Shitzooi? Ik vind ze wel schattig, vooral als puppy.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:44 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat dus. Vriendin van me heeft er ook 1, zo'n shitzooi
Wasda?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:46 schreef Nammie het volgende:
Ik heb die online guide van Kayla Itsineswie 'm ook wil moet het aangeven!
Netjes! Mooie onderdruk ook. Ik zelf zit ook op rond de 119/65quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Heeft één van jullie verstand van bloeddrukken etc.?
Heb even een fotootje gemaakt van mijn gegevens bij de bloedbank.
2009: Bloeddruk 134/071, HB 8.1
2014: - Bloeddruk 110/065, HB 8.8
- Bloeddruk 125/075, HB 8.2
- Bloeddruk 120/065, HB 8.6
HB is alle keren goed, moet tussen de 7 en 10 zijn voor donatie. Bloeddruk snap ik nooit zoveel van..
Oke, mooiquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Netjes! Mooie onderdruk ook. Ik zelf zit ook op rond de 119/65Je bloeddruk is er netjes.
Een boek met voedingsadviEzen en veel trainschema's waarmee je een mooi lichaam krijgt. Maar is voor vrouwen.quote:
Achja, rare mensen. Hoe meer je er op ingaat hoe meer je jezelf gaat ergeren. Zo vond een jongen op het station het vanochtend nodig om zijn keel en neus leeg te spuiten terwijl hij maar max. een meter achter me liep. Toen ik zei, hee gadver hou even afstand of zo, ging hij een soort "quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:56 schreef sandertjuh het volgende:
Zo had ik laatst dat een oudere vrouw (oma) mijn spullen van de kassa band afgooide?!??
Ik had blijkbaar niet gezien dat er nog spullen in haar kar lagen.. dus gooide ze mijn spullen maar gewoon van de band af met de medeling: je ziet toch dat ik nog niet klaar ben?!?!?![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:52 schreef Lonaa het volgende:
Oke, wacht, this just happend.
Ik was bij de Aldi want ik moest kwark en dingen. Er is 1 kassa open, de rij is lang.
Er komt een medewerker om een extra kassa open te doen. De oudjes voor me schuifelen die kant op, dus ik laat ze voor en ik schuif er achter, leg m'n dingen op de band en droom een beetje voor me uit. Komt er een nogal onguur, alditype meneer vor me staan, kijkt naar de sigarendozen, pakt er 2 en ploft ze zo voor me op de band.
Hij kijkt me aan, ik kijk hem aan, ik zeg 'Echt?'
Hij zo: 'Wat?'
'Ik meende me te herinneren dat ik achter de oudjes stond.'
En toen ging ie HE-LE-MAAL los.
'GODVERDOMME. WAT KINDERACHTIG. WAT MAAKT DAT NOU UIT?!'
Toen ging ie bijval zoeken bij andere mensen bij de kassa. Zo aanstoten en dan net iets te hard over me praten.![]()
Toen ie zei dat het kinderachtig van me was zei ik dat voorkruipen kinderachtig is en toen zei ie 'Praat maar niet meer tegen me.':')_!!!
En de hele tijd opmerkingen maken. Toen ging ie aan de man achter me vragen of ie daarvoor mocht.Dus die man zo: 'Ja hoor.'
'Gelukkig zijn er ook nog beleefde mensen'
Toen heb ik maar gezegd dat vragen of ie voor me had gemogen inderdaad wel zo beleefd was geweest en dat dat dan best gemogen had, beleefd mens als ik ben'
'PRAAT MAAR NIET MEER TEGEN ME'
Oke, prima, fijne dag nog.x 10000000000000.
_!
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:56 schreef sandertjuh het volgende:
Zo had ik laatst dat een oudere vrouw (oma) mijn spullen van de kassa band afgooide?!??
Ik had blijkbaar niet gezien dat er nog spullen in haar kar lagen.. dus gooide ze mijn spullen maar gewoon van de band af met de medeling: je ziet toch dat ik nog niet klaar ben?!?!?![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee. Die meiden zien er bijna allemaal perfect uit.
Haal je nou alsjeblieft niet in je hoofd dat die guide de garantie voor succes is, ok?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel. Maar als het al die andere meiden lukt, lukt het bij mij vast ook wel denk/hoop ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:01 schreef Artoo het volgende:
[..]
Haal je nou alsjeblieft niet in je hoofd dat die guide de garantie voor succes is, ok?
Correlatie =/ causatiequote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Commerciequote:Op donderdag 19 februari 2015 12:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel. Maar als het al die andere meiden lukt, lukt het bij mij vast ook wel denk/hoop ik.
Volgens mij wil ik jou niet op een slechte dag tegenkomenquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:59 schreef Qwea het volgende:
[..]Takke pleuris oudjes. Ik heb 4 fucking dingen. Komt er zo'n kut oudje aan met een pak chocomelk. En die flikkert hem zo voor me op de band. Dus ik kijk hem aan, hij zo "Mag wel even toch?" dus ik pak die chocomelk en flikker dat ding op de gesloten kassa naast me (de band he
). Ik zo, volgende keer flikker ik dat pak richting je ogen. Mag wel even toch?
En ja, ik heb een ontzettende kutbui dus nee, ik was niet beleefd. En dan godverdomme ook nog zo'n wijf in een scootmobiel wat me midden in het fucking winkelcentrum aanrijdt. En dan zeggen dat ik moet uitkijken.Toen plofte ik ook even.
Nee ze is levensgevaarlijk volgens mijquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik jou niet op een slechte dag tegenkomen![]()
Neequote:Op donderdag 19 februari 2015 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dit viel nog best meequote:Op donderdag 19 februari 2015 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Overtuig me eens van mijn ongelijk. Post eens zo'n schema icm een oefenschema.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:01 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja. De voedingsschema's zijn ook wel normaal. Maar volgens mij weet je niet eens wat het is.
Maar dat is dan ook wel heel erg aso van die ventquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit viel nog best meeIk heb ze erger gehad. Begon zo'n gast te duwen omdat ik mijn fiets parkeerde waar hij hem blijkbaar wilde zetten. En hij has hem er ook naast kunnen zetten. Nee, duwen en in mijn bek spugen (serieus). Die heb ik gewoon echt flink gehoekt hoor. Oprotten.
Ik laat nooit over mij heen lopenquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook wel heel erg aso van die ventWel stoer dat je niet over je heen laat lopen
Zijn geen honden, focking kat is nog groterquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik wil wel een klein hondje (ooit). Een tibetaanse terrier bijvoorbeeld of een shit tzu!
[ afbeelding ]
Die had bij mij echt niet voorgegaan hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:52 schreef Lonaa het volgende:
Oke, wacht, this just happend.
Ik was bij de Aldi want ik moest kwark en dingen. Er is 1 kassa open, de rij is lang.
Er komt een medewerker om een extra kassa open te doen. De oudjes voor me schuifelen die kant op, dus ik laat ze voor en ik schuif er achter, leg m'n dingen op de band en droom een beetje voor me uit. Komt er een nogal onguur, alditype meneer vor me staan, kijkt naar de sigarendozen, pakt er 2 en ploft ze zo voor me op de band.
Hij kijkt me aan, ik kijk hem aan, ik zeg 'Echt?'
Hij zo: 'Wat?'
'Ik meende me te herinneren dat ik achter de oudjes stond.'
En toen ging ie HE-LE-MAAL los.
'GODVERDOMME. WAT KINDERACHTIG. WAT MAAKT DAT NOU UIT?!'
Toen ging ie bijval zoeken bij andere mensen bij de kassa. Zo aanstoten en dan net iets te hard over me praten.![]()
Toen ie zei dat het kinderachtig van me was zei ik dat voorkruipen kinderachtig is en toen zei ie 'Praat maar niet meer tegen me.':')_!!!
En de hele tijd opmerkingen maken. Toen ging ie aan de man achter me vragen of ie daarvoor mocht.Dus die man zo: 'Ja hoor.'
'Gelukkig zijn er ook nog beleefde mensen'
Toen heb ik maar gezegd dat vragen of ie voor me had gemogen inderdaad wel zo beleefd was geweest en dat dat dan best gemogen had, beleefd mens als ik ben'
'PRAAT MAAR NIET MEER TEGEN ME'
Oke, prima, fijne dag nog.x 10000000000000.
_!
quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:56 schreef sandertjuh het volgende:
Discriminatie!!!!!!quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Een boek met voedingsadviEzen en veel trainschema's waarmee je een mooi lichaam krijgt. Maar is voor vrouwen.
Ja, nee, bij mij ook dus niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Die had bij mij echt niet voorgegaan hoor
Dat is omdat ze alleen de succesverhalen op de foto zetten he.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ken je het principe van reclame/marketing??quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel. Maar als het al die andere meiden lukt, lukt het bij mij vast ook wel denk/hoop ik.
Als dat allemaal echt was zat ik nu op de bank afslankpillen weg te tikken met een spiermakerding op m'n buik terwijl ik een bak B&J zit te etenquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Ken je het principe van reclame/marketing??
quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als dat allemaal echt was zat ik nu op de bank afslankpillen weg te tikken met een spiermakerding op m'n buik terwijl ik een bak B&J zit te eten
Dit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als dat allemaal echt was zat ik nu op de bank afslankpillen weg te tikken met een spiermakerding op m'n buik terwijl ik een bak B&J zit te eten
Heb zelf deze guide tot en met week 11 gedaan (daarna kwamen de feestdagen, dan slaat de klad er in blijkbaarquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
Al zou het me niet verbazen als er redelijk wat resultaat met die guides gehaald wordt, mits braaf iedere dag uitgevoerd. Ga het niet proberen, teveel extra zooi nodig en van sommige oefeningen ga ik mijn nek breken.
Ja, dat is idd ook hoe het gaat bij Kayla Itsines. Lekker op de bank met een potje afslankpillen en verder lekker eten voor het leven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat we alleen proberen te zeggen is dat er geen wondermiddelen bestaanquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:52 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, dat is idd ook hoe het gaat bij Kayla Itsines. Lekker op de bank met een potje afslankpillen en verder lekker eten voor het leven.
Prima bewegingsding dus, maar geen wondermiddel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:51 schreef Artoo het volgende:
[..]
Heb zelf deze guide tot en met week 11 gedaan (daarna kwamen de feestdagen, dan slaat de klad er in blijkbaar). Heb er aardige vooruitgang mee geboekt, maar uiteraard niet zo spectaculair als je ziet op Instagram
Voor die tijd sportte ik niet zo heel veel, en vanaf week 1 van de guide heb ik trouw iedere week 3 keer zo'n workout gedaan, naast nog 2-3x per week hardlopen. Logisch dus dat je lichaam er dan beter uit gaat zien
Het voedingsplan heb ik niet gevolgd.
Zo bedoel ik het helemaal nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:52 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, dat is idd ook hoe het gaat bij Kayla Itsines. Lekker op de bank met een potje afslankpillen en verder lekker eten voor het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |