Elke dag mac en eten bij tankstation was ook niet goedkoopquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:01 schreef sandertjuh het volgende:
Pff je kan af en toe beter gewoon slecht en ongezond eten dan actief bezig zijn met voeding en goed eten.
Alle kipfilet en supplementen kosten toch een partij centjes...2 item's in m'n winkelwagen bij XXL en kan weer 85 euro aftikken
![]()
Ik heb me zelfs weleens gesneden aan zo'n afgescheurd randje..quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zie, dacht al ben vast niet de enige
Ja, die zijn scherp hequote:Op donderdag 19 februari 2015 16:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb me zelfs weleens gesneden aan zo'n afgescheurd randje..
ooh dat is echt zwaar kutquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja het is nogal irritant, mijn maag/darmen hebben een paar keer per jaar zo'n krampaanval. Blijkbaar is er iets qua eten wat ik niet goed verdraag of zo maar ik weet nog niet wat. Meestal gaat het wel redelijk snel weer over gelukkig, maar ik kon net dus niet rechtop naar de wc lopen, zo'n pijn deed het. Gelukkig heeft niemand me zo kreupel ineengevouwen zien lopen..
hejje kokos??????? Die zat er bij mij niet inquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:01 schreef -Peach het volgende:
Ik heb nog wel zakjes van zo'n proefpakket van XXL, zijn wel bijna over datum. Kan wel es kijken welke smaken ik nog heb die niet over datum zijn als iemand interesse heeft!
Ik kijk vanavond ff!quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
hejje kokos??????? Die zat er bij mij niet in
Kokosquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
hejje kokos??????? Die zat er bij mij niet in
Nomnomnom!quote:
Ik ga mijn smaakje straks met yoghurt doenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:24 schreef -Peach het volgende:
Ik had laatst appel geprobeerd met water, huuuuegg protein is met water veel beter te doen!
Whaha ja daar zou ik een week later ook nog van stuiteren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
De laatste x dat ik dat dronk, waren het er 8 en heb ik 32u niet geslapen. Nooit meer dus
Ik denk dat ze van rauwe kipfilet uitgaan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:43 schreef Qwea het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Als ik 200g rauwe kipfilet heb en ik bak dat met wat roomboter (zeg 5g). Dan heb ik na het bakken 150g kipfilet over (bijwijze van). 50g van die kipfilet was dus water wat verdampt is. Want aan die kip is verder niks geadd. Dan voer je op mfp toch 150g rauwekipfilet in. Want water bevat geen kcal en dat is dan wat je netto hebt.
Nee want die voedingswaarden op MFP gelden toch voor rauwe kipfilet en niet voor gebakken kipfilet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:43 schreef Qwea het volgende:
0g rauwe kipfilet heb en ik bak dat met wat roomboter (zeg 5g). Dan heb ik na het bakken 150g kipfilet over (bijwijze van). 50g van die kipfilet was dus water wat verdampt is. Want aan die kip is verder niks geadd. Dan voer je op mfp toch 150g rauwekipfilet in. Want water bevat geen kcal en dat is dan wat je netto hebt.
maar WAAROM dan. Leg me dat dan eens uit. Ik snap het echt niet. Want afgezien van de boter die ik apart in mfp bereken voeg ik toch niks toen?! Er gaat juist wat uit tijdens het bakken (water)quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee want die voedingswaarden op MFP gelden toch voor rauwe kipfilet en niet voor gebakken kipfilet?Gebakken kipfilet bevat dus meer kcal per gram..
Nee. Ik wil het snappen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:48 schreef Lonaa het volgende:
Q, laat het met rust.
En ik wil ook kokos.
En dat water bevat geen kcal. Dus je blijft met dezelfde hoeveelheid kcal over, met in gewicht minder kip.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar WAAROM dan. Leg me dat dan eens uit. Ik snap het echt niet. Want afgezien van de boter die ik apart in mfp bereken voeg ik toch niks toen?! Er gaat juist wat uit tijdens het bakken (water)
ARGH.quote:
nee je voegt niets toe, maar omdat het minder weegt is de hoeveelheid kcal per gram toch meer.. dat is toch logisch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar WAAROM dan. Leg me dat dan eens uit. Ik snap het echt niet. Want afgezien van de boter die ik apart in mfp bereken voeg ik toch niks toen?! Er gaat juist wat uit tijdens het bakken (water)
Eeeeeeeuw! Nu snap ik hem.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef sanger het volgende:
[..]
En dat water bevat geen kcal. Dus je blijft met dezelfde hoeveelheid kcal over, met in gewicht minder kip.
Dus ongebakken: 100 kcal per 100 gram => 1 kcal per gram
En gebakken: nog steeds 100 kcal maar slechts 80 gram product => 1.25 kcal per gram.
Ja geen flikker. Maar daarom wil ik het wel snappenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Stel, sneetje brood. 35 gram is 85 cal, die rooster je, heb je 10 gram over, is nog steeds 85 kcal.
Maar die dingen zijn niet zo precies en v wat 25 kcal uit?
Van rauwe kipfilet val je iig wel afquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eeeeeeeuw! Nu snap ik hem.
Dus ik eet straks 200g rauwe kipfilet. Dat voer ik ook zo op mfp in? Dan is die 130 die overblijft hetzelfde kcal als die 200 rauw, right?
Hahahaquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Van rauwe kipfilet val je iig wel af
Als je het niet al via de andere kant eruit gemikt hebt bedoel jequote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hahahamen, kan ik iig fatsoenlijk schijten ipv pijn te lijden
True storyquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je het niet al via de andere kant eruit gemikt hebt bedoel je
Heerlijk dat ja. Gelukkig ben ik niet vaak zo ziekquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
True storyOf van 2 kanten praktisch tegelijk
Been there. Eerst kakken (diarree
) en dan geweldig over je nek moeten gaan... over je kak heen
Ik denk ook niet dat het een wondermiddel is, maar ik weet wel dat er prachtige resultaten zijn geboekt. En dat zijn geen betaalde modellen; dat zijn gewoon meiden/vrouwen zoals jij en ik. En dat het goed werkt zal heus niet voor iedereen gelden. Maar ik ben gewoon slank en ik heb al een platte buik, dus ik denk dat het voor mij wel gaat werken als in dat ik een mooiere afgetrainde buik krijg e.d. Maar ik ga er foto's van maken, dus dan zul je het zien.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat we alleen proberen te zeggen is dat er geen wondermiddelen bestaanDus die meisjes zullen vast resultaat hebben geboekt o.a. met behulp van die guide, maar als je in 12 weken van een klein buikje naar enigszins zichtbare abs wilt gaan zul je toch vooral minder moeten eten dan je verbruikt. Dat sporten helpt om je energieverbruik wat te verhogen.
Doorzetter! Succes!quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Met een cola light in mijn mik om de maag wat te bedaren ga ik toch proberen om te trainen..
Mja, het kan niet anders dan werken. Op zo'n manier trainen/sporten en eten kan niet anders. Maar ik ga er niet meer over discussiėren.quote:
Uiteraard is het beter dan niks doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Mja, het kan niet anders dan werken. Op zo'n manier trainen/sporten en eten kan niet anders. Maar ik ga er niet meer over discussiėren.
Ik denk dat je iets te rotsvast geloofd in het succes. Bij ieder dieet of afslank methode zijn er ook mensen voor wie het niet werkt. Dat zal bij dit niet anders zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Mja, het kan niet anders dan werken. Op zo'n manier trainen/sporten en eten kan niet anders. Maar ik ga er niet meer over discussiėren.
Zelfgemaakte aardappel patat uit de oven, zo'n 200 gram. 150 gram klein gesneden kalkoenfilet, 100 gram klein gesneden champignons, dat gebakken met shoarma kruiden, shitload salade van sla, puntpaprika, komkommer en bosui. Sausje van kwark en knoflook. En een heel klein beetje broccoli, want dat paste niet meer.quote:
Dat klinkt serieus heel erg lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zelfgemaakte aardappel patat uit de oven, zo'n 200 gram. 150 gram klein gesneden kalkoenfilet, 100 gram klein gesneden champignons, dat gebakken met shoarma kruiden, shitload salade van sla, puntpaprika, komkommer en bosui. Sausje van kwark en knoflook. En een heel klein beetje broccoli, want dat paste niet meer.
Ik kan ook wel een beetje koken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat klinkt serieus heel erg lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |