Iemand hier nog een idee over?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:01 schreef CrunchySelf het volgende:
Misschien ga ik vanavond meedoen aan de groepsles spinning
Maar dan moet ik morgen ook mijn KT oppakken is dat verstandig? Kan geen echt kwaad toch?
Kan wel lijkt me, ik zou dan geen KT benen doen want die zijn misschien een beetje leeg als je dit normaal niet gewend bent?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Iemand hier nog een idee over?
En ik ben het niet gewend, maar 1 keer per week spinning lijkt mij een goede training icm mijn racefiets planquote:Op maandag 23 februari 2015 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan wel lijkt me, ik zou dan geen KT benen doen want die zijn misschien een beetje leeg als je dit normaal niet gewend bent?
Hangt een beetje van het type spintraining af. Als het alleen lage hartslag is, moet 24 uur gewend zijn om te herstellen. Maar meestal is spinning wel een intensieve training, dus dan staat er langer voor. Gewoon een beetje mee uitproberen zou ik zeggen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En ik ben het niet gewend, maar 1 keer per week spinning lijkt mij een goede training icm mijn racefiets plan
Maar geldt dit de dag daarna ook nog?
Ok, wat ze daar doen is redelijk intensief. Heb het wel eerder meegedaan daar (2 jaar terug ofzo), maar nooit in combi met KT.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hangt een beetje van het type spintraining af. Als het alleen lage hartslag is, moet 24 uur gewend zijn om te herstellen. Maar meestal is spinning wel een intensieve training, dus dan staat er langer voor. Gewoon een beetje mee uitproberen zou ik zeggen.
Je begint wel rijkelijk laat met spinnen dan, het is al bijna weer buiten-fiets-weer
Die bandjes heb ik op mijn Peugeot. Op zich werkt dat prima, totdat je valt. Ik heb daar nog een trofee van op mijn elleboog prijkenquote:Op maandag 23 februari 2015 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Uiteraard, anders is het zonde om zoveel geld aan een racefiets uit te geven. Met klikpedalen kun je ook trekken ipv alleen maar duwen dus ga je automatisch harder.
Vroeger hadden ze van die gekke schoenbandjes, sommige hebben dat nog maar dat lijkt mij alleen maar eng, als je valt en je voet zit nog vast in zo'n ding.
Die hier in Maart. Rondje oudorp is inschrijving wel al voor open. Ik beslis ergens de dag voor inschrijving wel of ik ga dit jaar....quote:Op zondag 22 februari 2015 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is die al open voor inschrijving dan? Nee toch?
Holy, wat allemaal?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:14 schreef sandertjuh het volgende:
Zo.. weer voor ¤110,- aan supplementen besteld.. mag wat kosten allemaal
Het valt nog wel mee wat ik heb besteldquote:
Als je alles in het geheel bekijkt is het best wel prijzig ja. Hier doe ik denk een maandje of 2 mee. Dan nog de kosten voor de sportschool erbij.. en dan hebben we het nog niet eens over het eten zelfquote:
Holy fuck zeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:14 schreef sandertjuh het volgende:
Zo.. weer voor ¤110,- aan supplementen besteld.. mag wat kosten allemaal
Iets langer, mijn laatste bestelling was 8 december. Sinds dit weekend is de whey op, ik heb lichtelijk overdreven dusquote:Op maandag 23 februari 2015 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
2 maanden?Ik dacht echt dat het voor een halfjaar was of zo..Voor dat geld kun je ook 200 bakken kwark kopen he
Of 300 eieren.. Nouja het zal wel nodig zijn
IJsthee!quote:Op maandag 23 februari 2015 11:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik pak een glas water en een mok met gekookt water. Drie keer raden waar ik mijn theezakje in hang?Zo'n dag dus..
Ik ga dit jaar met zusje en haar schoonzusje de vijf doen. Kijken of er progressie in zit.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die hier in Maart. Rondje oudorp is inschrijving wel al voor open. Ik beslis ergens de dag voor inschrijving wel of ik ga dit jaar....eigenlijk moet ik t wel doen als stok achter de deur en zulks
Ja en dit jaar wil ik gewoon niet meer door jou ingehaald worden natuurlijkquote:Op maandag 23 februari 2015 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar met zusje en haar schoonzusje de vijf doen. Kijken of er progressie in zit.Aangenomen dat het een beetje te doen is met inschrijven, anders lopen we 'm geen van drieën.
(ik ben aangewezen als inschrijvert)
En als je het hardlopen er weer bij wil pakken is het inderdaad een mooie stok, nog ver zat om weer goed op te bouwen ook.
Dat eerste stuk ben ik echt klemgelopen ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja en dit jaar wil ik gewoon niet meer door jou ingehaald worden natuurlijkmaar vond de city run niet zo'n succes vorig jaar, vooral het stuk van de kerk naar de molen was veeeeeeel te druk en te smal. Als het parcours andersom zou gaan zou het stukken relaxter starten, de langestraat is een stuk breder
![]()
Ben nu weerbegonnen met evy. Liep eergisteren les 9 dus het moet te halen zijn.
Maar tof dat jullie ook gaan iig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |