Dat laatste, (onder de 12-13 graden bevriezen mijn voeten en handen op de racefiets) +ik had besloten mijn fietsspullen niet mee te verhuizen naar mijn tijdelijke woning dus kan daar pas na 7 maart weer bij. Ik heb 14 maart een verjaardag in Maastricht, lijkt me wel leuk om daar 's ochtends te gaan fietsen! Ik weet alleen niet of dat logistiek handig is, moet ik bij die vriendin douchen en de fiets in haar huis zetten en zo. Anders zijn er in dat weekend en het weekend erna ook roeiwedstrijden op de Amstel, ook altijd leuk om heen te fietsen!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef CrunchySelf het volgende:
Wacht jij ook weer op dagen met meer daglicht of wacht je op beter weer?
Heh, eigenlijk wel. Maar ik heb een verjaardag die dag en Haarlemmermeer is niet bepaald om de hoekquote:Op maandag 23 februari 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
Hey Artoo, mudmasters op 7 maart niks voor jou?
A zo jaquote:Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat laatste, (onder de 12-13 graden bevriezen mijn voeten en handen op de racefiets) +ik had besloten mijn fietsspullen niet mee te verhuizen naar mijn tijdelijke woning dus kan daar pas na 7 maart weer bij. Ik heb 14 maart een verjaardag in Maastricht, lijkt me wel leuk om daar 's ochtends te gaan fietsen! Ik weet alleen niet of dat logistiek handig is, moet ik bij die vriendin douchen en de fiets in haar huis zetten en zo. Anders zijn er in dat weekend en het weekend erna ook roeiwedstrijden op de Amstel, ook altijd leuk om heen te fietsen!
Ja fietsen! Ik heb een oud barrel, een Peugeot fietsje uit 1983quote:Op maandag 23 februari 2015 09:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
A zo jaDouchen is wel een must
Ik heb helemaal zin gekregen in fietsen door dit geblaatI want it now!
Oud betekent niet meteen slecht. Buurman van mij heeft nieuwe fiets van ¤3000+ maar fietst liever op zn oude barrelquote:Op maandag 23 februari 2015 09:57 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja fietsen! Ik heb een oud barrel, een Peugeot fietsje uit 1983Hoewel ik daar nooit echt ver op heb gefietst vind ik het wel heerlijk om zo nu en dan een tochtje te maken van 2 uur o.i.d. Ik wacht ook op beter weer. Kom dan, lente!
Ik heb ook versnellingenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vorig weekend ook nog 60km op de gewone fiets gedaan hoor! Terugweg zelfs 24.5 gemiddeld.
Dat ding heeft wel versnellingen, dat wel. Maar ook veringen waardoor hij 28 kg weegt en het echt onmogelijk is om hard te fietsen op dat ding
Ja nou ik die niet aan kleuren hypesquote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, die zijn gevormd voor vrouwenbillen. Broek met zeem is ook wel fijn maar die heb je al voor 15 euro bij de decathlon om mee te beginnen.
En fietskleur is in tegenstelling tot hardloopschoenen wel belangrijk!In de fietswereld moet je zoveel mogelijk matchende kleren, helm, stuurlint etc. hebben. Ik doe daar ook niet altijd mee hoor
Maar ben wel blij met mijn rood-witte racemonster! Nog een paar weekjes en dan gaat hij weer los.
Troll. Lekker laten gaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja wat zal ik daar eens op zeggen..
http://www.velominati.com/the-rules/quote:Op maandag 23 februari 2015 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou ik die niet aan kleuren hypes
En een belquote:Op maandag 23 februari 2015 10:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.velominati.com/the-rules/
Je moet ook altijd precies dezelfde hoogte sokken aan, zodat je tanlines scherp zijnKeilelijk maar dat maakt blijkbaar niet uit..
quote:Op maandag 23 februari 2015 10:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.velominati.com/the-rules/
Je moet ook altijd precies dezelfde hoogte sokken aan, zodat je tanlines scherp zijnKeilelijk maar dat maakt blijkbaar niet uit..
Ik gil altijdquote:Op maandag 23 februari 2015 10:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
En een belDan laat je die zondagfietsers even weten dat ze aan de kant moeten
Het is ironisch, een bel is juist uit den bozequote:
Ik moet nog veel lerenquote:Op maandag 23 februari 2015 10:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is ironisch, een bel is juist uit den boze
Uiteraard, anders is het zonde om zoveel geld aan een racefiets uit te geven. Met klikpedalen kun je ook trekken ipv alleen maar duwen dus ga je automatisch harder.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet nog veel lerenheb jij ook klikpedalen?
Ja dat zei de fysio dus ook idd.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Uiteraard, anders is het zonde om zoveel geld aan een racefiets uit te geven. Met klikpedalen kun je ook trekken ipv alleen maar duwen dus ga je automatisch harder.
Ja nee, ik wil eckte klikpedalen met klikschoenenquote:Vroeger hadden ze van die gekke schoenbandjes, sommige hebben dat nog maar dat lijkt mij alleen maar eng, als je valt en je voet zit nog vast in zo'n ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |