"BOOHOOOOO IK WIL OOK TAART MAAR HET KAN NIET WANT DAN KOM IK AAN"quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
yeah right, 2x in de week zo'n taart gaat je daar echt niet bij helpen
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:03 schreef Qwea het volgende:
RIP aan mij want ik ga naar de fysio voor schouder, rug en kuiten. Met de instructies dat ik vandaag er niet op hoefde te rekenen dat ik mijn schouder ook maar lichtelijk zonder pijn kon belasten als ze klaar wasNou ja, dat kan ik nu ook niet echt dus ach
Dat is nog afwachtenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Ach wordt je dus in ieder geval niet minder van
Ik snap niet dat dit nog het afval topic heet hoorquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is nog afwachtenIk kan nu nog mijn jas aandoen.. de vorige x 3 dagen not so much
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dit nog het afval topic heet hoor
whehe meid als ik taart wil dan eet ik die lekker (want in tegenstelling tot wat jij denkt ben ik echt niet krampachtig aan het crashen), maar als ik in een topic post dat het grote afval topic heet en ik lees dan alleen maar 2 pagina's over ranzige voedselcombinanties en taarten ja sorry dan is dat toch wel grappig.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
"BOOHOOOOO IK WIL OOK TAART MAAR HET KAN NIET WANT DAN KOM IK AAN"
Ik wilde een stukje taart in mijn mond proppen maar helaas, ik heb alles opgegeten
en ik had het niet over jouquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hallo? Volg jij mij uberhaupt. Dat doe ik niet wekelijks...
Dat eitje in de ochtendquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:13 schreef Qwea het volgende:
Liiiiiiijstje :
O: 4x spelt. Op 2 2 eieren met de sunny side up, paprika champignons, uitje en wat kruiden en peper. De andere 2 met kaas en pindakaas. Bak kwark. 1 dikke (dat ding was echt dik) havermout pannenkoek van 50g havermout, 1 ei en banaan met kaneel. 1 Wheyshake. Supps.
T: No thnx
L: 2 spelt broodjes pindakaas met een bord pasta met tonijn erdoor. Een salade erbij van rucola, paprika, tomaat, komkommer en champignons (ze moeten op, valt het op?). En ik denk dat ik ff een haring scoor op een plakkie roggebrood
T: 2 speltbroodjes met banaan, beetje rijst met wat kipfilet en wat boontjes
D: Sambal boontjes! Met tonijn erdoor, varkenshaas erbij, griekse yoghurt en een appel erdoor
T: Bak kwark, 5 handjes noten en 2 beschuitjes kaasNoms.
Succes met je crashdieet verder!! Bye!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
whehe meid als ik taart wil dan eet ik die lekker (want in tegenstelling tot wat jij denkt ben ik echt niet krampachtig aan het crashen), maar als ik in een topic post dat het grote afval topic heet en ik lees dan alleen maar 2 pagina's over ranzige voedselcombinanties en taarten ja sorry dan is dat toch wel grappig.
maar ik ben hier weg want ondanks dat hier leuke mensen tussen zitten die goede dingen zeggen (en nog bedankt voor het linkje van gister, dat was zeker interessant!) denk ik dat ik hier maar weer eens wegga want 1 persoon die meent dat het ze alwetend is en zo hard mogelijk overal tegenaan wilt schoppen, dat irriteerd net zo hard als van die makeup meisjes die toestellen bezet houden
*boks* en stevigere benen *boks*quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:31 schreef sandertjuh het volgende:
Ik probeer ook nog steeds wat buikvet te verliezen hoorDe rest van mn lichaam mag dan al wel redelijk gespierd zijn, dat buikvet is verdomd lastig
Spinnen sloopt je echt helemaal. Which reminds, kan binnenkort wel even lesje meepakkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:33 schreef Qwea het volgende:
Lol zit bij de fysio die zig boven de gym.. Ze zijn aan het spinnen... Gaat er pittig aan toe dat geschreeuw, kolere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik was gisteren best onder de indruk van mijn biceps in de kleedkamer, zodat ik er foto's van gemaakt heb![]()
Terwijl ik uberhaupt mijn armen niet eens train, op af en toe wat push-ups en ligsteunen na. Misschien toch meer afgetraind aan het raken? Denk dat ik maar niet met gewichten moet gaan beginnen wat betreft bovenlichaamAardig gespierde schouders ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foei!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef Nammie het volgende:
avond weer toestellen bezet houden, jeeeej!
Dus ondanks het bezet houden van de apparaten en vele kletsen toch wat afgevallen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:42 schreef Nammie het volgende:
Ik weeg 59.5, daar ben ik wel blij mee. Beetje afgevalleb dus.
Uhuh, misschien zelfs wel iets te goed? Gaat wel hard nuquote:
Gewoon bladspinazie? En je spreekt jezelf tegen hequote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:42 schreef Artoo het volgende:
e smoothie, is mijn ervaring. Ik mik er regelmatig 2-3 handen verse spinazie bij door en dat is echt heerlijk.
Dat is niet iedere week hoor, lees de topics maar terugquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
yeah right, 2x in de week zo'n taart gaat je daar echt niet bij helpen
In ieder verantwoord dieet/afvalprogramma past een cheatdag hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
whehe meid als ik taart wil dan eet ik die lekker (want in tegenstelling tot wat jij denkt ben ik echt niet krampachtig aan het crashen), maar als ik in een topic post dat het grote afval topic heet en ik lees dan alleen maar 2 pagina's over ranzige voedselcombinanties en taarten ja sorry dan is dat toch wel grappig.
Het staat je virj hier te posten of niet. Het is nu eenmaal slechts FOK!quote:maar ik ben hier weg want ondanks dat hier leuke mensen tussen zitten die goede dingen zeggen (en nog bedankt voor het linkje van gister, dat was zeker interessant!) denk ik dat ik hier maar weer eens wegga want 1 persoon die meent dat het ze alwetend is en zo hard mogelijk overal tegenaan wilt schoppen, dat irriteerd net zo hard als van die makeup meisjes die toestellen bezet houden
Als je make up maar goed zitquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef Nammie het volgende:
Vanavond weer toestellen bezet houden, jeeeej!
Wat bedoel je met vast eigenlijk? Ik heb ook nog steeds last van die k*t kuiten (al is het wel minder dan voorheen)quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:49 schreef Qwea het volgende:
Oke, dus, dat was de fysiode tering zeg. Mijn kuiten zaten vaaaaast. Vandaar ook die shinsplints nog steeds
Naalden erin en ik heb dr bijna geslagen
![]()
Zat vol met triggerpoints en was keihard. Ze duwde erop zachtjes en ik vloog bijna tegen het plafondquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat bedoel je met vast eigenlijk? Ik heb ook nog steeds last van die k*t kuiten (al is het wel minder dan voorheen)![]()
Ik heb wel voor binnenkort een afspraak bij een masseur om mijn kuiten los te laten maken
Ik vind de spinazie ook niet zo raar, maar kokosmelk, pindakaas en cacao wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:42 schreef Artoo het volgende:
[..]
Spinazie proef je in de regel echt amper terug in je smoothie, is mijn ervaring. Ik mik er regelmatig 2-3 handen verse spinazie bij door en dat is echt heerlijk.
Voor mij zijn het gewoon de eerste 100 gram groente voor vandaag.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de spinazie ook niet zo raar, maar kokosmelk, pindakaas en cacao wel.
Al snap ik spinazie toevoegen als je er niets van proeft overigens ook niet.
Paar keer is niet erg, maar als jij dit een paar weken achter elkaar volhoudt dan moet je meer gaan etenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:45 schreef sanger het volgende:
Uhuh, misschien zelfs wel iets te goed? Gaat wel hard nu
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:02 schreef Lonaa het volgende:
De weegschaal gaf hier hetzelfde aan als gisteren, maar ik had vandaag nog niet gepoept. Dus feest morgen op de weegschaal
Ja, gisteren was een goede poepdag. Vandaag nog niet. Wie weet komt dat nog.quote:
Sanger, mocht je een nieuwe kijk op je lijstje nodig hebben, dan weet je me te vinden hequote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Paar keer is niet erg, maar als jij dit een paar weken achter elkaar volhoudt dan moet je meer gaan eten
Tussen 0,5-1kg wordt altijd aangeraden
Noem jij Qwea en Lonaa nou lelijk?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:04 schreef sandertjuh het volgende:
(Mooie) meisjes poepen niet toch???!?![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:04 schreef sandertjuh het volgende:
(Mooie) meisjes poepen niet toch???!?![]()
Dit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Noem jij Qwea en Lonaa nou lelijk?
Nee ik zou niet durven!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Noem jij Qwea en Lonaa nou lelijk?
Excuses aanvaard dus? Het is wel heerlijk weer om te wandelen.. hier wel in ieder geval. Heerlijk zonnetjequote:
Het is heerlijk omdat mijn banaankwarksmoothie dan smaakt naar banaan in plaats van naar bladgroente. Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:45 schreef sanger het volgende:
Gewoon bladspinazie? En je spreekt jezelf tegen heEerst proef je het niet, en later is het heerlijk
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de spinazie ook niet zo raar, maar kokosmelk, pindakaas en cacao wel.
Al snap ik spinazie toevoegen als je er niets van proeft overigens ook niet.
Wat Lonaa zegtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voor mij zijn het gewoon de eerste 100 gram groente voor vandaag.
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:27 schreef Myraela het volgende:
Ik vind groenten juist puur heerlijk, geen reden om het te verstoppen
4 april zekerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:04 schreef Qwea het volgende:
Sanger! Ik heb je geadd in de groeps app meet!
Heb jij er een verklaring voor?quote:
Geen verklaring... Maar wel awesomequote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb jij er een verklaring voor?
Kan ook gewoon wat verhoogde spierspanning zijn door het vele dozen sjouwen misschien..
Lijstje van vandaag:
O: overnight oats met half yoghurt half havermout, en wat muesli/zaden/rozijnen
T: garfield koekje
S: 6km uitlopen (zit er al op, heerlijk!)
L: bakje rauwkost, 4 speltboterhammen (2 cashewnootpindakaas, 2 30+kaas)
T: banaan, appel, mandarijn, cola light
D: groene curry/bulgur wat over is van gisteren, en als dat niet genoeg is hebben we nog broccoli en ovenaardappeltjes!
Jawel, alleen liever zou ik hebben dat de meer problematische gebieden wat meer 'toned' werdenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen verklaring... Maar wel awesomeright?
nog even een reactie hierop danquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is niet iedere week hoor, lees de topics maar terug![]()
[..]
In ieder verantwoord dieet/afvalprogramma past een cheatdag hoor
Daarnaast, zoals de TT hier zegt, doet iedereen het op zijn eigen manier en heft iedereen zijn eigen doel voor ogen. En dat is wat volgens mij in het verleden het probleem was met een gezamelijk topic. Niet iedereen wilt afvallen vanwege overgewicht of obese zijn. Sommige willen het om andere redenenDat niet iedereen daarmee kan omgaan in een gezamelijk topic heeft er toe geleid dat er twee verschillende zijn volgens mij (was voordat ik hier meeposte dus weet er niet het fijne van).
[..]
Het staat je virj hier te posten of niet. Het is nu eenmaal slechts FOK!![]()
En wat die ene persoon betreft, imo probeert ze met haar ervaringen anderen te helpen. Dan kun je haar tips best wel aannemen en ermee doen wat je wilt. Voor mij werken de tips die ze me gaf namelijk wel degelijkMaar dat zal ook wel voor iedereen anders zijn.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:09 schreef Lonaa het volgende:
4 km in the pocket. In 50 minuten. Ik ben blij.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sanger, mocht je een nieuwe kijk op je lijstje nodig hebben, dan weet je me te vinden he
Gezienquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:04 schreef Qwea het volgende:
Sanger! Ik heb je geadd in de groeps app meet!
Er zijn hier wel meer met weinig eten. Lona, Fripsel eten allemaal best weinig als ik de lijstjes zie.. Maar dat is voor iedereen anders wat nodig is qua voeding, dus blijf lekker meeschrijvenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nog even een reactie hierop dan
Helemaal mee eens, ieder zijn manier en dat vindt ik helemaal goed..mijn laatste reactie was dan ook meer een sneer omdat er in mijn ogen gister nogal belachelijk op mij werd gereageerd en er dan zelf vooral over taart gepraat word ipv fatsoenlijke reacties te geven op de momenten dat er wat gevraagd word ipv mensen af te branden.
een cheatdag is natuurlijk prima!
en tips aannemen en er mee doen wat je wilt is allemaal leuk en aardig, maar als iemand je geen tips geeft maar alleen maar loopt te roepen craschdieet craschdieet!!!! en daar verder niks zinnigs aan toevoegd..nee sorry dan kan ik daar geen tips uithalen
Jij hebt daarin meer geluk gehad blijkbaar
En wat wordt dat voor gerecht?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:18 schreef Lonaa het volgende:
Oh en lunch
1 ei, 3 eiwit, 100 gram spinazie, 150 gram oesterzwammen, 200 gram champignons 60 gram ham. ETEN.
Roerei met een shitload groentequote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En wat wordt dat voor gerecht?
Hmm, lekker! Thuiswerkdagje?quote:
Ja, maar het kutte is dat je niet plaatselijk vet kan afvallen. Ik voel serieus je strugglesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jawel, alleen liever zou ik hebben dat de meer problematische gebieden wat meer 'toned' werdenHeb altijd al redelijk gespierde armen en schouders gehad.
Er zijn ergere hobby'squote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:35 schreef Qwea het volgende:
Ik ben aan het schilderen ja serieus, op een canvas doek. Geen idee wat me bezielde toen ik de spullen ging halen
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Stilleven van de potten whey en PWO
Met wat halters op de achtergrond?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Jij ook alquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat hongerige is besmettelijk zeker?
Weetje dat ik serieus eens heb gedacht dat je wel plaatselijk vet kon afvallen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar het kutte is dat je niet plaatselijk vet kan afvallen. Ik voel serieus je struggles![]()
Ik ben aan het schilderenja serieus, op een canvas doek. Geen idee wat me bezielde toen ik de spullen ging halen
Ik moest grinnikenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:47 schreef La_Tramposa het volgende:
En toen nog harderquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met wat halters op de achtergrond?
Dat hongerige is besmettelijk zeker?
Heb hem nu eerst egaal blauw gemaakt. Ga er zo als het droog is nog wat opknallen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Er zijn ergere hobby's
Maar de grote vraag is natuurlijk, wat ben je aan het schilderen? Pics?
Kunst is niet moeilijk, 1 streepje op het doek zetten handtekening eronder zetten en verkopen voor paar duizend.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:53 schreef Qwea het volgende:
Heb hem nu eerst egaal blauw gemaakt. Ga er zo als het droog is nog wat opknallen.
quote:
true storyquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kunst is niet moeilijk, 1 streepje op het doek zetten handtekening eronder zetten en verkopen voor paar duizend.
Mits dit werkt, wil ik uiteraard wel mijn commissie.
Doe je krachttraining eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I know.
Ik had wel 3 eiwitten in mn lunch.
quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I know.
Ik had wel 3 eiwitten in mn lunch.
Ik zal Link eroverheen laten kakkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks
Misschien dat t niet lukt omdat ze scannen op wit poeder?
Hoor wel vaker slechte verhalen over basic fit.. oplichters zijn het!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:03 schreef Qwea het volgende:
Dus, je dokt per jaar bij basic fit... 15,95 per maand als je in 1x betaald. Nou dat deed ik vorig jaar, dus ook het nieuwe lidmaatschap jaar (vanaf 1 sept)... dus ik wil nu opzeggen per 1 maart.. kan, maar omdat je opzegt brengen ze de maanden die je bent geweest (sept tot 1 maart) 16.95 in rekening
Want tjah, tussentijd opzeggen is blijkbaar meer dokken ofzo
Wat de neuk. Wat een kut sportschool ook zeg
Echt, compleet kansloos.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:05 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hoor wel vaker slechte verhalen over basic fit.. oplichters zijn het!
Het is toch niet zo raar. Jij wilt graag opzeggen, maar je hebt voor 12 maanden in 1 keer betaald (voor goedkoper tarief). Nu wil jij erachteraf al na 6 maanden mee ophouden, dan is het toch logisch dat je de korting die je eerst kreeg kwijt bent?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:03 schreef Qwea het volgende:
Dus, je dokt per jaar bij basic fit... 15,95 per maand als je in 1x betaald. Nou dat deed ik vorig jaar, dus ook het nieuwe lidmaatschap jaar (vanaf 1 sept)... dus ik wil nu opzeggen per 1 maart.. kan, maar omdat je opzegt brengen ze de maanden die je bent geweest (sept tot 1 maart) 16.95 in rekening
Want tjah, tussentijd opzeggen is blijkbaar meer dokken ofzo
Wat de neuk. Wat een kut sportschool ook zeg
Nou ja, ik vind dat logisch als je dat in het eerste jaar doet ja, maar niet in het 2de jaar als het al per maand opzegbaar is. Ik vind ze gewoon naaiers. Ook met hun Yangaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar. Jij wilt graag opzeggen, maar je hebt voor 12 maanden in 1 keer betaald (voor goedkoper tarief). Nu wil jij erachteraf al na 6 maanden mee ophouden, dan is het toch logisch dat je de korting die je eerst kreeg kwijt bent?
Of snap ik nu totaal iets niet?
Want ik kan uberhaupt niet eens van mij contract af, want ik heb getekend voor 12 maanden
Ja wij konden ook gewoon niet weg. Mijn moeder had voor mij, haarzelf en mijn stiefvader een jaarabonnement afgesloten. En drie maanden later onverwachts verhuizen. Dat was 1500 euro weg.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar. Jij wilt graag opzeggen, maar je hebt voor 12 maanden in 1 keer betaald (voor goedkoper tarief). Nu wil jij erachteraf al na 6 maanden mee ophouden, dan is het toch logisch dat je de korting die je eerst kreeg kwijt bent?
Of snap ik nu totaal iets niet?
Want ik kan uberhaupt niet eens van mij contract af, want ik heb getekend voor 12 maanden
O zo. Het is voor het tweede jaar, dan is het gewoon onnozelquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat logisch als je dat in het eerste jaar doet ja, maar niet in het 2de jaar als het al per maand opzegbaar is. Ik vind ze gewoon naaiers. Ook met hun YangaEn hun dumbells tot 30kg
1500??????? Hoeveel betaalde je per maand dan in godsnaam?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja wij konden ook gewoon niet weg. Mijn moeder had voor mij, haarzelf en mijn stiefvader een jaarabonnement afgesloten. En drie maanden later onverwachts verhuizen. Dat was 1500 euro weg.
Dat tikt hard aan jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja wij konden ook gewoon niet weg. Mijn moeder had voor mij, haarzelf en mijn stiefvader een jaarabonnement afgesloten. En drie maanden later onverwachts verhuizen. Dat was 1500 euro weg.
Ja. Want ik was al een heel jaar lid geweest en idd dan kun je niet weg. Toen ging ik het 2de jaar in en dokte ik weer per jaar maar kon wel per maand opzeggen. Ik had de AV moeten lezen blijkbaar. Maar goed, ik hoop dat ze stikken in die 8 euroquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O zo. Het is voor het tweede jaar, dan is het gewoon onnozel
Waarschijnlijk zoiets als mij, iets van ¤50 p maand. Heb ik ookquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
1500??????? Hoeveel betaalde je per maand dan in godsnaam?
AV lezen, wie doet dat nouquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Want ik was al een heel jaar lid geweest en idd dan kun je niet weg. Toen ging ik het 2de jaar in en dokte ik weer per jaar maar kon wel per maand opzeggen. Ik had de AV moeten lezen blijkbaar. Maar goed, ik hoop dat ze stikken in die 8 euro
45 euro per maand.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
1500??????? Hoeveel betaalde je per maand dan in godsnaam?
Wat.de.neuk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zoiets als mij, iets van ¤50 p maand. Heb ik ook
Nou, dat dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:16 schreef Qwea het volgende:
Tering, 45 euro heb ik het volgende voor :
Onbeperkt gebruikt van alles, zoals: fitness faciliteiten, groepslessen, wellness faciliteiten, sunshower & zonnebank e.d.
In de buurt is niks beters en ik ga er geen 20 km voor rijden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat.de.neuk.
50??!?!??!?!?!!?!?
WTF? Wat heb je daar allemaal voor dan? Ik dok nu 36 want maand abo maar normaal is het 27. En zonder groepslessen die ik toch niet gebruik 19.95.
Tering, 45 euro heb ik het volgende voor :
Onbeperkt gebruikt van alles, zoals: fitness faciliteiten, groepslessen, wellness faciliteiten, sunshower & zonnebank e.d.
Heb nu:
Onbeperkt gebruik van onze fitness faciliteiten en deelname aan alle indoor & outdoor groepslessen.
Ooh. Oke.quote:
Ze hebben er hier wel allemaal voor gestudeerd, maar huidplooimeting doen ze niet. Fysio loopt rond, maar is van een andere instelling ergo die doet geen reet voor jequote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:17 schreef Qwea het volgende:
En dan heb ik gewoon mensen van die zaak op de vloer die er verstand van hebben he.Huidplooimeting, alles. Zelfs blessure consult fysio zit erbij in. Niet dat ik die nodig heb, want ik heb mijn eigen deal met de fysio, maar toch.
Maar dan heb ik niks gezegd. Ik dacht enkel fitnessquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
In de buurt is niks beters en ik ga er geen 20 km voor rijden.
Maar ik heb dan inderdaad ook alles. Groepslessen, Fitness, Zonnebank, Squash, Sauna en onbeperkt zwemmen. Blijft veel geld
Zwemmen is in m'n eentje niks aan, idem dito voor squash. Ik heb weinig sportieve vrienden of ze doen andere sportenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niks gezegd. Ik dacht enkel fitnessMaar maak gebruik van die zonnebank! Ga lekker zwemmen en squashen is haske cool!
Fysio bij mij is ook van zichzelf en niet van de sportschool. Ze hebben wel een contract met elkaar geloof ik. Sporters van beneden kunnen zich met klachten / blessures melden op het inloopspreekuur van de fysio. Dat is maar 2x per week geloof ik. En op hun beurt kunnen zij de zalen van de sportschool / apparaten gebruiken voor hun patienten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ze hebben er hier wel allemaal voor gestudeerd, maar huidplooimeting doen ze niet. Fysio loopt rond, maar is van een andere instelling ergo die doet geen reet voor je
Trust me, ik weet sinds 3 weken hoe hoerig dat isquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:19 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder heeft overigens bewust de duurste uitgezocht, zodat we niet tussen al die kut Marokkaantjes stonden. In Rotterdam wil je echt niet in die goedkope sportscholen staan.
Meestal is er één of 2 uur banenzwemmen. Je moet dus even opzoeken hoe laat dat is, anders zit je tussen de spelende kinderen of bij een zwemles en kan je helemaal niet zwemmen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ben eigenlijk sinds ik jong was nooit naar een zwembad geweest. Hoe werkt dat eigenlijk? Als ik een kaartje voor alleen het wedstrijdbad koop, kan ik dan zolang blijven zwemmen als ik wil?
Gaaf. Dat is hier dus niet. En dat is dus gratis?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fysio bij mij is ook van zichzelf en niet van de sportschool. Ze hebben wel een contract met elkaar geloof ik. Sporters van beneden kunnen zich met klachten / blessures melden op het inloopspreekuur van de fysio. Dat is maar 2x per week geloof ik. En op hun beurt kunnen zij de zalen van de sportschool / apparaten gebruiken voor hun patienten.
Ik heb de deal dat als ik wat moet wat complex is (Echt diepe massage, PT sessie, ect) ik mail of bel en we mij gaan inplannen en als ik iets moet wat minder complex is, ff tapen ofzo kan ik gewoon elke dag de hele dag binnen lopen. Ben vanmorgen ook binnen gelopen voor kuiten, schouder en rug. Kan zijn dat ik ff moet wachten dan.
Ze lopen iig niet rond.
4,50 tikt best aan helaas.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Zwemmen kost hier 2,80 per keer, daar hoef ik geen abonnement voor te nemen
Hmm dat is wel een onhandige tijd, mijn zwembad heeft geloof ik van 7 tot 8 's ochtends en 's avonds op sommige dagen van 20.00-21.00 en anderen 21.00-22.00quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:26 schreef Myraela het volgende:
Ohnee, er staat bij de openingstijden dat banenzwemmen alleen maar van 12 tot 1 is?
Je hebt recreatief zwemmen volgens mij en het iets serieuzer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:26 schreef Myraela het volgende:
Ohnee, er staat bij de openingstijden dat banenzwemmen alleen maar van 12 tot 1 is?
Idem hierquote:
Blessure consult bij fysio is gratis ja. Als je verdere behandeling nodig hebt moet je wel dokken. Maar 1ste x is gratis.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gaaf. Dat is hier dus niet. En dat is dus gratis?
En ik zie net dat ik wel moet bijbetalen voor zonnebank.Veile eikels
Leden
1 maal ¤ 4,50
10 rittenkaart ¤ 35,00
En de begeleiding hier heeft wel vaak alleen oog voor de dames, dus moet ik wat willen dan moet ik wel actief om vragen. Ik weet ook wie ik moet vragen want er lopen hier ook veel stage
Dat is kei cool kicken gaaf!quote:
onbeperkt fitness? Of ook groepslessen enzo?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:46 schreef sandertjuh het volgende:
Ik betaal 25 per maand onbeperkt. Heb een abonnement voor een jaar afgesloten, zit nu al ruim over de helft. Heb vroeger ook jaren een abonnement gehad waarbij ik wel betaalde en nooit ging (wie niet)![]()
Nu ga ik al braaf 7 maanden 4 dagen per week
Ja onbeperkt en er zijn ook groepslessen. Alleen een karige vestiging. Andere vestigingen zijn wel wat mooier, completer en luxer. Voordeel van de locatie waar ik sport is de ligging en reistijd naar huis. Rijd er uit werk langs en vanaf daar is het 5 minuten naar huis.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
onbeperkt fitness? Of ook groepslessen enzo?
Hey met crossfit. Awesomequote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:53 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ja onbeperkt en er zijn ook groepslessen. Alleen een karige vestiging. Andere vestigingen zijn wel wat mooier, completer en luxer. Voordeel van de locatie waar ik sport is de ligging en reistijd naar huis. Rijd er uit werk langs en vanaf daar is het 5 minuten naar huis.
www.betaalbaarsporten.nl
Tering, handig zulke connectiesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Blessure consult bij fysio is gratis ja. Als je verdere behandeling nodig hebt moet je wel dokken. Maar 1ste x is gratis.
Voor mij is altijd gratis. Althans, de niet complexe dingenMaar ik ken de fysio's persoonlijk. Feestje hier, feestje daar. Festival, ect.
Hier lopen er ook veel stage, van het ROC maar wel met kennis van zaken goddank. En afzetterij van die zonnebank. Ik hoef 0 bij te dokken.
Uhuquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tering, handig zulke connecties![]()
Maar zo hoort het ook. Pro-active houding. Fijne aan mijn nieuwe sportschool is dat we elkaar er ook gewoon op kunnen wijzen. Bij basic moest je gewoon je bek houden want werd niet gewardeerd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:11 schreef CrunchySelf het volgende:
Q je bericht verneukt het voor mij om goed te kunnen quoten
Ja en ik weet dat bij een hoop dingen dus niet goed. Uitleg vraag ik daarom waar nodig aan die ene gast, de rest kan de tering krijgen. Dat is dus een ding wat je niet goed via internet kan uitleggen/bekijken.
Ik verwacht ook een proactieve houding, dus loop eens rondje door die zaal en kijk wat mensen doen en/of het verkeerd is in plaats van de hele tijd achter Facebook te hangen of dat ene leuke sportmeisje proberen te versieren. In die trend heb ik het ook wel een keer gezegd, wordt niet gewaardeerd
Goed om te zien dat het op sommige plekken wel goed kan
Er is nog een sportschool, maar dit is toch de beste qua faciliteiten en mogelijkheden
Klote Friesland
Maar wel heerlijk joh! Ga je ook regelmatig naar de sauna? Das zo fijn. En heerlijk zwemmen en zonnebank!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
In de buurt is niks beters en ik ga er geen 20 km voor rijden.
Maar ik heb dan inderdaad ook alles. Groepslessen, Fitness, Zonnebank, Squash, Sauna en onbeperkt zwemmen. Blijft veel geld
Hahaha wat doen die dan? Ik heb weleens bij een sportschool gesport voor 1x waar allemaal Marokkaanse jongens waren (heel goedkoop dus), maar die keken alleen maar heel erg. Ongemakkelijk, maar k.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:19 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder heeft overigens bewust de duurste uitgezocht, zodat we niet tussen al die kut Marokkaantjes stonden. In Rotterdam wil je echt niet in die goedkope sportscholen staan.
Dit ding is ook niet overdreven groot.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar zo hoort het ook. Pro-active houding. Fijne aan mijn nieuwe sportschool is dat we elkaar er ook gewoon op kunnen wijzen. Bij basic moest je gewoon je bek houden want werd niet gewardeerd.
Ik zou hem serieus telkens op zijn flikker blijven geven. En anders klachten mail indienen. Ze zitten bij ons ook op FB hoor, maar ze lopen ook rondjes. En als ze op FB zitten en ik heb ze nodig dan nemen ze ook de tijd.
Vind het wel lekker. Lekkere kleine knusse gym die niet moeilijk doet als je eens een keer een kreet eruit gooit omdat het zwaar is. En die uitkreunen/blazen bij zware sets juist aanmoedigd ipv dood te meppen.
Fijnste vind ik dat als ze zien dat je er doorheen zit, ze uitzichzelf naar je toe komen en je komen helpen dmv spotten of aanmoedigen. En aangezien ik toch al 3x per week bij de fysio in hetzelfde pand zat was de stap naar benee wel heel makkelijk
Nee, ik heb echt een hekel aan de saunaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar wel heerlijk joh! Ga je ook regelmatig naar de sauna? Das zo fijn. En heerlijk zwemmen en zonnebank!
Ooh jammer! Is juist goed voor jequote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt een hekel aan de sauna
Zijn gewoon allemaal walgelijke patsertjes. Op de duurdere zaten ze overigens ook wel hoor, maar minder, alleen de mensen die serieus wilde sporten. Degene die dachten dat het een kroeg was om meisjes te versieren blijven lekker in de goedkope hangen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:26 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hahaha wat doen die dan? Ik heb weleens bij een sportschool gesport voor 1x waar allemaal Marokkaanse jongens waren (heel goedkoop dus), maar die keken alleen maar heel erg. Ongemakkelijk, maar k.
Maar dat is sowieso bepaald slag volk die zich zo gedragen. Ja, klinkt hard, maar toch is het wel zo. Die zitten overal achter elke meid aan. Ik weet niet, heb al bij 3 verschillende sportscholen gesport en ook in de duurdere werd wel geflirt en versierd. Of het ligt aan mij, dat kan ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn gewoon allemaal walgelijke patsertjes. Op de duurdere zaten ze overigens ook wel hoor, maar minder, alleen de mensen die serieus wilde sporten. Degene die dachten dat het een kroeg was om meisjes te versieren blijven lekker in de goedkope hangen.
What the fuck?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:24 schreef sanger het volgende:
Ohja, ik moet voor het gebruik van de douche nog ¤ 0,50 bijbetalen
Ja ik ging al wel graag naar de gym hoor.. maar ik merk wel serieus gewoon dat ik hier betere resultaten heb ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit ding is ook niet overdreven groot.
Ze nemen hun tijd wel, maar als er niet iets zinnigs uitkomt (want stageloper, hoort begeleiding te hebben) of ze er gewoon niet zijn (want er zijn toch drie stagelopers). Maar zal inderdaad wel eens een fijn mailtje schrijven, beter nog ik volgende week maandag een afspraak volgens mij
Snap jou overstap wel, dan maar iets duurder dan basic fit. Maar een goede sportschool motiveert echt
"...Ey PST ahmed! Beter gaan wij dat meisje helpen, swa. Zij gaat benchpress liften eyo.. beter gaan wij spotten want zij gaat dat niet alleen kunnen swa! Eyo wie weet wil ze vanaaf wel mee ook! Beetje neuken, beetje vingeren swa!" Alleen pech voor hem dat net op dat moment mijn muziek in mijn oordoppen uitstond want mijn mix was afgelopenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn gewoon allemaal walgelijke patsertjes. Op de duurdere zaten ze overigens ook wel hoor, maar minder, alleen de mensen die serieus wilde sporten. Degene die dachten dat het een kroeg was om meisjes te versieren blijven lekker in de goedkope hangen.
Jeweettog.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
"...Ey PST ahmed! Beter gaan wij dat meisje helpen, swa. Zij gaat benchpress liften eyo.. beter gaan wij spotten want zij gaat dat niet alleen kunnen swa! Eyo wie weet wil ze vanaaf wel mee ook! Beetje neuken, beetje vingeren swa!" Alleen pech voor hem dat net op dat moment mijn muziek in mijn oordoppen uitstond want mijn mix was afgelopen![]()
Echt. Ik had al een pleurishekel aan die lui, maar sindsdien meer
Ik vind het knap dat ze die discipline hebben, maar esthetisch gezien vind ik het té.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:35 schreef Qwea het volgende:
https://www.facebook.com/(...)3095/?type=1&theater
Daaaaamnz. Serious abs
Ik vind het prachtig en awesome om naar te kijkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil het niet en ik vind het niet zo mooi om naar te kijken
Zet je de kachel hoger. Ik heb net een thermoshirt erbij aan gedaanquote:
Dan verbrand ik er vast een boel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Het koud hebben = kcal verbranden toch
Niet werkende verwarming is echt irritant.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Onze verwarming doet het nog steeds nietMaar ik zit nu nog op mijn werk, daar is het warm zat.
Al gedaan. En vest over jurkje en alles.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zet je de kachel hoger. Ik heb net een thermoshirt erbij aan gedaan
Zelfs voor een man zou ik het too much vinden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat ze die discipline hebben, maar esthetisch gezien vind ik het té.
Ja, maar ik word ook nooit meer warm. Vriendje wil 's nachts neit tegen me aanliggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Het koud hebben = kcal verbranden toch
Ik voel je. Heb de kachel net maar op 23 geknald.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Al gedaan. En vest over jurkje en alles.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zelfs voor een man zou ik het too much vinden.
Waarom zonder de wraps?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:01 schreef Lonaa het volgende:
Wel zo eten.
Wraps zonder de wraps. Dus wel goed gekruid gehakt, mais, kaas, zure room en sla.
Da's wel lekker als je wel gewoon kan douchen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Mja ik heb van donderdag t/m zaterdag en van maandagochtend tot vanmiddag ook niet thuis kunnen douchen, maar dat stond weer los van de verwarming. Maarja, ben vanochtend gewoon op het werk een rondje gaan hardlopen en hier in de fitness douchen, dat is wel zo praktisch.
Maar ik ben nu wel een beetje klaar met alle renovatie/verhuizing/woningbouw mensen. Geen zin meer om vrije dagen op te geven om te zitten wachten op een monteur die niet komt, geen zin om duizend klantenservicen te bellen.
Gaaf. Ik zie nog nergens spieren, ze zitten nog in hun beschermhoesjequote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik ging al wel graag naar de gym hoor.. maar ik merk wel serieus gewoon dat ik hier betere resultaten heb ook.
Doen, geeft alleen maar meer motivatiequote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:02 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Mijne. Alweer een paar maandjes oud. De huidige zijn best flink toegenomenZal eens kijken of ik straks ff nieuwe pic kan maken.
Serieus ja. Zo een automaat die vervolgens 5 minuten warm water geeft. Alleen daarom douche ik thuis, het principe (en 5 minuten vind ik te kort).quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
What the fuck?![]()
Voor iedereen zit er in onze kleedkamer zo'n sauna cabine. Maand abo, jaar abo, duur abo goedkoop abo, maakt niks uit. De echte sauna moet je wel het all in abo voor hebben.
Nu wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:28 schreef Lonaa het volgende:
Goh, ik dacht dat ik een quote-alert had, bleek toch niet zo te zijn.
Wat voor worst?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Boh. M'n D is aardappelen, broccoli, boontjes en een runder worstje![]()
Ja, nou.quote:
Fijn dat je het toch belangrijk genoeg vind om even te meldenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:28 schreef Lonaa het volgende:
Goh, ik dacht dat ik een quote-alert had, bleek toch niet zo te zijn.
Hahaha, het is niet alsof eten instant kan wordem omgezet in warmtequote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik zei tegen het vriendje dat ik het koud had, en nadat ik al meer kleren aangetrokken had en de verwarming honger had gezet was ie er van overtuigd dat het kwam omdat ik niet genoeg gegeten had. (Daar was ik het niet mee eens) Dus ik net een shitload aan eten weggewerkt. Nog steeds koud.
Dus HA! Ik won de discussie. En meh, ik heb het nog steeds koud.
Sssjt!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hahaha, het is niet alsof eten instant kan wordem omgezet in warmtedus of je de discussie dan echt gewonnen hebt..?
Legging, sokken, schoenen, jurkje zonder mauwen, vest.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:44 schreef sanger het volgende:
Minder lagen kleding aandoen. Werkt veel beter.
Ik ben heel content met mijn extra trui anders.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:44 schreef sanger het volgende:
Minder lagen kleding aandoen. Werkt veel beter.
Dat heb ik ook wel een beetje ja. Gisteren heb ik kniekousen aangetrokken in bed, zulke koude voetjes!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zweer bij de fleece dekentjes! En in bed het eerste halfuur geitenwollen sokken als mijn lichaam niet warm wil worden. Maar bijmij is het een soort aan/uit, geen lichaamsthermostaat. Als ik naar bed ga kan ik het ijskoud hebben, en dan word ik midden in de nacht bezweet wakker..
Op je blote huid thermoshirt! Ik heb het nu bloed heet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Legging, sokken, schoenen, jurkje zonder mauwen, vest.
Ik heb niet zo een ding.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op je blote huid thermoshirt! Ik heb het nu bloed heet.
Mijne is ook opquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:50 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik twijfel om weer PWO te gaan kopen en gebruiken. Nu net in de sportschool zonder al te veel motivatie, PWO haalt altijd net dat randje eraf
Oh. Action 3 euro!quote:
Aight. Gaafquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:27 schreef Qwea het volgende:
Crunch, drop me per PM ff je mail. Heb dat album gevonden voor je wat zo lekker beukt voor het sporten (die ik liet horen op whatsapp).. dan wetransfer ik hem ff naar je.
Fucker.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar 2 paaltjes geraakt ipv 4?
Hehequote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Fucker.
Nee, helemaal niks geraakt. Of ingrepen. Of af laten slaan. Gewoon, lekker relax rijden, paar slordigheidsfoutjes maar niks bijzonders. Keren op de weg in 3 x en in 1 x, inparkeren, stopoefening, alles.
Dit was m'n 9e les.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hehe![]()
Maar goed bezigbijna afrijden?
Oquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit was m'n 9e les.![]()
Eerst deze maand maar eens m'n theorie halen
Ja, maar het gaat wel soepel. Ik heb wel aanleg. Dat vind m'n instructrice ook, dus dat is fijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
ODan moet je nog wel een paar waarschijnlijk.
Mooi zoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat wel soepel. Ik heb wel aanleg. Dat vind m'n instructrice ook, dus dat is fijn.![]()
En ja, HYPER VAN DE ENDROFINE ALLES.
Maar daarom wil ik dus eignelijk niet 's avonds lessen.
Duurt altijd lang voor ik daar van terug kom.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
O ja endorfine. Dat klinkt bekend, maar verdwijnt op zich wel snel en dan kan ik heerlijk slapen
Goede serie hequote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:46 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben verslaafd aan the blacklist.. seizoen 1 in rap tempo afgekekenNu op naar seizoen 2
Ik zag een reclame op TV, ga daar ook echt aan beginnen, lijkt me heel tof! Popcorntimequote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:46 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben verslaafd aan the blacklist.. seizoen 1 in rap tempo afgekekenNu op naar seizoen 2
Wat vind je er eigenlijk precies mooi aan?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig en awesome om naar te kijken
Het zijn poeders, had prima gekund nogquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef sanger het volgende:
MIjn eten van vanavond werd weer eens iets anders dan gepland![]()
moest vanavond bijtijds weg, dus pakt een pak Knorr Wereldgerecht uit de kast. Maakt het bijna helemaal voordat ze er achterkomt dat de THT nogal was overschreden
![]()
Uiteindelijk maar de frituur aangezet
Heb me ingehouden, slechts klein beetje patat en 1 frikandel en 1 mexicano. Geen sausjes. Voor mijn doen heel weinig bij dit soort eten
In het begin dacht ik vaak jaaaaaaa tuuuuurlijk weet hij/zij dat opeensquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:47 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik zag een reclame op TV, ga daar ook echt aan beginnen, lijkt me heel tof! Popcorntime![]()
Ik zou willen dat ik aanleg had, maar heb 4x over praktijkexamen moeten doen. Kon er echt niks van, nu nog steeds niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat wel soepel. Ik heb wel aanleg. Dat vind m'n instructrice ook, dus dat is fijn.![]()
En ja, HYPER VAN DE ENDROFINE ALLES.
Maar daarom wil ik dus eignelijk niet 's avonds lessen.
Welke vrouw wel???quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik aanleg had, maar heb 4x over praktijkexamen moeten doen. Kon er echt niks van, nu nog steeds niet.
Ik dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Welke vrouw wel???
Oke nu ren ik heeeeeeeeeeeeeeul hard weg
Het rijden gaat prima.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Welke vrouw wel???
Oke nu ren ik heeeeeeeeeeeeeeul hard weg
Mwah, het was ruim 2 jaar over datumquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het zijn poeders, had prima gekund nog
Daarom heb ik naast het huis een oprit gemaakt (voor mijn vrouw bedoel ik dan hequote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het rijden gaat prima.
Fileparkeren daarentegen.
Fileparkeren is nou ook niet mijn favoriete bezigheidquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het rijden gaat prima.
Fileparkeren daarentegen.
zquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Mwah, het was ruim 2 jaar over datum![]()
Waarschijnlijk niet goed geFIFOed
Erg hèquote:Op woensdag 4 februari 2015 07:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
z
En jouw vrouw werkt in een supermarkt?slaan die hap!
Ik weet het nog nietquote:
Is dat weightwatchers? Dat vind ik juist wel weer één van de weinige 'goede' dieeten, die punten staan geloof ik grofweg gelijk aan 1400-1500 kcal en voor sporten kun je extra punten verdienen. Het is dus niet per se een straf want je mag best een taart eten, dan houd je alleen minder punten over voor de rest van de dag. Groenten en bepaalde fruitsoorten zijn dan 0 punten, dus je gaat vanzelf gezondere keuzes maken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:40 schreef sandertjuh het volgende:
Hee Q die vrienden waar ik het laatst over had he.. De vriendin van die jongen gaat nu weer een ander dieet proberen.
Het 40 punten dieetJe moet het voor de grap maar eens opzoeken.. Volgens mij ga je eten dan helemaal als een straf zien als je daaraan begint.
De combinatie minder eten en meer sporten (ze gaat 3-4 keer per week) snap ik al helemaal niet. Maar goed heb het verhaal nu al 3 keer uitgelegd aan ze, ga er geen energie meer in stoppen aangezien ze toch niet luisteren..
Nu zul je zien dat ze 2 tot 5 kg afvalt en zodra ze weer 'normaal' gaat eten weer 5 tot 7 kg aankomt
Hmm daar staat 1000 kcal, dat is wel echt weinig. En je móet die supplementen nemen, dat is ook wel weer raar. Omdat je anders voedingsstoffen tekort komt?quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:47 schreef sandertjuh het volgende:
Geen idee of dat van weightwatchers is, ik zat hier te kijken http://www.dietenlijst.nl/dieten/40_punten_dieet/
Probleem ligt ook niet zo zeer bij het dieet maar meer aan hunzelf.. Thuis mag helemaal niks en dan vervolgens wel bij ons de snoeppot (stiekem) leeg eten.![]()
Tevens pusht hij haar ook veel te veel wat ook averechts werkt denk ik.
Maar fruit enzo heeft ook gewoon calorieën, dus kun je nog steeds te hoog komen terwijl de punten op niveau zijn.....quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is dat weightwatchers? Dat vind ik juist wel weer één van de weinige 'goede' dieeten, die punten staan geloof ik grofweg gelijk aan 1400-1500 kcal en voor sporten kun je extra punten verdienen. Het is dus niet per se een straf want je mag best een taart eten, dan houd je alleen minder punten over voor de rest van de dag. Groenten en bepaalde fruitsoorten zijn dan 0 punten, dus je gaat vanzelf gezondere keuzes maken.
Ik geloof ook niet in dat soort diëten. Je moet jezelf bewust zijn van je eet en dat gaat voor de meeste hier ook goed volgens mij, aan de hand van lijstjes. Sport je wat meer, eet je wat meer. De combinatie veel sporten en minder gaan eten is volgens mij zo slecht voor je.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar fruit enzo heeft ook gewoon calorieën, dus kun je nog steeds te hoog komen terwijl de punten op niveau zijn.....
Natuurlijk, als je 10 stuks fruit gaat eten wel. Maar daar zijn ook richtlijnen voor. Maar het hele idee is ook dat ze er zelf geen aantal kcal op plakken, maar dat het erom gaat dat jij gezondere keuzes gaat maken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar fruit enzo heeft ook gewoon calorieën, dus kun je nog steeds te hoog komen terwijl de punten op niveau zijn.....
Waarom zou het na een feestje niets meer worden dan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:49 schreef sandertjuh het volgende:
Vandaag de laatste keer sporten voor mij deze week, vorige week ook maar 3 keer de sportschool in geweest![]()
Morgenavond een etentje met werk, vrijdagavond begint al vroeg een hollands feest waar we heen gaan, zaterdag van half 10 tot 6 werken (met een gigantische kater denk ik) en daarna richting Hardbass. Zondag gaat sporten dus niks worden
![]()
Vanaf aankomende week wil ik gewoon weer braaf 4 keer per week gaan
Heb je geen schema? Er is niet één bepaalde oefening die wonderen doet (tenzij je een bepaalde blessure gaat bestrijden), volgens mij moet je gewoon gebalanceerd alles bijhouden...quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Straks naar de sportschool. Wat moet ik nu ECHT ECHT voor oefeningen doen?
Het is een eenmalige actie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je geen schema? Er is niet één bepaalde oefening die wonderen doet (tenzij je een bepaalde blessure gaat bestrijden), volgens mij moet je gewoon gebalanceerd alles bijhouden...
Ah! Nou dan zou ik gewoon doen wat je leuk vindtquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is een eenmalige actie.Ik heb dagkaarten over, dus ik ga zo met Artoo de sportschool in.
Glutes fitball, biceps curls, dumbell fly's, shruggs, hammer, abs, squats! Lunges! Benchpress!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Dat vind ik dan wel weer mooi La_tramposa!
De weegschaal ging hier weer een beetje naar beneden, ik sliep door mn wekker heen
, en eet een zelfgemaakte mueslireep nu.
Sportschool is maar open tot 1 uur.. als ik pas ergens om 8 uur thuis ben gaat dat niks worden. De dagen er voor zijn ook redelijk zwaar dus kan wel een rust momentje gebruikenquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom zou het na een feestje niets meer worden dan?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je geen schema? Er is niet één bepaalde oefening die wonderen doet (tenzij je een bepaalde blessure gaat bestrijden), volgens mij moet je gewoon gebalanceerd alles bijhouden...
Mijn PWO is bijna op gelukkig... werkt nog wel steeds goed maar echt niet te hachelen zo smerig. Heb je nog een aanrader?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dumbell upperday hiero
Restje pwo gevondenGAAN
Jack 3d of ehm kak. Thuis ff kijken naar die andere!quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Mijn PWO is bijna op gelukkig... werkt nog wel steeds goed maar echt niet te hachelen zo smerig. Heb je nog een aanrader?
Ben je er al uit?quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet![]()
Ik heb nog kei last van mijn reuma... maar ik moet echt wel even iets gaan doen want anders wordt het sowieso niet beter. Maar ga ik dan rustig aan hardlopen of naar de gym? Ik geef zwaar de voorkeur aan de gymwant a) droog b) warm c) gecontroleerde bewegingen op weerstand die ik zelf kan instellen.
Maar ik moet eigenlijk echt hardlopen
Ik ben er nog niet uit. Nou ja, oke, eigenlijk ben ik er al lang uit en hou ik mezelf gewoon voor de gek
Ja dusquote:
quote:
Beide foto'squote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:56 schreef Qwea het volgende:
Godver, post ik in dat andere fuck topic mijn bericht wat hier moest
Bedoel jij die xplode 3.0?quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jack 3d of ehm kak. Thuis ff kijken naar die andere!
Ik wil vooral van die kuiten die zo mooi achter je scheenbenen vandaan springenquote:
Hier nu ook, best hard zelfsquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:31 schreef CrunchySelf het volgende:
Verdomme, het sneeuwt hierMijn hele dak van de auto is wit
Kijk! Zo zie ik het graagquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:59 schreef sandertjuh het volgende:
Q je kunt trots op me zijn, zit al op 160 gram eiwit en dat is nog zonder m'n avondeten
Posten!!quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:01 schreef sandertjuh het volgende:
Top, thanks!
Heb net nog één keer een mailtje getypt naar die vriend, die stuurde z'n schema wat hij nu eet op een dag. Niet helemaal slecht maar zeker ruimte voor verbetering. Laag in de eiwitjes en veel brood. Ben benieuwd of hij er wat mee gaat doen aangezien hij nu ook 'zwaarder' gaat trainen.
Ben ik nu lief of niet?!![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Of zo![]()
nouja, keep on trying
Die je leuk vindquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Dat vind ik dan wel weer mooi La_tramposa!
De weegschaal ging hier weer een beetje naar beneden, ik sliep door mn wekker heen
, en eet een zelfgemaakte mueslireep nu.
Mooie tijd tochquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Sportschool is maar open tot 1 uur.. als ik pas ergens om 8 uur thuis ben gaat dat niks worden. De dagen er voor zijn ook redelijk zwaar dus kan wel een rust momentje gebruiken![]()
Ben ook geen 18 meer he
Ok danquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:37 schreef Qwea het volgende:
HEY NORTH DAKOTA, HEY WEST VIRGINIA! I THINK I LOVE YOU BUT DON'T EVEN KNOW YA!!!
2 of 3 denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ok danOp hoeveel scoops zit je nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |