Ooh jammer! Is juist goed voor jequote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt een hekel aan de sauna
Zijn gewoon allemaal walgelijke patsertjes. Op de duurdere zaten ze overigens ook wel hoor, maar minder, alleen de mensen die serieus wilde sporten. Degene die dachten dat het een kroeg was om meisjes te versieren blijven lekker in de goedkope hangen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:26 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hahaha wat doen die dan? Ik heb weleens bij een sportschool gesport voor 1x waar allemaal Marokkaanse jongens waren (heel goedkoop dus), maar die keken alleen maar heel erg. Ongemakkelijk, maar k.
Maar dat is sowieso bepaald slag volk die zich zo gedragen. Ja, klinkt hard, maar toch is het wel zo. Die zitten overal achter elke meid aan. Ik weet niet, heb al bij 3 verschillende sportscholen gesport en ook in de duurdere werd wel geflirt en versierd. Of het ligt aan mij, dat kan ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn gewoon allemaal walgelijke patsertjes. Op de duurdere zaten ze overigens ook wel hoor, maar minder, alleen de mensen die serieus wilde sporten. Degene die dachten dat het een kroeg was om meisjes te versieren blijven lekker in de goedkope hangen.
What the fuck?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:24 schreef sanger het volgende:
Ohja, ik moet voor het gebruik van de douche nog ¤ 0,50 bijbetalen
Ja ik ging al wel graag naar de gym hoor.. maar ik merk wel serieus gewoon dat ik hier betere resultaten heb ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit ding is ook niet overdreven groot.
Ze nemen hun tijd wel, maar als er niet iets zinnigs uitkomt (want stageloper, hoort begeleiding te hebben) of ze er gewoon niet zijn (want er zijn toch drie stagelopers). Maar zal inderdaad wel eens een fijn mailtje schrijven, beter nog ik volgende week maandag een afspraak volgens mij
Snap jou overstap wel, dan maar iets duurder dan basic fit. Maar een goede sportschool motiveert echt
"...Ey PST ahmed! Beter gaan wij dat meisje helpen, swa. Zij gaat benchpress liften eyo.. beter gaan wij spotten want zij gaat dat niet alleen kunnen swa! Eyo wie weet wil ze vanaaf wel mee ook! Beetje neuken, beetje vingeren swa!" Alleen pech voor hem dat net op dat moment mijn muziek in mijn oordoppen uitstond want mijn mix was afgelopenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn gewoon allemaal walgelijke patsertjes. Op de duurdere zaten ze overigens ook wel hoor, maar minder, alleen de mensen die serieus wilde sporten. Degene die dachten dat het een kroeg was om meisjes te versieren blijven lekker in de goedkope hangen.
Jeweettog.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
"...Ey PST ahmed! Beter gaan wij dat meisje helpen, swa. Zij gaat benchpress liften eyo.. beter gaan wij spotten want zij gaat dat niet alleen kunnen swa! Eyo wie weet wil ze vanaaf wel mee ook! Beetje neuken, beetje vingeren swa!" Alleen pech voor hem dat net op dat moment mijn muziek in mijn oordoppen uitstond want mijn mix was afgelopen![]()
Echt. Ik had al een pleurishekel aan die lui, maar sindsdien meer
Ik vind het knap dat ze die discipline hebben, maar esthetisch gezien vind ik het té.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:35 schreef Qwea het volgende:
https://www.facebook.com/(...)3095/?type=1&theater
Daaaaamnz. Serious abs
Ik vind het prachtig en awesome om naar te kijkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil het niet en ik vind het niet zo mooi om naar te kijken
Zet je de kachel hoger. Ik heb net een thermoshirt erbij aan gedaanquote:
Dan verbrand ik er vast een boel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Het koud hebben = kcal verbranden toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |