quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
"HOU JE BEK IK HEB DEZE TOCH?! DOE NIET ZO MOELIJK MAN!"
Fuck, ik nu ook.....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:43 schreef Lonaa het volgende:
En chips. Ik heb ook nog steeds zin in chips.
Nou ja, dat was mijn gedachte dus ook. 2 weken geleden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Gewoon even afwachten of je er morgen zin in hebt danAls ik iets 'uitstel' qua eten waar ik zin in heb, heb ik er later meestal helemaal niet zo'n craving naar en kan ik het prima laten staan.
Oh meh. En je hebt echt niet genoeg om wat in elkaar te bouwen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:06 schreef Maraca het volgende:
* Maraca trekt koelkast open en ziet mot wegvliegen..
het regent buiten.. wil helemaal geen boodschappen doen
Hahaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, dat was mijn gedachte dus ook. 2 weken geleden.
So far, not working.
Heb voor morgen wel m'n cheatmeal ingevuld. Flinke eendenborst, witlof, aardappels, wijnsaus, wijn. 1100 kcal.
Als die chips er komen, komen ze er niet morgen.
Oh dat welquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh meh. En je hebt echt niet genoeg om wat in elkaar te bouwen?
Ja, op die manier werkt het prima.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
HahaNouja, ik zou op zich zeggen dat het wel werkt dan, je hebt nu 2 weken geen chips gegeten terwijl je daar al steeds zin in had
Dan is vanaf nu zaterdag boodschappendag.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh dat welhet is meer dat vrijdag mijn boodschappendag is .. dus heel lang vooruit kan ik niet
Ga inderdaad morgen even boodschappen doenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan is vanaf nu zaterdag boodschappendag.
Opgelostquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga inderdaad morgen even boodschappen doendoe ik de zaterdagtaken vandaag wel
Ja, dat is ook waarom ik het eigenlijk niet wil.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:13 schreef CrunchySelf het volgende:
Het kutte aan die dwang naar chips of iets anders, is dat het als het op is eigenlijk flink tegenvalt
Heb serieus een weekplanning voor het huishoudenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een planning en taken in jullie leven toch allemaal
Anders heeft deze ADD'er een leven met alleen maar chaos waarin ik niks gedaan krijg.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een planning en taken in jullie leven toch allemaal
Strugglesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waarom ik het eigenlijk niet wil.
Ik maak schoon als ik tijd over heb en als ik duidelijk zie dat het nodig isquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb serieus een weekplanning voor het huishouden
Dat geldt voor veel 'verkeerd' eten. Je hebt er zo'n zin in maar achteraf valt het tegen en was het vaak nog enorm prijzig ookquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:13 schreef CrunchySelf het volgende:
Het kutte aan die dwang naar chips of iets anders, is dat het als het op is eigenlijk flink tegenvalt
Pizza.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat geldt voor veel 'verkeerd' eten. Je hebt er zo'n zin in maar achteraf valt het tegen en was het vaak nog enorm prijzig ook
Ik noem een McDonalds
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat geldt voor veel 'verkeerd' eten. Je hebt er zo'n zin in maar achteraf valt het tegen en was het vaak nog enorm prijzig ook
Ik noem een McDonalds
Döner van de afhaal.. 10-15 euro ppquote:
Dat je thuis zit en denkt OMFG ik wil shoarma eten!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Döner van de afhaal.. 10-15 euro pp
Dan bak jij hem niet goed af. Dr Oetker casa di mama, hawai en dan met streaky bacon eropquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Afbakpizza is altijd een teleurstelling.
Sowieso als je laat bezorgen. Dat vind ik echt altijd zo zonde.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat je thuis zit en denkt OMFG ik wil shoarma eten!
Shoarma toko bellen, 20 euro afrekenen, 3 happen nemen. Meh.
Why? Ze komen gratis.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso als je laat bezorgen. Dat vind ik echt altijd zo zonde.
Mensen die ananas op een pizza doen hebben sowieso geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dan bak jij hem niet goed af. Dr Oetker casa di mama, hawai en dan met streaky bacon erop
Pizza hawai is zoals slechte seks.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dan bak jij hem niet goed af. Dr Oetker casa di mama, hawai en dan met streaky bacon erop
Mwua, zoveel scheelt dat niet hoor. En vaak zitten die toko's ook nog eens in het centrum waar je fors voor moet betalen. Althans, in mijn omgevingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso als je laat bezorgen. Dat vind ik echt altijd zo zonde.
Mensen die ananas niet op een pizza kunnen waarderenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die ananas op een pizza doen hebben sowieso geen recht van spreken.
Ja, ze komen gratis veel te dure vette hap bezorgen. Het klinkt altijd makkelijk en snel, maar in de tijd dat ik zit te wachten had ik iets beters op tafel kunnen zetten.quote:
quote:
Ja, we zijn het er ook over eens dat het achteraf altijd tegenvaltquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ze komen gratis veel te dure vette hap bezorgen. Het klinkt altijd makkelijk en snel, maar in de tijd dat ik zit te wachten had ik iets beters op tafel kunnen zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |