Was ook gewoon geheel de waarheidquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:52 schreef Lonaa het volgende:
Ja, jullie mij culsnob noemen, dan krijg je dit
Ik weet mijn eerste dag met koffie nog goed, kan hem herinneren als de dag van gisterenquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:55 schreef sandertjuh het volgende:
Tot 2 jaar geleden moest ik niks van koffie weten.. maar nu? Ben verliefd op een lekkere cappuchino!
Lol! Beter dan zo'n muffe stofzuigergeurquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:04 schreef Lonaa het volgende:
De geur van koffie
Mijn huis ruikt naar koffie als ik gestofzuigd heb. Heb vorige week die koffie die die kutkatten op de grond hebben geflikkerd met de stofzuiger opgezogen, nu ruikt het iedere keer naar koffie als ik gstofzuigd heb.
Ugh, en die geurzakjes zijn misschien nog wel ranzigerquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:07 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lol! Beter dan zo'n muffe stofzuigergeur
Ha, ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:07 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lol! Beter dan zo'n muffe stofzuigergeur
Heiligschennis!quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:59 schreef Artoo het volgende:
Mijn ouders hebben een fantastische bonenmachine, waar ze B-kwaliteit bonen in gooien. Makes me sad
Ik weet mijn eerste keer ook nog.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik weet mijn eerste dag met koffie nog goed, kan hem herinneren als de dag van gisteren
Ging stage lopen bij de koffiefabriek Douwe Egberts in Joure. Er was geen ontkomen aan, koffiemachines overal. Het werd ook gewoon een verplichting om het te drinkenEerste slokje was een vies, maar elke slok werd beter
Koffie, jij en ik
Juraquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:04 schreef -Peach het volgende:
hebben...gelukkig is het centrale apparaat met losse bonen, maar die dingen zijn niet echt gemaakt op grootverbruik li
Heb jij ook zo'n waarschuwingsbordje?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ha, ja.
Die zit er wel een beetje doorheen.![]()
Nee, maar het is wel waar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n waarschuwingsbordje?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel waar.
Ziva heeft soms van die relbuien. Vorige week zat ze op de schouw, springt ze omhoog, haakt haar nagels in het behang en RATS haalt zo een hele streep naar beneden. wtf. kankerbeest.
Katten....quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel waar.
Ziva heeft soms van die relbuien. Vorige week zat ze op de schouw, springt ze omhoog, haakt haar nagels in het behang en RATS haalt zo een hele streep naar beneden. wtf. kankerbeest.
Ik heb wel een Bengaal, dat is wel een ras apart hoor. Abby heeft bijvoorbeeld nog nooit wat stuk gemaakt. En als die iets doet wat niet mag, zoals aan een bos bloemen ruiken om daarna erin te bijten ofzo en je roept ABBY!! Dan schrikt ze dusdanig dat ze wegrent en het niet meer doet. Superhandig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een katje willen, maar dit is dus één van de redenen waarom het voor mij geen goed idee is
Net als honden kun je bij katten ook op ras selecteren hoor. Genoeg rassen die rustig en niet zo speels zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een katje willen, maar dit is dus één van de redenen waarom het voor mij geen goed idee is
Ja, maar meubels vernielen zit toch wel een beetje in het aard van het beestje?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Net als honden kun je bij katten ook op ras selecteren hoor. Genoeg rassen die rustig en niet zo speels zijn.
Abby heeft nog nooit wat stukgemaakt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar meubels vernielen zit toch wel een beetje in het aard van het beestje?
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:15 schreef Myraela het volgende:
Een bengaal.Supercool, die vind ik echt prachtig. Maar dat zijn wel actieve deugnieten ja.
Neehoor. Ik heb bijvoorbeeld een Ragdoll. Dat zijn rustige katten, wel enorme praatjesmakers en knuffelkonten. Die blijft gewoon van meubels af. Moet wel gewoon een krabpaal hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar meubels vernielen zit toch wel een beetje in het aard van het beestje?
Heb er gelijk eentje besteld:quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor. Ik heb bijvoorbeeld een Ragdoll. Dat zijn rustige katten, wel enorme praatjesmakers en knuffelkonten. Die blijft gewoon van meubels af. Moet wel gewoon een krabpaal hebben natuurlijk.
Mijn vrouw stuurde gister advertenties door van een hondje.... No way dus hequote:Op donderdag 19 februari 2015 11:23 schreef sandertjuh het volgende:
Ik wil ooit nog eens een hondje...
D'awww.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb er gelijk eentje besteld:
[ afbeelding ]
Maar nee, ga mij eens inlezen daarinNiet dat ik daarna direct naar het asiel ren, maar extra informatie is altijd handig.
Brrr, honden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:23 schreef sandertjuh het volgende:
Ik wil ooit nog eens een hondje...
Ik kom ook altijd uit rond de 2000 kcal volgens MFP, eet je net zoveel als ik?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kom inclusief mijn chocoladereep op 2050 kcal vandaag. Hoe awesome is dat!
Mijn bovenburen hebben 2 gigantische honden in een relatief klein flatjequote:Op donderdag 19 februari 2015 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brrr, honden.
Toen ik thuis woonde hadden wij een hond. Die was als puppy in Frankrijk langs de weg gedumpt en die hebben we meegenomen naar Nederland. Liefde voor die hond. Maar ik zou er zelf echt nooit eentje willen. Zoveel geregel als je eens een dag niet thuis bent.
Zou kunnen, hoezo? Ik kom meestal ergens uit tussen de 1750 en 2250 though, ik ben niet zo'n pietje precies. Maar jij bent een stuk kleiner en lichter volgens mij? Dus best kans dat wij hetzelfde verbruiken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:30 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd uit rond de 2000 kcal volgens MFP, eet je net zoveel als ik?
Aan de ene kant snap ik dat niet zo goed, maar aan de andere kant snap ik wel dat als je gek bent van honden dat je dan ook een echte hond wilt. En niet zo'n klein keffertje.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn bovenburen hebben 2 gigantische honden in een relatief klein flatjeVind dat zo enorm zielig.. Toegegeven, ze zorgen wel goed voor die beesten en ik zie ze vaak wandelen.. maar toch.
Ik wil wel een klein hondje (ooit). Een tibetaanse terrier bijvoorbeeld of een shit tzu!quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brrr, honden.
Toen ik thuis woonde hadden wij een hond. Die was als puppy in Frankrijk langs de weg gedumpt en die hebben we meegenomen naar Nederland. Liefde voor die hond. Maar ik zou er zelf echt nooit eentje willen. Zoveel geregel als je eens een dag niet thuis bent.
Ik vind ze echt afschuwelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik wil wel een klein hondje (ooit). Een tibetaanse terrier bijvoorbeeld of een shit tzu!
[ afbeelding ]
Dat dus. Vriendin van me heeft er ook 1, zo'n shitzooiquote:
Zie editquote:
Shitzooi? Ik vind ze wel schattig, vooral als puppy.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:44 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat dus. Vriendin van me heeft er ook 1, zo'n shitzooi
Wasda?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:46 schreef Nammie het volgende:
Ik heb die online guide van Kayla Itsineswie 'm ook wil moet het aangeven!
Netjes! Mooie onderdruk ook. Ik zelf zit ook op rond de 119/65quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Heeft één van jullie verstand van bloeddrukken etc.?
Heb even een fotootje gemaakt van mijn gegevens bij de bloedbank.
2009: Bloeddruk 134/071, HB 8.1
2014: - Bloeddruk 110/065, HB 8.8
- Bloeddruk 125/075, HB 8.2
- Bloeddruk 120/065, HB 8.6
HB is alle keren goed, moet tussen de 7 en 10 zijn voor donatie. Bloeddruk snap ik nooit zoveel van..
Oke, mooiquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Netjes! Mooie onderdruk ook. Ik zelf zit ook op rond de 119/65Je bloeddruk is er netjes.
Een boek met voedingsadviEzen en veel trainschema's waarmee je een mooi lichaam krijgt. Maar is voor vrouwen.quote:
Achja, rare mensen. Hoe meer je er op ingaat hoe meer je jezelf gaat ergeren. Zo vond een jongen op het station het vanochtend nodig om zijn keel en neus leeg te spuiten terwijl hij maar max. een meter achter me liep. Toen ik zei, hee gadver hou even afstand of zo, ging hij een soort "quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:56 schreef sandertjuh het volgende:
Zo had ik laatst dat een oudere vrouw (oma) mijn spullen van de kassa band afgooide?!??
Ik had blijkbaar niet gezien dat er nog spullen in haar kar lagen.. dus gooide ze mijn spullen maar gewoon van de band af met de medeling: je ziet toch dat ik nog niet klaar ben?!?!?![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:52 schreef Lonaa het volgende:
Oke, wacht, this just happend.
Ik was bij de Aldi want ik moest kwark en dingen. Er is 1 kassa open, de rij is lang.
Er komt een medewerker om een extra kassa open te doen. De oudjes voor me schuifelen die kant op, dus ik laat ze voor en ik schuif er achter, leg m'n dingen op de band en droom een beetje voor me uit. Komt er een nogal onguur, alditype meneer vor me staan, kijkt naar de sigarendozen, pakt er 2 en ploft ze zo voor me op de band.
Hij kijkt me aan, ik kijk hem aan, ik zeg 'Echt?'
Hij zo: 'Wat?'
'Ik meende me te herinneren dat ik achter de oudjes stond.'
En toen ging ie HE-LE-MAAL los.
'GODVERDOMME. WAT KINDERACHTIG. WAT MAAKT DAT NOU UIT?!'
Toen ging ie bijval zoeken bij andere mensen bij de kassa. Zo aanstoten en dan net iets te hard over me praten.![]()
Toen ie zei dat het kinderachtig van me was zei ik dat voorkruipen kinderachtig is en toen zei ie 'Praat maar niet meer tegen me.':')_!!!
En de hele tijd opmerkingen maken. Toen ging ie aan de man achter me vragen of ie daarvoor mocht.Dus die man zo: 'Ja hoor.'
'Gelukkig zijn er ook nog beleefde mensen'
Toen heb ik maar gezegd dat vragen of ie voor me had gemogen inderdaad wel zo beleefd was geweest en dat dat dan best gemogen had, beleefd mens als ik ben'
'PRAAT MAAR NIET MEER TEGEN ME'
Oke, prima, fijne dag nog.x 10000000000000.
_!
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:56 schreef sandertjuh het volgende:
Zo had ik laatst dat een oudere vrouw (oma) mijn spullen van de kassa band afgooide?!??
Ik had blijkbaar niet gezien dat er nog spullen in haar kar lagen.. dus gooide ze mijn spullen maar gewoon van de band af met de medeling: je ziet toch dat ik nog niet klaar ben?!?!?![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee. Die meiden zien er bijna allemaal perfect uit.
Haal je nou alsjeblieft niet in je hoofd dat die guide de garantie voor succes is, ok?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel. Maar als het al die andere meiden lukt, lukt het bij mij vast ook wel denk/hoop ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:01 schreef Artoo het volgende:
[..]
Haal je nou alsjeblieft niet in je hoofd dat die guide de garantie voor succes is, ok?
Correlatie =/ causatiequote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Commerciequote:Op donderdag 19 februari 2015 12:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel. Maar als het al die andere meiden lukt, lukt het bij mij vast ook wel denk/hoop ik.
Volgens mij wil ik jou niet op een slechte dag tegenkomenquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]Takke pleuris oudjes. Ik heb 4 fucking dingen. Komt er zo'n kut oudje aan met een pak chocomelk. En die flikkert hem zo voor me op de band. Dus ik kijk hem aan, hij zo "Mag wel even toch?" dus ik pak die chocomelk en flikker dat ding op de gesloten kassa naast me (de band he
). Ik zo, volgende keer flikker ik dat pak richting je ogen. Mag wel even toch?
En ja, ik heb een ontzettende kutbui dus nee, ik was niet beleefd. En dan godverdomme ook nog zo'n wijf in een scootmobiel wat me midden in het fucking winkelcentrum aanrijdt. En dan zeggen dat ik moet uitkijken.Toen plofte ik ook even.
Nee ze is levensgevaarlijk volgens mijquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik jou niet op een slechte dag tegenkomen![]()
Neequote:Op donderdag 19 februari 2015 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dit viel nog best meequote:Op donderdag 19 februari 2015 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Overtuig me eens van mijn ongelijk. Post eens zo'n schema icm een oefenschema.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:01 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja. De voedingsschema's zijn ook wel normaal. Maar volgens mij weet je niet eens wat het is.
Maar dat is dan ook wel heel erg aso van die ventquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit viel nog best meeIk heb ze erger gehad. Begon zo'n gast te duwen omdat ik mijn fiets parkeerde waar hij hem blijkbaar wilde zetten. En hij has hem er ook naast kunnen zetten. Nee, duwen en in mijn bek spugen (serieus). Die heb ik gewoon echt flink gehoekt hoor. Oprotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |