quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:32 schreef Maraca het volgende:
Nou, omdat niemand blijkbaar durft te posten. Een plaatje:
[ afbeelding ]
Klinkt als een goede stoofpot!quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:53 schreef sanger het volgende:
en: winterpeen, aardappelen, paprika, tomaat, (rode) ui, courgette +
Soep!quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:53 schreef sanger het volgende:
Iemand nog tips voor mijn D?
We hebben liggen: winterpeen, aardappelen, paprika, tomaat, (rode) ui, courgette + kipfilet.
Dit!quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt als een goede stoofpot!
Ratatouille, of iets wat er op lijkt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:53 schreef sanger het volgende:
Iemand nog tips voor mijn D?
We hebben liggen: winterpeen, aardappelen, paprika, tomaat, (rode) ui, courgette + kipfilet.
Omdat het weten en het doen twee verschillende dingen zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:04 schreef Nammie het volgende:
Over weight watchers en andere dieten. Er is 1 ding en dat begrijp ik niet. Ik snap nooit waarom mensen niet gewoon kunnen bedenken dat ze het beste normaal kunnen eten en dat het dan gewoon vanzelf gaat. Maar veel mensen geven dan honderden euro's uit aan WW, Sonja Bakker en wat voor gekke dieten er nog meer zijn. Terwijl normaal eten mij veel simpeler lijkt.
Gewoon niet teveel vreten en sporten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:04 schreef Nammie het volgende:
Over weight watchers en andere dieten. Er is 1 ding en dat begrijp ik niet. Ik snap nooit waarom mensen niet gewoon kunnen bedenken dat ze het beste normaal kunnen eten en dat het dan gewoon vanzelf gaat. Maar veel mensen geven dan honderden euro's uit aan WW, Sonja Bakker en wat voor gekke dieten er nog meer zijn. Terwijl normaal eten mij veel simpeler lijkt.
Ohai captain obvious.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:08 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel vreten en sporten.
Bereken calorie behoefte en ga daar vanuit. Ga jezelf niet uithongeren met een worteltje per dag. Als je wilt afvallen, moet je je leven daarop aanpassen. En niet 3 weken gaan Sonja Bakkeren om daarna weer aan de Mac te gaan.
Als het zo 'gewoon' was dan was iedereen wel superslank en afgetraind tochquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:08 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Bereken calorie behoefte en ga daar vanuit. Ga jezelf niet uithongeren met een worteltje per dag. Als je wilt afvallen, moet je je leven daarop aanpassen. En niet 3 weken gaan Sonja Bakkeren om daarna weer aan de Mac te gaan.
Heb je mijn eerdere post überhaupt gelezen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:11 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Lastiger blijkbaar voor mensen dan je denkt anders zou dit topic niet bestaan is het niet?
1) Het valt nog vies tegen hoe weinig mensen weten wat 'normaal' eten inhoudt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:04 schreef Nammie het volgende:
Hmm, ik begrijp het aan de ene kant wel hoor.. Alleen het antwoord is zo makkelijk eigenlijk. Hoeveel calorieën eten ze bij WW? Iets van 1000 las ik of vervis ik me?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat het weten en het doen twee verschillende dingen zijn.
WW heeft daarbij nog een sociale factor met die bijeenkomsten, wat het makkelijker maakt om door te zetten met het programma. En valt mi ook niet te vergelijken met Sonja Bakker.
Normaal eten is ook een dieet, als het normaal was geweest dan was je niet dik geworden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:04 schreef Nammie het volgende:
Ja klopt. Maar dat mensen moeite hebben met uitrekenen hoeveel ze nodig hebben, kan ik nog wel begrijpen trouwens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:08 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Die vrienden van mij volgen geen WW denk ik.. maar de site die ik eerder plaatste met de slechte voorbeelden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat het weten en het doen twee verschillende dingen zijn.
WW heeft daarbij nog een sociale factor met die bijeenkomsten, wat het makkelijker maakt om door te zetten met het programma. En valt mi ook niet te vergelijken met Sonja Bakker.
Volgens mij bepalen ze dat aan de hand van lengte en gewicht, dus zal soortgelijk aan BMR zijn. Geen 1000 dus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hmm, ik begrijp het aan de ene kant wel hoor.. Alleen het antwoord is zo makkelijk eigenlijk. Hoeveel calorieën eten ze bij WW? Iets van 1000 las ik of vervis ik me?
Er is natuurlijk wel een verschil tussen af willen vallen en aan willen komen in spiermassa. Om aan te komen in spiermassa heb je al die eiwitten gewoon nodig. Mijn vriendin eet ook geen bakken kwark of drinkt ook geen eiwitten shakes zoals ik dat doe.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normaal eten is ook een dieet, als het normaal was geweest dan was je niet dik geworden.
Er zijn een hoop crashdiëten, maar er zijn ook prima diëten die je gewoon regels als houvast geven. Bijna iedereen in dit topic volgt wel een dieet, die achterlijke hoeveelheden bakken kwark, shakes etc noem ik ook niet bepaald "normaal".
Haters! 1 gewoonquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ok danOp hoeveel scoops zit je nu?
Zichzelf. En dat zullen ze blijven doen tot ze een voor hun goede reden hebben om te stoppen met overeten gok ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:17 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die vrienden van mij volgen geen WW denk ik.. maar de site die ik eerder plaatste met de slechte voorbeelden.
Alleen nemen ze niks aan ondanks dat ik (en vriendin) wel resultaat boeken. En daar laten wij echt niet alles voor want wij eten ook gewoon nog een schaaltje chips, chocola of koekjes. Hun doen dat niet maar eten dan wel stiekem bij ons alles op.
Wie houd je dan voor de gek?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:32 schreef Maraca het volgende:
Nou, omdat niemand blijkbaar durft te posten. Een plaatje:
[ afbeelding ]
Maakt het niet minder een dieet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:18 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen af willen vallen en aan willen komen in spiermassa. Om aan te komen in spiermassa heb je al die eiwitten gewoon nodig. Mijn vriendin eet ook geen bakken kwark of drinkt ook geen eiwitten shakes zoals ik dat doe.
Maak jezelf niet zo druk over wat een ander doet joh. Lekker boeiend, ze merken het vanzelf wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:17 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die vrienden van mij volgen geen WW denk ik.. maar de site die ik eerder plaatste met de slechte voorbeelden.
Alleen nemen ze niks aan ondanks dat ik (en vriendin) wel resultaat boeken. En daar laten wij echt niet alles voor want wij eten ook gewoon nog een schaaltje chips, chocola of koekjes. Hun doen dat niet maar eten dan wel stiekem bij ons alles op.
Normaal eten is voor mij geen dieet. Ik ben nooit dik geweest trouwens, maar ik wil wel wat kilo afvallen omdat ik dat net wat mooier vind. Maar ik zie hoe ik eet niet als een dieet, want ik sta mezelf alles wel toe. Maar gewoon met mate en goed nadenken of het wel kan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normaal eten is ook een dieet, als het normaal was geweest dan was je niet dik geworden.
Er zijn een hoop crashdiëten, maar er zijn ook prima diëten die je gewoon regels als houvast geven. Bijna iedereen in dit topic volgt wel een dieet, die achterlijke hoeveelheden bakken kwark, shakes etc noem ik ook niet bepaald "normaal".
Mijn kerel ook nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:18 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen af willen vallen en aan willen komen in spiermassa. Om aan te komen in spiermassa heb je al die eiwitten gewoon nodig. Mijn vriendin eet ook geen bakken kwark of drinkt ook geen eiwitten shakes zoals ik dat doe.
"Alles met mate" is toch echt een dieet-leus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:23 schreef Nammie het volgende:
[..]
Normaal eten is voor mij geen dieet. Ik ben nooit dik geweest trouwens, maar ik wil wel wat kilo afvallen omdat ik dat net wat mooier vind. Maar ik zie hoe ik eet niet als een dieet, want ik sta mezelf alles wel toe. Maar gewoon met mate en goed nadenken of het wel kan.
Nee, dat vind ik ook niet normaal.
Nou, die kan ik gelijk uit de droom helpen. Die is er niet. Ik ben 2 jaar bezig en heb nog steeds niet wat ik wil. En ik had bedacht dat ik het wel in een jaar zou fixenquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Veel mensen blijven toch ook hopen dat er een 'shortcut' is naar het ideale lichaam.
Haha, dat is wel stom ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:17 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Had jij twee jaar geleden hetzelfde doel als nu?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, die kan ik gelijk uit de droom helpen. Die is er niet. Ik ben 2 jaar bezig en heb nog steeds niet wat ik wil. En ik had bedacht dat ik het wel in een jaar zou fixen![]()
Ik vind het eigenlijk juist weer vanzelfsprekend en dat je dan goed voor je lichaam zorgt. Niet dieet-achtig. Maar ik begrijp wel dat het zo overkomt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Alles met mate" is toch echt een dieet-leus.
Dan snap je ook niet echt waarom het "gewoon doen" niet altijd makkelijk is. Is niet erg, maar er zit vaak meer achter dan te lui zijn om te sporten of het niet willen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:23 schreef Nammie het volgende:
[..]
Normaal eten is voor mij geen dieet. Ik ben nooit dik geweest trouwens, maar ik wil wel wat kilo afvallen omdat ik dat net wat mooier vind. Maar ik zie hoe ik eet niet als een dieet, want ik sta mezelf alles wel toe. Maar gewoon met mate en goed nadenken of het wel kan.
Nee, dat vind ik ook niet normaal.
Nee, dat begrijp ik ook weer wel. Het is een strijd natuurlijk. Maar het antwoord is eigenlijk zo makkelijk. En ik denk niet dat mensen te lui zijn of niet willen, maar meer dat veel mensen zich er niet goed in verdiepen en gewoon snel resultaat willen zien. En dat begrijp ik niet echt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan snap je ook niet echt waarom het "gewoon doen" niet altijd makkelijk is. Is niet erg, maar er zit vaak meer achter dan te lui zijn om te sporten of het niet willen.
Waarmee ik dus níet zeg dat iedereen daarom maar alles in zijn bakkes moet schuiven tijdens het bankhangen, maar dat het meer moeite kost dan je vooraf, vanuit je eigen referentie, inschat.
Juist voor die mensen is iets als WW superhandig, wel de keuzes leren maken, maar niet écht calorieën hoeven tellen. En dan zit er ook nog een externe controle bij wat het cheaten 'afstraft'.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik ook weer wel. Het is een strijd natuurlijk. Maar het antwoord is eigenlijk zo makkelijk. En ik denk niet dat mensen te lui zijn of niet willen, maar meer dat veel mensen zich er niet goed in verdiepen en gewoon snel resultaat willen zien. En dat begrijp ik niet echt.
Neenquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had jij twee jaar geleden hetzelfde doel als nu?
Plus je hebt ook het psychologische gedeelte. Ik ben echt een zware emo-eter. Kom je in zo'n mooie cirkel vanquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan snap je ook niet echt waarom het "gewoon doen" niet altijd makkelijk is. Is niet erg, maar er zit vaak meer achter dan te lui zijn om te sporten of het niet willen.
Waarmee ik dus níet zeg dat iedereen daarom maar alles in zijn bakkes moet schuiven tijdens het bankhangen, maar dat het meer moeite kost dan je vooraf, vanuit je eigen referentie, inschat.
Ik zei voorheen altijd dat mijn humeur te koppelen was aan de aandelenkoers van B&Jquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plus je hebt ook het psychologische gedeelte. Ik ben echt een zware emo-eter. Kom je in zo'n mooie cirkel van
quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zei voorheen altijd dat mijn humeur te koppelen was aan de aandelenkoers van B&J
Dan heb je ondertussen het doel dat je 2 jaar geleden had gesteld toch al wel gehaald?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeenIk stel mijn doelen gaande weg bij
ergo ik ben nooit klaar ws
Ik wilde 2 jaar geleden gewoon afvallen
Sinds ik beter eet (bewuster + vaste tijdstippen) heb ik er minder last vanquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
B&JHoe is dat nu trouwens? Ben je nog steeds een emo eter?
Ja, maar het ging om de shortcut naar het ideale lichaam. Dat is er niet. Tuurlijk is het ideale lichaam voor iedereen anders, maar daar is echt geen shortcut voor en duurt lang.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan heb je ondertussen het doel dat je 2 jaar geleden had gesteld toch al wel gehaald?
Ook met stress enzo? Nice.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sinds ik beter eet (bewuster + vaste tijdstippen) heb ik er minder last van
Ik ben geen emo-eter, maar wel een grazer. Lekker gedachteloos zooi naar binnen schuiven.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plus je hebt ook het psychologische gedeelte. Ik ben echt een zware emo-eter. Kom je in zo'n mooie cirkel van
Ooh ja, voor de TV ofzo. Heb ik vaak met middag en avond eten. Dan doe ik tv kijken of iets anders terwijl ik eet en dan denk ik "waar is het gebleven?". Terwijl als je alles uitlaat en bewust eet je echt onwijs vol zitquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben geen emo-eter, maar wel een grazer. Lekker gedachteloos zooi naar binnen schuiven.
Ik heb vooral zin in ongezond eten als ik bijv. op het station sta te wachten op de trein/bus. Máár tegenwoordig ga ik dan maar naar de broodjeszaakquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben geen emo-eter, maar wel een grazer. Lekker gedachteloos zooi naar binnen schuiven.
Dit ja. Als er bijv. schaaltjes op tafel staan, dan was dat altijd gevaarlijk. Zonder te denken zo alles wegquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij kom ik zo op dat punt. Want eerst wou ik heul graag die 95 kg halen, nu krijg ik steeds meer zoiets van die 95 kg is niet belangrijkquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeenIk stel mijn doelen gaande weg bij
ergo ik ben nooit klaar ws
Ik wilde 2 jaar geleden gewoon afvallen
quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zei voorheen altijd dat mijn humeur te koppelen was aan de aandelenkoers van B&J
Dat van die schaaltjes, check.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit ja. Als er bijv. schaaltjes op tafel staan, dan was dat altijd gevaarlijk. Zonder te denken zo alles weg
[..]
[..]
Volgens mij kom ik zo op dat punt. Want eerst wou ik heul graag die 95 kg halen, nu krijg ik steeds meer zoiets van die 95 kg is niet belangrijk
[..]
En 9 van de 10 stukjes chips heb je niet eens bewust geproefdquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat van die schaaltjes, check.
Ja dat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En 9 van de 10 stukjes chips heb je niet eens bewust geproefd
Ik denk dat ik dat ook meer was. In de avond een koekje, want doen we altijd. Enz. Enz. Gaat hard danquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:13 schreef sanger het volgende:
Ik was geen emo eter of wat dan ook. Ik was een gewoonte eter![]()
En zak chips was tijdens voetbal kijken niet genoegEn zo weg
Zie, ooit komen we er nog welquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat.
Maar in het weekend zijn we goed bezig, de chips zijn al anderhalve maand niet op tafel gekomen.
De combinatie voetbal en chips is =quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:13 schreef sanger het volgende:
Ik was geen emo eter of wat dan ook. Ik was een gewoonte eter![]()
En zak chips was tijdens voetbal kijken niet genoegEn zo weg
Kleine stapjes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook meer was. In de avond een koekje, want doen we altijd. Enz. Enz. Gaat hard dan
[..]
Zie, ooit komen we er nog wel
Uhuhquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kleine stapjes.
En binnenkort kan ik alles weer compleet om gaan gooien, want hopelijk student-af, maar dat zien we dan wel.
Voordeel van F1, geen biertijdstip doorgaans.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:24 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
De combinatie voetbal en chips is =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het liefst dan ook een lekker koud biertje erbij.
Me is very happy then![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:31 schreef sandertjuh het volgende:
Q moet ik nu ook gaan posten in dat andere topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selfies maken blijft kut wat ze zien er in het echt beter uit
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Van mij mag hetquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:35 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Haha ik zal maar braaf hier blijven dan
Zitsequote:Op woensdag 4 februari 2015 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Bohhh.
Lekker gesport, boodschappen gehaald en net in recordtempo 2 boterhammen, 1 blik tonijn en 50 gram griekse yohgurt weggevreten.
Nu even zitten.
Maar twee sauzijzenworstjes + spinazie is ook wel wat een aparte D vind ikquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:41 schreef sandertjuh het volgende:
Oef 2 saucijzenworstjes is wel vettig... ca. 40 gram vet bij elkaarNu ga ik wel twijfelen maar ze zijn zoooooooo lekker
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:31 schreef sandertjuh het volgende:
Q moet ik nu ook gaan posten in dat andere topic?
Nice! Wat heb je gedaan allemaal?quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Bohhh.
Lekker gesport, boodschappen gehaald en net in recordtempo 2 boterhammen, 1 blik tonijn en 50 gram griekse yohgurt weggevreten.
Nu even zitten.
Die combinatie eet ik al jaren eigenlijk, eerst braaf m'n spinazie op eten (a la creme wel) en daarna het lekkerste, de 2 stukjes vleesquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar twee sauzijzenworstjes + spinazie is ook wel wat een aparte D vind ik
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:44 schreef Qwea het volgende:
La_tramposa, nieuwe van net :Zijn net mannen armen potverdikkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selfies maken blijft kut wat ze zien er in het echt beter uit
Zo, flinke dag!quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:34 schreef sandertjuh het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: magere yoghurt, muesli, whey shake en helaas geen cappuchino![]()
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet
L: kipfilet, rijst & wokgroetes
T: ciabatta broodje met chorizo & kaas (thuis lunchen)
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet
S: KT & whey shake
D: saucijzenworst (2) & spinazie
T: 500 gram magere kwark
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nah, ben er al wel weer klaar mee. Zo even met de hond wandelen.
Voor mijn gevoel mist er iets van aardappelen of iets dergelijks. Maar ja IIFYMquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die combinatie eet ik al jaren eigenlijk, eerst braaf m'n spinazie op eten (a la creme wel) en daarna het lekkerste, de 2 stukjes vlees
Warmlopen op de loopband, 10 minuutjes. Dingen met zo'n bal. Andere dingen met zo'n bal. Squats. Squats met gewichten. Meer squats. Planken. Dingen met zo'n bal en mn schuine buikspieren. Dingen met m'n benen. Biceps curls. Triceps dips (HEL). En uhm, nog meer dingen met dumbells.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:44 schreef Qwea het volgende:
La_tramposa, nieuwe van net :Wauw! RespectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selfies maken blijft kut wat ze zien er in het echt beter uit
Fear is the path to the Dark Side.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het helemaal niet misquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:24 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
De combinatie voetbal en chips is =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het liefst dan ook een lekker koud biertje erbij.
Me is very happy then![]()
![]()
Ik mix de spinazie met aardappelenquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[..]
Voor mijn gevoel mist er iets van aardappelen of iets dergelijks. Maar ja IIFYM
Dat stond er nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik mix de spinazie met aardappelen
Je vergeet de verantwoordelijkheden en verplichtingen nogquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uhuh
Student-afDan krijg je ritme, regelmaat en rust
Ah, ook F1 fan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel van F1, geen biertijdstip doorgaans.
Is inderdaad een pittig dagje.. en dan volgens myfitnesspal nog geen 2100kcal. Klopt volgens mij niet helemaal?quote:
Die had je daarvoor ook al watquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Je vergeet de verantwoordelijkheden en verplichtingen nog
"My biceps are bigger then yours.. I can teach you but I have to charge.."quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zijn net mannen armen potverdikkie!
Hmm dat lijkt me ook sterk. Ik zou het zo inschatten:quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Is inderdaad een pittig dagje.. en dan volgens myfitnesspal nog geen 2100kcal. Klopt volgens mij niet helemaal?
Dat is toch geen avondeten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:41 schreef sandertjuh het volgende:
Oef 2 saucijzenworstjes is wel vettig... ca. 40 gram vet bij elkaarNu ga ik wel twijfelen maar ze zijn zoooooooo lekker
![]()
Heb je die brug op die bal gedaan? Zo ja, hoe is het met je kont?quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Warmlopen op de loopband, 10 minuutjes. Dingen met zo'n bal. Andere dingen met zo'n bal. Squats. Squats met gewichten. Meer squats. Planken. Dingen met zo'n bal en mn schuine buikspieren. Dingen met m'n benen. Biceps curls. Triceps dips (HEL). En uhm, nog meer dingen met dumbells.
Eignelijk niks wat ik thuis niet kan.
thnxquote:
Vond je het leuk?quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Warmlopen op de loopband, 10 minuutjes. Dingen met zo'n bal. Andere dingen met zo'n bal. Squats. Squats met gewichten. Meer squats. Planken. Dingen met zo'n bal en mn schuine buikspieren. Dingen met m'n benen. Biceps curls. Triceps dips (HEL). En uhm, nog meer dingen met dumbells.
Eignelijk niks wat ik thuis niet kan.
Meestal geven foto's een beter beeld dan de werkelijkheidquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
thnxMaar ze zien er in het echt beter uit
Jup, we hopen eigenlijk dat Nurburgring doorgaat dit jaar, anders misschien weer naar Spa.quote:
Foto's loop je altijd te kutten met de lichtinvalquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Meestal geven foto's een beter beeld dan de werkelijkheid
Ik vond het best wel leuk (ik was er ookquote:
Ik loop altijd te kloten met foto's. Ongeacht slechte/goede lichtinvalquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Foto's loop je altijd te kutten met de lichtinvalAlthans, ik wel
Spaquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, we hopen eigenlijk dat Nurburgring doorgaat dit jaar, anders misschien weer naar Spa.
Ja, vertel mij watquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik loop altijd te kloten met foto's. Ongeacht slechte/goede lichtinval
Van mezelf foto's maken is al helemaal een drame
Daar rondlopen is al een workout op zich.quote:
quote:
Ik sta sowieso alijd als iemand met down op de fotoquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]En dan hebben we het nog maar niet over gezichtsuitdrukking
![]()
Op een of andere manier lukken de foto's die gemaakt worden van mij als ik op stap ben altijd wel perfect, terwijl dat nou soms wel eens jammer is
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik sta sowieso alijd als iemand met down op de foto
Had jij trouwens dat linkje nog gestuurd van die mix?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik sta sowieso alijd als iemand met down op de foto
ooh ja kak. ff uploaden momentquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Had jij trouwens dat linkje nog gestuurd van die mix?
Wat wel dan volgens jou? Ik vind spinazie met aardappelen en een stukje vlees toch wel degelijk avondeten..quote:
Haha die uitdaging durf ik wel aan te gaan met jequote:Op woensdag 4 februari 2015 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
"My biceps are bigger then yours.. I can teach you but I have to charge.."
picsquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:10 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Haha die uitdaging durf ik wel aan te gaan met je
Je had er eerst alleen de worst staan, harryquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Wat wel dan volgens jou? Ik vind spinazie met aardappelen en een stukje vlees toch wel degelijk avondeten..
Oh sorry, het is dus vlees, aardappelen en spinazie. Zo beter?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had er eerst alleen de worst staan, harry
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
"My biceps are bigger then yours.. I can teach you but I have to charge.."
Je bedoelt, je voeten op die bal en dan omhoog komen met je kont? Ja, dat deed ik 10x. Toen wilde ik dood.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je die brug op die bal gedaan? Zo ja, hoe is het met je kont?![]()
En dips![]()
Ja, precies. Ik hoef/wil/ga hier niet voor naar de sportschool.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:59 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik vond het best wel leuk (ik was er ook) maar gelukkig heb ik daar wel gemerkt, met de oefeningen die we/ik gedaan heb, ik dit soort dingen ook prima thuis kan doen zoals ik al een aantal maanden doe. Scheelt me weer twee tientjes in de maand
Maaaaar ga je dit nu ook doen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik hoef/wil/ga hier niet voor naar de sportschool.
Gewoon een eigen dumbellsetje + matje aanschaffen en dan ben ik een heel end.
Dan ben je goed bezig geweestquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:47 schreef Lonaa het volgende:
Die 4 km trouwens net, die gaat normaal appeltje eitje. De laatste km was wel een opgave
Ja, ga ik doen. Morgen naar m'n rijles naar de Lidl. even zo'n dumbell-setje meenemen. Ook ff kijken of ze van die matjes hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maaaaar ga je dit nu ook doen?
[..]
Dan ben je goed bezig geweest
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ga ik doen. Morgen naar m'n rijles naar de Lidl. even zo'n dumbell-setje meenemen. Ook ff kijken of ze van die matjes hebben.
En even een nieuwe sportbroek bestellen.
Ik ben er bang voor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Over een tijdje zit jij ook gewoon aan de kilo's kwark per dag
Je was dan ook al flink bezig geweest in de sportschool. Lichaamsdingen ftw!quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:47 schreef Lonaa het volgende:
Die 4 km trouwens net, die gaat normaal appeltje eitje. De laatste km was wel een opgave
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor.Het gaat wel een beetje die kant op he?
Heb godverdomme al kwark gekocht. 2 bakken. Want 1 leek me zo weinig.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:12 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10153128258659789
Mooie variant op de Gains
Ik stond er ook niet van te kijken. Ik stond er wel van te kijken dat de eerste 3 zo soepen gingenquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:18 schreef Artoo het volgende:
[..]
Je was dan ook al flink bezig geweest in de sportschool. Lichaamsdingen ftw!
Een sportlegging bedoel je? Dat is geen panty hoor, bedekt gewoon netjes alles en als je een goede hebt lijk je er juist strakker doorquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me te dik voor zo'n strak panty-broekje-ding._
Dan neem je toch niet zo'n ding?quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me te dik voor zo'n strak panty-broekje-ding._
Ja maar bobbels en alles in mijn benen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een sportlegging bedoel je? Dat is geen panty hoor, bedekt gewoon netjes alles en als je een goede hebt lijk je er juist strakker door
Ze waren goedkoopquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:22 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dan neem je toch niet zo'n ding?Het belangrijkste is dat jij je er prettig in voelt.
Klinkt goed! Maar eet je helemaal geen koolhydraten bij je diner?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:21 schreef -Peach het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden. Net voor kerst ben ik begonnen met krachttraining omdat ik graag vet (en natuurlijk kilo's) wil verliezen. Ik heb het geluk dat mijn vriend al meer dan 10 jaar aan krachttraining doet, dus ik heb een goede coach![]()
Volgens de BMR calculator in de OP zit ik op 1504 en is mijn onderhoud 2403 kcal. Momenteel eet ik nu gemiddeld 1800-1900 kcal per dag dus hopelijk zie ik snel resultaat op de weegschaal, al zie ik in de spiegel al wel verschil.
Wat ik nu precies moet eten en hoeveel vind ik nog wel moeilijk, vooral omdat ik al wel had verwacht dat mijn gewicht wat verminderd was. Al kan het zijn dat mijn lichaam nog wat in shock is na jarenlang vegeteren![]()
Kwark is helaas geen optie voor mij i.v.m. lactose-intolerantie, heb het wel geprobeerd maar![]()
Mijn lijstje wat ik na wat lezen heb samengesteld en deze maand(en) wil uitproberen:
O: overnight oats: 50 gr. muesli, 250 gr. halfvolle yoghurt (lactosevrij), theelepel cacao, diepvrieskersen
L: 4 sneeën speltbrood met beleg (varieert tussen kipfilet/zelfgemaakte tonijnsalade/rauwe ham+sla) en vaak iets van soep
T: fruit, nootjes, pulled chicken, gekookt ei (allemaal en/of, ligt eraan wat ik de rest van de dag eet)
D: groente en vlees
T: na het sporten nog een eiwitshake
Sporten doe ik meestal op maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag: fietsen naar het werk (16 km per dag) en 1,5u krachttraining.
Dank je! Klopt, eet geen koolhydraten bij mijn diner. Dat heb ik overgehouden uit de tijd dat ik een koolhydraatarmdieet deed (wat megagoed werkte, tot ik weer 'normaal' ging eten, wat een verrassing!!), maar geen koolhydraten bij het diner beviel eigenlijk wel heel goed. Het kan natuurlijk geen kwaad om het wel weer eens te proberen, misschien werkt het wel lekker voor het sporten daarna.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar eet je helemaal geen koolhydraten bij je diner?
En 50g muesliDat is wel erg veel voor 250g yoghurt, en meestal tikt dat wel heftig aan met de calorieen...
Die ja! Goed voor je kont!quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je bedoelt, je voeten op die bal en dan omhoog komen met je kont? Ja, dat deed ik 10x. Toen wilde ik dood.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier als D kip madras. Blijkbaar hebben ze daar bij de Appie tegenwoordig ook pakketten van.(Zo'n zak met verse groente en kruiden enzo, niet het wereldgerecht)
Nerm.
Je hebt zo op het oog (maar zit mobiel dus daarom ook korte reactie) wel meer eiwitten en kh's nodig ivm je krachttrainingquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:58 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dank je! Klopt, eet geen koolhydraten bij mijn diner. Dat heb ik overgehouden uit de tijd dat ik een koolhydraatarmdieet deed (wat megagoed werkte, tot ik weer 'normaal' ging eten, wat een verrassing!!), maar geen koolhydraten bij het diner beviel eigenlijk wel heel goed. Het kan natuurlijk geen kwaad om het wel weer eens te proberen, misschien werkt het wel lekker voor het sporten daarna.
Is 50g veel ja? Nooit echt over na gedacht eigenlijkvind het wel lekker, zo'n dikke pap 's ochtends! Qua kcal is het 172 (AH basic muesli).
Doe jezelf een plezier, schaf een dikker matje aan. Niet zo'n kut yoga dun ding. Kun je net zo goed op de vloer liggen. Dikkere is lekkerder voor je rug.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik hoef/wil/ga hier niet voor naar de sportschool.
Gewoon een eigen dumbellsetje + matje aanschaffen en dan ben ik een heel end.
Ja, daar lag ik vandaag op in de sportschool. Fantastisch.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier, schaf een dikker matje aan. Niet zo'n kut yoga dun ding. Kun je net zo goed op de vloer liggen. Dikkere is lekkerder voor je rug.
probeer ze 75x 3 sets met 10kgquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar fucking zwaar jongen. Net als die triceps dips,
Wat zo'n dunne of dikke?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, daar lag ik vandaag op in de sportschool. Fantastisch.
Hihi dikquote:
Ah ok! Ik zal er weer eens induikenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt zo op het oog (maar zit mobiel dus daarom ook korte reactie) wel meer eiwitten en kh's nodig ivm je krachttraining
Voer je eten eens in bij myfitnesspal? Kijk eens wat eruit komt?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:30 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ah ok! Ik zal er weer eens induiken
Bij FatSecret, daar kwam uit:quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voer je eten eens in bij myfitnesspal? Kijk eens wat eruit komt?
Wat is je gewicht momenteel?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:35 schreef -Peach het volgende:
[..]
Bij FatSecret, daar kwam uit:
Fat = 71,26
Carbs= 119,98
Prot = 160,71
75kg bij 1.70m, dus sowieso teveel nog.quote:
Ok. Maar qua eiwitten zit je dan niet verkeerd, tenminste qua aantalquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:40 schreef -Peach het volgende:
[..]
75kg bij 1.70m, dus sowieso teveel nog.
Hoe kom je op 2400 kcal onderhoud, als je niet supergroot bent? Je beweegt natuurlijk wel aardig wat maar lijkt mij nog best veel..quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:40 schreef -Peach het volgende:
[..]
75kg bij 1.70m, dus sowieso teveel nog.
Kipquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat voor vlees/vis zal ik halem voor mijn avg vandaag..
Gewoon kipfilet? Dat is vrij saai toch.. En kip gaat al door de meeste gerechten heen..quote:
Beenham.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat voor vlees/vis zal ik halem voor mijn avg vandaag..
Heb ik net gehad, echt heerlijk inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beenham.Super mager vlees, lekker marineren en in de oven zetten.
Dat vind ik soms gewoon lekker. Beetje kruiden en klaarquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gewoon kipfilet? Dat is vrij saai toch.. En kip gaat al door de meeste gerechten heen..
Dat kwam uit de berekening via de link in de OP. BMR 1504, met activiteit erbij kwam ie op 2404...maar dat zal waarschijnlijk ook per site/methode wel verschillen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe kom je op 2400 kcal onderhoud, als je niet supergroot bent? Je beweegt natuurlijk wel aardig wat maar lijkt mij nog best veel..
aardappel, vlees, groente.quote:
Hmm lekker! Ik heb helaas alleen geen oven in de logeerwoning, dus heb rundervink in het mandje liggen..quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beenham.Super mager vlees, lekker marineren en in de oven zetten.
Ik krijg alleen buffetdiners en ontbijt niet opquote:
Ik het niet eens heel veel ofzo. Meh. Ik eet het restant morgen als lunchquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik krijg alleen buffetdiners en ontbijt niet opEn ik probeer het hoor, dat kan ik je verzekeren. Daarom ook altijd ruim 2 uren voor nodig.
Oude collectie hardloopschoenen vind ik vaak nog beter dan de nieuwere.. nieuw is lang niet altijd beter, net zoals bij eten .. het is waarschijnlijk gewoon goedkoper
Goedzo, als je het maar niet weggooit, dat vind ik altijd zo zonde!quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik het niet eens heel veel ofzo. Meh. Ik eet het restant morgen als lunch
Ik hou ook niet van weggooien. Vaak neemt lief het mee naar z'n werk, die is een soort vuilnisvat. Ik eet niet graag 2 dagen hetzelfde. Maar dit was lekker en ik kreeg het niet op en dat is stom dus ik eet het morgen weer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goedzo, als je het maar niet weggooit, dat vind ik altijd zo zonde!
Mijn broodbeleg bestaat veelal uit dat kleine stukje vis, vlees of kip overhoudt, nou ja, bewust bewaar voor op brood.
Weggooien is zonde
Die discussie liep in ander topicquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Oude collectie hardloopschoenen vind ik vaak nog beter dan de nieuwere.. nieuw is lang niet altijd beter, net zoals bij eten .. het is waarschijnlijk gewoon goedkoper
Ojaquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die discussie liep in ander topic
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja
Ah well, zijn hier ook mensen die hardlopen
Tricep dips!quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:32 schreef CrunchySelf het volgende:
Hey Q wij hadden tijd geleden via PM over oefeningen die ik thuis kan doen tussen sportdagen in. Dat waren pushups, sit ups.
Maar er was nog een derde oefening, iets met handen achter de rug en daar doorheen zakken. Weet je nog hoe die heette? Kan het niet vinden
Oh hai. Zo nu niet mobiel. Hoevaak per week doe je nou KT?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:35 schreef -Peach het volgende:
[..]
Bij FatSecret, daar kwam uit:
Fat = 71,26
Carbs= 119,98
Prot = 160,71
Gemiddeld genomen zit je dan rond de 2350. Klopt dus wel aardig. Heb toevallig voor 3 verschillende mensen gisteren en vandaag 3x site en 1x met HB uitgerekend handmatig. Scheelt niet zo heel veel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:57 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat kwam uit de berekening via de link in de OP. BMR 1504, met activiteit erbij kwam ie op 2404...maar dat zal waarschijnlijk ook per site/methode wel verschillen.
Damnz. Your biceps are bigger then minequote:Op woensdag 4 februari 2015 19:08 schreef sandertjuh het volgende:
Bij deze de foto Q. zoals beloofd. Of word ik hier nu ook weggestuurd omdat dit niet echt afvallen is?![]()
[ afbeelding ]
Klopt. Ze zien er meestal alleen niet zo cool uit. Naja, boeiendquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb avocado, cacaopoeder, honing en yoghurt. Het is een soort chocolademousse.
3-4x. Deze week toevallig 3x, maar standaard 4x.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh hai. Zo nu niet mobiel. Hoevaak per week doe je nou KT?
Oke, dan eet je te weinig KH's en eiwitten mag ook wel wat hoger. Liefst richting 2.5g per kg lcihaamsgewichtquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:52 schreef -Peach het volgende:
[..]
3-4x. Deze week toevallig 3x, maar standaard 4x.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik kom er op terug. Het is niet oke en het ging door de gootsteen.
Avocado + Ilona = en blijft NOPE.
Wanneer kom je een keer koken voor me??!quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Weet je wat lekker is?
3 bananen
eetlepel honing
magere yoghurt, kwark of griekse yoghurt
evt handje walnoten en pure chocolade en kokos
Bananen in plakjes snijden in een schaaltje in de vriezer knallen voor 1.5 a 2u. Dan bananen eruit halen, in een kom of blender mikken met bovenstaande en dan blenden of staafmixen. Serveren in schaaltje. Bananen ijs
4 gangen maaltijd alles.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:02 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Wanneer kom je een keer koken voor me??!
Met een sausje van magere yoghurt, miniscuul beetje honing, drupje soja saus, lepeltje sambal, italiaanse kruiden en bieslookquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:46 schreef Qwea het volgende:
Boh mijn avondeten was lekkerRijst, wokgroente, eieren erdoor, beetje blokjes ham erdoor en pangasiusfilet.
gekruid met peper, viskruiden, bieslook, en wat basilicum. Men dat is bazig.
QFTquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier, schaf een dikker matje aan. Niet zo'n kut yoga dun ding. Kun je net zo goed op de vloer liggen. Dikkere is lekkerder voor je rug.
Die had ik ook. Van de actionquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:04 schreef Artoo het volgende:
[..]
QFTIk heb zo'n yoga onding. Dat is echt niks waard
Die van de Action heb ik nu ookquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die had ik ook. Van de actionDe tyfus. Ik had al rugpijn, maar toen echt nog meer
Omdat ik door mijn enkel heen knal zonder schoenenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom schoenen aan als je binnen op een matje traint? Lekker op blote voeten, nog beter voor je enkelspieren ook!
Ook als je simpele balansoefeningen of yoga doet? Lijkt me reden te meer om je enkels sterker te maken!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik door mijn enkel heen knal zonder schoenen
Ik doe thuis ook nog wel eens HIIT's waarbij er behoorlijk gesprongen en gehupst wordt. Die schoenen (gewoon mijn hardloopschoenen) draag ik dan vooral om de klappen op te vangen. Als ik workouts doe waarbij er minder belasting is dan doe ik dat ook wel zonder schoenen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom schoenen aan als je binnen op een matje traint? Lekker op blote voeten, nog beter voor je enkelspieren ook!
Ja kut dingen zijn hetquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Artoo het volgende:
[..]
Die van de Action heb ik nu ookHet stomste is dat 'ie ook ontzettend aan het kruimelen is, omdat ik er nogal vaak activiteiten mee doe waarmee ik met mijn schoenen op de mat kom. Kutding
Jup. Al jaaaaaren mee bezig. Gisteren toevallig met fysio afgesproken om het weer te gaan oppakken samen met haar want het wordt enkel erger. Mijn enkel blokkeerd ook. Kom er niet door zeg maar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ook als je simpele balansoefeningen of yoga doet? Lijkt me reden te meer om je enkels sterker te maken!
Dat vind ik ook de knapste momenten. Dus goed gedaan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, dat was zo'n avond waar ik in de supermarkt met 3 soorten nootjes en koekjes in mijn handen heb gestaan, maar ze gelukkig allemaal teruggelegd hebOp momenten van zwakte toch nog een extra keer nadenken, dat is mijn belangrijkste verbeterpunt dus ben echt blij dat dat vanavond goed ging.
Avondeten was een hoop broccoli, een hoop champignons, 5 kleine stoomkrieltjes en een halve rundervink dus dikke prima! En een soja chocoladetoetje, dat was het enige wat in mijn mandje was geblevenMaar gelukkig maar 118 kcal per portie.
Minutenlang voor het chocoladeschap staan en bedenken hoe fantastisch het zou zijn om straks met zo'n reep op de bank te ploffen. How often I've had these momentsquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik ook de knapste momenten. Dus goed gedaan.
Vreemd genoeg kan ik de laatste tijd ook voldoening halen uit het inderdaad nadenken over hoe lekker het zou zijn en het dan toch niet kopenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:22 schreef Artoo het volgende:
[..]
Minutenlang voor het chocoladeschap staan en bedenken hoe fantastisch het zou zijn om straks met zo'n reep op de bank te ploffen. How often I've had these momentsVet knap inderdaad dat je het niet hebt gekocht!
Ik heb dat altijd bij het chips vak.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:22 schreef Artoo het volgende:
[..]
Minutenlang voor het chocoladeschap staan en bedenken hoe fantastisch het zou zijn om straks met zo'n reep op de bank te ploffen. How often I've had these momentsVet knap inderdaad dat je het niet hebt gekocht!
Daarom foodporn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Vreemd genoeg kan ik de laatste tijd ook voldoening halen uit het inderdaad nadenken over hoe lekker het zou zijn en het dan toch niet kopenSoort van 'nothing tastes as good as skinny feels; gedachte of zo
Via wat doe jij yoga of balansoefeningen? Youtube of heb je zelf iets ofzo?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ook als je simpele balansoefeningen of yoga doet? Lijkt me reden te meer om je enkels sterker te maken!
Maar het heeft niks met angst te makenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Mja ik kan me voorstellen dat je bang bent als je voorheen vaak door je enkels gegaan bent, maar écht ze kunnen meer aan dan je denkt. De zaaltraining van de atletiek is ook volledig op blote voeten, en dan doen we ook burpees, box jumps en allerlei andere spring dingen. Je moet de klappen met je knieen opvangen, niet met gestrekte benen.
Wat zij zegt!!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik ook de knapste momenten. Dus goed gedaan.
Ik doe meestal Poweryoga, via youtube ja: Bryan Jones. En verder ook wel eens one leg/pistol squats, dat is ook goed voor je enkels. Of schaatssprongen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:34 schreef Nammie het volgende:
[..]
Via wat doe jij yoga of balansoefeningen? Youtube of heb je zelf iets ofzo?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Vreemd genoeg kan ik de laatste tijd ook voldoening halen uit het inderdaad nadenken over hoe lekker het zou zijn en het dan toch niet kopenSoort van 'nothing tastes as good as skinny feels; gedachte of zo
Niet erg joh, plaats gerust meeer!quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:08 schreef sandertjuh het volgende:
Bij deze de foto Q. zoals beloofd. Of word ik hier nu ook weggestuurd omdat dit niet echt afvallen is?![]()
[ afbeelding ]
Uhu. Sue me maar dat werkt echt bril fucking jantquote:
Wanneer gebruik je ze dan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu. Sue me maar dat werkt echt bril fucking jant
Voor het slapen gaan (overdag en 's avonds)quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wanneer gebruik je ze dan?
Ik luisterde zelf tijdens studeren ook altijd naar dat soort dingen, focus
Handen wat minder breed zetten? Waar doe je ze op?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok push ups en sit ups gehad. Dat moet maar even vaker, die dingen zijn zwaar
Dips wou voor geen meter, maybe next time
Hmm okquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan (overdag en 's avonds)
Heerlijk. Ff 200% pure focus voor je lichaamquote:
De rand van mijn bedquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Handen wat minder breed zetten? Waar doe je ze op?
Legraises zijn mooi om af te wisselen met crunches om de dag.
Klinkt wel goedquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heerlijk. Ff 200% pure focus voor je lichaam
Tnx voor de tips! Ga me er dit weekend eens in verdiepen (ook in macro's).quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, dan eet je te weinig KH's en eiwitten mag ook wel wat hoger. Liefst richting 2.5g per kg lcihaamsgewicht
Hou je macro's bij? (Kun je ook instellen in MFP) wat is je doel met KT?
LIGHT mag ik hopen 😋quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:55 schreef sandertjuh het volgende:
Net wel weer m'n balansmoment gehad. Iets met bioscoop en een zak chips & halve liter cola
Aight!quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:57 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Een van de weinige die ik nog niet heb denk ik... Gaan we regelen van de week
Oke cool. Dus je moet spieren aankomen want die maken strak en verbranden meer kcal. Dan zou ik echt ff iets meer KH's eten en eiwitten. Die koolhydraten heb je ook gewoon nodig om je sets te kunnen doen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:24 schreef -Peach het volgende:
[..]
Tnx voor de tips! Ga me er dit weekend eens in verdiepen (ook in macro's).
Primair doel van KT is vet verbranden en daarmee afvallen/beter figuur, (nu nog) secundair is sterk worden want leuk
Sterkte met het missen vd eieren! Rip aan de nabestaanden!quote:Op donderdag 5 februari 2015 06:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Goedemorgen![]()
Lijstje:
O : 1 volkoren met kipfilet.
T1: 500g kwark
T2: 2 mandarijnen
L: 4 volkoren kipfilet/kalkoenfilet
T: 500gr kwark
D: ? Nog bedenken.
T: 250 gr kwark.
Ik mis de eieren vandaag, ze waren opDus vandaar extra T in de avond.
Is gewoon klote, ben in diepe rouw.quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sterkte met het missen vd eieren! Rip aan de nabestaanden!
quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Is gewoon klote, ben in diepe rouw.
En wil jij voortaan bij de Lidl in mijn buurt wegblijven? Alle magere kwark was gisteren op
Nee sorry, need it for the gainsquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, care to share?
Sneeuw is klote
Nou vanavond even wegblijven dan, want dan is het echt opquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee sorry, need it for the gains
Nee man! Netbij de hond weggeschopt, bed uitgejumpt en hem zelf om 06:45 uitgelaten
We waren om 07:45 terug
![]()
Sneeuw
Dat is rampzaligquote:Op donderdag 5 februari 2015 07:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Is gewoon klote, ben in diepe rouw.
En wil jij voortaan bij de Lidl in mijn buurt wegblijven? Alle magere kwark was gisteren op
Jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nou vanavond even wegblijven dan, want dan is het echt op
Ja hallo, hondje lopen in sneeuw is wel gaaf![]()
Agree als je echt moet rijden met de auto is sneeuw minderquote:Maar je wordt wakker door de wekker, doet de hele ochtend routine en loopt naar de auto. Je ziet daar een paar cm sneeuw op liggen en denkt al: kut. Vervolgens zit je bestuurders deur vast, dus je kruipt naar binnen via de passagierskant. Je wurmt je over die klote versnellingspook heen en start de auto + kachel op vol vermogen. Ik zoek mijn sneeuwkrabber op en beuk die deur open. Dan krabben, steen koude handen door die klote sneeuw. Weer wachten tot de boel ontwasemd is en dan pas rijden. Maar dat rijden kan ook niet voluit, want sneeuw. GVD!
Conclusie, sneeuw is niet fijn
Gewoon lekker vreten. Zorgen dat je ook shit met veel ei hebt en vis ofzo! chillzquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:49 schreef sandertjuh het volgende:
Ik moet vanavond verplicht uiteten bij de Chinees, uitje met werk... en dan kan je gewoon niet voor halve porties of kleine porties gaan want deze Chinees is zooooooooooooooo lekker
Oeh, dan kun je bicepscurls, tricep kickbacks, shoulder press, chest press, ect doenquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:55 schreef sanger het volgende:
Zo, de Lidl is wat handel lichter
Voor thuis 2 van die setjes halter met gewichten, sit up hulpje, push up bars (we hebben thuis plavuizen met steen reliëf) en zo een onderarm trainer gehaald. Voor dat geld......
Lijstje vandaag :
O: 3 wasa met heel weinig smeerkaas + 230 gram kwark een theelepeltje honing
T: mandarijn
L: 4 volkoren, 2 smeerkaas 2 kipfilet
T: appel
D: als ik het goed onthouden heb pasta uit de oven
S: voor eerst sinds 1,5 week weer naar sportschool.
T: kwark of gekookte eitjes
Door allerlei redenen al 6 dagen helemaal niet gesport.... Wel zin in om weer effe wat te doen
Ja, dat had ik vanmorgen ook toen ik in de pot keekquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Dit wordt een poepdag, ik voel het al.
Wtf? Heb je hem ff een mep gegeven? Wat een kneus ey. Ooh en plots aan de kwats is echt zwaar kutquote:Ik was om onverklaarbare redenen zwaarder vanochtend terwijl ik er echt van overtuigd was dat ik lichter moest zijn. Ik werd gisteren avond ineens ongesteld midden in mijn pilstrip, wat ik dus nooit heb. Ik kreeg vanochtend op de fiets zomaar een duw van een voetganger die vond dat ik daar niet moest fietsen (wtf??!)
quote:en ik miste mijn trein waardoor ik hier voor de laatste overstap ook een slechte aansluiting heb. En die tijd heb ik gevuld door het kopen en opeten van een worteltaartmuffin![]()
Jouw dag is best serieus kut, nu alquote:oh ja en we hadden alleen witbrood in huis en ik haat witbrood. En ik kwam erachter dat mijn vriend in één dag bijna mijn hele potje cashewpindakaas heeft opgegeten! Dus chagrijnig to the max. Gelukkig wel atletiek training vanavond, daar heb ik wel zin in, als het lekker gaat tenminste.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaHij vond het awesome
[..]
Agree als je echt moet rijden met de auto is sneeuw minder
Dat is juist alleen maar beter. Serieus, betere oefening kun je niet krijgenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:00 schreef Lonaa het volgende:
Ja hai. Het sneeuwt en over een uur heb ik rijles.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:01 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, weer 0,5 lichter vanochtend, en spierpijn. Overal, maar handelbaar, dus beter.
Nu ontbijten met smoothie met griekse yoghurt, banaan, bosvruchten en spinazie.
Ik vind het ook wel fijn eignelijk! Roep al 3 weken dat ik in de sneeuw wil rijden met lessen maar ik fiets er (haha pun intended) iedere keer net langs.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[..]
Dat is juist alleen maar beter. Serieus, betere oefening kun je niet krijgen
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel fijn eignelijk! Roep al 3 weken dat ik in de sneeuw wil rijden met lessen maar ik fiets er (haha pun intended) iedere keer net langs.
Vond het alleen wel grappig dat Qwea net zei 'Ja, sneeuw is kut als je moet rijden'. Ik moet rijden.
Deze dingen (niet per se die trouwens) heb ik eens geprobeerd als wonderpillenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:12 schreef sandertjuh het volgende:
He Q ff vraagje he, denk jij dat zoiets als een fatburner werkt? Zit er nu voor de grap eens naar te kijken bij B&F maar ik geloof er niet zo in.
Of iemand anders die er ervaringen mee heeft hier?
Zoiets dus: http://www.bodyenfitshop.(...)24hr-fatburn/review/
Dacht ik al.. geloof er ook niet zo in. Wel belachelijk goede recensie danquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Deze dingen (niet per se die trouwens) heb ik eens geprobeerd als wonderpillenGewoon doorvreten en in de hoop dat deze pilletjes er wat af zouden halen.
Dat werkt dus niet
Nou die mensen gebruiken ze misschien in combinatie met goede voeding en sport. En dan is het altijd lastig om evt resultaten aan alleen z'n pilletje toe te schuiven.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:14 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dacht ik al.. geloof er ook niet zo in. Wel belachelijk goede recensie dan
Hmpf, wat een kakbegin van je dag. Hopelijk verbetert het snel *strooit met regenbogen*quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Dit wordt een poepdag, ik voel het al.
+1 op de spierpijnquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:01 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, weer 0,5 lichter vanochtend, en spierpijn. Overal, maar handelbaar, dus beter.
Het was een vrouw, heb niets terug gedaan behalve geroepen: "Hee ga even iemand anders duwn op de vroege ochtend, aso!"quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat had ik vanmorgen ook toen ik in de pot keek![]()
[..]
Wtf? Heb je hem ff een mep gegeven? Wat een kneus ey. Ooh en plots aan de kwats is echt zwaar kut
[..]Why did you do that?
[..]
Jouw dag is best serieus kut, nu al
Buik is en blijft echt een lastig obstakel.. maar ik geloof niet zo snel in dat soort 'wonderpilletjes'.. en wat je zegt wie zegt dat het dan uiteindelijk niet door de voeding en sport komt?quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nou die mensen gebruiken ze misschien in combinatie met goede voeding en sport. En dan is het altijd lastig om evt resultaten aan alleen z'n pilletje toe te schuiven.
Maar waarom wil je dit proberen? Gaat het niet hard genoeg?
A zo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Buik is en blijft echt een lastig obstakel.. maar ik geloof niet zo snel in dat soort 'wonderpilletjes'.. en wat je zegt wie zegt dat het dan uiteindelijk niet door de voeding en sport komt?
Mijn vrouw appte gisteren op weg naar huis....quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, dat was zo'n avond waar ik in de supermarkt met 3 soorten nootjes en koekjes in mijn handen heb gestaan, maar ze gelukkig allemaal teruggelegd hebOp momenten van zwakte toch nog een extra keer nadenken, dat is mijn belangrijkste verbeterpunt dus ben echt blij dat dat vanavond goed ging.
Avondeten was een hoop broccoli, een hoop champignons, 5 kleine stoomkrieltjes en een halve rundervink dus dikke prima! En een soja chocoladetoetje, dat was het enige wat in mijn mandje was geblevenMaar gelukkig maar 118 kcal per portie.
Nah ik heb er zelf laatst ook nagekeken, maatje uit de US gebruikt ze, maagpijn alles. Ik zou het niet aanraden iig. Wat je met die dingen kan bereiken kun je met discipline ook bereiken. Denk niet dat je van alles in je lichaam moet willen stouwen als het allemaal clean kan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:12 schreef sandertjuh het volgende:
He Q ff vraagje he, denk jij dat zoiets als een fatburner werkt? Zit er nu voor de grap eens naar te kijken bij B&F maar ik geloof er niet zo in.
Of iemand anders die er ervaringen mee heeft hier?
Zoiets dus: http://www.bodyenfitshop.(...)24hr-fatburn/review/
Kun je imho beter caf/pwo nemen ipv stackersquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:19 schreef Myraela het volgende:
Stackers waren ook wel fijn, in ieder geval om een beetje energie te hebben.
Ach, dat is hier zoooooooo vaak.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Wel groot contract,op de bank met stukjes Milka en ik met een bak kwark
Vrouw of niet, ze had van mij een hengst gehad. Maar je keuze was uit frustratie, dat was het punt meerquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het was een vrouw, heb niets terug gedaan behalve geroepen: "Hee ga even iemand anders duwn op de vroege ochtend, aso!"
En die muffin tja, ik heb zo het vermoeden dat ik niet al mijn brood ga eten dus dat ik sowieso een kcal tekort ga hebben vandaag, dus ik had schijtOp de dag van de atletiektraining moet ik ook eigenlijk vooral zorgen dat ik genoeg heb gegeten dus zo erg is het niet.
Heb net alles ingevuld en inclusief muffin is het 2200 kcal als ik alles opeet, dus dat valt nog wel mee.
Lijstje verder:
O: Havermoutpap met rozijnen, water en een peer, bieten/appelsap
T: worteltaartmuffin
L: pastasalade met tonijn en ei van de AH (750 kcal)
T: Appel & banaan
D: 4 witte boterhammen, met honing en 30+ kaas
T: mueslireep
S: 90 min. atletiektraining
Maak het jezelf makkelijk en kijk effe bij de Lidl voor die push up bars enzoquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De rand van mijn bed![]()
Ok wel een goeie *schrijft op*. Ik wil dit nu even dagelijks doen, kleine moeite om even wat te doen. Kan nu toch nog niet echt veel pushups, dus dat moet even groeien
Datquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ach, dat is hier zoooooooo vaak.
Maandag nog. 'Ik moet even naar de supermakt voor sla en champignons, moet jij ook nog wat?'
'Tucjes.'
Ja.quote:
Hmm nee, dat was niet echt uit frustratie. Meer omdat ik al 2 dagen zin had in iets lekkers en dacht; vandaag kan het op zich wel erbij, heb niet superveel eten mee en ga meteen door naar de training. Ik heb ervan genoten hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vrouw of niet, ze had van mij een hengst gehad. Maar je keuze was uit frustratie, dat was het punt meer
Op zich chill toch, kun je hem alles laten opeten wat je niet meer in huis wilt hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Gisteren: 'Ik ga nog even wat eten, is er wat te eten in huis?'
'Ja hoor, restje van het avondeten, brood, fruit, groente, alles.'
'Neh, is er niet iets lekkers?'
'Dat weet ik niet, ik eet die shit niet.'
*hij stommelt naar de keuken*
*kast gaat open*
*rommel rommel*
'OEH! KOEKJES!'
*hij verschijnt met 5 koekjes in z'n hand en gaat die op de bank op iztten eten.*
en dat weegt dan 63 kg. Lul.
Dat is precies wat ik altijd doe ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Op zich chill toch, kun je hem alles laten opeten wat je niet meer in huis wilt hebben
Maar ja, hij kan geen squatsquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik altijd doe ja.![]()
Maar soms is het wel vervelend hoor! Stoppen met roken allebei, ik 10 kg aankomen, hij 0. Godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |