Dan heb je met de rest exact hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar ga ik echt een probleem mee krijgen wat ik hou niet van achterlijk zoet.
Ik heb de helft opgedronken, toen zat k soort van te nekken en heb k het weggegooid. Daag.
Daar was ik al bang voor.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan heb je met de rest exact hetzelfde probleem
Heb er nu 3 gehad en alle 3 achterlijk zoet.quote:
Vind ik ook. Daarom heb ik nog dat proefpakket staan waarvan de helft over datum is. Al heb ik nu die Egg protein chocosmaak, en die is heel goed te doen (doe altijd met water). Schuimt wel heul hard.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:21 schreef Qwea het volgende:
Eiwitshakes zijn imho ook niet echt lekker![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:25 schreef CrunchySelf het volgende:
Hoppa. 1,8 kg verloren in twee weken. Nu officieel niet meer obese, maar in de categorie overgewicht.
Ik gebruik hem daar eigenlijk nooit voor, wist wel dat je het kon invoeren.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met MFP, je kunt krachtoefeningen invoeren maar hij doet daar verder niets mee of zo?
Dat is mij ook al eens opgevallen. Geen idee hoe dat zit, helaas...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met MFP, je kunt krachtoefeningen invoeren maar hij doet daar verder niets mee of zo?
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn eten.. groente overload! Maar was heerlijk en hopelijk een goede booster voor mijn weerstand, nog steeds een beetje buikgerommel af en toe. Voor een linzenstoofschotel met kabeljauw en chorizo, achter duizend sla met kiemgroenten. Niet veel calorieen maar ik zit me toch vol
Morgen ga ik high tea-en, hopelijk kan ik dat de rest van de dag een beetje compenseren
quote:Op zondag 22 februari 2015 10:04 schreef Lonaa het volgende:
Is iedereen zich aan het volproppen ofzo?
Integendeel, 20km hardgelopen vóór het ontbijt!quote:Op zondag 22 februari 2015 10:04 schreef Lonaa het volgende:
Is iedereen zich aan het volproppen ofzo?
Goed bezigquote:Op zondag 22 februari 2015 10:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Integendeel, 20km hardgelopen vóór het ontbijt!
Als er 1 schaap over de dam isquote:Op zondag 22 februari 2015 10:10 schreef Lonaa het volgende:
Ah, kijk, daar is iedereen wle.
Ik zit aan een shake. Perzik & Mango. Zoet, maar wel te behappen.
Vóór het ontbijt?! Ik heb ook 20km op het programma staan vandaag, maar ik zit nu wel echt eerst aan een bak muesli.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Integendeel, 20km hardgelopen vóór het ontbijt!
Goede workout op een zondagquote:Op zondag 22 februari 2015 11:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net 4 km met hond gedaan. En ik ga zo 26 km fietsenWaarvan 20 km met Artoo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |