quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:32 schreef Maraca het volgende:
Nou, omdat niemand blijkbaar durft te posten. Een plaatje:
[ afbeelding ]
Klinkt als een goede stoofpot!quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:53 schreef sanger het volgende:
en: winterpeen, aardappelen, paprika, tomaat, (rode) ui, courgette +
Soep!quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:53 schreef sanger het volgende:
Iemand nog tips voor mijn D?
We hebben liggen: winterpeen, aardappelen, paprika, tomaat, (rode) ui, courgette + kipfilet.
Dit!quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt als een goede stoofpot!
Ratatouille, of iets wat er op lijkt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:53 schreef sanger het volgende:
Iemand nog tips voor mijn D?
We hebben liggen: winterpeen, aardappelen, paprika, tomaat, (rode) ui, courgette + kipfilet.
Omdat het weten en het doen twee verschillende dingen zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:04 schreef Nammie het volgende:
Over weight watchers en andere dieten. Er is 1 ding en dat begrijp ik niet. Ik snap nooit waarom mensen niet gewoon kunnen bedenken dat ze het beste normaal kunnen eten en dat het dan gewoon vanzelf gaat. Maar veel mensen geven dan honderden euro's uit aan WW, Sonja Bakker en wat voor gekke dieten er nog meer zijn. Terwijl normaal eten mij veel simpeler lijkt.
Gewoon niet teveel vreten en sporten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:04 schreef Nammie het volgende:
Over weight watchers en andere dieten. Er is 1 ding en dat begrijp ik niet. Ik snap nooit waarom mensen niet gewoon kunnen bedenken dat ze het beste normaal kunnen eten en dat het dan gewoon vanzelf gaat. Maar veel mensen geven dan honderden euro's uit aan WW, Sonja Bakker en wat voor gekke dieten er nog meer zijn. Terwijl normaal eten mij veel simpeler lijkt.
Ohai captain obvious.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:08 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel vreten en sporten.
Bereken calorie behoefte en ga daar vanuit. Ga jezelf niet uithongeren met een worteltje per dag. Als je wilt afvallen, moet je je leven daarop aanpassen. En niet 3 weken gaan Sonja Bakkeren om daarna weer aan de Mac te gaan.
Als het zo 'gewoon' was dan was iedereen wel superslank en afgetraind tochquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:08 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Bereken calorie behoefte en ga daar vanuit. Ga jezelf niet uithongeren met een worteltje per dag. Als je wilt afvallen, moet je je leven daarop aanpassen. En niet 3 weken gaan Sonja Bakkeren om daarna weer aan de Mac te gaan.
Heb je mijn eerdere post überhaupt gelezen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:11 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Lastiger blijkbaar voor mensen dan je denkt anders zou dit topic niet bestaan is het niet?
1) Het valt nog vies tegen hoe weinig mensen weten wat 'normaal' eten inhoudt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:04 schreef Nammie het volgende:
Hmm, ik begrijp het aan de ene kant wel hoor.. Alleen het antwoord is zo makkelijk eigenlijk. Hoeveel calorieën eten ze bij WW? Iets van 1000 las ik of vervis ik me?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat het weten en het doen twee verschillende dingen zijn.
WW heeft daarbij nog een sociale factor met die bijeenkomsten, wat het makkelijker maakt om door te zetten met het programma. En valt mi ook niet te vergelijken met Sonja Bakker.
Normaal eten is ook een dieet, als het normaal was geweest dan was je niet dik geworden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:04 schreef Nammie het volgende:
Ja klopt. Maar dat mensen moeite hebben met uitrekenen hoeveel ze nodig hebben, kan ik nog wel begrijpen trouwens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:08 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Die vrienden van mij volgen geen WW denk ik.. maar de site die ik eerder plaatste met de slechte voorbeelden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat het weten en het doen twee verschillende dingen zijn.
WW heeft daarbij nog een sociale factor met die bijeenkomsten, wat het makkelijker maakt om door te zetten met het programma. En valt mi ook niet te vergelijken met Sonja Bakker.
Volgens mij bepalen ze dat aan de hand van lengte en gewicht, dus zal soortgelijk aan BMR zijn. Geen 1000 dus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hmm, ik begrijp het aan de ene kant wel hoor.. Alleen het antwoord is zo makkelijk eigenlijk. Hoeveel calorieën eten ze bij WW? Iets van 1000 las ik of vervis ik me?
Er is natuurlijk wel een verschil tussen af willen vallen en aan willen komen in spiermassa. Om aan te komen in spiermassa heb je al die eiwitten gewoon nodig. Mijn vriendin eet ook geen bakken kwark of drinkt ook geen eiwitten shakes zoals ik dat doe.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normaal eten is ook een dieet, als het normaal was geweest dan was je niet dik geworden.
Er zijn een hoop crashdiëten, maar er zijn ook prima diëten die je gewoon regels als houvast geven. Bijna iedereen in dit topic volgt wel een dieet, die achterlijke hoeveelheden bakken kwark, shakes etc noem ik ook niet bepaald "normaal".
Haters! 1 gewoonquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ok danOp hoeveel scoops zit je nu?
Zichzelf. En dat zullen ze blijven doen tot ze een voor hun goede reden hebben om te stoppen met overeten gok ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:17 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die vrienden van mij volgen geen WW denk ik.. maar de site die ik eerder plaatste met de slechte voorbeelden.
Alleen nemen ze niks aan ondanks dat ik (en vriendin) wel resultaat boeken. En daar laten wij echt niet alles voor want wij eten ook gewoon nog een schaaltje chips, chocola of koekjes. Hun doen dat niet maar eten dan wel stiekem bij ons alles op.
Wie houd je dan voor de gek?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:32 schreef Maraca het volgende:
Nou, omdat niemand blijkbaar durft te posten. Een plaatje:
[ afbeelding ]
Maakt het niet minder een dieet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:18 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen af willen vallen en aan willen komen in spiermassa. Om aan te komen in spiermassa heb je al die eiwitten gewoon nodig. Mijn vriendin eet ook geen bakken kwark of drinkt ook geen eiwitten shakes zoals ik dat doe.
Maak jezelf niet zo druk over wat een ander doet joh. Lekker boeiend, ze merken het vanzelf wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:17 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die vrienden van mij volgen geen WW denk ik.. maar de site die ik eerder plaatste met de slechte voorbeelden.
Alleen nemen ze niks aan ondanks dat ik (en vriendin) wel resultaat boeken. En daar laten wij echt niet alles voor want wij eten ook gewoon nog een schaaltje chips, chocola of koekjes. Hun doen dat niet maar eten dan wel stiekem bij ons alles op.
Normaal eten is voor mij geen dieet. Ik ben nooit dik geweest trouwens, maar ik wil wel wat kilo afvallen omdat ik dat net wat mooier vind. Maar ik zie hoe ik eet niet als een dieet, want ik sta mezelf alles wel toe. Maar gewoon met mate en goed nadenken of het wel kan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normaal eten is ook een dieet, als het normaal was geweest dan was je niet dik geworden.
Er zijn een hoop crashdiëten, maar er zijn ook prima diëten die je gewoon regels als houvast geven. Bijna iedereen in dit topic volgt wel een dieet, die achterlijke hoeveelheden bakken kwark, shakes etc noem ik ook niet bepaald "normaal".
Mijn kerel ook nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:18 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen af willen vallen en aan willen komen in spiermassa. Om aan te komen in spiermassa heb je al die eiwitten gewoon nodig. Mijn vriendin eet ook geen bakken kwark of drinkt ook geen eiwitten shakes zoals ik dat doe.
"Alles met mate" is toch echt een dieet-leus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:23 schreef Nammie het volgende:
[..]
Normaal eten is voor mij geen dieet. Ik ben nooit dik geweest trouwens, maar ik wil wel wat kilo afvallen omdat ik dat net wat mooier vind. Maar ik zie hoe ik eet niet als een dieet, want ik sta mezelf alles wel toe. Maar gewoon met mate en goed nadenken of het wel kan.
Nee, dat vind ik ook niet normaal.
Nou, die kan ik gelijk uit de droom helpen. Die is er niet. Ik ben 2 jaar bezig en heb nog steeds niet wat ik wil. En ik had bedacht dat ik het wel in een jaar zou fixenquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Veel mensen blijven toch ook hopen dat er een 'shortcut' is naar het ideale lichaam.
Haha, dat is wel stom ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:17 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Had jij twee jaar geleden hetzelfde doel als nu?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, die kan ik gelijk uit de droom helpen. Die is er niet. Ik ben 2 jaar bezig en heb nog steeds niet wat ik wil. En ik had bedacht dat ik het wel in een jaar zou fixen![]()
Ik vind het eigenlijk juist weer vanzelfsprekend en dat je dan goed voor je lichaam zorgt. Niet dieet-achtig. Maar ik begrijp wel dat het zo overkomt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Alles met mate" is toch echt een dieet-leus.
Dan snap je ook niet echt waarom het "gewoon doen" niet altijd makkelijk is. Is niet erg, maar er zit vaak meer achter dan te lui zijn om te sporten of het niet willen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:23 schreef Nammie het volgende:
[..]
Normaal eten is voor mij geen dieet. Ik ben nooit dik geweest trouwens, maar ik wil wel wat kilo afvallen omdat ik dat net wat mooier vind. Maar ik zie hoe ik eet niet als een dieet, want ik sta mezelf alles wel toe. Maar gewoon met mate en goed nadenken of het wel kan.
Nee, dat vind ik ook niet normaal.
Nee, dat begrijp ik ook weer wel. Het is een strijd natuurlijk. Maar het antwoord is eigenlijk zo makkelijk. En ik denk niet dat mensen te lui zijn of niet willen, maar meer dat veel mensen zich er niet goed in verdiepen en gewoon snel resultaat willen zien. En dat begrijp ik niet echt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan snap je ook niet echt waarom het "gewoon doen" niet altijd makkelijk is. Is niet erg, maar er zit vaak meer achter dan te lui zijn om te sporten of het niet willen.
Waarmee ik dus níet zeg dat iedereen daarom maar alles in zijn bakkes moet schuiven tijdens het bankhangen, maar dat het meer moeite kost dan je vooraf, vanuit je eigen referentie, inschat.
Juist voor die mensen is iets als WW superhandig, wel de keuzes leren maken, maar niet écht calorieën hoeven tellen. En dan zit er ook nog een externe controle bij wat het cheaten 'afstraft'.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik ook weer wel. Het is een strijd natuurlijk. Maar het antwoord is eigenlijk zo makkelijk. En ik denk niet dat mensen te lui zijn of niet willen, maar meer dat veel mensen zich er niet goed in verdiepen en gewoon snel resultaat willen zien. En dat begrijp ik niet echt.
Neenquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had jij twee jaar geleden hetzelfde doel als nu?
Plus je hebt ook het psychologische gedeelte. Ik ben echt een zware emo-eter. Kom je in zo'n mooie cirkel vanquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan snap je ook niet echt waarom het "gewoon doen" niet altijd makkelijk is. Is niet erg, maar er zit vaak meer achter dan te lui zijn om te sporten of het niet willen.
Waarmee ik dus níet zeg dat iedereen daarom maar alles in zijn bakkes moet schuiven tijdens het bankhangen, maar dat het meer moeite kost dan je vooraf, vanuit je eigen referentie, inschat.
Ik zei voorheen altijd dat mijn humeur te koppelen was aan de aandelenkoers van B&Jquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plus je hebt ook het psychologische gedeelte. Ik ben echt een zware emo-eter. Kom je in zo'n mooie cirkel van
quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zei voorheen altijd dat mijn humeur te koppelen was aan de aandelenkoers van B&J
Dan heb je ondertussen het doel dat je 2 jaar geleden had gesteld toch al wel gehaald?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeenIk stel mijn doelen gaande weg bij
ergo ik ben nooit klaar ws
Ik wilde 2 jaar geleden gewoon afvallen
Sinds ik beter eet (bewuster + vaste tijdstippen) heb ik er minder last vanquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
B&JHoe is dat nu trouwens? Ben je nog steeds een emo eter?
Ja, maar het ging om de shortcut naar het ideale lichaam. Dat is er niet. Tuurlijk is het ideale lichaam voor iedereen anders, maar daar is echt geen shortcut voor en duurt lang.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan heb je ondertussen het doel dat je 2 jaar geleden had gesteld toch al wel gehaald?
Ook met stress enzo? Nice.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sinds ik beter eet (bewuster + vaste tijdstippen) heb ik er minder last van
Ik ben geen emo-eter, maar wel een grazer. Lekker gedachteloos zooi naar binnen schuiven.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plus je hebt ook het psychologische gedeelte. Ik ben echt een zware emo-eter. Kom je in zo'n mooie cirkel van
Ooh ja, voor de TV ofzo. Heb ik vaak met middag en avond eten. Dan doe ik tv kijken of iets anders terwijl ik eet en dan denk ik "waar is het gebleven?". Terwijl als je alles uitlaat en bewust eet je echt onwijs vol zitquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben geen emo-eter, maar wel een grazer. Lekker gedachteloos zooi naar binnen schuiven.
Ik heb vooral zin in ongezond eten als ik bijv. op het station sta te wachten op de trein/bus. Máár tegenwoordig ga ik dan maar naar de broodjeszaakquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben geen emo-eter, maar wel een grazer. Lekker gedachteloos zooi naar binnen schuiven.
Dit ja. Als er bijv. schaaltjes op tafel staan, dan was dat altijd gevaarlijk. Zonder te denken zo alles wegquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij kom ik zo op dat punt. Want eerst wou ik heul graag die 95 kg halen, nu krijg ik steeds meer zoiets van die 95 kg is niet belangrijkquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeenIk stel mijn doelen gaande weg bij
ergo ik ben nooit klaar ws
Ik wilde 2 jaar geleden gewoon afvallen
quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zei voorheen altijd dat mijn humeur te koppelen was aan de aandelenkoers van B&J
Dat van die schaaltjes, check.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit ja. Als er bijv. schaaltjes op tafel staan, dan was dat altijd gevaarlijk. Zonder te denken zo alles weg
[..]
[..]
Volgens mij kom ik zo op dat punt. Want eerst wou ik heul graag die 95 kg halen, nu krijg ik steeds meer zoiets van die 95 kg is niet belangrijk
[..]
En 9 van de 10 stukjes chips heb je niet eens bewust geproefdquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat van die schaaltjes, check.
Ja dat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En 9 van de 10 stukjes chips heb je niet eens bewust geproefd
Ik denk dat ik dat ook meer was. In de avond een koekje, want doen we altijd. Enz. Enz. Gaat hard danquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:13 schreef sanger het volgende:
Ik was geen emo eter of wat dan ook. Ik was een gewoonte eter![]()
En zak chips was tijdens voetbal kijken niet genoegEn zo weg
Zie, ooit komen we er nog welquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat.
Maar in het weekend zijn we goed bezig, de chips zijn al anderhalve maand niet op tafel gekomen.
De combinatie voetbal en chips is =quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:13 schreef sanger het volgende:
Ik was geen emo eter of wat dan ook. Ik was een gewoonte eter![]()
En zak chips was tijdens voetbal kijken niet genoegEn zo weg
Kleine stapjes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook meer was. In de avond een koekje, want doen we altijd. Enz. Enz. Gaat hard dan
[..]
Zie, ooit komen we er nog wel
Uhuhquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kleine stapjes.
En binnenkort kan ik alles weer compleet om gaan gooien, want hopelijk student-af, maar dat zien we dan wel.
Voordeel van F1, geen biertijdstip doorgaans.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:24 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
De combinatie voetbal en chips is =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het liefst dan ook een lekker koud biertje erbij.
Me is very happy then![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:31 schreef sandertjuh het volgende:
Q moet ik nu ook gaan posten in dat andere topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selfies maken blijft kut wat ze zien er in het echt beter uit
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Van mij mag hetquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:35 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Haha ik zal maar braaf hier blijven dan
Zitsequote:Op woensdag 4 februari 2015 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Bohhh.
Lekker gesport, boodschappen gehaald en net in recordtempo 2 boterhammen, 1 blik tonijn en 50 gram griekse yohgurt weggevreten.
Nu even zitten.
Maar twee sauzijzenworstjes + spinazie is ook wel wat een aparte D vind ikquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:41 schreef sandertjuh het volgende:
Oef 2 saucijzenworstjes is wel vettig... ca. 40 gram vet bij elkaarNu ga ik wel twijfelen maar ze zijn zoooooooo lekker
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:31 schreef sandertjuh het volgende:
Q moet ik nu ook gaan posten in dat andere topic?
Nice! Wat heb je gedaan allemaal?quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Bohhh.
Lekker gesport, boodschappen gehaald en net in recordtempo 2 boterhammen, 1 blik tonijn en 50 gram griekse yohgurt weggevreten.
Nu even zitten.
Die combinatie eet ik al jaren eigenlijk, eerst braaf m'n spinazie op eten (a la creme wel) en daarna het lekkerste, de 2 stukjes vleesquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar twee sauzijzenworstjes + spinazie is ook wel wat een aparte D vind ik
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:44 schreef Qwea het volgende:
La_tramposa, nieuwe van net :Zijn net mannen armen potverdikkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selfies maken blijft kut wat ze zien er in het echt beter uit
Zo, flinke dag!quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:34 schreef sandertjuh het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: magere yoghurt, muesli, whey shake en helaas geen cappuchino![]()
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet
L: kipfilet, rijst & wokgroetes
T: ciabatta broodje met chorizo & kaas (thuis lunchen)
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet
S: KT & whey shake
D: saucijzenworst (2) & spinazie
T: 500 gram magere kwark
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nah, ben er al wel weer klaar mee. Zo even met de hond wandelen.
Voor mijn gevoel mist er iets van aardappelen of iets dergelijks. Maar ja IIFYMquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die combinatie eet ik al jaren eigenlijk, eerst braaf m'n spinazie op eten (a la creme wel) en daarna het lekkerste, de 2 stukjes vlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |