gesneden champignons, dat gebakken met shoarma kruiden, shitload salade van sla, puntpaprika, komkommer en bosui. Sausje van kwark en knoflook. En een heel klein beetje broccoli, want dat paste niet meer.
Dat vind ik wel vrij beschaafd voor schaamteloos bunkeren!quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gallons a dayquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar goed dat je dat gisteren niet zei
Maar is z'n ding echt handig daarvoor?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef Maraca het volgende:
Weet niet hoe, maar ik zit naar cupcakemakers te kijken.. eigenlijk wel ideaal voor havermoutmuffins.. denk ik
Volgens de reviews niet (althans, voor gewone muffins)quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar is z'n ding echt handig daarvoor?
Is het niet gewoon een faal?
Hmm lastigquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens de reviews niet (althans, voor gewone muffins)Doe ze nu steeds in de oven, maar dat is ook niet echt ideaal..
Daarom! Hmm.. voor 20 euro vind ik het eigenlijk wel het proberen waardquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hmm lastigIs natuurlijk wel minder gedoe
Ja dan kan er weinig mislukkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daarom! Hmm.. voor 20 euro vind ik het eigenlijk wel het proberen waard
Als het mislukt laat ik hem door Q terugbrengen.. heb ik zo m'n geld terugquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja dan kan er weinig mislukken
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als het mislukt laat ik hem door Q terugbrengen.. heb ik zo m'n geld terug
Het kan niet niet-werken, tenzij je het fout doet/je je er niet aan houdt. Het werkt alleen bij iedereen anders en bij de een beter dan bij de ander uiteraard.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets te rotsvast geloofd in het succes. Bij ieder dieet of afslank methode zijn er ook mensen voor wie het niet werkt. Dat zal bij dit niet anders zijn.
Het gaat niet zozeer of het jou lukt of niet, maar meer om de naïviteit die je hier toch wel een beetje laat zien.
Evengoed succes ermee, het is niet dat niemand het je gunt ofzo.
Nu zin in muffinsquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:05 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]Amandelmuffin met blauwe bessen
Ik sta morgen in de keuken... met cupcakemaker of oven, dat boeit me niet
Ghehe. Je weet niet eens wat het inhoud. Jullie praten elkaar een beetje na.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:10 schreef CrunchySelf het volgende:
The ignorance is strong is this one, o yes it is.
Ik ook.. maar met de ingrediënten die ik in huis heb kan ik een halve muffin makenquote:
Ik kan wel engels hoor, is niet bepaald lastig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ghehe. Je weet niet eens wat het inhoud. Jullie praten elkaar een beetje na.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ook.. maar met de ingrediënten die ik in huis heb kan ik een halve muffin makendus morgen maar even naar De Tuinen
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef Maraca het volgende:
Wacht.. ik ga helemaal niet naar De Tuinen.. ik ga een bestelling plaatsen, dan krijg ik korting
Gaat dan wel zondag op z'n vroegst worden. Even kijken of ik vanavond mijn bestelling door kan geven, dan zaterdag ophalen en zondag ben ik weer thuis. Mijn stiefmoeder werkt namelijk bij De Tuinen en zij kan dus spullen met personeelskorting kopen. En gezien amandelmeel nog best aan de prijs is, is dat mooi meegenomenquote:
Maakt niet uit. Maar dat scheelt een lekkere korting jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaat dan wel zondag op z'n vroegst worden. Even kijken of ik vanavond mijn bestelling door kan geven, dan zaterdag ophalen en zondag ben ik weer thuis. Mijn stiefmoeder werkt namelijk bij De Tuinen en zij kan dus spullen met personeelskorting kopen. En gezien amandelmeel nog best aan de prijs is, is dat mooi meegenomen
Reminds me, mijn staafmixer is stuk gegaan en moet nog terug.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als het mislukt laat ik hem door Q terugbrengen.. heb ik zo m'n geld terug
Ghehe. Ga jij nou maar eens serieus trainen lichaam ipv de barbie uit te hangen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ghehe. Je weet niet eens wat het inhoud. Jullie praten elkaar een beetje na.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Reminds me, mijn staafmixer is stuk gegaan en moet nog terug.
Gelukt! Bestelling voor 2 zakken amandelmeelquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Maar dat scheelt een lekkere korting ja
Muffins
Awesomequote:Op donderdag 19 februari 2015 21:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gelukt! Bestelling voor 2 zakken amandelmeelzaterdag op te halen
25% korting hoorde ik. Was wel de moeite waard dusquote:
Zoquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
25% korting hoorde ik. Was wel de moeite waard dus
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:56 schreef Qwea het volgende:
http://jelmerdeboer.nl/iedere-dag-taart/ik die
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:56 schreef Qwea het volgende:
Goede tip Hansquote:Serveren en niet direct alles opeten
quote:Ken je m'n e-books al?
Alleen voor realistische mensen
quote:10 Redenen Waarom Je Nog Steeds Niet Afvalt (E-Book)
quote:Nog 10 Redenen Waarom Je Nog Steeds Niet Afvalt (E-book)
+ ditquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En dan vervolgens zijn die boeken:
[..]
[..]
Wáárom zou ik dan je boeken kopen?quote:Sinds ik bij Personal Body Plan werk weet ik het zeker: ik ben geen expert. Niet op voedingsgebied, laat staan op trainingsgebied. Nee, die expertise laat ik liever over aan anderen.
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
+ dit
[..]
Wáárom zou ik dan je boeken kopen?
Jaaa die had ik ook gezien, jam! Misschien dit weekend..quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:56 schreef Qwea het volgende:
Vind hem nu al leukquote:Aanmelding bevestigd
Uw aanmelding voor onze lijst is bevestigd.
En nu maar afwachten he...
Ik heb al sinds haar eerste post in het vorige topic een heel hoog dit is een troll gevoelquote:
quote:
quote:Je aanmelding voor de Voeding & Fitness Foefjes Nieuwsbrief is bevestigd.
En waag het niet om je direct weer uit te schrijven.
Boef.
Hier is een kopie van de informatie die je gestuurd hebt...
Oh, hoezo? Ik post al vanaf het begin heel normaal mee. Behalve dat ik een verkeerde opmerking maakte over een workout dan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb al sinds haar eerste post in het vorige topic een heel hoog dit is een troll gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |