Ik weet het nog nietquote:
Is dat weightwatchers? Dat vind ik juist wel weer één van de weinige 'goede' dieeten, die punten staan geloof ik grofweg gelijk aan 1400-1500 kcal en voor sporten kun je extra punten verdienen. Het is dus niet per se een straf want je mag best een taart eten, dan houd je alleen minder punten over voor de rest van de dag. Groenten en bepaalde fruitsoorten zijn dan 0 punten, dus je gaat vanzelf gezondere keuzes maken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:40 schreef sandertjuh het volgende:
Hee Q die vrienden waar ik het laatst over had he.. De vriendin van die jongen gaat nu weer een ander dieet proberen.
Het 40 punten dieetJe moet het voor de grap maar eens opzoeken.. Volgens mij ga je eten dan helemaal als een straf zien als je daaraan begint.
De combinatie minder eten en meer sporten (ze gaat 3-4 keer per week) snap ik al helemaal niet. Maar goed heb het verhaal nu al 3 keer uitgelegd aan ze, ga er geen energie meer in stoppen aangezien ze toch niet luisteren..
Nu zul je zien dat ze 2 tot 5 kg afvalt en zodra ze weer 'normaal' gaat eten weer 5 tot 7 kg aankomt
Hmm daar staat 1000 kcal, dat is wel echt weinig. En je móet die supplementen nemen, dat is ook wel weer raar. Omdat je anders voedingsstoffen tekort komt?quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:47 schreef sandertjuh het volgende:
Geen idee of dat van weightwatchers is, ik zat hier te kijken http://www.dietenlijst.nl/dieten/40_punten_dieet/
Probleem ligt ook niet zo zeer bij het dieet maar meer aan hunzelf.. Thuis mag helemaal niks en dan vervolgens wel bij ons de snoeppot (stiekem) leeg eten.![]()
Tevens pusht hij haar ook veel te veel wat ook averechts werkt denk ik.
Maar fruit enzo heeft ook gewoon calorieën, dus kun je nog steeds te hoog komen terwijl de punten op niveau zijn.....quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is dat weightwatchers? Dat vind ik juist wel weer één van de weinige 'goede' dieeten, die punten staan geloof ik grofweg gelijk aan 1400-1500 kcal en voor sporten kun je extra punten verdienen. Het is dus niet per se een straf want je mag best een taart eten, dan houd je alleen minder punten over voor de rest van de dag. Groenten en bepaalde fruitsoorten zijn dan 0 punten, dus je gaat vanzelf gezondere keuzes maken.
Ik geloof ook niet in dat soort diëten. Je moet jezelf bewust zijn van je eet en dat gaat voor de meeste hier ook goed volgens mij, aan de hand van lijstjes. Sport je wat meer, eet je wat meer. De combinatie veel sporten en minder gaan eten is volgens mij zo slecht voor je.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar fruit enzo heeft ook gewoon calorieën, dus kun je nog steeds te hoog komen terwijl de punten op niveau zijn.....
Natuurlijk, als je 10 stuks fruit gaat eten wel. Maar daar zijn ook richtlijnen voor. Maar het hele idee is ook dat ze er zelf geen aantal kcal op plakken, maar dat het erom gaat dat jij gezondere keuzes gaat maken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar fruit enzo heeft ook gewoon calorieën, dus kun je nog steeds te hoog komen terwijl de punten op niveau zijn.....
Waarom zou het na een feestje niets meer worden dan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:49 schreef sandertjuh het volgende:
Vandaag de laatste keer sporten voor mij deze week, vorige week ook maar 3 keer de sportschool in geweest![]()
Morgenavond een etentje met werk, vrijdagavond begint al vroeg een hollands feest waar we heen gaan, zaterdag van half 10 tot 6 werken (met een gigantische kater denk ik) en daarna richting Hardbass. Zondag gaat sporten dus niks worden
![]()
Vanaf aankomende week wil ik gewoon weer braaf 4 keer per week gaan
Heb je geen schema? Er is niet één bepaalde oefening die wonderen doet (tenzij je een bepaalde blessure gaat bestrijden), volgens mij moet je gewoon gebalanceerd alles bijhouden...quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Straks naar de sportschool. Wat moet ik nu ECHT ECHT voor oefeningen doen?
Het is een eenmalige actie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je geen schema? Er is niet één bepaalde oefening die wonderen doet (tenzij je een bepaalde blessure gaat bestrijden), volgens mij moet je gewoon gebalanceerd alles bijhouden...
Ah! Nou dan zou ik gewoon doen wat je leuk vindtquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is een eenmalige actie.Ik heb dagkaarten over, dus ik ga zo met Artoo de sportschool in.
Glutes fitball, biceps curls, dumbell fly's, shruggs, hammer, abs, squats! Lunges! Benchpress!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Dat vind ik dan wel weer mooi La_tramposa!
De weegschaal ging hier weer een beetje naar beneden, ik sliep door mn wekker heen
, en eet een zelfgemaakte mueslireep nu.
Sportschool is maar open tot 1 uur.. als ik pas ergens om 8 uur thuis ben gaat dat niks worden. De dagen er voor zijn ook redelijk zwaar dus kan wel een rust momentje gebruikenquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom zou het na een feestje niets meer worden dan?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je geen schema? Er is niet één bepaalde oefening die wonderen doet (tenzij je een bepaalde blessure gaat bestrijden), volgens mij moet je gewoon gebalanceerd alles bijhouden...
Mijn PWO is bijna op gelukkig... werkt nog wel steeds goed maar echt niet te hachelen zo smerig. Heb je nog een aanrader?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dumbell upperday hiero
Restje pwo gevondenGAAN
Jack 3d of ehm kak. Thuis ff kijken naar die andere!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Mijn PWO is bijna op gelukkig... werkt nog wel steeds goed maar echt niet te hachelen zo smerig. Heb je nog een aanrader?
Ben je er al uit?quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet![]()
Ik heb nog kei last van mijn reuma... maar ik moet echt wel even iets gaan doen want anders wordt het sowieso niet beter. Maar ga ik dan rustig aan hardlopen of naar de gym? Ik geef zwaar de voorkeur aan de gymwant a) droog b) warm c) gecontroleerde bewegingen op weerstand die ik zelf kan instellen.
Maar ik moet eigenlijk echt hardlopen
Ik ben er nog niet uit. Nou ja, oke, eigenlijk ben ik er al lang uit en hou ik mezelf gewoon voor de gek
Ja dusquote:
quote:
Beide foto'squote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:56 schreef Qwea het volgende:
Godver, post ik in dat andere fuck topic mijn bericht wat hier moest
Bedoel jij die xplode 3.0?quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jack 3d of ehm kak. Thuis ff kijken naar die andere!
Ik wil vooral van die kuiten die zo mooi achter je scheenbenen vandaan springenquote:
Hier nu ook, best hard zelfsquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:31 schreef CrunchySelf het volgende:
Verdomme, het sneeuwt hierMijn hele dak van de auto is wit
Kijk! Zo zie ik het graagquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:59 schreef sandertjuh het volgende:
Q je kunt trots op me zijn, zit al op 160 gram eiwit en dat is nog zonder m'n avondeten
Posten!!quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:01 schreef sandertjuh het volgende:
Top, thanks!
Heb net nog één keer een mailtje getypt naar die vriend, die stuurde z'n schema wat hij nu eet op een dag. Niet helemaal slecht maar zeker ruimte voor verbetering. Laag in de eiwitjes en veel brood. Ben benieuwd of hij er wat mee gaat doen aangezien hij nu ook 'zwaarder' gaat trainen.
Ben ik nu lief of niet?!![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Of zo![]()
nouja, keep on trying
Die je leuk vindquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Dat vind ik dan wel weer mooi La_tramposa!
De weegschaal ging hier weer een beetje naar beneden, ik sliep door mn wekker heen
, en eet een zelfgemaakte mueslireep nu.
Mooie tijd tochquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Sportschool is maar open tot 1 uur.. als ik pas ergens om 8 uur thuis ben gaat dat niks worden. De dagen er voor zijn ook redelijk zwaar dus kan wel een rust momentje gebruiken![]()
Ben ook geen 18 meer he
Ok danquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:37 schreef Qwea het volgende:
HEY NORTH DAKOTA, HEY WEST VIRGINIA! I THINK I LOVE YOU BUT DON'T EVEN KNOW YA!!!
2 of 3 denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ok danOp hoeveel scoops zit je nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |