Ook met stress enzo? Nice.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sinds ik beter eet (bewuster + vaste tijdstippen) heb ik er minder last van
Ik ben geen emo-eter, maar wel een grazer. Lekker gedachteloos zooi naar binnen schuiven.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plus je hebt ook het psychologische gedeelte. Ik ben echt een zware emo-eter. Kom je in zo'n mooie cirkel van
Ooh ja, voor de TV ofzo. Heb ik vaak met middag en avond eten. Dan doe ik tv kijken of iets anders terwijl ik eet en dan denk ik "waar is het gebleven?". Terwijl als je alles uitlaat en bewust eet je echt onwijs vol zitquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben geen emo-eter, maar wel een grazer. Lekker gedachteloos zooi naar binnen schuiven.
Ik heb vooral zin in ongezond eten als ik bijv. op het station sta te wachten op de trein/bus. Máár tegenwoordig ga ik dan maar naar de broodjeszaakquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben geen emo-eter, maar wel een grazer. Lekker gedachteloos zooi naar binnen schuiven.
Dit ja. Als er bijv. schaaltjes op tafel staan, dan was dat altijd gevaarlijk. Zonder te denken zo alles wegquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij kom ik zo op dat punt. Want eerst wou ik heul graag die 95 kg halen, nu krijg ik steeds meer zoiets van die 95 kg is niet belangrijkquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeenIk stel mijn doelen gaande weg bij
ergo ik ben nooit klaar ws
Ik wilde 2 jaar geleden gewoon afvallen
quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zei voorheen altijd dat mijn humeur te koppelen was aan de aandelenkoers van B&J
Dat van die schaaltjes, check.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit ja. Als er bijv. schaaltjes op tafel staan, dan was dat altijd gevaarlijk. Zonder te denken zo alles weg
[..]
[..]
Volgens mij kom ik zo op dat punt. Want eerst wou ik heul graag die 95 kg halen, nu krijg ik steeds meer zoiets van die 95 kg is niet belangrijk
[..]
En 9 van de 10 stukjes chips heb je niet eens bewust geproefdquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat van die schaaltjes, check.
Ja dat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En 9 van de 10 stukjes chips heb je niet eens bewust geproefd
Ik denk dat ik dat ook meer was. In de avond een koekje, want doen we altijd. Enz. Enz. Gaat hard danquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:13 schreef sanger het volgende:
Ik was geen emo eter of wat dan ook. Ik was een gewoonte eter![]()
En zak chips was tijdens voetbal kijken niet genoegEn zo weg
Zie, ooit komen we er nog welquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat.
Maar in het weekend zijn we goed bezig, de chips zijn al anderhalve maand niet op tafel gekomen.
De combinatie voetbal en chips is =quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:13 schreef sanger het volgende:
Ik was geen emo eter of wat dan ook. Ik was een gewoonte eter![]()
En zak chips was tijdens voetbal kijken niet genoegEn zo weg
Kleine stapjes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook meer was. In de avond een koekje, want doen we altijd. Enz. Enz. Gaat hard dan
[..]
Zie, ooit komen we er nog wel
Uhuhquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kleine stapjes.
En binnenkort kan ik alles weer compleet om gaan gooien, want hopelijk student-af, maar dat zien we dan wel.
Voordeel van F1, geen biertijdstip doorgaans.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:24 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
De combinatie voetbal en chips is =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het liefst dan ook een lekker koud biertje erbij.
Me is very happy then![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:31 schreef sandertjuh het volgende:
Q moet ik nu ook gaan posten in dat andere topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selfies maken blijft kut wat ze zien er in het echt beter uit
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Van mij mag hetquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:35 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Haha ik zal maar braaf hier blijven dan
Zitsequote:Op woensdag 4 februari 2015 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Bohhh.
Lekker gesport, boodschappen gehaald en net in recordtempo 2 boterhammen, 1 blik tonijn en 50 gram griekse yohgurt weggevreten.
Nu even zitten.
Maar twee sauzijzenworstjes + spinazie is ook wel wat een aparte D vind ikquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:41 schreef sandertjuh het volgende:
Oef 2 saucijzenworstjes is wel vettig... ca. 40 gram vet bij elkaarNu ga ik wel twijfelen maar ze zijn zoooooooo lekker
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:31 schreef sandertjuh het volgende:
Q moet ik nu ook gaan posten in dat andere topic?
Nice! Wat heb je gedaan allemaal?quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Bohhh.
Lekker gesport, boodschappen gehaald en net in recordtempo 2 boterhammen, 1 blik tonijn en 50 gram griekse yohgurt weggevreten.
Nu even zitten.
Die combinatie eet ik al jaren eigenlijk, eerst braaf m'n spinazie op eten (a la creme wel) en daarna het lekkerste, de 2 stukjes vleesquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar twee sauzijzenworstjes + spinazie is ook wel wat een aparte D vind ik
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:44 schreef Qwea het volgende:
La_tramposa, nieuwe van net :Zijn net mannen armen potverdikkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selfies maken blijft kut wat ze zien er in het echt beter uit
Zo, flinke dag!quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:34 schreef sandertjuh het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: magere yoghurt, muesli, whey shake en helaas geen cappuchino![]()
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet
L: kipfilet, rijst & wokgroetes
T: ciabatta broodje met chorizo & kaas (thuis lunchen)
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet
S: KT & whey shake
D: saucijzenworst (2) & spinazie
T: 500 gram magere kwark
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nah, ben er al wel weer klaar mee. Zo even met de hond wandelen.
Voor mijn gevoel mist er iets van aardappelen of iets dergelijks. Maar ja IIFYMquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die combinatie eet ik al jaren eigenlijk, eerst braaf m'n spinazie op eten (a la creme wel) en daarna het lekkerste, de 2 stukjes vlees
Warmlopen op de loopband, 10 minuutjes. Dingen met zo'n bal. Andere dingen met zo'n bal. Squats. Squats met gewichten. Meer squats. Planken. Dingen met zo'n bal en mn schuine buikspieren. Dingen met m'n benen. Biceps curls. Triceps dips (HEL). En uhm, nog meer dingen met dumbells.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:44 schreef Qwea het volgende:
La_tramposa, nieuwe van net :Wauw! RespectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selfies maken blijft kut wat ze zien er in het echt beter uit
Fear is the path to the Dark Side.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het helemaal niet misquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:24 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
De combinatie voetbal en chips is =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het liefst dan ook een lekker koud biertje erbij.
Me is very happy then![]()
![]()
Ik mix de spinazie met aardappelenquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[..]
Voor mijn gevoel mist er iets van aardappelen of iets dergelijks. Maar ja IIFYM
Dat stond er nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik mix de spinazie met aardappelen
Je vergeet de verantwoordelijkheden en verplichtingen nogquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uhuh
Student-afDan krijg je ritme, regelmaat en rust
Ah, ook F1 fan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel van F1, geen biertijdstip doorgaans.
Is inderdaad een pittig dagje.. en dan volgens myfitnesspal nog geen 2100kcal. Klopt volgens mij niet helemaal?quote:
Die had je daarvoor ook al watquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Je vergeet de verantwoordelijkheden en verplichtingen nog
"My biceps are bigger then yours.. I can teach you but I have to charge.."quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zijn net mannen armen potverdikkie!
Hmm dat lijkt me ook sterk. Ik zou het zo inschatten:quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Is inderdaad een pittig dagje.. en dan volgens myfitnesspal nog geen 2100kcal. Klopt volgens mij niet helemaal?
Dat is toch geen avondeten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:41 schreef sandertjuh het volgende:
Oef 2 saucijzenworstjes is wel vettig... ca. 40 gram vet bij elkaarNu ga ik wel twijfelen maar ze zijn zoooooooo lekker
![]()
Heb je die brug op die bal gedaan? Zo ja, hoe is het met je kont?quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Warmlopen op de loopband, 10 minuutjes. Dingen met zo'n bal. Andere dingen met zo'n bal. Squats. Squats met gewichten. Meer squats. Planken. Dingen met zo'n bal en mn schuine buikspieren. Dingen met m'n benen. Biceps curls. Triceps dips (HEL). En uhm, nog meer dingen met dumbells.
Eignelijk niks wat ik thuis niet kan.
thnxquote:
Vond je het leuk?quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Warmlopen op de loopband, 10 minuutjes. Dingen met zo'n bal. Andere dingen met zo'n bal. Squats. Squats met gewichten. Meer squats. Planken. Dingen met zo'n bal en mn schuine buikspieren. Dingen met m'n benen. Biceps curls. Triceps dips (HEL). En uhm, nog meer dingen met dumbells.
Eignelijk niks wat ik thuis niet kan.
Meestal geven foto's een beter beeld dan de werkelijkheidquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
thnxMaar ze zien er in het echt beter uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |