Ik koop die van de aldi, 1,15 voor 150 gram.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb tonijn bij deka gekocht. John west 1.47 (1.13 nu bij AH) en bij deka hadden ze 1 of ander ander merk, 1.05. Zelfde voedingswaardeDus ik heb 12 blikken tonijn
Hmm dat ziet er goed uit zeg!quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:23 schreef Lonaa het volgende:
En foto van koelkast en voorraadkast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de koelkast staan nog kruiden, druiven en een halve komkommer. De fruitschaal staat in de woonkamer met banaan, appel en mandarijn.
Ik ben ook wel erg contentquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm dat ziet er goed uit zeg!
Ja, dat is wel herkenbaar. Maandag stond er in die koelkast nog 1 bakje kwark, broodboter, pakje beleg, en de meuk uit de deur exclusief de citroenen en kwark.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Bij mij raken de koelkast en de fruitschaal en zo wel steeds leger gedurende de werkweek.. tijd voor grote en goedkope boodschappen is er eigenlijk alleen in het weekend
Ja,quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, veul groente! Het vlees/de vis komt voornamelijk uit de vriezer. en veel vega/bijna vega deze week.![]()
En wat een shitload frisdrank.
Deze is 185g.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik koop die van de aldi, 1,15 voor 150 gram.
Tagliatelle met kabeljauw, pesto, cherrytomaten, olijven (uit de oven)quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:16 schreef Qwea het volgende:
Wat eet iedereen? Vanaaf dan he.
Hier bloemkool, aardappelen, kipfilet en griekse yoghurt.
Ooh ik lees net pas dat je je rijst niet hebt gegetenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Juist niet, mijn lunch was broccoli met kip en mijn D is 2-4 boterhammen. Niet echt een KH load lijkt me. Heb ook eigenlijk geen zin in boterhammen maarja donderdag is altijd rommelig met eten. Kokosbrood en bietenhummus, maar de bietenhummus is al 1.5 week open dus vertrouw ik niet helemaal. Ik heb echt een meh-dagje qua eten
Pestoquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:30 schreef -Peach het volgende:
[..]
Tagliatelle met kabeljauw, pesto, cherrytomaten, olijven (uit de oven)
Z'n vooraf gemaakte quiche, kant en klaarquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:16 schreef Qwea het volgende:
Wat eet iedereen? Vanaaf dan he.
Hier bloemkool, aardappelen, kipfilet en griekse yoghurt.
Omdat ik tussen 7 uur 's ochtends en 21.30 's avonds niet thuis kom. En als ik thuis ben na de training heb ik meestal geen zin meer om nog boodschappen te doen of eten klaar te maken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ik lees net pas dat je je rijst niet hebt gegetenWaarom maak je geen uitsmijter op brood dan? Of ff snel wokgroente in de pan, rijst erbij, kip erdoor, eten. Echt 15 min ist klaar.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Z'n vooraf gemaakte quiche, kant en klaar.
* CrunchySelf runs away
Ja, nee dat snap ik dan iddquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Omdat ik tussen 7 uur 's ochtends en 21.30 's avonds niet thuis kom. En als ik thuis ben na de training heb ik meestal geen zin meer om nog boodschappen te doen of eten klaar te maken.
Oeh ik bedenk me net dat mijn vriend gisteren olijven en peppadews van de turk voor me heeft gekocht, dat is nog wel een goede post-training snack!
Soms loopt je planning gewoon een beetje in de soepquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nee dat snap ik dan iddEn mealprep kan niet want geen vriezer.
Die ik heb is wel lekker, maar ik weet niet welke dat is. Zal even kijken naar de voedingswaarde, ik kan er namelijk zo twee van etenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:36 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat je die lekker vindt man
![]()
100g heeft 269kcal, met 16g vet en 20.4g KH en maar 7.6g eiwitten(Als je de ham prei hebt
)
Ik ook, is prima (en makkelijk te openen i.p.v. die goedkoopste van de AH).quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik koop die van de aldi, 1,15 voor 150 gram.
Er ligt chips in je kast!?!??!!?!quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja,trekt altijd tig flessen open voor hemzelf
[ afbeelding ]
En voordat je gaat slaan, die brokken zijn al kei oud en krijgt Link niet.Had een zak meegenomen en ik ben gaan elimineren met barf /braaf
Beter in je kast dan in je buikquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:40 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Er ligt chips in je kast!?!??!!?!
Jup. En bier, en redbull, en sterke drank, en koekjes.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:40 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Er ligt chips in je kast!?!??!!?!
Niet voor mijquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat moet jij met zoveel energiedrank Q?
Drink je dat vaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |