Maar goed dat je dat gisteren niet zeiquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zelfgemaakte aardappel patat uit de oven, zo'n 200 gram. 150 gram klein gesneden kalkoenfilet, 100 gram klein gesneden champignons, dat gebakken met shoarma kruiden, shitload salade van sla, puntpaprika, komkommer en bosui. Sausje van kwark en knoflook. En een heel klein beetje broccoli, want dat paste niet meer.
Dat vind ik wel vrij beschaafd voor schaamteloos bunkeren!quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zelfgemaakte aardappel patat uit de oven, zo'n 200 gram. 150 gram klein gesneden kalkoenfilet, 100 gram klein gesneden champignons, dat gebakken met shoarma kruiden, shitload salade van sla, puntpaprika, komkommer en bosui. Sausje van kwark en knoflook. En een heel klein beetje broccoli, want dat paste niet meer.
Gallons a dayquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar goed dat je dat gisteren niet zei
Maar is z'n ding echt handig daarvoor?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef Maraca het volgende:
Weet niet hoe, maar ik zit naar cupcakemakers te kijken.. eigenlijk wel ideaal voor havermoutmuffins.. denk ik
Volgens de reviews niet (althans, voor gewone muffins)quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar is z'n ding echt handig daarvoor?
Is het niet gewoon een faal?
Hmm lastigquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens de reviews niet (althans, voor gewone muffins)Doe ze nu steeds in de oven, maar dat is ook niet echt ideaal..
Daarom! Hmm.. voor 20 euro vind ik het eigenlijk wel het proberen waardquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hmm lastigIs natuurlijk wel minder gedoe
Ja dan kan er weinig mislukkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daarom! Hmm.. voor 20 euro vind ik het eigenlijk wel het proberen waard
Als het mislukt laat ik hem door Q terugbrengen.. heb ik zo m'n geld terugquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja dan kan er weinig mislukken
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als het mislukt laat ik hem door Q terugbrengen.. heb ik zo m'n geld terug
Het kan niet niet-werken, tenzij je het fout doet/je je er niet aan houdt. Het werkt alleen bij iedereen anders en bij de een beter dan bij de ander uiteraard.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets te rotsvast geloofd in het succes. Bij ieder dieet of afslank methode zijn er ook mensen voor wie het niet werkt. Dat zal bij dit niet anders zijn.
Het gaat niet zozeer of het jou lukt of niet, maar meer om de naïviteit die je hier toch wel een beetje laat zien.
Evengoed succes ermee, het is niet dat niemand het je gunt ofzo.
Nu zin in muffinsquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:05 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]Amandelmuffin met blauwe bessen
Ik sta morgen in de keuken... met cupcakemaker of oven, dat boeit me niet
Ghehe. Je weet niet eens wat het inhoud. Jullie praten elkaar een beetje na.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:10 schreef CrunchySelf het volgende:
The ignorance is strong is this one, o yes it is.
Ik ook.. maar met de ingrediënten die ik in huis heb kan ik een halve muffin makenquote:
Ik kan wel engels hoor, is niet bepaald lastig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ghehe. Je weet niet eens wat het inhoud. Jullie praten elkaar een beetje na.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ook.. maar met de ingrediënten die ik in huis heb kan ik een halve muffin makendus morgen maar even naar De Tuinen
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef Maraca het volgende:
Wacht.. ik ga helemaal niet naar De Tuinen.. ik ga een bestelling plaatsen, dan krijg ik korting
Gaat dan wel zondag op z'n vroegst worden. Even kijken of ik vanavond mijn bestelling door kan geven, dan zaterdag ophalen en zondag ben ik weer thuis. Mijn stiefmoeder werkt namelijk bij De Tuinen en zij kan dus spullen met personeelskorting kopen. En gezien amandelmeel nog best aan de prijs is, is dat mooi meegenomenquote:
Maakt niet uit. Maar dat scheelt een lekkere korting jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaat dan wel zondag op z'n vroegst worden. Even kijken of ik vanavond mijn bestelling door kan geven, dan zaterdag ophalen en zondag ben ik weer thuis. Mijn stiefmoeder werkt namelijk bij De Tuinen en zij kan dus spullen met personeelskorting kopen. En gezien amandelmeel nog best aan de prijs is, is dat mooi meegenomen
Reminds me, mijn staafmixer is stuk gegaan en moet nog terug.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als het mislukt laat ik hem door Q terugbrengen.. heb ik zo m'n geld terug
Ghehe. Ga jij nou maar eens serieus trainen lichaam ipv de barbie uit te hangen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ghehe. Je weet niet eens wat het inhoud. Jullie praten elkaar een beetje na.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Reminds me, mijn staafmixer is stuk gegaan en moet nog terug.
Gelukt! Bestelling voor 2 zakken amandelmeelquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Maar dat scheelt een lekkere korting ja
Muffins
Awesomequote:Op donderdag 19 februari 2015 21:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gelukt! Bestelling voor 2 zakken amandelmeelzaterdag op te halen
25% korting hoorde ik. Was wel de moeite waard dusquote:
Zoquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
25% korting hoorde ik. Was wel de moeite waard dus
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:56 schreef Qwea het volgende:
http://jelmerdeboer.nl/iedere-dag-taart/ik die
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:56 schreef Qwea het volgende:
Goede tip Hansquote:Serveren en niet direct alles opeten
quote:Ken je m'n e-books al?
Alleen voor realistische mensen
quote:10 Redenen Waarom Je Nog Steeds Niet Afvalt (E-Book)
quote:Nog 10 Redenen Waarom Je Nog Steeds Niet Afvalt (E-book)
+ ditquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En dan vervolgens zijn die boeken:
[..]
[..]
Wáárom zou ik dan je boeken kopen?quote:Sinds ik bij Personal Body Plan werk weet ik het zeker: ik ben geen expert. Niet op voedingsgebied, laat staan op trainingsgebied. Nee, die expertise laat ik liever over aan anderen.
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
+ dit
[..]
Wáárom zou ik dan je boeken kopen?
Jaaa die had ik ook gezien, jam! Misschien dit weekend..quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:56 schreef Qwea het volgende:
Vind hem nu al leukquote:Aanmelding bevestigd
Uw aanmelding voor onze lijst is bevestigd.
En nu maar afwachten he...
Ik heb al sinds haar eerste post in het vorige topic een heel hoog dit is een troll gevoelquote:
quote:
quote:Je aanmelding voor de Voeding & Fitness Foefjes Nieuwsbrief is bevestigd.
En waag het niet om je direct weer uit te schrijven.
Boef.
Hier is een kopie van de informatie die je gestuurd hebt...
Oh, hoezo? Ik post al vanaf het begin heel normaal mee. Behalve dat ik een verkeerde opmerking maakte over een workout dan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb al sinds haar eerste post in het vorige topic een heel hoog dit is een troll gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |