Jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:15 schreef Myraela het volgende:
Een bengaal.Supercool, die vind ik echt prachtig. Maar dat zijn wel actieve deugnieten ja.
Neehoor. Ik heb bijvoorbeeld een Ragdoll. Dat zijn rustige katten, wel enorme praatjesmakers en knuffelkonten. Die blijft gewoon van meubels af. Moet wel gewoon een krabpaal hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar meubels vernielen zit toch wel een beetje in het aard van het beestje?
Heb er gelijk eentje besteld:quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor. Ik heb bijvoorbeeld een Ragdoll. Dat zijn rustige katten, wel enorme praatjesmakers en knuffelkonten. Die blijft gewoon van meubels af. Moet wel gewoon een krabpaal hebben natuurlijk.
Mijn vrouw stuurde gister advertenties door van een hondje.... No way dus hequote:Op donderdag 19 februari 2015 11:23 schreef sandertjuh het volgende:
Ik wil ooit nog eens een hondje...
D'awww.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb er gelijk eentje besteld:
[ afbeelding ]
Maar nee, ga mij eens inlezen daarinNiet dat ik daarna direct naar het asiel ren, maar extra informatie is altijd handig.
Brrr, honden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:23 schreef sandertjuh het volgende:
Ik wil ooit nog eens een hondje...
Ik kom ook altijd uit rond de 2000 kcal volgens MFP, eet je net zoveel als ik?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kom inclusief mijn chocoladereep op 2050 kcal vandaag. Hoe awesome is dat!
Mijn bovenburen hebben 2 gigantische honden in een relatief klein flatjequote:Op donderdag 19 februari 2015 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brrr, honden.
Toen ik thuis woonde hadden wij een hond. Die was als puppy in Frankrijk langs de weg gedumpt en die hebben we meegenomen naar Nederland. Liefde voor die hond. Maar ik zou er zelf echt nooit eentje willen. Zoveel geregel als je eens een dag niet thuis bent.
Zou kunnen, hoezo? Ik kom meestal ergens uit tussen de 1750 en 2250 though, ik ben niet zo'n pietje precies. Maar jij bent een stuk kleiner en lichter volgens mij? Dus best kans dat wij hetzelfde verbruiken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:30 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd uit rond de 2000 kcal volgens MFP, eet je net zoveel als ik?
Aan de ene kant snap ik dat niet zo goed, maar aan de andere kant snap ik wel dat als je gek bent van honden dat je dan ook een echte hond wilt. En niet zo'n klein keffertje.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn bovenburen hebben 2 gigantische honden in een relatief klein flatjeVind dat zo enorm zielig.. Toegegeven, ze zorgen wel goed voor die beesten en ik zie ze vaak wandelen.. maar toch.
Ik wil wel een klein hondje (ooit). Een tibetaanse terrier bijvoorbeeld of een shit tzu!quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brrr, honden.
Toen ik thuis woonde hadden wij een hond. Die was als puppy in Frankrijk langs de weg gedumpt en die hebben we meegenomen naar Nederland. Liefde voor die hond. Maar ik zou er zelf echt nooit eentje willen. Zoveel geregel als je eens een dag niet thuis bent.
Ik vind ze echt afschuwelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik wil wel een klein hondje (ooit). Een tibetaanse terrier bijvoorbeeld of een shit tzu!
[ afbeelding ]
Dat dus. Vriendin van me heeft er ook 1, zo'n shitzooiquote:
Zie editquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |