quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Beter in je kast dan in je buik
Dat tering hoerenlipje breekt telkens afquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:40 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik ook, is prima (en makkelijk te openen i.p.v. die goedkoopste van de AH).
Niet echt slim he die instelling...quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die ik heb is wel lekker, maar ik weet niet welke dat is. Zal even kijken naar de voedingswaarde, ik kan er namelijk zo twee van eten
Heb de laatste tijd z'n 'fock dit' instelling
De laatste x dat ik dat dronk, waren het er 8 en heb ik 32u niet geslapen. Nooit meer dusquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Rode wodka-red bull.. Daar heb ik echt teveel van weggewerkt maar wat is dat lekker.
A op die manier, dacht alquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet voor mijis voor
Die drinkt nog wel eens rode wodka redbull. Was laatst in de aanbieding. Hele tree 5 euro (normaal 12) dus heb 4 tredes meegenomen. 3 staan in de schuur koelkast met bier.. deze paste er niet bij
Nope, maar ik geef niet aan toe behalve deze quiche dan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet echt slim he die instelling...
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh jee, ik krijg ineens heel erge buikkrampen en diarree.. misschien verklaart dat waarom ik nergens zin in heb qua eten vandaag. Even kijken hoe ik me over 1.5 uur voel, ik wil de training eigenlijk echt niet overslaan
Die van de aldi heeft lipje en ik heb nooit problemequote:Op donderdag 19 februari 2015 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat tering hoerenlipje breekt telkens afZie wel dat deze van de deka geen lipje heeft dus
blik opener
Dat is ook een drama voor me
Vorige keer was ik zo pissed dat ik het blikje de tuin heb ingesmeten
![]()
Oh, bahquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh jee, ik krijg ineens heel erge buikkrampen en diarree.. misschien verklaart dat waarom ik nergens zin in heb qua eten vandaag. Even kijken hoe ik me over 1.5 uur voel, ik wil de training eigenlijk echt niet overslaan
Preisoep van gisteren met zalm, champignons en een broodje uit de ovenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:16 schreef Qwea het volgende:
Wat eet iedereen? Vanaaf dan he.
Hier bloemkool, aardappelen, kipfilet en griekse yoghurt.
Lolquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat tering hoerenlipje breekt telkens afZie wel dat deze van de deka geen lipje heeft dus
blik opener
Dat is ook een drama voor me
Vorige keer was ik zo pissed dat ik het blikje de tuin heb ingesmeten
![]()
Laat ff weten hoe ze smakenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:44 schreef Qwea het volgende:
First world problems. Welke whey smaak ga ik proberen?
Bohhhhquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Preisoep van gisteren met zalm, champignons en een broodje uit de oven
Jaaaaquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:56 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik vind het een irritatie als de aluminiumfolie op het kwark bakje er niet heel vanaf komt, kennelijk moet er altijd een stukje afbreken
Sowieso moeten ze deksel uitvinden. Handigerquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die van de aldi heeft lipje en ik heb nooit probleme
Mja het is nogal irritant, mijn maag/darmen hebben een paar keer per jaar zo'n krampaanval. Blijkbaar is er iets qua eten wat ik niet goed verdraag of zo maar ik weet nog niet wat. Meestal gaat het wel redelijk snel weer over gelukkig, maar ik kon net dus niet rechtop naar de wc lopen, zo'n pijn deed het. Gelukkig heeft niemand me zo kreupel ineengevouwen zien lopen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |