Zitten lekkere dingen tussenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Weekmenu:
Zondag: Gehakt met salade, kaas, kwark en mais
Maandag: Garnalensoep met garnalen.
Dinsdag: Stamppot andijvie met spekjes
Woensdag: Boekweitpannenkoeken met eiwitpoeder, spek en stroop
Donderdag: Kippenpoten uit de oven met aardappels en peultjes
Vrijdag: Quinoachampignonsburgers want de waren awesome x 1000
Zaterdag: Visdag, even kijken op de markt
Zondag: Uit eten.Indiaans. Daarna maximaal bier drinken.
Maandag: Brak.Banh mi
Zo zit ik ook. Heb nog 1300 kcal over zonder m'n D.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:02 schreef sanger het volgende:
Lijstje vandaag:
[ afbeelding ]
Nog even wat kcal toevoegen, maar weet nog niet met wat
Doe je goedquote:Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef Lonaa het volgende:
Verder braaf iedere ochtend een smoothie met kwark en eiwit (en soms fruit). Lunch en tussendoortjes zijn het geijkte. Gekookte eieren, fruit, boterham, vlees, groente, iets anders met ei, tonijn, het riedeltje.
Volgende keer fiets in de trein en laatste 30km fietsen? Er is altijd een creatieve oplossing!quote:Op zondag 22 februari 2015 15:29 schreef Maraca het volgende:
Viel je maar af van autorijden.. eindelijk na een rit van 2 uur weer thuis. Nu mijn vriezer maar eens leeghalen .. morgen komt een nieuwe koelkast en oneetbaar was alles in de vriezer toch al (lekkage koelvloeistof
).
Maaarrrr.. daarna weer
* vlees inkopen en invriezen
* maaltijden voorbereiden en... jawel invriezen
Ik heb een afspraak staan om 100km te gaan fietsen in Zeelandquote:Op zondag 22 februari 2015 18:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgende keer fiets in de trein en laatste 30km fietsen? Er is altijd een creatieve oplossing!
Moet dan 3x overstappen en dat vind ik al een drama en al helemaal met een fietsquote:Op zondag 22 februari 2015 18:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat is er zo erg aan de trein?Maar 100km fietsen in zeeland is ook vet natuurlijk, wanneer gaat dat gebeuren?
Fiets dan ff door en kom een biertje halen:Pquote:Op zondag 22 februari 2015 19:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Which reminds me, ik wil dit jaar de afsluitdijk over fietsen en weer terug naar huis
quote:Op zondag 22 februari 2015 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fiets dan ff door en kom een biertje halen:P
Awesome! Het mijne ook. Zoete aardappelfriet met zelfgemaakte knoflookmayo, groentemix van courgette, 2 paprika's en een ui en homemade kipnuggets van kipfilet. Ik zit nu vol en ik ben gelukkigquote:Op zondag 22 februari 2015 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Bohhh. Mijn eten was awesome.
Gehakt, mais, geraspte kaas, kwark (ipv zure room), sla, puntpaprika, komkommer, bosui. Mixen, en heel de schaal leegvreten met een lepel.
Dat is wel geinig inderdaad. Ik zal eerst mijn fiets een goede onderhoudsbeurt moeten geven, is nu een kroegfiets. Remmen doen het niet enzoquote:Op zondag 22 februari 2015 19:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Which reminds me, ik wil dit jaar de afsluitdijk over fietsen en weer terug naar huis
Wel verstandig, moet goed spul zijn. Maar kroegfiets zonder remmen? That could be funquote:Op zondag 22 februari 2015 20:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is wel geinig inderdaad. Ik zal eerst mijn fiets een goede onderhoudsbeurt moeten geven, is nu een kroegfiets. Remmen doen het niet enzo
Hoe maak je die kip nuggets?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:38 schreef Artoo het volgende:
[..]
Awesome! Het mijne ook. Zoete aardappelfriet met zelfgemaakte knoflookmayo, groentemix van courgette, 2 paprika's en een ui en homemade kipnuggets van kipfilet. Ik zit nu vol en ik ben gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |