abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149948211
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:01 schreef CrunchySelf het volgende:
Misschien ga ik vanavond meedoen aan de groepsles spinning :)

Maar dan moet ik morgen ook mijn KT oppakken is dat verstandig? Kan geen echt kwaad toch?
Iemand hier nog een idee over?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149948222
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:41 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Iemand hier nog een idee over?
Kan wel lijkt me, ik zou dan geen KT benen doen want die zijn misschien een beetje leeg als je dit normaal niet gewend bent?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_149948249
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Kan wel lijkt me, ik zou dan geen KT benen doen want die zijn misschien een beetje leeg als je dit normaal niet gewend bent?
En ik ben het niet gewend, maar 1 keer per week spinning lijkt mij een goede training icm mijn racefiets plan :P

Maar geldt dit de dag daarna ook nog?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149948314
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:43 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

En ik ben het niet gewend, maar 1 keer per week spinning lijkt mij een goede training icm mijn racefiets plan :P

Maar geldt dit de dag daarna ook nog?
Hangt een beetje van het type spintraining af. Als het alleen lage hartslag is, moet 24 uur gewend zijn om te herstellen. Maar meestal is spinning wel een intensieve training, dus dan staat er langer voor. Gewoon een beetje mee uitproberen zou ik zeggen.
Je begint wel rijkelijk laat met spinnen dan, het is al bijna weer buiten-fiets-weer :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_149948362
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hangt een beetje van het type spintraining af. Als het alleen lage hartslag is, moet 24 uur gewend zijn om te herstellen. Maar meestal is spinning wel een intensieve training, dus dan staat er langer voor. Gewoon een beetje mee uitproberen zou ik zeggen.
Je begint wel rijkelijk laat met spinnen dan, het is al bijna weer buiten-fiets-weer :P
Ok, wat ze daar doen is redelijk intensief. Heb het wel eerder meegedaan daar (2 jaar terug ofzo), maar nooit in combi met KT.

En ja ik ben laat, maar het zit in mijn abonnement en kost me niks extra :P Elke keer voor KT fiets ik ook 20-30 min op interval :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 10:53:00 #231
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149948528
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Uiteraard, anders is het zonde om zoveel geld aan een racefiets uit te geven. Met klikpedalen kun je ook trekken ipv alleen maar duwen dus ga je automatisch harder.
Vroeger hadden ze van die gekke schoenbandjes, sommige hebben dat nog maar dat lijkt mij alleen maar eng, als je valt en je voet zit nog vast in zo'n ding.
Die bandjes heb ik op mijn Peugeot. Op zich werkt dat prima, totdat je valt. Ik heb daar nog een trofee van op mijn elleboog prijken :')
Fear is the path to the Dark Side.
pi_149948817
KUT!

Ik ben mijn kipfilet vergeten voor mijn lunch :') Heb alleen de kwark en yoghurt meegenomen bij appie zonet, non de ju.

Droog brood vreten is kut dus kan ik straks weer naar de ah :(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149948933
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Is die al open voor inschrijving dan? Nee toch?
Die hier in Maart. Rondje oudorp is inschrijving wel al voor open. Ik beslis ergens de dag voor inschrijving wel of ik ga dit jaar.... :X eigenlijk moet ik t wel doen als stok achter de deur en zulks
pi_149949060
Zo.. weer voor ¤110,- aan supplementen besteld.. mag wat kosten allemaal :+
pi_149949070
Ok, ik heb mijn lunch weggemikt (4 droge stukjes brood) en mn kwark gemixed in mijn lunch bakje :')

Ik moet hier serieus wat meer spul heenslepen :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149949078
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:14 schreef sandertjuh het volgende:
Holy, wat allemaal?
pi_149949178
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Holy, wat allemaal?
Het valt nog wel mee wat ik heb besteld :P

- Whey
- Pre workout
- Post workout
- Omega 3 + Vitame D3
- Extra shakebaker
- Multi vitamine pillen voor vrouwen

De whey en de pre workout zijn het duurst van alles. Wilde eigenlijk ook nog fish oil pillen bestellen maar las in de recensies dat er nog wel eens een nasmaak van vis aan zit.. dus die heb ik maar even over geslagen :+
pi_149949195
Pff, duur zeg!
pi_149949216
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff, duur zeg!
Als je alles in het geheel bekijkt is het best wel prijzig ja. Hier doe ik denk een maandje of 2 mee. Dan nog de kosten voor de sportschool erbij.. en dan hebben we het nog niet eens over het eten zelf :o
pi_149949254
2 maanden? :{ Ik dacht echt dat het voor een halfjaar was of zo..Voor dat geld kun je ook 200 bakken kwark kopen he :P Of 300 eieren.. Nouja het zal wel nodig zijn :P
pi_149949263
Omdat je het waard bent :Y :)

ŠL'Oréal
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149949287
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:14 schreef sandertjuh het volgende:
Holy fuck zeg. :')
pi_149949302
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
2 maanden? :{ Ik dacht echt dat het voor een halfjaar was of zo..Voor dat geld kun je ook 200 bakken kwark kopen he :P Of 300 eieren.. Nouja het zal wel nodig zijn :P
Iets langer, mijn laatste bestelling was 8 december. Sinds dit weekend is de whey op, ik heb lichtelijk overdreven dus :P

De vitaminepillen is een verpakking voor 6 maanden, de pre workout gebruik ik maar 1 of 2 keer in de week dus die zal ook wel langer mee gaan. Enige wat echt hard gaat is whey maar neem dan ook 2 shakes per dag.
pi_149949512
Ik pak een glas water en een mok met gekookt water. Drie keer raden waar ik mijn theezakje in hang? 8)7 Zo'n dag dus..
  maandag 23 februari 2015 @ 11:33:19 #245
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149949524
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik pak een glas water en een mok met gekookt water. Drie keer raden waar ik mijn theezakje in hang? 8)7 Zo'n dag dus..
IJsthee! :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_149949539
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

IJsthee! :+
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 23 februari 2015 @ 11:41:49 #247
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149949741
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Die hier in Maart. Rondje oudorp is inschrijving wel al voor open. Ik beslis ergens de dag voor inschrijving wel of ik ga dit jaar.... :X eigenlijk moet ik t wel doen als stok achter de deur en zulks
Ik ga dit jaar met zusje en haar schoonzusje de vijf doen. Kijken of er progressie in zit. :P Aangenomen dat het een beetje te doen is met inschrijven, anders lopen we 'm geen van drieën. :+ (ik ben aangewezen als inschrijvert)

En als je het hardlopen er weer bij wil pakken is het inderdaad een mooie stok, nog ver zat om weer goed op te bouwen ook. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_149949987
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ga dit jaar met zusje en haar schoonzusje de vijf doen. Kijken of er progressie in zit. :P Aangenomen dat het een beetje te doen is met inschrijven, anders lopen we 'm geen van drieën. :+ (ik ben aangewezen als inschrijvert)

En als je het hardlopen er weer bij wil pakken is het inderdaad een mooie stok, nog ver zat om weer goed op te bouwen ook. :)
Ja en dit jaar wil ik gewoon niet meer door jou ingehaald worden natuurlijk :7 maar vond de city run niet zo'n succes vorig jaar, vooral het stuk van de kerk naar de molen was veeeeeeel te druk en te smal. Als het parcours andersom zou gaan zou het stukken relaxter starten, de langestraat is een stuk breder :+
Ben nu weer :') begonnen met evy. Liep eergisteren les 9 dus het moet te halen zijn.

Maar tof dat jullie ook gaan iig!
  maandag 23 februari 2015 @ 12:21:44 #249
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149950657
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:51 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja en dit jaar wil ik gewoon niet meer door jou ingehaald worden natuurlijk :7 maar vond de city run niet zo'n succes vorig jaar, vooral het stuk van de kerk naar de molen was veeeeeeel te druk en te smal. Als het parcours andersom zou gaan zou het stukken relaxter starten, de langestraat is een stuk breder :+
Ben nu weer :') begonnen met evy. Liep eergisteren les 9 dus het moet te halen zijn.

Maar tof dat jullie ook gaan iig!
Dat eerste stuk ben ik echt klemgelopen ja. :') Naja, zie wel wat het wordt. Iets met eigen stad enzo. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 23 februari 2015 @ 12:57:19 #250
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149951807
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap niets van die grafiek :P
Nou als je rond de 114 zit dan zit je in de fatburn zone. Mijn hartslag zit tussen de 130 en 160. En dus niet in die fucking fatburn zone :(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')