abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2015 @ 11:42:49 #1
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149352630

Welkom!
Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!

Verschillende soorten diëten
Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet”. Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.

Kilocalorieën bijhouden
De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.

Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten :?
Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.

Fabels
Er zijn ontzettend veel fabels voor wat betreft afvallen. Hieronder kun je er een aantal vinden:

Het is goed om zo min mogelijk vet te eten
-Neen. Vetten zijn juist goed voor je en je hebt vetten nodig. Het verstandig op te letten welke soorten vet je tot je neemt. onverzadigde vetten hebben de voorkeur.

Een vitamine pil volstaat om een portie groente te vervangen
-Neen. Groentes bevatten niet alleen vitamines maar nog veel meer andere stoffen die je lichaam nodig heeft. Je kan een vitamine pil wel bij supplementeren maar nooit gebruiken als vervanging voor je groentes!

Koolhydraten zijn dikmakers!
-Neen. Teveel kcal’s maken dik. Een bepaalde voedingsstof maakt niet dik. Wel is het zo dat de enkelvoudige koolhydraten (snoep, koek, gebak, ect) schommelingen veroorzaken in je bloedsuikerspiegel waardoor je honger krijgt.

Fruit mag je onbeperkt eten
-Neen. Ook fruit bevat kilocalorieën. De ene fruitsoort wat meer dan de ander. Een grote banaan heeft bijvoorbeeld ongeveer 150 kcal terwijl een mandarijn er 25 heeft. Bottom line, fruit bevat ook kilocalorieën en van een teveel aan kilocalorieën kom je aan. Fruit is overigens wel een ontzettende goede keuze bij zoete trek!

Superfoods zijn gezonder!
-Neen.Omdat bepaalde fruitsoorten veel antioxidanten bevatten zouden ze veel gezonder zijn. Dit is onzin. Wetenschappers zeggen dat de gezonde werking van fruit komt door de combinatie van stoffen die in fruit zitten, niet alleen door antioxidanten.

Elke soort fruit heeft een eigen combinatie van gezonde stoffen. Juist door te variëren zorg je dat je al die stoffen binnen krijgt.

Daarnaast betaal je je compleet scheel voor de “superfoods” en “superfruits”. Zonde van je geld dus.

Eiwitten
Eiwitten zijn belangrijk als je spieren wilt opbouwen! Eiwitten zijn de bouwstenen van je spieren. Online is er veel discussie over hoeveel eiwitten je nou wel of niet moet hebben. Een teveel aan eiwitten zou slecht zijn voor je nieren. Dit is niet bewezen. Als je aan krachttraining doet en spieren wilt aanzetten dan is 2g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht een mooi uitgangspunt.

Haal je eiwitten het liefst uit voedsel. Red je dat niet supplementeer dan bij met whey. Maar leef niet alleen op poeders! Als je whey gebruikt neem deze dan het liefst voor en/of na de training

Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.

Doe je niet aan krachttraining en/of sport dan is de semi vuistregel 0.8g á 1g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.

Er wordt beweerd dat je lichaam maar 25 a 30g eiwit per keer kan opnemen. Dit is onzin. Dit zou betekenen dat je maar een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd zou kunnen nemen omdat je lichaam dan de “grens” heeft bereikt. Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.

De OP van Topicreeks: Bodybuilding topic heeft veel informatie die interessant is voor de krachtsporters onder ons.

Macronutriënten
Het verdiepen in macronutriënten is voor de (kracht)sporters onder ons ook geen overbodige luxe. Macronutriënten zijn voedingsstoffen die in grote hoeveelheden voorkomen:

• Koolhydraten
• Eiwitten
• Vetten

Informatie over macronutriënten kun je hier, hier en hier (hier wordt ook ingegaan op meal timing) vinden.

Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag :Y.

Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom! O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 4 februari 2015 @ 12:32:51 #2
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149354085
Nou, omdat niemand blijkbaar durft te posten. Een plaatje:

woensdag 4 februari 2015 @ 12:34:14 #3
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_149354121
_O-
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_149354425
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:32 schreef Maraca het volgende:

[ afbeelding ]
:') :D

Ik heb van mijn vriend al een mooie Blond Amsterdam schaal gehad. O+ Hij kon er niet mee wachten. :D En ik ben zelf een dinertje aan het plannen.
pi_149354460
Ik doe niets bijzonders met valentijn denk ik. Al ben ik soms ineens op de dag zelf nog in een kleffe bui en koop ik een doos bonbons of zo :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_149354545
Carnaval vieren op valentijnsdag >:)
pi_149354552
Valentijn is hier maximaal een klef kaartje, verder zal het weinig verschillen van een normale zaterdag. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 4 februari 2015 @ 12:53:28 #8
65960 sanger
pi_149354562
Iemand nog tips voor mijn D?

We hebben liggen: winterpeen, aardappelen, paprika, tomaat, (rode) ui, courgette + kipfilet.
pi_149354573
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:53 schreef sanger het volgende:
en: winterpeen, aardappelen, paprika, tomaat, (rode) ui, courgette +
Klinkt als een goede stoofpot!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 4 februari 2015 @ 12:54:06 #10
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149354575
quote:

We hebben liggen: winterpeen, aardappelen, paprika, tomaat, (rode) ui, courgette + kipfilet.
Soep! :9
pi_149354584
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Klinkt als een goede stoofpot!
Dit!

Stoofpotten. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149354659
quote:

Ratatouille, of iets wat er op lijkt. :9
pi_149354816
Over weight watchers en andere dieten. Er is 1 ding en dat begrijp ik niet. Ik snap nooit waarom mensen niet gewoon kunnen bedenken dat ze het beste normaal kunnen eten en dat het dan gewoon vanzelf gaat. Maar veel mensen geven dan honderden euro's uit aan WW, Sonja Bakker en wat voor gekke dieten er nog meer zijn. Terwijl normaal eten mij veel simpeler lijkt.
pi_149354872
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:04 schreef Nammie het volgende:
Over weight watchers en andere dieten. Er is 1 ding en dat begrijp ik niet. Ik snap nooit waarom mensen niet gewoon kunnen bedenken dat ze het beste normaal kunnen eten en dat het dan gewoon vanzelf gaat. Maar veel mensen geven dan honderden euro's uit aan WW, Sonja Bakker en wat voor gekke dieten er nog meer zijn. Terwijl normaal eten mij veel simpeler lijkt.
Omdat het weten en het doen twee verschillende dingen zijn.

WW heeft daarbij nog een sociale factor met die bijeenkomsten, wat het makkelijker maakt om door te zetten met het programma. En valt mi ook niet te vergelijken met Sonja Bakker.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149354919
quote:
Gewoon niet teveel vreten en sporten.

Bereken calorie behoefte en ga daar vanuit. Ga jezelf niet uithongeren met een worteltje per dag. Als je wilt afvallen, moet je je leven daarop aanpassen. En niet 3 weken gaan Sonja Bakkeren om daarna weer aan de Mac te gaan.
pi_149354959
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:08 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Bereken calorie behoefte en ga daar vanuit. Ga jezelf niet uithongeren met een worteltje per dag. Als je wilt afvallen, moet je je leven daarop aanpassen. En niet 3 weken gaan Sonja Bakkeren om daarna weer aan de Mac te gaan.
Ohai captain obvious. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149354986
quote:

[..]

Als het zo 'gewoon' was dan was iedereen wel superslank en afgetraind toch ;)
pi_149354991
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ohai captain obvious. :')
Lastiger blijkbaar voor mensen dan je denkt anders zou dit topic niet bestaan is het niet? :P
pi_149355012
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:11 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Lastiger blijkbaar voor mensen dan je denkt anders zou dit topic niet bestaan is het niet? :P
Heb je mijn eerdere post überhaupt gelezen? ;)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149355071
quote:
1) Het valt nog vies tegen hoe weinig mensen weten wat 'normaal' eten inhoudt.
2) Een bepaald dieet geeft extra houvast.
pi_149355073
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

WW heeft daarbij nog een sociale factor met die bijeenkomsten, wat het makkelijker maakt om door te zetten met het programma. En valt mi ook niet te vergelijken met Sonja Bakker.
Hmm, ik begrijp het aan de ene kant wel hoor.. Alleen het antwoord is zo makkelijk eigenlijk. Hoeveel calorieën eten ze bij WW? Iets van 1000 las ik of vervis ik me?
pi_149355090
quote:
Normaal eten is ook een dieet, als het normaal was geweest dan was je niet dik geworden.

Er zijn een hoop crashdiëten, maar er zijn ook prima diëten die je gewoon regels als houvast geven. Bijna iedereen in dit topic volgt wel een dieet, die achterlijke hoeveelheden bakken kwark, shakes etc noem ik ook niet bepaald "normaal".
pi_149355123
quote:

[..]

Ja klopt. Maar dat mensen moeite hebben met uitrekenen hoeveel ze nodig hebben, kan ik nog wel begrijpen trouwens.
pi_149355153
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Die vrienden van mij volgen geen WW denk ik.. maar de site die ik eerder plaatste met de slechte voorbeelden.

Alleen nemen ze niks aan ondanks dat ik (en vriendin) wel resultaat boeken. En daar laten wij echt niet alles voor want wij eten ook gewoon nog een schaaltje chips, chocola of koekjes. Hun doen dat niet maar eten dan wel stiekem bij ons alles op.

Wie houd je dan voor de gek?
pi_149355182
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:14 schreef Nammie het volgende:

[..]

Hmm, ik begrijp het aan de ene kant wel hoor.. Alleen het antwoord is zo makkelijk eigenlijk. Hoeveel calorieën eten ze bij WW? Iets van 1000 las ik of vervis ik me?
Volgens mij bepalen ze dat aan de hand van lengte en gewicht, dus zal soortgelijk aan BMR zijn. Geen 1000 dus.

Plus dat je ook al je punten moet opmaken, om te voorkomen dat je gaat uithongeren. Zit best stevig in elkaar hoor. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149355184
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Normaal eten is ook een dieet, als het normaal was geweest dan was je niet dik geworden.

Er zijn een hoop crashdiëten, maar er zijn ook prima diëten die je gewoon regels als houvast geven. Bijna iedereen in dit topic volgt wel een dieet, die achterlijke hoeveelheden bakken kwark, shakes etc noem ik ook niet bepaald "normaal".
Er is natuurlijk wel een verschil tussen af willen vallen en aan willen komen in spiermassa. Om aan te komen in spiermassa heb je al die eiwitten gewoon nodig. Mijn vriendin eet ook geen bakken kwark of drinkt ook geen eiwitten shakes zoals ik dat doe.
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:20:55 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149355239
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:39 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ok dan :o Op hoeveel scoops zit je nu? :P
Haters! 1 gewoon :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_149355242
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:17 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Die vrienden van mij volgen geen WW denk ik.. maar de site die ik eerder plaatste met de slechte voorbeelden.

Alleen nemen ze niks aan ondanks dat ik (en vriendin) wel resultaat boeken. En daar laten wij echt niet alles voor want wij eten ook gewoon nog een schaaltje chips, chocola of koekjes. Hun doen dat niet maar eten dan wel stiekem bij ons alles op.

Zichzelf. En dat zullen ze blijven doen tot ze een voor hun goede reden hebben om te stoppen met overeten gok ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:21:11 #29
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149355253
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:32 schreef Maraca het volgende:

[ afbeelding ]
:D
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:22:11 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149355277
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:42 schreef Maraca het volgende:

[..]

Moeten we een ambulance bellen? :o

*inkoppertje
pi_149355284
Veel mensen blijven toch ook hopen dat er een 'shortcut' is naar het ideale lichaam.
pi_149355290
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:18 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Er is natuurlijk wel een verschil tussen af willen vallen en aan willen komen in spiermassa. Om aan te komen in spiermassa heb je al die eiwitten gewoon nodig. Mijn vriendin eet ook geen bakken kwark of drinkt ook geen eiwitten shakes zoals ik dat doe.
Maakt het niet minder een dieet. :P Maar een dieet is ook niets meer of minder dan je eetpatroon. En dat kan goed of slecht voor je uitpakken. (verder los van jouw specifieke dieet/eetpatroon)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149355296
quote:

[..]

Maak jezelf niet zo druk over wat een ander doet joh. Lekker boeiend, ze merken het vanzelf wel.
pi_149355325
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Normaal eten is voor mij geen dieet. Ik ben nooit dik geweest trouwens, maar ik wil wel wat kilo afvallen omdat ik dat net wat mooier vind. Maar ik zie hoe ik eet niet als een dieet, want ik sta mezelf alles wel toe. Maar gewoon met mate en goed nadenken of het wel kan.

Nee, dat vind ik ook niet normaal.
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:24:49 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149355347
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:18 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Mijn kerel ook niet :D Die eet overigens wel alles wat los en vast zit en komt niet aan :') Gisteren 3 schaaltjes chips, 2 koeken, en een hele rookworst _O-
pi_149355363
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:23 schreef Nammie het volgende:

[..]

Normaal eten is voor mij geen dieet. Ik ben nooit dik geweest trouwens, maar ik wil wel wat kilo afvallen omdat ik dat net wat mooier vind. Maar ik zie hoe ik eet niet als een dieet, want ik sta mezelf alles wel toe. Maar gewoon met mate en goed nadenken of het wel kan.

"Alles met mate" is toch echt een dieet-leus. ;)
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:25:29 #37
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149355367
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Veel mensen blijven toch ook hopen dat er een 'shortcut' is naar het ideale lichaam.
Nou, die kan ik gelijk uit de droom helpen. Die is er niet. Ik ben 2 jaar bezig en heb nog steeds niet wat ik wil. En ik had bedacht dat ik het wel in een jaar zou fixen :D :')
pi_149355372
quote:

[..]

Haha, dat is wel stom ja. :P
pi_149355397
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou, die kan ik gelijk uit de droom helpen. Die is er niet. Ik ben 2 jaar bezig en heb nog steeds niet wat ik wil. En ik had bedacht dat ik het wel in een jaar zou fixen :D :')
Had jij twee jaar geleden hetzelfde doel als nu?
pi_149355411
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

"Alles met mate" is toch echt een dieet-leus. ;)
Ik vind het eigenlijk juist weer vanzelfsprekend en dat je dan goed voor je lichaam zorgt. Niet dieet-achtig. Maar ik begrijp wel dat het zo overkomt.
pi_149355666
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:23 schreef Nammie het volgende:

[..]

Dan snap je ook niet echt waarom het "gewoon doen" niet altijd makkelijk is. Is niet erg, maar er zit vaak meer achter dan te lui zijn om te sporten of het niet willen.

Waarmee ik dus níet zeg dat iedereen daarom maar alles in zijn bakkes moet schuiven tijdens het bankhangen, maar dat het meer moeite kost dan je vooraf, vanuit je eigen referentie, inschat. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149355796
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dan snap je ook niet echt waarom het "gewoon doen" niet altijd makkelijk is. Is niet erg, maar er zit vaak meer achter dan te lui zijn om te sporten of het niet willen.

Waarmee ik dus níet zeg dat iedereen daarom maar alles in zijn bakkes moet schuiven tijdens het bankhangen, maar dat het meer moeite kost dan je vooraf, vanuit je eigen referentie, inschat. :)
Nee, dat begrijp ik ook weer wel. Het is een strijd natuurlijk. Maar het antwoord is eigenlijk zo makkelijk. En ik denk niet dat mensen te lui zijn of niet willen, maar meer dat veel mensen zich er niet goed in verdiepen en gewoon snel resultaat willen zien. En dat begrijp ik niet echt.
pi_149355925
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:40 schreef Nammie het volgende:

[..]

Nee, dat begrijp ik ook weer wel. Het is een strijd natuurlijk. Maar het antwoord is eigenlijk zo makkelijk. En ik denk niet dat mensen te lui zijn of niet willen, maar meer dat veel mensen zich er niet goed in verdiepen en gewoon snel resultaat willen zien. En dat begrijp ik niet echt.
Juist voor die mensen is iets als WW superhandig, wel de keuzes leren maken, maar niet écht calorieën hoeven tellen. En dan zit er ook nog een externe controle bij wat het cheaten 'afstraft'.

Gewoon om de zin en onzin te illustreren. :)

De lui met de instelling dat ze het gisteren willen zonder inspanning, tsja. Die komen zichzelf nog wel tegen en zijn mijn energie niet waard.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:51:57 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149356171
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Had jij twee jaar geleden hetzelfde doel als nu?
Neen :D Ik stel mijn doelen gaande weg bij :') ergo ik ben nooit klaar ws _O- Ik wilde 2 jaar geleden gewoon afvallen :')
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:52:55 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149356198
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Plus je hebt ook het psychologische gedeelte. Ik ben echt een zware emo-eter. Kom je in zo'n mooie cirkel van :Y
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:55:21 #46
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149356294
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Plus je hebt ook het psychologische gedeelte. Ik ben echt een zware emo-eter. Kom je in zo'n mooie cirkel van :Y
Ik zei voorheen altijd dat mijn humeur te koppelen was aan de aandelenkoers van B&J :+
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:56:13 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149356321
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:55 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik zei voorheen altijd dat mijn humeur te koppelen was aan de aandelenkoers van B&J :+

B&J :9 Hoe is dat nu trouwens? Ben je nog steeds een emo eter?
pi_149356327
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Neen :D Ik stel mijn doelen gaande weg bij :') ergo ik ben nooit klaar ws _O- Ik wilde 2 jaar geleden gewoon afvallen :')
Dan heb je ondertussen het doel dat je 2 jaar geleden had gesteld toch al wel gehaald? :D
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:56:51 #49
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149356342
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

B&J :9 Hoe is dat nu trouwens? Ben je nog steeds een emo eter?
Sinds ik beter eet (bewuster + vaste tijdstippen) heb ik er minder last van :)
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:58:45 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149356432
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan heb je ondertussen het doel dat je 2 jaar geleden had gesteld toch al wel gehaald? :D
Ja, maar het ging om de shortcut naar het ideale lichaam. Dat is er niet. Tuurlijk is het ideale lichaam voor iedereen anders, maar daar is echt geen shortcut voor en duurt lang.
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:59:26 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149356455
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

Sinds ik beter eet (bewuster + vaste tijdstippen) heb ik er minder last van :)
Ook met stress enzo? Nice.
pi_149356463
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ben geen emo-eter, maar wel een grazer. Lekker gedachteloos zooi naar binnen schuiven. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:02:39 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149356542
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben geen emo-eter, maar wel een grazer. Lekker gedachteloos zooi naar binnen schuiven. :')
Ooh ja, voor de TV ofzo. Heb ik vaak met middag en avond eten. Dan doe ik tv kijken of iets anders terwijl ik eet en dan denk ik "waar is het gebleven?". Terwijl als je alles uitlaat en bewust eet je echt onwijs vol zit :')

En een vervelings eter ben ik ook :Y
pi_149356658
quote:

[..]

Ik heb vooral zin in ongezond eten als ik bijv. op het station sta te wachten op de trein/bus. Máár tegenwoordig ga ik dan maar naar de broodjeszaak :)
pi_149356746
quote:

[..]

Dit ja. Als er bijv. schaaltjes op tafel staan, dan was dat altijd gevaarlijk. Zonder te denken zo alles weg :')

quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

*inkoppertje
_O-

quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Volgens mij kom ik zo op dat punt. Want eerst wou ik heul graag die 95 kg halen, nu krijg ik steeds meer zoiets van die 95 kg is niet belangrijk :')

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:55 schreef Maraca het volgende:

[..]

_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149356802
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:09 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dit ja. Als er bijv. schaaltjes op tafel staan, dan was dat altijd gevaarlijk. Zonder te denken zo alles weg :')

[..]

_O-

[..]

Volgens mij kom ik zo op dat punt. Want eerst wou ik heul graag die 95 kg halen, nu krijg ik steeds meer zoiets van die 95 kg is niet belangrijk :')

[..]

_O-
Dat van die schaaltjes, check. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:13:06 #57
65960 sanger
pi_149356866
Ik was geen emo eter of wat dan ook. Ik was een gewoonte eter :')

En zak chips was tijdens voetbal kijken niet genoeg :') En zo weg :')
pi_149356869
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat van die schaaltjes, check. :')
En 9 van de 10 stukjes chips heb je niet eens bewust geproefd :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149356912
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:13 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

En 9 van de 10 stukjes chips heb je niet eens bewust geproefd :')
Ja dat. :')

Maar in het weekend zijn we goed bezig, de chips zijn al anderhalve maand niet op tafel gekomen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149357019
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:13 schreef sanger het volgende:

Ik denk dat ik dat ook meer was. In de avond een koekje, want doen we altijd. Enz. Enz. Gaat hard dan :P

quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja dat. :')

Maar in het weekend zijn we goed bezig, de chips zijn al anderhalve maand niet op tafel gekomen. O+
Zie, ooit komen we er nog wel :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149357143
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:13 schreef sanger het volgende:

De combinatie voetbal en chips is = O+ O+ O+ O+ O+ O+ Het liefst dan ook een lekker koud biertje erbij.

Me is very happy then O+ O+ O+
pi_149357148
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:18 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dat ook meer was. In de avond een koekje, want doen we altijd. Enz. Enz. Gaat hard dan :P

[..]

Zie, ooit komen we er nog wel :D
Kleine stapjes. O+

En binnenkort kan ik alles weer compleet om gaan gooien, want hopelijk student-af, maar dat zien we dan wel. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149357165
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Kleine stapjes. O+

En binnenkort kan ik alles weer compleet om gaan gooien, want hopelijk student-af, maar dat zien we dan wel. :')
Uhuh ^O^

Student-af :o Dan krijg je ritme, regelmaat en rust :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149357167
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:24 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

De combinatie voetbal en chips is = O+ O+ O+ O+ O+ O+ Het liefst dan ook een lekker koud biertje erbij.

Voordeel van F1, geen biertijdstip doorgaans. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149357245
Q moet ik nu ook gaan posten in dat andere topic? :P
pi_149357269
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:31 schreef sandertjuh het volgende:
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149357296
Mijn lijstje van vandaag:

O: magere yoghurt, muesli, whey shake en helaas geen cappuchino :(
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet
L: kipfilet, rijst & wokgroetes
T: ciabatta broodje met chorizo & kaas (thuis lunchen O+)
S: KT & whey shake
D: saucijzenworst (2) & spinazie
T: 500 gram magere kwark
pi_149357306
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:33 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha ik zal maar braaf hier blijven dan :*
pi_149357339
Bohhh.

Lekker gesport, boodschappen gehaald en net in recordtempo 2 boterhammen, 1 blik tonijn en 50 gram griekse yohgurt weggevreten.

Nu even zitten. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_149357411
Oef 2 saucijzenworstjes is wel vettig... ca. 40 gram vet bij elkaar :o Nu ga ik wel twijfelen maar ze zijn zoooooooo lekker ;(
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:44:04 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149357441
La_tramposa, nieuwe van net :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Selfies maken blijft kut wat ze zien er in het echt beter uit :P
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:44:46 #72
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149357455
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ook met stress enzo? Nice.
Zit gewoon te vol :+
pi_149357460
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:35 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Haha ik zal maar braaf hier blijven dan :*
Van mij mag het :Y)

quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Bohhh.

Lekker gesport, boodschappen gehaald en net in recordtempo 2 boterhammen, 1 blik tonijn en 50 gram griekse yohgurt weggevreten.

Zitse :)

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:41 schreef sandertjuh het volgende:
Oef 2 saucijzenworstjes is wel vettig... ca. 40 gram vet bij elkaar :o Nu ga ik wel twijfelen maar ze zijn zoooooooo lekker ;(
Maar twee sauzijzenworstjes + spinazie is ook wel wat een aparte D vind ik :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:45:51 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149357474
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:31 schreef sandertjuh het volgende:
:Y met voorkeur over eiwitten en bulken _O-
pi_149357481
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:44 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Zitse :)

Nah, ben er al wel weer klaar mee. Zo even met de hond wandelen. :D
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:46:17 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149357483
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Bohhh.

Nice! Wat heb je gedaan allemaal?
pi_149357485
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar twee sauzijzenworstjes + spinazie is ook wel wat een aparte D vind ik
Die combinatie eet ik al jaren eigenlijk, eerst braaf m'n spinazie op eten (a la creme wel) en daarna het lekkerste, de 2 stukjes vlees O+
pi_149357494
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:44 schreef Qwea het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn net mannen armen potverdikkie!
pi_149357495
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:34 schreef sandertjuh het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:

O: magere yoghurt, muesli, whey shake en helaas geen cappuchino :(
L: kipfilet, rijst & wokgroetes
T: ciabatta broodje met chorizo & kaas (thuis lunchen O+)
S: KT & whey shake
D: saucijzenworst (2) & spinazie
T: 500 gram magere kwark
Zo, flinke dag! :o
pi_149357508
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nah, ben er al wel weer klaar mee. Zo even met de hond wandelen. :D
_O-

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:46 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Die combinatie eet ik al jaren eigenlijk, eerst braaf m'n spinazie op eten (a la creme wel) en daarna het lekkerste, de 2 stukjes vlees O+
Voor mijn gevoel mist er iets van aardappelen of iets dergelijks. Maar ja IIFYM :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149357511
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nice! Wat heb je gedaan allemaal?
Warmlopen op de loopband, 10 minuutjes. Dingen met zo'n bal. Andere dingen met zo'n bal. Squats. Squats met gewichten. Meer squats. Planken. Dingen met zo'n bal en mn schuine buikspieren. Dingen met m'n benen. Biceps curls. Triceps dips (HEL). En uhm, nog meer dingen met dumbells.

Eignelijk niks wat ik thuis niet kan. :')
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:48:25 #82
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149357521
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:44 schreef Qwea het volgende:

SPOILER
Wauw! Respect :D
Fear is the path to the Dark Side.
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:49:02 #83
65960 sanger
pi_149357527
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:24 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het helemaal niet mis :D :P

Ik mis wel lekkere slechte dingen eten, maar dan meer als warme dingen.
pi_149357528
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:47 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O-

[..]

Voor mijn gevoel mist er iets van aardappelen of iets dergelijks. Maar ja IIFYM :)
Ik mix de spinazie met aardappelen :P
pi_149357538
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:49 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Ik mix de spinazie met aardappelen :P
Dat stond er niet :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:49:40 #86
65960 sanger
pi_149357539
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:25 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Uhuh ^O^

Student-af :o Dan krijg je ritme, regelmaat en rust :D
Je vergeet de verantwoordelijkheden en verplichtingen nog :Y
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:49:54 #87
65960 sanger
pi_149357547
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Voordeel van F1, geen biertijdstip doorgaans. :D
Ah, ook F1 fan?
pi_149357548
Ik ga volgens mij ziek worden. ;( Halve dag geslapen en mijn hoofd barst uit elkaar. Net een vreetbui, maar mijn planning was dan ook veel te laag. Dus nu zit ik op 1800 kcal. Dat is nog wel prima.
pi_149357550
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zo, flinke dag! :o
Is inderdaad een pittig dagje.. en dan volgens myfitnesspal nog geen 2100kcal. Klopt volgens mij niet helemaal? O-)
pi_149357569
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:49 schreef sanger het volgende:

[..]

Je vergeet de verantwoordelijkheden en verplichtingen nog :Y
Die had je daarvoor ook al wat :P Ze groeien misschien alleen wat :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149357583
Ok, wandelen!
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:51:38 #92
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149357586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:46 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Zijn net mannen armen potverdikkie!
"My biceps are bigger then yours.. I can teach you but I have to charge.." :P
pi_149357598
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:49 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Is inderdaad een pittig dagje.. en dan volgens myfitnesspal nog geen 2100kcal. Klopt volgens mij niet helemaal? O-)
Hmm dat lijkt me ook sterk. Ik zou het zo inschatten:

O: magere yoghurt, muesli, whey shake en helaas geen cappuchino :( +- 400 kcal
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet +- 250 kcal
L: kipfilet, rijst & wokgroetes +- 500 kcal (geen idee hoeveel?)
T: ciabatta broodje met chorizo & kaas (thuis lunchen O+) +- 400 kcal
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet +- 250 kcal
S: KT & whey shake +- 200 kcal
D: saucijzenworst (2) & spinazie +- 400 kcal
T: 500 gram magere kwark +- 250 kcal

Volgens mij heb ik alles niet heel ruim ingeschat en dan zit je toch al op 2700..
pi_149357617
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:41 schreef sandertjuh het volgende:
Dat is toch geen avondeten. :')
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:53:04 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149357621
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Warmlopen op de loopband, 10 minuutjes. Dingen met zo'n bal. Andere dingen met zo'n bal. Squats. Squats met gewichten. Meer squats. Planken. Dingen met zo'n bal en mn schuine buikspieren. Dingen met m'n benen. Biceps curls. Triceps dips (HEL). En uhm, nog meer dingen met dumbells.

Heb je die brug op die bal gedaan? Zo ja, hoe is het met je kont? :D

En dips :D O+
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:54:32 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149357662
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:48 schreef Artoo het volgende:

[..]

Wauw! Respect :D
thnx :P Maar ze zien er in het echt beter uit :Y
pi_149357669
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vond je het leuk?
pi_149357696
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kipfilet met rijst en wokgroenten wel.
pi_149357728
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:54 schreef Qwea het volgende:

[..]

thnx :P Maar ze zien er in het echt beter uit :Y
Meestal geven foto's een beter beeld dan de werkelijkheid >:)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:57:32 #100
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149357750
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:49 schreef sanger het volgende:

[..]

Ah, ook F1 fan?
Jup, we hopen eigenlijk dat Nurburgring doorgaat dit jaar, anders misschien weer naar Spa. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:58:12 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149357767
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:56 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Meestal geven foto's een beter beeld dan de werkelijkheid >:)
Foto's loop je altijd te kutten met de lichtinval :P Althans, ik wel :P
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:59:34 #102
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149357817
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:54 schreef Nammie het volgende:

[..]

Vond je het leuk?
Ik vond het best wel leuk (ik was er ook :P) maar gelukkig heb ik daar wel gemerkt, met de oefeningen die we/ik gedaan heb, ik dit soort dingen ook prima thuis kan doen zoals ik al een aantal maanden doe. Scheelt me weer twee tientjes in de maand :P
pi_149357831
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Foto's loop je altijd te kutten met de lichtinval :P Althans, ik wel :P
Ik loop altijd te kloten met foto's. Ongeacht slechte/goede lichtinval :')

Van mezelf foto's maken is al helemaal een drame :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 15:00:16 #104
65960 sanger
pi_149357842
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jup, we hopen eigenlijk dat Nurburgring doorgaat dit jaar, anders misschien weer naar Spa. O+
Spa O+
  woensdag 4 februari 2015 @ 15:01:18 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149357874
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:59 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik loop altijd te kloten met foto's. Ongeacht slechte/goede lichtinval :')

Van mezelf foto's maken is al helemaal een drame :')
Ja, vertel mij wat :D
  woensdag 4 februari 2015 @ 15:01:27 #106
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149357881
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Spa O+
Daar rondlopen is al een workout op zich. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_149357952
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, vertel mij wat :D
:P En dan hebben we het nog maar niet over gezichtsuitdrukking :+

Op een of andere manier lukken de foto's die gemaakt worden van mij als ik op stap ben altijd wel perfect, terwijl dat nou soms wel eens jammer is :+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 15:04:16 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149357975
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:03 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

:P En dan hebben we het nog maar niet over gezichtsuitdrukking :+

Op een of andere manier lukken de foto's die gemaakt worden van mij als ik op stap ben altijd wel perfect, terwijl dat nou soms wel eens jammer is :+
Ik sta sowieso alijd als iemand met down op de foto :')
pi_149358000
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- Herkenbaar
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149358059
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Had jij trouwens dat linkje nog gestuurd van die mix?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 15:08:31 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149358087
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:07 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Had jij trouwens dat linkje nog gestuurd van die mix?
ooh ja kak. ff uploaden moment
pi_149358102
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat wel dan volgens jou? Ik vind spinazie met aardappelen en een stukje vlees toch wel degelijk avondeten..
pi_149358111
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

ooh ja kak. ff uploaden moment
Thank you ^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149358147
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Haha die uitdaging durf ik wel aan te gaan met je :6
  woensdag 4 februari 2015 @ 15:11:39 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149358176
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:10 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Haha die uitdaging durf ik wel aan te gaan met je :6
pics
  woensdag 4 februari 2015 @ 15:12:00 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149358184
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:09 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Wat wel dan volgens jou? Ik vind spinazie met aardappelen en een stukje vlees toch wel degelijk avondeten..
Je had er eerst alleen de worst staan, harry :P
pi_149358293
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je had er eerst alleen de worst staan, harry :P
Oh sorry, het is dus vlees, aardappelen en spinazie. Zo beter? :P
pi_149358302
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

pics
Maak na het sporten wel ff een foto :*
  woensdag 4 februari 2015 @ 15:35:44 #119
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149358905
O: 250g kwark met peer, kaneel en honing
B: 25 minuten op 27km/h naar de sportschool, uurtje sportschool waar ik core stability en wat KT heb gedaan, + nog eens 25 minuten doortrappen naar huis.
T: Smoothie van banaan, 250g kwark en kaneel
L: Homemade tomatensoep met 100-ish gram magere kwark als 'room' (gezeefde tomaten + macaronipakket, bouillon, kruiden), en 120g kikkererwten met zelf gekruide tomatensaus.
T: 75g tonijn
D: Erwtensoep met rookworst
T: Handje walnoten
pi_149359083
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

pi_149359112
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Heb je die brug op die bal gedaan? Zo ja, hoe is het met je kont? :D

En dips :D O+
Je bedoelt, je voeten op die bal en dan omhoog komen met je kont? Ja, dat deed ik 10x. Toen wilde ik dood. :')
pi_149359121
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:54 schreef Nammie het volgende:

[..]

Vond je het leuk?
Ja hoor, maar dat was geen verrassing :)
pi_149359153
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:59 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ik vond het best wel leuk (ik was er ook :P) maar gelukkig heb ik daar wel gemerkt, met de oefeningen die we/ik gedaan heb, ik dit soort dingen ook prima thuis kan doen zoals ik al een aantal maanden doe. Scheelt me weer twee tientjes in de maand :P
Ja, precies. Ik hoef/wil/ga hier niet voor naar de sportschool.

Gewoon een eigen dumbellsetje + matje aanschaffen en dan ben ik een heel end. :)
pi_149359201
Lijstje doen?
O: zo'n mueslireep en een banaan. :9
S: Een uur in de sportschool dus. En ook ik ben daar heen gefietst. Iets minder hard en ver dan Artoo, maar toch :P
L: 2 boterhammen, 150 gram tonijn, 50 gram griekse yoghurt
S: 4 km wandelen
T: Misschien een avocado met cacao. Of yoghurt.
D: http://www.goboroot.com/quinoa-and-poached-egg-salad/
T: Druiven.
pi_149359265
Die 4 km trouwens net, die gaat normaal appeltje eitje. De laatste km was wel een opgave :P
pi_149359310
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Gewoon een eigen dumbellsetje + matje aanschaffen en dan ben ik een heel end. :)
Maaaaar ga je dit nu ook doen? :)

quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:47 schreef Lonaa het volgende:
Die 4 km trouwens net, die gaat normaal appeltje eitje. De laatste km was wel een opgave :P
Dan ben je goed bezig geweest :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149359339
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:48 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Maaaaar ga je dit nu ook doen? :)

[..]

Dan ben je goed bezig geweest :D
Ja, ga ik doen. Morgen naar m'n rijles naar de Lidl. even zo'n dumbell-setje meenemen. Ook ff kijken of ze van die matjes hebben.

En even een nieuwe sportbroek bestellen. *O*
pi_149359548
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ga ik doen. Morgen naar m'n rijles naar de Lidl. even zo'n dumbell-setje meenemen. Ook ff kijken of ze van die matjes hebben.

En even een nieuwe sportbroek bestellen. *O*
^O^

Over een tijdje zit jij ook gewoon aan de kilo's kwark per dag :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149360119
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:56 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

^O^

Over een tijdje zit jij ook gewoon aan de kilo's kwark per dag :D
Ik ben er bang voor. :') Het gaat wel een beetje die kant op he?
Heb godverdomme al kwark gekocht. 2 bakken. Want 1 leek me zo weinig. :')
pi_149360134
  woensdag 4 februari 2015 @ 16:18:23 #131
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149360308
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:47 schreef Lonaa het volgende:
Je was dan ook al flink bezig geweest in de sportschool. Lichaamsdingen ftw! :P
pi_149360316
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben er bang voor. :') Het gaat wel een beetje die kant op he?
Heb godverdomme al kwark gekocht. 2 bakken. Want 1 leek me zo weinig. :')
_O-

Nergens om bang voor te zijn. Je bent gewoon goed bezig en kwark is een gezonde aanvulling op je voeding :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149360324
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149360336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:18 schreef Artoo het volgende:

[..]

Je was dan ook al flink bezig geweest in de sportschool. Lichaamsdingen ftw! :P
Ik stond er ook niet van te kijken. Ik stond er wel van te kijken dat de eerste 3 zo soepen gingen :D
pi_149360343
Ik zit sportspullen te shoppen. :')
pi_149360351
Ik voel me te dik voor zo'n strak panty-broekje-ding. :')_
pi_149360414
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Een sportlegging bedoel je? Dat is geen panty hoor, bedekt gewoon netjes alles en als je een goede hebt lijk je er juist strakker door :P
  woensdag 4 februari 2015 @ 16:22:27 #138
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149360430
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Dan neem je toch niet zo'n ding? :P Het belangrijkste is dat jij je er prettig in voelt.
pi_149360468
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Een sportlegging bedoel je? Dat is geen panty hoor, bedekt gewoon netjes alles en als je een goede hebt lijk je er juist strakker door :P
Ja maar bobbels en alles in mijn benen. :')
pi_149360492
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:22 schreef Artoo het volgende:

[..]

Dan neem je toch niet zo'n ding? :P Het belangrijkste is dat jij je er prettig in voelt.
Ze waren goedkoop :P
  woensdag 4 februari 2015 @ 16:29:00 #141
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149360619
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ze waren goedkoop :P
Fair enough :P En voor thuis?
pi_149360987
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:29 schreef Artoo het volgende:

[..]

Fair enough :P En voor thuis?
Ja, dat kan wel. Eigenlijk.
  woensdag 4 februari 2015 @ 17:21:33 #143
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149362089
Ik kom me hier ook maar eens melden. Net voor kerst ben ik begonnen met krachttraining omdat ik graag vet (en natuurlijk kilo's) wil verliezen. Ik heb het geluk dat mijn vriend al meer dan 10 jaar aan krachttraining doet, dus ik heb een goede coach ;)
Volgens de BMR calculator in de OP zit ik op 1504 en is mijn onderhoud 2403 kcal. Momenteel eet ik nu gemiddeld 1800-1900 kcal per dag dus hopelijk zie ik snel resultaat op de weegschaal, al zie ik in de spiegel al wel verschil.
Wat ik nu precies moet eten en hoeveel vind ik nog wel moeilijk, vooral omdat ik al wel had verwacht dat mijn gewicht wat verminderd was. Al kan het zijn dat mijn lichaam nog wat in shock is na jarenlang vegeteren :D
Kwark is helaas geen optie voor mij i.v.m. lactose-intolerantie, heb het wel geprobeerd maar :N

Mijn lijstje wat ik na wat lezen heb samengesteld en deze maand(en) wil uitproberen:

O: overnight oats: 50 gr. muesli, 250 gr. halfvolle yoghurt (lactosevrij), theelepel cacao, diepvrieskersen
L: 4 sneeën speltbrood met beleg (varieert tussen kipfilet/zelfgemaakte tonijnsalade/rauwe ham+sla) en vaak iets van soep
T: fruit, nootjes, pulled chicken, gekookt ei (allemaal en/of, ligt eraan wat ik de rest van de dag eet)
D: groente en vlees
T: na het sporten nog een eiwitshake

Sporten doe ik meestal op maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag: fietsen naar het werk (16 km per dag) en 1,5u krachttraining.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_149362357
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:21 schreef -Peach het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden. Net voor kerst ben ik begonnen met krachttraining omdat ik graag vet (en natuurlijk kilo's) wil verliezen. Ik heb het geluk dat mijn vriend al meer dan 10 jaar aan krachttraining doet, dus ik heb een goede coach ;)
Volgens de BMR calculator in de OP zit ik op 1504 en is mijn onderhoud 2403 kcal. Momenteel eet ik nu gemiddeld 1800-1900 kcal per dag dus hopelijk zie ik snel resultaat op de weegschaal, al zie ik in de spiegel al wel verschil.
Wat ik nu precies moet eten en hoeveel vind ik nog wel moeilijk, vooral omdat ik al wel had verwacht dat mijn gewicht wat verminderd was. Al kan het zijn dat mijn lichaam nog wat in shock is na jarenlang vegeteren :D
Kwark is helaas geen optie voor mij i.v.m. lactose-intolerantie, heb het wel geprobeerd maar :N

Mijn lijstje wat ik na wat lezen heb samengesteld en deze maand(en) wil uitproberen:

O: overnight oats: 50 gr. muesli, 250 gr. halfvolle yoghurt (lactosevrij), theelepel cacao, diepvrieskersen
L: 4 sneeën speltbrood met beleg (varieert tussen kipfilet/zelfgemaakte tonijnsalade/rauwe ham+sla) en vaak iets van soep
T: fruit, nootjes, pulled chicken, gekookt ei (allemaal en/of, ligt eraan wat ik de rest van de dag eet)
D: groente en vlees
T: na het sporten nog een eiwitshake

Sporten doe ik meestal op maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag: fietsen naar het werk (16 km per dag) en 1,5u krachttraining.
Klinkt goed! Maar eet je helemaal geen koolhydraten bij je diner?
En 50g muesli :o Dat is wel erg veel voor 250g yoghurt, en meestal tikt dat wel heftig aan met de calorieen...
  woensdag 4 februari 2015 @ 17:58:12 #145
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149362989
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Klinkt goed! Maar eet je helemaal geen koolhydraten bij je diner?
En 50g muesli :o Dat is wel erg veel voor 250g yoghurt, en meestal tikt dat wel heftig aan met de calorieen...
Dank je! Klopt, eet geen koolhydraten bij mijn diner. Dat heb ik overgehouden uit de tijd dat ik een koolhydraatarmdieet deed (wat megagoed werkte, tot ik weer 'normaal' ging eten, wat een verrassing!!), maar geen koolhydraten bij het diner beviel eigenlijk wel heel goed. Het kan natuurlijk geen kwaad om het wel weer eens te proberen, misschien werkt het wel lekker voor het sporten daarna.

Is 50g veel ja? Nooit echt over na gedacht eigenlijk :') vind het wel lekker, zo'n dikke pap 's ochtends! Qua kcal is het 172 (AH basic muesli).
pi_149363127
D van vanavond ook bekend. Gebakken aardappel, kipfilet en boontjes. Boh :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:07:35 #147
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_149363201
Hier als D kip madras. Blijkbaar hebben ze daar bij de Appie tegenwoordig ook pakketten van. :9 (Zo'n zak met verse groente en kruiden enzo, niet het wereldgerecht)

Nerm. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:10:04 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149363261
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je bedoelt, je voeten op die bal en dan omhoog komen met je kont? Ja, dat deed ik 10x. Toen wilde ik dood. :')
Die ja! Goed voor je kont!
pi_149363303
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier als D kip madras. Blijkbaar hebben ze daar bij de Appie tegenwoordig ook pakketten van. :9 (Zo'n zak met verse groente en kruiden enzo, niet het wereldgerecht)

Nerm. :9
:o Dat is ook lekker :9

Kip :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:12:10 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149363325
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:58 schreef -Peach het volgende:

[..]

Dank je! Klopt, eet geen koolhydraten bij mijn diner. Dat heb ik overgehouden uit de tijd dat ik een koolhydraatarmdieet deed (wat megagoed werkte, tot ik weer 'normaal' ging eten, wat een verrassing!!), maar geen koolhydraten bij het diner beviel eigenlijk wel heel goed. Het kan natuurlijk geen kwaad om het wel weer eens te proberen, misschien werkt het wel lekker voor het sporten daarna.

Is 50g veel ja? Nooit echt over na gedacht eigenlijk :') vind het wel lekker, zo'n dikke pap 's ochtends! Qua kcal is het 172 (AH basic muesli).
Je hebt zo op het oog (maar zit mobiel dus daarom ook korte reactie) wel meer eiwitten en kh's nodig ivm je krachttraining
pi_149363335
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die ja! Goed voor je kont!
Ja, maar fucking zwaar jongen. Net als die triceps dips, :')
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:13:41 #152
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149363359
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Doe jezelf een plezier, schaf een dikker matje aan. Niet zo'n kut yoga dun ding. Kun je net zo goed op de vloer liggen. Dikkere is lekkerder voor je rug.
pi_149363384
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Doe jezelf een plezier, schaf een dikker matje aan. Niet zo'n kut yoga dun ding. Kun je net zo goed op de vloer liggen. Dikkere is lekkerder voor je rug.
Ja, daar lag ik vandaag op in de sportschool. Fantastisch. :D
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:19:00 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149363496
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, maar fucking zwaar jongen. Net als die triceps dips, :')
probeer ze 75x 3 sets met 10kg :P
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:19:23 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149363505
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, daar lag ik vandaag op in de sportschool. Fantastisch. :D
Wat zo'n dunne of dikke?
pi_149363577
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat zo'n dunne of dikke?
Zo'n dikke.
pi_149363582
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

probeer ze 75x 3 sets met 10kg :P
Wat? Nee.
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:24:33 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149363614
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat? Nee.
Strakke reet. Uhu.
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:25:30 #159
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149363634
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zo'n dikke.
Hihi dik :9

Lag dat niet nee? Ik krijg met een dunne vet last van mijn rug.

Hihi, dunne :')
pi_149363744
Op :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:30:11 #161
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149363769
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je hebt zo op het oog (maar zit mobiel dus daarom ook korte reactie) wel meer eiwitten en kh's nodig ivm je krachttraining
Ah ok! Ik zal er weer eens induiken
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:30:58 #162
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149363792
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:30 schreef -Peach het volgende:

[..]

Ah ok! Ik zal er weer eens induiken
Voer je eten eens in bij myfitnesspal? Kijk eens wat eruit komt?
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:31:24 #163
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149363804
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:29 schreef CrunchySelf het volgende:
Op :9
Que?
pi_149363832
Hey Q wij hadden tijd geleden via PM over oefeningen die ik thuis kan doen tussen sportdagen in. Dat waren pushups, sit ups.

Maar er was nog een derde oefening, iets met handen achter de rug en daar doorheen zakken. Weet je nog hoe die heette? Kan het niet vinden ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149363843
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

Que?
Mijn warm eten :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:35:41 #166
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149363917
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

Voer je eten eens in bij myfitnesspal? Kijk eens wat eruit komt?
Bij FatSecret, daar kwam uit:
Fat = 71,26
Carbs= 119,98
Prot = 160,71
pi_149363979
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:35 schreef -Peach het volgende:

[..]

Fat = 71,26
Carbs= 119,98
Prot = 160,71
Wat is je gewicht momenteel?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:40:50 #168
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149364064
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:38 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Wat is je gewicht momenteel?
75kg bij 1.70m, dus sowieso teveel nog.
pi_149364067
Wat voor vlees/vis zal ik halem voor mijn avg vandaag..
pi_149364120
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:40 schreef -Peach het volgende:

[..]

Ok. Maar qua eiwitten zit je dan niet verkeerd, tenminste qua aantal :) 2g p kg lichaamsgewicht.

Hoe de verhouding tussen kh, vet en eiwit precies is/moet zijn weet ik niet.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149364121
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:40 schreef -Peach het volgende:

[..]

Hoe kom je op 2400 kcal onderhoud, als je niet supergroot bent? Je beweegt natuurlijk wel aardig wat maar lijkt mij nog best veel..
pi_149364130
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Kip :9~
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149364236
Wat is avg?
pi_149364248
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:43 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Kip :9~
Gewoon kipfilet? Dat is vrij saai toch.. En kip gaat al door de meeste gerechten heen..
pi_149364293
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Beenham. :9 Super mager vlees, lekker marineren en in de oven zetten.
pi_149364296
En zalm O+
pi_149364326
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heb ik net gehad, echt heerlijk inderdaad. :9
pi_149364343
Ik had vanavond bloemkool rijst. Blijft een fijne manier om rijst te vervangen. Zeker bij iets als een curry. O+
pi_149364464
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Gewoon kipfilet? Dat is vrij saai toch.. En kip gaat al door de meeste gerechten heen..
Dat vind ik soms gewoon lekker. Beetje kruiden en klaar :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:57:38 #180
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149364601
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hoe kom je op 2400 kcal onderhoud, als je niet supergroot bent? Je beweegt natuurlijk wel aardig wat maar lijkt mij nog best veel..
Dat kwam uit de berekening via de link in de OP. BMR 1504, met activiteit erbij kwam ie op 2404...maar dat zal waarschijnlijk ook per site/methode wel verschillen.
pi_149364633
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:46 schreef Nammie het volgende:
Wat is avg?
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:00:50 #182
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149364716
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:58 schreef Nammie het volgende:

[..]

aardappel, vlees, groente.
pi_149364899
Kalkoen!
pi_149364911
Oh, volgende pagina al, spuit11 :')
pi_149364935
Ik zit aan mn avondeten, die is lekker en gezond en vega en hip! :D

Achter m'n pc want ik zat net met vriend te eten en die niest (met z'n hand voor z'n neus en niet voor zn mond) zo een hele hap eten over tafel. }:|
pi_149364993
Bij deze de foto Q. zoals beloofd. Of word ik hier nu ook weggestuurd omdat dit niet echt afvallen is? :+

pi_149365116
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hmm lekker! Ik heb helaas alleen geen oven in de logeerwoning, dus heb rundervink in het mandje liggen..
pi_149365145
Ik kreeg m'n avondeten niet op. ;(
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:28:04 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149365821
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg m'n avondeten niet op. ;(
Ik krijg alleen buffetdiners en ontbijt niet op :') En ik probeer het hoor, dat kan ik je verzekeren. Daarom ook altijd ruim 2 uren voor nodig.

Oude collectie hardloopschoenen vind ik vaak nog beter dan de nieuwere.. nieuw is lang niet altijd beter, net zoals bij eten .. het is waarschijnlijk gewoon goedkoper
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_149365894
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik krijg alleen buffetdiners en ontbijt niet op :') En ik probeer het hoor, dat kan ik je verzekeren. Daarom ook altijd ruim 2 uren voor nodig.

Oude collectie hardloopschoenen vind ik vaak nog beter dan de nieuwere.. nieuw is lang niet altijd beter, net zoals bij eten .. het is waarschijnlijk gewoon goedkoper
Ik het niet eens heel veel ofzo. Meh. Ik eet het restant morgen als lunch :D
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:32:15 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149365959
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik het niet eens heel veel ofzo. Meh. Ik eet het restant morgen als lunch :D
Goedzo, als je het maar niet weggooit, dat vind ik altijd zo zonde!

Mijn broodbeleg bestaat veelal uit dat kleine stukje vis, vlees of kip overhoudt, nou ja, bewust bewaar voor op brood.

Weggooien is zonde :r
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_149366020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Goedzo, als je het maar niet weggooit, dat vind ik altijd zo zonde!

Mijn broodbeleg bestaat veelal uit dat kleine stukje vis, vlees of kip overhoudt, nou ja, bewust bewaar voor op brood.

Weggooien is zonde :r
Ik hou ook niet van weggooien. Vaak neemt lief het mee naar z'n werk, die is een soort vuilnisvat. Ik eet niet graag 2 dagen hetzelfde. Maar dit was lekker en ik kreeg het niet op en dat is stom dus ik eet het morgen weer. :P

Ik vries ook nog wel vaak dingen in.
pi_149366026
quote:
Die discussie liep in ander topic ;)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:37:51 #194
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149366172
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:34 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Die discussie liep in ander topic ;)
Oja :')
Ah well, zijn hier ook mensen die hardlopen :D
pi_149366207
quote:
11s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oja :')
Ah well, zijn hier ook mensen die hardlopen :D
:P Bedoelde er niks raars mee :)

Ik heb duurdere hardloopschoenen gekocht en wel geteld drie keer buiten een blokje om mee gedaan. Gebruik ze nu in de sportschool :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:40:34 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149366295
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:32 schreef CrunchySelf het volgende:
Hey Q wij hadden tijd geleden via PM over oefeningen die ik thuis kan doen tussen sportdagen in. Dat waren pushups, sit ups.

Maar er was nog een derde oefening, iets met handen achter de rug en daar doorheen zakken. Weet je nog hoe die heette? Kan het niet vinden ;(
Tricep dips!
pi_149366313
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tricep dips!
JA! Die, thx :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:41:25 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149366339
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:35 schreef -Peach het volgende:

[..]

Fat = 71,26
Carbs= 119,98
Prot = 160,71
Oh hai. Zo nu niet mobiel. Hoevaak per week doe je nou KT?
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:42:50 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149366399
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:57 schreef -Peach het volgende:

[..]

Dat kwam uit de berekening via de link in de OP. BMR 1504, met activiteit erbij kwam ie op 2404...maar dat zal waarschijnlijk ook per site/methode wel verschillen.
Gemiddeld genomen zit je dan rond de 2350. Klopt dus wel aardig. Heb toevallig voor 3 verschillende mensen gisteren en vandaag 3x site en 1x met HB uitgerekend handmatig. Scheelt niet zo heel veel.
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:43:19 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149366425
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:08 schreef sandertjuh het volgende:
Bij deze de foto Q. zoals beloofd. Of word ik hier nu ook weggestuurd omdat dit niet echt afvallen is? :+

[ afbeelding ]
Damnz. Your biceps are bigger then mine :D Aight. Awesome :D
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:44:57 #201
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149366527
quote:

Klopt. Ze zien er meestal alleen niet zo cool uit. Naja, boeiend :P Ik loop geen modeshow en het scheelde bij de mijne gewoon 5 tientjes.
pi_149366779
Ik heb avocado, cacaopoeder, honing en yoghurt. Het is een soort chocolademousse.
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:51:32 #203
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149366840
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb avocado, cacaopoeder, honing en yoghurt. Het is een soort chocolademousse.
:o

Avocado :9
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:52:06 #204
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149366867
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oh hai. Zo nu niet mobiel. Hoevaak per week doe je nou KT?
3-4x. Deze week toevallig 3x, maar standaard 4x.
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:53:29 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149366931
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:52 schreef -Peach het volgende:

[..]

3-4x. Deze week toevallig 3x, maar standaard 4x.
Oke, dan eet je te weinig KH's en eiwitten mag ook wel wat hoger. Liefst richting 2.5g per kg lcihaamsgewicht :)

Hou je macro's bij? (Kun je ook instellen in MFP :P ) wat is je doel met KT?
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:56:42 #206
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149367058
Ik heb een after diner dip :')
pi_149367092
Ik kom er op terug. Het is niet oke en het ging door de gootsteen.

Avocado + Ilona = en blijft NOPE.
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:59:47 #208
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149367221
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik kom er op terug. Het is niet oke en het ging door de gootsteen.

Avocado + Ilona = en blijft NOPE.
_O-

Weet je wat lekker is?

3 bananen
eetlepel honing
magere yoghurt, kwark of griekse yoghurt
evt handje walnoten en pure chocolade en kokos

Bananen in plakjes snijden in een schaaltje in de vriezer knallen voor 1.5 a 2u. Dan bananen eruit halen, in een kom of blender mikken met bovenstaande en dan blenden of staafmixen. Serveren in schaaltje. Bananen ijs :9
pi_149367318
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O-

Weet je wat lekker is?

3 bananen
eetlepel honing
magere yoghurt, kwark of griekse yoghurt
evt handje walnoten en pure chocolade en kokos

Bananen in plakjes snijden in een schaaltje in de vriezer knallen voor 1.5 a 2u. Dan bananen eruit halen, in een kom of blender mikken met bovenstaande en dan blenden of staafmixen. Serveren in schaaltje. Bananen ijs :9
Wanneer kom je een keer koken voor me??! :P
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:04:29 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149367472
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:02 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Wanneer kom je een keer koken voor me??! :P
4 gangen maaltijd alles. :P Ik denk dat je dan je vriendin gaat slaan dat ze beter moet koken voortaan voor je, als je mijn eten hebt gegeten :P Mijn avondeten was ook zo geniaal :

quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:46 schreef Qwea het volgende:
Boh mijn avondeten was lekker :9 Rijst, wokgroente, eieren erdoor, beetje blokjes ham erdoor en pangasiusfilet. :9 gekruid met peper, viskruiden, bieslook, en wat basilicum. Men dat is bazig.
Met een sausje van magere yoghurt, miniscuul beetje honing, drupje soja saus, lepeltje sambal, italiaanse kruiden en bieslook :9
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:04:38 #211
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149367482
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

QFT :') Ik heb zo'n yoga onding. Dat is echt niks waard :P
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:05:28 #212
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149367526
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:04 schreef Artoo het volgende:

[..]

QFT :') Ik heb zo'n yoga onding. Dat is echt niks waard :P
Die had ik ook. Van de action :') De tyfus. Ik had al rugpijn, maar toen echt nog meer :')
pi_149367633
Zo, dat was zo'n avond waar ik in de supermarkt met 3 soorten nootjes en koekjes in mijn handen heb gestaan, maar ze gelukkig allemaal teruggelegd heb :P Op momenten van zwakte toch nog een extra keer nadenken, dat is mijn belangrijkste verbeterpunt dus ben echt blij dat dat vanavond goed ging.
Avondeten was een hoop broccoli, een hoop champignons, 5 kleine stoomkrieltjes en een halve rundervink dus dikke prima! En een soja chocoladetoetje, dat was het enige wat in mijn mandje was gebleven :P Maar gelukkig maar 118 kcal per portie.
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:10:12 #214
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149367812
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die had ik ook. Van de action :') De tyfus. Ik had al rugpijn, maar toen echt nog meer :')
Die van de Action heb ik nu ook ;( Het stomste is dat 'ie ook ontzettend aan het kruimelen is, omdat ik er nogal vaak activiteiten mee doe waarmee ik met mijn schoenen op de mat kom. Kutding :P
pi_149367888
Waarom schoenen aan als je binnen op een matje traint? Lekker op blote voeten, nog beter voor je enkelspieren ook!
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:13:14 #216
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149367980
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom schoenen aan als je binnen op een matje traint? Lekker op blote voeten, nog beter voor je enkelspieren ook!
Omdat ik door mijn enkel heen knal zonder schoenen :P
pi_149368022
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Omdat ik door mijn enkel heen knal zonder schoenen :P
Ook als je simpele balansoefeningen of yoga doet? Lijkt me reden te meer om je enkels sterker te maken!
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:15:00 #218
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149368059
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik doe thuis ook nog wel eens HIIT's waarbij er behoorlijk gesprongen en gehupst wordt. Die schoenen (gewoon mijn hardloopschoenen) draag ik dan vooral om de klappen op te vangen. Als ik workouts doe waarbij er minder belasting is dan doe ik dat ook wel zonder schoenen. :)
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:15:13 #219
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149368072
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Artoo het volgende:

[..]

Die van de Action heb ik nu ook ;( Het stomste is dat 'ie ook ontzettend aan het kruimelen is, omdat ik er nogal vaak activiteiten mee doe waarmee ik met mijn schoenen op de mat kom. Kutding :P
Ja kut dingen zijn het
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:15:56 #220
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149368103
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ook als je simpele balansoefeningen of yoga doet? Lijkt me reden te meer om je enkels sterker te maken!
Jup. Al jaaaaaren mee bezig. Gisteren toevallig met fysio afgesproken om het weer te gaan oppakken samen met haar want het wordt enkel erger. Mijn enkel blokkeerd ook. Kom er niet door zeg maar.
pi_149368136
Mja ik kan me voorstellen dat je bang bent als je voorheen vaak door je enkels gegaan bent, maar écht ze kunnen meer aan dan je denkt. De zaaltraining van de atletiek is ook volledig op blote voeten, en dan doen we ook burpees, box jumps en allerlei andere spring dingen. Je moet de klappen met je knieen opvangen, niet met gestrekte benen.
pi_149368148
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, dat was zo'n avond waar ik in de supermarkt met 3 soorten nootjes en koekjes in mijn handen heb gestaan, maar ze gelukkig allemaal teruggelegd heb :P Op momenten van zwakte toch nog een extra keer nadenken, dat is mijn belangrijkste verbeterpunt dus ben echt blij dat dat vanavond goed ging.
Avondeten was een hoop broccoli, een hoop champignons, 5 kleine stoomkrieltjes en een halve rundervink dus dikke prima! En een soja chocoladetoetje, dat was het enige wat in mijn mandje was gebleven :P Maar gelukkig maar 118 kcal per portie.
Dat vind ik ook de knapste momenten. Dus goed gedaan.
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:22:11 #223
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149368427
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Minutenlang voor het chocoladeschap staan en bedenken hoe fantastisch het zou zijn om straks met zo'n reep op de bank te ploffen. How often I've had these moments :') Vet knap inderdaad dat je het niet hebt gekocht!
pi_149368460
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:22 schreef Artoo het volgende:

[..]

Minutenlang voor het chocoladeschap staan en bedenken hoe fantastisch het zou zijn om straks met zo'n reep op de bank te ploffen. How often I've had these moments :') Vet knap inderdaad dat je het niet hebt gekocht!
Vreemd genoeg kan ik de laatste tijd ook voldoening halen uit het inderdaad nadenken over hoe lekker het zou zijn en het dan toch niet kopen :P Soort van 'nothing tastes as good as skinny feels; gedachte of zo :P
pi_149368494
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:22 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ik heb dat altijd bij het chips vak. ;( En als ik kook twijfel ik vaak om niet te wegen en om maar gewoon op gevoel pasta/rijst te koken. Oftewel veel te veel. Dus dat blijft ook altijd een lastig momentje. :')
pi_149368510
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Vreemd genoeg kan ik de laatste tijd ook voldoening halen uit het inderdaad nadenken over hoe lekker het zou zijn en het dan toch niet kopen :P Soort van 'nothing tastes as good as skinny feels; gedachte of zo :P
Daarom foodporn. _O_ _O_ _O_ _O_
pi_149368597
Ik heb vandaag allerlei rijstzoutjes en nootjes opgepakt om te kijken of er niet stiekem een versie was die minder dan 300 kcal per 100 gram had en stiekem toch heel gezond was :P Maar toen dacht ik; zelfs als dat zo is, ga ik er toch weer teveel van eten dus leg nou maar gewoon terug :o
pi_149368896
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Via wat doe jij yoga of balansoefeningen? Youtube of heb je zelf iets ofzo?
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:38:32 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149369084
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Mja ik kan me voorstellen dat je bang bent als je voorheen vaak door je enkels gegaan bent, maar écht ze kunnen meer aan dan je denkt. De zaaltraining van de atletiek is ook volledig op blote voeten, en dan doen we ook burpees, box jumps en allerlei andere spring dingen. Je moet de klappen met je knieen opvangen, niet met gestrekte benen.
Maar het heeft niks met angst te maken :P ik knal er vol doorheen. Ook vanwege luxerende peroneus pees.
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:39:08 #230
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149369113
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat zij zegt!!
pi_149369146
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:34 schreef Nammie het volgende:

[..]

Via wat doe jij yoga of balansoefeningen? Youtube of heb je zelf iets ofzo?
Ik doe meestal Poweryoga, via youtube ja: Bryan Jones. En verder ook wel eens one leg/pistol squats, dat is ook goed voor je enkels. Of schaatssprongen.
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:40:27 #232
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149369177
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

:D !!! Die heb ik dus ook telkens! Die werkt awesome
pi_149369182
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:08 schreef sandertjuh het volgende:

[ afbeelding ]
Niet erg joh, plaats gerust meeer! :P Wil je nog breder/dikker?
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:41:41 #234
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149369229
Ik ben een blije panda. Was al eeeeeuwen opzoek naar Glenn harrold en die staat gewoon op spotify _O_
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:42:18 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149369257
Ey sander, pic van je rug? :Y)
pi_149369336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:41 schreef Qwea het volgende:
Glenn harrold
Meditatie muziek? Really?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:45:39 #237
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149369358
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:44 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Meditatie muziek? Really?
Uhu. Sue me maar dat werkt echt bril fucking jant
pi_149369385
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Uhu. Sue me maar dat werkt echt bril fucking jant
Wanneer gebruik je ze dan?

Ik luisterde zelf tijdens studeren ook altijd naar dat soort dingen, focus :Y)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149369411
Ok push ups en sit ups gehad. Dat moet maar even vaker, die dingen zijn zwaar :X

Dips wou voor geen meter, maybe next time :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:50:34 #240
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149369557
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Wanneer gebruik je ze dan?

Ik luisterde zelf tijdens studeren ook altijd naar dat soort dingen, focus :Y)
Voor het slapen gaan (overdag en 's avonds)
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:51:25 #241
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149369589
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok push ups en sit ups gehad. Dat moet maar even vaker, die dingen zijn zwaar :X

Dips wou voor geen meter, maybe next time :)
Handen wat minder breed zetten? Waar doe je ze op?

Legraises zijn mooi om af te wisselen met crunches om de dag.
pi_149369639
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Voor het slapen gaan (overdag en 's avonds)
Hmm ok :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:53:41 #243
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149369676
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:52 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hmm ok :D
Heerlijk. Ff 200% pure focus voor je lichaam
pi_149369681
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Handen wat minder breed zetten? Waar doe je ze op?

Legraises zijn mooi om af te wisselen met crunches om de dag.
De rand van mijn bed :')

Ok wel een goeie *schrijft op*. Ik wil dit nu even dagelijks doen, kleine moeite om even wat te doen. Kan nu toch nog niet echt veel pushups, dus dat moet even groeien :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149369740
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Heerlijk. Ff 200% pure focus voor je lichaam
Klinkt wel goed :Y

Ik moet er zelf ook wat aan gaan werken. Want ik kijk echt nog veels te lang op beeldschermen voordat ik ga slapen (telefoon, tablet, tv, enz).
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 4 februari 2015 @ 21:16:26 #246
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149370460

Ik moest lachen

om deze ook want herkenbaar :')

woensdag 4 februari 2015 @ 22:24:03 #247
159909 -Peach
Prunus persica
pi_149373239
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oke, dan eet je te weinig KH's en eiwitten mag ook wel wat hoger. Liefst richting 2.5g per kg lcihaamsgewicht :)

Hou je macro's bij? (Kun je ook instellen in MFP :P ) wat is je doel met KT?
Tnx voor de tips! Ga me er dit weekend eens in verdiepen (ook in macro's).

Primair doel van KT is vet verbranden en daarmee afvallen/beter figuur, (nu nog) secundair is sterk worden want leuk :P
pi_149374399
Net wel weer m'n balansmoment gehad. Iets met bioscoop en een zak chips & halve liter cola :')
pi_149374457
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:42 schreef Qwea het volgende:
Ey sander, pic van je rug? :Y)
Een van de weinige die ik nog niet heb denk ik... Gaan we regelen van de week :)
pi_149374544
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:55 schreef sandertjuh het volgende:
Net wel weer m'n balansmoment gehad. Iets met bioscoop en een zak chips & halve liter cola :')
LIGHT mag ik hopen 😋
pi_149374639
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:00 schreef Nammie het volgende:

[..]

LIGHT mag ik hopen 😋
Ik moet je helaas teleurstellen :P
  donderdag 5 februari 2015 @ 06:51:54 #252
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149378334
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:57 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Een van de weinige die ik nog niet heb denk ik... Gaan we regelen van de week :)
Aight!
  donderdag 5 februari 2015 @ 06:54:41 #253
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149378341
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:24 schreef -Peach het volgende:

[..]

Tnx voor de tips! Ga me er dit weekend eens in verdiepen (ook in macro's).

Primair doel van KT is vet verbranden en daarmee afvallen/beter figuur, (nu nog) secundair is sterk worden want leuk :P
Oke cool. Dus je moet spieren aankomen want die maken strak en verbranden meer kcal. Dan zou ik echt ff iets meer KH's eten en eiwitten. Die koolhydraten heb je ook gewoon nodig om je sets te kunnen doen.

Heb je een schema? /nieuwsgierig :P
pi_149378342
Goedemorgen :z

Lijstje:
O : 1 volkoren met kipfilet.
T1: 500g kwark
T2: 2 mandarijnen
L: 4 volkoren kipfilet/kalkoenfilet
T: 500gr kwark
D: ? Nog bedenken.
T: 250 gr kwark.

Ik mis de eieren vandaag, ze waren op :'( Dus vandaar extra T in de avond.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 5 februari 2015 @ 07:15:34 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149378403
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 06:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Goedemorgen :z

Lijstje:
O : 1 volkoren met kipfilet.
T1: 500g kwark
T2: 2 mandarijnen
L: 4 volkoren kipfilet/kalkoenfilet
T: 500gr kwark
D: ? Nog bedenken.
T: 250 gr kwark.

Ik mis de eieren vandaag, ze waren op :'( Dus vandaar extra T in de avond.
Sterkte met het missen vd eieren! Rip aan de nabestaanden! :P
pi_149378501
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 07:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Sterkte met het missen vd eieren! Rip aan de nabestaanden! :P
Is gewoon klote, ben in diepe rouw.

En wil jij voortaan bij de Lidl in mijn buurt wegblijven? Alle magere kwark was gisteren op :(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:12:50 #257
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149378773
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 07:40 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

En wil jij voortaan bij de Lidl in mijn buurt wegblijven? Alle magere kwark was gisteren op :(
:@ :@ :@ :@ But I needed my stash :@ :@ :@ :@

Sneeuw hier :D
pi_149378795
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

:@ :@ :@ :@ But I needed my stash :@ :@ :@ :@

Sneeuw hier :D
Ja, care to share? :P

Sneeuw is klote :(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:20:29 #259
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149378851
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:15 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja, care to share? :P

Sneeuw is klote :(
Nee sorry, need it for the gains :P

Nee man! Net O+ bij de hond weggeschopt, bed uitgejumpt en hem zelf om 06:45 uitgelaten :D We waren om 07:45 terug :D O+ Sneeuw
pi_149378899
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee sorry, need it for the gains :P

Nee man! Net O+ bij de hond weggeschopt, bed uitgejumpt en hem zelf om 06:45 uitgelaten :D We waren om 07:45 terug :D O+ Sneeuw
Nou vanavond even wegblijven dan, want dan is het echt op :P

Ja hallo, hondje lopen in sneeuw is wel gaaf O+

Maar je wordt wakker door de wekker, doet de hele ochtend routine en loopt naar de auto. Je ziet daar een paar cm sneeuw op liggen en denkt al: kut. Vervolgens zit je bestuurders deur vast, dus je kruipt naar binnen via de passagierskant. Je wurmt je over die klote versnellingspook heen en start de auto + kachel op vol vermogen. Ik zoek mijn sneeuwkrabber op en beuk die deur open. Dan krabben, steen koude handen door die klote sneeuw. Weer wachten tot de boel ontwasemd is en dan pas rijden. Maar dat rijden kan ook niet voluit, want sneeuw. GVD!

Conclusie, sneeuw is niet fijn O-)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:31:23 #261
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149379005
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 07:40 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dat is rampzalig ;(
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:40:48 #262
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149379157
Lijstje!

O: Pannenkoekjes van 30g havermout, 100ml sojamelk en wat water want het pak was op :'), 1 heel ei en 2 eiwitten, met beetje honing en kwark als topping
T: 120g kikkererwten met homemade tomatensaus
L: 350g kwark met kaneel, honing, appel
B: Uurtje hardlopen
T: Tomatensoep
D: Wraps met gehakt, bonen, maïs, paprika
T: Dunno yet :P
pi_149379287
Ik moet vanavond verplicht uiteten bij de Chinees, uitje met werk... en dan kan je gewoon niet voor halve porties of kleine porties gaan want deze Chinees is zooooooooooooooo lekker :@
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:55:44 #264
65960 sanger
pi_149379388
Zo, de Lidl is wat handel lichter :)

Voor thuis 2 van die setjes halter met gewichten, sit up hulpje, push up bars (we hebben thuis plavuizen met steen reliëf) en zo een onderarm trainer gehaald. Voor dat geld......

Lijstje vandaag :
O: 3 wasa met heel weinig smeerkaas + 230 gram kwark een theelepeltje honing
T: mandarijn
L: 4 volkoren, 2 smeerkaas 2 kipfilet
T: appel
D: als ik het goed onthouden heb pasta uit de oven
S: voor eerst sinds 1,5 week weer naar sportschool.
T: kwark of gekookte eitjes

Door allerlei redenen al 6 dagen helemaal niet gesport.... Wel zin in om weer effe wat te doen :Y
pi_149379416
Dit wordt een poepdag, ik voel het al. Ik was om onverklaarbare redenen zwaarder vanochtend terwijl ik er echt van overtuigd was dat ik lichter moest zijn. Ik werd gisteren avond ineens ongesteld midden in mijn pilstrip, wat ik dus nooit heb. Ik kreeg vanochtend op de fiets zomaar een duw van een voetganger die vond dat ik daar niet moest fietsen (wtf??!) en ik miste mijn trein waardoor ik hier voor de laatste overstap ook een slechte aansluiting heb. En die tijd heb ik gevuld door het kopen en opeten van een worteltaartmuffin :( oh ja en we hadden alleen witbrood in huis en ik haat witbrood. En ik kwam erachter dat mijn vriend in één dag bijna mijn hele potje cashewpindakaas heeft opgegeten! Dus chagrijnig to the max. Gelukkig wel atletiek training vanavond, daar heb ik wel zin in, als het lekker gaat tenminste.
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:58:55 #266
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149379440
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:24 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nou vanavond even wegblijven dan, want dan is het echt op :P

Ja hallo, hondje lopen in sneeuw is wel gaaf O+
Ja :D Hij vond het awesome

quote:
Maar je wordt wakker door de wekker, doet de hele ochtend routine en loopt naar de auto. Je ziet daar een paar cm sneeuw op liggen en denkt al: kut. Vervolgens zit je bestuurders deur vast, dus je kruipt naar binnen via de passagierskant. Je wurmt je over die klote versnellingspook heen en start de auto + kachel op vol vermogen. Ik zoek mijn sneeuwkrabber op en beuk die deur open. Dan krabben, steen koude handen door die klote sneeuw. Weer wachten tot de boel ontwasemd is en dan pas rijden. Maar dat rijden kan ook niet voluit, want sneeuw. GVD!

Conclusie, sneeuw is niet fijn O-)
Agree als je echt moet rijden met de auto is sneeuw minder
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:59:29 #267
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149379454
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:49 schreef sandertjuh het volgende:
Ik moet vanavond verplicht uiteten bij de Chinees, uitje met werk... en dan kan je gewoon niet voor halve porties of kleine porties gaan want deze Chinees is zooooooooooooooo lekker :@
Gewoon lekker vreten. Zorgen dat je ook shit met veel ei hebt en vis ofzo! chillz :Y
pi_149379466
Ja hai. Het sneeuwt en over een uur heb ik rijles. :')
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:00:27 #269
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149379468
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:55 schreef sanger het volgende:
Zo, de Lidl is wat handel lichter :)

Voor thuis 2 van die setjes halter met gewichten, sit up hulpje, push up bars (we hebben thuis plavuizen met steen reliëf) en zo een onderarm trainer gehaald. Voor dat geld......

Lijstje vandaag :
O: 3 wasa met heel weinig smeerkaas + 230 gram kwark een theelepeltje honing
T: mandarijn
L: 4 volkoren, 2 smeerkaas 2 kipfilet
T: appel
D: als ik het goed onthouden heb pasta uit de oven
S: voor eerst sinds 1,5 week weer naar sportschool.
T: kwark of gekookte eitjes

Door allerlei redenen al 6 dagen helemaal niet gesport.... Wel zin in om weer effe wat te doen :Y
Oeh, dan kun je bicepscurls, tricep kickbacks, shoulder press, chest press, ect doen :D Wtf, 230g kwark? WAAROM? Ik kan daar niet mee omgaan :P Doe dan 200 of 250 :P
pi_149379490
Trouwens, weer 0,5 lichter vanochtend, en spierpijn. Overal, maar handelbaar, dus beter. :D

Nu ontbijten met smoothie met griekse yoghurt, banaan, bosvruchten en spinazie.
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:02:16 #271
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149379510
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Dit wordt een poepdag, ik voel het al.
Ja, dat had ik vanmorgen ook toen ik in de pot keek ;) :P

quote:
Ik was om onverklaarbare redenen zwaarder vanochtend terwijl ik er echt van overtuigd was dat ik lichter moest zijn. Ik werd gisteren avond ineens ongesteld midden in mijn pilstrip, wat ik dus nooit heb. Ik kreeg vanochtend op de fiets zomaar een duw van een voetganger die vond dat ik daar niet moest fietsen (wtf??!)
Wtf? Heb je hem ff een mep gegeven? Wat een kneus ey. Ooh en plots aan de kwats is echt zwaar kut :')

quote:
en ik miste mijn trein waardoor ik hier voor de laatste overstap ook een slechte aansluiting heb. En die tijd heb ik gevuld door het kopen en opeten van een worteltaartmuffin :(
}:| Why did you do that?

quote:
oh ja en we hadden alleen witbrood in huis en ik haat witbrood. En ik kwam erachter dat mijn vriend in één dag bijna mijn hele potje cashewpindakaas heeft opgegeten! Dus chagrijnig to the max. Gelukkig wel atletiek training vanavond, daar heb ik wel zin in, als het lekker gaat tenminste.
Jouw dag is best serieus kut, nu al
pi_149379553
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja :D Hij vond het awesome

[..]

Agree als je echt moet rijden met de auto is sneeuw minder

quote:
2s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:00 schreef Lonaa het volgende:
Ja hai. Het sneeuwt en over een uur heb ik rijles. :')
Dat is juist alleen maar beter. Serieus, betere oefening kun je niet krijgen :)

quote:
2s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:01 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, weer 0,5 lichter vanochtend, en spierpijn. Overal, maar handelbaar, dus beter. :D

Nu ontbijten met smoothie met griekse yoghurt, banaan, bosvruchten en spinazie.
*O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149379580
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:04 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

[..]

Dat is juist alleen maar beter. Serieus, betere oefening kun je niet krijgen :)

[..]

*O*
Ik vind het ook wel fijn eignelijk! Roep al 3 weken dat ik in de sneeuw wil rijden met lessen maar ik fiets er (haha pun intended) iedere keer net langs.

Vond het alleen wel grappig dat Qwea net zei 'Ja, sneeuw is kut als je moet rijden'. Ik moet rijden. :')
pi_149379670
quote:
2s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel fijn eignelijk! Roep al 3 weken dat ik in de sneeuw wil rijden met lessen maar ik fiets er (haha pun intended) iedere keer net langs.

Vond het alleen wel grappig dat Qwea net zei 'Ja, sneeuw is kut als je moet rijden'. Ik moet rijden. :')
_O-

Meer kut als in het schiet voor geen ene moer op :+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149379672
He Q ff vraagje he, denk jij dat zoiets als een fatburner werkt? Zit er nu voor de grap eens naar te kijken bij B&F maar ik geloof er niet zo in.

Of iemand anders die er ervaringen mee heeft hier?

Zoiets dus: http://www.bodyenfitshop.(...)24hr-fatburn/review/
pi_149379687
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:12 schreef sandertjuh het volgende:
He Q ff vraagje he, denk jij dat zoiets als een fatburner werkt? Zit er nu voor de grap eens naar te kijken bij B&F maar ik geloof er niet zo in.

Deze dingen (niet per se die trouwens) heb ik eens geprobeerd als wonderpillen :') Gewoon doorvreten en in de hoop dat deze pilletjes er wat af zouden halen.

Dat werkt dus niet :+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149379695
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:13 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Deze dingen (niet per se die trouwens) heb ik eens geprobeerd als wonderpillen :') Gewoon doorvreten en in de hoop dat deze pilletjes er wat af zouden halen.

Dat werkt dus niet :+
Dacht ik al.. geloof er ook niet zo in. Wel belachelijk goede recensie dan :+
pi_149379715
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:14 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Dacht ik al.. geloof er ook niet zo in. Wel belachelijk goede recensie dan :+
Nou die mensen gebruiken ze misschien in combinatie met goede voeding en sport. En dan is het altijd lastig om evt resultaten aan alleen z'n pilletje toe te schuiven.

Maar waarom wil je dit proberen? Gaat het niet hard genoeg?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_149379745
Ik gebruikte vroeger stackers, appelazijn en chroom. :') Appelazijn werkte het best, die waren onwijs smerig, en die smaak boerde je nog de hele dag op. Ik had echt geen honger. :')
pi_149379774
Stackers waren ook wel fijn, in ieder geval om een beetje energie te hebben.
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:23:56 #281
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149379861
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Dit wordt een poepdag, ik voel het al.
Hmpf, wat een kakbegin van je dag. Hopelijk verbetert het snel *strooit met regenbogen*
quote:
2s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:01 schreef Lonaa het volgende:

+1 op de spierpijn :')
pi_149379862
Stackers zijn echt superslecht voor je :')
pi_149379873
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:23 schreef Artoo het volgende:

[..]

+1 op de spierpijn :')
:D Dan hebben we het goed gedaan. :D
pi_149379947
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, dat had ik vanmorgen ook toen ik in de pot keek ;) :P

[..]

Wtf? Heb je hem ff een mep gegeven? Wat een kneus ey. Ooh en plots aan de kwats is echt zwaar kut :')

[..]

}:| Why did you do that?

[..]

Jouw dag is best serieus kut, nu al
Het was een vrouw, heb niets terug gedaan behalve geroepen: "Hee ga even iemand anders duwn op de vroege ochtend, aso!"
En die muffin tja, ik heb zo het vermoeden dat ik niet al mijn brood ga eten dus dat ik sowieso een kcal tekort ga hebben vandaag, dus ik had schijt :( Op de dag van de atletiektraining moet ik ook eigenlijk vooral zorgen dat ik genoeg heb gegeten dus zo erg is het niet.
Heb net alles ingevuld en inclusief muffin is het 2200 kcal als ik alles opeet, dus dat valt nog wel mee.

Lijstje verder:

O: Havermoutpap met rozijnen, water en een peer, bieten/appelsap
T: worteltaartmuffin
L: pastasalade met tonijn en ei van de AH (750 kcal)
T: Appel & banaan
D: 4 witte boterhammen, met honing en 30+ kaas
T: mueslireep
S: 90 min. atletiektraining
pi_149379975
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:15 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nou die mensen gebruiken ze misschien in combinatie met goede voeding en sport. En dan is het altijd lastig om evt resultaten aan alleen z'n pilletje toe te schuiven.

Maar waarom wil je dit proberen? Gaat het niet hard genoeg?
Buik is en blijft echt een lastig obstakel.. maar ik geloof niet zo snel in dat soort 'wonderpilletjes'.. en wat je zegt wie zegt dat het dan uiteindelijk niet door de voeding en sport komt?
pi_149379992
Zal ik ook eens een lijstje doen anders?
O: 100 gram spinazie, 100 gram banaan, 100 gram bosvruchten, lijnzaad, chiazaad ,100 gram yoghurt
L: Restje van gisterenavond + blikje tonijn.
B: Als het weer een beetje ok is (en mn spierpijn) 7 km wandelen, anders minder. :P
D: Zelfgemaakte kipshoarma, turks brood, zoete aardappelpatat, salade, tzaziki.
T: Druifjes oder so.
pi_149380031
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:29 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Buik is en blijft echt een lastig obstakel.. maar ik geloof niet zo snel in dat soort 'wonderpilletjes'.. en wat je zegt wie zegt dat het dan uiteindelijk niet door de voeding en sport komt?
A zo.

Hier, speciaal voor jou een quote :D

┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:34:07 #288
65960 sanger
pi_149380079
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn vrouw appte gisteren op weg naar huis....

"Schat.... ik heb trek in iets lekkers..... Kun jij langs de supermarkt en wat Milka halen???"

Dus ik Milka halen, maar ben er zelf mooi vanaf gebleven ondanks dat het op zich wel in mijn kcal had gepast *O*

Wel groot contract, O+ op de bank met stukjes Milka en ik met een bak kwark :')
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:34:38 #289
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149380088
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:12 schreef sandertjuh het volgende:

Nah ik heb er zelf laatst ook nagekeken, maatje uit de US gebruikt ze, maagpijn alles. Ik zou het niet aanraden iig. Wat je met die dingen kan bereiken kun je met discipline ook bereiken. Denk niet dat je van alles in je lichaam moet willen stouwen als het allemaal clean kan.
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:35:50 #290
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149380115
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:19 schreef Myraela het volgende:
Stackers waren ook wel fijn, in ieder geval om een beetje energie te hebben.
Kun je imho beter caf/pwo nemen ipv stackers
pi_149380119
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:34 schreef sanger het volgende:

[..]

Wel groot contract, O+ op de bank met stukjes Milka en ik met een bak kwark :')
Ach, dat is hier zoooooooo vaak.

Maandag nog. 'Ik moet even naar de supermakt voor sla en champignons, moet jij ook nog wat?'
'Tucjes.'

}:|
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:37:25 #292
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149380152
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het was een vrouw, heb niets terug gedaan behalve geroepen: "Hee ga even iemand anders duwn op de vroege ochtend, aso!"
En die muffin tja, ik heb zo het vermoeden dat ik niet al mijn brood ga eten dus dat ik sowieso een kcal tekort ga hebben vandaag, dus ik had schijt :( Op de dag van de atletiektraining moet ik ook eigenlijk vooral zorgen dat ik genoeg heb gegeten dus zo erg is het niet.
Heb net alles ingevuld en inclusief muffin is het 2200 kcal als ik alles opeet, dus dat valt nog wel mee.

Lijstje verder:

O: Havermoutpap met rozijnen, water en een peer, bieten/appelsap
T: worteltaartmuffin
L: pastasalade met tonijn en ei van de AH (750 kcal)
T: Appel & banaan
D: 4 witte boterhammen, met honing en 30+ kaas
T: mueslireep
S: 90 min. atletiektraining
Vrouw of niet, ze had van mij een hengst gehad. Maar je keuze was uit frustratie, dat was het punt meer :P
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:38:00 #293
65960 sanger
pi_149380165
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:53 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

De rand van mijn bed :')

Ok wel een goeie *schrijft op*. Ik wil dit nu even dagelijks doen, kleine moeite om even wat te doen. Kan nu toch nog niet echt veel pushups, dus dat moet even groeien :P
Maak het jezelf makkelijk en kijk effe bij de Lidl voor die push up bars enzo :)
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:38:55 #294
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149380181
quote:
2s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ach, dat is hier zoooooooo vaak.

Maandag nog. 'Ik moet even naar de supermakt voor sla en champignons, moet jij ook nog wat?'
'Tucjes.'

}:|
Dat :D en telkens aanbieden :D
pi_149380264
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat :D en telkens aanbieden :D
Ja.
Gisteren: 'Ik ga nog even wat eten, is er wat te eten in huis?'
'Ja hoor, restje van het avondeten, brood, fruit, groente, alles.'
'Neh, is er niet iets lekkers?'
'Dat weet ik niet, ik eet die shit niet.'
*hij stommelt naar de keuken*
*kast gaat open*
*rommel rommel*
'OEH! KOEKJES!'
*hij verschijnt met 5 koekjes in z'n hand en gaat die op de bank op iztten eten.*

en dat weegt dan 63 kg. Lul.
pi_149380332
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Vrouw of niet, ze had van mij een hengst gehad. Maar je keuze was uit frustratie, dat was het punt meer :P
Hmm nee, dat was niet echt uit frustratie. Meer omdat ik al 2 dagen zin had in iets lekkers en dacht; vandaag kan het op zich wel erbij, heb niet superveel eten mee en ga meteen door naar de training. Ik heb ervan genoten hoor ;)
pi_149380342
quote:
2s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja.
Gisteren: 'Ik ga nog even wat eten, is er wat te eten in huis?'
'Ja hoor, restje van het avondeten, brood, fruit, groente, alles.'
'Neh, is er niet iets lekkers?'
'Dat weet ik niet, ik eet die shit niet.'
*hij stommelt naar de keuken*
*kast gaat open*
*rommel rommel*
'OEH! KOEKJES!'
*hij verschijnt met 5 koekjes in z'n hand en gaat die op de bank op iztten eten.*

en dat weegt dan 63 kg. Lul.
Op zich chill toch, kun je hem alles laten opeten wat je niet meer in huis wilt hebben ;)
pi_149380356
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Op zich chill toch, kun je hem alles laten opeten wat je niet meer in huis wilt hebben ;)
Dat is precies wat ik altijd doe ja. :')
Maar soms is het wel vervelend hoor! Stoppen met roken allebei, ik 10 kg aankomen, hij 0. Godverdomme.
pi_149380364
Ik hoef sowieso geen zoete rommel, eigenlijk. Hij wel.
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:46:22 #300
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_149380365
quote:
2s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik altijd doe ja. :')
Maar soms is het wel vervelend hoor! Stoppen met roken allebei, ik 10 kg aankomen, hij 0. Godverdomme.
Maar ja, hij kan geen squats :P
pi_149380389
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:46 schreef Artoo het volgende:

[..]

Maar ja, hij kan geen squats :P
Hahahahahaha. Ja. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: